Poté, co Interplay prodal licence týkající se Falloutu, si okamžitě zpětně pronajmul licenci na vytvoření MMORPG hry na jeho motivy, označované jako Fallout MMO nebo Fallout Online (viz. zdejší článek). Od té doby uběhlo mnoho vody, Interplay dostal zbrusu nové stránky, ale o Fallout MMO žádné informace.
Rekapitulujeme stručně, neboli briefly:
- Interplay potřebuje 30 milionů
zátek dolarů do (konce) dubna letošního roku
- Vývoj hry musí začít dubnem letošního roku
- Hra musí být spuštěna nejpozději za 4 roky od zahájení vývoje (duben 2013)
- V případě, že se výše uvedené zadaří, Interplay bude odvádět Bethesdě 12% z celkového předplatného (získaného od hráčů)
Je třeba poznamenat, že krom oněch $30M je na vývoj potřeba odhadem minimálně dalších $45M (původní nabídka Fallout MMO projektu počítá s rozpočtem $75M - $100). Pro srovnání, vývoj WoW stál více jak $70M, trval DÉLE než 4 roky a vývojařský tým byl složený z ostřílených vývojářů (Ultima Online, Asheron's Call, Everquest etc.)
A současný březnový stav? Interplay nemá ani 5% z požadované částky $30M, nikde nenaleznete žádné výzvy pro investory a ve vývojářském týmu se pravděpodobně nenachází nikdo, kdo by kdy dělal MMORPG...
R.I.P. again, Interplay.
P.S.: A co na to Bethesda? Co třeba Fallout MMO od ZeniMax Online, rok vydání konec světa 2012!!!:)