.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chekotay, 2015-06-04 00:07:02,

Ještě k traileru

Ráno mi kiksl mobil, z trhu namísto koriandru přišlo nějaké smradlavé jedovaté bejlí, odpoledne vyhořela mikrovlnka, pak vyšel trailer na F4 a když jsem se šel vyzvracet do koupelny, vybuchla nade mnou žárovka. Tak nevím, jestli mám volat rabína, nebo Krotitele duchů. Zatím pozoruji mikrovlnku s hasičákem v ruce a netroufám si šáhnout na ledničku. Jsou prostě věci mezi nebem a zemí, s nimiž člověk nic nenadělá a nezbývá mu, než se s nimi smířit, anebo si udělat vlastní hru, jestli chápete, co tím míním. S čím se budeme smiřovat v novém Falloutu 4, sedmé počítačové hře ze světa retrofuturistické vize a nukleárního zániku? Předně se musíme smířit s tím, že až do E3, kde bude hra předvedena v chodu, nám nezbývá než jedno dlouhé video, obrázek krabice a spekulace.
Na první pohled vypadá F4 asi jako F3 s trošku lepšími texturami, velmi mírně zlepšeným pohybem postav a bez barevného filtru, který dělal všechno šedohnědé. Je zarážející, že po tolika letech nepřišla tak velká firma u svého áčkového titulu s něčím lepším, zvlášť když se konkurence celkem snaží. Na druhou stranu je zde vzdálená možnost, že výsledek bude vizuálně lepší, že technická řešení použitá pro vytvoření videa a pro vytvoření hry budou odlišná. To je ovšem nepravděpodobné, podle Bethesdy je trailer in-game a já to čtu tak, že takhle ta hra skutečně bude vypadat, takhle se budou postavy pohybovat, taková budou mít gesta a taková bude jejich neexistující mimika. Dává mi smysl pochlubit se v traileru věcmi, které fungují a pořádně vychytat, aby tam nebylo žádné slabší místo.
Nyní malou technicko-uměleckou retrospektivu. Takto vypadala upoutávka na Fallout 1, takto se představil Fallout 3 a takto Fallout: New Vegas. (A takhle by to vypadalo, kdyby se vybodli na in-game a raději to natočili naživo.) Vidíme, že nové video je o minutu delší, než u předchozího dílu. Oproti F3 je také výrazně sofistikovanější, není to jen couvačka na prakticky stacionárním obrazu a jeden paňác v závěru. Nápad s prolínáním současnosti a minulosti je pěkný a mohl by být využit více. Skutečnost, že hlavní postavou filmečku je pes, mi přišla jako milý žert. No, možná by se mohl chovat trochu víc jako pes. Začátek na obrazovce televizoru Radiation King je tradiční, ale až moc - byl už využit v prvním Falloutu, mimochodem, ta stará telka se mi líbí víc, než ta "nová" oblá věcička. Black Isle a Bethesda mají na retrofuturistický design vlastní, dost rozdílné názory; což je, koneckonců, stará známá písnička.
Obraz je v první půlminutě podivně plochý, asi to má simulovat bokem dopadající sluneční světlo, nebo tak něco, ale je to divné. Následuje prostřih do minulosti, interiér vypadá jako něco z Shaun the Sheep, s tou výjimkou, že interiéry v Shaun the Sheep obsahují patinu a vypadají používaně (a útulně). Možná je lepší příměr The Sims 4. Ve čtyřicáté sekundě na scénu vstupuje pes kulhající na pravou zadní nohu. Zde je vidět obrovská změna oproti Skyrimu, neboť psu se hýbe ocas! V padesáté osmé sekundě se mi líbí hromádka listí, která vypadá v pohybu jako hromádka listí (nezastavujte video). Následuje scéna s mladými lidmi sklánějícími se nad kokonem v dětské postýlce. Tady dostává stylizace ťafku, neboť obě postavy jsou oblečeny v něčem, co si pamatuji právě z The Sims (jedničky, tuším). Na to, jak silně byl původní Fallout stylizován do 50. - 60. let a jak tuto stylizaci dovedli Bethesďáci až do zuřivého křižového tažení o každou drobnost (ve Falloutu 3 se mi neskutečně líbily telefony) je obrovská škoda, že odflákli oblečení. Mimochodem, velká škoda to byla už ve F:NV, když jste nemohli dát Veronice vytoužené pěkné šaty a museli se smířit s koktejlkami a cylindrem. V této scéně byla patrně snaha o něco takového, ale úplně se to nepovedlo. Chápu, že to má ukazovat velmi domácí styl, ale ikoničtější by bylo něco jako tohle. Proč to hnidopišství? Protože sukně. Chci vědět, jestli Bethesda konečně dokáže udělat oblečení, které je volné, splývavé a nevypadá jako nadvakrát ohnutý kus plechu. Má s tím potíže v každé hře, kterou dělá, tak snad by už konečně...?
Ne. Já vím. Smířit se. Volat rabína.
Mimochodem, pán nad kokonem je v nátělníku. Tomu říkám být načapán jadernou válkou v nedbalkách! Stejné tílko nosí Dean v On the Road z roku 2012, ale stejně, do stylizace Fifties mi to nesedí.
Mno. Pak pes čuchá k něčemu, co tady visí bůhví kolik let, co je zcela nejedlé a co vypadá v černobílé škále lautr stejně, jako zbytek pokoje a film poskočí k tragédii zvané "animace pohybu", v tomto případě běhu. Sirény houkají, vertibirdy přistávají, lidé... ehm, jak je sloveso od "provádět ranní jogging"? Lidé kondičně pobíhají, vše vyvedené v ostrých barvách - jako by ani netrvala už dvacet let válka v Evropě, svět nebyl zničen pandemií Novodobého moru, nebyla ropná krize a válka s Kanadou a Čínou... Konečně se objevují sukně (Bezva!), ale v pohybu se mihnou tak krátce, že nevím, stále zůstávám na vážkách. Otevírá se vault a kvalita animace je na úrovni trošku pokročilejšího amatéra. Je to opravdu škaredé.
A video přechází na zrychlený rytmus. Modré nebe - super. Můžeme jen doufat, že bude zakomponováno proměnlivé počasí (obšlehnuté z výborného modu pro F:NV) a nebude furt šmolkově modro nad hlavou. Další záběr ale způsobuje zástavu dechu. Opravdu se to díváme na čtyřiačtyřicetihlavňovou fregatu z roku 1797 o plném výtlaku dva tisíce dvě stě tun? A opravdu stojí uprostřed města a je vybavena něčím, co vypadá jako raketové motory na tekuté palivo? Opravdu nějaká chorá mysl umístila do postapo světa plně vystrojený trojstěžník? Ne, dobře, chápu: Má to být žert. USS Constitution je patrně nejdéle sloužící válečné plavidlo na světě (aktuálně 218 let) a tak jí autoři dali žít i po jaderné válce. Pro Američany to nejspíš má nějaký epický národovecký význam, asi jako kdyby český postapo velitel máchal kolem sebe svatováclavským mečem (tuhle povídku psal kdysi Knecht). Ale pro nás ostatní je to jen tři sta let stará plachetnice, která zázrakem přečkala totální jadernou apokalypsu.
Následující scéna se dá shrnout do dvou slov: Miroslav Žamboch.
Brahmína, která má náklad umístěn absurdně vysoko, je krokěm zpátky od F:NV. V 1:45 je již Fallout 4 svou barevností úplný Borderlands. Vrak lodi a něco jako krab nás asi mají připravit na lokaci poblíž vody (po zkušenostech s Aralským jezerem raději volím opatrnější formulaci.), leda by ten krab byl onen otravný zakopávající se robot z FT:BOS. Dále. Ta ubohá plyšová věc, klátící se smutně špatně natexturovaným světem s pokřivenou perspektivou má být asi párač. Nebo tak něco. Přistává vertibird, který je oproti verzi z F:NV snad ještě kratší a také je plastový. Rozhodně nevypadá jako hromada plechu. Kašlete ale na vertibird a mrkejte na to chrastí pod nohama! Bezva! Jako by celá sekvence záběrů (1:43 - 1:48) měla jen ukázat, kolik různých druhů podrostu může vaše polobotka sešlápnout. Ještě by se ty křaky mohly třeba trochu hýbat, když na nich přistává vertibird.
Následující scéna ukazuje, že ve hře opět budou zombie a že pořád ještě nikdo nevyřešil fyziku dřevěných beden, které létají vzduchem s lehkostí pouťového balónku.
Následují další velké dveře. Pamatujete? Ve Falloutu 3 otevíral bránu do Pentagonu obrovský jeřáb. Designer si asi něco kompenzuje.
1:50. Eyebot má mnohem vymakanější design než prototyp nejnovějšího eyebota ED-E z F:NV a pozadí září všemi barvičkami poutě.
Následuje vzducholoď a americká trikolora. Vsadím se, že vím, jakou knížku četl autor téhle zhůvěřilosti. Vzducholoď. Už zase. Ale už ve FT:BOS to nedopadlo moc dobře! Tahle má navíc ještě výrazně steampunkový tvar. A v popředí něco jako socha Paula Revera v Bostonu. Nevím, co má tohle znamenat. Teda kromě toho, že se asi část hry bude odehrávat na východním pobřeží, samozřejmě.
Pak se chvíli lítá. Znamená to snad, že si užijeme možnosti létat (a vidět z výšky, jak jsou Bethesdí světy ve skutečnosti prťavé)?
No a pak už je prostřih na vault a na lidi, kteří asi neví, co to znamená Duck and Cover! Pchá, s takovýma spoluobčanama bych do žádné apokalypsy nešel. Animace výbuchu je docela ucházející (po patnáctém zhlédnutí už vypadá dost kašírovaně).
Co tu máme dál? Pejsek ňuchá, až vyňuchá power armor, legendární zbroj, kterou za Války fasovaly jen elitní oddíly. V pozadí se na nás usmívá - ach, ne! - bobblehead, ještě větší opruz než snowglobe z F:NV nebo masky ze Skyrimu. Ach jo, už je to tady zase. Pejsek vybíhá, zastavuje se, staví se celou svou hmotností na pravou zadní nohu, otáčí se na ní a běží vstříc patrně hlavní postavě v sexi jumpsuitu. Chlápek promluví, což je opravdu škoda. Jednak mi ten zvuk nějak nesedí, jednak, když už je celé video "němé", mohlo by to tak zůstat. Ale to vzal čert. Mrkejte, co má ten chlap za krochnu - lever action vzduchovka s improvizovaným granátometem? No, to bude ještě zajímavé.
Víte, po pár zhlédnutích už si na konci nejsem jistý, jestli mě víc táhne touha obléknout si přilehavý úbor z modrého spandexu a odjet do Bzence na písečné přesypy, anebo vytáhnout temperky a namalovat si Ferdu Mravence i s Beruškou a celou sadou pestřenek. Váhám. Je to tak půl na půl. No - uvidím za deset dní.

A nyní vybrané komentáře tak různě po internetu:
- já vůbec nechápu jak něco takovýho vůbec může takhle velká firma myslet vážně
- ovšem revoluční by bylo, kdybys hrál za toho psa
- War. War never changes. It does however, sometimes swap a color palette.
- Po Mad Max vizualu a naprosto genialnim Witcher 3 bylo sledovani traileru az do konce regulerni flagelanstvi.
- Proboha, čeho jsem se to dožil, "fanoušci" Falloutu hejtujou hru kvůli... grafice?
- Na to jak moc mi grafika byla u Falloutů vždy jedno, tak tohle je fakt hnusný. A ty animace pohybu jsou vyloženě odporný, padaj atomovky a všichni běhaj jak za zmrzlinářským autem.
- i kdyby to beželo na Frostbite, divnej je celej ten art styl, smatlanina Bioschock Infinite a Oblivionu (edit: a borderlands)
- Aspoň to nemá zelenej/oranžovej filtr kterej vysává vaši duši. Já jsem rád že je to tak pěkně barevný. Prostě post-post-apokalyptický
- a bude tam minotaur. a vzducholoď. a krabopavouk. prostě vše co patří k falloutu.
- Mučim se tím, že na to koukám znova a hledám další sračky. Vzducholoď. zasraná vzducholoď prostě.
- hlavni hrdina bude tentokrát pes, to je dobré vědět
- Podle traileru by se mohla část hry odehrávat ještě před apokalipsou. Například ten přechod zničeného baráku v novej a záběry ještě nezničeného světa.
- Vypadá to skvěle. Už aby to vyšlo!
- Co to kurva je?
- I AM EXCITED BEYOND BELIEF FOR THIS. FALLOUT IS POSSIBLY MY FAVOURITE SERIES EVER.
- People who think this game has bad graphics need a fucking eye exam. It looks beautiful.can't wait!
- This makes me moist.
- Shut up and take my money already!
- I just peed a little.
- These graphics look awesome, if somewhat stylized.
- I can now officially die happy.
- Thank You Bethesda Game Studios for making my life happy!
- Tak, Fallout 4. Wygląda ładnie.

P.S.: Myslíte si, že to mají rozdělené? Že bude Bethesda dělat hry z východního pobřeží a Obsidian zase zůstane na západní straně kontinentu?
P.P.S.: Tentokrát žádní supermutanti? Žeby - prequel?

Sdílet na Facebooku
Autor: RoachOdesláno: 05:01, 4.6.2015ID: 429512Nahlásit Vaultmasterům
k těm komentářům... nejlepší co jsem viděl bylo: Válka, válka je pořád stejná. Stejně jako engine :D
Autor: pandapandaOdesláno: 09:26, 4.6.2015ID: 6f7172Nahlásit Vaultmasterům
Adept na zklamání roku... Nebo spíš dekády.

I trailer na Goat Simulator ve mně vyvolal víc kladných emocí, tohle byl naprostý blevajz.

To, že jsem zrovna hrál GTA V (2 roky stará hra) tomu taky moc nepřidalo, jelikož jsem hned alt-tabnul zpátky a když jsem viděl ty fotorealistické psy - ať už co se modelu, tak animací týče, hlavní postava, jejíž obličej vyjadřuje emoce a nemá kamenný ksicht jako doslova všechny postavy v Bethesďáckých hrách, a vůbec grafika o sto honů lepší.
Spoléhat na to, že se hra spasí úžasným a promyšlenám příběhem se v tomhle případě nedá. Je to práce Bethesdy a nikoho jiného a všichni víme, jak se jim "povedl" FO3. Připomenu nelogické, až tragikomické díry v příběhu a ve finále retcon samotného konce hry, jelikož si někdo vzpomněl, že DLCčka.

Říkal jsem si, že snad musí jít o nějaký špatný vtip, protože pokud ne, osoba odpovědná za tohle fiasko by měla být okamžitě propuštěna, vrátit veškerou mzdu a preventivně být vykastrována.

Po hodině, kdy opadl vztek (který se při sepisování tohohle komentáře pomalu vrací) jsem šel pročítat různé weby, abych zjistil, jestli to tak doopravdy je, nebo jsem jen sám takový mudrlant a hnidopich.

Co jsem zjistil, bylo něco, co doufám, že jsou jen fámy a že Bethesda nešla, jak se říká, "full retard". Konkrétně - NEmožnost tvorby vlastní postavy. Muž/žena, toť vše.

Další potencionální "features" jsou ještě více osekané dialogy (protože kdo by se s tím psal a daboval a promýšlel nějaké návaznosti, když to každý jenom odkliká, že?) a zredukované staty, protože nad tím přece nikoho nebaví přemýšlet.


Ale co, ono si to své publikum najde, a kravaťáci si už teď mnou ruce nad těma všema šekelama z předobjednávek.

Fůra lidí poznala Fallout až se 3. dílem (když nepočítám konzolové střílečky, které měly s Falloutem společný leda název), šlo o nejslabší díl a i tak ho tito lidé považují za "best".
Právě tato "nová vlna" se zdá být cílovou skupinou Bethesdy. Aby taky ne, když se z toho dá vymáčknout nejvíc cashe, o což jde :^)

Grafika jako na old-gen console Xbox360/PS3.
Jednoduché (omezené) ovládání.
Stupidní interface.
Maximální jednoduchost - sleduj šipky na mapě a mačkej jedno tlačítko co reaguje podle toho co my chceme abys dělal.
A v příběhu nic hlubšího nehledej, nic tam neni.
Autor: cicimbusOdesláno: 09:51, 4.6.2015ID: 51fd32Nahlásit Vaultmasterům
Hoja, jsem moc rad za to, ze nejsem sam :-) protoze po tom com jsem videl ten "trailer" jsem mel opravdu pocit, ze jsem se vratil 5-6 do minulosti. Nezlobte se na me, ale tohle proste nemuze zachranit "hi-rest uprava"ci jakakoliv jina modifikace. Tady proste doslova nejsou technologie, ktere jsou standartem ( alespon ja si to myslim) nejakej ten rok a pritom tahle hra ma vyjit az v roce 2016... navic ta animace toho "borca s kverem" na konci podtrhla to, co nas nejspis čeka.... jdu blejt vašnosto
Autor: KnedlikOdesláno: 10:18, 4.6.2015ID: 7f5182Nahlásit Vaultmasterům
tak pokud pokracovani dostanou zase obsidiani, tak to asi nejak preziju. Pravdepodobne to nicmene dostanou se stejnym engine a hromadou "doporuceni", aby se az tolik neodlisovali.
JInak trikot s cislem 111 je skoro jak triko od Tri Sester. Vzhledem k tomu, ze to ma zase na triku Todd Howard, cekam jen prohlaseni ve stylu, opet ten uzasny mega spravnacky zazitek, na ktery jste zvykli z F3 :))))) a spousty hromady novinek...hovinek
Autor: AntietanolOdesláno: 10:58, 4.6.2015ID: 607ceaNahlásit Vaultmasterům
Hoj. Místo keců na jak jsem na to čekal asi rovnou přejdu k tématu proč ne:
- engine
- atmosféra (+ story)
- Bethesda (+ story)
- je 2015, a má to vyjít nejdříve v 2016
- je to asi měsíc co vyšel Witcher 3
Takže shrnuto a podtrženo:. V roce, kdy F4 výjde, bude nejspíš zmiňovaný Witcher 3 se slevou. A nejen on. Have fun with marketing.

Má to jedno pozitivum. Pokud budou děti v za velkou louží dostatečně přemlsané, tak budou malé zisky. Stará dojná brahmína by konečně mohla dostat klid. A kdoví, zda se zase neobjeví nový vyvolený. The net is vast and infinite.



P.S.
V případě, že si všimly, co je za rok a rozhodly se udělat zásadní změny ve struktuře hry a firmy a vyšlo jim to: Přeji Vám to z celého srdce. A kdybyste chtěli poradit s reorganizací, kdykoliv napište. Vyhodit půlku firmy (jen marketing oddělení a managment), a poslat herní engine na smetiště dějin se člověku jen tak každý den nepovede.
Autor: Lord NortonOdesláno: 11:26, 4.6.2015ID: 70cf70Nahlásit Vaultmasterům
na toto sa neda reagovat.. podpisujem papier na darovanie organov a koncim.. CO JE TOTO KURVA ?!?!? svatej Wasteland 2
Autor: PiliOdesláno: 11:50, 4.6.2015ID: 60a3feNahlásit Vaultmasterům
Jako chápu ty výhrady na animaci, grafiku a podobně. Takhle velká společnost není schopná to udělat pořádně? To by se dalo přejít, protože myslím, že se shodneme na tom, že u Fallouta o grafiku nejde.. Větší problém je však v tom že to bude nejspíš sračka i ve všem ostatním tedy příběh, logika, funkčnost světa apod..
Ale i tak si to koupím. Je to prostě Fallout a jediný za co můžeme být Bethesdě vděčný, je to, že oživila tuhle umírající značku. :) A kdo ví! Třeba zase nechají něco udělat Obsidian a bude to super, plus aktivita moderů. A kdo ví zase: třeba nějakým zázrakem to bude fakt pecka a budeme všichni spokojení?
Proč musim bejt furt tak naivní...ááá!!
Autor: SlwOdesláno: 12:51, 4.6.2015ID: 424756Nahlásit Vaultmasterům
Milý Bethesdo,

svúj poslední domácí hrací počítač jsem si koupil někdy v červnu 2008 abych si mohl zahrát tvůj mistrovský kousek F3. Postupem času mi v pc shořel zdroj, grafika a tyto komponenty jsem vyměnil za běžné kancelářské. Včera si mě nesmírně potěšila svojí ukázkou z nového veledíla, a tak i po těch letech si na tomto pc bez problémů zahraju tvůj nejnovější opus F4.

Starý mouchami prolezlý ghoul Slw

P.S. A chraň tě ruka Páně aby tě něco nenapadlo vylepšovat s enginem hry do finální verze a já si byl opravdu nucen koupit si nové pc s novým apokalyptickým OS Win 10!!!!
Autor: PedroOdesláno: 17:35, 4.6.2015ID: 41f806Nahlásit Vaultmasterům
Když už se bavíme o formě, nešel by ten článek rozdělit do odstavců?

Trochu mi to připomíná spolužačku ze střední, která esej na pět stran napsala jednou větou. Bylo to "zajímavý" počtení. Pak musela odejít. Nevím proč. Autor nechť neodchází, ale odstavce!!!

Autor: JustyOdesláno: 19:04, 4.6.2015ID: 5114c4Nahlásit Vaultmasterům
Pedro: Nemůžu si pomoct, ale já tam odstavce vidím. Ale to jsou možná henty, oné... halucinace z hladu.
Autor: FotrOdesláno: 06:34, 5.6.2015ID: 41a9e8Nahlásit Vaultmasterům
Tohle bude průser. Ale pak se snad dočkáme něčeho jako je Fallout NW. Ale si ne na novém enginu. Sakra
Autor: ChekotayOdesláno: 09:08, 5.6.2015ID: 7035eeNahlásit Vaultmasterům
Pedro, tos otevřel starou a bolavou ránu. Na vysvětlenou: Kdysi bývala Brahmína celá psána v HTML, bylo to složité, ale vyznal jsem se v tom a mohl libovolně měnit, co se mi zachtělo. Teď jsou tady henty PHP a CSS a v tom se houby vyznám. Aktuálky se píší přes redakční systém, který už si to zformátuje po svém. Takže: Aktuálka je členěna na odstavce. To, co postrádáš, je patrně odsazení prvního řádku odstavce a případně vertikální odsazení jednotlivých odstavců. Docílit toho v tomto systému neumím. Leda bych text rozsekal "dvojitodstavci", tedy že by mezi všemi odstavci byly dvojité mezery.
On pro takové delší zprávy by asi byl hezčí i nějaký serifový font, wtz...
Autor: PedroOdesláno: 11:25, 5.6.2015ID: 41f806Nahlásit Vaultmasterům
Díky za vysvětlenou. Pro tvé potěšení nezbývá než dodat, že jsem článek dočetl až do konce.

Myslel jsem, že si čtení článku o novém Falloutu budu užívat a ono to tak úplně nedopadlo. A bylo to těma odstavcema. Bylo to jima. Muselo to být těma odstavcema a ničím jiným!!! Ne, ničím jiným, to být nemohlo!!!!!!

:) teď vážně, grafika mě u F4 taky moc neoslovila, ten styl už vůbec ne, pomalu se z toho vytrácí ten post apo nádech. Přídat raketu na dřevěnej koráb prostě není totéž co nechat zapusit keř na hlavě ghoula :/

Já se bojím, že F4 bude i příběhově podobný F3, který mě nenadchlo, narozdíl od F:NV.

Já osobně doufám v nějaký prequel, něco, kdy se začali otevírat první vaulty a pustina byla opravdu pustá. Jenže supermutanti, že.. :(
Autor: JustyOdesláno: 15:46, 5.6.2015ID: 50ebc6Nahlásit Vaultmasterům
K prequelu (případně souběžnému ději někde jinde) se IMHO měli vrátit už nějaký ten pátek zpátky, protože s každým dalším dílem je míň a míň uvěřitelné, že se všude na dosah ruky válí funkční předválečná technika, hromady použitelných zbraní a poživatelného jídla, všichni bydlí v ruinách nebo chatrčích z vlnitého plechu, rozvaliny měst vypadají dvě stě let pořád stejně atd.
Autor: BystroushaakOdesláno: 17:41, 5.6.2015ID: 524bb4Nahlásit Vaultmasterům
K té grafice se objevila pěkná kritika: http://i.imgur.com/v5KEDgW.jpg
Autor: ChekotayOdesláno: 21:24, 5.6.2015ID: 7035eeNahlásit Vaultmasterům
Ad Pedro: Máš pravdu. Naprosto bez legrace, uznávám, že odsazování odstavců na brahmíně je málo přehledné. Ale jestli nám ty a pár desítek (desítek tisíc) dalších návštěvníků dnes dáte $60, tak slibuji, že v 1Q16 vydáme novou, vylepšenou verzi brahmínky. :-D Tím chci říct, že na stránkách je spousta chyb, jsme si toho vědomi a děláme, co můžeme - na amatérské, čistě fanouškovské bázi (a bez reklam, mimochodem). Obdobně nepochybuji, že by nikdo necepoval F4 kvůli hrozné grafice, kdyby to byl fanouškovský projekt, třeba na Kicstarteru. Jenže on to je áčkový titul. A třeba mě už trochu štve, že si koupím hru a pak musím čekat, až na ni vyjdou mody, které ji dodělají. Nejen, že já dám peníze někomu a hru mi dokončí někdo jiný, kdo to dělá zadarmo, ale ještě trávím dlouhé hodiny kombinací modů a řešením jejich vzájemných kolizí. Myslím si, že to je hlavní výtka: Když se Bethesda tváří jako skutečná firma, inkasuje skutečné peníze a má skutečné zaměstnance, když tvrdí, že dělá áčkové tituly, tak od ní chceme skutečný áčkový titul.
Osobně je mi grafika dost ukradená. Jenže
a) odfláklá práce na grafice naznačuje, že se flákalo i jinde (není to amatérský projekt, kde je třeba bezva programátor, geniální scénárista a jakž-takž grafik, protože lepší se prostě nesehnal!)
b) trailer ukázal, že tam zase budou staré otravné věci (mám plné zuby vertibirdů, páračů na každém rohu, supermutantů - a hlavně: Vzducholoď. zasraná vzducholoď prostě.)
Autor: toudiOdesláno: 08:01, 6.6.2015ID: 32b822Nahlásit Vaultmasterům
keď vidím ceny Falloutov na steame dnes (F3 a F:NV á 5€), asi si počkám na F5 a kúpim F4 za adekvátnu cenu :P ale nie, Bethesda je spokojná, vraj je na steame Fallout 4 druhá najpredávenejšia* hra... zaujímavé, hlavne pre to, lebo ešte nevyšla, či?

* je to síce preklep, ale celkom sa hodí :/
Autor: jurcoaavaOdesláno: 22:07, 6.6.2015ID: 41f7a4Nahlásit Vaultmasterům
Keď dáte 10 pív a pár panákov tak sa to dá pozerat. Naozaj! Odskúšané.Dohrám F4 a čaká ma liečenie.
Autor: KvitkoOdesláno: 02:02, 7.6.2015ID: 6f710aNahlásit Vaultmasterům
Koho kurva zajímá grafika (která je ještě koukatelná), když ji po pár hodinách přestanete vnímat a bude vás čistě zajímat jen gameplay. Navíc i kdyby měl můj powerarmor ve F4 10 pixelů a byl ve 2D, tak ho stejně budu milovat!
Autor: JustyOdesláno: 15:38, 7.6.2015ID: 42e13aNahlásit Vaultmasterům
Kvitko, s tou grafikou je to takhle - já třeba běžně dostanu chuť zahrát si UFO, JA2, Blood, Baldura - a jak říkáš, po hodině si na grafiku ani nevzpomenu. Ale ty hry vyšly dvacet let zpátky, měly o pár řádů nižší rozpočet a přesto nezřídka naplno využívaly možnosti tehdejších strojů. Fallout 4 má vydat herní moloch s přístupem ke špičce dnes dostupných technologií a lidské síly, rozpočtem, ze kterého se člověku točí hlava, a lidovou cenou 60 dolců za pre-order. Trailer ale vypadá jako něco, na co člověk nedopatřením narazil na disku neznámé indie vývojářské grupy někdy okolo roku 2005. A protože staří fallouťáci už nehrají na nařachaném P1 u kamaráda nebo na tajňačku v knihovně na erárních 486, ale pořídili si za těžce vydělané prachy aspoň trochu moderní mašinu, tak by ten zbrusu nový Fallout, jako áčková SP hra od áčkového studia, mohl využít aspoň zlomek jejího výkonu a nemusel by vypadat jako tuctová MMORPG s línýma animacema, vyblitýma texturama a lajdáckým object designem. Když už z žádného jiného důvodu, tak už proto, že pokud (až) se F4 nebude dát hrát, bude tu trochu slušnější základ pro modding... a případnou novou hru.
Autor: cicimbusOdesláno: 23:00, 7.6.2015ID: 616814Nahlásit Vaultmasterům
Justy: podepisuju !
Autor: WoodmonkeyOdesláno: 11:41, 8.6.2015ID: 5162e4Nahlásit Vaultmasterům
V češtině se píše "zhlédnutí" (animace, traileru). :-)
Autor: ChekotayOdesláno: 13:00, 8.6.2015ID: 7035eeNahlásit Vaultmasterům
Justy: +1
Woodmonkey: Když já se na ten F4 trailer dívám dost spatra. :-D
(Ale opraveno, děkuji. Kdyby se ti náhodou chtělo takhle zadarmo mi vychytat chyby v románu, nebudu se bránit. :-D )
Autor: WoodmonkeyOdesláno: 16:04, 8.6.2015ID: 5162e4Nahlásit Vaultmasterům
Chekotay: Českou ortografii, resp. gramatiku máš zřejmě dost namlácenou do hlavy, neboť najít v tvých textech zjevnou chybu - ó, k tomu převeliké úsilí nutno vynaložit. Takže se v tomto směru tvého románu nikdo nemusí obávat.
Autor: ChekotayOdesláno: 20:15, 8.6.2015ID: 7035eeNahlásit Vaultmasterům
Děkuji. :o) Inu, když se člověk učí češtinu vlastně jako cizí jazyk... :-D
Autor: KvitkoOdesláno: 00:36, 9.6.2015ID: 6f710aNahlásit Vaultmasterům
Justy: Pěkně napsáno. Samozřejmě z téhle stránky máš naprostou pravdu. Já jen, že hru neodsuzuji při pohledu na její grafiku. Řada příspěvků byla značně negativních jen kvůli grafické úrovni "gameplay traileru". Odsoudili celou hru, bez dalších informací.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.