CVG uveřejnila první část rozhovoru s již světoznámým Petem Hinesem, a nechala ho pěkně si pusu pustit na špacír. Zde to je:
Fallout má opravdu tvrdé jádro fanoušků. Řekli byste, že největší výzvou je právě vytváření pokračování, kterého se tito fanoušci dožadují, a né výdaje na získání si nových fanoušků?
Hines: Naše filozofie byla udělat Fallouta 3 stejně jako kdybychom udělali Jedničku a Dvojku. Ty jsme samozřejmě neudělali, ale opravdu bysme nemohli trávit tolik času staráním se o to, co všechno jsme udělali a co ne.
Přistupujeme k tomu stejně jako k Morrowindu nebo Oblivionu- děláme pokračování. A to je to, o čem několikadílné hry jsou; přemýšlet, co uděláme v následujícím díle, aby byl dobrý, zábavný a zároveň aby to byl velký krok pro celou sérii?
To byl nás přístup k Falloutu 3; říci si: "Jaký další šlágr pro tuto sérii uděláme? Jaké věci bychom měli nechat a co naopak by se mělo změnit?"
Nakonec to byl náš přístup- rozhodnout se udělat nejlepšího Fallouta 3, jakého dokážeme.
A to je co děláme. Rozhodně jsme změnili několik věcí, ale myslíme si, že jsem zachovali věci, které Fallout dělají pozoruhodným- což je prostředí, postavy, atmosféra, činy, zásadní rozhodnutí, hráčův výběr.
Systém postav je stejný, systém dialogů pracuje stejně. Nechtěli jsme změnit věci, u kterých jsme cítili, že změnit nepotřebují.