„Zamluv si svoje místo ve Vaultu a až budou padat bomby, budeš okay!“ hlásá Vault-Tec Boy, legendární, vždy usměvavá postavička, která byla jednou z ikon prvních dvou Falloutů. Nesmí chybět ani tady, stejně jako vylepšený Pip-Boy, váš osobní počítač, stimpacky, časopisy, Nuke Cola a všechny atributy, jež by mohly být okamžitě vystaveny na čestném místě herního muzea.
(...)
Celá myšlenka Vaultů stojí na práci psychologů jako Stanley Milgram nebo B. F. Skinner, kteří na počátku druhé poloviny 20. století zkoumali lidské chování v nestandardních podmínkách, kde vystavovali své subjekty různým formám utrpení či jej jen předstírali. Ano, Vaulty vás mohly ochránit před jadernou válkou, ve skutečnosti vás ale současně bez vašeho vědomí postavily do role pokusného králíka.
Celé preview hledejte tuhle. Pro falloutí polonegramoty je to relativně hodnotný kus textu, nicméně pokud sledujete naši fansite pravidelně alespoň jedním okem, nic moc nového & zajímavého z toho nevyždímáte (a to dokonce ani oproti staré zelenoještěří práci či tomuhle bláznivému gigapreview) - ačkoliv autor projevil místy až překvapivý research (schválně, kdo z vás ví o nějakých Mormonech z Vaultu 70?) a bude se vás vehementně snažit přesvědčit o opaku, což osobně nesnaším... Bohužel, když k tomu přičteme klasický nášup slušně řečeno irelevantních artů (Tactics, Van Buren), hádám, že se nejedomu geekovi otevře kudla v kapse. :)
Pár mírných tuzemských podivností ale není nic proti scanům z Oficiálního PS magazínu, kterých jsem se dnes čirou náhodou zmocnil (1, 2 ... thx jaydee). Pokud dobře vidím, řeší se tam tradičně samý hovadiny, přirovnáváním BoS paladinů k steampunkovým rytířům počínaje a "ozářenými supermravenci o velikosti automobilu Volvo" (?!) konče. :) No, když už nic, máte tam Bratra Oceli v zajímavém novém detailu.
Mimochodem, community manager BS, Matt "Gstaff" Grandstaff, se čerstvě dušuje, že podzimní termín FO3 je stále velice reálný. Jen aby to neskončilo kolosálním průserem...