.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Modří vědí, že před týdnem vyšlo velmi pěkné video z první hratelné verze Wastelandu. Nejeden šakal od Broken Hills zaslintal, Torr v Klamathu zavřísknul, v Renu prý dokonce samou radostí jeden feťák natáh bačkory a v San Fran řeší Mai Da Chiang pohmožděný palec, neb si na něj v oněmění upustil francouzák. To by nebyly velké noviny. K videu ale patří patří i pořádné shrnutí dosavadního vývoje projektu, které se konečně procpalo na na prestižní místo víkendové vycpávky na Games.cz, což je takový informační krcálek z vnějšího světa, jemuž tímto děkuji. Užívejte obezřetně, avšak dosyta.
Autor: JaW | Odesláno: 20:35, 18.2.2013 | ID: 618e56 | Nahlásit Vaultmasterům |
Pěkné shrnutí! | |||
Autor: RastiC | Odesláno: 00:29, 19.2.2013 | ID: 50ee18 | Nahlásit Vaultmasterům |
Pekné video, pozeral som to už pár dni dozadu na inom webe, predpokladam že v hre je striedanie dňa a noci, teda to video sa odohráva v noci ? Lebo noc k tomu dosť ide. K tým artworkom sú pekné ale už ma pár krát mátalo že či by sa naozaj človek v postapo survivale ovešal kadečím ako to je v prípade toho prvého CD a hello kitty :D | |||
Autor: Bliss | Odesláno: 22:28, 19.2.2013 | ID: 6f7236 | Nahlásit Vaultmasterům |
naše hráčske srdcia budu naplnené... inak v podobnom termíne ma výjsť aj niečo podobné. http://www.forsakenfortress.com/ | |||
Autor: RastiC | Odesláno: 00:58, 20.2.2013 | ID: 50ee18 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hmm ten Forsaken Fortress vyzera tiez zaujimavo ... sice to video vyzeralo dost na rychlo ale i tak ma to fajn ideu trocha mi to pride ako UFO len v Zombie prevedeni | |||
Autor: Dadak | Odesláno: 12:01, 20.2.2013 | ID: 700c86 | Nahlásit Vaultmasterům |
kdyz tak tady je video s CZ titulkama... http://www.eurogamer.cz/articles/2013-02-17-otitulkovana-predvadka-wasteland-2 | |||
Autor: Dexter | Odesláno: 19:41, 20.2.2013 | ID: 6030ba | Nahlásit Vaultmasterům |
Co by ne, vždyť přece "šaty dělaj člověka". A ten týpek se sekyrou je taky celkem švihák - na téma "otec byl toho dne neklidný...". | |||
Autor: Danny3 | Odesláno: 23:59, 20.2.2013 | ID: 616876 | Nahlásit Vaultmasterům |
Pekny clanok. No viem si to ovesanie sa predmetmi predstavit napr pri neakych pometenych fetakoch z pustin frciacich na jete, celkom by to slo. Nakolko je to uz Wasteland, asi neuvidim svojich oblubencov B.O.S. co? Isto ich nahradi ina uber-drsna skupina, ale aj tak ... :) | |||
Autor: StanleyCZ | Odesláno: 14:13, 21.2.2013 | ID: 613ea6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tuším, že žádnou fakci z Falloutů nepotkáš (možná House, pokud bude ve hře Vegas). | |||
Autor: smejki | Odesláno: 14:23, 21.2.2013 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
Hoši, Wasteland je vlastní svět. Fallout tam bude jedině ve formě easter eggů. | |||
Autor: Danny3 | Odesláno: 20:52, 21.2.2013 | ID: 700e16 | Nahlásit Vaultmasterům |
Samozrejme. Wasteland bol predsa aj skor. O fallout istotne nesmu ani len zavadit, koli pravam na znacku. No ako sa bude zvykat na tento fallout bez falloutu? Kazdopadne Americky Rangery v hre su, a hadam sa dockame aj inych uchylnych a originalnych frakcii :) | |||
Autor: StanleyCZ | Odesláno: 13:37, 22.2.2013 | ID: 6fbe5e | Nahlásit Vaultmasterům |
Určitě, ale House je tuším i v prvním Wastelandu (akorát v živější podobě, každopádně inspirace je jasná - nechtuně bohatý stařík, co zachránil Vegas před zničením). | |||
Autor: Repis | Odesláno: 18:11, 23.2.2013 | ID: 705a3a | Nahlásit Vaultmasterům |
Ahoj prosimvás jaký je termín vydání a hra se bude dat zakoupit na steamu ? | |||
Autor: Smejki | Odesláno: 21:09, 23.2.2013 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
Hra by měla vyjít letos v říjnu a půjde koupit na Steamu, na GOGu a na Originu. Další kanály nejsou potvrzené, ale jistě budou. Zvláště pokud je to dělané (i) pro Steam, znamená to prakticky nulové omezení kanálů. | |||
Autor: Edvin | Odesláno: 15:30, 24.2.2013 | ID: 7f0168 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hmm, no tak hned ze začátku mě VELMI zklamalo, že ve Wastelandu není žádný MAIN CHARACTER. Je docela síla, když si něco takového troufnou v dnešní době. Ale mohli tam dát alespoň něco jako bylo v Fallout:Tactics kde je hlavní postava jen na okrasu i když vlastně nic nedělá. Člověku tu ale dává úplně jiný rozměr, když se má s kým ve hře ztotožnit. Je mi jedno že bych za celou hru neřekl ani větu a neměl žádný vliv na příběh, já prostě chci hlavní postavu ! | |||
Autor: meehail | Odesláno: 18:11, 24.2.2013 | ID: 51fc6e | Nahlásit Vaultmasterům |
Osobne mám tiež radšej, keď je v hre hlavná postava, ktorá má svoju identitu a miesto vo svete, napríklad v podobe histórie, ľudí, ktorí ju poznajú, atď. No pre mňa nie je takmer žiadny rozdiel medzi hlavnou postavou napríklad v Skyrime, NWN či New Vegas (v podstate anonymný hrdina), a žiadnou hlavnou postavou, ako to bolo napríklad v IceWind Dale 2. Vždy si radšej zahrám Geralta v Zaklínačovi, Nameless One v Planescape:Tormente alebo Bhaal's Spawn v Baldur's Gate. Podľa mňa bolo výborným riešením Dragon's Age: Origins, kde neboli hráči obmedzení na jedno pozadie. Mali tak to najlepšie z oboch svetov - free roleplaying a väčšiu realistickosť, čo sa týka zapadnutia hlavnej postavy do sveta. | |||
Autor: Edvin | Odesláno: 20:11, 24.2.2013 | ID: 7f0168 | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: Naprosto souhlasím IceWind Dale 1-2 nebyly vyloženě špatné hry, ale ta hlavní postava tam opravdu chyběla. Obávám se že tohle bude i případ Wastelandu. Nepotřebovali bych mnoho měnit ve světě, stačilo by aby sem tam nějaká postava prohodila větu typu " Jo, ten tým vyde CHARNAME. Jsou to profíci co nikdy nezpacklali žádnou misi ". Myslím že jednoduše z tohoto důvodu bude Project Infinity mnohem úspěšnější než Wasteland. Vezměte si například takový Jagged Aliance 2. Jedná se ( taky ) o tahovou izometrickou střílečku kde ovládáte větší množství postav. Máte možnost si na začátku vytvořit vlastní postavu, která se ale nijak neliší od ostatních najmutelných žoldnéřů. Jediné co je rozdílné je to, že to VY ji vyberete počáteční jméno, staty a tvář. Ta postava nemá ve hře žádný smysl a NPC s ní jednají stejně jako by jednali s kýmkoliv jiným. Dokonce vám může i umřít a nic se neděje. Ale to že jste si ji mohli sami vytvořit vám s tou postavou vytváří určité pouto a tom jsou ty pravé RPG. | |||
Autor: StanleyCZ | Odesláno: 21:24, 24.2.2013 | ID: 6fbe5e | Nahlásit Vaultmasterům |
Wasteland byl party-based už v prvním díle, dalo se tedy předpokládat, že ve dvojce to bude stejné. | |||
Autor: Smejki | Odesláno: 21:44, 24.2.2013 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
klucí, InXile chystají nástupce Tormentu, tedy hru založenou na velmi osobním dramatu hlavní postavy. Tam se vyžijete dosyta. | |||
Autor: Edvin | Odesláno: 22:09, 24.2.2013 | ID: 7f0168 | Nahlásit Vaultmasterům |
StanleyCZ: To je mi známo, ale Wasteland 1 patří už mezi tak trochu starší tituly. Dalo by se říct, že to byla jedna z prvních her co určovala žánr RPG. Po té byla laďka posunuta ještě výše když vyšel Fallout, Arcanum a Torment. Falloutu 3 byl taky pokračování a taky jsme všichni očekávali něco ÚPLNĚ jiného :D | |||
Autor: smejki | Odesláno: 00:24, 25.2.2013 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
Edvine, Wasteland rozhodně není ani zdaleka jedním z prvních RPG. Jenom jako první přišel s persistentním světem a zřejmě i s postapem. Nevím, co s tím má společného slečna Laďka, ale Fallout je koncepně odlišný, nikoliv koncečně nadřazený, talže bych sem nějakou evoluci stran konceptu netahal. Stejně jako F3 není (d)evoluce konceptu Falloutu 1/2, není tímtéž Fallout ve vztahu k Wastelandu. | |||
Autor: meehail | Odesláno: 09:51, 25.2.2013 | ID: 51fc6e | Nahlásit Vaultmasterům |
Edvin: radšej hotové postavy od vývojárov ako moja vlastná, ktorá bude úplne anonymná. Ja nepotrebujem puto medzi mnou a mojou postavou, potrebujem puto medzi svetom a postavou, ktorá v ňom žije. Smejki: výraz "nástupce Tormentu" znie super, zatiaľ však v hlave vidím dvíhať sa varovný prst. Dúfam, že po vydaní to nebude ten prostredný. | |||
Autor: StanleyCZ | Odesláno: 18:27, 25.2.2013 | ID: 6fbe5e | Nahlásit Vaultmasterům |
Fallout 3 je ovšem od jiných vývojářů, kterým se holt nezamlouval styl, jakým byl fallout dělán a tak ho urobil po svém, především pro masy. Van Buren měl být také dle očekávání izometrický, bohužel to "tak trochu" nevyšlo. Na Wastelandu 2 pracuje celkem podobné složení vývojářů, co na jedničce (alespoň co se klíčových vývojářů týče). A především tuším, že chtějí zachovat tu ye olde šůleovost, tak se drží původního konceptu, ve vyleštěnější grafice, sem tam i nějakým tím dabingem (alespoň rádiové hlášky jsou dabované) a celkově v trochu modernějším pozlátku (soubojové, pohybové a celkově všechny animace, no prostě ty kchůl serepetičky, co se objevily až v posledních měsících s nástoupem Far Cry 3, Crysis 3, Army 3 a všeho, co má za sebou číslici 3.... :D). Každopádně party-based model, tahové souboje a vysokou obtížnost, pro tyto hry charakteristickou, by měla hra obsahovat. PS: je dost možné, že jsem napsal pouze část pravdy (nechci říct že kecám, nikdy totiž nelžu... vážně!), takže vše směřujte na Smejkiho, místní vaultí databanku. :D | |||
Autor: Lumpyjak | Odesláno: 18:54, 6.3.2013 | ID: 7fedc2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ode dneška běží Kickstarter na pokračování Planescape:Torment !!! http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera :) | |||
Autor: meehail | Odesláno: 19:25, 6.3.2013 | ID: 51fc6e | Nahlásit Vaultmasterům |
No, už sú skoro tam ;) Tak to vyzerá tak, že predsa len budem dvíhať ten správny prst | |||
Autor: Edvin | Odesláno: 01:37, 10.3.2013 | ID: 7f0168 | Nahlásit Vaultmasterům |
Lympyjak: Nejedná se o pokračování Planescape:Torment. Jiný svět, jiné pravidla, jiný systém, jiné rasy, žádný návrat zmámých postav. Se světem Tormentu to nebude mít VŮBEC nic společného ( všechno je to v tom článku ). Je to "pouze" hra v duchu Tormentu ( RPG, silný příběh, sposty dialogů ) na které dělá velké množství autorů původního Tormentu. Já nechci být skeptický, ale už jsem viděl spousty dobrých her u kterých dnešní komerční duch naprosto zničil pokračování ( Fallout 3, Mass Effect 3, Dead Space 3, Dragon Age 2 atd. ) takže stejní autoří se automaticky nerovná stejně dobrá hra. Autoři se prostě snaží, aby se hra líbila VŠEM a nakonec to dopadne tak, že se nelíbí skoro nikomu. Trochu naděje vkládám v to, že nemají pod krkem kudlu od vydavatele který by jim diktoval co dělat. Jediné čeho lituji, je že se jim nepodařilo získat práva na Planescape Torment 2, protože mám jsem Tormentu rád. Na druhou stranu by mohl velký zájem o tuto hru ( získali 2 miliony dolarů za 2 dny ) probudit vydavatele z letargie a možná by se našla i nějaké alespoň trochu chytrá hlavička ( jen ne EA ) kterou by napadlo že kdyby udělali pokračování PST tak by se na tom asi dalo vydělat. | |||
Autor: Tony | Odesláno: 11:52, 22.3.2013 | ID: 6f729a | Nahlásit Vaultmasterům |
Lidi nevíte někdo něco o Bethesdě a novém Falloutu... mají něco vůbec v plánu? Dík | |||
Autor: Lumpyjak | Odesláno: 12:23, 24.3.2013 | ID: 7fedc2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Už se na něm nejspíš dělá, ale naplno to začne až vyjde TES online |