.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Smejki, 2009-03-25 19:16:36, NMA

Všichni ruce nahoru! FOOL vystrkuje růžky

Patří už tak nějak (a tak trochu nechtěně i v reálu) k Falloutu, že něco objevíte, někomu pomůžete, chcete toho spoustu, pak někdo zkrachuje, jiný to koupí, vy pak dostanete něco, co jste nechtěli, ale jiným dětičkám to vyhovuje (času přece neporučíš, je jiná doba atd.) a nakonec si ublíženě stěžujete, že to mělo přece dopadnout jinak, načež jste ušlapání v tlačenici na popcorn (jeden šunkosýrový, prosím). A teď bych rád otevřel další stánek s pupkající pochoutkou, ač se zrovna k tomuhle asi nikdy nepoženu. Nedávno si nám tu pobrečeli byF s JaWem, že Iply už má jen tři měsíce na záchranu života a slibní lidé prchají od stébélek na břehu a naskakují na fungující škunery. No a včil asi někdo povytáhl špuntík, protože jistý anonym jménem defonten vynesl na světlo světa artwork, který stvořil pro Iply a jeho projekt V13.



A není to všechno. Vynášení informací je vždycky velká sranda:
defonten tvrdí, že pracoval pod vedením přeběhlíka Jasona Andersona, že jeho skvostná práce je ze začátku roku 2008 a že se na projektu V13 podle Chrise Taylora stále pracuje a můžeme se těšit na brzké oficiální oznámení vývoje.

Že by Jiřík donesl živou vodu?

Sdílet na Facebooku
Autor: AiMLEzZzOdesláno: 21:11, 25.3.2009ID: 705bd2Nahlásit Vaultmasterům
Woooo-hoooo! *poskočení*
Autor: Johnny NuclearOdesláno: 21:23, 25.3.2009ID: 6fbf2aNahlásit Vaultmasterům
nenechte se unést 1 anonym ...
Autor: byFOdesláno: 23:30, 25.3.2009ID: 703390Nahlásit Vaultmasterům
Ehm, nikoli anonym, nýbrž Natiq "Defonten" Aghayev, autor takových šlágrů jako: http://fallout.wikia.com/wiki/Image:Defonten_City_Ruins.jpg
Autor: HonziQueOdesláno: 00:16, 26.3.2009ID: 7080e6Nahlásit Vaultmasterům
rad bych tomu veril...
Autor: SímaOdesláno: 08:27, 26.3.2009ID: 51fd94Nahlásit Vaultmasterům
Abych pravdu řekl, přál bych IPLY aby se konečně postavila na nohy ale na druhou stranu nemá cenu pumpovat peníze do něčeho, co evidentně nefunguje!
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 08:52, 26.3.2009ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
Já tak nějak nevim proč to nadšení. Co vás vede k představě, že MMO ze světa Falloutu od nefunkční firmy bude něco dobrýho?
Autor: moonfearOdesláno: 10:31, 26.3.2009ID: 703390Nahlásit Vaultmasterům
protože raději budu věřit iply, kteří stvořili dobré hry, než bethesdě co zvládla jen zkurvit značku.
Autor: smejki - moonfearOdesláno: 10:36, 26.3.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
....FOBOS :píská si a jde o dům dál:
Autor: RaoulOdesláno: 11:55, 26.3.2009ID: 513ca2Nahlásit Vaultmasterům
Tiež sa nijak neteším, pri predstave Fallout MMO. Ako, načo kurviť klasiku ešte takýmto "skvostným" typom hry... MMO sú zlo dnešnej doby. Pôvodný Fallout si vždy zakladal na uveriteľných postavách a prostredí, a predstava mutantov pobehujúcich po vyprahlých planinách a zbierajúcich body, fragy, levely... to je proste paródia.
Autor: Raoul - moonfearOdesláno: 12:05, 26.3.2009ID: 513ca2Nahlásit Vaultmasterům
A čo ťa vedie k takej slepej dôvere? Dnes je iná doba, a aj Interplay nie je to, čo býval. Ľudia, čo robili na starých falloutoch sú rozutekaní po iných spoločnostiach. Navyše Bethesda má aspoň skúsený funkčný tým. Z nového Interplayu môže vzísť všeličo, len nie to, čo by sme očakávali...
Autor: byFOdesláno: 12:25, 26.3.2009ID: 61192aNahlásit Vaultmasterům
Ohledně MMORPG....

RPG znamená role playing game... A jestli si vzpomínáte na Dračí Doupě, D&D, Shadowrun, GURPS, Fallout d20 :), to všechno byly předobrazy počítačových RPG her...

A kde jinde asi můžeš lépe hrát roli, než v MMO, kde máš možnost interagovat s tisíci dalších lidí??

Samozřejmě, MMO hry se pořád nedostali tak daleko, aby mohli být plnohodnotnými náhradníky Pána jeskyně :) Nicméně, vývoj se neustále posouvá a za jednu nejlépe se vyvíjejích her bych uvedl EVE Online, kde je i mozne zalozit si banku pro hrace mimo standardni herni mechanismy a nasledne ji vytunelovat :)
Autor: byFOdesláno: 12:25, 26.3.2009ID: 61192aNahlásit Vaultmasterům
*nedostaly*, *mohly*
Autor: NecromanckerOdesláno: 13:39, 26.3.2009ID: 618f20Nahlásit Vaultmasterům
Jestli to bude jen další levelovačka a fragmentačka, tak je Fallout evidentně v hajzlu (Zabili Fallouta, ať žije Fallout!). Ale jestli tam bude možnost hrát i různé role (obchodník, průvodce karavany, opravář, kuchař, otrokář atd...), no prostě taková simulace postapo světa, kde hráči nahradí počítačem řízené postavy, tak nevidím problém. Ale nevím, jak by se to zrobilo a asi jsem příliš velký optimista. Raději budu předpokládat, že to bude jenom další naprachyvýdělečná sračka a popřípadě se nechám příjemně překvapit, jestli temu tak nebude.
Autor: ještěrOdesláno: 14:27, 26.3.2009ID: 7f27b0Nahlásit Vaultmasterům
do jisté míry bych bejt váma taky brzdil to nadšení, spojovaný s tím, že pro IPLY teď workuje mj. Defonten. sám Defonten totiž úspěch nezaručí. Možná bych toho klučinu ukecal i na nějakou jednorázovku pro BGE, takže asi tak. Prostě good marketingový tah, todlencto. :)
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 15:31, 26.3.2009ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
to byF a Necromancker:
To je hezká teorie. Před několika lety jsem si takhle MMORPG taky představoval. Problém je v tom, že drtivá většina lidí naprosto sere na jakékoli hraní role (role play.. takže hrajou jenom MMOG ehm) a co si budem povídat, ty hry většinou ani nejsou postavený tak, aby takové chování podporovaly.
Upřímě preferuju NPC, protože ty alespoň sakra vědí, v jakém světě jsou a "jakou roli maj hrát" a nebavěj se o fotbale nebo buildech a expách spamujíce v průběhu lol wtf a takový ty stupidní manga smajly.... to vše třeba ve starověké Číně... ehm.. ne díky.
Autor: smejki - ratmaOdesláno: 15:37, 26.3.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
to je přesné
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 15:41, 26.3.2009ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
A prosimvás nezapomínejte, že za fallouty vděčíme Black Isle týmu. Managment Iply k celkovému mixu nepřidal nic dobrého. F2 narushoval (nemusim snad připomínat, jak zabugovaná celá hra v podstatě je.. tam neni skoro jedinej skript napsanej bez děr a to padání je ještě horší než v jedničce), Taktixe nechal udělat amatérama (div že to dopadlo aspoń jak to dopadlo), Black Isle rozpustil, FOBOS.. to snad ani nemusim komentovat... Jediný co udělali dobře, bylo, že prodali práva Bethesdě.... a i to se nakonec ukázalo jako prohra (to ale samozřejmě nebylo v ničích silách tehdy odhadnout)..
Udělat MMO neni žádná prdel to nemůže zvládnout žádná společnost, která nemá pevný základy + S tim jak se všem líbí Fallout 3 je pravděpodobný, že se mu budou chtít podobat.
Autor: byFOdesláno: 15:43, 26.3.2009ID: 61192aNahlásit Vaultmasterům
Ratma: No jasně, to už je věc druhá. Pochybuju, že to ty hráče někdy napadlo :)
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 15:57, 26.3.2009ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
byF - Tak spoustu hráčů to třeba napadnout mohlo, ale jak řikám - Ty hry takové chování většinou nijak nepodporujou - a podle mě se to ani nedaří příběhovym MMO jakym je třeba Pán prstenů - většinu času je to prostě mlátička a neustálé umírání, respawn a honění skillů a vybavení vás z jakékoli role brzo stejně vyvedou. Já teda neřikám, že vim jak roleplaying v MMO podporovat.. To je asi opravdu nad lidské síly se všema těma hovadama co se vám tam přihlásej a jejichž peníze jsou stejně dobrý jako kohokoli jiného.
Autor: ArmyboyOdesláno: 17:55, 26.3.2009ID: 6f9944Nahlásit Vaultmasterům
K tomu proč se každý snaží vyrobit MMORPG.
Tady jde o to, že když vydáte "normální" hru tak vám za ní přidou prachy jen 1, ten človíček si jí koupí a tím to hasne. Nehledě na to, že polovina si to odněkud stáhne a tím se docela dost smrskne už tak né moc veselý zisk.
Ale u MMORPG máte stálý měsíční příjem od VŠECH hráčů a to je to hlavní proč chtějí mít všichni svojí MMO, tedy i IPLY, podle mě to vůbec není špatný nápad, naopak, jestli je má něco zachránit tak tohle je možná jediná reálná cesta jak z těch sraček ven.
Stačí se podívat na Blizzard a jejich World of Warcraft - pokud tam někdo neudělá nějaký "tunel" tak je Blizzard finančně zajištěný asi tak na 200 let dopředu a to si klidně můžou dovolit dávat na vývoj nových her desítky miliónů USD.
Kdyby to klaplo tak jim pravidelný finanční příjem může zachránit prdel a to by bylo super ale mám obavy, že už je příliš pozdě...
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 18:33, 26.3.2009ID: 6f716cNahlásit Vaultmasterům
Blizzard neni příklad průměrného vlastníka nějakého MMORPG titulu, ale vrcholového. Prakticky nikomu se tenhle úspěch nepodařilo zopakovat a to právě proto, že Blizzard sedí jak velká žába na prameni :) Dokonce i nadávno vyšlej Warhammer je teď poloprázdnej páč zas všichni naskákali na Blizzardovskej krek.
Nicméně neřikám, že se na tom nikomu nepodařilo vydělat slušný peníze, ale mějte taky napaměti o co náročnější je vývoj (a provoz) MMO než normální hry. Když to zvoráte nebo jednoduše dodáte jen průměrnej titul tak na tom moc nenarejžujete a ještě budete rádi, jestli si to vydělá samo na sebe. A jak řikám - Vývoj MMO je náročná věc a neni to nic pro nestabilní firmy.

Ještě bych chtěl dodat k tomu EVE a kursu vývoje MMO: Nemyslim si, že celkově vývoj spěje směrem k většímu roleplayingu. A EVE rozhodně nestanovuje žádnej kurs pro budoucí MMO.
Autor: ArmyboyOdesláno: 20:14, 26.3.2009ID: 6f9944Nahlásit Vaultmasterům
Pro Ratma:
Souhlas, Blizzard je špička, uvedl jsem ho hlavně proto, že když se to povede tak je to zlatý důl a to kurevsky :-).
Moc šancí, že se to IPLY povede opravdu není ale kdyby ano, tak by to MOHLA být pecka - svět Falloutu dává právě takovéto herní koncepci (MMO) neuvěřitelné možnosti, World of War. a další jsou jen více či méně fantasy rubačky ale tady kdyby se to povedlo a vznikl skutečně funkční postapokalyptický svět...to by byla nádhera.
Už jen ta představa co všechno by tam mohl člověk dělat, čím vším by mohl být, hmm, krásné sny...
Bohužel musím souhlasit i s tím, že i kdyby se to povedlo jen těžko by se hra probíjela na výsluní, viz nadějná Age of Conan, ten parchant WOW prostě zatím přebíjí vše :-/.
Autor: HonziQueOdesláno: 20:40, 26.3.2009ID: 7080e6Nahlásit Vaultmasterům
Armyboy - na druhou stranu vyvoj mmorpg stoji mnohem vic penez a prakticky nikdy nekonci, provozni naklady tu jsou obrovsky(konektivita, hardware, personalni obsazeni atp), marketing taky spolkne svoji cast... zkratka proto se mesicne plati za onlinovku a pokud je uspesna a dokaze si udrzet urcity pocet hracu, aby zustavala ziskova(obecne se mluvi o tom, ze by se zminovany Warhammer mel v pohode udrzet, v soucasnosti ma 300 tisic aktivnich predplatitelu a navic za nim stoji EA) a potom je to dojna krava:). Bohuzel je to opravdu na sirsi lokte a je potreba spousta penez...
Autor: byFOdesláno: 16:33, 27.3.2009ID: 703390Nahlásit Vaultmasterům
Co chybí v MMORPG pro hraní role, je motivace... Zrovna dneska jsem nad tim premyslel na cvikach, toz me napadlo, ze vlastne chybi ve hrach skutecna tvorba obsahu a zejména tvorba vlastních pravidel...
Autor: JohnyOdesláno: 15:01, 28.3.2009ID: 51615aNahlásit Vaultmasterům
Tři měsíce je prostě krátká doba na výrobu jakékoliv hry. Pochybuju, že stvoří něco, co zaujme "investory". Viděl bych to na konečnou stanici.
Doufám, že se smí vložit odkaz přímo sem, takže:
Každopádně Defonten má svoje stránky, kde je tenhle koncept i jiné postapo koncepty.
"http://www.defonten.az".
Autor: smejki - johnyOdesláno: 16:35, 28.3.2009ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
ty jsi taky výroba - musí mít 30megababek a musí oficiálně vyhlásit vývoj Fallout Online titulu
Autor: Johny - smejkiOdesláno: 16:03, 29.3.2009ID: 42e394Nahlásit Vaultmasterům
Ok. Jsem neveděl, no.:)) Každopádně si toho moc neděje, tak mám pochyby aby se něco vůbec dělo...než zemřu stářím:))
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.