.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Smejki, 2009-09-26 10:05:09, Shacknews

Lawyer Wars: Episode V - Bethesda Strikes Back

Technická: Nedávno jsme zjistili, že po světě stále ještě chodí(?) lidé(?), kteří netuší, že Fallout se čte "fólaut".

Na titulní straně bulvárního plátku by stálo:"Interplay a Bethesda jsou ve při! Jde o miliony!", zde to však probereme ve vší vážnosti. Je k popukání, jakými kličkami se IPLY, jenž stále ve vegetativním stavu pod přístroji nepochopitelně dýchá, snaží vykrúcat z podmínek smlouvy o prodeji Falloutí licence Bethesdě, kterážto ze své šrajtofle převedla na účty nemrtvé legendy pozdních let devadesátých 5.75 milionu babek. Pamatujete podmínky smlouvy, co se týče ponechání licence na Fallout MMO  strejdovi Hervemu? Tak nejen, že IPLY nemá korunky, ani neohlásil plnohodnotný vývoj falloutího MMO projektu. Pouze něco kutí ve spolupráci s Masthead Studios pod kódovým označením V13. Bethesdě hýbá žlučí hned několik věcí:

  • Znovuvydání starých Falloutů, které prazituje na prodejích Falloutu 3, a to zejména názvem edice ("Fallout Trilogy","Fallout Collection","Saga Fallout"), které každý příčetný chápe jako soubor prvního, druhého a třetího dílu. Jenže místo trojky je tam Tactics. Podle mě je to kvalitativně i žánrově prašť jak uhoď.
  • Interplay dva dny před bethesdím prohlášením o automatickém ukončení MMO licence zaslal dopis, v němž tvrdí, že podmínky splnil. Připomíná mi to větu:"Pes, který štěká, nekouše, ledaže by štěkal". Dále IPLY připojil žádost o dodatek, aby se licence vztahovala i na konzole i handheldy.
  • Projekt V13 je prezentován už i několika arty, které však obsahují odkazy na prvky falloutího trademarku (např. Nuka Cola, Vault 13), na což samozřejmě dokonalé rozpouštědlo kvalitních studií (čti: Interplay) nemá nárok. IPLY navíc tvrdí, že Project V13 patří Masthead Studios a nejde o Fallout MMO hru.
  • Interplay nekonzultoval ani nezpravil Bethesdu o zamýšlené spolupráci s Masthead Studios, což má být v rozporu se smlouvou (jak jinak).
  • A pak ještě toto, což jsem pořádně nepochopil:
    Furthermore, Bethesda says that Interplay never formally responded to its declaration that the agreement had terminated, which invited Interplay to "dispute the forfeiture of license rights...within seven (7) days." Days later though, Interplay filed an annual report in which it "adamantly disputes" its failure to meet certain requirements of the agreement.
Bethesda už samozřejmě sepisuje žalobu, která bude žádat peněžní náhradu za ušlý zisk úmyslným porušením licenčních podmínek a neautorizovaným používáním Falloutího trademarku.

Penízky hýbou světem a rozvodovými řízeními. Tady ještě bude kopec srandy.

Sdílet na Facebooku
Autor: TuzadOdesláno: 13:47, 26.9.2009ID: 42ba90Nahlásit Vaultmasterům
Ma to ale svoju vyhodu. Aspon sa Fallout takymto sposobom popularizuje :)
Autor: RobotOdesláno: 17:05, 26.9.2009ID: 700c84Nahlásit Vaultmasterům
Zrádná čeština, stačí ubrat mezeru a hned vyjde na světlo pravda: "Interplay a Bethesda jsou vepři."
Autor: smejkiOdesláno: 17:27, 26.9.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
kouzlo "Smaž mezeru" si můžeš vybrat na pátém levelu při hře za mnicha ::rock
Autor: casinoOdesláno: 22:37, 26.9.2009ID: 50ee7cNahlásit Vaultmasterům
A ja to citam ako as to pise ::bez chlupu
Autor: ZeroOdesláno: 23:19, 26.9.2009ID: 426c0eNahlásit Vaultmasterům
Já to vždycky četl Fallout, žádný fólaut.
Autor: KharkowOdesláno: 07:49, 27.9.2009ID: 6fc11cNahlásit Vaultmasterům
hehe, tak to já neznám nikoho kdo by tomu řekl jinak než "felout" :o)

jinak konečně novinka :o)
Autor: HerrerOdesláno: 09:34, 27.9.2009ID: 70a9ecNahlásit Vaultmasterům
Mě je blbě. Zkurvenej Rot Gut:-/
Autor: smejki - kharkowOdesláno: 10:28, 27.9.2009ID: 41a986Nahlásit Vaultmasterům
i feel so casino
Autor: VaultmanOdesláno: 17:43, 27.9.2009ID: 42931aNahlásit Vaultmasterům
Znovuvydání starých Falloutů, které prazituje na prodejích Falloutu 3, a to zejména názvem edice ("Fallout Trilogy","Fallout Collection","Saga Fallout"), které každý příčetný chápe jako soubor prvního, druhého a třetího dílu. Jenže místo trojky je tam Tactics.

Každý příčetný chápe že tam trojka určite nepatří. :-)
Autor: smejkiOdesláno: 20:14, 27.9.2009ID: 41a986Nahlásit Vaultmasterům
no to ani tactics.....
Autor: KeinOdesláno: 00:06, 28.9.2009ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Eizhodně je tactics víc Fallout než F3 a ve výsledku ej to i lepší RPG, ač to má být strategie.
Autor: toudi_skOdesláno: 09:16, 28.9.2009ID: 3290acNahlásit Vaultmasterům
na rozdiel od trojky sa Fallout Tactics netvári ako plnohodnotný nástupca Falloutu 1 a 2,
keby Be(the)zďáci do názvu dali aspoň Fallout 3 FPS, tak im nikto nepovie
pol krivého slova, ale názov predáva :P
Autor: mat123Odesláno: 13:19, 28.9.2009ID: 7f0042Nahlásit Vaultmasterům
to toudi: Oni si kupili prava na nazov a vyvalili zan dost dukatov, tak tazko si tam budu davat dake FPS a pod. Asi by sa ti tiez nepacilo, keby si za daco zaplatil a niekto iny by ti do toho "kecal" ako to mas nazvat. Tymto si nezastavam f. Bethesda, ale tu ide o tvrdy biznis a nie o "fazulky". A sam vidis, ze sa im ich produkt predava viac nez dobre, aj s DLC-kami, takze v tomto "trafili klinec presne po hlavicke" a dali na trh to, co zakaznici chceju. A urcite mali aj ine moznosti, napr. dokoncit povodny F3 a vydat ten alebo spravit hru inac atd.
Autor: toudi_skOdesláno: 14:20, 28.9.2009ID: 3290acNahlásit Vaultmasterům
peniaze hýbu svetom, ale to neznamená, že ja s tým súhlasím lol
Autor: smejkiOdesláno: 17:16, 28.9.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
tak nějak doufám, že Betina byla tlačena vysokými náklady (jen 6 mega vzala licence), díky čemuž vytvořila masový produkt a neměla dost koulí na to experimentovat. Třeba s Falloutem 4 díky navrácení nákladů přijde trochu více odvážné umělecké svobody namísto marketingovo-veřejněprůzkumové upjatosti.
Autor: smejki - mat123Odesláno: 17:23, 28.9.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
nad tvrzením "...dali na trh to, co zákazníci chceju..." se dá lehko pozastavit se slovy, zda nedali trh to, co lidem vštípili, že mají chtít. Asi jsem staromódní a děsně mimo, ale stále věřím tomu, že lidé při skutečně svobodné volbě sahají po trvalejších věcech. Bohužel se vyplnilo to, co mnozí očekávali. Po roce už po Falloutu3 mnoho psů neštěká, a to malé hejníčko (ač mu nadšení ze srdce přeji) je nesrovnatelně menší nežli parta old-Fallout závisláků. A nezapomeňme na to, že Bethesda oslovovala asi 100x více lidí (potenciálních hráčů), než Black Isle před deseti lety. Tristní...
Autor: JaWOdesláno: 17:25, 28.9.2009ID: 511460Nahlásit Vaultmasterům
smejki: tomu přece sám nevěříš
Autor: JaWOdesláno: 17:27, 28.9.2009ID: 511460Nahlásit Vaultmasterům
reakce patřila k předešlému komentáři
Autor: Já?Odesláno: 17:48, 28.9.2009ID: 703522Nahlásit Vaultmasterům
proč tahle newska chybí v RSS channelu?
Autor: smejki - JaWOdesláno: 17:51, 28.9.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
věřit a doufat jsou rozdílné pojmy 8-)
ale ono je to vlastně celkem sumec. byl jsem spokojen před f3 i po něm. a trollparade který se tu s f3 vyrojil, za tu nemastnou trojku stál... :-D
Autor: mat123-smejkiOdesláno: 18:26, 28.9.2009ID: 7f0042Nahlásit Vaultmasterům
Ale ked uz nic ine, aspon pre starsich hracov Fallout, tak F3 zas ozivil zaujem o tuto klasiku. Vsak sa zasa vydavaju stare diely, co by asi, keby nebolo F3 a humbuku okolo neho, bolo tazsie realizovatelne. Takze, aj ked sa ti F3 nemusi lubit, vlastne ti tiez spravil dobru sluzbu a pritiahol k tejto serii "novu krv". A treba dufat, ze F4 bude daco medzi starymi dielami a sucasnymi poziadavkami trhu. Lebo ako pises, da sa polemizovat, ci su to skutocne alebo vnutene poziadavky. Ale to my tu tazko odhadneme, az take detailne informacie o tomto trhu nemame a ani nikdy nebudeme mat. Lebo nato si herne firmy platia sakra drahe studie a pochybujem, ze by nas s nimi zadarmo oboznamovali :(
Autor: smejkiOdesláno: 18:46, 28.9.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
nikdy jsem netvrdil, že f3 neměl vyjít. o jeho pozitivních dopadech vím ;-)
Autor: JaWOdesláno: 19:25, 28.9.2009ID: 511460Nahlásit Vaultmasterům
Já?: asi se to pokakalo.

mat123: Staré díly se sice vydávají dobře prodávají, ale kupujou to lidi, co ujížděli na akční jakoby RPG slátanině Fo3, ale tipuju, že jen minimum staré Fallouty vydrželo hrát pět minut. Jediné co to přineslo naší stránce byl zvýšený traffic. Přivalila se sem strašná hromada Fo3 uřvaných fanatiků, kteří tady všem na webu otravovali život a nic užitečného s sebou nepřinesli. Podívej se na sekci k jejich modle. Většina odkazů je tam externích, tak jak sem je udělal po vyjití Fo3. Tvořivost těchto fanoušků = 0, až na pár světlých vyjímek byla ta "nová krev" k ničemu. To samé se dělo na NMA.

Fanoušek kvalitních RPG by si tyto stránky stejně našel a určitě by na to nepotřeboval hrát Faillout 3. Takže bych spíš s těma plusama od Fo3 brzdil.

Jestli bude dělat Fallout 4 stejná "nadaná" partička jako Fo3, tak od toho nemůžeme čekat nic jiného než zase jeden prázdný a nudný svět ala Oblivion a Fallout 3. Ti lidi prostě nemají na to udělat kvalitní hru. Naprosto jiný zážitek ovšem může být s Fallout Las Vegas.
Autor: mat123-JaWOdesláno: 19:59, 28.9.2009ID: 7f0042Nahlásit Vaultmasterům
Len na jeden taky maly, ale velmi podstatny detail si zabudol. A to, ze sa im ten F3 velmi dobre predava. A o to tu ide. Tazko budes pchat prachy do projektu, aj ked velmi kvalitneho, ked sa ti z neho nemusia vratit prachy a toboz este na nom mozes velmi zle prerobit. Lebo komunita Fallout hracov je sice dost velka (myslim tych, co hraju F1,2), ale pri sucasnych cenach za vyvoj hry, by sa ti tie naklady + este dajaky slusny zisk, keby to kupovali iba oni, nemuseli vratit. Takze musis hru zamerat na masy, spravit ju viac-menej lahsou, priamociarejsou atd. Bohuzial, uz tie hry nerobi po nociach parta nadsencov, ale je to velmi dobry biznis pre herne konglomeraty. A tie si velmi dobre zrataju, co sa im oplati a co nie a ci si mozu dovolit "obist" povedzme 5% svetovych hracov alebo nie. A ked hovoris, ze to vasej stranke prinieslo iba zle, tj. traffic, tak asi bude daco zle...
Autor: JaWOdesláno: 21:02, 28.9.2009ID: 511460Nahlásit Vaultmasterům
mat123: No a co, že se to prodává? Dobře se určitě prodává i Barbie od Labutího jezera. Když se udělá dobrá reklama, tak prodáš cokoliv a v tom je Bethe$da dobrá, takže v tom, že by neprodali moc složitou a propracovanou hru, to nebude. A vždy se dá nějak nastavit obtížnost, aby to mohli hrát lidi i na konzolích hodinu denně a bavili se u toho. Problém je v tom, že nedokážou udělat hru podobných kvalit, jakou jsme viděli u starých Falloutů, i když na tom dělali celé čtyři roky.
Autor: mat123-JaWOdesláno: 21:52, 28.9.2009ID: 607bc2Nahlásit Vaultmasterům
Nic take netvrdim, ze spravili hru podobnu predchadzajucim dielom. Ide iba o to, ci by sa taka hra v dnesnom hernom svete aj tak dobre predavala ako tento F3. Ale nato je odpoved tazka, kedze to momentalne nemame s cim extra porovnat, myslim v zanri RPG. Lebo takych hier ako boli F1,2 a pod. uz akosi moc nevychadza a tie co nahodou aj vyjdu, pre nedostatok penazi do marketingu a reklamy, rychlo skonci a zabudne sa na ne.
Autor: Kharkow - JaWOdesláno: 21:57, 28.9.2009ID: 6fc11cNahlásit Vaultmasterům
Pozor, u New Vegas bych doporučil silně brzdit nadšení a naději, ono ne vždy, když dělají bývalí lidé z BISu na nějaké hře, to zas tak dobře dopadá. Viz. Lionheart, Arcanum, Greyhawk, Vampire Bloodlines, atp a co se Obsidianu konkrétně týče, narychlo ušitý KOTOR 2 taky není optimální vizitkou po příběhové lajně, navíc není známo jak dlouho konkrétně budou Obsidiani kutat na New Vegas a jestli to taky nebude po regulérním Alpha Protocol nějaká rychlokvaška (k čemuž by spekulace o vydání v roce 2010 naváděly)
Autor: JaWOdesláno: 01:09, 29.9.2009ID: 511460Nahlásit Vaultmasterům
mat123: Jenom se opakuju. Ono ani není potřeba dělat nějak přehnaně kvalitní hry, když se udělá dobrá reklama, tak prodáš i průměrnou hru s obrovskýma ziskama. Druhá věc je ta, že se poměr mezi náročnými hráči a odpočinkovými hráči převážil na stranu těch nenáročných hráčů, protože konzole a počítač je už standardní vybavení v každé rodině a hry se staly spotřebním zbožím Koupíš, zahraješ, zahodíš.

Kharkow: Nikdo nečeká zázrak, ani já, proto jsem napsal "může být" a ne "bude".

Trochu nechápu ten tvůj výčet her Lionheart, Arcanum, Greyhawk, Vampire Bloodlines. Too jsou podle tebe nepovedené hry???? Všechno jsou to vynikající, nezapomenutelné hry, možná až na Lionheart, který mě tak nechytnul.
Všichni ví, že KOTOR 2 byl díky financím spíchnutý horkou jehlou. Ten bych sem vůbec netahal.
New Vegas může překvapit, ale protože do toho Bethe$da stejně bude strkat svoje hnusný prsty, i když říká, že ne, tak bych od toho taky žádné zázraky nečekal. Každopádně si jsem jistý, že to i tak bude minimálně o jeden stupínek lepší hra než Fo3. Ono už snad ani debilnější dialogy do hry napsat nejde.
Autor: KharkowOdesláno: 07:35, 29.9.2009ID: 6fc11cNahlásit Vaultmasterům
Tím výčtem jsou míněny zejména mizivé prodeje, přestože měly kousky (vyjma Lionheart) osmdesátková a vyšší hodnocení, byly hratelné jen pro úzkou skupinu "geeků" a v dané době byly na trhu mnohem lepší "substituty". Dle prodejů pak lze usuzovat, že pro většinu herního publika není oč stát (s čímž se po jednotlivých zkušenostech ztotožňuji), narozdíl třeba od IWD, NWN, či KOTOR...
Autor: JaWOdesláno: 10:00, 29.9.2009ID: 7f29aaNahlásit Vaultmasterům
Kharkow: Tak moment, určitě jsi myslel mizivé prodeje, protože mi to z toho tvého příspěvku ani teď tak nepřipadá? Bavili jsme se snad o New Vegas a tebe zajímají jeho prodeje? Ujasni si napřed, co chceš vlastně říct.

Arcanum, kteří mnozí považují za lepší než Fallouty, vyšlo v tichosti, nemělo žádný hype ani zaplacené recenze na 95% (viz. např. totálně zprzněná recenze na Gamespotu a celkově recenze v průměru 80%) a víc a přesto se ho prodalo čtvrt milionu, což byl obrovský úspěch pro tak malý tým, takže o nějakých mizivých prodejích nemůže být ani řeč.

Co je poslalo do hrobu byl Bloodlines, kde se to začalo srát už při vývoji hry a nakonec zpackali právě propagaci a načasování toho titulu a i když to byl velmi kvalitní produkt na enginu Half Life 2 (což by samo o sobě zajistilo velké prodeje), prodalo se hry minimum a Troiku to položilo.

Jak už sem říkal, kvalita hry není úměrná celkovému prodeji a úspěchu hry.

A jak je vidět z tvého výčtu her na konci, tak máš rád spíše akčnější hry s lineárním příběhem než skutečné RPG.
Autor: FrostyOdesláno: 10:17, 29.9.2009ID: 61416aNahlásit Vaultmasterům
No ale KotOR2 už nedělal BioWare pokud vím. Jednička byla super. V kvalitě hodně blízko starému Baldur's Gate dle mého.
Dvojka byla opravdu hodně daleko od kvalit jedničky a byla více chybová. A co si pamatuji, tak jsem slyšel nebo četl, že KotOR 2 byl takhle udělaný proto, že Lucasarts na vývojový tým příliš tlačil s vydáním. Tuším, že vyšel i neoficiální datadisk, který ušlý materiál doplňoval.

Každopádně souhlasím s JaW. Cokoli co bude mít dobrou reklamu se dobře prodá.
Autor: smejkiOdesláno: 10:39, 29.9.2009ID: 429382Nahlásit Vaultmasterům
a pro další "odbornou diskusi" je třeba poznamenat, že drahá a velká reklama =! dobrá reklama
Autor: JaWOdesláno: 10:54, 29.9.2009ID: 7f29aaNahlásit Vaultmasterům
smejki: To je co zas za geniální vsuvku? 8-)
Autor: smejkiOdesláno: 10:57, 29.9.2009ID: 429382Nahlásit Vaultmasterům
až tu někdo zahlásí:"Nene, tamta hra měla drahou reklamu a stejně se moc neprodávala. => reklama nemá takovou sílu"... bulshit squared
Autor: JaWOdesláno: 11:08, 29.9.2009ID: 7f29aaNahlásit Vaultmasterům
smejki: Tohle je, podle mě, určitě každému hned jasné. Není potřeba být dopředu hned tak skeptický 8-)

Frosty: KotOR2 dělal právě Obsidian, který dělá na New Vegas. A jak správně říkáš, bylo vydání hry uspěchané. Před vydáním museli tvůrci narychlo osekat a tak vzniklo co vzniklo. Sám sem druhý díl ještě nehrál, ale jednička byla vynikající RPG.
Autor: smejkiOdesláno: 11:46, 29.9.2009ID: 429382Nahlásit Vaultmasterům
setrvačnost myšlení jakou mi udalo smýšlení a argumentace F3 smartguys
Autor: KharkowOdesláno: 13:10, 29.9.2009ID: 6fc11cNahlásit Vaultmasterům
:) Vyjma Lionheart a Arcanum se prodávaly opravdu mizerně. Ne prodeje New Vegas mě nezajímají a vzhledem k prodejům F3 bych se o prodejnost NV nebál.

Ad Arcanum, jedna věc je s reklamou prodat i hovno, ale 250K prodaných kopií na to jak měla být hra kvalitní je na druhou stranu dost málo, takhle to vypadá že Arcanum přišlo, odbornou veřejnost potěšlo a vyšumělo. Že neměli dostatečnou reklamu? Holt asi Sierru dostatečně o své pravdě nepřesvědčili. :)

V mém konečém výčtu jsem v rychlosti uvedl RPG substituty k výše zmiňovaným titulům co mě napadly (tu a tam jsems e o rok sekl), nicméně máš pravdu, k F1 jsem se dostal díky demu, kde mohl člověk rotačákem v tehdejší době nádherně rozprsknout ostatní postavičky a akčnější série IWD je mi o něco bližší než BG.
Autor: JaWOdesláno: 14:18, 29.9.2009ID: 7f29aaNahlásit Vaultmasterům
Kharkow: Se mi zdá, jako kdybys vůbec nečetl co píšu.

Recenze na hru byly v herních magazínech více méně špatné viz.http://www.gamespot.com/pc/rpg/arcanumofsteamworksamo/review.html?mode=web&tag=scoresummary;critic-score
což samozřejmě nemá s kvalitou hry nic společného, jak nám právě ukázal Fallout 3. Hra se na tu dobu prodávala celkem slušně, bohužel netrhala rekordy a to i přesto je Arcanum jedno z nejlepších RPG, které kdy spatřilo světlo světa.
Autor: KharkowOdesláno: 15:30, 29.9.2009ID: 6fc11cNahlásit Vaultmasterům
:o Bonusweb :) 95, PC Gamer 90, Gamespy 8.9, IGN 87, Gamespot 73 teď nevím o čem píšeš, když máš na mysli více méně špatné recenze, to jako obsahově, nebo se ti nezdá hodnocení?!? Podle mě vzorek PC Gamer, Gamespy, IGN a Gamespot má oproti jiným hodně velkou váhu a vyjma Gamespot s 73 dopadlo Arcanum nadmíru dobře, anebo ne? Čekal jsi snad strhnutí herních žebříčků?? Navíc recenze jsou z doby, kdy recenzenti byli o malinko náročnější než dnes.
Jinak tohle pomalu směřuje k definici slova kvality a tam se mi pouštět nechce :p
Autor: FrostyOdesláno: 15:42, 29.9.2009ID: 61416aNahlásit Vaultmasterům
Mě taky příjde, že Kharkow nečte JaWovy přízpěvky.
Autor: JaWOdesláno: 16:25, 29.9.2009ID: 7f29aaNahlásit Vaultmasterům
Recenze špatné jak obsahově tak hodnocením. Arcanum má v průměru 7,9 průměru z 36 recenzí (v porovnání s BG2, který vyšel rok předtím a který má 9.4. http://www.gamespot.com/pc/rpg/baldursgate2shadowsofamn/review.html?mode=web&tag=scoresummary;critic-score ) Když vezmeš, že je průměr u herních magazínů posunutý nahoru (průměrná hra většinou bývá hodnocena na 7 či 70 procent), tak to pro Arcanum moc lichotivé hodnocení není. Minimálně by to mělo být na stejno. Tolik k herním magazínům a jejich informačně pochybným recenzím.

Tady je výpis těch největších magazínů, když už si je vytáhnul

Arcanum:
PC Gamer 90
PC Gamer UK 77
Gamespy 8.9
IGN 87
Gamespot 73

BG2
PC Gamer 91
Gamespy 9.2
IGN 9.4
Gamespot 92

To, že byli recenzenti náročnější (neboli méně úplatnější)? Myslím, že ne. Dřív také vycházely "přepálené" recenze, aby se to lépe prodávalo. Kdo maže, ten jede. Řekněme si to po pravdě. Když budu recenzovat hru a vydavatel mi namastí kapsu, klidně mu ten bodík dva přidám. Nikomu to neublíží a oba si pomůžeme, no ne? 8-)))

As jsi chtěl říct, že nemáš rád složité hry typu Arcanum, Greyhawk, Bloodlines a dáváš přednost akčnějším hrám, u kterých nemusíš namáhat hlavu To jsi v podstatě řekl hned v prvním postu, kterým jsi chtěl jen naznačit to, že New Vegas může dopadnout kvalitativně špatně, pdobně jako hry od Troiky, což byla rána vedle. Pak si to začal jen zbytečně obkecávat, protože máš asi rád, když máš poslední slovo 8-))) Jestli ne, tak mi celkem uniká smysl této diskuze, protože jsme se nakonec od New Vegas dostali k tomu, že já obhajuju Arcanuma a ty naznačuješ, že stojí za hovno, s čím jednoduše nebudu nikdy souhlasit 8-)))
Autor: ZeroOdesláno: 22:37, 29.9.2009ID: 426c0eNahlásit Vaultmasterům
JaW: Zrovna Bloodlines bych označil jako akčnější hru, bohužel. Je to skvělá hra, ale měla potenciál na ještě mnohem více. Holt peníze hýbou světem, a tak hodně her vyjde dřív než má, zatímco jiné mají hafo pokračování, i když si to nezaslouží.
Autor: KharkowOdesláno: 03:58, 30.9.2009ID: 6fc11cNahlásit Vaultmasterům
:o)
Pokud je Arcanum tvé nejoblíbenější, to ti nikdo nebere, ale že by mělo být Arcanum hodnoceno stejně, né-li snad nedejbože lépe než BG2 je docela silné kafe (lógr s pár kapkami vody) a myslím, že se najde mnohem více lidí, jež takový názor nesdílí a tebe bude považovat za přinejmenším divného, než naopak.

Ad recenzenti, zřemě byl tehdy lobing v herní branži podceňován/dopřán jen největším :p

A ani ne, nechtěl jsem říct, že nemám rád složité hry typu Arcanum (opravdu se nebudeme pouštět do výčtu kladů/záporů), to sis trochu zafantazíroval, v prvním postu jsem uvedl kvalitnější(hranější, známější, prodávanější, lépe hodnocený) výčet substitutů, oproti kterému si zmíněné hry Troika Games rozhodně nejsou rovny, nepatří mezi elitu a dnes po nich (vyjma Arcana které bude vždy alespoň trochu atraktivní díky koncepci magie a techniky) neštěkne ani pes (vlastně ani tehdy po nich ten pes neštěkal).
Smysl diskuze se vytratil během tvého blahoslavení a mého "zprůměrnění" tvého miláčka, holt co se dá dělat. (ne počkat, ona to byla vlastně jen poznámka o NV, za kterou mě tady taháš za uši ;) )

P.S. Můžu mít poslední slovo? Čupr, to by bylo príma :o)
Autor: JaWOdesláno: 11:16, 30.9.2009ID: 7f29aaNahlásit Vaultmasterům
Nevím, o kterém prvním postu tu mluvíš ty, ale ten výčet her byl až ve tvém druhém postu, který už byl úplně offtopic. Ve kterém už posuzuješ kvality her podle prodeje a snažíš se obhájit to, co jsi plácnul v tom prvním postu (Odesláno: 21:21, 28.9.2009) ... a to vlastně děláš až do teď.

V prvním postu varuješ, že by mohl New Vegas dopadnout stejně špatně jako Lionheart, Arcanum, Greyhawk, Vampire Bloodlines. A tady je ten problém. Ty totiž pokládáš tyto hry za špatné. Já je pokládám za velmi dobré a budu rád, když NW dopadne podobně. A u toho jsme měli skončit.

Pokud totiž vnímáš akční klikačky s lineárním příběhem jako jsou IWD a NWN (obě jsem taky hrál a bavil se u nich) za lepší než Arcanum, Bloodlines a dokonce BG, pak se nemáme spolu opravdu o čem bavit. Každý má trošku jiný vkus a nemá cenu se navzájem přesvědčovat o tom, co je lepší a co horší.

Uzavřel bych to asi tak, že pokud by dopadl NW jako hry od Troiky, já bych byl v nebi a ty bys byl zklamaný.
Autor: JaWOdesláno: 11:18, 30.9.2009ID: 7f29aaNahlásit Vaultmasterům
typo... myslel jsem New Vegas (NV) a ne NW, jak sem napsal.
Autor: smejkiOdesláno: 13:35, 30.9.2009ID: 705a3aNahlásit Vaultmasterům
a co teprve Fallout MMO, chlapci...
Autor: JaWOdesláno: 14:22, 30.9.2009ID: 7f29aaNahlásit Vaultmasterům
Na Fallout MMO, teda pokud myslíš V13 projekt od Interplay, sere pes. Máme tu FOnline, na kterém dělají opravdu schopní a zapálení lidé, takže pokud je to nepřestane bavit, máme se ještě na co těšit.
Autor: smejkiOdesláno: 20:08, 30.9.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
tak to bychom měli již tři celé příspěvky on topic ::kawaii
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.