Fallout |
Fallout 2 |
Fallout Tactics |
Fallout: New Vegas |
FOnline |
Společné |
Fallout projekty |
Příbuzné hry |
Hry naživo |
Soutěže |
Zábava |
Různé |
|
Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.
ARCHIV AKTUALIZACÍ VAULTU
2024: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2023: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2022: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2021: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2020: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2019: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2018: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2017: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2016: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2015: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2014: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2013: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2012: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2011: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2010: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2009: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2008: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2007: 9 10 11 12
Statické archívy před RS:
 2007: 1 2 3 4 5 6 7 8                     
 2006: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2005: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2004: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2003: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2002: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2001:5 6 7 8 9 10 11 12
Tagy:
vše Madbrahmin Kultura Zajímavosti Fallout 3 Povídky Návod Komiks LARPy Soutěže Rozhovory Příbuzné hry Modding Developers Fallout 1 Artwork Ostatní hry Fallout Tactics Články Videa Fallout MMO Van Buren Fallout 2 Komunita Fo2 RP Interplay Hudba Studená válka Fallout Online Fallout: New Vegas Anketa Recenze Film Fallout 4 Vaultmasteři FoT patch Fo3 patch Fo2 patch FOnline Fo1 patch Bethesda Černobyl Mutants Rising Screenshoty FOnline Engine BGE FoNV patch DLC Civilní ochrana Fukušima Arcanum Fallout of Nevada Olympus 2207 Fallout: Sonora Krai Mira Resurrection Wasteland Concept art Wasteland 2 Obrázky Platformy Brahmíní vemeno Urbex Junktown Festival Wasteland 3 Fallout Fallout 76 The Outer Worlds MIB88 Megamod Last Hope Fallout et tu Fallout: Yesterday Atom RPG
• 29.4.2012 . . . Rozhovor s MCA
Autor: Smejki | 
Zdroj: Games.cz | Komentuj novinku (4) | 
Tagy: Developers Fallout: New Vegas Ostatní hry
Klukům z Games.cz se vydařil pěkný kousek. Ještě předtím, než Chris Avellone přislíbil účast na vývoji Wasteland 2, vyzpovídali ho na obecnější témata ohledně vývoje RPGček dneška, jako je třeba žánrová fúze a nové narativní přístupy. Z historie pak přišel na přetřes především Planescape: Torment.
• 23.4.2012 . . . Soutěž o kód na Fallout: New Vegas Ultimate
Autor: Smejki | 
Zdroj: NMA na twitteru | Komentuj novinku (5) | 
Tagy:
Anglofonní webový magazín WeTheGamerz vyhlásil soutěž o steamový kód na poslední falloutí fošnu v Ultimate edici. Úkolem závodníků není nic menšího, než kreativně (anglicky, pochopitelně) zareagovat na zadávací text:
You hear about a nuclear bomb going to hit your town. You and 10 other people make it to a bomb shelter before it hits. You all agreed to take only 5 items each. Which 5 items did you grab and why? Be specific with details telling why you'd pick these items!
aneb
Dozvěděli jste se, že na vše město zanedlouho padnou jaderné pumy. Vy a 10 dalších lidí máte možnost se dostat do jaderného krytu a dohodli jste se, že si každý můžete vzít přesně 5 předmětů. Jaké předměty byste si vybrali a proč? Buďte detailní a specifičtí!
• 22.4.2012 . . . Fallout New Vegas za 379,-
Autor: Armyboy | 
Zdroj: http://www.jrc.cz/hra_pc_fallout_new_vegas | Komentuj novinku (1) | 
Tagy: Fallout: New Vegas
Zase jedna slevová akcička a je mi jasné, že už ho všichni čtenáři tohoto webu mají doma, ale kdyby náhodou... :-).
• 21.4.2012 . . . Vše, co jste kdy chtěli vědět o Wastelandu
Autor: Smejki | 
Zdroj: Smejki pro Games.cz | Komentuj novinku (67) | 
Tagy: Ostatní hry Developers
Ve spolupráci s Games.cz vyšel slíbený rozsáhlý článek rozebírající fenomén Wastelandu z hlediska charakteristik originálu, podobností s jinými isometrickými RPGčky, slíbené podoby druhého dílu a z hlediska komunity, která krom toho, že přináší podnětné poznámky, vyvádí i nádherné psí kusy. Článek here.
Linearity can suck my balls.
Chris Avellone - designer Fallout 2, Planescape: Torment, KOTOR2, Wasteland 2 atd.
• 16.4.2012 . . . Wastelandu 2 zbývá 24 hodin
Autor: Smejki | 
Zdroj: Kickstarter | Komentuj novinku (22) | 
Tagy: Ostatní hry
Wasteland je duchovní předchůdce Falloutu, jehož sequel se po 25 letech snaží přivést k životu Brian Fargo, zakladatel Interplaye. Fargo požadoval na realizaci 900 000 dolarů. K nynějšímu času se vybralo již přes 2,7 milionu dolarů, což je dechberoucí výsledek. Projekt můžete podpořit na stránce na Kickstarteru, případně přes PayPal. Wastelandu bude věnován speciální článek, ale nevím, zda se stihne vydat před koncem financování. Proto tato strohá čistě informativní newska, jen pro tento moment. Stay tuned!
UPDATE: Tak jsem se dozvěděl, že článek vyjde až o víkendu, což je bohužel lehce po funuse. Proto vám Wasteland 2 zevrubně popíšu. Vzhledem k tomu, že je hra plně financována hráči, nemusíme se bát, že by se z projektu stal další klon něčeho úspěšného. Naopak. Brian Fargo chce udělat hru oldschoolovou, hru, která spojí starý Wasteland a isometrická RPG zlaté éry, jako Fallout, Planescape: Torment, Baldur's Gate, Icewind Dale, Arcanum atd.
Rozdíl mezi starým Falloutem a prvním Wastelandem je z hlediska designu toliko v tom, že Wasteland:
- byl ryze party-based
- obsahoval adventurně dungeonovské puzzly
- má odlišný svět, který vychází ze stylu své doby - tedy žádný padesátkový retrofuturismus, nýbrž něco jako první Terminátor a druhý Mad Max
- co se týče humoru, byl značně šílenější oproti Falloutu 1 a méně infantilní a geekovský než ve Fallout 2
- byl více soubojový
Spojnými body obou sérií jsou pak:
- postapo
- tahové souboje
- americký jihozápad
- těžké morální volby
- satira
- neúprosná drsnost světa (děvky, otroci, dětští vojáci a podobné radosti)
Z toho, co je známé a dané, má být Wasteland isometrické party-based RPG s tahovými souboji. Protože se vyhýbáme vydavatelským domům, bude hra stejně dospělá, krutá a politicky nekorektní jak staré Fallouty (takže půjdou zabíjet děti, pokud tam budou). Hra bude značně nelineární a plná těžkých morálních voleb. Bude se odehrávat v Kalifornii, kdy budete velet nově zřízené základně Pouštních rangerů.
Z Wastelandu dost těžil Fallout: New Vegas a hlavně jeho DLC Old World Blues.
Abyste mohli odchytit trochu nálady, jíž bude Wasteland vládnout, pozrite na první dva koncept arty.
Sluší se říci, že na hře dělá i Chris Avellone, vrchní designer Planescape: Torment, Vault City a New Rena ve Falloutu 2, KOTOR 2, Fallout: New Vegas a tří jeho nejlépe hodnocených DLC. Hudbu buce dělat Mark Morgan, který ozvučil Plascape: Torment a první dva Fallouty. Dělají na tom tedy ti nejpovolanější a jde prakticky o poslední pokus o oživení isometrických RPG a podmínky pro jeho realizaci už nemohou být lepší. Záleží už jen na rozpočtu.
InXile úzce komunikují s komunitou prostřednictví oficiálního fóra. A abych byl trochu materialistický, tak takhle levně už tu hru neseženete.
• 6.4.2012 . . . Fallout na GOG.com
Autor: Miquell | 
Zdroj: GOG.COM | Komentuj novinku (30) | 
Tagy: Fallout 1
Na GOG.com je 1. díl Falloutu nabízen zdarma pro registrované. Navíc je možné stáhnout soundtrack, wallpapery ...
• 5.4.2012 . . . MethanCity: Bod obnovy (květen 2012)
Autor: Dikobraz | 
Zdroj: methancity.cz | Komentuj novinku (2) | 
Tagy: LARPy
Hustým lesem prochází skupina černě oděných vojáků. Nervózně svírají útočné pušky a brokovnice, opatrně kontrolují každé zákoutí. Následuje je několik postav v šedozelených kombinézách, nesoucích bedny, nářadí, detektory a několik barelů. Procesí uzavírají dva vojáci přenášející stanionární kulomet. Skupina míjí betonové nosníky, mezi kterými se táhnou zrezavělé pruhy žiletkového drátu, sporadicky napájeného elektřinou. Brána pustiny, první obranná linie před chaosem. Sotva se dostanou na dohled skupině šedivých budov, ze kterých vlají rudé vlajky se symbolem tří spojených rukou, skupina si viditelně oddychne. Důlní směna za nimi. Všichni automaticky zamíří do vysoké, několikapatrové budovy, v jejích útrobách se svěří po strop vykachlíkované potemnělé místnosti. Přístroje, ani krevní testy neprokáží vznik mutace a skupina se rozchází. Ubikace, jídelna, hospoda. Další den v pekle je za nimi. Když se rozezní sirény vyhlašující zákaz vycházení bez povolení, prostranství mezi budovami se vylidní. Pro obyvatele pustiny ale siréna znamená jiný signál. Krmení.
MethanCity: Bod obnovy je larp z postkatastrofického světa ovládaného totalitním Světostátem. Letos v červnu (15. - 17.6.) proběhne třetí ročník akce, v transportu se za přibližně 14 dní uvolní místo 100 účastníkům akce, kteří prožijí tři dny v Důlním městě č. 17, na kraji pustiny. Larp je inspirován řadou dystopických děl, např. románem 1984 od George Orwella, Kallocainem od Karin Boyeové, ale také sérií Fallout. Pro účastníky je pečlivě připravováno jak herní prostředí, nacházející se asi 30 km severně od Olomouce, tak příběhy a zápletky, které budou moci jako občané Světostátu prožít.
Všechny informace, včetně videa a fotografií z loňska a předloňska najdete na webu http://methancity.cz/. Ukázka herního prostoru..
• 1.4.2012 . . . Zvyšování palebné síly
Autor: Chekotay | 
Komentuj novinku (26) | 
Tagy: Komunita Vaultmasteři
Apokalypsa se blíží, to je jasné, a samotářům se v ní povede hůře než těm, kdož si umí navzájem krýt záda. Provedl jsem tedy jisté výzkumy napříč ženským osazenstvem Madbrahmíny a poté, co na střelnici (i mimo ni) prokázala své kvality, si zvolil za družku a manželku Viky Korálkovou, kterou jistě mnozí znáte z diskusního fóra.
Svatební noc proběhla dle nejlepších madbrahmíních tradic (vypili jsme vše, co teklo) a bylo to tak fajn, že to budeme muset dělat častěji.
STARŠÍ VZHLEDY VAULTU
Vzhled Vaultu k 29.8.2007, ještě na Bonuswebu
Vzhled Vaultu k 4.10.2003
Vzhled Vaultu k 30.4.2002
Vzhled Vaultu k 31.1.2002
Poslední dny kompromisní grafiky 23.9.2001
Návrh příštího vzhledu od Ratmana 19.8.2001 (vítězný, zaveden 26.9)
Návrh příštího vzhledu od Jiri_auf_Wiedersehena (tehdy stávající vzhled) 19.8.2001
Návrh zaslaný Ratmanem těsně před spojením Ratman´s Tactics s Valtem šílené brahmíny
Jeden z nejstarších dochovaných vzhledů Vaultu, který ještě vedl osamělý Jiri_auf_Wiedersehen
|
|
|