• 3.1.2010 . . . Jak to vypadá s Rage?
Autor: Smejki | 
Zdroj: Ragegame.net | Komentuj novinku (6) | 
Tagy: Ostatní hry
| Sdílet na Facebooku
Když před několika měsíci Zenimax koupil IDsoftware, jedna z hlavních
otázek byla, zda se bude měnit vydavatel, jímž mělo být Electronic
Arts. Odpoveď byla:"Nikoliv, EA nadále přísluší práva na vydání Rage."
To se však v průběhu prosince změnilo. Zenimax, mateřská firma Bethesdy, od EA odkoupila práva na vydání Rage a přisoudila je Bethesdě (komu jinému).
Až mám dojem, že tu chce mít někdo monopol na postapo hry :D
Mimochodem, v Marylandu byla tuhle pěkná klendra.
O co se budoucí obraz Rage vyjasnil?
Nejdříve potěšíme oko novým trailerem a rozhovorem.
Z řečí samotného Johna Carmacka vyplývají následující fakta o herních principech:
- Hráč bude mít vylepšitelné inženýrské schopnosti, což spolu s návody a nutnými součástkami bude ovlivňovat jeho interakci s technickými serepetičkami
- Hráč bude regenerovat, ale bude to náležitě příběhově podpořeno
- Závodní mise budou dostupné v tzv. hub towns (důležitá/uzlová města). Prvním městem bude Wellspring (nesjpíš to z trailerů), další zase bude dlít v podzemním komplexu metra.
- Důležitou součástí závodů bude boj pomocí zbraní. Po trati budou rozmístěné power-upy a nutné náboje
- Zbraně (ruční i vozidlové) bude možné upgradovat
- Pro jeden typ zbraně bude několik typů nábojů
- Bude umožněn i stealth postup bojovými party
- Bude zde bojová arénový show zvaná Mutant Bash, kde se bude dát vydělat majlant
- Bude možné upravovat jednotlivé výkonové části aut a upravovat tak jejich chování
- Jedna ze zbraní bude typu bumerang
- Jednotlivé verze hry se budou lišit jen výkonovým omezením daných
platforem (Rage vyjde i pro Mac :-) ), takže řádné PC železo umožní
vyšší rozlišení, lepší AntiAliasing a rychlejší vykreslování textur, než jakákoliv jiná platforma
Hlavní designer Matt Hooper navíc prozradil něco o příběhu...:
K Zemi se blíží asteroid 99942 Apophis (který skutečně existuje a má minout Matičku v roce 2029) a vlády spustily společný Projekt Eden, který spočívá v ukrytí lidí, zvířat a rostlin v "Archách", což jsou poměrně malé podzemní kryty (spíš schránky). Do jedné Archy se vejdou maximálně desítky lidí. vy jste jedním z takových lidí. Jak je vám jistě jasné, vaše Archa je otevřena a vy se budete rozkoukávat po světě, kde už různé skupiny lidí delší dobu pracují na obnově světa. Začátky prý budou tuhým bojem o přežití. Později se seznámíte s parťákem Danem. No a jelikož už zasvěcenci nechtějí prozradit více než již dávno známé téma o všeobjímající autoritě (jakási obdoba falloutí Enklávy jak jsem pochopil), kol ní se bude odvíjet další intenzivní příběh.
...a o jeho režii:
Matt se v tomto vyjádřil docela jasně, nemáme čekat žádný Fallout 3. Je důležité poznamenat, že tím myslel jeho rozhovorový systém a rozsáhlost rozhovorů. Jinými slovy to Matt shrnul větou, že se hra bude snažit být "as casual as possible" a nebude hráče nutit číst víc textu než je nutné. Některé rozhovory sice budou variabilní, ale žádné dialogové stromy se konat nebudou, většina postav bude jen komentovat vaše konání.
Hra je už v podstatě téměř hotová, nyní probíhá testování a vylaďování. Přesto stále nebyl sdělen termín vydání, ale očekává se v průběhu tohoto roku, maximálně na začátku dalšího.
... ARCHIV ...
Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři JaW, Ratman, chekotay a smejki za přispění návštěvníků.
© JaW & Ratman & petruschka & Chekotay & Jay Kowalski & Daemon & Harley & Ještěr & Deimos & smejki 2001-2077
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay, Fallout 3 © Bethesda,
Přebírání materiálů z těchto stránek bez souhlasu autora je výslovně zakázáno
a trestáno celoživotně se vracejícími záchvaty úzkosti a provinilosti!
|