Velké množství médií- herních magazínů obzvláště- se snaží nalákat kupující na obsáhlé články, nové informace a zajímavosti. Aby toho však docílili, stane se leckdy, že z kusých a nedetailních informací začínají vytvářet přemodelované, leckdy úplně vymyšlené novoty, jimž pak komunita důvěrně věří...
Na tento menší problém upozornil i
Emil Pagliarulo, když komentoval část textu (viz. níže) z
polského magazínu Play;
Vývojáři berou v úvahu, že hra by měla být dohratelná bez zabití byť jediného entita, používání rozhovorů, plížení se a hackování systémů.
Emil však varuje:
Zjistil jsem, že převážně v evropských- ne anglicky psaných- herních časopisech se často mnohé ztrácí z překladu. Myslím, že toto je jeden z těch případů.
Docela jsme koukali, když jsme zjistili, že by se ve hře nemuselo vůbec zabíjet. Ano, HODNĚ toho ve hře bez zabíjení odehrajete a z mnohých situací se dá vykecat, ale myslete na to, že tam venku je bláznivý násilnický svět a vy tomu všemu budete muset čelit.
Jenom jsem to chtěl objasnit.