.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Následující drobné info vyšlo společně s posledními screenshoty a tedy se k nim částečně váže. Nyní jsem měl i čas to přeložit.
Nové info o New Vegas (zhusta zaspoilerováno!):
Autor: Kein | Odesláno: 01:03, 1.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
"Malé a Velké zbraně jsou sjednoceny pod jeden skill." "Orbitální laser Archimedes může být použit jen jednou denně." "Všechny zbraně, které fungovaly na bázi jakýchkoliv výbuchů (raketomet, Fat Man atd.), jsou nyní sjednoceny pod skillem Výbušniny." "Něco na způsob "Bambulek" (Bobbleheads) bude přítomno i v New Vegas. Také to bude zvyšovat hráčovy statistiky, jen se zatím neví jak přesně a co to vůbec bude. " FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 06:22, 1.6.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
To sjednocování skillů se mi tedy nelíbí. Ale spíš by mě zajímalo, jestli budou zase příšery levelovat s hráčem.. | |||
Autor: Dalex | Odesláno: 09:47, 1.6.2010 | ID: 7edbee | Nahlásit Vaultmasterům |
Fujky-mujky! Ale co, snad to tak zlé nebude, jen mi je líto BoS rad bych jim podal pomocnu ruku. | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 15:50, 1.6.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Orbitální laser. To si snad dělaj prdel ne? S těma mimozemšťanama a enegrozbrojí to bude pomalu jak Crysis warhead. | |||
Autor: Ratman | Odesláno: 17:55, 1.6.2010 | ID: 607ce8 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hmmm vpadá to jako slušná sračka :) | |||
Autor: chekotay | Odesláno: 18:21, 1.6.2010 | ID: 339fbe | Nahlásit Vaultmasterům |
Orbitální laser! Mimozemšťané! Gladiátorské kostýmy! Obrovský dinosaurus! MDK 3? :-D | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 18:34, 1.6.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Nejspíš mi unikla nějaká žhavá novinka, ale o jakých mimozemšťanech je tu řeč? | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 20:01, 1.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
No když maj Hubologisté raketoplán, proč né vesmírnou družíci s bum prásk hračkou :-). | |||
Autor: Johnny Nuclear | Odesláno: 20:17, 1.6.2010 | ID: 7f517c | Nahlásit Vaultmasterům |
to ještě nic není , když jsem toho todíka Hauárdíka ožral nádechem výparů z naší slivovice, tak mi vykecal že v dalším falloutu se chystá orbitální vrhač sněhových vloček ! a prý ho budou ovládat obří jahodový mutanti ! | |||
Autor: Kein | Odesláno: 21:17, 1.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun: Raketoplán co byl vrak ,a on ise ho snažili cejej Fallout 2 rozpohybocat. To je krapet jiná... FNV se snaží všemožně přeplnit těmahle píčovinama, proč proboha? Kdyby to bylo součástí nějaké vojenské základy, beru ale abych z toho střílel každý den pomocí nějakého miniodpalovače co si budu nosit v batůžku? Ať už jdou do prdele s enginem bez stímů a debilními Toddovímý výmysly a sají to někomu schopnému a nedebilnímu. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 21:18, 1.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Sorry za překlepy, byl jsem rozhořčen :D | |||
Autor: Borghal | Odesláno: 23:21, 1.6.2010 | ID: 61198c | Nahlásit Vaultmasterům |
Chekotay: MDK3, to je hřebík na hlavičku :D Jestli se na to budu dívat takhle, tak to se budu možná i těšit... akorát čtyřruký pes tam asi nebude :-/ Velice kusé a nespojité informace, ale zjednodušování skillů se mi rozhodně nelíbí, kdyby to radši místo zjednodušení udělali tak, aby všechny skilly opravdu k něčemu byly... ad levelování monster: líbil se mi způsob, jakým to bylo v Dragon Age, tj. každá potvora měla nastavený nějaký level range s minimem i maximem, tzn. krysa mohla mít level 1-5, vlk 3-10, zlobr 10-20, apod. a pohybovala se v tom rozsahu v závislosti na úrovni hráče - to mi přijde jako rozumná věc. | |||
Autor: Jedi | Odesláno: 00:24, 2.6.2010 | ID: 32dba6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tak pokud já vím, tak v F3 s vámi nepřátelé s vámi nelevelují, což je podle mě velký plus např. oproti oblivionu, kde když jste se na nějakém vyšším levelu vrátili do první lokace, tak tam byla spousta draků, nekromantů atp. namísto ubohých goblinů, což bylo naprosto šílené a celou hru to degradovalo. Korekce těch skillů podle mě není tolik na škodu, kdo z vás třeba v F2 rval body do výbušnin nebo do pastí ? Takhle alespoň k něčemu ty skilly budou, a hráč bude nucen více přemýšlet, jak je přerozdělit. Jinak jsem se chtěl zeptat, jestli neni možný, že Vegas energeticky táhne hoover dam. Jinak co se informací týká, pak námět těží s van burenu ...... Já bych se nechal překvapit, náhodou tomu přeci jen i trochu věřím .... | |||
Autor: Jedi | Odesláno: 00:25, 2.6.2010 | ID: 32dba6 | Nahlásit Vaultmasterům |
z* | |||
Autor: Borghal | Odesláno: 00:54, 2.6.2010 | ID: 61198c | Nahlásit Vaultmasterům |
to Jedi: " kdo z vás třeba v F2 rval body do výbušnin nebo do pastí ?" To je projev špatného gamedesignu ze strany F2. Řešením by bylo třeba více pastí (kolik lokací bylo, kde se na pasti dalo natrefit? 5, možná 6?)/ smrtelnější pasti / možnost dělat pasti vlastní. A rozhodnutí sloučit skilly místo toho udělat to tak, aby měly smysl, se mi zdá jako známka lenivého designu. Např. malé a velké zbraně, to smysl má, vždyť samopal je něco úplně jiného než těžký kulomet ať už v parametrech nebo způsobu zacházení (Jistě, má to nějaké společné znalosti, což by se dalo -například- řešit tím, že skill Velké zbraně by třeba byl vždy minimálně na úrovni 40% hodnoty skillu Velké zbraně, atd atp ale to už je věc vývojáře pro co se rozhodne, oni si očividně vybrali cestu zjednodušení :-/ ) Zařazení raketometů pod výbušniny se mi taky zdá jako blbost. Raketomet je velká zbraň jako každá jiná, zjednodušeně řečeno, nacpe se do něj projektil, stiskne tlačítko, projektil vyletí. Co se stane na konci dráhy, tog už je šumák. Nebo kdyby hra nabízeli explozivní munici třeba pro samopal, bude na to taky platit skill Výbušniny? :D Já vím, řeším tu blbosti, ale z RPG-hlediska dost podstatné blbosti. | |||
Autor: chekotay | Odesláno: 10:08, 2.6.2010 | ID: 339fbe | Nahlásit Vaultmasterům |
Borghal: S oběma tvými příspěvky souhlasím. Ad Hooverova přehrada: nevěřím, že by se za Války nestala cílem! | |||
Autor: Templayer | Odesláno: 13:47, 2.6.2010 | ID: 705d5c | Nahlásit Vaultmasterům |
No, od Mothership Zeta jsem si říkal, že z Falloutů větší kravinu udělat nemůžou. Zase jsem se spletl. Začíná to šahat i pod úroveň 13letého mentálně labilního děcka. Chce se mi z toho blejt. Ještě že už pomalu čekám na další verzi Killapova Restoration módu pro F2 (verze 2.1) a na překopaný FOnline. To Jedi: Pokuď ti v Oblivionu vadí automatický levelování s monstrama, nainstaluj si OOO (Obscuro Oblivion Overhaul) - nejlepší mód na scéně, bez něj se to podle mého skromného názoru (ARRR) nedá hrát. Kompletně překopává Level Scalling a další neblahé neduhy Oblivionu (a další módy jso utaky skvělé, mám oblivion vymodovaný jak nikdy předtím, např boj dvoumi zbraněmi apod. nádhera :) ) | |||
Autor: Kein | Odesláno: 14:02, 2.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jedi: V oblivionu draci?? Sakra co mi uniká? | |||
Autor: Templayer | Odesláno: 16:49, 2.6.2010 | ID: 705d5c | Nahlásit Vaultmasterům |
To - Kein: Neber to doslovně. Za a) Každý se může splést, za b) třeba tam opravdu jsou a za c) třeba má mód. Ale ten Level Scalling je opravdu hnusárna a pakárna,něco takovýho.... v podstatě to znamená, že potvory se vždy přizpůsobí úrovni a výbavě hráče, přizpůsobují se jejich statistiky a spawn (objevení se) takže když na začátku někdo zabije krysu bez brnění a s rezavým mečem, později může narazit na ten samý druh krysy, a nepůjde sundat ani po pěti ranách něčím o hodně ostřejším než je meč >:-/ . Nebo v lokacích kde byli jednu dobu jednoduché potvory se po vstupu spawnou mnohem silnější potvory. Hráč tak v podstatě vývojově stagnuje. Jinak doporučuju jak už jsem řekl OOO, výborný mód, nikdy předtím se mi nestalo, že bych viděl po planině běžící stádo minotaurů (zhruba 15) .... a já tam stál v rezavý zbroji :D . Samozřejmě to platí i naopak, ale tohle byl haluz :D . | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 18:11, 2.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Templayer: V Oblivionu draci nebyli ani skrze žádný mod (ale Oblivionskou mod scénu jsem sledoval cca do 6ti měsíců po vydání), v Morrowindu byly dračí mody nejméně 3, o nichž vím (a že to byly kurevsky obtížné mody). Ač mě to mrzí, začínám s F:NV ztrácet optimismus a stávám se trochu Keinistou. Myslím, že fanouškům klasické Falloutí série už odbíjí zvony zvoucí k hromadnému modlení, pro fanoušky kvalitních her se začíná zvedat výhružný prst demence (co si budeme povídat, možná i celá ruka). Nicméně jsem si jist, že nikdo z nás už nepůjde do slepé koupě aniž by si nejdřív zkusil pirátskou verzi. | |||
Autor: moonfear | Odesláno: 21:12, 2.6.2010 | ID: 33a27c | Nahlásit Vaultmasterům |
jak všem kolem sebe nadávám ať přestanou pirátit, tak carlos dí pravdu, po x letech to vidím na torrent a...... | |||
Autor: Dalex | Odesláno: 22:30, 2.6.2010 | ID: 7edbee | Nahlásit Vaultmasterům |
Njn ja postupuju stejně | |||
Autor: Jedi | Odesláno: 00:46, 3.6.2010 | ID: 32dba6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Nebyli to vyloženě draci ... snad nějací baziliškové .... něco mezi fire gekonem a T-rexem. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 17:40, 3.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
...Clanfear nebo Daedroth :D | |||
Autor: Johnny Nuclear | Odesláno: 20:46, 3.6.2010 | ID: 7f517c | Nahlásit Vaultmasterům |
to levelování v oblivionu byla naprostá katastrofa, to hra uplně totálně ztratia jakokoliv zábavnost. | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 21:04, 3.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
JN: Pche, jen nevidíš do geniálních myšlenkových pochodů bethesďáků. Díky tomu můžeš získat mnoho mocných předmětů. Víc Daedřích zbraní. Víc Dwemerských zbraní. Víc všeho. Víc! VÍC!!!!!! Muhahahaha! Ne, vážně level scalling zabil jediný prvek, který Oblivionu dával alespoň závan zajímavosti. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 01:42, 4.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Oblivon je z pohledu F3 dokonalá hra a to především z jednoho důvodu - zkažený Oblivion šlo napravit a dodělat pomocí módů, neboť základ tam byl pořád dobrý, Fallout 3 je už od základu zprasený a neschopen nápravy. | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 14:22, 4.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Kein: Bereme-li v úvahu pouze vanilla hry, pak musím chca nechca říct, že z toho (pro mě) vychází lépe F3. Nicméně je pravda, že mod scéna je mnohem silnější u Oblivionu (co do zkvalitňování hry). Myslím, že kvalitní mod scéna u F3 je rozdělená na dva tábory - 1. Snaží se z F3 udělat F2; 2. Snaží se z F3 udělat dobrou střílečku s lehčími RPG prvky (něco jako DE:IW). Za sebe musím říct, že jsem spokojenější spíše s výsledky druhé skupiny, což o něčem svědčí (především o tom, že navzdory názvu má F3 přeci jen blíž k běžným akcím). | |||
Autor: Johnny Nuclear | Odesláno: 16:29, 4.6.2010 | ID: 7f517c | Nahlásit Vaultmasterům |
heh to mi připomíná že ani Deus Ex neměl všechny zbraně sjednoený a jaká to byla pecka ! | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 23:22, 4.6.2010 | ID: 51d688 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ale Deus Ex mel priority trochu jinde, nez by mel mit Fallout. Zanrova nevyhranenost je problem her od Bethesdy obecne, holt nekde to nevadi (Morrowind) a nekde jo (Oblivion, F3). | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 10:27, 5.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
prvni gameplay!!! http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/14341976/fallout-new-vegas/videos/falloutnv_vdp_060310_v3.html;jsessionid=2oss0rigspb0o | |||
Autor: Jedi | Odesláno: 10:56, 5.6.2010 | ID: 32dba6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hmm.... tak je myslím definitivně všem jasné, že to bude sračka. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 12:18, 5.6.2010 | ID: 4293e4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun: OMG vždť to je naprosto stejné jako F3 :D...FAIL...kdyby aspoň ta textura hlíny byla jiná :D | |||
Autor: majkel | Odesláno: 12:32, 5.6.2010 | ID: 33a1b6 | Nahlásit Vaultmasterům |
musia s tou zabavkou pre deti otravovat furt??? | |||
Autor: Jedi | Odesláno: 12:32, 5.6.2010 | ID: 32dba6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Nejspíš to bude jenom o něco delší 6. DLC k F3. | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 12:38, 5.6.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hm.. na jásání to asi není, ale konceckonců - nemá se opravovat, co není rozbité. F3 s novým příběhem a questy je vše, co potřebuju. Kdybych po x dohráních neznal celý F3 nazpaměť, hrál bych ho ještě teď. Takže není co řešit. Jako F:NV je pro F3 jako F2 pro F1 - jiný příběh, jiné questy, malé vylepšení herních mechanik, ale jinak v podstatě totéž. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 12:40, 5.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
Kein: A co ja s tim ? | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 12:41, 5.6.2010 | ID: 6f994a | Nahlásit Vaultmasterům |
Psychotic: jj s tim F:NV je pro F3 jako F2 pro F1 si to vystihl pekne..... | |||
Autor: Templayer | Odesláno: 13:26, 5.6.2010 | ID: 705d5c | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun: :D :D :D :ú - máš pravdu Psychotic je znalec ;) ;) ;) Ostatní: Oblivion má podle mně docela dobrý základ, takže módy vše řeší, kdežto F3 i přes skoro 50 módů je nic moc.... nekterak špatné ale ani nikterak dobré, např. některý zprasený dialogy to nevím jak by se dalo pomocí módů opravit (tak naivní a zjednodušené že je to k nesnesení....) - občas to hraju jako scifi střílečku (tzv jednou za půl roku) tím způsobem, že jen chodím po pustině a střílím. V podstatě Scifi kántr. Jenom na oblbnutí mozku a vyřádění se (a u těch questů se člověk nemusí zrovna moc psychicky namáhat.) Killap na NMA povídal, že do konce tohohle týdne bude mít hotov Restoration Patch 2.1 pro Fallout 2, tak to s napětím očekávám :) :D . Doporučuju pročíst celý thread, maj tam dost silnejch záseků http://www.nma-fallout .com/forum/viewtopic.php?t=54328&postdays=0&postorder=asc&start=1540&sid=fe1fa1a42a1280f4843929d4d5ec412e (odmazat mezeru mezi nma-fallout a .com). Bohužel pro např. FOnline není už taková informovanost ze strany vývojářů takže nemám ponětí kdy sakra udělají updape novej FOnline (s 3D modely postav a plnou tvorbou vzhledu psotavy, čeká se na WIPE) To by byly novinky z herního světa Falloutu (A myslím falloutu, ne Foblivinu :) ) | |||
Autor: Templayer | Odesláno: 13:29, 5.6.2010 | ID: 705d5c | Nahlásit Vaultmasterům |
A omlouvám se za překlepy (updaty, Postavy ..) Blbnou mi ruce (narozdíl od některých nejmenovaných si věci co sám napíšu po sobě přečtu :D ) | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 16:39, 6.6.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hm, jak tady padlo slovo a Fallout: Online, tak mě napadá, že F3 s masivním multiplayerem (samozřejmě včetně mnohem rozlehlejší mapy) by nemusel být k zahození. Zmršený RPG systém by nahradily ranky podobné těm z CoD: Modern Warfare. S vyvážením zbraní a možností jít frakčně proti sobě (BoS vs Renegáti; Megatuna vs Tempery apod.) nebo dočasně uzavřít pakt a bránit se proti nájezdům a včetně možnosti zabírat či základat osady/squatty (v DC by to byla lahůdka). To by vůbec nemuselo být k zahození. | |||
Autor: Templayer | Odesláno: 16:01, 8.6.2010 | ID: 705d5c | Nahlásit Vaultmasterům |
Carlos - Bral bych oboje (Fallout 3 udělaný jako MMO střílečka, nebo Fallout 3 po vzoru FOnline, takže základny, vybavení, postava, expy - RPG) Mimochodem, člověk jménem encinodude na NMA (No Mutants Allowed) vyvíjí mód pro dialogy, který by mněl nahradit texty hráčských odpovědí ve hře (místo těch pár stupidních na něco co se dá "překousnout"). |