• 10.2.2008 . . . Na pokec s umělci
Autor: ještěr | 
Zdroj: No Mutants Allowed, Game OST, GameDev | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Rozhovory Developers
| Sdílet na Facebooku
Začnu u Bethesdy a jejich artistů: server GameDev přinesl relativně zajímavé interview s Nathanem Purkeypilem (človíčkova homepage ... najdete tam hlavně různé věci ze hry Metroid Prime 3), který si na chlebík vydělává jako "world artist". Do studia jej před časem přivlekl jeden z vysoko postavených Bethesďáků, Joel Burgess, s tím, že "je pro práci na třetím Falloutu jako stvořený".
Ještě mnohem cennější úlovek se podařil nevypočitatelným Rusům z Game OST, kteří klofli po Marku Morganovi, jenž normálně rozhovory neposkytuje. Talentovaný šedovlasý bohém se prostřednictvím nemalé hromádky textu mimo jiné vrací do hektických časů komponování soudtracku her Fallout, Fallout 2 a Planescape: Torment a vykládá na stůl svou vizi hudebního doprovodu pro Fallout 3 (zároveň popřel klepy, že by byl kvůli FO3 kontaktován nebo na něm aktuálně dělal). Čtěte zde - samozřejmě anglicky. Tak kdo to přeloží, he? Ty? Ty? Nebo snad TY? ;)
PS: takhle / takhle nějak mimochodem vypadá mistrova nahrávací cimra.
... ARCHIV ...
Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři JaW, Ratman, chekotay a smejki za přispění návštěvníků.
© JaW & Ratman & petruschka & Chekotay & Jay Kowalski & Daemon & Harley & Ještěr & Deimos & smejki 2001-2077
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay, Fallout 3 © Bethesda,
Přebírání materiálů z těchto stránek bez souhlasu autora je výslovně zakázáno
a trestáno celoživotně se vracejícími záchvaty úzkosti a provinilosti!
|