.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Ahoj, jsem tu zpět. Jako správný fanda pro mě nekončí dohrání Falloutu
3 jen brekem a napsáním přehnané recenze. Zamyslel jsem se a přišel na
pár bodů jak se vyhnout chybám F3 do budoucího F4.
1. Vyhodit / změnit pozici Todda Howarda – Předně je nutné říci, že nerozumí Falloutu a jeho universu. Neví co přesně z Falloutu dělá ten pravý Fallout a když na to chce přijít, dopadne to ještě hůř. Totálně nechápu Toddovo myšlení – jeden čas byli na Fallout 3 všichni naštvaní kuli přílišné akci a přirovnávali ho k FPS. A co na to Todd? Na tiskové konferenci / předváděčce v té době ukazoval hru tímto způsobem: “Zde bychom mohli nepřátele obejít bez výstřelu, hacknout počítač a chytře se jim vyhnout, ale já vám ukážu cestu kudy se prostřílíme.” Pokud některým videem F3 zaujal hráče / fanoušky, Todd dalším svým vystoupením okamžitě vše pohřbil.
celý článek
Autor: Karel Gott | Odesláno: 11:50, 2.11.2008 | ID: 426c6e | Nahlásit Vaultmasterům |
Je to pěkně napsané, určitě by se toho dalo zlepšit více. Jinak co se Fallouta 4 týče - pochybuju, že Bethesda začne dělat něco od nuly. F3 je dostatečně úspěšný (víc než by si zasloužil), takže ho nejspíš jen převlečou do nového kabátu a změní číslo na konci. Dnes je to zvykem a zisky jsou tak větší, než kdyby se něco dělalo od nuly. První bod je klíčový - Todd Howard je nejspíš ten pošuk, který to vzal za špatný konec. | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 12:37, 2.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Karel Gott - To máš bohužel pravdu. A my se nemůžeme Bethesdě divit. Pokud byl Fallout 3 přijat s tak pozitivními reakcemi a nikdo od nich nechce nic lepšího, nemůžem se divit, že nic lepšího nedostanem ani v F4.. | |||
Autor: ViSiThor | Odesláno: 13:19, 2.11.2008 | ID: 41f73a | Nahlásit Vaultmasterům |
Dávat jakékoli rady Bethesdě nebá cenu. Už před F3 měli rozsáhlé fóra plné hlasování o všem možném, kde si s klidem mohli udělat obrázek toho, co si fanoušci na předchozích Falloutech nejvíce cenily. Přesto se na tohle všechno vykašlali a nám fanuškům se vysmáli do obličeje. POdle mě dopadl F3 ještě hůř než jsem čekal a dokud bude v rukou Bethesdy, lepší to nebude. | |||
Autor: smejki - ViSiThor | Odesláno: 14:07, 2.11.2008 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
to je panečku přístup.....nemá to cenu. že Bethesda mnoho nedala na požadavky fandů na svých fórech neznamená, že nemá cenu ji cokoliv vyčítat. držet hubu a krok....to už tu jednou bylo. Koukám že spousta lidí je tak stále vychovávána. | |||
Autor: Worm | Odesláno: 14:24, 2.11.2008 | ID: 426f8e | Nahlásit Vaultmasterům |
No nejde ani tak o to, že by se mělo držet hubu a krok, ale z dosavadního je poměrně zřejmé, že stará Beth si z přání a názorů fandů příliš těžkou hlavu nedělá a do budoucna se to taky moc čekat nedá. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 15:35, 2.11.2008 | ID: 51634c | Nahlásit Vaultmasterům |
pokud bude mít fallout 3 ůspěch u primitivnějších hráčů, je tohle všechno zbytečné.... | |||
Autor: scRaTcH | Odesláno: 16:04, 2.11.2008 | ID: 513c38 | Nahlásit Vaultmasterům |
podle mě Bethesda přemýšlí čistě marketingově - fandové Falloutu si FO3 koupí z lásky k falloutí sérii. Spoustu nových hráčů přitáhne tím, že z toho udělají akční FPS - kde vzduchem líají končetiny a hlavy. (někdo namítne že FO3 je stále RPG, i když už ne tahové. napůl souhlas - dá se to hrát jako RPG, ale stejně tak se dá vystřílet z podoby). Takže shrnutí - beth. počítá s velkým prodejem u starých fo fandů, čistě protože je to fallout a s velkým prodejem u "primitivních hráčů", které bude lákat hlavně grafika a ta řež. proto je WAREZ podle mě dobrá věc - takovéhle hry si nezaslouží finanční podporu, prtže čím víc vydělají, o to úspěšnější titul to pro tvůrce bude. A to jim potom budou už hlasy fans uplně u prdele... proč něco měnit, když máme na stole komerčně veleúspěšný titul? Na druhou stranu by to člověk měl aspoň zkusit. | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 16:20, 2.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 scRaTcH - ano nakupovat hry by se měly, ale jen ty u kterých chceme autory opravdu podpořit v tom co udělali. Fallout 3 si finanční odměnu opravdu nezaslouží a nekoupit ho je jasný signál Bethesdě, aby začala myslet jinak.. | |||
Autor: Tímmy.cz | Odesláno: 18:01, 2.11.2008 | ID: 33526a | Nahlásit Vaultmasterům |
Myslim ze Fallout jako serie uz skoncil dvojkou... Tohle je jina hra z prostredi falloutu bud hrajte nebo nehrajte, proste se s tim smirte... Vlastne je dost vtipne co se tu resi... Co jste cekali? Pripada mi to jako kapku "retardovany pristup". "proto je WAREZ podle mě dobrá věc - takovéhle hry si nezaslouží finanční podporu". Ok nejhorsi vec je to ze mrtva hra dostala pokracovani, kteryho by se beztak nikdo nechyt bylo by lepsi nechat fallout klidne umrit. Vlastne mate pravdu. Bioware by povstalo z prachu, a vytvorilo svuj fallout 3, kvalitni asi jako BOS . Akorat podle modernich marketingovych pravidel takze spis neco jako KOTOR riznutej s realtime strategii. Fakt lidi uz nejsme decka (vetsinou) je cas se hnout. Nebavi vas hra? Nehrajte ji. Ale kecy typu "Fallout 3 si finanční odměnu opravdu nezaslouží" znamena ze vam nedochazi jedna vec. Dnes se hry nedelaji pro LIDI nebo FANOUSKY FALLOUTU nebo KOSMONAUTY S PARKINSONEM nebo kdo vi co ale pro TRH. Kdyby si kazdej hru poctive koupil tak by vychazely i hry pro LIDI ale kdyz si to polovina z tech lidi sosne z netu tak si to musi koupit o polovinu vic lidi aby to vydelalo. Takze prichazime k zjednoduseni jak ho vidite tady. Ano F3 neni jakej je diky bethesde jde takovej diky tomu ze bethesda se snazi vydelat. Teoreticky je pravdepodobne ze Bioware nebo Black isle a podobni kralove RPG by nepadli kdyby byla jina situace na trhu kazdej kdo kdy sosnul jakoukoli hru z netu nema pravo nadavat na stav veci protoze prave proto ze si nekdo vasi vec sosne a vy nemate prachy se dostavate vetsinou do financnich potizi tak se radci zamyslete co to tady pisete... | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 18:11, 2.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Tímmy.cz - mně připadá jako retardovaný přístup koupit licenci, říct, že se jedná o plnohodnotné pokračování a udělat jinou hru.. | |||
Autor: Tom | Odesláno: 18:21, 2.11.2008 | ID: 33526a | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Freeman- Co jsi cekal? Koupit licenci a udelat Izometrickou hru?:D Prave protoze nevdelavaj studia jako Black Isle Bioware treba 3DO krachujou a nevydelavaj taky diky piratstvi. Proc si myslis ze koupila bethesda tu licenci? Kvuli prachum. Proc ji mohla koupit? Protoze jeji vlastnik prachy nemel. Jediny co chci svejma prispevkama rict je to ze WAREZ je nejvetsi zlo protoze ti co na tom pracujou nevydelaj a ti co delaj pro masy vydelaji skoro stejne. Natvrdlej american nevi kde sosne SIMS nebo NFL on si to jde koupit. Co ho donuti si hru koupit? To aby tomu rozumel. Malo kdo ma cas se pachtit s hrou ktera je jakkoli slozitejsi. A firmy co byly na takovy hry delany proste krachujou. Nevydelaj... proc asi? Sosnuls nekdy hardcore hru co te bavila? Bravo..... osekals jejiho vyrobce... | |||
Autor: Tom-Timmy.cz | Odesláno: 18:27, 2.11.2008 | ID: 33526a | Nahlásit Vaultmasterům |
F3 je delany pro totalne jinou hracskou skupinu. Jedina nase nadeje je toolkit a pracoviti hraci co si hru predelaj. Zadnej bojkot tim poskodite vyvojare a budou vychazet este horsi hry... Tlacit na BS at vydaji toolkit a to hezky rychle pak doufam ze bude fallout 3 kde budete opravdu POTREBOVAT rozumet RPG ne jen kliknout na V a hlavu supermutanta.... Kazdopadne hra to neni spatna jen to pro Fallout hrace jaksika neni vono na to ten toolkit(Sry za tu schyzofrenii nicku, TOM se jmenovala moje postava ve F2 nemoh sem tehda na nic prijit :D) | |||
Autor: Drog | Odesláno: 18:32, 2.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tímmy.cz : Aha, takže za zjednodušování můžeme my hráči ? Jak mi teda vysvětlíš, že v tak kruté, a pro rpg zjednodušené době může vzniknout hra jako je Zaklínač ? Ono když nevyjde demo tak na stažení neni nic špatného, přece lidé nebudou kupovat zajíce v pytli, no né ? A když za to ta hra nestojí, tak proč si jí následně obědnávat ? Bethesda nevyprodukovala zatím ni žádnou genialní hru, tak proč bych si měl myslet, že mou podporou by se to mělo změnit ... | |||
Autor: Timmy.cz | Odesláno: 18:40, 2.11.2008 | ID: 33526a | Nahlásit Vaultmasterům |
Komercni hru si koupi milion lidi stoji 1000 mas miliardu. Nekomercni hru si koupi pet set tisic lidi mas pul miliardy hezky zisky. Firma co vydava komercni hity prave vydala jednu mizernou hru a prisla o 300 000 potencionalnich kopii piratstvim. Ok stratila 700 000 ale furt ma 300 000 a dela dalsi hru. Firma co dela Nekomecni hru udelala jednu blblou hru a prisla o tech 300 000 potencionalnich kopii. Vydavat hry pro lidi je RISK vydavat pro trh je ZISK dycky. Krachlo bioware krachnul black isle.... proc asi ?:D Proste proto ze prichazeji nekde o prachy... Chcete dobry hry? nenechte krachnout dobry vyvojare, kupujte jejich hry, netahejte :D. Ano za to ze je hra zjednodusena muzou hraci. Ti casual co si chtej odpocinout. Pak ti kteri hru sosnou, protoze uskodi firme co dela good hry. A pak nenazranost lidi po prachach ale to je bohuzel skutecnost dnesni doby... | |||
Autor: Timmy.cz | Odesláno: 18:47, 2.11.2008 | ID: 33526a | Nahlásit Vaultmasterům |
Dema nevychazeji protoze demo ma priblizne stejnej exe jako origo hra takze nez vyjde hra je na ni crack, proto vyslo demo na Mirrors Edge na PS3, XboX a PC ee. Starforce jako ochrana mela v podminkach ze se NESMI vydat demo hry obsahujici SF ochranu... Risk vs Zisk, navic se prichazi o potencionalni zakazniky nabrany na HYPE. Podle me je nejsprostejsi vec co existuje unik cehokoli filmu nebo hry pred vydanim. PROC to pak delat? Stejne na tom nevydelate... Sorry za pravopisny chyby pisu to ve speechu/kvapu. | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 18:50, 2.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Tom - píšeš do komentů ke článku který si zjevně vůbec nečetl. Jinak bys věděl, že nikdo nenavrhuje izometrický pohled a píše se tu i o tom, že Bethesda sama tvrdí, že značku Fallout nekoupila jen kuli prachům.. Pokud maj takový kecy, měly by se jich držet. Jinak ti moc nerozumim, ale pokud jsi to myslel tak jak si myslím já tak se mýlíš, protože Black Isle vydělával na Falloutech balík peněz, rozhodně to nebyl zdroj jejich konce. A to co říkáš o warezu je blbost. Já budu platit jen za hry, které jsou dobré. Kdybych postupoval podle tvého návodu, platil bych za každou kravinu s tím, že bych se možná někdy dočkal dobré hry. Ale kdo by ji asi tak dělal, když jim stačí udělat blbou hru a já bych za ni přesto platil. Proč by pak dělali dobrou?? | |||
Autor: Timmy.cz | Odesláno: 19:12, 2.11.2008 | ID: 33526a | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Freeman: Ja jen reaguju na to ze celkovy pozastavovani na tom co je spatne je blbost proste bylo jasny ze F3 bude jakej je Bethesda NEDA na rady fanousku puvodniho Fallout protoze to neni hra pro ne je to hra pro casual hrace. Fallout tam je jen diky jmenu kdyz se vas zepta tamdle Pepa co je good RPG reknete Fallout, Pepa sedne, koukne a hra ho nebavi, ja tomu nerozumim. Maminka koupi pepovi pod stromek F3. "Todle je dobry, tomudle rozumim". Ono to je jasny ze je to "pokracovani" ale jen duchovni pokracovani, je plnohodnotny tim ze je ze stejnyho sveta a prebira pribeh. Jinak toto NENI Fallout, je to hra pro fanousky novodobych RPG s prvky akce (jako mass efect). Black Isle vydelal na Falloutu, pak mozna mirne prodelal na Tactics mno a pak tusim este dostal kopanec na konzolich. Najednou nemel prachy. Kdyby delali komercne tak by je meli, a Bethesda dela komercne, snazi se tam dat hardcore prvky ale je to polovicata zalezitost. Nejde udelat hardcore komercne uspesnou hru.Komercni=pro vsecky takze nevim nevim... Proto se bud smirte s kompromisy nebo kupujte VSECKY hardcore hry a doufejte ze vyjde nejaka dobra :D. V tom clanku se pisou fajn veci ale BS to bude jedno. Udelaj to podle sebe, komercnich modelu, komercniho uspechu puvodni hry, ktera kdyz uspesna nebude, nevyjde zadna 4ka, nevyjde ani editor, a my vsichni muzem sednout k F1 a F2 a tesit se na po 30te stejnou hru. Treba u Blizzardu jde videt ze aktivni fanouskovska komunita muze udelat divy ale proste jakkoli se ti to libi nebo ne Bethesda dela hry podle toho co ted frci a myslim ze ji vic nakopne ze ji lidi v jejim vlastnim editoru ukazou co tim vlastne mysleli nez ze ji lidi napisou ze to chteli uplne jinak :D. Warez je zlo at se ti to libi nebo ne jakkoli se vymluvis kazda warez hra co te bavi a nekoupis si ji je kradez a poskozeni vyvojaru... Kdyz na ni nemas penize tak mas pravo mlcet :D a doufat ze te neperzekuujou. Kdyz te nebavi porusils zakon, vydelals na tom ale stejne si okrad vyvojare co ji udelali... Ale co dyt F2 je dobry ne ?:D | |||
Autor: raybit | Odesláno: 19:12, 2.11.2008 | ID: 700bb8 | Nahlásit Vaultmasterům |
Bethesda se radi taky mezi spicky RPG vyvojaru hry TES serie jsou toho dukazem. Nikdo sice o izometrickym pohledu nemluvi ale vsichni si ho prejete. Vy si prejete aby F3 byl jako F2 akored byl vic polygonovanej. Proste F3 udelala jako FPRpg na, co se specializuje a co umi to co je jeji zaklad. Proc menit sefa? Kdyz stal za nejlepsimi tituly bethesdy ? Daggerfall, Morrowind, i Oblivion byl velmi uspesny a Fallout 3 tam muzete taky zaradit nebot hodnoceni v profesionalnich casopisech a miliony kusu, ktere se prodaji to potvrdi. F3 meli udelat jenom na xbox360/ps3, byl by klid | |||
Autor: J | Odesláno: 19:23, 2.11.2008 | ID: 421eb2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Pěkný článek, snad se vším souhlasím. Je jasné, že Betheseda koupila licenci hlavně kvůli penězům, každý chce rejžovat prachy. Tahle hra není dělaná jen pro určitou skupinu lidí jako Fallout1 a 2, které svou obtížností odradily dost lidí. Fallout 3 je dělán pro masy, aby ho mohl hrát téměř každý tupec, proto je tak lehký, kompas vás navede přímo na místo a VATS za vás vpodstatě vyhraje souboj.. Navíc tím, jaký z toho udělali krvák, k tomu přitáhnou ještě víc lidí. Ani bych se nedivil, kdyby zas nějakej blázen postřílel někde XY lidí, protože chtěl vidět, jak jim ulítávaj končetiny :)) Hry si kupuji, ale jen ty, které za to stojí a souhlasím s Freemanem, proč bych měl kupovat hru, která se mi vůbec nelíbí. Původně jsem si chtěl Fallout 3 hned koupit, ale videa mě od toho odrazovala, a tak jsem si ji stáhl a udělal jsem dobře, za tohle nevyhodím 1000kč. Dema se už nedělají a už nemáme možnost si hry alespon z části vyzkoušet. Vždyt když si v obchodě vyberete nějaké oblečení a vyzkoušíte si ho a nebude se vám líbit, tak si ho taky nekoupíte. To samé s hrami. Nelíbí se vám, tak si ji nekoupíte. Takže nechápu, proč nám tady někteří buší do hlavy, proč si všechny hry, který hrajem nekupujeme. | |||
Autor: Pukytos | Odesláno: 19:26, 2.11.2008 | ID: 516282 | Nahlásit Vaultmasterům |
Uvedomi si prosim freemane ze piplani s kaminka delaj designeri a ukoly , rozhovory a interaktivitu delaj programatori ......... Uz vidim jak designer programuje questy .... premyslet trosku to chce.......... jina souhlasim ze F3 je oblivon v jinym kabatku ale oproti oblivionu to zde vic sedi..... | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 19:31, 2.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Pukytos - pokud rozhovory vymýšlí programátoři, pak se divim, že to dopadlo tak dobře :D doporučuji ti koukat se na to trochu z nadhledu - kdyby to bylo jak říkáš a nebylo nutné dělat kamínky a každou blbost v poušti, asi by nebylo nutné najmout tolik designerů že? A za ony peníze, které by měli místo designerů by mohli najmout více lidí, kteří vymýšlejí questy, nemyslíš? ;) | |||
Autor: Drog | Odesláno: 19:37, 2.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
Timmy.cz: Kde máš to měřítko co komerční je a co už není ? Já například za nekomerční titul považuji ten za který nemusím platit ni korunu, poněvadž to ve svém volném čase stvořil nějaký nadšenec. Jak můžeš říct o trhu ve kterém se točí tak ohromne prachy, že se v něm tvoří nekomerční a komerční hry ? A kde je napsáno, že nezjednodušená hra se bude prodávat hůře než ta zjednodušená ? Gothic 1 a 2 nebyly zjednodušené hry, a jak se prodávaly, mizerně ? Né, mohla díky ním vzniknout trojka, která naopak velmi zjednodušila, a málem to byl pro firmu krach - Chyba nebyla v hráčích, ale v tom, že tvůrci pozapoměli na to co na původním Gothicu fanoušci doopravdy milovali. Jak můžeš tedy říct, že jít na to poctivou cestou a brát tvorbu hry za něco víc než jen byznys je pro firmu krach ? Vidíš to a red studio demo své hry Zaklínač vydat mohlo, ba co víc, prodalo se jí za první rok víc než milion kusů - jak mi tedy můžeš vysvětlit, že tenhle "hardcore" titul na to nedojel | |||
Autor: Drog | Odesláno: 19:39, 2.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
* milion kusů plné verze. | |||
Autor: Timmy.cz | Odesláno: 19:50, 2.11.2008 | ID: 33526a | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Drog Komercni hru udelas stylem. Prijde Manager a rekne teamu:"Udelejte RPG z pohledu prvni osoby z neotrelyho prostredi, jo a hosi to fantasy zacina bejt nabito udelejte to jako scifi tam nikdo nic nedelal koupim vam na to nejakou licenci..." Nekomercni hra je takovadle" V kancu sedi manager, prijde k nemu sef teamu. "Dobry den ja a tady hosi jsme dostali takovej zajimavej napad na hru, bude to RPG sice ted moc neleti ale nas napadlo ze by bylo treba dobry udelat dalsi Fallout, vite bylo to hodne uspesny a myslim ze jsme schopni to predelat do 3Dcka aby to bylo atraktivni i pro casual hrace. Tady se rozhoduje pokud dela team hru pro hrace tak bude makat aby byla hra dobre hratelna a propracovana nebyla moc lehka a vyhovovala hracsky zakladne pokud je to pokracovani. Pokud to je komercni model tak se kouknou a pokud to letelo dobre vydajdalsi dil, skoro stejnej v novy grafice, pokud ne nevydaj nic. Co si myslis ze je Fallout 3 ?:D btw Gothic 1 super 2ka kapku horsi 3ka totalne predimenzovana blbost co ulitla do vesmiru "masivnich her", moc dlouhy moc bugu, casto zjednoduseny, holt si lidicky chteli taky nahrabat a skoro krachli. Zaklinac vydelava ve vychodni evrope diky dokonale predloze, hra samotna zas tak moc RPG neni hrajes jednu postavu s minimalnimi moznostmi vyvoje, vybavy atp je to takovej zajimavej a hlavne dobre hratelenej hybrid ktery se s nicim nepare to je jeho vyhoda. | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 19:57, 2.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Timmy.cz - Gabe Newell napsal jednou tohle: "Průměrný hráč rozumí ingrediencím, které vytvářejí dobrou hru, lépe než běžný pracovník u vydavatele." A já s ním souhlasím.. | |||
Autor: Pukytos | Odesláno: 19:58, 2.11.2008 | ID: 516282 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman : rozhovory mas pravdu programatori asi nedelaj ....... No on s tim najimanim nvn nvm nezna tym bethesedy ale vim ze lidi v tymu se jen tak rychle nevimenujou . viz piranha bytes......... navic neni zas tak jednoduchy nekoho vykopnout a nekoho nabrat ( pokud betheseda nema vic tymu vyvojovych ) ..... myslim ze kdyz uz maj jednou vic designeru proc je nevyuzit .... pravda ze se timto dostaveme uplne jinam ...... :D Jinak Pokud ted nad tim premyslis F3 je doopravdy asi FPS ....... | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 20:06, 2.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Pukytos - tak neříkám přímo vykopnout, ale kolem celého týmu se při vývoji točí mnoho dalších lidí a u F3 to platilo dvojnásob. A najmout externí scénaristy apod. není pro Bethesdu problém.. | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 20:10, 2.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Pukytos - ještě k Piraňům co jsi zmínil. V tomhlo bych řekl se právě od Bethesdy hodně liší, protože co já vím, tak Piraně si vše vymýšlí sami, ale Bethesda zdaleka ne.. | |||
Autor: Pukytos | Odesláno: 20:12, 2.11.2008 | ID: 516282 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman: Jo to asi mohou .......... :) jinak ve hre jsem celkem daleko , a musim potvrdit ze vyuzivani pocitacu ( terminalu ) , picklock , plizeni je zde takovy kulisa ..... nvm jak ostatni ale ja ho skoro nevyuzil ......... | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 20:14, 2.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Pukytos - ono kdyby tam nebylo aspoň tohle, leč zpracované špatně, šlo by opravdu jen o FPS.. Vždyť ani karma a vylepšování postavy není nutné.. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 20:18, 2.11.2008 | ID: 51634c | Nahlásit Vaultmasterům |
Timmy.cz: ty mi chceš tvrdit. že kdyby byl Fallout 3 na takové úrovni jako Fallout 2 nebo 1, tak že by byly menší zisky?? Nechtěj mě rozesmát, neboť pak by ho hrali, jak běžní hráči, tak i fanoušci, uvědom si že Fallout 2,1, není to samé co například HardTruck nebo Trains Simulor , tyto tituly si oprvdu koupí jen hardcore hráči, ale fallout takto "EXTREMNÍ" nikdy nebyl, ty si prosťe zakládáš na tom, že Fallout2 byl pro běžného hráče nehratelný - zamysli se...co třeba takový Mass Effect, Zaklínač, nebo jiný žánr STALKER,Mafia?? to jsou čiré důkazy, že kvalitní hra udělat jde a mají obrovskou prodejnost....vždyť samotný Morrowind byl velice povedená hra....ani Oblivion neměl takové omezenií v pohybu jako Fallout 3...mě opravdu nebaví bloudit někde podzemím abych se dostal do GNR když vím, že je to za kupou hovínek, která je zakončená průhlednou zdí...Fallout3 má obrovský nevyužitý potenciál.... Jinak ať už se na to dívám z pohledu "masového" hráče tak to i přesto na 9/10 nemá.... | |||
Autor: Pukytos | Odesláno: 20:23, 2.11.2008 | ID: 516282 | Nahlásit Vaultmasterům |
Karma je nutna snad pokud vim na nejaky blbosti jako kdyz chces vzit companiona sebou na cesty .... vylepsovani postavy jsem zase videl v nekterych vecich uzitecne ale jinak mas docela pravdu .... da se dohrat nez levlovani ..... Tahle debeta pokud vim vznikla i okolo pokracovani gothicu 4 ...... gothic4 ma narozdil od svych predchudcu se zamerit i na americke hrace ... to znamena jednodusi questy ( jak pro blbecky ) ..... Betheseda je presne ten typ studia ktery je zameren na sirsi "hracstvo " ne komunitu coz v pripade F3 je docela skoda. | |||
Autor: Drog | Odesláno: 20:28, 2.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
Fallouta jsem ještě nehrál, takže nemohu posoudit. S tím co jsem napsal o Gothiku si ale víceméně souhlasil, to si ale trochu protiřečí s tím co si napsal ještě předtím: " Vydavat hry pro lidi je RISK vydavat pro trh je ZISK dycky. " Jistě máš pravdu v tom, že knížní předloha Zaklínače sehrála při prodejích určitou roli, to ale nic nemění na faktu, že kdyby na to ta hra neměla, výsledek by byl přesně opačný, a byla by to první a zároveň taky poslední hra red studia - důkazem toho je velmi špatně nakroucený film, který dobře nedopadl, ba co víc, hráči po něm při čekání na hru vystřizlívěli. Mezi další zajímavosti patří to, že hra se stává v Britanii a Australii téměř kultovní, a role se tu mění - čili hra dělá velmi dobrou reklamu knihám, které by se na západ ještě dlouho nepodívaly. Zaklínač je RPG jako řemen, a tu roli zaklínače tam můžeš opravdu hrát. Vývoj, výbava a tyhle šachry machry pak nejsou pro RPG tolik významné, jako role playing game/hra postavy, ve kterém to tahle hra dotáhla o pořádný kus dál. | |||
Autor: Timmy.cz | Odesláno: 20:35, 2.11.2008 | ID: 33526a | Nahlásit Vaultmasterům |
jj to mas recht zaklinac prekonal vsecka ocekavani. Ale ono to vlastne ani neni moc RPG jedinej RPG prvek je v tom to ze rozdavas body do schopnosti a levelujes ale je to hlavne good adventura s paradnimi rozhovory a zajimave spracovanymi souboji, ktere hlavne pochopi a zvladne ovladat snad naprosto kazdy... Tady je metla freeform RPG... Nikdy to nema tu spravnou atmosferu protoze si tam vlastne delate co chcete a rychle to prestane bavit. | |||
Autor: Pukytos | Odesláno: 20:37, 2.11.2008 | ID: 516282 | Nahlásit Vaultmasterům |
to drog : Zaklinac je fajn. RPG je to tutove .... a je to presne typ studia ktery dokaze vysliset hrace + navic vyda nova dobrodruzstvi zadarmo...... jediny reseni by bylo kdyby betheseda udelal novy tym ktery by byl zameren jen na F3 -F4 a snazil se ho trosku delat podle predstavy hracu.... | |||
Autor: Drog | Odesláno: 20:52, 2.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ano přístup firmy k hráčům je velmi důležitý, a jelikož je ten, který má red studio jeden z nejférovějších, tak se není čemu divit, že válna většina hráčů takovou firmu podpoří alespoň zakoupením originálky. Problém je, jak už jsem psal, v tom, že né každe studio na to má, a je tedy logické, že né každy hráč má náladu podporovat lidi, kteří stvořit něco genialního nikdy nedokáží. Proto nevidim důvod proč by si měl člověk Fallout 3 kupovat, když si ji odzkoušel, a zjistil, že to pro něj nestojí ani za dohrání. | |||
Autor: raybit | Odesláno: 20:56, 2.11.2008 | ID: 700bb8 | Nahlásit Vaultmasterům |
u zaklinace to bude tim, ze vyvojari jsou polaci a v polsku je kult sapkowskeho a sam sapwkovski se na tom podilel bethesda jenom koupila prava na fallout a pochybuju ze nekdo ze starych tvurci ji pomohl. Udelali to podle sve vize. Tu porad tvrdite jak moc je to ci neni RPG. Co si pod pojmem RPG teda predstavujete ? | |||
Autor: Pukytos | Odesláno: 20:58, 2.11.2008 | ID: 516282 | Nahlásit Vaultmasterům |
hehe zajimava otazka ja souhlasim s timhle http://cs.wikipedia.org/wiki/Hra_na_hrdiny | |||
Autor: raybit | Odesláno: 21:01, 2.11.2008 | ID: 700bb8 | Nahlásit Vaultmasterům |
to by si meli precist ti , co z f3 delaji FPS | |||
Autor: Pukytos | Odesláno: 21:06, 2.11.2008 | ID: 516282 | Nahlásit Vaultmasterům |
tezko rict on zas tak F3 nejde ovlivnovat pokud nepocitam ze vsechny ktery potkame vyvrazdime nebo ze do speech nebudeme davat body........... STALKER je taky fps a muzes se tam rozhodovat.........-. | |||
Autor: Drog | Odesláno: 21:08, 2.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
Sapkowski na hře spolupracoval jen velmi úzce. Na veletrhu knih v Brně dokonce odpověděl, že všechna jeho spolupráce začala a skončila vytvořením mapy, s kterou jedinou byl ochoten pomoct, protože žádná oficialní předtím neexistovala. To, že je to v polksu kult neznamená, uspěch. Důkazem jak již jsem řekl, je velmi špatný serial, a sestřihaný film. Ale dost už o Zaklínači, tohle forum je o Falloutu, proto nemá smysl to tu rozpitávát.4 | |||
Autor: raybit | Odesláno: 21:14, 2.11.2008 | ID: 700bb8 | Nahlásit Vaultmasterům |
chopnost rozhodovat se nedela RPG schopnost tvorby dela RPG a ve falloutu schopnost tvorby de urcite nebudes vse zabijet snad kdyz budes specialista na handtohand combat a pod ze se to hraje z FP neznamena ze F3 je FPS | |||
Autor: Drog | Odesláno: 21:35, 2.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
Původní Fallouty byly dokonalé v jednom i v druhém. Tvorba postavy, levelování a strom schopností je ti však bez pořádných dialogovým možností, a bez rozmanitosti kolika způsoby questy dokončit, uplně k hovnu - proto Oblivion a Morrowind není nic víc než nudná simulace fantasy světa. | |||
Autor: raybit | Odesláno: 21:50, 2.11.2008 | ID: 700bb8 | Nahlásit Vaultmasterům |
dokonale nebyli jinak by jsi nemohl ziskat energozbroj behem 5 minut o dalsich vybavenich nemluve ;) (F2) Oblivion, Morrowind meli nekolik zpusobu jak dokoncit nektere questy hlavne rozmanitost a zabavnost questu byla velmi dobra. (Temne bratrstvo, guildy magu,fighteru, zlodeju i hlavni linie byla slusna). Morrowind mel fakt HC kecaci rezim ;) | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 22:26, 2.11.2008 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
to raybit: S tou energozbrojí je to dost zavádějící - když jsi to hrál poprvý, tak jsi jí asi těžko sehnal za pět minut... aspoň já jsem teda byl rád, když si mě po cestě do Klamathu nepodala skupinka krtkopotkanů. No a co teprve, když jsem prodával každej trn z kytky, abych našetřil na koženou zbroj. | |||
Autor: raybit | Odesláno: 22:35, 2.11.2008 | ID: 700bb8 | Nahlásit Vaultmasterům |
uznavam spatny priklad. Teda jiny myslim ze ve F2 kdyzste byli hodne spatny -22k karmy a min tak vas stejne v ostatnich mestech meli radi. jako kdybyste meli 0 | |||
Autor: Herrer | Odesláno: 22:57, 2.11.2008 | ID: 70a9ec | Nahlásit Vaultmasterům |
Ještě jsem F3 nehrál a asi si počkám až si s tím vyhraje komunita modderů,protože nechci propadat hysterii jako mnozí z vás. Mám pocit,že pro některý je hysterčení nad vším něco jako hobby:-/ Bethesda dělá freeformový hry a ty jistě můžou bejt udělaný tak,že se svobodně rozhodnete kam půjdete a oni vás tam pak killnou jednou ranou,ale bavilo by vás to? Miluju starý Fallouty,ale nalhávat si,že byly plnohodnotně freeformový je totální kravina. Jasně,hned na začátku vám řekli o Reddingu,vy jste tam dorazili a tam nastal průser a stejně jste museli jít nejdřív questit do Denu apod... Někam se "svobodně" hodinu ploužit,dostat tam jeden headshot,loadovat a vyrazit hledat kam teda vlastně můžu jít a využít konečně tu třeba jedinou vlastnost,kterou mám vymakanou. To by nebyl freeform. Starý Fallouty byly víceméně lineární a jít na to jinak než chtěli autoři,to chtělo mít tu hru už v malíku natolik,aby člověk věděl kam jít a nebo prostě zkoušet save-load... Bavilo by nás tohle ve 3D světě? Proto nejspíš ta kritizovaná "jednoduchost",v tomhle ztvárnění hry to asi zas tak moc jinak nejde. Na druhou stranu je obrovskej průser,že Bethesda nejspíš nepochopila i věci,který na Falloutech byly skvělý a nebyly vůbec "hardcore",aby z nich museli mít nějakej strach nebo co... Cynickej humor,vtipný popisky u předmětů v inventáři,výrazný charaktery,to jsou "drobnosti",který tvořily famózní atmosféru a klidně mohly bejt i v F3. Jenže podle všeho nejsou:-( Fakt,že jste s charizmatem na dvojce a řečí třeba na 1000% stejně nevyřešili všechny okecávací questy,to byly správný atributy Falloutů. Podle toho co jsem četl,tak tohle ve F3 nefunguje jak by mělo... A vůbec,co vlastně čekat od člověka,kterej řekne,že starý Fallouty byly hlavně o násilí...:-! | |||
Autor: Drog | Odesláno: 23:14, 2.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
Velmi špatný příklad, protože i kdybys to ty věděl, postava RPG hráče to neví, a tudíž je nelogické tu zbroj hned najít i když to hraješ po stopadesátepáté. Uveď mi příklad rozmanitého questu v Oblivionu či Morrowindu, který si mohl dokončit víc než jedním způsobem ? V hlavní linii to nešlo, a co jsem si vědom tak v gildách taky ne, včetně Temného Bratrstva kde pár zajímavých questu zabíjela právě tahle nechutná linearita. Ve Falloutu to mělo logické odůvodnění, a to, že města od sebe většinou pěkných pár stovek kilometru vzdálené, a jelikož komunikace v takovém světě trochu vázne, není se čemu divit, že v dalším městě dokud něco neprovedeš, nikoho taky nevzrušuješ. | |||
Autor: byF | Odesláno: 23:29, 2.11.2008 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
Melete tu pěkný sračky hoši. | |||
Autor: karle | Odesláno: 23:37, 2.11.2008 | ID: 42baf2 | Nahlásit Vaultmasterům |
k tomu gothicu, tak zrovna gothic je hra, kde sou rpg prvky osekaný až na kost, ale kupodivu to moc nevadilo and hc hráčům, co by bez rozdělování bodíků do padesáti různých vlastností nemohli být, holt stačilo udělat pohodovej svět, nacpat to úkolama a voila, ono se to chytlo, ale i když byl gothic jakej byl, furt to nebyla blbost jako třeba oblivion | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 00:05, 3.11.2008 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
to byF: No hlavně že tvůj příspěvek za něco stojí. | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 00:31, 3.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
Co se týče Gothicu, tak to je podle mě špičková hra, jednička i dvojka. RPG prvky měla proti např F1 a F2 velmi jednoduché a šla svou cestou, ale na nižším levelu jste neměli šanci proti lepším nepřátelům, zvlášť zezačátku si do vás kopal každý. A to mám rád | |||
Autor: smejki - to Timmy | Odesláno: 09:48, 3.11.2008 | ID: 42216e | Nahlásit Vaultmasterům |
ty vole...kde jsi vza, že Bioware krachli? | |||
Autor: B.O.B.O. | Odesláno: 09:56, 3.11.2008 | ID: 41f868 | Nahlásit Vaultmasterům |
Teda tady je komentářů :) No možná budu někoho opakovat, ale jako jeden z lidí, kteří dohráli F1,2 více než 50x bych poradil vývojářům tohle: 1. Nejlépe udělat procházení krajinou jako ve F1,2 + udělat rozsháhlejsí města na úkor piplání s prostředím nudné pouště (wasteland).Když už za každou cenu chtějí, abychom chodili desítky minut hromadami sutin, tak bych uvítal minimapu v rohu obraovky + možnost zrychlit čas (jako v Operaci Flashpoint). 2. Ovládání je tak na 8 tlačítkách. Nevím, jestli vývojáři předpokládají že průměrný hráč má 12 let a IQ 70, ale uvítal bych Inventář na jednom tlačítku, mapu na druhém, pipboy s questy na dalším, atd. Překlikávat stále jako moula mě opravdu nebaví. 3. Lepší inventář, více zapracovat na předmětech. 4. Možnost prohazovat zbraně (Levá ruka kulomet, pravá pistole) jako v předchozích dílech. 5. Více měst, více příběhů, větší variabilitu hry. | |||
Autor: byF | Odesláno: 10:45, 3.11.2008 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
chiquita: Promiň, jenom jsem shrnul obsah zdejších komentářů: "Banda ubrečených dětí si stěžuje". | |||
Autor: Drog | Odesláno: 11:43, 3.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
A jeden blbeček, místo toho aby to ignoroval, to s rádobynadhledem zbytečně komentuje. :D Jak potřebné a objevné :O | |||
Autor: Fallout | Odesláno: 12:52, 3.11.2008 | ID: 6119ee | Nahlásit Vaultmasterům |
Baví mě to, hraje se to dobře a procházky pustinou si užívám. Nechápu ten Hate za každou cenu, kdyby se Fallout 3 hrál a vypadal jak 1+2, moc novodobých hráčů by blahem nevrnělo. | |||
Autor: Nick | Odesláno: 13:26, 3.11.2008 | ID: 4308b0 | Nahlásit Vaultmasterům |
Cestovat pustinou nudne nemusis. Staci kliknout na zname misto na mape se znackou a trada... | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 15:14, 3.11.2008 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
to Drog: Hm, to samý by se dalo říct o tvým příspěvku i teď o tomhle mým... takže toho radši nechme. | |||
Autor: Drog | Odesláno: 15:36, 3.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
Chiquita: Pravěže nemohl, protože to on se opřel do diskuze ve které jsem byl zapojen i já, a po které mu bylo hovno. Tudíž já si to dovolit tvrdit můžu. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 16:03, 3.11.2008 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Drog: Samozřejmě můžeš, já jen poukazoval na to, že hodnota těch příspěvků byla vcelku stejná. | |||
Autor: Drog | Odesláno: 16:40, 3.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hehe, a já ti to poukázani vyvrátil s tím, že není. :) Ale to je jedno, když ti to nedocházi tak to neřeš ... | |||
Autor: byF | Odesláno: 16:46, 3.11.2008 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
Drog: Napsal ten, co ještě FO3 nehrál a diskutuje o něm :) | |||
Autor: Drog | Odesláno: 17:21, 3.11.2008 | ID: 429576 | Nahlásit Vaultmasterům |
byF: A to je snad zakázáne ? :D Krom toho nevidím, že bych o něm napsal něco špatného - asi ses špatně vyspal :O | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 22:43, 3.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Nick - neplatí tohle pouze pro místa, kde jsi už byl? Takže vlastně musíš celou pustinu projít.. | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 22:45, 3.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 byF - zajímavé jeden blbeček na mě zkouší argumentovat: "když se ti to zdá tak blbý, tak jak bys to udělal ty?" a druhý po té co napíšu svůj návrh, jak bych hru udělal já, argumentuje tímhle: "Banda ubrečených dětí si stěžuje." Moc hezké :D | |||
Autor: byF | Odesláno: 23:14, 3.11.2008 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman: No tak se předveď a udělej tu hru, kdo Ti brání..Nejspíš nevzdělanost, neschopnost a nerozhodnost :) | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 01:27, 4.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 byF - pokud si myslíš, že by tu hru dokázal udělat jedinný člověk tak jsi opravdu blbec.. Dej mi, ale tolik peněz, které to stálo Bethesdu a zaručuji ti, že bych z toho dokázal vykouzlit lepší hru. | |||
Autor: byF | Odesláno: 08:55, 4.11.2008 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
No dobře, tak já už toho flamování nechám. | |||
Autor: Nick | Odesláno: 17:41, 4.11.2008 | ID: 4308b0 | Nahlásit Vaultmasterům |
2Freeman- ano. Jednou. To ovsem nudny neni. Najdes spoustu veci a potkas zajimavy npc. | |||
Autor: Nick | Odesláno: 17:44, 4.11.2008 | ID: 4308b0 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman - to cos napsals ze bys dokazal... ze sem se od srdce zasmal. Rekni mi napr. 1) jak se dela takova silnice ve falloutu. 2) A jake byvaji problemy s alfou. 3) Na co je dobry paralax mapping? 4) Jak to dohromady souvisi? A ze tohle je zaklad ktery umi kazdej blbec... | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 17:53, 4.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 Nick - pokud si myslíš, že by tu hru dokázal udělat jedinný člověk tak jsi opravdu blbec.. Kdybych měl ony peníze, jmenoval bych se poradcem šéfa projektu, nemyslím tim, že bych udělal hru sám :D ale jinak dělám v maxovi a cineme, takže trochu bych přiložit ruku k dílu mohl také :) | |||
Autor: byF | Odesláno: 17:55, 4.11.2008 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman: Prima, beru Te do budoucna za slovo :) | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 18:02, 4.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 byF - dovolím si citovat předešlou odpověď na tebe: "Dej mi, ale tolik peněz, které to stálo Bethesdu a zaručuji ti, že bych z toho dokázal vykouzlit lepší hru." Pokud mě chceš vzít za slovo, nejdříve mi dej ony peníze.. | |||
Autor: Salusto | Odesláno: 20:05, 4.11.2008 | ID: 51fcd0 | Nahlásit Vaultmasterům |
co to je ten felout? neni to ten kartac na parkety co ted prodavaj v teleshopingu?? ;o) | |||
Autor: byF | Odesláno: 00:06, 5.11.2008 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman: Tím bylo myšleno, že v budoucnu využuju Tvých služeb:) | |||
Autor: Freeman | Odesláno: 04:13, 5.11.2008 | ID: 616622 | Nahlásit Vaultmasterům |
2 byF - no to jsem zvědav :)) | |||
Autor: Nick | Odesláno: 21:42, 8.11.2008 | ID: 618f20 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman - pokud chces vest projekt, musis planovat praci lidi... K tomu potrebujes casovy odhad a vedet co delaji. Dale znat problemy projektu a x dalsich veci... Jenze jste vsichni chytri a kdyz dojde na vec, zesere se co muze... 1) Musis navrhnout zaklad stavebnice ve ktere se sklada silnice. Setris tim cas lidi a penize. 2) Hur se vykresluje, muze zpusobovat zobrazovaci problemy. Pokud to nevis, bud tam budes mit bugy, nebo te to bude stat spoustu penez... 3) Na setreni graficke prace. Rychleji udelas model, zakryjes nedostatky. Rozbijes fadnost. 4) Fallout-3 Az zas budes mit chytry kecy, nauc se hospodarit s penezi v hernim prumyslu. | |||
Autor: Nick | Odesláno: 22:02, 8.11.2008 | ID: 618f20 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman - pokud jsi skutecne tak chytry grafik, urcite vis jeste par dalsich veci: Jeden model = sedm dalsich (kolizni geometrie, pochuzna geometrie, fire geometrie, resolution lody, geometrie pro stiny - vse jen kvuli vykreslovani). Pokud jeden dum delas i s ladenim pres tri tydny, je to vyplata jednoho cloveka - 3 tis. dolaru (jen jeden dum). Rekni mi, jak bys tady usetril penize? Jak usetris penize na cloveku programujiciho shadery? Jak zoptimalizujes hru bez penez? Zapominas ze blby prustrel zdi se pocita jako prulet kulkou uzavrenym boxem (pouziva to nejen crysis). Jak to budes pocitata bez modelu ktery neni slozen z kvadru? Terd jsem ti polozil par zakladnich otazek, budu rad kdyz mi je odpovis a rozvinem tak diskuzi. :) | |||
Autor: Nick | Odesláno: 22:10, 8.11.2008 | ID: 618f20 | Nahlásit Vaultmasterům |
Freeman - krom toho. Prostredi falloutu je poskladano ze stavebnice. Rozmisteni dela designer kteremu to trva dva mesice. Usetris tim spoustu penez v grafickem oddeleni. Pokud ty modely udelas dobre a zakryjes skutecnost ze vse potkavas znovu a znovu, vypada to lepe nez kdyby sis hral se vsim silene dlouho. Jen reakce na tvou reakci kde kritizujes jejich detailnost. Nevim kde by mohli setrit - udelali to vse az moc levne. Take meli vybornou preprodukci - soude podle artworku a designu.Samozrejme ocekavam, ze mi to povis. Rad si to prectu a pridam argument. ;-) | |||
Autor: Nick | Odesláno: 12:09, 10.11.2008 | ID: 4308b0 | Nahlásit Vaultmasterům |
2Freeman: Nakonec abys nerek ze se se nevyjadril poradne k tvemu textu. Fallout byl humor, atmosfera, design a veci ktere jsi objevoval. Zustalo zachovano. 1 a 2 jsem dohral nespocetnekrat. 3 mam koupenou a jsem nadsenim bez sebe. Byt tebou, nejdriv ji poradne dohraj nez zacnes kritizovat. Pustina se ti v prubehu hry meni, stejne tak i jine veci. Npc potkavas kde muzes. Rek bych zes to hral tak max. 1-3 hodiny. S oblivionem to zas tak spolecnych chyb nema. Nadavat a hledat chyby umi kazdy, vyzdvihovat klady a zapory je normalni recenze. Videt do toho umi jen par... | |||
Autor: Saver | Odesláno: 09:09, 13.11.2008 | ID: 70d0fe | Nahlásit Vaultmasterům |
Hele mě F3 docela chytil, je to fakt i docela návykový. Rozhodně to neni dotažený, ale je to dobrá pařbička. JENOM DO TOHO NESMÍ ČLOVĚK JÍT S TIM ŽE JE TO POKRAČOVÁNÍ FALLOUTU!! Taky jsem ze začátku nadával jak šílenej, ale stačí se nad to povznést. Je to nová gameska, je to FPS a jako bonus: jsou tam prvky Falloutu;) Moc nevěřim, že by z toho modeři vyždímaly o moc víc, ta hra je prostě koncipovaná jako FPS a to se bude měnit těžko. A to nemluvim o tom, že atmosféra se do toho addonem přidat nedá. F3 má svojí atmosféru, ale je i přes postapocalyptickej svět taková veselá, člověk si připadá jako na procházce, když prochází polorozbořenym městem a toho se nezbavíte nějakym přídavkem. | |||
Autor: Pepan | Odesláno: 22:54, 28.11.2008 | ID: 7eda56 | Nahlásit Vaultmasterům |
Nevim zda - li si nekdo muj prispevek bude cist ale i tak bych se rad zapojil do teto "diskuze" ...Dohral sem vsechny dily. Fallout 1 sem prejel asi osmkrat, videl sem vsechny konce, hral sem za vsechny typy lidi od Andilka po Zm*da. Fallout 2 sem dojel mnohem vickrat jak jednicku a hral sem i za zensky charaktery, kdy sem si cestu doslova pros*k*l. Fallout Tactics BOS sem taky dohral ale uz jen dvakrat. Fallout 3, ten jsem dohral taky dvakrat, pak sem do toho natahal mody a prestalo me to bavit. Ale nechci FO3 a Bethesdu kritizovat jako ostatni. Zkratka se rozhodli jestli maj volit mezi skalnima fanouskama, nebo sirsi verejnosti, ktera (je dle meho nazoru tvorena tupyma, deprimovanyma hovadama bez spetky inteligence, podle kterych je dobra hra dobra pouze na zaklade zrakovych vjemu) bude snazsi nadchnout. Zvolili a asi si vybrali spatne ale FO3 je docela hratelnej. Hru sem si nastavil na Very hard, nechtelo se mi pouzivat fast travel, protoze me pustila zaujala a libila se mi, a vychutnaval sem si ji. zaroven to byla jedina hra, ve ktery jsem s chuti vstupoval do budov a jeskyni, ktere jsem prave objevil...zkratka tato hra me chytla. Bavila me a vychutnal jsem si ji. Ale uvedomte si, ze Bethesda nema zadny zkusenosti s IZO a vsechny jeji hry budou vypadat jako oblivion...Kdyby se pokousela o opravdovy pokracovani Falloutu 1 a 2, tak by to mohlo dopadnout jeste hur.. | |||
Autor: Poiuz | Odesláno: 20:05, 18.1.2009 | ID: 70a9f2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Mě osobně se na F3 nelíbí, že ztrácí humor F1a2. Tady už se nestane, že hráč narazí na hlášky z Monthy Pythona nebo verlybu uprostřed pouště... Je to takový suchý.. (když nepočítám ty vlhký vnitřnosti) |