.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Autor: Kalimero | Odesláno: 09:04, 12.1.2009 | ID: 518aba | Nahlásit Vaultmasterům |
Bojím se, zda výroba šmloulí zmrzliny není na stejném principu jako původ dětského oleje | |||
Autor: chekotay | Odesláno: 09:48, 12.1.2009 | ID: 513c9c | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalimero: Já doufám! Smejki: Líbí se mi tvůj styl humoru :-) | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 11:45, 12.1.2009 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
Heh, legrační. Ty jehličnany mě dostaly :D | |||
Autor: Jezevec | Odesláno: 11:47, 12.1.2009 | ID: 332afa | Nahlásit Vaultmasterům |
Nechci rejpat, ale ty jehličnany spíš opadali protože jsou ty stromy defacto mrtvý, než kůli zimě ;-) | |||
Autor: Smejki - jezevec | Odesláno: 12:24, 12.1.2009 | ID: 41ab16 | Nahlásit Vaultmasterům |
a čímpak zemřely?:-) | |||
Autor: mathew | Odesláno: 14:11, 12.1.2009 | ID: 326872 | Nahlásit Vaultmasterům |
a z ceho je detskxy olej pls?:DDD | |||
Autor: Rocko | Odesláno: 15:03, 12.1.2009 | ID: 6fe5d4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Nosí deti teda čáp nebo ne ? | |||
Autor: g. yebal | Odesláno: 17:07, 12.1.2009 | ID: 614164 | Nahlásit Vaultmasterům |
stromy zemřely nasledkem atomove valky, radiace, radioaktivní spad atd. - tudiz postrada vtip pointu. | |||
Autor: smejki - g.yebal | Odesláno: 17:33, 12.1.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
2059 - Je založena Frontová Linie Anchorage, protože USA stupňuje počet svého vojska na Aljašce, kde chrání ropné zdroje. Frontová Linie Anchorage způsobuje napětí ve vztazích USA a Kanady, jelikož USA se snaží vymoci si povolení chránit svým vojskem aljašské ropné potrubí. 2077 - Leden 10. - Aljaška je znovu dobyta a Frontová Linie Anchorage je opět v rukou američanů. 2077 - Říjen 23. - Bomby jsou odpáleny. Kdo tehdy začal se neví... možná Čína, možná Amerika. Poplašné sirény shánějí lidi do Vaultů, ale do krytu se uchyluje jen nemnoho lidí – mají to za falešný poplach. Vaulty jsou uzavřeny. Velká Válka I bez této chronologie je je logické, že obléhání Anchorage předcházelo jaderné válce. | |||
Autor: g. yebal | Odesláno: 17:53, 12.1.2009 | ID: 614164 | Nahlásit Vaultmasterům |
To jsem nevědel. Ale je to blbý dělat do postapo hry neco z období před válkou ne? | |||
Autor: mathew | Odesláno: 19:15, 12.1.2009 | ID: 326872 | Nahlásit Vaultmasterům |
ani ne aspon se kouknes na konfilkt ktery to silenstvi clele vyvolal | |||
Autor: mi. | Odesláno: 19:21, 12.1.2009 | ID: 70d1c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
OMG^2 - Snad nechcete, abych po precteni tohodle dostal nejakej zachvat. o_O .) | |||
Autor: smejki | Odesláno: 19:29, 12.1.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
jinak celá šasová osa se nachází tady http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir=spolecne/bible/polozky&id=historie | |||
Autor: chekotay | Odesláno: 19:44, 12.1.2009 | ID: 33c79e | Nahlásit Vaultmasterům |
g. yebal: Je to blbý. je to Bethesda. | |||
Autor: smejki - gyebal | Odesláno: 21:13, 12.1.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
situovat hru do válečné operace.... jak jinak bys chtěl prohloubit FPS stránku hry? :-/ | |||
Autor: Toxar | Odesláno: 21:43, 12.1.2009 | ID: 7f00a6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Datadisk je sice hezká věc, ale maká už někdo na předělávce Falloutu 1 a 2??? To je to co mě zajímá. Totální předělávka všech zbraní, questů, lokací a rozhovorů do puntíku. CO? | |||
Autor: chekotay | Odesláno: 00:46, 13.1.2009 | ID: 33c79e | Nahlásit Vaultmasterům |
Ech...warum? | |||
Autor: bill | Odesláno: 02:22, 13.1.2009 | ID: 618e5e | Nahlásit Vaultmasterům |
Fallout 3 naozaj potrebuje posilnit FPS stranku hry, je tam toho malo, hlavne pustina je prazdna. Som len tak išiel z jedneho konca na druhy a stretol som jedneho obrovskeho skorpiona a 2 yao gay. Akurat sa clovek zabavi ked vlezie do nejakej diery tam je viac enemy. | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 09:00, 13.1.2009 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
bill: :D aha, už rozumim Toxar: Bych to nehrá ani tak.. základní mechaniky jsou wrong (vats) | |||
Autor: mi. | Odesláno: 10:26, 13.1.2009 | ID: 70d1c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ratmamahatma: myslim, ze po uprave vats by to bylo taky neco jineho. Samozdrejme i cely pocet a delka questu je v F3 uplne odlisny od ostatnich dilu tam si clovek skocil pro kizku "u popelnice" o obrazovku dal a mel hotovo v tom bylo docela kouzlo. :) | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 11:35, 13.1.2009 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
mi.: Tak jasně no. Mě F1 a 2 vyhovujou tak jak jsou.. naopak kdyby to bylo předělaný do F3 tak pochybuju, že bych byl schopnej nějak přejít tu pachuť... | |||
Autor: mi. | Odesláno: 12:53, 13.1.2009 | ID: 70d1c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ratmamahatma: Jo urcite jen by to dnesni verejnost neprijala a myslim, ze prodej by se nedostal na takove cisla jako, kdyz to udelaj tak jak to udelali. Jen bych ocenil nejaky mega datadisk, kde by se poradne zamerili na pocet zbrani, nepratel a drobnych questu. Mozna i na koncepci mest, ktera je znacne odlisna od starsich dilu. A i kdyz si myslim, ze je F3 docela rozsahla tak je to vpodstate jedno vetsi mesto a nejaky okolni baracky nebo tovarny na nuka kolu :D. No, ale v podstate uz dlouho sem si nenahral singl. hru, kterou jsem hral dele jak par hodin :o) | |||
Autor: smejki - to mi. | Odesláno: 14:32, 13.1.2009 | ID: 705b68 | Nahlásit Vaultmasterům |
jiste ....v kontextu dnesniho hnoje je F3 stale velmi kvalitni hrou. Coz vlastne nemluvi pochvalne ani o jednom. | |||
Autor: bill | Odesláno: 16:23, 13.1.2009 | ID: 602f94 | Nahlásit Vaultmasterům |
pri modelovani postapo sveta si treba uvedomiť že vacsina ludi nezije a ti co ziju maju prirodzenu snahu sa spajať dokopy (lebo sa tak zväčšuju ich šance na prežitie), takže tam proste nemôžete napráskať kopec miest; napr. Fallout 2 mal cca 10 miest alebo koľko lenže sa odohraval na celom zapadnom pobrezi USA! Aj to tie mesta neboli nejako extra velke. Takže podľa môjho názoru by mapa Falloutu 3 zniesla tak 1 väčšie mesto (ale naozaj vacsie, Megatona je smiesny pluvanec) a nejakú zakladnu banditov a vonku by sa prechadzali len samotari alebo mensie militantne skupinky. Proste nie taky chaos ako F3 - ti ludia tam kempuju po celej mape akoby boli na vylete a človek nechape čo žerú, čo robia, ako sa bránia proti enemákom a banditom? | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 20:50, 13.1.2009 | ID: 6f716c | Nahlásit Vaultmasterům |
mi: Jj, je něco zkaženého na dnešním zábavním průmyslu. Nicméně tvrdím, že je vždy možné udělat hru kvalitní a zároveň přitažlivou pro moderní publikum. Je tu nějaký důvod, proč se většina vývojářů (včetně Bethesdy) když má na výběr dvě možnosti, rozhodne pro tu stupidnější. Asi si myslej, že stupidní znamená jednoduchý a hratelný. Pokud ale nejste neumětelové, můžete mít věci promyšlené, dávající smysl a zároveň jednoduché a hratelné, aniž by jste do vývoje dali o moc více energie/peněz. Blizzard vede ;) Btw. viděli jste teď video na Kmotra 2? Myslim, že i Vávra vede :D | |||
Autor: smejki - Ratma | Odesláno: 21:09, 13.1.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
zářným příkladem poslední doby je Bioshock s obrovskou uměleckou hodnotou. Designově i příběhově (a filosoficky). A jaké má prodeje panečku! | |||
Autor: bill | Odesláno: 21:39, 13.1.2009 | ID: 602f94 | Nahlásit Vaultmasterům |
2smejki - nesúhlas, Bioshock je príklad brutálneho zjednodušovania a arkády oproti svojmu predchodcovi System Shocku. | |||
Autor: smejki | Odesláno: 22:26, 13.1.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
System Shock jsem nikdy nehrál. Ostatně ani tak Bioshock nepovažuji za jeho nástupce. Je z jiného prostředí, s jiným jménem, jiným zaměřením. Navíc nemluvím o herních mechanismech, ale o jeho přidaných hodnotách. | |||
Autor: mi. | Odesláno: 23:37, 13.1.2009 | ID: 70d1c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
tak: to Ratmamahatma: Jisto jistě určitě jo, ale omluv mě i když Blizzard zbožňuju rsp. Diablo1,2,Exp. super kousky, ostatne Warcrafty a Starcrafty sem si taky pustil, jistojistě nešlapli vedle ani s WoWem. přesto je WoW opravdu jen továrna na penize jem sice jen bývalím hráčem, ale prostě už jen ta stupidita hry, kdy človek potřebuje mit minimalně 30-40 schopnejch lidi bejt několik dnu v týdnu u pc a furt raidovat.. a věčně se soustředit no je prostě vidét, že tohle zvladlo jen pár guild a progress se pak už jen kopíroval. Dost WoWu. ted k Diablu 3? Nevim jestli se tady ukazujou nejaci hrači popr. hraci BN.. ja si D2 hraju jiz od vydani a vždy se k němu rád vracim. Ale ty obrazky nového diabla mě příjdou prostě slabota :( ač nejsem skalním příznivcem moderních kamer, tak i přesto si prostě myslim, že hry typu WoW,Warhammer online, Connan teď stavjej on-line rpg. Tak se nechám překvapit jak se jim ta D3 povede. smejki: No nevim Bioshock jsem dohrál a teda dobře uznávám grafika opravdu hezká, tajemné prostředí, ale lineárnost všeho.. vpodstatě DOOM1 v hezčí grafice a to v DOOMU bylo více místností :D. Ale je fakt, že to neni propadák jak ostatní nesmysli co vycházej. | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 09:12, 14.1.2009 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
mi: No WoW jsem nikdy nehrál.. hnusí se mi ta stylizace. Ale grafika Diabla 3 mi už připadá zcela ok. Z posledních obrázků je vidět, že si vzali k srdci celou tu kauzu o barevnosti hry a atmosféra podle mě docela přitvrdila. Sem rád, že se dneska ještě někdo stará o názory fanoušků. Iso pohled mám velice rád - hraju hodně RTSka a ruku na srdce, že u nich jiné pohledy dost pokulhávaj. U diabla to vnímám podobně. Absolutně dementuju jakákli tvrzení, že pohled z vlastních očí nebo přez rameno je jakkoli nadřazenej pohledu zvrchu. To je opravdu jako by jste řekli, že ich-forma je lepší než er-forma (dík pan Kasal :) ). V moderní literatuře má svoje místo oboje, nevim, proč by tomu mělo být u her jinak. U toho Blizzardu je každopádně hned vidět, že chápou, co hru dělá dobrou. Když uveřejňují informace o Diablu 3 a StarCraftu 2 tak je to nejen o grafice apod. ale hlavně o příběhu, vyváženosti, systému hry. Od Todda se dozvíte leda, že budete moc házet atomovky na vybuchující auťáky a o tom, co przní s příběhem a systémem hry rači ani nemluví. Bioshock sem hrál asi jenom dva večery a pak mě ty koridory a náročný nepřátele přestali bavit (když sem si zkoušel trochu hrát se schopnostma tak mi sežrali hlavu..) a ty nahrávky válející se všude po městě byly patetický. Takže u mě taky špatně. | |||
Autor: mi. | Odesláno: 10:06, 14.1.2009 | ID: 70d1c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ratmamahatma: Iso mam taky rád je v tom jistá přehlednost no :) Uvidime jak dlouhe diablo udělají. Jelikož 1-2 to jsou opravdu i s full questama rychle gamesky. Takže můžu říct, že se více těšim na pokračování příběhu než na podobu zpracování :) | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 10:58, 14.1.2009 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
Takhle.. možná to vyznělo, jako by se mi Bioshock vůbec nelíbil. To určitě něni ten případ. Myslim, že je to dobrá hra, jenom ne pro mě (narozdíl od F3 o který si myslim, že je to špatná hra a už vůbec ne pro mě :) ) | |||
Autor: mi. | Odesláno: 13:37, 14.1.2009 | ID: 70d1c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jo ještě k WoWu taky jsem si první rok co to běželo říkal, že to je jak pro děti samá růžová houba atp., ale po tom co jsem to zkusil jsem na to hodil opravdu jiný názor a docela mě to prostředí přirostlo k srdci. :) Jako třeba národy jsou bohovský jakožto odpůrce gnomů :D "hrál jsem jen hordu" musím říct, že ownit tyhle pidi hajzlíky bylo opravdu bezva. :) |