Tak takovýto nadpis nese nová newska na stránkách polského projektu
Afterfall (pokud nevíte o co jde, mrkněte na aktuálku z 12.9.). Přesvědčit Vás o tom má pravděpodobně
rozhovor s Andrzejem Koloskou, což je boss tohoto projektu, ale počteníčko je to však pouze v polštině...:( Nám, kteří tomuto jazyku neholdujeme, tedy asi nezbude nic víc, než si jen prohlédnou několik zajímavých obrázků a screenů, jež jsou mezi otázkami a odpovědmi začleněné... Zoufat však úplně nemusíme, neboť se zároveň jeden z webmasterů odhodlal několik důležitostí převést i do jazyka anglického ( překlad viz. níže).
Jinak pro zámožné a nadšené "nabízí" tvůrci i "možnost" zaslat finanční obnos, neboť prý konečně mají založený účet. Je- li libo, obraťte se přímo na
stránky...;)
(...) Zápletkou je osud člověka, který náhle uvízl v extrémně nepřátelském světě. Spolehnout se může jen a pouze na sebe; svět okolo něho ho nepřestává trýznit. Příběh Afterfallu je také o lidstvu a jeho konci, o přeživších, mutacích a snaze o dokonalost. Je o ambicích, pro jejichž uskutečnění se musí vykonat mnoho obětování životů. Je o lidech a společnostech vržených do extrémně těžkých podmínek, o tom, jak je tyto podmínky změnily a jak změnily i jejich děti a přetvořili je.
(...) Afterfall umožní hráči vyvíjet svého hrdinu až do stavu super- člověka, což mu usnadní různé kybernetické implantáty a mutace. Například při skocích- zpočátku budete moci jen přeskakovat do pasu vysoké zdi nebo skákat z balkonů, ale později bude váš hrdina skákat ze střechy na střechu nebo skákat do výšek, jaké by byly pro normálního člověka nedostupné.
(...) Charakter hrdiny nebude nacpaný do schématických úrovní. Bude se moci vyvíjet různými směry najednou za pomoci stovek různých kombinací a metod, aby hru dokončil. Díky tomu si každý najde to svoje.
(...) Celý vývoj charakteru hrdiny bude připomínat dotazník, snažící se najít hráčovy přednosti a postupně otvírat nové volby, manévry a schopnosti. Avšak jen ty, které bude hráč vyžadovat.
(...) Způsob boje bude usnadňovat dynamický sytém na kola. Jen tento systém totiž umožňuje zaútočit jak na více cílů tak jen na jeden. (...) Trénovaný voják je v post- nukleárním světě spíše výjimkou. Často uvidíte oponenty jak prchají v panice, nepřátelé, jak se před vámi schovávají, zatímco ze strachu zrychleně oddychují a tak prozradí svoji pozici, nebo jak ve zmatku vyprázdní celý zásobník bez jediného zásahu, či dokonce radši žebrají o milost.
(...) Herní svět je vytvořen v duchu blízkému k realistické sci- fi. Většina technologií, jež ve hře jsou, je založena na dnešních výsledcích vědy a na směru, kterým se vývoj ubírá. Mutace samotné jsou většinou choroby a znetvoření, jež jsou navzájem někdy i výhodou.
(...) (o Falloutu 3) mnoho nasvědčuje tomu, jako u Oblivionu, že se hra bude podobat spíše akčnímu rpg než opravdovému rpg žánru, jakým Fallout opravdu byl. Jednou jsme napsali, napůl žertem, že "vytváříme konkurenci Falloutu 3". Dnes už by jsme to nenapsali- tyto dvě hry se brutálně liší v metodice jejich vzniku, stejně tak jako v názoru na to, co je pro rpg žánr důležité.