.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Zatímco komunita posledních pravověrných obránců Camelotu původních Falloutů zlomila nad Falloutem 4 hůl, ta skupina hráčů počítačových her, se kterou se počítá, si ucvrnkla do plenek a spekuluje. Naštěstí to vypadá, že zaměstnanci Bethesdy nemají na práci nic jiného, než bokem vynášet naprosto věrohodné informace. A co tedy vynesli: Že se bude hrát v Bostonu, deset let po Válce, že hlavní hrdina je dítětem z videa, Bratrstvo oceli se snaží ovládnout bostonské techy, hrát půjde jen za muže, který v průběhu hry změní pohlaví a půjde to hrát v tahovém modu s izometrickým zobrazením. Původní článek už byl smazán, ale výcuc je tady. Je to samozřejmě hoax. (Ačkoliv, říkám si, že jak je to jednou ve 3D, tak vyšmoulit izometrický pohled by mohlo být snadné, když si tak vzpomínám na EARTH 2150.)
Ve skutečnosti, říká jiný zdroj, se hrát bude dvacet let po válce a hráč je tím dítětem, které dvacet let spalo v kryogenní kóji. Nebo tak něco. Hlavní frakce budou tři, The Institute a jeho androidé, The Railroad, bojující (připomínám, že dvacet let po jaderném kataklyzmatu) za práva a svobodu androidů a Oceláři coby neutrální mocnost, která došla z Lost Hills přes celý kontinent asi pěšky nebo co. A dozvíme se také, že Three Dog, polodementní DJ z Falloutu 3, za svůj stav nemůže - je výsledkem mnoha generací páření se studentů žurnalistiky mezi sebou. Poví nám to jeho prapradědeček.
A ještě další tajuplný "zaměstnanec Bethesdy" tvrdí, že skutečně jde o prequel, ale odehrávající se až 60 let po Válce (dva poločasy přeměny cesia). The Institute je jen stínem své zašlé slávy a jeho androidé se rozutekli. (Ten chlapík s kloboukem, kráčející po Scollay Square, je patrně android, soudě podle ruky.) Dále: Je nesmysl, že by hráč byl tím dítětem z videa. Vždyť tam bouchla atomovka, všichni museli zemřít. Ve skutečnosti budeme hrát za toho chlapíka v power armoru, který hlídá vault před davy utečenců. Když atomovka všechny smetla ohnivou bouří, on jediný přežil a schoval se do vaultu. Sebou vzal psa, který později žije jako android/kyborg a my se v traileru díváme na vzpomínky toho psa z doby před válkou. Na barevné psí vzpomínky.
Voják v PA pak ve vaultu vlezl do kryostáze a vzbudil se za šedesát let s tím, že je nejvyšší čas nakopat nějaké zadky.
Co je nejhorší? Když si tak přečtete tyhle výtvory, zasmějete se, pak si vzpomenete na to, jak "logicky" byl postaven Fallout 3 - a úsměv vám ztuhne na rtech. Najednou to vypadá velice realisticky a ještě si pomyslíte, že možná mají pravdu všechny tři "zaručené zdroje" současně. Představte si, kdyby vám před vydáním F3 někdo řekl, že tam bude jeskyně plná nezabitelných dětí, upíři, Enkláva, Regulátoři, čínští výsadkáři a obrovský třípatrový robot chrlící z očí smrtící paprsky, zabugovaný tak, že nedokáže sám přejít přes most. Taky byste nevěřili. No vidíte. Co je proti tomu jedno nemluvně, které v power armoru přežilo jaderný výbuch a uložilo se do kryostáze i se psem, aby mohlo pro Bratrstvo oceli lovit androidy?
Popojedem. Moje hnípání se v traileru je nic proti práci, kterou odvedli jacísi maniaci, kteří prošli trailer záběr po záběru a zkusili si jednotlivé lokace zaměřit na reálné mapě. Jiní si zase dali tu práci a prohrábli se zlehka historií Bostonu a tím, jak moc je důležitá pro děj Falloutu. (Je tam Paul Revere - budeme bojovat za nezávislost. Boston byl proti otrokářství - budeme zachraňovat androidy. Je tam MIT a Harvard - budeme sledovat strašlivé souboje intelektuálů. Bostonské pití čaje - budeme pít čaj. A podobně.)
Každopádně já jsem tímhle vyčerpal linky, které jsem si tady sušil, a s trochou štěstí vás již nebudu Falloutem 4 vůbec obtěžovat.
Autor: Řepa | Odesláno: 22:59, 8.6.2015 | ID: 328d86 | Nahlásit Vaultmasterům |
6 dní od temného proroctví, 6 aktuálek na brahmíně. Už chybí jen jedna šestka a je dílo dokonáno - F4 je dílo Satanovo. Ale vážně, tohle je fakt moc zlé a vyjít to 1.1., asi bychom se všichni zasmáli. Ale to nejde. Fakt ne. Zasraná vzducholoď prostě! | |||
Autor: cicimbus | Odesláno: 00:41, 9.6.2015 | ID: 51fc6c | Nahlásit Vaultmasterům |
Tak tak, ...jak si tak prochazim net, tak nechapu jak ty lidi muzou s prominutim uchcavat z toho traileru... to proboha nikdo nehral fallout 3? Jenom bych si dovolil doplnit o par mojich veci, ktere si pamatuju z f3 ...wow ustrelil jsem mu palici...proste posranej wow efekt, kterej byl po 15 min hrani otravnej neb za dalsich 5 min hrani jsem prisel na to, ze s vats jsem ukrutnej killer a neni nic co by predemnou obstalo a tak by se dalo pokracovat ... a uz se nekdo zminoval o energo zbroji co byla postavena z toustovace?asi to byl toustovac...f3 byl a je hroznej vyblitek. Toho kdo je hotovej z traileru f4, tak nechat povinne zahrat f3 aby se probral :-) | |||
Autor: toudi_sk | Odesláno: 15:36, 9.6.2015 | ID: 421f7c | Nahlásit Vaultmasterům |
cicimbus, oni si práve F3 hráči ucvrnkávajú do trenek a oni sú aj cieľová skupina :P | |||
Autor: StanleyCZ | Odesláno: 16:10, 9.6.2015 | ID: 6fbe5e | Nahlásit Vaultmasterům |
A tak já si to třeba někdy koupím a zahraju... Až setřu stopu podrážky, co mi Howie zanechal na obličeji, zase k tomu zaujmu postoj, který mám i k F3 - Není to Fallout, je to prostě průměrná postapo hra, u které se možná chvílemi budu i bavit a časem jí snad i dohraju. | |||
Autor: valcik | Odesláno: 16:47, 9.6.2015 | ID: 705bcc | Nahlásit Vaultmasterům |
Energozbroj nebola vyrobená z toustovačov, ale z kartónu! A pokročilá verzia zo sadrokartónu. Zasraný kartón proste. | |||
Autor: Alfa | Odesláno: 17:13, 9.6.2015 | ID: 70d22e | Nahlásit Vaultmasterům |
Chápu, že pro pamětníky je F1 a F2 lepší než pozdější díly. Já to nehrál, protože jsem se ke hraní dostal až v době Wolfensteina a Call of Duty a F3 bylo moje první RPG, takže jsem odkojenej právě spíš FPS zpracováním. První Fallouty jsem nehrál, mám čas sotva na současné hry, takže prokousávat prvními díly se nehodlám. Ale podělím se s vámi o svůj dojem z fanoušků prvních dílů. Nechci nikoho urážet, ale podle příspěvků na mě působí jako banda arogantních náfuků, kteří razí heslo "My jsme lepší hráči, protože fandíme F1 a F2 a ten, komu se líbí F3 je póvl". Ale mě je jedno co kdo tvrdí, na F4 se těším, rovnou ho koupím a žádní hardcore pamětníci mě radost a požitek z hraní nepokazí. | |||
Autor: kast | Odesláno: 17:18, 9.6.2015 | ID: 70a9ec | Nahlásit Vaultmasterům |
ja jsem spíš zvedavej na technický řešení, na falloutech si beth vzdy zkoušela technická řešení, s tím že komunita to zaplatí a kdyžtak opraví, na f3 gamebryo 4 ,, na fnv havok plus opravily gamebryo, na skyrimu zjistily že to jejich starý (ne)skriptování nejde a nahradily ho papyrem (což je taková blbější java)... Tak jsem zvědav , co si na nás bethesda zkusí tentokráte.. | |||
Autor: Chekotay | Odesláno: 19:59, 9.6.2015 | ID: 7035ee | Nahlásit Vaultmasterům |
Alfa: Vždyť Wolfenstein vyšel čtyři roky před Falloutem 1. Heh. A pamatujete, jakou čočku nám PC hráčům tehdy dávali ataráci? :-D | |||
Autor: valcik | Odesláno: 20:20, 9.6.2015 | ID: 705bcc | Nahlásit Vaultmasterům |
@Alfa: Starí fallouťáci tu nadávajú na bethesďácku hru, ale týpci ako ty sa z nejakého dôvodu vždy cítia urazení a začnú s argumentáciou ad hominem, ako si práve potvrdil. Teraz tie tvoje rozprávky o bande arogantných náfuků vyzerajú trošku smiešne, keď si ako prvý začal s urážkami, nemyslíš? ^^ | |||
Autor: valcik | Odesláno: 20:22, 9.6.2015 | ID: 705bcc | Nahlásit Vaultmasterům |
@Cheky: On myslí ten nový Wolfenstein, trojrozmerný. O starom nemá šajn. | |||
Autor: toudi | Odesláno: 20:41, 9.6.2015 | ID: 32b822 | Nahlásit Vaultmasterům |
ono ak by bol Fallout 3 označovaný ako FPS na motívy Fallloutu a nie ako právoplatný nástupca, tak nepoviem pol slova (podobne ako Fallout Tactics), ale už aj TRON 2.0 bola lepšia RPG hra ako toto a TO BOLA obyčajná strieľačka (FPS), teraz F3 na steame stojí 5€, čo je cena akurát, škoda, že som za neho dal kedysi viac, asi 12€ :D ale ako simulátor túlania sa pustinou dobré + u mňa osobne má plusový bod za to, že sa z 3D modelov dajú robiť papierové modely, ako napr. RobCo počítačový terminál http://toudi-sk.rajce.idnes.cz/Fallout_3_Rob-Co_terminal/#rob-co_369.jpg | |||
Autor: Alfa | Odesláno: 22:14, 9.6.2015 | ID: 70d22e | Nahlásit Vaultmasterům |
Chakotay: Jo, myslel jsem RTCW, ale Wolfenstein 3D jsem si taky chvilkama zahrál, u kámoše na návštěvě a pak na střední místo sledování výuky. Ale to mi bylo 15 a pořádně pak jsem vlastně začal hrát až cca 10 let potom právě RTCW a CoD a to hlavně kvůli tomu, že to byla druhá světová, teprv pozdějc jsem čuchnul i k jiným titulům. valcik: Moje rozprávky o bandě arogantních náfuků jsou směřovány těm, co natěšené diváky traileru F4 nazývají učůrávajícmi ovcemi (ty ovce jsem zaznamenal jinde, ne tady...). Když někdo napálí kontruktivní kritiku F3, potažmo F:NV (i když je mi jasný, že F:NV se starším fandům líbí), ve srovnání s jedničkou a dvojkou, beru, ale takhle nee... | |||
Autor: Chekotay | Odesláno: 22:47, 9.6.2015 | ID: 7035ee | Nahlásit Vaultmasterům |
Aby nebylo mýlky: Když někdo furt píše "I just peed myself", tak prostě... ;-) F:NV bylo docela fajn. Sem tam se i podaří, aby zafungovaly skripty, má to hlavu a patu...staří fandové jsou nenároční. Stačí jim, když ve hře není vzducholoď... | |||
Autor: cicimbus | Odesláno: 23:39, 9.6.2015 | ID: 616814 | Nahlásit Vaultmasterům |
valcik: Stím bych asi souhlasil :) Jinak nemá smysl se pouštět do flamu, z toho jsem už dávno vyrostl. Dneska jsem si ještě akorád vzpomenul na dětskej geng a upíry a tak si říkám, že asi nebylo nic co by do falloutu3 Bethesda nedokázala narvat :) ... Jinak osobně si myslím, že třeba F:NV je super a po právu je na liště brahmíny. Dal jsem si ho dvakrát a to po druhé s datadiskama(modama+pochopitelne hardcore mod)) a bylo to fajn. Viděl bych to asi tak jako to napsal Chekotay... aby to aspon mělo hlavu a patu. | |||
Autor: Standach | Odesláno: 09:05, 10.6.2015 | ID: 42e1fe | Nahlásit Vaultmasterům |
Ukázka na F4 byla všelijaká. Spíš zase ukazuje, že Bethesda sice umí výborné fantasy hry, ale má u Falloutů základní problém s logikou, co to vlastně je svět po jaderné válce. U F3 vystihla atmosféru (zničené město, trosky vesnic, rozpadlé metro), ale logika příběhu, úkolů a vůbec jednání postav v takovém světě dostala těžce na frak. F:NV na tom byl o chlup lépe, ale opět si tu musím klepat na čelo, když ve světě, kde je na každém kroku ozářená louže nebo zmutovaná obluda vesele pobíhají hošani v sukýnkách a sandálech a kousek vedle vegetuje holčina v letních šatech po boku s týpkem v obleku a klobouku. Jestli je tohle představa vývojářů běžného života v USA po nukleárním holokaustu, tak Americe dávám tak 100 let, než vymře na blbost. | |||
Autor: Perry | Odesláno: 12:50, 10.6.2015 | ID: 8df462 | Nahlásit Vaultmasterům |
Občas se divím, co lidem stačí k tomu, aby tu hru tak žrali. Nepřipadám si jako náročný hráč, ovšem starší hry mi přišli mnohem více propracovanější a tak nějak více pro hráče, než pro peníze. Nyní stačí postavit hru na několikrát recyklovaném enginu, vymyslet zápletku/příběh, jen aby se neřeklo, vyplnit nudnými postavami a z hráče udělat supermana, který je prakticky nesmrtelný. Povařit s množstvím marketingu velkým jak obloha brambor v závodní jídelně a výhra je na světě. Lidi to pak vynášejí do nebes, jako svatý grál, ovšem v porovnání s takovým Planescape, který nehrálo obrovské množství dnešních "hráčů", to je jak nebe a dudy. Pokud se ovšem někdo láduje exkrementem i přes upozornění ostatních, tak prosím, jezte opatrně, ať vám nezaskočí. | |||
Autor: Pili | Odesláno: 15:40, 10.6.2015 | ID: 60a3fe | Nahlásit Vaultmasterům |
@Alfa: Chceš konstruktivní kritiku? Svět Fallouta 3 je plný blbostí a nedává smysl, takže tedy logičnost světa nefunguje, příběh nefunguje. Bohužel ti nedám konkrétní příklad, bo jsem to hrál naposledy v roce 2008 a od té doby jsem se k tomu nevrátil. Říkal jsi, že nemáš čas hrát hry. Tomu rozumím. Ale pokud chceš pochopit hlavní rozdíl mezi oldskůl a FO3 tak si dej Fallout New Vegas. Ten se blíží starým dílům a vypadá stejně jako FO3. Je to jednoduchý, jak už tady zaznělo: Nejsme nároční, pouze chceme aby to dávalo hlavu a patu. Aspoň trochu. A naše bolest pramení z toho, že nejlepší hra všech dob je takto znásilňována. Ale aspoň žije... :) | |||
Autor: Antietanol | Odesláno: 18:31, 10.6.2015 | ID: 6fbd98 | Nahlásit Vaultmasterům |
@Perry: Máš naprostou pravdu. Sice je post-apo her jako máku, ale raději pořádný RPG nebo střílečku než tohle. Však jak jsem psal už někde tady před tím: vyšel Witcher 3 a ten by mohl podle mě stanovit novodobý standard pro velká RPG. Pokud jde o post apo střílečky, tak je podle mě standardem Metro: Last Light. Obě jmenované hry mají dobrou atmosféru, kvalitní zpracování a dospělý příběh. A obě tyto hry byli udělány menšími společnostmi než je Bethesda (i když je pravda, že Zaklínač měl o dost vyšší budget, než F3 a FNV). Jde mi o toto: hry od Bethesdy dlouhodobě stagnují, po technické, scénáristické a celkově zábavnostní stránce. Oni prostě vydávají znova a znova to samé, jen to trochu opráší a řeknou, že je to ok a have fun. Jo fun by to byl, kdyby ten bordel aspoň trochu dával smysl. @Alfa Konstruktivní kritika F3? Můžeme začít tím, že jsou všude bouchající auta. Dále naprosto dementní rozložení světa, kde na jedné straně kopce stojí kemp přeživších osadníků, na druhé straně je bažina plná mutantů. A tak si tam spolu žijí, dokud nedorazí hráč a AI nezapracuje a nenastane mela. Dialogy, které často nedávali smysl, vedlejší úkoly naprosto debilní a takřka bez pointy. To, že by F3 měl nějakou emoční nebo nedej bože morální hloubku, se říct taky nedá. (Ale jo měl- minimálně jednou mě nasral a to u questu se starým známým Haroldem. Donutit mě, abych ho poslal na světlo boží byla pro mě poslední kapka. Dál jsem to nehrál.) Z celého F3 si pamatuji celou jednu vedlejší postavu: toho magora, co stál vedle nevybuchlé atomovky po kolena v děsně radioaktivní močůvce. Děsně mě to iritovalo. Od F4 neočekávám nic. Teda, to bych asi lhal. Očekávám podprůměrné zpracování, fádní příběh, spoustu generického prostředí. Prostředí podle všeho přetažené duhovýma barvičkami a bujně žijící populaci. (Jestli se to odehrává nějak brzo po válce, tak tvl co to město tam. WTF?) Nízkou a jistou investici ze strany Bethesdy a relativně slušné zisky. Prostě napůl odfláklou hru, která se nikam neposunuje a přidává do hry pár prvků, s kterými přišli modeři roky před tím. Co bych si od F4 přál by bylo asi tohle: Nějaké výrazné zlepšení enginu. Aby sehnali pořádné scénáristy a udělali slušný příběh. Aby kladli důraz na detail. Postapokalyptické prostředí, kde budou občas i hluchá místa na mapě. Protože narážet neustále na mutanty/civilisty/osady/atrakce je na hlavu. Aby to nebyl recyklát posledních dvou Falloutů. A aby to mělo nějakou šťávu. Prostě něco, co F4 asi nebude. No, ale uvidíme, třeba se to změní. | |||
Autor: LongBoW | Odesláno: 07:55, 11.6.2015 | ID: 7f0042 | Nahlásit Vaultmasterům |
Nerad se pletu do takových diskuzí ale zaráží mě ta pravidelná narážka na ZASRANOU VZDUCHOLOĎ. Pokud si dobře pamatuji tak zmínka o ZASRANÝ VZDUCHOLOĎI byla už ve FO: Tactics? Kde jí používaly BoS ale pak s ní ztroskotaly někde v Bostonu? (I know....FO: Tactics už pro vás taky není ten "pravej" Fallout) | |||
Autor: Knedlik | Odesláno: 08:21, 11.6.2015 | ID: 7f5182 | Nahlásit Vaultmasterům |
jako toto? http://fallout.wikia.com/wiki/Airship Nevypada moc steampunkove, spis rusty. | |||
Autor: Knedlik | Odesláno: 10:34, 11.6.2015 | ID: 7f5182 | Nahlásit Vaultmasterům |
http://bonusweb.idnes.cz/chris-avellone-opousti-obsidian-entertainment-frg-/Novinky.aspx?c=A150610_153535_bw-novinky_anb | |||
Autor: Chekotay | Odesláno: 14:14, 11.6.2015 | ID: 7035ee | Nahlásit Vaultmasterům |
Longbow: Odpověď najdeš v mé aktuálce "Ještě k traileru" ze 4.6.: "Vzducholoď. Už zase. Ale už ve FT:BOS to nedopadlo moc dobře!" Jinak děj FT:BOS se odehrává ve středu USA, v oblasti Kansasu, Missouri, Ilinois. Z východního okraje herní mapy je to do Bostonu stejně daleko, jako ze západního k New Renu. jedna vzducholoď se zřítila kdesi u Oklahomy, ostatní tuším doletěly trochu východněji, ale až k pobřeží určitě ne. Tactics mě osobně bavil (Dobře. Tactics mě nebavil, ale když jsem si udělal vlastní kampaň, tak ta mě už bavila.), ale ty vzducholodě i tam byly pěkná kravina (mezi jinýma). | |||
Autor: kast | Odesláno: 14:35, 11.6.2015 | ID: 70a9ec | Nahlásit Vaultmasterům |
nu, třeba beth zvolila absolutně njů spešl mejčendajzinkovou taktiku, kde místo toho, aby nás nalákala trailerem a nas.štvala hrou, tak nás preventivně nasere už trailerem a hra může jen překvapit... :D | |||
Autor: Justy | Odesláno: 20:12, 11.6.2015 | ID: 51608e | Nahlásit Vaultmasterům |
Alfa: My ale JSME lepší hráči, protože fandíme F1 a F2, a ten, komu se líbí F3, JE póvl. Se smiř. :) | |||
Autor: cicimbus | Odesláno: 21:28, 11.6.2015 | ID: 616814 | Nahlásit Vaultmasterům |
Justy :-D ...co jsem koukal po fun stránkách po netu v zahraničí, tak jsou na tom podobně co my tady. Tak si říkám, že fanoušci staré serie už jim na špek neskočí :) tak aspon tohle ... | |||
Autor: Alfa | Odesláno: 07:20, 12.6.2015 | ID: 518866 | Nahlásit Vaultmasterům |
Justy: Tak teď jsi me dostal, smekám před Vami a nechám Vás a Vám podobné ovládnout svět :-))) | |||
Autor: Řepa | Odesláno: 13:02, 12.6.2015 | ID: 328d86 | Nahlásit Vaultmasterům |
Pokud by osazenstvo brahmíní komunity řídilo svět, byl bych pro všema deseti! ::rock A první bychom zatrhli Bethesdě vydávat Fallouty ::evilgrin | |||
Autor: valcik | Odesláno: 15:32, 12.6.2015 | ID: 705bcc | Nahlásit Vaultmasterům |
Eradikace sémě Satanova, svazek první - Bethesda: Kterak zacházeti s ručnicí, mušketou a píkou. (Otec Miroslav, 2162 AD) | |||
Autor: hayduke | Odesláno: 13:58, 13.6.2015 | ID: 605702 | Nahlásit Vaultmasterům |
:D Bože už by si niektorí mohli konečne uvedomiť, že od roku 1998 ubehlo 17 rokov (!) a Fallout je už proste iný. Fakt nechápem o čom je to tu. | |||
Autor: Justy | Odesláno: 15:57, 13.6.2015 | ID: 3377ee | Nahlásit Vaultmasterům |
Hayduke: Tak jako jo, pokud je pro tebe směrodatné logo Fallout s trejdmarkem a tam tvoje požadavky na hru končí, tak ano, Fallout je jiný a staří chujové by se s tím měli naučit žít. | |||
Autor: rajo | Odesláno: 16:08, 13.6.2015 | ID: 4220aa | Nahlásit Vaultmasterům |
O Falloute a nie tom paškvile od Bethesdy. | |||
Autor: Řepa | Odesláno: 14:25, 14.6.2015 | ID: 328d86 | Nahlásit Vaultmasterům |
Justy: takhle bohužel Bethesda i Toddem Hovnardem uvažuje -_- A tak je naše ikona znásilňována, przněna a mrzačena lidmi, kteří vůbec nemají ponětí, o čem to vlastně celé je... | |||
Autor: Knedlik | Odesláno: 11:19, 15.6.2015 | ID: 7f5182 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tak jsou nejake gameplaye, vypada to, ze si s nama solidne vytrou prdel :D a to opravdu nejsem az takovy staromilec, ale tak vysmaty slunickovy simsoidni barevne prostredi, byt prej 200 let po, to uz chtelo slusnou davku okeny. | |||
Autor: Knedlik | Odesláno: 11:38, 15.6.2015 | ID: 7f5182 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ja teda nevim, ale kdyz se rika, ze behem 5-30 let (zalezic na zemepisne sirce, podnebi, materialu podlehajici skaze) by tady temer nebylo poznat, ze tu nejaka civilizace byla, tak si neumim predstavit, ze za 200 let si borec dojde do rodneho dreveneho domu a potka jeste vlastniho robota, ktery se asi napaji z rodne zasuvky. A vubec, ze silnice by stale byly sjizdne. Ze prvni cokl co potkam, mi bude kamosem, bez toho, aniz bych ho musel nakrmit, osetrit, proste se szivat. Bude to cistokrevny nemecky ovcak. Ze hodim fatmana na schodiste, typek na maderu, schodiste v pohode. Ze raketou sestrelim vertibird, tak kam kurva dali zase tu vzducholod? Ze si vykracuju v pyzamu tri sester po svete a nikdo me nechce zabit (uz jen minimalne pro to, aby vyrabovali muj rodny Vault). Ze priroda snad bude prochazet rocnimi obdobimi, protoze jinak dalsi prerie v lete. Grafiku vynecham momentalne. | |||
Autor: Chekotay | Odesláno: 12:35, 15.6.2015 | ID: 7035ee | Nahlásit Vaultmasterům |
Souhlas. V rámci urbexu/stalkeřiny jsem už prolezl kdejakou opuštěnou stavbu a jak říkáš, jsou odolné stavby, co vydrží staletí, ale naprostá většina našich měst by prostě za padesát let zmizela. | |||
Autor: Antietanol | Odesláno: 14:08, 15.6.2015 | ID: 607cea | Nahlásit Vaultmasterům |
Prostě místo depresivního post-apa dostaneme veselé post-apo. Plné barev a života. Ten název Fallout je tam jen tak aby se neřeklo. Tvl si pamatuji jak jsem poprvé ve F1 dorazil k moři. Ta voda v něm mě dostala. Popis bez života a břečka, to je slabé slovo. Celé spálené pobřeží, všude poušť a radiace. Sem tam nějaké ty zbytky z budovy nebo tak. V té pustině byli sem tam místa s trochou života. Někde vládl zákon, většinou však spíš chaos. Bída a beznaděj. Víte, která post-apo hra za posledních x let byla tomuhle duchu nejblíž? Obě Metra. Z E3: https://www.youtube.com/watch?v=o2CCmkm0s9o Abych tedy napsal, co konkrétně mi vadí na Falloutech od Bethesdy. Jejich naprostá absence jaderného výbuchu. Ten svět spíš vypadá, že nastala nějaká pandemie a všechny to zabilo. A to že uplynulo 200 let tam ani není vidět. Spíš tak 20 let poté. Všude jsou ještě spálené stromy, polorozpadlé domy, celkem živo. Na to, že by něco bylo roztaveno výbuchem, na to tam takřka člověk nenarazí. Btw proč jsou vlastně všude natažené dráty el napětí? A stromy? Domy by byly rozpadlé a zasypané pískem. Robot by nefungoval. Pes by mě pokousal. Pumpa nebo co to je, pokud by stála, tak by v ní bydleli banditi. A modré pyžamo na hl. postavě vypadá až neuvěřitelně komiksově. Jak kdyby to byla postava z TF2. Prostě tam chybí cit pro detail. Občas i základy logiky. A oni to ani nechápou. A nikdy chápat nebudou. To samé bude nejspíš i s příběhem. Nebude špatný, ale bude nedotažený. A bude se čekat na mody. Ale nemůžu říct, že by se mě ukázka ze hry nelíbila. Jen to bude chtít asi počkat, až budou nějaké mody. Po kolikáté už? Bravo... | |||
Autor: Knedlik | Odesláno: 20:59, 15.6.2015 | ID: 7f5182 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jo, tak to proste je, kde neni elektrina, neni ropa a zatim nezminili, kde ten zdroj vezmou (pripominam ze FNV byla jak Hoover Dam, tak Helios One), tak tezko pojedou silnice, ci bezna udrzba opustenych mist, roboti a vubec vse ostatni, bez energii je ten svet nic. Do toho mit v intru hribecek atomovy, ale baraky drevene nedaleko epicentra, tak je to male faux pas, k tomu jeste mensi faux pas, ze to bude 200, kurva DVESTE let po valce...jak je mozne, ze se tolik veci zachova,nezaroste, nerozpadne, nic, nada, proste zasklit okna, pridat dvere a muzes bydlet. Nezmutovany, nekrizeny ovcak, je dalsi do oci bijici blbost a to jeste posloucha na slovo, protoze usoudil, ze modra je dobra. To uz si ho rovnou mohl vzit z Vaultu. Takhle by se dalo kverulovat porad dokola nad kde cim. | |||
Autor: cicimbus | Odesláno: 10:07, 16.6.2015 | ID: 616814 | Nahlásit Vaultmasterům |
Knedlik: palec nahoru :) Dobře jsem se zasmal, trefné :-D |