.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Smejki, 2010-06-01 00:00:29, NMA

Střípky z New Vegas

Následující drobné info vyšlo společně s posledními screenshoty a tedy se k nim částečně váže. Nyní jsem měl i čas to přeložit.

Nové info o New Vegas (zhusta zaspoilerováno!):

  • Vault 21 je vault umístěný pod New Vegas
  • NCR (New California Republic) ztratila kontak se západními oblastmi a díky válce s Césarskou legií (Caesar's Legion) se tenčí zásoby kvalitního vybavení.
  • Caesar's Legion ovládá New Vegas.
  • NCR vedla s Bratrstvem oceli (Brotherhood of Steel) krvavé boje o Hooverovu přehradu. NCR vyhrálo jen těsně.
  • Jednotky NCR ovládající McCarrenovo letiště ztratily kontakt s jednotkami u přehrady.
  • Hlavním úkolem ústřední postavy bylo doručení balíku Primmovi. Během cesty byl přepaden.
  • Malé a Velké zbraně jsou sjednoceny pod jeden skill.
  • Všechny zbraně, které fungovaly na bázi jakýchkoliv výbuchů (raketomet, Fat Man atd.), jsou nyní sjednoceny pod skillem Výbušniny.
  • Repcon, někdejší továrna na raketovou techniku, je údajně obsazena ghouly. Z této lokace je možné zaslechnout zvuky výbuchů.
  • Craig Boon, jeden z potenciálních spolubojovníků, napadne hráče, pokud ten sympatizuje s Legií.
  • Orbitální laser Archimedes může být použit jen jednou denně.
  • Nová potvora: Cacadores, vypadají jako Bloatflies z F3 se zářivými a barevnými křídly.
  • Něco na způsob "Bambulek" (Bobbleheads) bude přítomno i v New Vegas. Také to bude zvyšovat hráčovy statistiky, jen se zatím neví jak přesně a co to vůbec bude.

Sdílet na Facebooku
Autor: KeinOdesláno: 01:03, 1.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
"Malé a Velké zbraně jsou sjednoceny pod jeden skill."

"Orbitální laser Archimedes může být použit jen jednou denně."

"Všechny zbraně, které fungovaly na bázi jakýchkoliv výbuchů (raketomet, Fat Man atd.), jsou nyní sjednoceny pod skillem Výbušniny."

"Něco na způsob "Bambulek" (Bobbleheads) bude přítomno i v New Vegas. Také to bude zvyšovat hráčovy statistiky, jen se zatím neví jak přesně a co to vůbec bude. "

FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Autor: PsychoticOdesláno: 06:22, 1.6.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
To sjednocování skillů se mi tedy nelíbí. Ale spíš by mě zajímalo, jestli budou zase příšery levelovat s hráčem..
Autor: DalexOdesláno: 09:47, 1.6.2010ID: 7edbeeNahlásit Vaultmasterům
Fujky-mujky!
Ale co, snad to tak zlé nebude, jen mi je líto BoS rad bych jim podal pomocnu ruku.
Autor: KalousOdesláno: 15:50, 1.6.2010ID: 7f281aNahlásit Vaultmasterům
Orbitální laser. To si snad dělaj prdel ne? S těma mimozemšťanama a enegrozbrojí to bude pomalu jak Crysis warhead.
Autor: RatmanOdesláno: 17:55, 1.6.2010ID: 607ce8Nahlásit Vaultmasterům
Hmmm vpadá to jako slušná sračka :)
Autor: chekotayOdesláno: 18:21, 1.6.2010ID: 339fbeNahlásit Vaultmasterům
Orbitální laser! Mimozemšťané! Gladiátorské kostýmy! Obrovský dinosaurus! MDK 3? :-D
Autor: chiquitaOdesláno: 18:34, 1.6.2010ID: 5114c2Nahlásit Vaultmasterům
Nejspíš mi unikla nějaká žhavá novinka, ale o jakých mimozemšťanech je tu řeč?
Autor: AmarounOdesláno: 20:01, 1.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
No když maj Hubologisté raketoplán, proč né vesmírnou družíci s bum prásk hračkou :-).
Autor: Johnny NuclearOdesláno: 20:17, 1.6.2010ID: 7f517cNahlásit Vaultmasterům
to ještě nic není , když jsem toho todíka Hauárdíka ožral nádechem výparů z naší slivovice, tak mi vykecal že v dalším falloutu se chystá orbitální vrhač sněhových vloček ! a prý ho budou ovládat obří jahodový mutanti !
Autor: KeinOdesláno: 21:17, 1.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Amaroun: Raketoplán co byl vrak ,a on ise ho snažili cejej Fallout 2 rozpohybocat. To je krapet jiná...

FNV se snaží všemožně přeplnit těmahle píčovinama, proč proboha? Kdyby to bylo součástí nějaké vojenské základy, beru ale abych z toho střílel každý den pomocí nějakého miniodpalovače co si budu nosit v batůžku? Ať už jdou do prdele s enginem bez stímů a debilními Toddovímý výmysly a sají to někomu schopnému a nedebilnímu.
Autor: KeinOdesláno: 21:18, 1.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Sorry za překlepy, byl jsem rozhořčen :D
Autor: BorghalOdesláno: 23:21, 1.6.2010ID: 61198cNahlásit Vaultmasterům
Chekotay: MDK3, to je hřebík na hlavičku :D Jestli se na to budu dívat takhle, tak to se budu možná i těšit... akorát čtyřruký pes tam asi nebude :-/

Velice kusé a nespojité informace, ale zjednodušování skillů se mi rozhodně nelíbí, kdyby to radši místo zjednodušení udělali tak, aby všechny skilly opravdu k něčemu byly...
ad levelování monster: líbil se mi způsob, jakým to bylo v Dragon Age, tj. každá potvora měla nastavený nějaký level range s minimem i maximem, tzn. krysa mohla mít level 1-5, vlk 3-10, zlobr 10-20, apod. a pohybovala se v tom rozsahu v závislosti na úrovni hráče - to mi přijde jako rozumná věc.
Autor: JediOdesláno: 00:24, 2.6.2010ID: 32dba6Nahlásit Vaultmasterům
Tak pokud já vím, tak v F3 s vámi nepřátelé s vámi nelevelují, což je podle mě velký plus např. oproti oblivionu, kde když jste se na nějakém vyšším levelu vrátili do první lokace, tak tam byla spousta draků, nekromantů atp. namísto ubohých goblinů, což bylo naprosto šílené a celou hru to degradovalo.
Korekce těch skillů podle mě není tolik na škodu, kdo z vás třeba v F2 rval body do výbušnin nebo do pastí ? Takhle alespoň k něčemu ty skilly budou, a hráč bude nucen více přemýšlet, jak je přerozdělit. Jinak jsem se chtěl zeptat, jestli neni možný, že Vegas energeticky táhne hoover dam. Jinak co se informací týká, pak námět těží s van burenu ...... Já bych se nechal překvapit, náhodou tomu přeci jen i trochu věřím ....
Autor: JediOdesláno: 00:25, 2.6.2010ID: 32dba6Nahlásit Vaultmasterům
z*
Autor: BorghalOdesláno: 00:54, 2.6.2010ID: 61198cNahlásit Vaultmasterům
to Jedi:
" kdo z vás třeba v F2 rval body do výbušnin nebo do pastí ?"
To je projev špatného gamedesignu ze strany F2. Řešením by bylo třeba více pastí (kolik lokací bylo, kde se na pasti dalo natrefit? 5, možná 6?)/ smrtelnější pasti / možnost dělat pasti vlastní. A rozhodnutí sloučit skilly místo toho udělat to tak, aby měly smysl, se mi zdá jako známka lenivého designu. Např. malé a velké zbraně, to smysl má, vždyť samopal je něco úplně jiného než těžký kulomet ať už v parametrech nebo způsobu zacházení (Jistě, má to nějaké společné znalosti, což by se dalo -například- řešit tím, že skill Velké zbraně by třeba byl vždy minimálně na úrovni 40% hodnoty skillu Velké zbraně, atd atp ale to už je věc vývojáře pro co se rozhodne, oni si očividně vybrali cestu zjednodušení :-/ )
Zařazení raketometů pod výbušniny se mi taky zdá jako blbost. Raketomet je velká zbraň jako každá jiná, zjednodušeně řečeno, nacpe se do něj projektil, stiskne tlačítko, projektil vyletí. Co se stane na konci dráhy, tog už je šumák. Nebo kdyby hra nabízeli explozivní munici třeba pro samopal, bude na to taky platit skill Výbušniny? :D Já vím, řeším tu blbosti, ale z RPG-hlediska dost podstatné blbosti.
Autor: chekotayOdesláno: 10:08, 2.6.2010ID: 339fbeNahlásit Vaultmasterům
Borghal: S oběma tvými příspěvky souhlasím.
Ad Hooverova přehrada: nevěřím, že by se za Války nestala cílem!
Autor: TemplayerOdesláno: 13:47, 2.6.2010ID: 705d5cNahlásit Vaultmasterům
No, od Mothership Zeta jsem si říkal, že z Falloutů větší kravinu udělat nemůžou. Zase jsem se spletl. Začíná to šahat i pod úroveň 13letého mentálně labilního děcka. Chce se mi z toho blejt. Ještě že už pomalu čekám na další verzi Killapova Restoration módu pro F2 (verze 2.1) a na překopaný FOnline.
To Jedi:
Pokuď ti v Oblivionu vadí automatický levelování s monstrama, nainstaluj si OOO (Obscuro Oblivion Overhaul) - nejlepší mód na scéně, bez něj se to podle mého skromného názoru (ARRR) nedá hrát. Kompletně překopává Level Scalling a další neblahé neduhy Oblivionu (a další módy jso utaky skvělé, mám oblivion vymodovaný jak nikdy předtím, např boj dvoumi zbraněmi apod. nádhera :) )
Autor: KeinOdesláno: 14:02, 2.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Jedi: V oblivionu draci?? Sakra co mi uniká?
Autor: TemplayerOdesláno: 16:49, 2.6.2010ID: 705d5cNahlásit Vaultmasterům
To - Kein:
Neber to doslovně. Za a) Každý se může splést, za b) třeba tam opravdu jsou a za c) třeba má mód.

Ale ten Level Scalling je opravdu hnusárna a pakárna,něco takovýho.... v podstatě to znamená, že potvory se vždy přizpůsobí úrovni a výbavě hráče, přizpůsobují se jejich statistiky a spawn (objevení se) takže když na začátku někdo zabije krysu bez brnění a s rezavým mečem, později může narazit na ten samý druh krysy, a nepůjde sundat ani po pěti ranách něčím o hodně ostřejším než je meč >:-/ . Nebo v lokacích kde byli jednu dobu jednoduché potvory se po vstupu spawnou mnohem silnější potvory. Hráč tak v podstatě vývojově stagnuje.

Jinak doporučuju jak už jsem řekl OOO, výborný mód, nikdy předtím se mi nestalo, že bych viděl po planině běžící stádo minotaurů (zhruba 15) .... a já tam stál v rezavý zbroji :D . Samozřejmě to platí i naopak, ale tohle byl haluz :D .
Autor: CarlosOdesláno: 18:11, 2.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Templayer: V Oblivionu draci nebyli ani skrze žádný mod (ale Oblivionskou mod scénu jsem sledoval cca do 6ti měsíců po vydání), v Morrowindu byly dračí mody nejméně 3, o nichž vím (a že to byly kurevsky obtížné mody).

Ač mě to mrzí, začínám s F:NV ztrácet optimismus a stávám se trochu Keinistou. Myslím, že fanouškům klasické Falloutí série už odbíjí zvony zvoucí k hromadnému modlení, pro fanoušky kvalitních her se začíná zvedat výhružný prst demence (co si budeme povídat, možná i celá ruka). Nicméně jsem si jist, že nikdo z nás už nepůjde do slepé koupě aniž by si nejdřív zkusil pirátskou verzi.
Autor: moonfearOdesláno: 21:12, 2.6.2010ID: 33a27cNahlásit Vaultmasterům
jak všem kolem sebe nadávám ať přestanou pirátit, tak carlos dí pravdu, po x letech to vidím na torrent a......
Autor: DalexOdesláno: 22:30, 2.6.2010ID: 7edbeeNahlásit Vaultmasterům
Njn ja postupuju stejně
Autor: JediOdesláno: 00:46, 3.6.2010ID: 32dba6Nahlásit Vaultmasterům
Nebyli to vyloženě draci ... snad nějací baziliškové .... něco mezi fire gekonem a T-rexem.
Autor: KeinOdesláno: 17:40, 3.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
...Clanfear nebo Daedroth :D
Autor: Johnny NuclearOdesláno: 20:46, 3.6.2010ID: 7f517cNahlásit Vaultmasterům
to levelování v oblivionu byla naprostá katastrofa, to hra uplně totálně ztratia jakokoliv zábavnost.
Autor: CarlosOdesláno: 21:04, 3.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
JN: Pche, jen nevidíš do geniálních myšlenkových pochodů bethesďáků. Díky tomu můžeš získat mnoho mocných předmětů. Víc Daedřích zbraní. Víc Dwemerských zbraní. Víc všeho. Víc! VÍC!!!!!! Muhahahaha!

Ne, vážně level scalling zabil jediný prvek, který Oblivionu dával alespoň závan zajímavosti.
Autor: KeinOdesláno: 01:42, 4.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Oblivon je z pohledu F3 dokonalá hra a to především z jednoho důvodu - zkažený Oblivion šlo napravit a dodělat pomocí módů, neboť základ tam byl pořád dobrý, Fallout 3 je už od základu zprasený a neschopen nápravy.

Autor: CarlosOdesláno: 14:22, 4.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Kein: Bereme-li v úvahu pouze vanilla hry, pak musím chca nechca říct, že z toho (pro mě) vychází lépe F3. Nicméně je pravda, že mod scéna je mnohem silnější u Oblivionu (co do zkvalitňování hry).
Myslím, že kvalitní mod scéna u F3 je rozdělená na dva tábory - 1. Snaží se z F3 udělat F2; 2. Snaží se z F3 udělat dobrou střílečku s lehčími RPG prvky (něco jako DE:IW). Za sebe musím říct, že jsem spokojenější spíše s výsledky druhé skupiny, což o něčem svědčí (především o tom, že navzdory názvu má F3 přeci jen blíž k běžným akcím).
Autor: Johnny NuclearOdesláno: 16:29, 4.6.2010ID: 7f517cNahlásit Vaultmasterům
heh to mi připomíná že ani Deus Ex neměl všechny zbraně sjednoený a jaká to byla pecka !
Autor: CarlosOdesláno: 23:22, 4.6.2010ID: 51d688Nahlásit Vaultmasterům
Ale Deus Ex mel priority trochu jinde, nez by mel mit Fallout. Zanrova nevyhranenost je problem her od Bethesdy obecne, holt nekde to nevadi (Morrowind) a nekde jo (Oblivion, F3).
Autor: AmarounOdesláno: 10:27, 5.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
prvni gameplay!!!
http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/14341976/fallout-new-vegas/videos/falloutnv_vdp_060310_v3.html;jsessionid=2oss0rigspb0o
Autor: JediOdesláno: 10:56, 5.6.2010ID: 32dba6Nahlásit Vaultmasterům
Hmm.... tak je myslím definitivně všem jasné, že to bude sračka.
Autor: KeinOdesláno: 12:18, 5.6.2010ID: 4293e4Nahlásit Vaultmasterům
Amaroun: OMG vždť to je naprosto stejné jako F3 :D...FAIL...kdyby aspoň ta textura hlíny byla jiná :D
Autor: majkelOdesláno: 12:32, 5.6.2010ID: 33a1b6Nahlásit Vaultmasterům
musia s tou zabavkou pre deti otravovat furt???
Autor: JediOdesláno: 12:32, 5.6.2010ID: 32dba6Nahlásit Vaultmasterům
Nejspíš to bude jenom o něco delší 6. DLC k F3.
Autor: PsychoticOdesláno: 12:38, 5.6.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Hm.. na jásání to asi není, ale konceckonců - nemá se opravovat, co není rozbité. F3 s novým příběhem a questy je vše, co potřebuju. Kdybych po x dohráních neznal celý F3 nazpaměť, hrál bych ho ještě teď. Takže není co řešit. Jako F:NV je pro F3 jako F2 pro F1 - jiný příběh, jiné questy, malé vylepšení herních mechanik, ale jinak v podstatě totéž.
Autor: AmarounOdesláno: 12:40, 5.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Kein: A co ja s tim ?
Autor: AmarounOdesláno: 12:41, 5.6.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Psychotic: jj s tim F:NV je pro F3 jako F2 pro F1 si to vystihl pekne.....
Autor: TemplayerOdesláno: 13:26, 5.6.2010ID: 705d5cNahlásit Vaultmasterům
Amaroun: :D :D :D :ú - máš pravdu Psychotic je znalec ;) ;) ;)

Ostatní: Oblivion má podle mně docela dobrý základ, takže módy vše řeší, kdežto F3 i přes skoro 50 módů je nic moc.... nekterak špatné ale ani nikterak dobré, např. některý zprasený dialogy to nevím jak by se dalo pomocí módů opravit (tak naivní a zjednodušené že je to k nesnesení....) - občas to hraju jako scifi střílečku (tzv jednou za půl roku) tím způsobem, že jen chodím po pustině a střílím. V podstatě Scifi kántr. Jenom na oblbnutí mozku a vyřádění se (a u těch questů se člověk nemusí zrovna moc psychicky namáhat.)
Killap na NMA povídal, že do konce tohohle týdne bude mít hotov Restoration Patch 2.1 pro Fallout 2, tak to s napětím očekávám :) :D . Doporučuju pročíst celý thread, maj tam dost silnejch záseků http://www.nma-fallout .com/forum/viewtopic.php?t=54328&postdays=0&postorder=asc&start=1540&sid=fe1fa1a42a1280f4843929d4d5ec412e (odmazat mezeru mezi nma-fallout a .com). Bohužel pro např. FOnline není už taková informovanost ze strany vývojářů takže nemám ponětí kdy sakra udělají updape novej FOnline (s 3D modely postav a plnou tvorbou vzhledu psotavy, čeká se na WIPE)
To by byly novinky z herního světa Falloutu (A myslím falloutu, ne Foblivinu :) )
Autor: TemplayerOdesláno: 13:29, 5.6.2010ID: 705d5cNahlásit Vaultmasterům
A omlouvám se za překlepy (updaty, Postavy ..)
Blbnou mi ruce (narozdíl od některých nejmenovaných si věci co sám napíšu po sobě přečtu :D )
Autor: CarlosOdesláno: 16:39, 6.6.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Hm, jak tady padlo slovo a Fallout: Online, tak mě napadá, že F3 s masivním multiplayerem (samozřejmě včetně mnohem rozlehlejší mapy) by nemusel být k zahození. Zmršený RPG systém by nahradily ranky podobné těm z CoD: Modern Warfare. S vyvážením zbraní a možností jít frakčně proti sobě (BoS vs Renegáti; Megatuna vs Tempery apod.) nebo dočasně uzavřít pakt a bránit se proti nájezdům a včetně možnosti zabírat či základat osady/squatty (v DC by to byla lahůdka). To by vůbec nemuselo být k zahození.
Autor: TemplayerOdesláno: 16:01, 8.6.2010ID: 705d5cNahlásit Vaultmasterům
Carlos -
Bral bych oboje (Fallout 3 udělaný jako MMO střílečka, nebo Fallout 3 po vzoru FOnline, takže základny, vybavení, postava, expy - RPG)

Mimochodem, člověk jménem encinodude na NMA (No Mutants Allowed) vyvíjí mód pro dialogy, který by mněl nahradit texty hráčských odpovědí ve hře (místo těch pár stupidních na něco co se dá "překousnout").
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.