.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Kharkow, 2009-01-28 23:00:05, Stoky pod DC.

Todd a Operation Anchorage útočí!

Následuje, co zapsal Kharkow, syn teho kinga....aneb ukázkové použití našeho topinkovače :

Vážení dámové, vážení páni a neméně vážení mutanti,

mnohými očekávaný datadisk addon Operation Anchorage k (stále ještě) populárnímu počinu Todda Howada je konečně na světě a bylo by vhodné se s ním přinejmenším seznámit. Ovšem pozor, vy naivky, i takové menší otrkání s Aljaškou je zpoplatněno, tak abyste se nelekli ;)

Třpytivý balíček je dostupný přes přelomovou službu Games for Windows LIVE, kde nalezneme k sosnutí celé tři soubory o celkové kapacitě: (a teď se vy slabší povahy podržte....) 566MB, které se nacpou do hry a spustí stejně jako jakýkoliv obyčejný mod. Nutností je ovšem mít nainstalovaný nejnovější patch 1.1.0.35, jehož lokalizovaná podoba zatím není k dispozici a tudíž jsou majitelé počeštěného Fallouta nuceni sáhnout po patchi anglickém(zde).

Ve hře nám dali autoři naštěstí na výběr jestli budeme pokračovat v uložené pozici s vypiplanou postavou, anebo rozjedeme hru zcela novou (kdy ale nejsme ušetřeni martýria s vytvořením postavy). Po načtení pozice/opuštění vaultu zachytí Pipboy s menší časovou prodlevou neznámý rádiový signál, který nás po naladění žádá o pomoc dole v DC, kdy se po jeho vystopování konečně dostáváme k magickým dveřím metra stanice Anchorage. Nyní, pokud očekáváte, že addon k F3 bude RPG přestaňte číst, zapomeňte a hybaj si hrát "Last Hope" :) .

 

Tak a pokračujem pro akcechtivé... Po překročení prahu stanice Anchorage na nás čeká nádherná akce s minimem zdržování v podobě zbytečných RPG serepetiček. Příběh je omezen na povrchní plky Psanců bratstva o neuvěřitelných technohračičkách, ke kterým se nemohou dostat a pokud jim je v bunkru splněním simulace odemkneme, budeme štědře odměněni. Vzhůru do sedla a hurá na žluťochy rudochy!

Po logu do simulace se ocitáme na srázu se sparingpartnerem a cílem rozdovádět rudochy k nepříčetnosti zničením jejich artilérií. Veškerou naši výbavu tvoří zimní bojová zbroj a pistolka s tlumičem. Abychom se náhodou neztratili, věrně nás "doprovází" ve striktně lineárním prostředí oblíbená šipečka se směrem postupu. Pokud jste v "původním" Falloutu neměli problém s nepřáteli na nejtěžší obtížnost, zde si budete připadat jako v "god" modu, náběh na komanče, salva do šišky a hurá na dalšího. Vtipné je, že i v simulaci se vám přičítají expy, tudíž jakmile ji ukončíte, neměli byste mít problém vrhnout se v normální hře do jámy lvové. Ale popořadě. Protože jsme ve válečné simulaci, nemusíme se nijak zdržovat s ohledáváním těl, které se po terminaci efektně rozplynou a ani žádných přihrádek a podobně. Vše, co budeme potřebovat, na nás jednak červeně zasvítí a druhak taky zabzučí. Rozlučte se se stimpacky, jsou k ničemu! Každých 500 metrů je stanice ála Half-Life k doplnění zdraví a munice a každou třetí stanici nějaká ta zbraň k sebrání. Jakmile proběhnete úvodní "dělovou" pasáž, dostáváte hodnost poručíka a možnost sestavit vlastní tří(nebo čtyř?)členný párty tým, se kterým se vám myšítko rozhodně neukliká.

Sofistikované a zdlouhavé zadání úkoluZbraň hodná roku 2077WTF?Přátelská družba typu Stealth

Celá "hra" je rozdělena do několikati misí, na které se po Anchorage přepravujeme pěšobusem. Před "naběhnutím" do mise můžeme velmi stroze poklábosit s osádkou pidizákladny, popřípadě se zbraňově vybavit, či si najmout, vyjma automaticky přiděleného nezničitelného příběhového NPC, další bojovníky (jako armádní verzi Mr.Handyho, Sentry bota a pár salámů se specializací pěšák, granátometčík, odstřelovač). Kromě volby povolání a celkového zaměření mužstva nemůžete výbavičku členů nijak ovlivňovat. Pokud by náhodou v záchvatu boje nedejbože padl některý váš hrdina, na Half-Life stanici si budete moci přes vaše NPC objednat nového. Když jste konečně s týmem a svou výbavou spojokeni, není nic jednoduššího než vyrazit na nejbližší misi a mydlit, mydlit a mydlit ty rudochy dokaď nezbělaj; a že jich bude... Hnát kupředu vás bude krom (povinnosti z vynaložených chechtáků) nádherné scenérie severu, nových nepřátelských rudochů a jejich techniky ke skalpování taky touha po stále větších prskavkách, kdy hned ze začátku dostanete okusit pamlsku jménem Gauss Rifle, která z nějakého prapodivného důvodu nebyla v původní hře.

Důkaz místo slibůPozdrav z dovolené na ostrově Los DělosVtip pětiletky s neuvěřitelně vybroušenou a kousavou pointouMoje parta, moje Petra

Šušky šušky aneb sblížení komárů s buržoustama :-)Sklad snůMapa (kurva, nic vtipného/trapného mě nenapadá)Souboj modré se stupni šedi

Pokud si odmyslíte, že byste měli hrát Fallout, kterého zde připomíná snad jen prostředí, zbraně a holodisky, můžete se docela i pobavit na těch pár hodin, co nová mapa zabírá. Bylo by vynikající kdyby tahle vsuvka byla ve hře již od začátku, takhle totiž svou notně vylepšenou akční stránkou spoustu lidí opět jen a pouze nasereštve a to je docela škoda. Nemluvě o tom, že vzhledem k délce hry zdaleka neplatí ono slavné "za málo peněz, hodně muziky", ale na to si dnešní generace hráčů ze záplavy pětihodinových titulů určitě zvykla. Kolem a kolem, z toho co nám Todd ve stávajícím počinu ukázal, by se i dalo usuzovat, že Fallout by nakonec mohla být dobrá FPSka. Koneckonců Operation Anchorage je pro to setsakramentsky dobrý základ....

Toť budiž kratičké seznámení pro neznalce a naivy :) Let the flame begin!

(drobné korekce by Smejki)

Sdílet na Facebooku
Autor: VicOdesláno: 00:35, 29.1.2009ID: 6f729aNahlásit Vaultmasterům
Vypadá to jak STALKER ve sněhu
Autor: billOdesláno: 00:41, 29.1.2009ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
Skvelý článok a hlavne ma dostala tá prezývka Todd Howado, je to lepšie než T. Hownard. Inak ku hre. Ak má byť Fallout 3 dobrá strieľačka, tak mi vadí "plávanie" postáv alebo ich levitácia v priestore, to spôsobuje že sa chovajú nevyspytateľne a je ťažšie ich trafiť. Ak to má byť fps, beriem, ok, ale čakám slušnú úroveň AI aspoň ako v Crysis, kooperáciu, využívanie prostredia, krytie a pod. A tiež je na strieľačku divný účinok zbraní - ak-čko alebo útočná puška by mala mať účinný dostrel tak 300 metrov a byť presná. je vylúčené aby Akčko v fps ke na 20 metrov malo rozptyl tak 4 metre do šírky (je to dobre vidieť lebo strely v F3 svietia a dajú sa sledovať kam to letí).
Autor: smejkiOdesláno: 01:26, 29.1.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
osobně bych řek, že Todd Howado je tisková chyba. Ale pro tu srandu ho tam nechám. Ostatně, když prošel dvojitouu korekcí, asi to bude jeho osud:-)
Autor: StanOdesláno: 01:29, 29.1.2009ID: 41d28aNahlásit Vaultmasterům
hm, tohle zní pitomě i na FPS, RPG to neni, tak co to vlastně je...
Autor: StanOdesláno: 01:37, 29.1.2009ID: 41d28aNahlásit Vaultmasterům
mimochodem, ta grafika je vážně k zblití.
Autor: Kharkow 2 SmejkiOdesláno: 01:38, 29.1.2009ID: 51158eNahlásit Vaultmasterům
Ne Todda Howada překlep není :o) (ale to je tajné) překlep je v předposledním odstavci "nemůžeme nemůžete" jedno z nich tam být nemělo (jo a někde mi chybí čárka v souvětí :redface: )
Btw. myslím že ti pošlu účet za jedny procmrndané trencle za ty tvoje komenty k obrázkům ;)
Autor: smejki - kharkowOdesláno: 01:59, 29.1.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
provedena korekce mkII:-)
To, že přehlížím pravopisné chyby, svědčí o tom, jak čtivý je tvůj článek. skvělá práce! *THUMBS UP*
Autor: PeterBlackOdesláno: 07:22, 29.1.2009ID: 51b16cNahlásit Vaultmasterům
fajn je ale ze tu mame starou dobrou powerarmour z FO1 :)
Autor: KeinOdesláno: 11:24, 29.1.2009ID: 43097aNahlásit Vaultmasterům
odkdy jede gausofka na mikrofůzní články?
Autor: JaWOdesláno: 11:55, 29.1.2009ID: 430b0aNahlásit Vaultmasterům
Kein: Od te doby, co ji Bethesda zaradila mezi energeticke zbrane 8-)))
Autor: AvallachOdesláno: 12:23, 29.1.2009ID: 60a45eNahlásit Vaultmasterům
No hrál sem to, a nic moc tedy...nejspíš se beseda snažila zavděčit FPSkařům. S Falloutem to má společnýho asi jen to jméno.

Jo a ta zaujatost z recenze je cejtit až sem :o))

To bill: jenže to co tam vidíš není 'AKčko' (Asi jako typ 58 taky není Akčko že ?)
Autor: smejki - Kein, JaWOdesláno: 12:58, 29.1.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
asi se jimi nabíjejí magnety :-)))))
Autor: MoonfearOdesláno: 15:17, 29.1.2009ID: 51fe60Nahlásit Vaultmasterům
No z principu je gaussova puška elektrická :) náboj je sice kovový ale urychlovací části hlavně využívají elektromagnety do kterých se pouští dostatečně velký proud v dostatečně krátkém čase (vysvětlení toho jak funguje gaussův "kanón" je trochu složitějši, ale tohle zatím stačí), dneska se to dělá pomocí výkonových kondenzátorů, ale hádám že ve falloutech mají energetické články slušnou možnost krátkodobého zatížení (a spotřeba energie na výstřel je doopravdy opravdu enormní).
Autor: KeinOdesláno: 16:57, 29.1.2009ID: 43097aNahlásit Vaultmasterům
Aha takže já střelím s gaussovkou, pak se budu hrabat v mrtvole vytáhnu si náboj a tím zase nabiju, hlavně ale, že sebou tahám kýbl baterek abych jí mohl jak napájet, přitom všichni víme že ve fallloutu byly článkym které dokázaly udržet energii XXX let a ktery by nohl být přímo ve zbrani....
Autor: moonfearOdesláno: 17:01, 29.1.2009ID: 51af74Nahlásit Vaultmasterům
K vystřelení náboje pomocí gaussova urychlování potřebuješ opravdu hodně energie, mnohem více než na uživení laseru (kdy vlastně stačí jen pumpovat rubínový krystal několika pulsy a pak to usměrnit čočkama), vem si že dneska když chceš třístupňový gaussův urychlovač udělat doma tak potřebuješ hooooodně silné kondíky schopné vydat v řádech milisekund kiloampéry (a to je opravdu hodně, pokud se v elektronice moc nevyznáš), a takový gaussův urychlovač je schopný udělit ocelové kuličce výslednou energii v řádech Joulů (dnešní útočné pušky mají úsťovou energii v řádech kJ myslím že C8 a jiné AR mají cca 3,5 kJ)
Autor: bilOdesláno: 19:51, 29.1.2009ID: 33c6d2Nahlásit Vaultmasterům
no dobre ale otázka je či to striela aj nejake naboje a ci sa to popri mikrofuznych clankoch nabija aj municiou (v operácii anchorage).
Autor: moonfearOdesláno: 19:57, 29.1.2009ID: 51af74Nahlásit Vaultmasterům
no já neřeším anchorage :) o tom si myslím svoje, jen sem chtěl vysvětlit proč gausův gun žere MFC, jinak ano, střílí kovové projektily, něco se přece urychlovat musí a musí to být magnetické :)
Autor: smejkiOdesláno: 20:23, 29.1.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
....feromagnetické;-)
Autor: moonfearOdesláno: 21:39, 29.1.2009ID: 51af74Nahlásit Vaultmasterům
:-D no dobře :) se mi nechtělo myslet, díky za opravu. Mea culpa.
Autor: JustyOdesláno: 22:16, 29.1.2009ID: 524b50Nahlásit Vaultmasterům
Původní GAUSS z F2 měl napájení přímo v zásobníku, kde byly uloženy 2mm projektily. Nejspíš taky na bázi mikrofúzních článků, ale jak říká Moonfear, bude to uzpůsobeno dodávání kulervoucího proudu ve zlomcích sekundy.

P.S.: Energie moderních AR se pohybuje od 1300 J (5,45x39 Russian, řada AK-74) přes 1800 J (5.56x45 NATO, např. řada M16), dále přes 2000 J (7,62x39 Russian, např. řada AK-47) až po 3400 J (7.62x51NATO, např. FN-FAL, řada G3, CETME).
Autor: JustyOdesláno: 22:20, 29.1.2009ID: 524b50Nahlásit Vaultmasterům
Samozřejmě úsťová, na 800 metrech už je všechno "trochu" jinak... navíc jednotlivé laborace se liší klidně i o stovky.
Autor: KeinOdesláno: 01:31, 30.1.2009ID: 43097aNahlásit Vaultmasterům
Nechte si ty vaše fetišicke kecy o tom jak to funguje a kolik produ je potřeba, svět falloutů je imaginární, napájení je ve zbrani tudíž ho netřeba dodávat v pofobě MF. tečka. Střílí to projektily, ty je třeba dodávat tečka. Tudíž to Todd Howno posral, jako vždy tečka.
Autor: KharkowOdesláno: 09:10, 30.1.2009ID: 51158eNahlásit Vaultmasterům
No podle toho, co vychází z hlavně při střelbě je v Toddově podání gaussovka vrhač zpomalených vysokorozptylových elektrických vln. Jinak nejste troche pošuci s touhle "Gauss" debatou? Si připadám jak na stánku Trekkies, kde rozebíraj funkci kvantového proudového motoru a porovnávají s transwarpovým 8-)
Autor: HEXXOdesláno: 09:18, 30.1.2009ID: 51d74cNahlásit Vaultmasterům
No nebylo to spatne, jen neuveritelne jednoduche. Prvni dve mise z campu jsem nemohla absolutne prijit na to, kde je ten Quatermaster, takze jsem ty cinany umlatila pestmi, coz neni tedy moc hard.
JInak je to pekne udelane ma to spad, par novych napadu, ale pro ty co to nestahnou z warezu, ale zaplati za to teda nezavidim.

Vzhledem k tomu ze jsem den pred tim rozehrala novou hru, tak jsem tam sla vpodstate hned po odchodu z Vaultu a zarazilo me par veci. Nova postava se tam vicemene snadno a rychle naleveluje, mam dojem ze se mi za tu hodku a pul co mi trvalo Anchorage dohrat, povedlo udelat asi 7 lvl.
Po dokonceni tedy ziskate pristup do toho zbranove skladu kde je mimo jine taky Gaussovka a T51b, ktery si muzete nasadit ani by jste meli vycvik od Bratrstva (mozna je to bug - doufam) cili se ted muzu vratit vpodstate na zacatek hry do Megatuny v top armoru coz neni dobre.

Naopak me potesila Gaussovka, protoze to byla zbran ktera mi v arzenalu vyslovene chybela. Zmena munice me ani tak moc nezarazila (na wikii kam je odkaz tady ze sekce fallout 3 Zbrane se konec koncu muzete docist proc tomu tam je:-)) Nekdo by mohl namitnout ze ma az moc velky dmg a snadno dostupnou munici, na druhou stranu je to kompenzovano tim jednorannym nabijenim a nemoznosti opravit jinak nez u obchodniku. Nicmene stejne jako ten Winter T51b je to na zacatku hry kdy se daji clanky pomerne snadno shnat pomerne nevyvazenost
Autor: MoonfearOdesláno: 09:18, 30.1.2009ID: 51fe60Nahlásit Vaultmasterům
No já jednu dobu přemýšlel že si doma postavím gaussgun, ale cena výkonných kondíků mě odradila :-D (přes 2K za kus a potřebuju jich dost)
Autor: smejkiOdesláno: 11:24, 30.1.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
Ha! Další žena mezi falloutery. Buď zdrávas ;)

A mohl by mi někdo poslat (post.smejkal.jan[zavináč]gmail.com) výpis souboru Fallou_dafault.ini po připojení Anchorage? Rozesral se mi launcher a nechce se mi reinastalovat, takže to bubu muset napasovat ručně :-/
Díky
Autor: JustyOdesláno: 12:22, 30.1.2009ID: 524b50Nahlásit Vaultmasterům
smejki - A smutná část je to, že i kdybys na ně měl, tak výsledná energie bude asi taková, jako kdyby sis koupil opravdu levnou vzduchovku z Činy. :)
Autor: moonfearOdesláno: 12:30, 30.1.2009ID: 51fe60Nahlásit Vaultmasterům
no tak to pozor :) co se týče vzduchovek, tak z české legislativy je daný maximální úsťový výkon na 16 J, čínský vzduchovky maj tak 8-10, český slávie nebo arabský hatsany sou jiný kafe, ty se musí upravovat aby měly "jen" 16, takovej hatsan 440 má v klidu 20J s dobrou pružinou 24J. Dobře udělaná gausska s tenkostěnnou hlavní a vhodným projektilem se přes tyhle hodnoty dostane i když je dělaná doma na stole :) no jdu pohledat článek co jsem četl o americkém testovacím gaussovu dělostřeleckém kanonu.
Autor: KeinOdesláno: 12:33, 30.1.2009ID: 43097aNahlásit Vaultmasterům
A už zase, zasraní intoši :D
Autor: JustyOdesláno: 14:26, 30.1.2009ID: 524b50Nahlásit Vaultmasterům
Moonfear - No, než vzduchovku, co bude kvůli blbým 24 J hozená od luků a flobertek z Dčka do Cčka mezi podobné kvéry jako Mosin nebo Mauser, tak to už si koupím malorážku... nebo rovnou toho Mosina. :-D

Takže i kdyby sis vyrobil gaussku dejme tomu s 80J, pořád to nebude mít ani na .22 LR... což je, přiznejme si, docela pojeb. ;)

Budoucnost to má jen v případě, že někdo vymyslí tisíckrát účinnější krám, než konvenční kondenzátory.
Autor: PopaOdesláno: 21:29, 30.1.2009ID: 426d34Nahlásit Vaultmasterům
Justy - slyšel jsi někdy o ultra/superapacitorech? mam jich pár v práci, 60ti faradovej stojí asi stovku a je velkej jako prst :)
Autor: JustyOdesláno: 22:42, 30.1.2009ID: 524b50Nahlásit Vaultmasterům
Popa - ne. :)
Autor: PopaOdesláno: 22:53, 30.1.2009ID: 426d34Nahlásit Vaultmasterům
Justy - shodou okolností mě taky hnedka když sem je dostal napadlo udělat si gaussovku, ale sem na to moc línej :)) tak kdyby byl někdo línej míň, vyrábí to firma maxwell a asi i někdo jinej, ale ty od toho maxwella sem někdo vozí..
Autor: AmarounOdesláno: 18:01, 31.1.2009ID: 426d3aNahlásit Vaultmasterům
http://www.hrej.cz/novinky/2009/01/30/bethesda-reaguje-na-tri-hlavni-vytky-k-falloutu-3/
http://www.hrej.cz/novinky/2009/01/31/pristi-fallout-bez-level-capu-a-nekonecny/
tady je par zajimavych veci
Autor: smejki - amarounOdesláno: 18:42, 31.1.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
a zrovna to první jsem chtěl zakomponovat do svýho dalšího článku. ani jsem netušil, že už to někdo přeložil (originál je http://multiplayerblog.mtv.com/2009/01/26/bethesda-on-fallout3-criticisms/). díky
Autor: Amaroun Odesláno: 19:09, 31.1.2009ID: 426d3aNahlásit Vaultmasterům
klidne zakomponuj, ja jsem zprvu to chtel poslat nejakymu aktivnimu vaulltmasterovi nebo clenovi ale nvm kontakty ....... urcite by to byli lepsi jak vlastni clanek .....
Autor: AmarounOdesláno: 19:09, 31.1.2009ID: 426d3aNahlásit Vaultmasterům
tedy samostatny clanek obsahly clanek .. pardon za preklep
Autor: smejkiOdesláno: 00:58, 1.2.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
kontakty jsou v sekci vaultmasteři v horní liště stránky
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.