.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
JaW, 2008-10-19 14:17:18, NMA

Fallout 3: OXM dává 10/11

Fallout 3. který se vyvíjí primárně pro Xbox 360, dostal od OXM (oficiální Xbox magazín) vtipné hodnocení 10/11. Například Fable II získal 9.5 a Dead Space 6.5 bodu.

Za co dostal Fo3 toto lichotivé hodnocení?

Asi jste si všimli, že jsme dali Fo3 vysoké hodnocení, takže abychom předešli pobouření - ne, tato hra není dokonalá. Především bychom si přáli, aby Bethesda zapracovala více na systému dialogů. V této době po vydání Mass Effect, je zklamání, že nemůžeme slyšet hovořit sami sebe a že musíme vybírat v dialogu odpověď z takového množství textu.

Z dalších sporných věcí bych vybral: Klebetání NPC se často překrývá do, pro hráče, matoucí změti slov.
(pozn. tohoto jsem si všimnul v jednom z videí z uniklé verze pro Xbox. Na oslavě desátých narozenin se všichni překřikovali a nikomu nebylo pořádně rozumnět - přirovnal bych to k zážitku z návštěvy přecpané hospody s deseti pivkama na lístku.)

Pohled z třetí osoby je více méně k hovnu. (pozn. opravdu velký pokrok od Oblivionu.)

Byli jsme zaskočeni, že v jinak detailním světě, si nikoho nevšímá mrtvol zabitých přátel.
(pozn. člověk si v takové drsné pustině na smrt asi rychle zvykne.) Největší nepříjemnost je nicméně nemožnost zrychleně cestovat (fast travel) dokud nejste venku. Cestování stojí za prd ve skutečném životě, natož aby jsme to museli prožívat ještě v našich hrách.

Našich 40 hodin hraní po čtyři dny v sídle Bethesdy v Marylandu uteklo jak voda. Velmi často jsme zapomínali na jídlo a zdržovali jsme odchod na záchod jen co to šlo, až jsme často neměli na močáku ani vrásku. Někteří to občas ani nestihli. Takhle podmanivé hry nevycházejí tak moc často. Vedle strhujícího příběhu, obrovského světa, velmi dobře provedené RPG stránce hry, napínavými souboji se zcela určitě investice $60 vyplatí.

EDIT: Tady se můžete pokochat skenem z časopisu.

Sdílet na Facebooku
Autor: DrogOdesláno: 17:13, 19.10.2008ID: 429576Nahlásit Vaultmasterům
Citace:"V této době po vydání Mass Effect, je zklamání, že nemůžeme slyšet hovořit sami sebe a že musíme vybírat v dialogu odpověď z takového množství textu."

Tak tohle mě věru pobavilo, vadí jim, že má hráč na výběr množství textu :D O tom přeci RolePlaying je, čim víc textů a možností tím více je přeci každý charaktér jedinečný...
Ti konzolisti jsou prostě blázni, kteří přetvářejí hry svými blbými názory k horšímu.
Autor: KorenOdesláno: 17:17, 19.10.2008ID: 429446Nahlásit Vaultmasterům
S touhle recenzí jsem vcelku spokojenej. už se nemůžu dočkat.
Autor: HiHi789Odesláno: 17:34, 19.10.2008ID: 61661aNahlásit Vaultmasterům
Nějak furt nic neslyším o humoru. Začínám z toho mít zlé tušení.
Autor: DrogOdesláno: 17:35, 19.10.2008ID: 429576Nahlásit Vaultmasterům
Ja naopak ani za mák né, ti recenzenti zjevně nevědí jaký je rozdíl mezi akční hrou a RPG, a tudíž jestli tomu dali vysoké hodnocení, tak to bude patrně proto, že je tam dostaly pro RPG uplně nepodstatné věci.
Autor: EstangolOdesláno: 18:15, 19.10.2008ID: 7f0108Nahlásit Vaultmasterům
A ty ten rozdíl samozřejmě poznáš líp, než profesionální recenzent, který se tím živí
Autor: DrogOdesláno: 18:46, 19.10.2008ID: 429576Nahlásit Vaultmasterům
Né, já pouze říkám, že Xboxový recenzent má zřejmě jiné nároky na RPG, když tvrdí, že systém dialogu je špatný, a mělo by se na něm zapracovat tak jako na systému v Mass Effectu, u kterého mimochodem tolikrát ani člověk neví co ta jeho postava z huby vypustí. Čili ten "profesionalní" recenzent se psaním sice živí, ale to nemění nic na faktu, že o RPG ví houby, když jako správnou cestu uvádí system dialogu v Mass Effectu.
Autor: funamiOdesláno: 20:06, 19.10.2008ID: 60f2e2Nahlásit Vaultmasterům
to Drog:

Ad. množství textu. Tady bych se recenzenta zastal. Zdřejmě mu nevadilo množtví textu jako takové, ale nutnost číst několik zdlouhavých odpovědí a až následně z nich vybrat tu pravou. V Mass Effectu to fungovalo tak, že si hráč vybíral z několika krátkých odpovědí... a až po vybrání avatar odpověď rozvedl do delšího textu....
Autor: chiquitaOdesláno: 20:44, 19.10.2008ID: 5114c2Nahlásit Vaultmasterům
to funami: a právě tenhle naprosto debilní systém dialogů mě štval třeba na Oblivionu ze všeho nejvíc. Jdu hrát Planescape: Torment...
Autor: DrogOdesláno: 20:54, 19.10.2008ID: 429576Nahlásit Vaultmasterům
funami: Ano, vždyť o tom já mluvím. V Mass Effectu sis vybral z několika krátkých odpovědí, a pak ti to tvůj avatar tak, jak říkáš rozvedl, bohužel to bylo tolikrát takovým způsobem, že člověk následně zjistil, že tohle není ten typ odpovědi, který zamýšlel, a text byl plný nesmyslných plků, které by hráčův charakter nikdy nevypustil, a tak velmi často následoval iritujicí load a zkouška ostatních, do situace lépe sednoucích, možností.
Autor: DrizztOdesláno: 22:39, 19.10.2008ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
Planescape je best of :D. Moje top 1 RPG.
Autor: BerryOdesláno: 01:14, 20.10.2008ID: 6f968eNahlásit Vaultmasterům
Při hodnocení dialogového systému F3 je hlavně třeba brát v potaz avizovanou absenci starého dobrého humoru.
Autor: KalimeroOdesláno: 01:33, 20.10.2008ID: 518abaNahlásit Vaultmasterům
Myšlenka dialogů v Mass Effect je velice dobráa nemá cenu ji odsuzovat díky pár špatně udělaným větám. Díky krátkým odpovědím ve vývběru a možnosti je vybrat dříve než postava domluví se tak vytvářeli krásně plynulé rozhovory které měli filmový nádech. A občas jsme tu větu hold pochopili jinak než tvůrci, což je uplně zanedbatelné. Je to určitě lepší a věrohodnější, než když vám někdo položí otázku, vy několik minut čtete dlouhé varianty odpovědí a pak na jednu kliknete :)
Autor: PaegasOdesláno: 01:50, 20.10.2008ID: 616622Nahlásit Vaultmasterům
Mass Effect je skvělý. Opravdu filmový zážitek a skvělý svět. Stojí za to si ho zahrát. Ale Fallout se ubírá jinou cestou, důraz na RPG prvky na úkor filmu, mnoho textu na úkor rychlého děje. Obojí je skvělé, ale Fallout nesmí být nikdy Mass Effect. Fallout má být Fallout a tak by to mělo být i s F3..
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 10:19, 20.10.2008ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
Já si moc dobře nedovedu představit, jak by mohla být postava ve Falloutu namluvena, aby to vyhovovalo všem možnostem jejího nastavení hráčem. Ale možnost, kterou bych preferoval by byla, aby v průběhu tvého výběru věty kamera mířila na hráčův obličej (jako v kotoru). Proč se se svim obličejem hráč jinak piplá, když ho pak celou hru ani neuvidíš, pokud si záměrně nerotuješ kamerou. A dialogy pak vypadaj spíš jako monology NPC.
Autor: AiMLEzZzOdesláno: 19:01, 20.10.2008ID: 705bd2Nahlásit Vaultmasterům
Podobnej způsob dialogů jako je v Mass Effect tu už jednou byl a to ve hře / filmu Fahrenheit, nebo v Americe pod názvem Indigo Prophecy. Například hrajete za detektiva a snažíte se dostat ze svědka co nejvíc informací a ten se tváří jako že je v šoku, tak buď vyberete Cheer up (povzbudit) nebo naopak Insist (trvat na odpovědi) a máte na odpověď jenom několik málo vteřin, takže dialogy svižně odsýpají a vypadá to dobře. Samozřejmě tím ale nechci naznačit, že by dialogy v Planescape Tormentu byly špatně udělané :-O.
Autor: Johnny NuclearOdesláno: 20:31, 20.10.2008ID: 6fbf2aNahlásit Vaultmasterům
snad to bude lepší než dialogy v Fallout Tactics :D
Autor: heethenOdesláno: 12:48, 21.10.2008ID: 511590Nahlásit Vaultmasterům
Dialogy v Mass Effect krásně odsýpaly, filmový zážitek a všecko. Ale nakonec to příběh ovlivnilo jen minimálně. Byly tam vždycky tři možnosti BUĎ HODNÝ, BUĎ ZLÝ, BUĎ TAK NĚCO MEZI :) pak někdy VYHROŽUJ nebo VETŘI SE. A ta karma, nebo jak to nazvat, se mi taky nezdála, že by něco moc ovlivňovala. Jinak je Mass Effect hodně dobrá hra, ale pokud není její styl rozhovorů ve F3, tím lépe.
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 13:16, 21.10.2008ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
Jj souhlasim. Mass Effect má docela omezenou příběhovou strukturu i tvorbu identity charakteru. Falloutu by tenhle přístup nesvědčil.
Autor: KukaceOdesláno: 18:43, 21.10.2008ID: 522638Nahlásit Vaultmasterům
Fallout 3 dostal ve Score 93%,co uz neco znaci.Score je vetsinou velmi blizko pravde.
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 19:04, 21.10.2008ID: 6f716cNahlásit Vaultmasterům
Uvidíme co na to Level :D Vlastně bych se moh zeptat Herodese...
Ale jo, taky Score považuju za docela spolehlivej časák.
Autor: KukaceOdesláno: 19:26, 21.10.2008ID: 522638Nahlásit Vaultmasterům
To ja Plevel zase moc ne :D
Autor: ?Odesláno: 13:55, 22.10.2008ID: 511590Nahlásit Vaultmasterům
Otázka zní: Hrál ten, který to ve Score recenzoval první dva díly ? Nebo ještě lépe - je takovy fanatik jako většina z nás tady ? :-)
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.