.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Patří už tak nějak (a tak trochu nechtěně i v reálu) k Falloutu, že něco objevíte, někomu pomůžete, chcete toho spoustu, pak někdo zkrachuje, jiný to koupí, vy pak dostanete něco, co jste nechtěli, ale jiným dětičkám to vyhovuje (času přece neporučíš, je jiná doba atd.) a nakonec si ublíženě stěžujete, že to mělo přece dopadnout jinak, načež jste ušlapání v tlačenici na popcorn (jeden šunkosýrový, prosím). A teď bych rád otevřel další stánek s pupkající pochoutkou, ač se zrovna k tomuhle asi nikdy nepoženu. Nedávno si nám tu pobrečeli byF s JaWem, že Iply už má jen tři měsíce na záchranu života a slibní lidé prchají od stébélek na břehu a naskakují na fungující škunery. No a včil asi někdo povytáhl špuntík, protože jistý anonym jménem defonten vynesl na světlo světa artwork, který stvořil pro Iply a jeho projekt V13.
Autor: AiMLEzZz | Odesláno: 21:11, 25.3.2009 | ID: 705bd2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Woooo-hoooo! *poskočení* | |||
Autor: Johnny Nuclear | Odesláno: 21:23, 25.3.2009 | ID: 6fbf2a | Nahlásit Vaultmasterům |
nenechte se unést 1 anonym ... | |||
Autor: byF | Odesláno: 23:30, 25.3.2009 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ehm, nikoli anonym, nýbrž Natiq "Defonten" Aghayev, autor takových šlágrů jako: http://fallout.wikia.com/wiki/Image:Defonten_City_Ruins.jpg | |||
Autor: HonziQue | Odesláno: 00:16, 26.3.2009 | ID: 7080e6 | Nahlásit Vaultmasterům |
rad bych tomu veril... | |||
Autor: Síma | Odesláno: 08:27, 26.3.2009 | ID: 51fd94 | Nahlásit Vaultmasterům |
Abych pravdu řekl, přál bych IPLY aby se konečně postavila na nohy ale na druhou stranu nemá cenu pumpovat peníze do něčeho, co evidentně nefunguje! | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 08:52, 26.3.2009 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
Já tak nějak nevim proč to nadšení. Co vás vede k představě, že MMO ze světa Falloutu od nefunkční firmy bude něco dobrýho? | |||
Autor: moonfear | Odesláno: 10:31, 26.3.2009 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
protože raději budu věřit iply, kteří stvořili dobré hry, než bethesdě co zvládla jen zkurvit značku. | |||
Autor: smejki - moonfear | Odesláno: 10:36, 26.3.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
....FOBOS :píská si a jde o dům dál: | |||
Autor: Raoul | Odesláno: 11:55, 26.3.2009 | ID: 513ca2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tiež sa nijak neteším, pri predstave Fallout MMO. Ako, načo kurviť klasiku ešte takýmto "skvostným" typom hry... MMO sú zlo dnešnej doby. Pôvodný Fallout si vždy zakladal na uveriteľných postavách a prostredí, a predstava mutantov pobehujúcich po vyprahlých planinách a zbierajúcich body, fragy, levely... to je proste paródia. | |||
Autor: Raoul - moonfear | Odesláno: 12:05, 26.3.2009 | ID: 513ca2 | Nahlásit Vaultmasterům |
A čo ťa vedie k takej slepej dôvere? Dnes je iná doba, a aj Interplay nie je to, čo býval. Ľudia, čo robili na starých falloutoch sú rozutekaní po iných spoločnostiach. Navyše Bethesda má aspoň skúsený funkčný tým. Z nového Interplayu môže vzísť všeličo, len nie to, čo by sme očakávali... | |||
Autor: byF | Odesláno: 12:25, 26.3.2009 | ID: 61192a | Nahlásit Vaultmasterům |
Ohledně MMORPG.... RPG znamená role playing game... A jestli si vzpomínáte na Dračí Doupě, D&D, Shadowrun, GURPS, Fallout d20 :), to všechno byly předobrazy počítačových RPG her... A kde jinde asi můžeš lépe hrát roli, než v MMO, kde máš možnost interagovat s tisíci dalších lidí?? Samozřejmě, MMO hry se pořád nedostali tak daleko, aby mohli být plnohodnotnými náhradníky Pána jeskyně :) Nicméně, vývoj se neustále posouvá a za jednu nejlépe se vyvíjejích her bych uvedl EVE Online, kde je i mozne zalozit si banku pro hrace mimo standardni herni mechanismy a nasledne ji vytunelovat :) | |||
Autor: byF | Odesláno: 12:25, 26.3.2009 | ID: 61192a | Nahlásit Vaultmasterům |
*nedostaly*, *mohly* | |||
Autor: Necromancker | Odesláno: 13:39, 26.3.2009 | ID: 618f20 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jestli to bude jen další levelovačka a fragmentačka, tak je Fallout evidentně v hajzlu (Zabili Fallouta, ať žije Fallout!). Ale jestli tam bude možnost hrát i různé role (obchodník, průvodce karavany, opravář, kuchař, otrokář atd...), no prostě taková simulace postapo světa, kde hráči nahradí počítačem řízené postavy, tak nevidím problém. Ale nevím, jak by se to zrobilo a asi jsem příliš velký optimista. Raději budu předpokládat, že to bude jenom další naprachyvýdělečná sračka a popřípadě se nechám příjemně překvapit, jestli temu tak nebude. | |||
Autor: ještěr | Odesláno: 14:27, 26.3.2009 | ID: 7f27b0 | Nahlásit Vaultmasterům |
do jisté míry bych bejt váma taky brzdil to nadšení, spojovaný s tím, že pro IPLY teď workuje mj. Defonten. sám Defonten totiž úspěch nezaručí. Možná bych toho klučinu ukecal i na nějakou jednorázovku pro BGE, takže asi tak. Prostě good marketingový tah, todlencto. :) | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 15:31, 26.3.2009 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
to byF a Necromancker: To je hezká teorie. Před několika lety jsem si takhle MMORPG taky představoval. Problém je v tom, že drtivá většina lidí naprosto sere na jakékoli hraní role (role play.. takže hrajou jenom MMOG ehm) a co si budem povídat, ty hry většinou ani nejsou postavený tak, aby takové chování podporovaly. Upřímě preferuju NPC, protože ty alespoň sakra vědí, v jakém světě jsou a "jakou roli maj hrát" a nebavěj se o fotbale nebo buildech a expách spamujíce v průběhu lol wtf a takový ty stupidní manga smajly.... to vše třeba ve starověké Číně... ehm.. ne díky. | |||
Autor: smejki - ratma | Odesláno: 15:37, 26.3.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
to je přesné | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 15:41, 26.3.2009 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
A prosimvás nezapomínejte, že za fallouty vděčíme Black Isle týmu. Managment Iply k celkovému mixu nepřidal nic dobrého. F2 narushoval (nemusim snad připomínat, jak zabugovaná celá hra v podstatě je.. tam neni skoro jedinej skript napsanej bez děr a to padání je ještě horší než v jedničce), Taktixe nechal udělat amatérama (div že to dopadlo aspoń jak to dopadlo), Black Isle rozpustil, FOBOS.. to snad ani nemusim komentovat... Jediný co udělali dobře, bylo, že prodali práva Bethesdě.... a i to se nakonec ukázalo jako prohra (to ale samozřejmě nebylo v ničích silách tehdy odhadnout).. Udělat MMO neni žádná prdel to nemůže zvládnout žádná společnost, která nemá pevný základy + S tim jak se všem líbí Fallout 3 je pravděpodobný, že se mu budou chtít podobat. | |||
Autor: byF | Odesláno: 15:43, 26.3.2009 | ID: 61192a | Nahlásit Vaultmasterům |
Ratma: No jasně, to už je věc druhá. Pochybuju, že to ty hráče někdy napadlo :) | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 15:57, 26.3.2009 | ID: 51d558 | Nahlásit Vaultmasterům |
byF - Tak spoustu hráčů to třeba napadnout mohlo, ale jak řikám - Ty hry takové chování většinou nijak nepodporujou - a podle mě se to ani nedaří příběhovym MMO jakym je třeba Pán prstenů - většinu času je to prostě mlátička a neustálé umírání, respawn a honění skillů a vybavení vás z jakékoli role brzo stejně vyvedou. Já teda neřikám, že vim jak roleplaying v MMO podporovat.. To je asi opravdu nad lidské síly se všema těma hovadama co se vám tam přihlásej a jejichž peníze jsou stejně dobrý jako kohokoli jiného. | |||
Autor: Armyboy | Odesláno: 17:55, 26.3.2009 | ID: 6f9944 | Nahlásit Vaultmasterům |
K tomu proč se každý snaží vyrobit MMORPG. Tady jde o to, že když vydáte "normální" hru tak vám za ní přidou prachy jen 1, ten človíček si jí koupí a tím to hasne. Nehledě na to, že polovina si to odněkud stáhne a tím se docela dost smrskne už tak né moc veselý zisk. Ale u MMORPG máte stálý měsíční příjem od VŠECH hráčů a to je to hlavní proč chtějí mít všichni svojí MMO, tedy i IPLY, podle mě to vůbec není špatný nápad, naopak, jestli je má něco zachránit tak tohle je možná jediná reálná cesta jak z těch sraček ven. Stačí se podívat na Blizzard a jejich World of Warcraft - pokud tam někdo neudělá nějaký "tunel" tak je Blizzard finančně zajištěný asi tak na 200 let dopředu a to si klidně můžou dovolit dávat na vývoj nových her desítky miliónů USD. Kdyby to klaplo tak jim pravidelný finanční příjem může zachránit prdel a to by bylo super ale mám obavy, že už je příliš pozdě... | |||
Autor: Ratmamahatma | Odesláno: 18:33, 26.3.2009 | ID: 6f716c | Nahlásit Vaultmasterům |
Blizzard neni příklad průměrného vlastníka nějakého MMORPG titulu, ale vrcholového. Prakticky nikomu se tenhle úspěch nepodařilo zopakovat a to právě proto, že Blizzard sedí jak velká žába na prameni :) Dokonce i nadávno vyšlej Warhammer je teď poloprázdnej páč zas všichni naskákali na Blizzardovskej krek. Nicméně neřikám, že se na tom nikomu nepodařilo vydělat slušný peníze, ale mějte taky napaměti o co náročnější je vývoj (a provoz) MMO než normální hry. Když to zvoráte nebo jednoduše dodáte jen průměrnej titul tak na tom moc nenarejžujete a ještě budete rádi, jestli si to vydělá samo na sebe. A jak řikám - Vývoj MMO je náročná věc a neni to nic pro nestabilní firmy. Ještě bych chtěl dodat k tomu EVE a kursu vývoje MMO: Nemyslim si, že celkově vývoj spěje směrem k většímu roleplayingu. A EVE rozhodně nestanovuje žádnej kurs pro budoucí MMO. | |||
Autor: Armyboy | Odesláno: 20:14, 26.3.2009 | ID: 6f9944 | Nahlásit Vaultmasterům |
Pro Ratma: Souhlas, Blizzard je špička, uvedl jsem ho hlavně proto, že když se to povede tak je to zlatý důl a to kurevsky :-). Moc šancí, že se to IPLY povede opravdu není ale kdyby ano, tak by to MOHLA být pecka - svět Falloutu dává právě takovéto herní koncepci (MMO) neuvěřitelné možnosti, World of War. a další jsou jen více či méně fantasy rubačky ale tady kdyby se to povedlo a vznikl skutečně funkční postapokalyptický svět...to by byla nádhera. Už jen ta představa co všechno by tam mohl člověk dělat, čím vším by mohl být, hmm, krásné sny... Bohužel musím souhlasit i s tím, že i kdyby se to povedlo jen těžko by se hra probíjela na výsluní, viz nadějná Age of Conan, ten parchant WOW prostě zatím přebíjí vše :-/. | |||
Autor: HonziQue | Odesláno: 20:40, 26.3.2009 | ID: 7080e6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Armyboy - na druhou stranu vyvoj mmorpg stoji mnohem vic penez a prakticky nikdy nekonci, provozni naklady tu jsou obrovsky(konektivita, hardware, personalni obsazeni atp), marketing taky spolkne svoji cast... zkratka proto se mesicne plati za onlinovku a pokud je uspesna a dokaze si udrzet urcity pocet hracu, aby zustavala ziskova(obecne se mluvi o tom, ze by se zminovany Warhammer mel v pohode udrzet, v soucasnosti ma 300 tisic aktivnich predplatitelu a navic za nim stoji EA) a potom je to dojna krava:). Bohuzel je to opravdu na sirsi lokte a je potreba spousta penez... | |||
Autor: byF | Odesláno: 16:33, 27.3.2009 | ID: 703390 | Nahlásit Vaultmasterům |
Co chybí v MMORPG pro hraní role, je motivace... Zrovna dneska jsem nad tim premyslel na cvikach, toz me napadlo, ze vlastne chybi ve hrach skutecna tvorba obsahu a zejména tvorba vlastních pravidel... | |||
Autor: Johny | Odesláno: 15:01, 28.3.2009 | ID: 51615a | Nahlásit Vaultmasterům |
Tři měsíce je prostě krátká doba na výrobu jakékoliv hry. Pochybuju, že stvoří něco, co zaujme "investory". Viděl bych to na konečnou stanici. Doufám, že se smí vložit odkaz přímo sem, takže: Každopádně Defonten má svoje stránky, kde je tenhle koncept i jiné postapo koncepty. "http://www.defonten.az". | |||
Autor: smejki - johny | Odesláno: 16:35, 28.3.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
ty jsi taky výroba - musí mít 30megababek a musí oficiálně vyhlásit vývoj Fallout Online titulu | |||
Autor: Johny - smejki | Odesláno: 16:03, 29.3.2009 | ID: 42e394 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ok. Jsem neveděl, no.:)) Každopádně si toho moc neděje, tak mám pochyby aby se něco vůbec dělo...než zemřu stářím:)) |