Dnes pro Vás mám několik nových informací, jež jsou čerpány z polských médií. Prvním z nich je
Gry- online, které zas čerpalo z přednášky
Petea Hinese v Londýně...;
Intro, jež je samozřejmě namluvené
Ronem Perlmanem, převážně obsahuje obrázky post- apokalyptické krajiny, zruinovaných měst a nakonec...výbuch atomovky:). Možná i dílem toho, že Vaše matka zemře poměrně brzo a otecko asi sám nestíhá výchovu, máte na výběr v dialogových reakcích: např. když po Vás chce tupec z vaultu Vaše sladkosti, tak je na něj můžete vyplivnout nebo rovnou začít urážet jeho matku. "
Dětství vaší postavy je zobrazeno tak, aby jste cítili to spojení mezi vaultem a jeho obyvateli." říká Hines.
Něco málo vyplulo na povrch i o
Dogmeatovi. Narazíte na něj při náhodném setkání, kdy se jej bude banda žoldáku snažit chytit. Pokud je zabijete, Dogmeat se k Vám přidá, to však pod podmínkou, že bude dostačující Vaše
Karma. Poté- pomocí klasických dialogů- budete moci Dogmeatovi zadat úkoly, jako např. aby šel ke vchodu Vašeho vaultu nebo aby hledal hodnotné věci.
Při bádání budeme moci narazit i na
radio vysílací věž. Pokud ji uvedeme do provozu, může náš
PIP- boy zachytit nouzové vysílání a my- díky stopování kvality signálu- můžeme naleznout kryt, kde jsou však už jen kostry... Během putování ale můžeme narazit i na zničenou budku s rychlým občerstvením, jež je ozdobena lidskými vnitřnostmi. Krása.
Dalším bodem je ukázka dvou bitek; jedna s
divokými ghúly, druhá se
supermutanty. Kladně hodnoceny jsou zbraně, jako
Fat Man a
raketomet, a optická rozdílnost jednotlivých postav. Nenadchl však
téměř isometrický- klasický falloutí- pohled...
Již ověřenou zprávou je i fakt, že tvrdou měnu budou opět představovat
zátky. Zaplatit jimi budete moci třeba u specialisty, jež je snad jediný způsob, jak se dostat ze závislosti na nějakých chemických látkách a drogách, na kterých si v průběhu hry můžete vytvořit závislost. Ve hře však nenarazíme na žádný druh rádoby
policie, jak tomu bylo v předešlých
Falloutech; pokud však spácháte něco nekalého, vezmou spravedlnost do svých rukou prostí občané. Pokud se do nějaké takové šlamastiky přimícháte, užitečný by měl být opět PIP- boy, v němž je zabudován jakýsi radar, na kterém se zobrazí poloha vašich nepřátel. Dosah radaru bude záviset samozřejmě na vašem
Vnímání. A když už jsme u toho PIP- boye, dodám, že v něm je i zabudovaná malá halogenka...;)
Něco málo bylo prozrazeno i o hlavní lokaci; nahrávací obrazovka se tam bude objevovat jen v případě, pokud vstoupíte do nějaké budovy či sklepení, v ulicích se však nedočkáme žádných pojízdných vozidel...cestování mezi lokacemi by však mělo probíhat rychle.
Na závěr možná radno dodat, že se Pete zmínil, že jednou z inspirací pro hru také byla
The Road od
Cormaca McCarthyho...
Dále se Pete Hines maličko rozmluvil pro další
polské médium, nyní ve video- interview, na které se můžete podívat
tady.
Vytyčení hodné jsou například tyto informace:
- ghúlové budou, jako v předešlých Falloutech, normální osoby jako ostatní: budete s nimi moci klasicky komunikovat i obchodovat. U supermutantů se taktéž nedočkáme ničeho nového, jakříká Pete: "Jejich postavení ve hře je dosti nepřátelské. Nemají rádi lidi a chtějí je všechny vybít. Takže pokud jste člověk, máte problém."
- Dále můžeme ve hře narazit na různé frakce. Můžete se chovat jakkoliv, některé z nich Vás však budou nenávidět tak jako tak. Na druhou stranu však existují i také, ke kterým se budete moci připojit. Naopak k Vám se bude moci jako zvíře připojit jen Dogmeat, + pouze jedna jediná lidská osoba.