Fallout |
Fallout 2 |
Fallout Tactics |
Fallout: New Vegas |
FOnline |
Společné |
Fallout projekty |
Příbuzné hry |
Hry naživo |
Soutěže |
Zábava |
Různé |
|
Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.
ARCHIV AKTUALIZACÍ VAULTU
2024: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2023: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2022: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2021: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2020: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2019: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2018: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2017: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2016: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2015: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2014: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2013: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2012: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2011: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2010: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2009: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2008: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2007: 9 10 11 12
Statické archívy před RS:
 2007: 1 2 3 4 5 6 7 8                     
 2006: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2005: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2004: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2003: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2002: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2001:5 6 7 8 9 10 11 12
Tagy:
vše Madbrahmin Kultura Zajímavosti Fallout 3 Povídky Návod Komiks LARPy Soutěže Rozhovory Příbuzné hry Modding Developers Fallout 1 Artwork Ostatní hry Fallout Tactics Články Videa Fallout MMO Van Buren Fallout 2 Komunita Fo2 RP Interplay Hudba Studená válka Fallout Online Fallout: New Vegas Anketa Recenze Film Fallout 4 Vaultmasteři FoT patch Fo3 patch Fo2 patch FOnline Fo1 patch Bethesda Černobyl Mutants Rising Screenshoty FOnline Engine BGE FoNV patch DLC Civilní ochrana Fukušima Arcanum Fallout of Nevada Olympus 2207 Fallout: Sonora Krai Mira Resurrection Wasteland Concept art Wasteland 2 Obrázky Platformy Brahmíní vemeno Urbex Junktown Festival Wasteland 3 Fallout Fallout 76 The Outer Worlds MIB88 Megamod Last Hope Fallout et tu Fallout: Yesterday Atom RPG
• 30.4.2010 . . . Fallout: New Vegas dojmy
Autor: Psychotic | 
Zdroj: IGN.com | Komentuj novinku (41) | 
Tagy: Fallout: New Vegas
Na americkém serveru IGN se objevil třístránkový popis dojmů (ani recenze nebývají tak dlouhé) z Falloutu: New Vegas na XBox 360. Autor vychvaluje především rozsáhlý tuning zbraní včetně speciální munice a také to, že každé vylepšení je na zbrani vidět (a máš to, Stalkere), dále nápaditý obsah nepovinných questů, povedené repliky skutečných měst a další. Nastiňuje také základ hlavní dějové linie - začátek nic moc, ale je zde spousta prostoru pro pořádnou zápletku. Opakují se zde také starší informace (2x více zbraní oproti Falloutu 3, Companion Wheel atd.).
Jako jediný nedostatek hry pak autor dojmů vnímá zastaralou grafiku, která se od dva roky starého Falloutu 3 vůbec nezměnila.
Upřímně si také myslí, že staří fanoušci F2 zažijí nádherné pocity nostalgie (asi nebyl na Brahmíně), jeden odstavec potom, co se rozplývá, jak někomu uletěla hlava po zásahu golfovou holí.
Na závěr bych si dovolil přeložit kousek z autorova doslovu:
Všechna vylepšení hratelnosti vypadají zajímavě a jádro, které dělalo z Falloutu 3 tak fantastickou hru, je tu stále.
Pro někoho noční můra, pro někoho dar z nebes.
Pro čtenáře znalé angličtiny (nebo Google překladače) je článek -ZDE-
• 23.4.2010 . . . Patch 1.7 na češtinu F3
Autor: Smejki | 
Zdroj: Tomek na fóru | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3
Na tento patch se čekalo jako na smilování. Sice nepozvedne oficiální češtinu třetí falloutí inkarnace na vyšší úroveň, ale rozhodně už by vás neměly trápit potíže s Broken Steel. Soubor czech.esp totiž, protože .esp soubory se načítají na konec, přepisoval změny, které BS do hry zanesl. Díky tomu nebylo možné hru se zapnutou češtinou dohrát a muselo se to řešit jejím dočasným (a včasným) vypnutím.
• 22.4.2010 . . . New Vegas concept arty a screenshot
Autor: Smejki | 
Zdroj: Eurogamer | Komentuj novinku (13) | 
Tagy: Fallout: New Vegas Artwork Screenshoty Artwork
Oficiální weby jsou prázdné, nevím proč. Ovšem nic to nemění na tom, že tu máme nějaké malůvky. První asi ničím moc nezaujmou, neboť jsou to celkem stadardní pohledy na pustinu, byť povedené. Třetí koncepční kresba napovídá, jak by mohla vypadat Hooverova přehrada. Ovšem stejně jako concept art Paradise Falls, který ve hře vypadal úplně jinak (a nuzně), bychom jej měli brát s rezervou. Asi nejvíc pak potěší screenshot, který ukazuje tvorbu statistik, konkrétně Síly. Věnujte pozornost především textům, které ukazují, jakým směrem se bude ubírat humor.
EDIT - Sehnali jsme i vyšší rozlišení. Na dělu u přehrady je jednoznačně rozeznatelná vlajka NCR.
• 21.4.2010 . . . Příšerné, zlý a ošklivá rozhovor
Autor: Smejki | 
Zdroj: Bethblog | Komentuj novinku (9) | 
Tagy: Rozhovory Bethesda Developers
Rozhovorů se denně jen v herní branži vyrojí víc, než kolik listí opadalo za deset let z Harolda. A jako vše se dělí na skvělé, dobré, běžné, špatné a příšerné. Ovšem to, co spatřilo světlo širé sítě v rámci seriálu Inside The Vault na Bethesdím blogu, je krystalickým příkladem zbytečnosti. Poměrně standardní rozsah díla stačí autorovi k tomu, aby se čtenář dozvěděl naprostý prd. Už ale zaráží, že po obvyklé snaze uplácat z prdu kuličku tu není ani stopy. Proč jsem tento rozhovor vůbec překládal? Nevím, pravděpodobně proto, že jsem nebyl překvapen, že z marylandské montovny vylezl zmetek, jenž se, přesně podle bethesdí filosofie, opět snaží bavit. Ovšem potenciál zábavnosti je nepřímo úměrný kvadrátu kladné diference čtenářovy inteligence od základové hodnoty, kterou odhaduji někam k sedmdesáti. Ostatně posuďte sami. Ovšem upozorňuji, že brahmína ani nikdo jiný vám těch pět minut života nevrátí.
• 11.4.2010 . . . New Vegas vyjde...
Autor: Smejki | 
Zdroj: vg247.com | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout: New Vegas
Není to zatím oficiální, ale internetové pakety si prý štěbetají cosi o tom, že Fallout New Vegas má vyjít buď:
Během druhého rozkoukávacího měsíce - pro studenty základních a středních škol
nebo
Se začátkem nového semestru - pro studenty vysokých škol
nebo
Během října 2010 - pro obyčejné lidi (zdravím Jirku Paroubka, který už jistě bude premiérem a moc se na to těšíme)
• 10.4.2010 . . . Zeptejte se J.E. Sawyera na cokoliv, téměř
Autor: Smejki | 
Zdroj: NMA | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Rozhovory Fallout: New Vegas Komunita
J.E.Sawyer, šéf projektu New Vegas, upsal duši ďáblu internetu (kokrétně platformě web 2.0) a rozhod se darovat vlastní čas Vám, fanouškům. Na stránkách Formspring.me mu můžete položit libovolný dotaz, jenž se ovšem nebude týkat New Vegas. Nerozhodl se ovšem naučit vícero světových jazyků (ani moravštinu), takže komunikace je vedena výhradně v zápaďáčtině.
Tak na co jste se ho zeptali?
• 8.4.2010 . . . Rozhovor s hlavními Obsidiany
Autor: Smejki | 
Zdroj: Trzynasty Schron | Komentuj novinku (13) | 
Tagy: Fallout: New Vegas Rozhovory Van Buren Fallout 1 Fallout 2 Fallout 3 Články Developers
Polští kolegové ze Trzynasteho Schronu před koncem roku vyzpovídali Chrise Avallona a Joshe Sawyera, vývojáře zodpovědné za staré Fallouty i za nadcházející New Vegas. Přestože je rozhovor datován do doby před vydáním prvních informací o NV, možná paradoxně poslouží předpovědím o jeho kvalitách mnohem lépe. O New Vegas pomalu nepadne zmínka, rozhovor je naopak skvěle vystavěn jako herně-psycholický profil zpovídaných. A to je pro budoucí soudy o NV mnohem cennější než PR materiály, jimiž jsme a budeme zasypáváni. Přeci jen dnes už propagace her míří do jiných řad (taky)hráčů a klasikářům je házeno předžvýkané maso pro klid duše. Dokud je hra kvalitní, nevadí to. V rozhovoru zjistíte, co je podle nich na Falloutu důležitého, co se na starých dílech nepovedlo nebo jak v PC (political correctness) stylu vysvětlují svůj názor na F3. Holodisk s rozhorem leží zde.
• 6.4.2010 . . . Fallout 3 GOTY v češtině a předobjednávka Falloutu New Vegas
Autor: Pavello | 
Zdroj: (X)zone | Komentuj novinku (8) | 
Tagy: Fallout: New Vegas Fo3 patch Fallout 3
Cenega se po dlouhém období spánku a odkladů probudila a v rychlém sledu vydala (v češtině) nejen dva balíčky DLC (The Pitt + Operation Anchorage a Broken Steel + Point Lookout) za přestřelenou cenu 550Kč/balíček (přičemž vynechala Mothership Zeta), ale i s takřka pětiměsíčním zpožděním oproti světové distribuci Fallout 3 GOTY edici. Ta obsahuje jak Fallout 3, tak i všech pět přídavků v českém překladu a to celé za vcelku překousnutelných 1100Kč v e-shopech. Který génius vymýšlí v Ceneze cenovou politiku, to bych rád věděl.
Pokud se vám ale nechce investovat tolik peněz, můžete využít např. britských e-shopů, kde GOTY seženete v přepočtu za cca 550Kč+doprava.
JaW edit - Cenega má na svém webu dokonce doporučenou maloobchodní cenu 1199 Kč a působivý popis k tomuto speciálnímu vydání:
Popis hry
Připravte se na budoucnost!
Díky zvláštnímu vydání hry Fallout 3: Game of the Year Edition roku si můžete tuto nejúspěšnější hru roku 2008 užít jako nikdy předtím. Vytvořte si postavu podle svých představ a vydejte se do hrůzyplného postapokalyptického světa, kde každou chvíli bojujete o holý život. Fallout 3: Game of the Year Edition obsahuje všech pět rozšíření hry Fallout 3:
Operation: Anchorage - Vstupte do vojenského simulátoru a bojujte za osvobození města Anchorage na Aljašce z područí čínských komunistů.
The Pitt - Navštivte post-apokalyptické ruiny Pittsburghu a nechte se vtáhnout do konfliktu mezi otroky a jejich pány.
Broken Steel - Dostaňte se až na úroveň 30 a dokončete boj se zbytky Enklávy společně s Pěstí svobody.
Point Lookout - Vydejte se na tajemné dobrodružství s otevřeným koncem v ponuré oblasti bažin u pobřeží Marylandu.
Mothership Zeta - Porazte nepřátelské mimozemské únosce a probijte se až na jejich mateřskou loď, která se vznáší vysoko nad Pustinou.
„...Fallout 3 je jedinečná videohra.“ - Ocenění herních kritiků
Features
Možnost volby!
- Jste dobrý, nebo zlý? Popovídejte si o tom, co vás trápí, nebo se jednoduše chopte plazmové pušky...
Sejměte je s pomocí V.A.T.S.!
- Rozsévejte smrt a zkázu ve zcela nových filmových ztvárněních boje.
Naprostá svoboda!
- Navštěvujte města, probíjejte se oblastí DC nebo prozkoumávejte Pustiny z pohledu 1. či 3. osoby.
---------------
Předobjednat si už můžete i Fallout: New Vegas, který má vyjít v říjnu tohoto roku a to jak na PC, tak na PS3 a X360.
• 2.4.2010 . . . Ještě slovo k aprílu
Autor: Chekotay | 
Komentuj novinku (23) | 
Tagy: Madbrahmin
Někteří z vás si možná ještě myslí, že změna designu je jen aprílový vtípek. Ve skutečnosti se momentálně nacházíme v tomto stádiu:
Změny tedy budou pokračovat. Vedení vaultu si je jisté, že nakonec svorně dospějeme k lepšímu designu, který bude oku lahodit do té míry, že se od naší stránky uživatelé neodtrhnou a budou přímo zběsile klikat na reklamní bannery. Což nám umožní jednak konečně vyplatit Ještěra za jeho důležité a konstruktivní články a za práci, kterou udělal a bez které by Vault nestál, jednak také koupit JaWovi nové volvo. Aktuálně řešíme, jestli máme přidat více žluté, nebo ne.
Ve skutečnosti jsme měli připravený fakt skvělý aprílový žert: byla to pečlivě vypilovaná aktuálka o tom, že Fallout 3 svými tržbami zaplatil svůj vývoj a že nyní aspiruje do soutěže Hra roku. Součástí akutálky byly screenshoty ze hry zobrazující supermutanty, což byly ovšem jen obrázky z Oblivonu, kterým jsme v Paintbruschi dokreslili pušky a kulomety.
Jenže tenhle ultramegahustý vtip nám Bethesda vyfoukla o půl roku dříve. Proto jsme jen trapně zaměnili pár písmenek a doufali, že vám to bude stačit. Takže tak.
• 1.4.2010 . . . Skončili jsme, marná sláva
Autor: Janeway | 
Komentuj novinku (40) | 
Tagy: Madbrahmin
Dnes ráno jsem pochopil, že mému mládí definitivně odzvonilo. Mé milenky se shodly na tom, že je třeba mne po nocích šetřit, abych se vůbec dožil rána. Není horší potupy pro vaultmastera, než když mu ženská řekne, že je geront a kořen. Skutečnost, že jsem jako jediný vaultmaster hlasoval proti moderním designu a snažil se protlačit návrat k původnímu černo-zelenému z roku 2001, je tímto postavena do nového světla. Neumím jít s dobou. Jsem příliš starý pro tento nový internet. Doboha, vždyť si ani nedokážu vzpomenout na heslo do redakčního systému, a kdybych ho neměl namalované přes monitor, ani bych nemohl psát tuto zprávu. Za mých mladých let nebyly internetové stránky vůbec cool a trendy. Byly temné, s grafikou kreslenou v Paintbruschi, a rozlišení 800×600 bylo něco extra, z čeho přecházel zrak a zavařovaly se grafické karty. He he, jednou jsem takhle shodil Windows. Neměli jsme žádný facebook, na kterém bychom mohli sdílet své aktuálky a naším deníčkům se říkalo sajty, ne blogy.
Prostě chci říct, že nic není jako dřív, a do této nové doby se očividně nehodím. Nelíbí se mi inklinace madbrahmíny k heterosexuálnímu zaměření, nelíbí se mi vytěsňování extrémní pravice z naší stránky a nelíbí se mi úpadek návštěvnosti praktikujících satanistů. Ve svém věku, kdy se musím šetřit, abych se vůbec dožil rána, již nemám zapotřebí dělat ze sebe vola na růžových stránkách - vždy jsem byl zelený, a zrůžovět dnes, na Zelený čtvrtek, to je donebevolající!
V e-mailové schránce mám asi třicet nevyřízených dopisů, povětšinou přes rok starých. Nějaké povídky a tak. Mno, to snad ještě vyřídím - a další mi již nepište.
Ani půlku vás neznám jménem, a i tak vás mám plné zuby! Odcházím umřít do Pustin.
Sbohem!
• Nový Killapův patch 1.02.26 a Restoration Project 2.0 konečně venku!
Autor: JaW | 
Zdroj: NMA fórum | Komentuj novinku (20) | 
Tagy: Fallout 2 Modding Fo2 RP Fo2 patch
Tak jsme se konečně po dvou letech dočkali. Protože je změn opravdu hodně, rozhodl se Killap označit další verzi 2.0 a ne 1.3, jak se celou dobu mluvilo.
Seznam změn k patchi 1.02.26 najdete tady, včetně downloadu a Restoration Project 2.0 tady, také včetně downloadu (pokud stahujete právě teď, máte asi poslední verzi. Ve hře za Klintem je kámen a když ho prozkoumáte, zjistíte jakou verzi máte. Podle toho pak stahujte opravné balíčky. Ze všeho nejlepší asi bude, pár dní si počkat, až Killap vychytá největší masařky.)
Přeji krásného prvního dubna.
EDIT - Jak se zdá, tak s množstvím novinek, přibylo i množství chyb. Tady stahujte první opravený balíček 2.0.1. Výpis oprav zde.
EDIT2 -Tady stahujte druhý opravený balíček 2.0.2. Výpis oprav zde.
EDIT3 -Tady stahujte druhý opravený balíček 2.0.2b. Výpis
oprav zde.
Pro další opravy směřujte sem.
Včera jsem na fóru připravil seznam souborů, které jsou nutné přeložit, dopřeložit a zkontrolovat, takže se můžeme vesele pustit do překladu. Rozcestník s informacemi o překladu je zde.
STARŠÍ VZHLEDY VAULTU
Vzhled Vaultu k 29.8.2007, ještě na Bonuswebu
Vzhled Vaultu k 4.10.2003
Vzhled Vaultu k 30.4.2002
Vzhled Vaultu k 31.1.2002
Poslední dny kompromisní grafiky 23.9.2001
Návrh příštího vzhledu od Ratmana 19.8.2001 (vítězný, zaveden 26.9)
Návrh příštího vzhledu od Jiri_auf_Wiedersehena (tehdy stávající vzhled) 19.8.2001
Návrh zaslaný Ratmanem těsně před spojením Ratman´s Tactics s Valtem šílené brahmíny
Jeden z nejstarších dochovaných vzhledů Vaultu, který ještě vedl osamělý Jiri_auf_Wiedersehen
|
|
|