• 19.6.2010 . . . E3 radosti
Autor: Smejki | 
Zdroj: NMA a tak vůbec | Komentuj novinku (49) | 
Tagy: Videa Fallout: New Vegas
| Sdílet na Facebooku
První video
Odhlédněme od toho, že je J.E.Sawyer představen jako zaměstnanec Bethesdy.
Druhé video
Jason Bergman (senior producent z Bethesdy... který si plete staty,
skilly a traity :-) ), prochází jen lehce jinak stejnou část hry jako
Sawyer v předchozím videu.
Třetí video (Opět s Joshem)
Čtvrté video (s producentem Larrym Libertym)
Páté video (opět s Jasonem Bergmanem)
Šesté video je pokračováním předchozího.
A konečně Sedmé video (S Larrym Libertym a Chrisem Avellonem)
Co tedy zaznělo zajímavého:
- Fungující Vegas není dáno přáním božím, jeho přežití apokalypsy je logicky popsáno v příběhu. Vegas bylo cílem útoku, ale bomba nikdy nedopadla.
- Vault 21, jako tradiční součást sociálních experimentů, byl založen na tom, že každý konflikt bude vyřešen gamblingem.
- Vegas vede (bývalý Overseer?) pan House.
- Osobnostní nastavení gyrobotů poznáte podle obrázku na obrazovce.
- Děti budou opět nesmrtelné.
- Ruleta není ovlivněna štěstím.
- V casinu budete moct vyhrát jen omezené množství peněz. Má to dva důvody. Narušilo by to ekonomický systém a narušilo by to příčetnost majitelů casina.
- Ve Vegas budou strip kluby a prostituce (snad i fungující)
- Zlou frakcí bude Caesar's Legion, která má ve zvyku křižování nepřátelských (NCR) důstojníků.
- Budete mít k dispozici 7 spolubojovníků (nepochopil jsem zda najednou anebo dohromady) a každý bude mít (asi po vzoru her od Bioware) vlastní příběh, jenž budete odkrývat. K tomu se bude pojit i několikero questů.
- Rozloha světa přibližně odpovídá Falloutu 3, počet questů je vyšší, stejně tak je o 40% vyšší množství dialogů. Každý quest lze řešit vícero způsoby.
- Hra je optimalizovaná i pro FPS styl boje, takže už žádný pětimetrový efektivní dostřel lovecké pušky.
- Stejně tak by mělo být již funkční hraní v third person. (Na to nadšený "moderátor" povídá:"Vážně? To je úžasné!")
- Jak je vidět na videích, konečně budete moct koukat přes mířidla (zdravím Justyho).
- Není to zrovna dobře vidět, ale zdá se, že animace diagonálního pohybu se opět nekoná.
- Hrou můžete projít jako úplný pacifista.
- Hra obsahuje 2200 NPC a každý (s jedinou výjimkou) může být zabit.
- Hra by měla mít rozšířený systém craftingu. Určujícím skillem bude Survival. Můžete vyrábět zbraně, léčiva, jedy.
- Budou zde drobné reminiscence na předchozí hru.
- Povšimněte si, že ve hře nejsou téměř žádná auta. (zdravím Chekotaye).
- Hra je stále postavená na Bethesdím (F3, TES) konceptu open-world RPG.
- Někteří měli dojem, že výbuch v traileru naznačuje, že New Vegas půjde vybombit podobně jako Megaton. Podle všeho jde jen o řízený výbuch několika porůznu rozmístěných balíčků C4.
- Jason vysvětluje, že ta červená ikona štítu při střelbě
na druhého vojáka v posledním videu indikuje, že je zbraň neefektivní (Obsidiani zcela
pozměnili systém zbraní a zbrojí, jak jistě víte).
- Dvojnásobné množství zbraní oproti F3.
- Můžete házet oštěpy a dalšími vrhacími chladnými zbraněmi.
Fandovský rozhovor na Bethesdích fórech pak odkrývá také pár zajímavostí:
- Do hry se vrací traity.
- Obdoba eFtrojkovských Bambulek (Bobbleheads) nebude dávat bonusy k SPECIAL statům ani ke skillům. Za nalezení těchto umně ukrytých objektů dostanete doslova in-game reward.
- Díky nové politice zacházení se skill pointy nebudete schopni dát všechny své skilly na maximum.
- Po dokončení nebudete moci hrát dál, ale hra Vám nabídne poslední možnou uloženou pozici, abyste se otočili, a šli si zaběhat do pustin tam, kde jste ještě nebyli. Tvůrci chtěli svým příběhům dát definitivní zakončení.
- Demo nebude.
... ARCHIV ...
Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři JaW, Ratman, chekotay a smejki za přispění návštěvníků.
© JaW & Ratman & petruschka & Chekotay & Jay Kowalski & Daemon & Harley & Ještěr & Deimos & smejki 2001-2077
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay, Fallout 3 © Bethesda,
Přebírání materiálů z těchto stránek bez souhlasu autora je výslovně zakázáno
a trestáno celoživotně se vracejícími záchvaty úzkosti a provinilosti!
|