.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Bethe$da včera vypustila patch 1.5 pro G.E.C.K. Stahovat můžete z ofiko sránek nebo od nás (1.3MB) Co patch opravuje/mění/přidává?
Autor: Azirius | Odesláno: 16:10, 8.5.2009 | ID: 42e19a | Nahlásit Vaultmasterům |
mna by skor zaujimalo, ci nevznikol nejaky rozsiahly mod, ktory by z failoutu robil Fallout | |||
Autor: Danny | Odesláno: 18:50, 8.5.2009 | ID: 6117fc | Nahlásit Vaultmasterům |
xD azirius bre :D | |||
Autor: Azirius->Danny | Odesláno: 17:29, 10.5.2009 | ID: 41f998 | Nahlásit Vaultmasterům |
ja to myslim vazne... keby vznikli prepracovane dialogy, kvalitne questy, nebola to obycajna strielacka a aspon polovica veci v hre by zacala davat zmysel, bola by to vyborna hra | |||
Autor: casino12 | Odesláno: 17:35, 10.5.2009 | ID: 51d8da | Nahlásit Vaultmasterům |
ano existuje perfektny mod dokonca su dva a to fallout 1 a druhy je fallout2. | |||
Autor: smejki | Odesláno: 19:01, 10.5.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
možná to bude znít zasedle, ale: "Casino, neser..." | |||
Autor: Azirius | Odesláno: 21:01, 10.5.2009 | ID: 6117fc | Nahlásit Vaultmasterům |
ja vim :D uplne FO3 zmrsili :D | |||
Autor: casino12 | Odesláno: 21:23, 10.5.2009 | ID: 60563e | Nahlásit Vaultmasterům |
Tako super hra | |||
Autor: Kalimero | Odesláno: 03:22, 11.5.2009 | ID: 518aba | Nahlásit Vaultmasterům |
Koukám že se tu vůbec nic nezměnilo :) Nástroj na vytvoření rajské zahrady už nějaký ten pátek venku, ale krom stále silných řečí mířících přímo do spam koše zájmu nic. Na zde je mimochodem první recenze na Broken Steel http://games.tiscali.cz/reviews/fallout-3-broken-steel-recenze/ Očividně neurazí ani nenadchne. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 09:53, 11.5.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
Je mi jasné kam míříš. Neměli by spíš v tom editoru udělat něco fanoušci Falloutu 3 než ti, kteřím se Fo3 hnusí/zhnusil? Fallout 1/2 modding žije bujným životem jako nikdy předtím. Poslední dobou vyšlo na enginu Fo2 několik velkých modifikací/totálních konverzí s vlastním příběhem a novými lokacemi.Fo3 modeři furt nic. | |||
Autor: Kalimero | Odesláno: 13:49, 11.5.2009 | ID: 518aba | Nahlásit Vaultmasterům |
Jeden příspěvek jsem hodil do aktuální novinky. Jednak já nikam nemířím. To co píšeš je s prominutím není ani trošku pravda. Chápu že že někdo F3 nemusí (silný výraz zhnusit lecos napovídá :) ), ale co to má společného ke "vztahu" k enginu a především k nástroji na tvorbu? Tak pokud se někomu snad hnusí F3, tak mu to nic nebrání v tom aby použil nástroje a udělal něco svého. Podmínka že to musí být F3 fanda je naprosto zcestná :) Samozřejme tím myslím lidi co chtějí tvořit. Naprosto neoushlasím s názorem "Nelíbí se vám F3, tak si ho změňte". To je samozřejmě hloupost. Mno a k tomu moddingu...pravda je uplný opak co píšeš. Tím neříkám že mě to nějak těší nebo že je to tak lepší, ale je to tak. F1/2 jsou bohužel staré hry a té době se moc módy nepodporovaly. Proto kdo chce dělat mod pro F1/2 tak tuším že to chce trošku zručnosti. Že i po tolika letech vycházejí módy je úctyhodé, o tom žádná, ale kvantitnou (o které právě ty mluvíš) se F3 nemohou vůbec rovnat. Stačí zkouknout tento web, který určitě znáš http://www.fallout3nexus.com/downloads/categories.php Pokud pomineme že se tam nachází i spousta braku, najdeš tam takové množství různých úprav, grafik, zvuků ale i nových questů a příběhů, že to prostě s F1/2 nemůžeš porovnávat. Porovnávat kvality ani jeden nemůžeme, protože z příspěvku vyplývá, že nové queesty a příběhy jsme ani jeden nezkusily. Čili jak říkám, herní úpravy stonásobně více žijí v F3, což je prostě díky nástrojům a "novotě" hry logické. Nijak tím neubírám na kvalitách modů F2, ale nenazývejme modding F1/2 bujnějším jak v F3 | |||
Autor: JaW | Odesláno: 14:36, 11.5.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalimero Kalimero, umíš ty vůbec číst? Odpovídáš na něco, co jsem vůbec nenapsal. Jak pro tebe typické. Nikdy jsem nic nepsal o tom, že by staré Fallouty měly více modů než Fo3. Samozřejmě, že nemají. Mluvil jsem o velkých modifikacích/totálních konverzích s vlastním příběhem a novými lokacemi. Ukaž mi jedinou takovou modifikaci u Falloutu 3. To, že si myslím, že by editor měli používat hlavně fanoušci Fo3 a ne ti, kterým se nelíbí má svoji logiku, což se ovšem nedá říct o tvé "slohovce", kterou bych, jen tak mimochodem, oznámkoval za 5 8-)). Proč bych měl dělat něco v editoru vytvořeném pro hru, ve které se mi toho víc nelíbí než líbí? Tzn. nemůžu využít většinu věcí nabízenou editorem. Proto je G.E.C.K. primárně určen fanouškům Fo3 a ne nikomu jinému. Pokud bych chtěl něco vytvářet do Falloutu v nové grafice, tak můžu třeba použít Half Life 2 editor. Nedoufám ale, že to pochopíš. | |||
Autor: Kalimero | Odesláno: 15:34, 11.5.2009 | ID: 518aba | Nahlásit Vaultmasterům |
Ok, špatně jsem to přečetl. Že by měli GECK používat hlavně fandové F3 ale logiku už nemá. Pokud chceš udělat RPG, tak logicky sáhneš po GECKU než po Source enginu, protože GECK je na to 10x lépe stavěný. Než bys doprogramoval do Source všechny věci co k RPG patří, udělal Bys v GECKu upravami 10 takových. GECK je nástroj jednak na úpravy Falloutu 3 ale hlavně s ním můžeš vytvořit dobrodružšství nemající s F3 nic společného. To je vlastně jak kdyby na Source enginu dělali hlavně fandové HL2 :) Což je taky hloupost, proč by se měl omezovat source engine hlavně na fandy. Jednou je to nástroj jako GECK, tak ať ho používají všichni kdo chtějí a kdo s tím něco dokážou, fanda nefanda. Tvé dětinské připomínky o známkování slohovky raději necháme bokem, jelikož se zjevně snažíš vyvolat důvod k "horlivé" diskuzi. Nechápu proč ste na člověka, který nemá nad postelí terč na čipky s Toddovou hlavou tak alergičtí :) Buďte tolerantní k ostatním názorům tak, že se k nim budete chovat stejně. | |||
Autor: Azirius->Azirius | Odesláno: 15:58, 11.5.2009 | ID: 616684 | Nahlásit Vaultmasterům |
rad by som vedel kto pouziva moje meno v tomto prispevku Autor: Azirius Odesláno: 21:21, 10.5.2009 ID: 6117fc Nahlásit Vaultmasterům ja vim :D uplne FO3 zmrsili :D | |||
Autor: JaW | Odesláno: 16:25, 11.5.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
Azirius: Danny | |||
Autor: JaW | Odesláno: 16:31, 11.5.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalimero: Bavíme se stále o Falloutech a fanoušcích Falloutu, že ano? V tomto kontextu jsem mluvil o tom, že by G.E.C.K. měli používat fandové Fo3. Naopak fandové starých Faloutů, raději sáhnou po mapperu od BIS, protože jim vůbec nejde o grafiku. Mohou začít malými úpravami a mody do své oblíbené původní hry, než začnou dělat něco většího. Hůře se jim pak bude učit v G.E.C.K.u, když třeba Fo3 ani nehráli nebo nedohráli a nelíbí se jim ani grafika, ani systém hry. V tom, že má G.E.C.K. oproti Source výhodu, máš určitě pravdu. Něco málo z toho Falloutu v tom G.E.C.K.u určitě je. Ohledně mého hodnocení tvého pravopisu. Není v tom nic osobního, jen prostě píšeš jak prase 8-) | |||
Autor: Danny | Odesláno: 20:58, 11.5.2009 | ID: 6117fc | Nahlásit Vaultmasterům |
Sry Azirius :D chtel jsem napsat Danny -> Azirius :D jenze jsem nejak zapomel na Danny :D | |||
Autor: Kalimero | Odesláno: 22:14, 11.5.2009 | ID: 518aba | Nahlásit Vaultmasterům |
JaW: ano bavíme se o Falloutu a jeho fanoušcích. Tím že jsem zmiňoval, že Geck může použít kdokoliv, sem se ti snažil ukázat, že kdokoliv je jak fanda, tak nefanda, tak i ten co Fallout 3 vůbec nehrál. Samozřejmě ten kdo nezná F3 a je zamilovaný do F2 a chce konkrétně tu hru upravit, tak je jasné že upraví F2 a nebude předělávat F2 do F3 enginu :) Já měl spíš na mysli jak tys zmiňoval - větší samostané módy a příběhy, které zaberou několik měsíců i let práce, tak ty je jednoznačně lepší dělat v gecku. Takový člověk co do toho věnuje tolik práce totiž hlavně myslí na ten výsledný svůj produkt a ten se dá lépe zrealizovat v gecku. A pokud je člověk opravdu fanda Falloutu jeho obsahem, nemá důvod se nějak upínat k dnes už archaickému enginu, která má přesto svoje kouzlo. Čímž bysme mohli znovu rozpoutat diskukzi zda by byl Fallout Falloutem v modernějším hávu, což je dle mě klínem mnoha zarputilců. Jsou svázání se starým vzhledem a cokoliv nového prostě Fallout zničí. Neškatulkuju. Vím že spousta tvrdila že to tak není :) | |||
Autor: JaW | Odesláno: 23:10, 11.5.2009 | ID: 43084c | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalimero: Fallout opravdu není o grafice a proto se těším na New Vegas, tak jak jsem se kdysi těšil i na Fo3. | |||
Autor: smejki . Kalimero | Odesláno: 23:37, 11.5.2009 | ID: 70a85c | Nahlásit Vaultmasterům |
GECK vážně z hlediska komplexicity nenabízí zdaleka to, co nabízí nástroje pro f1/2. Ovšem na to základní (leveldesign) je samozřejmě mnohem rychlejší a intuitivnější | |||
Autor: Dalex | Odesláno: 15:23, 13.5.2009 | ID: 7edbee | Nahlásit Vaultmasterům |
Jaw:Nic ve zlém k tobě Jaw ale Kalimero má v mnohém pravdu. A když už se tak vesele hádáme neříkal si před nedávnem že už necháš F3 a novinky o něm ležet ladem? | |||
Autor: JaW | Odesláno: 15:55, 13.5.2009 | ID: 430b0a | Nahlásit Vaultmasterům |
Dalex: V čem má pravdu jsi zapomněl napsat. Pravda, říkal jsem, že se už na novinky o Fo3 vyseru, ale bohužel jsme na to jen dva a kdybych novinku o patchi na G.E.C.K. nenapsal já, tak nikdo. A věř mi, že jsem to dělal jen z nunosti. Mám rád ve věcech a hlavně v downloadech tady na brahmině pořádek. |