Fallout: Yesterday je předělávka zrušeného projektu Fallout 3 od
Black Isle Studios, projektu známého také pod názvem
Van Buren, do enginu Falloutu 2.
Vydavatel Interplay projekt Van Buren v roce 2003 zrušil a rozpustil slavné
Black Isle Studios (
novinka z 9.12.2003 o tehdejší náladě ve Fallout komunitě je všeříkající).
Hexer, člověk, který stojí za předělávkou
Fallout: Yesterday, už v roce 2013 pracoval na projektu Van Buren v
enginu FOnline, ale projekt ukončil v roce 2014 kvůli
limitaci enginu.
Jak to zatím vypadá, projekt se opravdu drží
design dokumentů, ale nevím, jestli si autor neukousl moc velký krajíc.
Trocha kontraverze, kterou jsem zaznamenal
Hexer rozlítil komunitu na NMA tím, že si založil
Patreon page, kde vybírá peníze na projekt bez toho, aby ukázal ze své práce více, než jen několik screenshotů. To se nelíbilo několika lidem z NMA fóra (
Keyboard Gecko,
Lexx,
FDO), protože tento způsob podpory projektu nikdo před ním nezavedl a to vyšlo několik velkých a úspěšných modifikací, které by si to určitě zasloužily. Hexer proto začal svoji práci pravidelně zveřejňovat ke stažení, ale...
V dubnu 2020 Hexer
tvrdil, že je hotovo 40-50% hry, což se po zveřejnění
první verze ukázalo jako lež. Hratelná je jen první lokace automatizované věznice
Tibbets, což není ani desetina původně zamýšlených lokací.
Download
Poslední verze je vždy
ke stažení z fóra NMA.
Ke stažení je i verze s HiRes patchem, nejnovějším sfallem, třídičem inventáře, editorem. Bohužel jen pro
první verzi.
* * *