Pete Hines: Opravdu povzbuzujeme lidi, aby si celou hru prošli několikrát a viděli tak, co se stane, když se v různých okamžicích rozhodnou jinak. V Oblivionu jste mohli udělat každý quest a zároveň být "kamarád" se všemi, ale ve Falloutu 3 nemůžete řešit vše, co se vám naskytne- musíte dělat rozhodnutí, z kterých pak není cesty zpět.
Hines si je vědom toho, že když bude na hru lákat již rok před jejím vydáním, vezme si Bethesda velké břemeno v podobě stálého informování lidí, ale věří, že díky již natěšené fanouškovské komunitě a občasně vypuštěným informacím budou mít lidé Fallout 3 stále namysli.
Pete Hines: Stále hodně materiálu si ale ještě schováváme. Už jsme tisku ukázali hrubý obsah hry, ale nikde jinde jsme to ještě nezveřejňovaly. Máme naplánováno vypustit ještě hodně materiálu a, snad, tak udržíme lidi zaujatý a ještě nějaký nalákáme.
Takto MSN a Gadgets UK zpovídali Petea Hinese v, mimo jiné, článku nazvaném Fallout 3: Hra roku 2008?