• 5.3.2008 . . . Velký hodný zlý Emil
Autor: Deimos | 
Zdroj: Next-Gen, Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3 Rozhovory
| Sdílet na Facebooku
V posledních dnech toho Emil Pagliarulo- hlavní designér Falloutu 3, napsal vskutku mnoho. Pusu na špacír si pustil v rozsáhlém rozhovoru pro next- gen, kde se rozmluvil o tom, jak vzniká inspirace pro hry, co jej nejvíce ovlivňuje a... jak moc třeba musí ignorovat fanoušky;
...To je vždycky nejtěžší otázka. Posloucháte a respektujete nápady fanoušků, ale když začnete navrhovat hru, kterou chtějí udělat specificky, tak se můžete dostat do potíží. Jedna z věcí, kterou na Bethesdě miluju, je, že jsem všichni docela hardcore hráči a víme, co chceme, víme, co je sranda, víme, co máme rádi a tak děláme pro sebe. Jsme naše vlastní nejlepší publikum.
Takže obzvláště s Falloutem jsme docela povzbuzení, že ho vydáme tento rok- a to platí. Hra vyjde tento rok na podzim. Myslím, že jsme hrou pohlceni tak, že jednou prostě přijde okamžik, kdy se nemůžete starat o to, že vám fanoušci na fóru nadávají. Musíte udělat hru, na které pracujete, a vědět, co je dobré a v tom pokračovat.
...tvrdou kritiku musí totiž snášet na bethesdím fóru, kde si ho fallouteři berou třeba takto do tlamy:
(reakce na předešlé komentáře)
aleuthard: V podstatě nebylo možné s fanoušky vyjednávat ohledně rozhodnutí, že hra bude v real time a z first person pohledu...
ttsec: Emil byl příliš naivní. Tenkrát si patrně myslel: "Ó, Fallout! Fallout mám rád. Byla by sranda udělat Fallout 3. Což takhle se vmísit mezi fanoušky!" A jako nevinné dítě hledající kamarády na pískovišti ho silnější rváči pozřeli plamenometem. Nyní si pravděpodobně myslí: "Kam sem se do dostal?"
(Jo, je to jako učit puberťáckýho výrostka, že chlast je špatnej. Něco prostě lidem z hlavy nevymlátíš. Praví falloutí fanoušci First Person ocenit nemůžou a Real time nemůže vyhrát.)
(někdo zas poukazuje na starší Emilovi proslovy)
KTTdestroyer:
- Emil: "Ok, co si myslíte o našich supermutantech?"
- Někdo: "Vypadaj jako orci! Spalte Bethesdu!"
- Emil: "Jdi do **** hajzle! Nepřímou kritiku nebo ban."
(Emil se vyjadřuje k předešlému...)
Emil: ttsec: Upřímně, naivita s tím nemá co dělat. Docela dobře vím, co si někteří hardcore fanoušci o F3 a Bethesdě myslí. A vím, že já- jako hlavní designér, jsem terčem kritiky ještě více. Nepřijal bych toto místo, kdybych nevěděl, do čeho jdu.
A máš pravdu, pomyslel jsem si: "Ó, Fallout. Fallout mám rád. Byla by sranda udělat Fallout 3. ož takhle se vmísit mezi fanoušky!". A vždycky, když jdu ráno do kanclu, tak si to myslím a tady na fóru to obhajuju. Mám rád spolupráci s fanoušky a ještě více být součástí té komunity. A proto také odmítám- a to o komkoliv z našeho týmu- tvrzení, že dělá něco špatně jen proto, že to chce dělat.
(o pár desítek příspěvků dále...)
Lingwei:Tak proč už žádné otázky: "Hrál jsi někdy Fallouta?" poté, co několik prvních lidí odpovědělo záporně a my jsem si je kvůli tomu dobírali?
Emil: Lingwei: Mám snad vědět, zda každý v týmu hrál Fallouta někdy předtím? Nestál jsem nad nimi s bičem, ale ano, všichni víceméně Fallout hráli. Jsou to všichni tvrdí fanoušci? Ne... někteří z nich hru milují, někteří ji mají rádi, někteří něco mezi tím. Někteří předtím Fallout moc neznali, ale tď ho sakra znaj. Někteří z nich jsou falloutí encyklopedisté.
A tak dále, a tak dále... mrkněte sami, stále komentáře přibývají a je to furt jedno a to samé dokola. :/
... ARCHIV ...
Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři JaW, Ratman, chekotay a smejki za přispění návštěvníků.
© JaW & Ratman & petruschka & Chekotay & Jay Kowalski & Daemon & Harley & Ještěr & Deimos & smejki 2001-2077
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay, Fallout 3 © Bethesda,
Přebírání materiálů z těchto stránek bez souhlasu autora je výslovně zakázáno
a trestáno celoživotně se vracejícími záchvaty úzkosti a provinilosti!
|