Jak již bylo včera Ještěrem řečeno, rozhovor s Jasonem D. Andersonem je opravdu
košatý. Netuším tedy, kdo by se do takové monstrózní práce s chutí pustil. Proto zveřejním překlad alespoň části, jež je "vyzdvižena" i na NMA.
Pro dobrovolníky je tu samozřejmě stále možnost zapojit se a
ozvat se :)
(...)
Máš nějakou oblíbenou vzpomínku na Fallout?
Mám jich hned několik. Asi jedna z nejlepších bude ta, když jsme došli k závěru, že hráč bude na konci hry vykopnut z vaultu. Leon a já jsme měli dohromady jednu kancelář a on se strašně snažil vymyslet finální animaci. Původně to měla být oslava... vy, jako navracející se hrdina vaultu- klasický rpg styl. O tomto bylo rozhodnuto již na začátku celé tvorby. Ale jak jsem tam tak seděli a lámali si hlavu s tím, jak udělat tu animaci, došlo nám, že celá ta věc s tou oslavou je už ohraná a nepřesvědčivá.
Leon to okomentoval tak, že během celé hry jsou obyvatelé vaultu zcela xenofobní... jinak řečeno, proč by vám měli "dovolit" opět do vaultu vstoupit? Já jsem na to jen odpověděl, že bychom měli prostě jen udělat tu animaci, jak vás vykopnou.
Bylo to tak legrační. Zas a zas jsme říkali, že to nemůžeme přeci udělat! Ale tahle myšlenka nás absolutně nadchla- bylo to tak hustý! Tak jsme to řekli Timovi. Ten si tím však nebyl tolik jistý. Myslel si, že by to u fanoušků neuspělo, pač nic takový předtím ještě nebylo. Ale nakonec ustoupil. A ta animace je jedna z mých nejoblíbenějších částí celé hry- vykopnutí navracejícího se hrdiny. Naprosto bezvadný!
(...)