• 10.2.2010 . . . Fallout New Vegas - preview v PSM3 - skeny a nové informace
Autor: JaW | 
Zdroj: NMA | Komentuj novinku (20) | 
Tagy: Fallout: New Vegas
| Sdílet na Facebooku
Po oskenovaném preview v PC Gameru, tu máme i preview v PlayStation 3 Magazine (uložil jsem vám to, pro lepší přehlednost, do PDF). Jak se zdá, všichni dostali ty samé screenshoty (až na pár vyjímek), to ale neznamená, že se dozvíme ty samé informace. Během dne se budu snažit něco málo vytáhnout, tak jak jsem to udělal s PC Gamer preview.
EDIT - K tomu, co jsme si řekli včera, přidávám:
- "Hardcore Mod" bude také obsahovat doktorský kufřík k léčení zpřerážených končetin.
- na jednom ze dvou nových screenshotů vidíme "Wheel of Friendship", což je konzolovité příkazové menu pro ovládání společníků. Můžete společníkovi nastavit chování při boji - agresivní a pasivní, "použij stimpack" (Tady se někdo z tvůrců sekl. Správně by mělo být stimpak), volba mezi "Počkej tady" a "Následuj mě", zvolením "Mluvit" se vrátíte zpět do dialogového okna, volba mezi "Bojem na blízko" nebo "Bojem na dálku", "Otevřít inventář", volba mezi "Drž se blízko" a "Drž si odstup" a "Kryj mě" (tímhle si nejsem jistý, v orig. Back Up). Takže konečně se dočkáme alespoň částečného ovládání společníků, které nám, jako asi dalších milion samozřejmostí, na které jsme byli zvyklí z originálů, kvůli celkovému zjednodušení celého systému ve zfušovaném Falloutu 3, chyběly.
- podle zvolených vlastností na začátku hry, dostanete odpovídající vybavení. Takže, pokud budete zaměřeni na doktora, dostanete nějaké stimpaky apod.
- tutoriál můžete tentokrát přeskočit (ve Fo3 to nešlo).
- "V New Vegas je vše hlavně o tom, aby hráč prozkoumal ideologie jednotlivých skupin, které kontrolují oblast a podporoval jednu nebo druhou," vysvětluje Sawyer. "Každá z těch ideologií bude mít něco dobrého, s čím můžete sympatizovat, ale každá z nich bude mít obrovské trhliny." (Stručně řečeno, už žádné černobílé frakce jako u Fo3)
- Na New Vegas strip (což je hlavní třída v Las Vegas) se stále pracuje, ale bude k dispozici gamblení, různá show a koncerty.
- i když nebyl New Vegas tolik zasažen jako jiné oblasti, jsou místa, kde je radiace problém (na co by jinak byly Rad-X a RadAwaye, že?), na sever od New Vegas je k prozkoumání místo, kde se testovaly atomové zbraně.
- soundtrack bude promíchán s "Rat Pack" (videjo) stylem hudby a westernovými vložkami.
- fungl nové zvířata - zmutovaní horští berani "Big Horners".
- nové perky, bohužel je budete, tak jako ve Fo3, dostávat při každém zvýšení úrovně.
- možnost přikupovat modifikace pro zbraně.
- v New Vegas budete mít daleko větší vliv na příběh, než tomu bylo ve Fo3. Vaše činy ponesou také následky. "Když přijde konec hry, chceme, aby hráč pocítil, že v tom světě něco změnil." Tohle neznamená jen několik různých konců, rozvětvení struktury misí a znovu hratelnost, znamená to i opravdovou volbu, když přijde na vytváření vašeho vlastního příběhu. Tahle pustina není jen mrtvé město vydechujíc poslední zbytky života - je to vznikající společnost, narozená v post apokalyptickém světě. Každou rýhu, kterou v něm zanecháte nebo vlídnost, kterou ukážete, bude mít své důsledky, které budete mít možnost vidět v odvíjejícím se příběhu.
... ARCHIV ...
Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři JaW, Ratman, chekotay a smejki za přispění návštěvníků.
© JaW & Ratman & petruschka & Chekotay & Jay Kowalski & Daemon & Harley & Ještěr & Deimos & smejki 2001-2077
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay, Fallout 3 © Bethesda,
Přebírání materiálů z těchto stránek bez souhlasu autora je výslovně zakázáno
a trestáno celoživotně se vracejícími záchvaty úzkosti a provinilosti!
|