.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Autor: nobody | Odesláno: 11:06, 19.9.2010 | ID: 430912 | Nahlásit Vaultmasterům |
prvni 3 obrazky jsou stejne, jinak pekne | |||
Autor: JaW | Odesláno: 11:13, 19.9.2010 | ID: 7f2812 | Nahlásit Vaultmasterům |
Smejki, zapomněls ještě na jeden http://www.madbrahmin.cz/archiv/archiv1/fonv.gif | |||
Autor: smejki | Odesláno: 12:19, 19.9.2010 | ID: 41a986 | Nahlásit Vaultmasterům |
::fuck | |||
Autor: JaW | Odesláno: 12:38, 19.9.2010 | ID: 7f2812 | Nahlásit Vaultmasterům |
http://www.madbrahmin.cz/falloutnv/screenshots/FNVultraluxe.jpg Tohle by se u nás bralo jako rasismus. Se divím, že si tohle v Emerice vůbec dovolí. | |||
Autor: RastiC | Odesláno: 12:46, 19.9.2010 | ID: 51d6ea | Nahlásit Vaultmasterům |
ten fire geckon sa im moc nepodaril myslím že ta hlava mala byť širšia a viac sploštená s červenými očami a koža tmavšia skôr k čiernej ako k fialovej ale to su len grafické detaily ktoré snáď budú nepatrné v porovnaní z hrateľnosťou | |||
Autor: RastiC | Odesláno: 12:57, 19.9.2010 | ID: 51d6ea | Nahlásit Vaultmasterům |
Fallout musí zobraziť post-apo svet v celej jeho tvrdej realite :) a myslieť si že v post-apo svete nebude utlačovateľ a utláčaný je omyl... veď aj F1&F2 boli plne otrokárstva a dokonca tam bola možnosť vraždenia detí čo je samo sebou v hrách tabu... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 13:07, 19.9.2010 | ID: 7f2812 | Nahlásit Vaultmasterům |
RastiC - otrokářství je ok, pokud nebudou ti otroci jen černí, ovšem zabíjení dětí už ne. Díky politické korektnosti tam už nic takového v dnešní době nenajdeš. Proto ten můj údiv. Určitě ale nejsou v Obsidianu tak blbí a tedy hned vedle černé krupiérky s porcelánovou maskou bude stát její bílá kolegyně. Pak to bude korektní. | |||
Autor: peter | Odesláno: 13:21, 19.9.2010 | ID: 42468a | Nahlásit Vaultmasterům |
otrasne obrazky. | |||
Autor: Scr4p3r | Odesláno: 14:11, 19.9.2010 | ID: 424754 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ta PA se mi vubec nelíbí je taková moc jednoduchá... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 14:21, 19.9.2010 | ID: 7f2812 | Nahlásit Vaultmasterům |
Scr4p3r - a hlavě mě udivuje, že vyberou k presentaci screenshot, kde dochází ke kolizi dvou částí zbroje...ruka utopená v límci nebo co to je. Vypadá to strašně amatérsky. | |||
Autor: raveon | Odesláno: 14:24, 19.9.2010 | ID: 42956e | Nahlásit Vaultmasterům |
Výborné obrázky. Ten oblek Enklávy je skvělý. Určitě lepší než staré Bethesdácké armory. Nemůžu se dočkat až NV výjde. | |||
Autor: RastiC | Odesláno: 14:33, 19.9.2010 | ID: 51d6ea | Nahlásit Vaultmasterům |
náhodou PA na obrázku č.3 sa mi celkom páči z tých 3D .... ako nechápem čo ma byť na PA vyčačkané... proste je to pancier nie vešiak na prádlo... Oproti predošlým z F3 vyzerá robustne ... síce na obrázku pôsobí dosť "štíhlo" v pleciach Navyše je dosť podobná s tou enclavackou z F2 | |||
Autor: smejki | Odesláno: 14:43, 19.9.2010 | ID: 41a986 | Nahlásit Vaultmasterům |
jinak ke kvalitě textur - tohle je, doufám xbox/ps3 verze. ony všechny předváděčky se jely na xboxu, takže hádám, že típance budou taky odtama | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 15:13, 19.9.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jen pár postřehů - PIP Boy je opět k nasrání. 3. screen vypadá jako vyblejsknutý z modu pro Fo3, který přídává klasický PA. Grafika celkově je zkrátká hnusná, hnusná, hnusná. Třikrát fuj! Ghoul se přinejmenším z konceptu tváří jako stylař. Vzhledově lepší gekony (a nemluvím o tom, že MUSÍ být stejní jako v F1, 2) přidával jakýsi mod, jehož název si bohužel nepamatuju. Po dlouhé době novinka, která vzala můj optimismus, přivázala jej k pásové pile, stáhla kalhoty a análním kolíkem jej zcela vykostila. To je tak, když si člověk celou dobu nepřipouští to Gamebryo. | |||
Autor: cookie | Odesláno: 15:28, 19.9.2010 | ID: 700c1a | Nahlásit Vaultmasterům |
hahaha normalne ma rozosmiali tie obrazky :D dobry blivajz teda.. | |||
Autor: RastiC | Odesláno: 15:34, 19.9.2010 | ID: 51d6ea | Nahlásit Vaultmasterům |
to s tým PA môže byť pokojne pravda, lebo rovnaký screen som postol na facebook 8 septembra tohto roku :) ohľadom grafiky by som sa nevzrušoval... proste môže to byť pokojne tak že sú to screeny z xbox/ps3 verzie ako to spomínal smejki | |||
Autor: perry | Odesláno: 15:39, 19.9.2010 | ID: 708342 | Nahlásit Vaultmasterům |
Mno tak to jsou opravdu výjimečné kousky hnusu | |||
Autor: JaW | Odesláno: 15:48, 19.9.2010 | ID: 7f2812 | Nahlásit Vaultmasterům |
Mod na Advanced PA se jmenuje Classic Advanced Power Armor, ale není to žádná sláva. http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=4641 http://www.fallout3nexus.com/downloads/images/4641-1-1236548903.jpg Ten geckon je z Marts Mutant Mod http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3211 a vypadá líp než ten od Obsidianu http://www.fallout3nexus.com/downloads/images/3211-2-1236696509.jpg | |||
Autor: JaW | Odesláno: 15:50, 19.9.2010 | ID: 7f2812 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ještě sem sem přehlédl, že i ty hadičky, co vedou z helmy, lezou do toho límce. ::prská:: | |||
Autor: RastiC | Odesláno: 15:58, 19.9.2010 | ID: 51d6ea | Nahlásit Vaultmasterům |
hehe skutočne ale to je časté u 3D hier že sa textúry prekrývajú a krížia :) podľa mňa čím väčšie nároky hráči kladú na grafiku tým menej vývojári pracujú na hrateľnosti ... čo je na škodu... ten geckon je celkom slušný najme tvarovo len tie ruky ... | |||
Autor: Radiaw | Odesláno: 15:58, 19.9.2010 | ID: 70d09e | Nahlásit Vaultmasterům |
Ten PA je aspoň lepší než ty sračky ve F3. Ale stejně jsem si je vždycky představoval jako obrovsky obleky do kterých vlezeš a kolem tebe bude třeba 10cm místa na ocel a ruzné high tech vychytávky. Tenhle Fallout engine mi to prezentuje jako obyčejnou ocel na těle =/ | |||
Autor: RastiC | Odesláno: 16:17, 19.9.2010 | ID: 51d6ea | Nahlásit Vaultmasterům |
citujem z časovej osi pre rok 2067: "První družina Power Armor je rozmístěna po Aljašce. Ačkoli ještě nedosahuje pohyblivosti jejich nástupců, je extrémně účinná v boji proti čínským tankům a infantérii. Její schopnost ovládat těžké zbraně se ukazuje jako klíčová v mnoha lokálních konfliktech. PA prokazuje schopnost zničit celá města, aniž by byl ohrožen jeho nositel. Čína se pokouší vytvořit vlastní verzi, je ale ve vývoji mnoho let pozadu." ... chápem že hra je hra, ale vo F3 PA nepredstavoval vôbec tak silnú technológiu s ktorou sa dalo postaviť napr proti tanku :D ... resp keď som natrafil na NPC v PA tak som pokojne mohol svojou 10mm pištoľou pokojne túto NPC eliminovať... v F1&F2 mať PA znamenalo takmer imunitu na väčšinu small guns... proste PA nemalo to čaro | |||
Autor: JaW | Odesláno: 16:27, 19.9.2010 | ID: 7f2812 | Nahlásit Vaultmasterům |
Radiaw- Máš úplnou pravdu. Z popisu zbroje ve hře (Fo2): {300}{}{Energo zbroj} {301}{}{Hermetický hi-tech oblek s plnou výbavou. Je opatřen hydraulickými posilovači a napájen mikro-fúzním reaktorem s dostatkem paliva na stovky let.} {23200}{}{Tvrzená Energo zbroj} {23201}{}{Energo zbroj model T-51b. Speciální chemický proces ještě více vylepšil obranné schopnosti tohoto hi-tech krunýře.} {34800}{}{Zdokonalená Energo zbroj} {34801}{}{Plášť této aktivně napájené zbroje, se skládá z lehkých kovových slitin, na klíčových místech navíc vyztužených keramickými vložkami. Navíc je zbroj vybavena vylepšeným modelem pomocných pohybových servomotorů.} {34900}{}{Zdokonalená Energo zbroj MKII} {34901}{}{Experimentální zbroj. Namísto obvyklé kombinace kovových a keramických částí je kompletně vyrobena z keramických kompozitů. Zdá se být ještě odolnější než standardní verze zdokonalené Energo zbroje.} Holodisk: {11113}{}{Galaxy News Network} {11114}{}{Přepis vysílání z 22. října 2077} {11115}{}{Díky statečnému duchu našich ozbrojených sil a našim} {11116}{}{nejnovějším typům Energo zbrojí} {11117}{}{odrazily naše jednotky čínské utlačovatele.} {11118}{}{Značně ochuzené o palivo, pak naše jednotky zahnaly} {11119}{}{nepřítele zpět do jejich rýžových měst.} {11120}{}{**END-DISK**} | |||
Autor: valcik | Odesláno: 16:45, 19.9.2010 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
..však rozmery energozbroje boli aj poznať - postava v brnení mala dvojnásobnú šírku, ako holý chlapík. Tu, na screenoch, mi to pripomína Bonemold Armor z Morrowindu; akoby mal maník natiahnuté kožené gate, pokryté nejakými plátmi. :-)) Asi preto mu natiahli ten otrasný plechový límec, hehe, aby vyzeral aspoň trochu drsne. Srandovná je aj tá sklenená puška; snáď sa mu počas boja nerozbije! o:-) | |||
Autor: RastiC | Odesláno: 16:58, 19.9.2010 | ID: 51d6ea | Nahlásit Vaultmasterům |
možno sa obávali že ak by hráč v PA bol 2x tak veľký (stačilo by aj keby 1.5 krát) že by sa nevošiel do domu cez dvere :D ... túto myšlienku som zavrhol keď som si spomenul ako som sa presekával cez bytovku plnú mutantov ... a predsa mutanti majú slušné rozmery ... bude to asi tým že pri návrhu armoru nevedia jeho špecifikácie ... pre ich to sú asi "kožené gate pokryté nejakými plátmi" | |||
Autor: Radiaw | Odesláno: 17:31, 19.9.2010 | ID: 70d09e | Nahlásit Vaultmasterům |
Určitě to mělo být o dost širší a vetší to bez pochyby.... a taky jak psal RastiC odolnější - tím padem by jich tam nemělo být co 2 metry jeden kus + 54608408708086740564650 kusů ruznych modifikovanych verzí které se mi jen váleli ve skříni .. prostě třeba jen 1 kus ve hře pro hráče. A enkláva jen na některých vojácích, a nějaké bratrstvo z kanálu by si s tím taky neutírali všude stoly v kaná.. v základně. Mě se jednou (asi tak před 7mi lety) o Zdokonaleny energo zbroji zdálo, a taková shitka jako to co prezentuje Bethesda to nebyla, když už ji moje podvědomí vymyslí něco tak super tak proč ne herní firma? | |||
Autor: Borghal Rantipole | Odesláno: 17:47, 19.9.2010 | ID: 42e4c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tyto a podobné otázky bych rád viděl v nějakém oficiálním rozhovoru s nějakým důležitým vývojářem FNV/F3. Toto je podle mě čirý projev lenosti a nezájmu o propracovanost. Omluvy typu "je to jen hra" jsou jen nesmyslné vytáčky. Ideální designér by se k tomu postavil způsobem: jak by to asi mohlo být udělané, aby to skutečně fungovalo, a jak to začlenit do hry? A ne že "uděláme to tak, aby to dobře vypadalo a hráč by mohl být nadšený, kolik toho super-cool vybavení u sebe má." | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 18:32, 19.9.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
PA je v podání Bethesdy vycpaná šusťáková souprava. To je spíš na jogging a ne do boje. | |||
Autor: smejki | Odesláno: 19:27, 19.9.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
potíž je spíš ta, že by po oblečení PA by se musel zcela změnit kostra postavy a tím i její kinetický model. | |||
Autor: valcik | Odesláno: 19:37, 19.9.2010 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
..ešte mi napadlo, či to nie je len technologický kompromis. Ak by do hry nacpali tisícky rôznych hi-poly modelov, zrejme by hardwarové nároky vyskočili až do neba, pri takejto rozlohe herného sveta. (a ešte si rýpnem - nabudúce pichni do tagu k tým obrázkom aj target="_blank", Smejki, né?)) | |||
Autor: smejki | Odesláno: 20:30, 19.9.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
já jedu middle mouse button, takže targety jdou úplně mimo mě 8-) | |||
Autor: Hihi789 | Odesláno: 21:54, 19.9.2010 | ID: 41f8cc | Nahlásit Vaultmasterům |
Jak si může zelená krupierka dovolit nasadit si bílou masku?! Rasistka jedna! | |||
Autor: Sius | Odesláno: 21:57, 19.9.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Tak ono APA je z designového hlediska naprostý shit a mohl fungovat jen jako 50x50 pixelů v F2. A už i v intru (http://fallout3.wikispaces.com/file/view/FO2_Intro_APA.jpg/50450739/FO2_Intro_APA.jpg) jde vidět, jak pi*oidní design to je. Cool a to šecko kolem to sice je, ale prostě jako kus hi-tech armádní výzbroje to je těžký fail a to už jen kvůli límci, který nejspíš značně omezuje rotaci hlavy a celkově v boji musí omezovat těžkým způsobem. Zato originální PA má styl, je designově vymazlené a na první pohled člověk nenajde designovou vadu, která by nějak omezovala v boji. APA by dle mého mělo být zadupáno do země a nikdy znovu neoživováno v dalších pokračováních. To už i nahypovaný ubercool vercajk z FT má něco víc do sebe než APA. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 23:53, 19.9.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
Sius: Ja teda nemam moc prehled, ale nepripada ti ze behani v PA je tak trosku proste F3 zalezitost ?... Ja bych si predstavoval (at je zdroj ja nvm warp pohon s hvezdny brany), ze v tom proste clovek chodi jako terminator :-D ... potom by mi ani tak ten limec nevadil.... | |||
Autor: Melichor | Odesláno: 00:40, 20.9.2010 | ID: 7fea9a | Nahlásit Vaultmasterům |
Hlavně APA se podobá zbroji Terminátorů z Warhammeru 40k(http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Terminator). Hlavním je neuvěřitelná odolnost vůči vnějším vlivům(ať už jde o naturogenní nebo antropogenní děje) a zvýšení fyzických možností nositele, aby ho zpětný ráz chaingunu/raketometu(Stormbolteru) v jedné ruce neposlal pět a více kroků vzad. To jde na úkor pohyblivosti a vnímání okolí. Tak jsem si to i představoval v F2. F3 předvedl soupravu vhodnou tak na Spartakiádu a FNV sice skočil v APA o kousek blíže originálu, ale ten vosí pas mě štve. Představa odhadem 40-80 kg titanového/keramického/unobtániového hrudního pancíře přiléhajícího na 20 kg prdelní pancíř mi přijde bizardní, stejně jako chybějící rukavice a koukající PIP Boy. A to kluci z BIS/Obsidianu APA správně umí, protože v intru F2 nemají prapodivný límeček a vyvážený poměr horní/dolní trup(F2 intro, čas 2:35 http://www.youtube.com/watch?v=e3PXiV95kwA). To, že nejde zvětšit postava nebo by se musel měnit kinetický model pro postavu, by byla hloupá výmluva. Vzpomínám si na doby, kdy chlapci z BIS/Obsidianu se srali s 2D sprity na efektivní smrt Poručíka, takže změnit v Gamebryu fyziku pro zhruba 8 modelů mi pro borce a hračičky jejich formátu nepřijde jako závažný problém. Spíše se obávám, že je zase slyšet podobná písnička jako u KotORu II, kde je LucasArts dokopal k předčasnému vydání a nakonec jim zákazal i vydání opravného patche. U Beth se zákazů vydání oprav nebojím, ale jejich koukání pod ruku Obsidianů je z mého pohledu zcela evidentní. Sius: PA vymazlené? Uh? Co ten gigantický ventil na zádech? | |||
Autor: Rade | Odesláno: 08:15, 20.9.2010 | ID: 7eb27e | Nahlásit Vaultmasterům |
Dobré obleky!Ale nemá tu břitvu obráceně?? | |||
Autor: Sius | Odesláno: 08:55, 20.9.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Já si celé PA představuju v prvé řadě jako podpůrnou konstrukci, která zvyšuje fyzické možnosti jedince. Takže kostra na ní hi-tech hovadinky jako reaktor a fičury pro snadnější pohyb a nosnost, vyměšování atd. A tohle celé pak zabalit do pancíře. Takže ve finále je onen ventil na zádech asi nutnost vzhledem k tomu, co se děje pod pancířem PA. Tak i tak považuju klasický PA za jeden z nejkrásnějších PA celkově (ne jen Fallout univerzum) a i jeho F3 verze není zas až tak marná. Ale APA nebo FT verze hold nejsou nic moc... | |||
Autor: stj | Odesláno: 09:44, 20.9.2010 | ID: 602e68 | Nahlásit Vaultmasterům |
Powered armor fungovalo už v Silent stormu (tam se to označovalo Panzerklein). Mělo to i speciální zbraně, které šly nasadit pouze na Panzerklein (kanony, kulomety, raketomety a vrhač min). Palebná síla těch zbraní byla řádově vyšší, než u standardní pěchotní výzbroje. Nepřátelský panzerklein vyžadoval při likvidaci pěchotou speciální taktiky - zásah bazukou, granátem, laserem, nebo kritický zásah odstřelovačkou. Normální zbraně ho téměř nepoškozovaly. Tak nějak jsem si PA z Falloutu představoval já. | |||
Autor: valcik | Odesláno: 10:11, 20.9.2010 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
..okrem toho, PA musí mať vovnútri určitý priestor, medzi zbrojou a telom, kde je ochranná atmosféra. Oblek je totiž hermeticky uzatvorený, kvôli tomu, aby ochránil nositeľa proti radiácii - je to skrátka mohutná, hydraulikou poháňaná hi-tech konzerva. Hm, zaujímavé verzie powered armour-u sa objavili napríklad aj v parádnej ťahovke Armageddon Empires. Smutné je, že práve v nástupcovi Falloutu sa vždy objaví nejaký takýto paškvil. (Chlapík na šiestom screene sa krčí, akoby sa mu chcelo srať. Pri streleckom postoji má byť jedna noha vpredu, druhá vzadu, kvôli stabilite, sakra!) | |||
Autor: chekotay | Odesláno: 13:04, 20.9.2010 | ID: 32910e | Nahlásit Vaultmasterům |
Tohle je směšné! Ještě dobře, že této aktuálce dal Smejki takové jméno - Vegas picus. Protože přesně to to je. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 13:39, 20.9.2010 | ID: 7f287e | Nahlásit Vaultmasterům |
Já sjem nechtěl tady psát, ať mě zase neukamenují dexter aspol. ALE jen tedadoplním Proč ty oči nejsou zrcadlové? Vypadají jako z pochcaného kartónu. | |||
Autor: LordNorton | Odesláno: 13:54, 20.9.2010 | ID: 51133a | Nahlásit Vaultmasterům |
mne to aj tak pripada ako screeny z umodovaneho F3.... PA...hnus....je mi z toho na grc....cakal som nieco normalne ked sa na vyvoji podielal "stary " team.... a to som si to ja debil chcel kupit | |||
Autor: smejki - kein | Odesláno: 13:58, 20.9.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
myslíš lesklé? bůhví, jestli gamebryo tuhle technologii umí ::lol | |||
Autor: valcik | Odesláno: 14:10, 20.9.2010 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
Vidíš, Smejki, tak mi napadá - neobjavili sa aj nejaké screeny, na ktorých je piesočná búrka, či niečo podobné? Nemôžem si pomôcť. Podľa mňa sa táto bledomodrá obloha, pokrytá obláčikmi, do Fallouta príliš nehodí. (pevne dúfam, že vo Vegas neprší) | |||
Autor: smejki | Odesláno: 14:26, 20.9.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
napamatuji se... mám dojem, že zatím byl všude jen spalující žár. A ten se do pouště hodí, a to setsakra. Ovšem prašná bouře by byla rozhodně fajná. Bohužel zatím nikde nebyla. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 15:35, 20.9.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
valcik: s tim postojem bych to zas tak neprozival,... Treba kdyby to nebylo v Arme tak bych jim to vycital .... Melichor: Nemuzu si pomoct, ale v tom intru PA nejakej limec ma :-D | |||
Autor: valcik | Odesláno: 18:00, 20.9.2010 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
..heh, to ja zas naopak - keby to bolo v Arme, je mi to u prdele. :-) | |||
Autor: Houba | Odesláno: 22:46, 20.9.2010 | ID: 513ca2 | Nahlásit Vaultmasterům |
příšernost! :) schválně jestli zase budou obsaženy úžasné animace herních postaviček s naraženou kostrčí | |||
Autor: Sius | Odesláno: 08:24, 21.9.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Jako nevím co všichni čekáte od NV? Autoři nemají v prdeli zaražený holy grail na to aby mohli z toho enginu vytřískat něco víc a stejně pochybuju, že se někdo při tvorbě NV snažil nějakým způsobem měnít nebo vylepšovat grafiku, modely, animace atd... maximálně jen pro nový obsah jako jsou geckoni. Ale podle mého bude NV spíš po obsahové stránce něco jak měl vypadat už F3, ale formu už nezachrání ani svěcená. | |||
Autor: dexter | Odesláno: 10:10, 21.9.2010 | ID: 518a58 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 kein: hm, třeba jsou opotřebovaný? Třeba že lesklost je nepraktická, protože háže prasátka a odlesky a může prozradit tvojí pozici? Spíš že ti nepřišlo divný že ve F1 a 2 byly energozbroje tak naleštěný a pustinou netknutý. | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 12:05, 21.9.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
dexter: V tomhle souhlasím Keinem - vzhledem k historii a popisu energozbrojí, je opravdu jedno, co se kde leskne. Totéž platí i o netknutosti pustinou. Jen zapomněl napsat, že z těch částí kartonu, které nepochcali, poslepovali zbytek zbroje. Opakuju se, ale je to odporné, odporné, odporné. | |||
Autor: valcik | Odesláno: 12:44, 21.9.2010 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
Dexter, v pôvodných Falloutoch mali energozbroj iba dobre vycvičené Enklavácke jednotky a oddiely BOS. Jasná vec, že svoju výbavu udržovali v excelentnom stave, však to boli vycvičení profíci! V bunkroch BOS boli dokonca oddiely mechanikov, ktorí mali v bunkroch vlastnú údržbársku sekciu - energozbroje rozoberali, opravovali, leštili a čistili. Iba bohapusté hovado nechá svoju zbroj schátrať, tak je to. :-))) | |||
Autor: dexter | Odesláno: 13:00, 21.9.2010 | ID: 518a58 | Nahlásit Vaultmasterům |
Prostě si nemůžu pomoct, mě se to jenom líbí. Fallout ve 3D z vlastních očí jsem vždycky chtěl. valcik: o tom samozřejmě vím. Pokud je to lesklý, je to efektní. Ale pro boj nešikovný, jelikož se to leskne, hází to prasátka a nepřítele na tebe může upozornit. | |||
Autor: valcik | Odesláno: 13:11, 21.9.2010 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
Nu, ale pôvodná energozbroj bola ultimátna - kto ju nosil, kašlal na prasátka a pochodoval hrdo stredom ulice. Nebolo potrebné ukrývať sa. Okrem toho, povrch zbroje bol postriebrený, aby získala odolnosť voči energetickým zbraniam; s takou povrchovou úpravou sa odleskom vyhneš iba ak sa vyválaš v močarine. Mne sa tento nový koncept vôbec nepáči, ale proti tvojmu názoru nemám nijaké námietky; pokojne ho chváľ. Ja budem zas reptať a tak môžme dosiahnuť skvelý demokratický konsenzus (a zároveň zvyšujeme návštevnosť stránok), no né? :-)) | |||
Autor: smejki | Odesláno: 13:42, 21.9.2010 | ID: 51ffee | Nahlásit Vaultmasterům |
postříbřené? a jak se zabránilo oxidaci stříbra, jehož výsledkem je téměř černý a matný materiál? | |||
Autor: valcik | Odesláno: 15:06, 21.9.2010 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
Neviem, ako zabránili oxidácii (zrejme použili zliatinu striebra), ale je to fakt: The armor is fitted with a back-mounted TX-28 MicroFusion Pack which generates an output power of 60,000 Watts to power the HiFlo hydraulic systems built into the frame of the suit. Made of a poly-laminate composite, the outer shell of the T-51b is lightweight and capable of absorbing over 2500 Joules of kinetic impact. The 10-micron-thick silver ablative coating can reflect laser and other radiation emissions without damage to the composite subsurface. The armor usually carries enough fuel to last for one hundred years. | |||
Autor: Melichor | Odesláno: 17:21, 21.9.2010 | ID: 7fea9a | Nahlásit Vaultmasterům |
Speciální slitiny stříbra se využívají například u permanentní tracheostomie. Jaký je přesný metalurgický postup při výrobě slitiny netuším, ale oxiduje jen velmi pozvolně. Nevyužívá se běžná chirurgická ocel, protože stříbro má antibakteriální vlastnosti. Podobné vlastnosti má i titan, ovšem jeho cena je nesrovnatelná. Jinak využítí stříbra, obzvlášť o síle deseti mikronů, jako stínění proti radiačním emisím nebo laseru je blbost. Ale komu to vadí? =) | |||
Autor: valcik | Odesláno: 08:32, 22.9.2010 | ID: 7fec2a | Nahlásit Vaultmasterům |
Hm, možno samostatná vrstvička by bola neúčinná, ale nanesená na pevný podklad - kto vie? To je už samozrejme sci-fi najťažšieho kalibru, dnes na také výrobné postupy asi nemáme technológie. Aj o samotných laserových zbraniach sa dá len polemizovať. | |||
Autor: bulldog | Odesláno: 22:07, 23.9.2010 | ID: 5113fe | Nahlásit Vaultmasterům |
Podle me je s temahle novejma Falloutama potiz v tom ze jsou ve 3D. Ano je to hezka mylsenka videt svet falloutu na "vlastni oci" ale je to mnohem vic narocny nez prvni dily. Kdyz si to vemete tak tam bylo par mest a mezi nima jen mapa a vy jako kriz..ale hra zabavila na dlouho..tady je to 3D svet cestovani neni tak rychli pro vyvojare je to mnohem tezsi co se tyce navrhnuti a taky musej vymyslet neco aby to nebylo skoro porad o nicem jako Fallout 3. Podle me by mel bejt fallout proste s pohledu jako byl. a hotovo.. a spekulace o grafice..nevim ale grafikou nikdy fallout neoplival a mylsim ze kazdej z nas si stary dili zahraje rad i ted a grafiku neresi..a jeste k tomu PA jak na to koukam tak by ste to hosi snad zvladli i postavit jak to mate prozkoumany:D | |||
Autor: Zimbo | Odesláno: 18:07, 24.9.2010 | ID: 51d8da | Nahlásit Vaultmasterům |
já si myslím, že to jsou jedny z prvních screenů co dělali.. že to ještě nemají dolazený.. teda spíš doufam :)) a PA v F:NV na tělo zas až tolik neni.. ve F1 a 2 tam byl velikostní poměr docela zvláštní (neříkam že se mi to nelíbilo!), nu PA byla vyšší než byl nositel.. takže by měl chodidla tak v lýtkách PA :D ale zase na druhou stranu to vzbuzovalo dojem nepřemožitelnosti.. mmmm! Což ve F3 a asi i F:NV nevzbuzuje.. takže si vlastně protiřečím.. |