.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Ahurmen, 2009-02-06 21:23:24,

Fallout 3: Zajímavé modifikace a jak na ně

Někteří si možná už všimli, že F3 je co se týče módování a jiného upravování (vlastně nejen toho) dosti shodný s TES IV: Oblivion. V tomto článku bych Vám tedy chtěl představit pár modifikací zahraničních developerů a samozřejmě také postup jak jednotlivé modifikace zprovoznit.

Nejprve se vrhneme na  zprovoznění a instalaci módů, která je ve většině případů totožná.

Instalace modifikací 

1. Stáhněte si některou z modifikací na www.fallout3nexus.com kde najdete nejspíše tu nejobsáhlejší a nejpodrobnější DB velkého množství modifikací pro Fallout 3 pěkně pohromadě. Pro stáhnutí modifikací musíte být zaregistrováni zdarma).

2. Modifikace se Vám většinou stáhnou zabalené ve formátu .zip či .7z. Oba dva formáty jednoduše rozbalíte programem WinRAR.

3. Otevřete složku s Vaší modifikací (v mém případě EnclaveCommander) a uvidíte zde pár souborů a většinou (není to pravidlem) i složek. U každé modifikace je přiložen také Readme.txt ze kterého se popřípadě dozvíte, jak konkrétní mód nainstalovat.

4. Otevřete si Vaši složku s Fallout 3, která by se měla nacházet defaultně: c:\Program Files\BethesdaSoftworks\Fallout 3. V adresáři Fallout 3 si otevřte složku "Data"a postupně do ní zkopírujte všechny soubory a složky přiložené uVaší modifikace. Čili budu kopírovat složky "meshes, textures" a soubor "EnclaveCommander.esp" - pozor, soubory s koncovkou .esp musí být vždy v adresáří Data, nikoli v žádném jiném podadresáří.

5. Spusťte Fallout 3 Autorun a zde vyberte položku "Herní data" (v EN "Data Files"). Otevře se Vám nové okno ve kterém by jste měli mít minimálně dvě položky - Fallout3.esm a Vaši modifikaci, kterou zaškrtnete a zvolíte OK (v CZ verzi tam budete mít tři položky).

6. Pokud jste vše udělali správně, tak by Vám hra měla bezproblémově naběhnout a Vy si již užívat hry s modifikací. 

Seznam zajímavých modifikací

- FreePlayMod -Modifikace jenž Vám umožňuje hrát po ukončení hlavní příběhové linie (tzn. když spustíte projektne/čistota a začně se promítat závěrečné video). S tímto módem můžete hrát naprosto plnohodnotnou hru, ve které můžete dále plnit dříve nesplněné úkoly či se podívat zpět do Vaultu 101 s novým úkolm od autora této modifikace.

Hodnocení: 9,89 / Obtížnost instalace: Jak cvrknout si do gatí / Odkaz: FreePlayMod - Fallout3nexus.com

- EnclaveCommander - Přidá Vám do inventáře speciální rádio s jehož pomocí si můžete přivolat na pomoc jednotky Enklávy či Bratrstva oceli nebo si jen sjednat leteckou palebnou podporu. Maximální počet jednotek je omezen na 200, ale myslím, že bohatě ji stačí klidně i 50.

Hodnocení: 9,90 / Obtížnost instalace: Lehká / Odkaz: EnclaveCommander - Fallout3nexus.com

- WeaponMod Kits - Jestli trpíte nějakou zvrácenou úchylkou,že pořád musíte něco upravovat a vylepšovat, tak právě tento mód je přesně pro Vás. WeaponMod Kits Vám umožní upravit si většinu zbraníve hře k obrazu svému, takže si půžete ke všem modifikovatelným zbraním přidat třeba větší zásobník, hledí, laser, tlumič atd.

Hodnocení: 9.90 / Obtížnost instalace: Lehká / Odkaz: WeaponMod Kits - Fallout3nexus.com

- Nuke Launcher - Líbil se Vám výbuch Megatonu a chtěli by jste si jej zopáknout pěkně v pohodlí Vašeho domova a odpalovačem v ruce? S tímto módem máte možnost! Přidává totiž do hry speciální "raketomet" a hlavice, jenž způsobují stejný atomový výbuch jako v Megatonu. Pokud si to střelíte příliž blízko sebe, tak radiace dosahuje i 75 RADů.

Hodnocení: 9,67 / Obtížnost instalace: Jak cvrknout si do gatí / Odkaz: Nuke Laucher - Fallout3nexus.com / Poznámka: Tato modifikace bohužel nefunguje vždy korektně.

Na závěr chci ještě uvést seznam TOP 50 modifikací pro Fallout 3 na Fallout3nexus.com.

Pokud se Vám bude článek libit, rád bych ho doplňoval o nové a zajímavé modifikace.
Sdílet na Facebooku
Autor: HanakinOdesláno: 23:32, 6.2.2009ID: 41f6daNahlásit Vaultmasterům
Článek se líbí - nainstalovat mody umím, ale dozvědět se o těch dobrých je vždycky fajn. Takže jen houšť a větší kapky.
Autor: Dr0wOdesláno: 23:35, 6.2.2009ID: 41d02eNahlásit Vaultmasterům
Moje verze je upravena jen malo. 2 nove zbrane, hratelna rasa Ghoula a lidske dite, obchodnici maji vic penez, po dokonceni hry muzu hrat dal, pomalejsi opotrebovavani vybaveni a zadny autoaim...coz de. Pockam si spis na nejaky kvalitni velky mod.
Autor: Dr0wOdesláno: 23:38, 6.2.2009ID: 41d02eNahlásit Vaultmasterům
mimochodem, 75 radu neni zas tolik, uz jsem pocitil i asi 2000 :o) . Vault 106 tusim.
Autor: KharkowOdesláno: 01:11, 7.2.2009ID: 51158eNahlásit Vaultmasterům
A já myslel, že se dozvím o zajímavých modech dle nadpisu... já naiva :) Btw. ta hodnocení jsou při nejmenším usměvná.
Autor: moonfearOdesláno: 02:12, 7.2.2009ID: 51af74Nahlásit Vaultmasterům
většina modů na nexusu spadá do kategorie "from kids for kids" a popisy typu "lol thxkkbb my first mod" mluví za vše, sem tam se tam najde dobrý mod ale chce to čas a nervy se tím prohrabovat.
Autor: AhurmenOdesláno: 15:07, 7.2.2009ID: 337aa2Nahlásit Vaultmasterům
2 Kharkow:
Ty hodnocení jsou přímo z Nexusu. Původně jsem tam měl svoje osobní hodnocení, ale říkal jsem si, že každý má jiný vkus a tak jsem tam dal radši ty z nexu.
Autor: AmarounOdesláno: 15:57, 7.2.2009ID: 426d3aNahlásit Vaultmasterům
jo to je bezva myslim si ze je fajn kdyz nas nekdo seznami s novymi mody ...... sice jsem si je uz prohlid osobne na tesnexus pred touto recenzi , ale urcite mi nejake unikli ....... BTW Ty mody jsou zatim pro mne nezajimave a mnozi (hlavne ty co nemaji zadne zkusenosti s oblivionem ) si reknou to same ......... Ale predevsim to chce chvily si pockat ..... U oblivionu je tech modu nepocitatelne a nektere hodne zdarile(OOO , the lost spires , thieves arsenal - kdo se zajima o oblivion tak vi o cem mluvim ) , jenz posunou hratelnost o dalsi level ......Takze chce to cas , nez prijdou ty hratelnejsi/zajimavejsi mody :) ........... Mozna se clovek docka i nejakeho slozitejsiho questu :O , v kterych betheseda naprosto pohoriva ..........
Autor: AhurmenOdesláno: 18:27, 7.2.2009ID: 337aa2Nahlásit Vaultmasterům
Teď pracuji na rozsáhlim packu modifikací, které se pudou sami instalovat do hry pomocí instalátoru v němž si budete moct vybrat jaké modifikace chcete a jaké ne. Instalátor to pak sám všechno nahraje do hry a Vy už to je aktivujete v Data Files.
Ale ještě prozatim hledám dostatečné množství modifikací, takže to nebude hned.
Autor: AvallachOdesláno: 18:58, 7.2.2009ID: 60a45eNahlásit Vaultmasterům
Cha, ten weapon mod kits je prča :)
Autor: TemplayerOdesláno: 19:07, 7.2.2009ID: 518a5aNahlásit Vaultmasterům
super dost mně zajímá ten mod na větší možnost vylepšení zbraní. Chtělo by to takových novinek víc, instalovat mody umí každej. Hotovej seznam seznam modu->co dělaj-> jak to dělaj,proč to dělaj a hlavně správné hodnocení (funguje, nefunguje, nap** apod.). Do oblivionu byl OOO asi nejlepší (Obscura Oblivion Overhaul)(-sbohem levelscallingu) ale nevím přesně co by se ve F3 mělo udělat, zas takový chyby to nema (no chyb to má moc to je pravda...) ledatak překopatquesty apod. Mám jsem rád obliviona, mám rád Fallouty, tak mám rád i Fallout 3 (respektivě The Elder Scrolls 4,5 : Post Apocalyptic Carnage nebo Scifi Counter Strike: Fallout) :D :D :D
Autor: SemtexOdesláno: 20:00, 7.2.2009ID: 61674aNahlásit Vaultmasterům
Jedna vec je pravdou, mody pre Fallout 3 sú zatiaľ celkom slabota - zopár domčekov, pár flintičiek, nejaké tie šatičky...

Retexov zbraní či šiat spraví trochu znalý moder tucet za večer a pokiaľ zvláda modelovanie (alebo vie vykrádať iné hry), tak môže bežať ako dobrá zbrojárska dielňa - jedna nová zbraň denne aj s variantami. S trochou snahy sa dá modelovať aj v Nifscope. Domčeky sú robené priamo v editore - nič viac na to netreba. To isté platí o nových perkoch, traitoch a podobných vychytávkach. Nehaním, len upozorňujem, že toto sú elementárne zručnosti tvorcov pluginov.

Ale už sa objavujú aj veci zásadnejšie - pokusy o vozidlá a podobné veci meniace systém. Existujú tiež mody meniace hmotnosti predmetov a podobne.

Príbehové mody sú už problém, dobrý príbeh vyžaduje dobrého "spisovateľa" a to je zriedkavý zjav, zvlášť v kombinácii so schopnosťou tvoriť mody. Takže si počkáme a možno sa i dočkáme.
V tvorbe príbehových modov by sa celkom dobre mohli predviesť aj tunajší autori príbehov, v spolupráci s niekým, kto zvláda editor a prácu s dialógmi a scriptami.
Autor: AmarounOdesláno: 20:21, 7.2.2009ID: 426d3aNahlásit Vaultmasterům
No kdyz jsem nad tim premyslel par modu by urcite stalo za to ......... kdyby si vzal nekdo do ruky praci na prepracovani unikatnich zbrani , aby vypadali jeste min unikatne nez ted ( jediny co totiz se meni oproti normal zbrani je par cisilek a nazev) . 2) nejaky granatomety by to chtelo ( o miss launcher vim nebojte ) a hoodne by bodlo lepsi zivost sveta uz takhle je tam vic raideru , nemluve o bratrstve oceli nez normalnich obyvatel . Napriklad zadny vetsi mesto????? Trosku pak celej svet vyzniva zvlastne , ze par obyvatelu ( canthebury commons , arefu ) se dokazalo udrzet vuci NAJEZDNIKUM ........
Autor: AmarounOdesláno: 20:41, 7.2.2009ID: 426d3aNahlásit Vaultmasterům
A kdyz jsem u toho co pruchodnost ruin Washingtonu ???? Stacily by jenom ulice mezi jednotlivy lokalitami ????Pokud ovsem to nebude narocne....... Dalsi napr. vec ohledne Capitalu .To se tam talonsti zoladaci vrazdej se supermutantama pro nic za nic ?( pokud mi tedy neco neuniklo ). BTW JE pravda ze mista na nove mody neni zas tak moc a velice by mne zajimalo jestli by slo vzit puvodni svet f3 a udelat s ni dalsi ale napriklad o hodne mensi mapu ( vznikly by tak dve teritoria . Vim ze u oblivionu se snazilo par nadsencu udelat svet LOTRA ktery byl ale vetsi nez puvodni svet O viz Maximálně lze v CS vytvořit plochu o rozloze 6x6 čtverců(1 čtverec je 1024 buněk) - plánem týmu kolem AME byla rozloha o 255 čtvercích). Urcite napadu je spoustu , jenom na ne prijit ..... Ja osobne se chci podivat na F3 modding nekdy v cervnu ( po maturite byl mel byt konecnce na chvily klid )
Autor: SemtexOdesláno: 21:36, 7.2.2009ID: 61674aNahlásit Vaultmasterům
"Nepriechodnosť" ruín má veľmi dobrý dôvod - systémovú náročnosť.
V Oblivione bolo niekoľko viac či menej úspešných pokusov urobiť mestá ako súčasť krajiny, nie ako sú robené - ako samostatné svety. Výsledkom je celkom výrazný pokles FPS. Aj keď je mesto za hradbami, systém o ňom vie a musí ho spracovať.
To isté platí o izolovaných lokáciách vo Fallout 3 - sú pomerne vyšperkované stavbami a ďalšími objektymi, plus niekoľko NPC a creatures, ktoré by sa v priechodnom systéme museli spracovávať.
Autor: BigDOdesláno: 21:38, 7.2.2009ID: 33a27cNahlásit Vaultmasterům
Chtělo by to hlavně mód na odříznutí Pipa z pracky. Když už ošklivá energozbroj, tak aspoň celá a né bez jedné rukavice.
Ale jinak je tohle dobrý nápad, v tom nexusu ztracím sílu cokoliv hledat.
Autor: TemplayerOdesláno: 22:18, 7.2.2009ID: 518a5aNahlásit Vaultmasterům
Semtex poukazoval na modelovací programy apod. potřeboval bych nějaký jednodušší modelovací/texturovací prográmek (pro kámoše co by rád začal dělat grafika) a nějaké rady jak začít vytvářet nový (pokud možno) engine popř užitečné prográmky apod představoval bych si něco jako starýho kantra 1.6 nebo The Fall, ty enginy by se mi hodili ale rad bych zkusil něco vlastního. Rady vítány (již jsem dělal na Auroře a v DSku a tudíš umím ve visualu a ve scritu) jináč poradit jaky prog. jazyk je jednodušší a jak zhruba s ním začít 2 už umím. Jinak zatím mám standartního 3D maxe na grafiku a gimp/adobe na textury. pokuď jste někdo schopnej aspoň trochu poradit písněte mi na Templayer@seznam.cz (sem se skoro nekoukam) a taky se omlouvam měl jsem tohle dat na forko ale za 1. když vidím že jsou tu inteligentní lidi tak to sem pisnu a za 2. na forko se mi nejde zaregistrovat pry už se někdo registroval s moji emailovou adresou což je ptakovina :)
Autor: Amaroun Odesláno: 00:07, 8.2.2009ID: 426d3aNahlásit Vaultmasterům
2 Semtex: ano to jsem myslel.... spatne jsem se vyjadril :) ......... To templayer ..... No urcite bych se sel prohlidnout warforum ( ted poukazuju na rady, ktere tam jsou ne na warez a taky na vytvory jako inspirace ) ....... Jinak okolo grafiky ti nemuzu doporucit nic jineho nez adobe photoshop ... Je to standartni program na ktery clovek najde navody vsude. Vytvari se s nim pro webdesingerstvi , textury , rendrovani , vetsina grafiku (firemnich ) v nem dela (co teda ja znam ) , myslim si ze ani lepsi neexistuje . A urcite bych mu doporucil delat s photoshopem ..... zas tak slozity to neni ;) spis to chce trosicku talent v pozdejsi fazi :).... okolo 3d modelovani znam taky jen 3d max ;) a vic nepotrebuju
Autor: SemtexOdesláno: 00:12, 8.2.2009ID: 61674aNahlásit Vaultmasterům
To BigD - skús PipBoy Be Gone http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=2078
Autor: smejkiOdesláno: 12:05, 8.2.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
ad otevřené DC - navíc díky tomu, že jde o samostatné buňky, není zaručeno, že po jejich umístění do světa budou správně navazovat a že se nebudou překrývat ani že vyplní celý prostor DC.
Autor: SemtexOdesláno: 18:42, 8.2.2009ID: 61674aNahlásit Vaultmasterům
Pravda, zaručené to nie je, ale pravdepodobne by to sedelo dosť presne (aspoň v oblivione im to sedelo skoro presne)
Autor: smejkiOdesláno: 19:17, 8.2.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
v oblivionu to taky byl ale jeden kus, v DC jde o 20? více či méně rozlehlých lokací. sám jsem zvědabv zda by do sebe jako puzzle zapadaly:-)
Autor: smejki - AhurmenOdesláno: 19:41, 8.2.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
esi máš icq dej si mě: 453-217-173. něco pro tebe mám;-)
Autor: TamerOdesláno: 19:50, 8.2.2009ID: 42e4c2Nahlásit Vaultmasterům
Nooo... Co rict, napad dobrej, jen mi ti mody nějak zrušili češtinu, což naštve )) a neda se vratit ((
Takze bacha na to ))
P.S.: Nebo to je snad tim, že těch modu v tom mam uz 10? )))
Autor: SemtexOdesláno: 09:11, 9.2.2009ID: 61674aNahlásit Vaultmasterům
Tamer - bežný a normálny zjav - a počtom pluginov to nie je.
Čeština sama je tiež len a iba plugin. Vrátiť sa samozrejme dá bez problémov, len to nevieš. Viac si o tom môžeme povedať na fóre, tu by to za chvíľu zapadlo.
Autor: SemtexOdesláno: 09:29, 9.2.2009ID: 61674aNahlásit Vaultmasterům
smejki: "v oblivionu to taky byl ale jeden kus, v DC jde o 20?"
Miest a samostatných oblastí (world space) sú oblivione tak asi tri tucty, z toho asi tretina nehrateľných / testovacích, v F3 ich bude tak 25-30 hrateľných plus nejaké testovacie. Jeden alebo niekoľko málo world space je skutočne veľkých - základný terén krajiny "cez celú mapu" - v oblivione tamriel a shivering isles, v F3 DC wastelands a anchorage. ostatné sú menšie - v oblivione mestá a priestory oblivionu, v F3 dve mestá a "izolované štvrte".
Autor: QwertyOdesláno: 15:56, 9.2.2009ID: 50eb5cNahlásit Vaultmasterům
Rozhodně si vážím psaní na tomto webu, je toho tu spoustu a baví mě, ale rád bych upozornil, aby si přispěvovatelé mezi sebou předali tuto jazykovou informaci:
mod != mód

Co konkrétně to znamená? Znamená to to, že anglické "mod" (ve smyslu "modifikace", "doplněk") se nedá překládat jako české "mód". Česky "mód" znamená "režim".

Prosím tedy nezaměňovat, anglické "mod" ve smyslu "modification" je česky stále "mod".

Děkuji za pozornost, odhlašuji se. Qwerty alias Fallout2CZ a FTBOSCZ Team.
Autor: SemtexOdesláno: 18:14, 9.2.2009ID: 61674aNahlásit Vaultmasterům
Keď už jazykový purizmus, tak jednoznačné označenie plugin.
Autor: TemplayerOdesláno: 19:52, 9.2.2009ID: 518a5aNahlásit Vaultmasterům
nemá to být modifikace do fallout 3, ale vyloženě nová hra (scifi FPS|RPG, něco jak mass affect ale víc RPG, víc zbrani apod a hlavně MMO) designér jsem já :) již pár měsíců do toho vymýšlím věci, zbraní mám vymyšleno tisíc (opravdu to bude záhul :) při troše snažení..) a všechny jsou odfocene z boku aby se dali vymodelovat a obrázek použít po upravě jako texturu a + k těm zbraním mám jejich vlastnosti, dostřel apodobně, zatím mám zhruba vymyšleno ruzny systemy všeho ale to musím ještě vylepšit, bude to na Irrlicht enginu (což je naprostý základ-na něm se teď dělají různé projekty ale pravou hru jsem ještě neviděl, podporuje takřka vše, všechny formáty modelu mimo jednoho (ten ma ze 60% a my ho nepoužijem tak co :) podporuje vkládání dalších objemných enginu (respektivě baličku věcí) mám sehnanej i havok (ať žije částicový efekt !! ) mám na to editory i návod pro debily :D da se programovat ve většině Cček (on si je "přeloží" čemuž říkám hukot) a podporuje i klasický visual basic ve kterém umím nejlíp (učil jsem se celý prázdniny hehe :D )má to podporu Pixel shaderu a vertex shaderu (oboje trojky myslím) a jako graficky editor budeme pravděpodobně 3D studio Max od kterýho mám 1gb video návod pro blbce co to v životě neviděli.

Zatím jsme ve fázi kdy vymýšlíme, promýšlíme a taky se zhruba učíme (je nás jen pár) já si převahu nechám na prázdniny (dva měsíce sedět u komplu, kdo mně pak bude sloupavat z gauče :D ) další kámoš bude mít čas celej příští rok a muj grafik kdo ví jestli bude mít čas.......


to není špatný začátek ne?? :) nápady uvítám, zrovna kamoši budou promýšlet system vehiklu a dopravy, na to já nejsem. Většinu věcí sepisuju v angličtině, je to asi nej jazyk na mmo a hlavně ho plynule umím :P ale mám pocit že jestli nebudu mít víc lidí tak to krachne (aspon dva grafiky a někoho dalšího na programování. Pokud jsi na FPSka a RPG zaroven mohl bys nám helpnout :) Takže mé používané programy: Visual basic na programování, irrlich engine + všelijake kraviny k němu všeťne navodu co a jak, 3D studio Max včetně návodu pro totalni kripli (a vubec takovy navody mam ke všemu :D )Adobe Photoshop (ale používáme GIMP je jednodušší a slabší ale na textury a grafiku zatím stačí. Pokud máte nějaké dobré nápady a připomínky pište mi na Templayer@seznam.cz a věřím že vy jako klasičtí fallouteři budete mít spoustu nápadu (fallouty rulez) PS už zase jsem musel zadávat odpověď na otázku kolik je dvakrát dva, vím že ochrana vuči spambotum musi byt ale davejte něco jednoduššího :D
Autor: TemplayerOdesláno: 19:55, 9.2.2009ID: 518a5aNahlásit Vaultmasterům
asi pulka toho co jsem před chvíly napsal bylo psáno ZeRoCoOvi tak se nedivte ;) a pardon :) PS: prčič jaktože ta má správa má u mně dvě stránky?? tak moc??? asi moc rychle píšu... :D
Autor: BobcatOdesláno: 18:31, 24.3.2009ID: 700f3cNahlásit Vaultmasterům
Ja by som bol rád keby sa tu dal návod ako modelovať zbrane npr. v programe Cinema 4D a ešte k tomu aké treba programy.
Autor: killerOdesláno: 16:46, 20.7.2011ID: 42baf0Nahlásit Vaultmasterům
cau lidi uz sem tuhle hru 3 dohral a fakt super tak jsem vyzkousel mody , ale kdyz jsem spustil hru s cybernetic dawn modem (terminator) tak textury blikali
a byly cerno bile a potom se stridali podle terenu . muze mi nekdo pomoc s nainstalovanim textur ? mne to vubec nejde .
Autor: hohy00Odesláno: 22:30, 29.12.2011ID: 6fbf92Nahlásit Vaultmasterům
cau ja mam problem kdiz si nainstaluju mody nebo patch tak se mi nespusti ulozena pozice jen mi to nabizi novou hru a to ja nehci kdiz sem uz ve 12 levelu mam verzi 1.0.0.12 a nemuzu tam dat novejsi patch po vlozeni patchu nemam moznost pokracovat dal kde sem skoncil a ani kdiz vypnu live od windowsu jakmile vypnu live tak mi to nabizi taky jen novou hru a mody muzu jen v 1.1 a ty se nejak dost spatne shanej na Fallout3nexus.com. je toho hodne ale chteji registraci a kdiz sem se snazil zaregistrovat a povedlo se to tak stejne nemuzu mody stahovat tak sem vas chtel poprosit o zaslani nejakejch modu na muj e-mail jestly to neni proti pravidlum na techto strankach popripade se vam vsem moc omlouvam ze sem tak drze pozadal o nejake mody do tyhle docela dost problemovy hry zatim cau a diky vam hohy00@seznam.cz sem i na skype hohy00
Autor: morbuscrohnOdesláno: 14:19, 6.2.2012ID: 70d162Nahlásit Vaultmasterům
tady je 25 modifikací do této užasné hry !!!

http://fallout3.nexusmods.com/downloads/top/
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.