.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
JaW, 2021-02-17 10:11:12, Fallout: Yesterday

Fallout: Yesterday

Fallout: Yesterday je předělávka zrušeného projektu Fallout 3 od Black Isle Studios, projektu známého také pod názvem Van Buren, do enginu Falloutu 2.

Vydavatel Interplay projekt Van Buren v roce 2003 zrušil a rozpustil slavné Black Isle Studios (novinka z 9.12.2003 o tehdejší náladě ve Fallout komunitě je všeříkající).


Hexer, člověk, který stojí za předělávkou Fallout: Yesterday, už v roce 2013 pracoval na projektu Van Buren v enginu FOnline, ale projekt ukončil v roce 2014 kvůli limitaci enginu.

Jak to zatím vypadá, projekt se opravdu drží design dokumentů, ale nevím, jestli si autor neukousl moc velký krajíc.

Trocha kontraverze, kterou jsem zaznamenal

Hexer rozlítil komunitu na NMA tím, že si založil Patreon page, kde vybírá peníze na projekt bez toho, aby ukázal ze své práce více, než jen několik screenshotů. To se nelíbilo několika lidem z NMA fóra (Keyboard Gecko, Lexx, FDO), protože tento způsob podpory projektu nikdo před ním nezavedl a to vyšlo několik velkých a úspěšných modifikací, které by si to určitě zasloužily. Hexer proto začal svoji práci pravidelně zveřejňovat ke stažení, ale...

V dubnu 2020 Hexer tvrdil, že je hotovo 40-50% hry, což se po zveřejnění první verze ukázalo jako lež. Hratelná je jen první lokace automatizované věznice Tibbets, což není ani desetina původně zamýšlených lokací.

Download

Poslední verze je vždy ke stažení z fóra NMA.

Ke stažení je i verze s HiRes patchem, nejnovějším sfallem, třídičem inventáře, editorem. Bohužel jen pro první verzi.

Samotný HiRes patch.

* * *

Odkazy: Ofic. stránky modifikace, NMA fórum, Discord, Twitter.

Fallout: Yesterday wallpaper

Sdílet na Facebooku
Autor: InterceptorOdesláno: 07:53, 18.2.2021ID: 516282Nahlásit Vaultmasterům
Proti Hexerovi nemam nic, je to sikovny clovek, aj napriek tomu, ze som s nim mal nezhody, uznavam jeho zapal a cit pre Fallout. Na druhej strane - tento jeho projekt nie je implementaciou originalneho dizajnu ako to on sam prezentuje. Pouziva role-playing system z Falloutu 2, co je uz samo o sebe velky problem. Dizajnove premisy, na ktorych bol tento herny obsah postaveny (archetype buildy, uniformny scaling obtiaznosti, atd), nie je ani technicky mozne implementovat do enginu Fallout 2 (ked uz Hexer hovori o limitovanosti FOnline enginu, ktory je open-source, cudujem sa, ze mu nevadi tento engine, kde nema zdrojaky vobec a core nedokaze zmenit). Uplne odignoroval Perky a Traity, ktore vo VB mali diametralne odlisny character. Odignoroval reformu skill systemu. Natlacil do hry hratelne rasy, hoc je zname, ze tuto moznost vyvojari sami zrusili uz v prvej iteracii vyvoja, pretoze v ramci Falloutu je to dizajnovy nezmysel. Navyse, evidentne si nedal tu pracu a nepozistoval si chybajuce informacie z leaknutych dokumentov. Zobral to, co bolo dostupne online, a zvysok si proste domyslel. Fort Abandon z posledneho releasu je toho dokazom, hoc ide stale o WIP lokaciu. To co tam uz dal ale jasne ukazuje, ze nevie, ako mala ta lokacia vobec vyzerat ani co sa v nej malo odohrat. Ziskal som chybajuce dokumenty od jedneho z byvalych dizajnerov, vratane FA, takze to viem posudit. Nemozem sa zbavit pocitu, ze viac ako o hru samotnu mu ide o jeho Patreon, nemam v umysle ho pomluvat ci urazat, ale pride mi to tak z jeho pristupu k ludom a z pristupu k samotnej hre.
Autor: JaWOdesláno: 14:14, 18.2.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Dík za reakci. Je vidět, že mě máš jeho práci dobře nastudovanou.

Ohledně FOnline enginu tvrdí, že se o zveřejnění zdrojaku Cvetem dozvěděl až nedávno. Pak zůstává úvaha, proč se nevrátil k FOnline, ve kterém už jistě měl hromadu práce hotové. A nebo neměl?

Sám jsem zkoušel poslední verzi hrát, ale nějak mě to nevtáhlo a měl jsem z toho takový nefallouti pocit, ať už strukturou dialogu, tak roztahanymo mapami a dlouho jsem otálel, jestli mám tuto novinku vůbec napsat.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.