.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
Na Xbox Live sa objavilo interview s Joshom Sawyerom o New Vegas. Podstatné veci, ktoré sa z neho dozvedáme, zhrnuli ľudia z NMA do týchto deviatich bodov:
1.V hre sa niektoré nové lokácie sprístupňujú na základe hráčovej reputácie.
2.Nie všetky zbrane sa dajú modifikovať.
3.Zbraň modifikujete tak, že kúpite modifikáciu v obchode, v inventári potom vyznačíte zbraň, ktorú chcete modifikovať a potvrdíte.
4.Modifikácie sú veľmi drahé.
5."Hardcore" nepatrí medzi obtiažnosti, je to samostatná voľba pri jej nastavovaní.
6."Hardcore" je niečo ako "mechanický posun"-Josh to prirovnáva k Ninja Gaiden.
7.V hre existuje meter dehydratácie.
8.Dehydratácia bude mať na hráča vplyv-pravdepodobne znížením štatistík
9.Pobytom v púšti cez deň sa budete viac vyčerpávať ako v noci, a teda bude mať väčší vplyv na vašu potrebu jesť a piť.
Autor: Amaroun | Odesláno: 18:32, 17.2.2010 | ID: 4245be | Nahlásit Vaultmasterům |
Myslim ze tohle F2 fanboye v cele s Jawem stejne nepresvedci .... Jinak Vypada to cim dal tip lip ... pokud najdou stredni cestu mezi F3 a F2 , tak to bude pecka ...... Na jednom obrazku ma hlavni postava v ruce m4 colt commando ... docela divny z hlediska falloutiho universa co ? | |||
Autor: JaW | Odesláno: 18:36, 17.2.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun - Co mě nemá přesvědčit? Že bude FoNV víc Fallout než Fo3? O tom jsem skálopevně přesvědčen, zvláště, když tam přidávají věci ze starých Falloutů, které při tvorbě Fo3 Bethesda vyškrtla 8-) | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 18:57, 17.2.2010 | ID: 4245be | Nahlásit Vaultmasterům |
Presvedcit o tom ze by FNV mohlo byt kvalitnim nastupce m F2. Ta potreba jist a pit mne pripada hodne vydarena doufam ze jidlo a voda se tam nebude valet vsude mozne a neudela s toho jenom jakysi mechanicky prvek , ale o vodu se bude tvrde bojovat ...... Vubec, mohli by najit i jine vyuziti pro predmety , ktere vam ve F3 jenom svinily inventar. Tak napriklad takove cigarety , ktere asi zrovna nebude prebytkovym zbozim , by se mohli pouzivat ve stylu commandos 2 ( odlakavani ) . Nejenom trapna kulisa | |||
Autor: Kein | Odesláno: 20:13, 17.2.2010 | ID: 7f274e | Nahlásit Vaultmasterům |
líbí se m ibod 8 a 9. Přesto ale amaroune o nějakém kvalitním nástupci F2 nemůže být řeč...už jen díky tomu, že hra staví na základech F3, které se mi doslova hnusí... Zajímá mě spíše jestli tam bude nějaké normální město - silnice a baráky. Neboť V F3 každá lokace vypadala jako vyližprdel. | |||
Autor: BigD | Odesláno: 23:28, 17.2.2010 | ID: 618fec | Nahlásit Vaultmasterům |
Kein - Proč se to asi jmenuje New Vegas? V článcích zpět se píše, že Vegas bude hezké, málo rozbité... | |||
Autor: Kein | Odesláno: 23:56, 17.2.2010 | ID: 7f274e | Nahlásit Vaultmasterům |
Vůbec bych se nedivil, kdyby to nacpali do jedné budovy alá Rivet City, ale to snad né... Právě z té "nerozbořenosti" a hezkosti mám největší obavy, aby to vůbec bylo ještě postapo... | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 23:59, 17.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Postapo přece neznamená jen budovy na sračku... důležitá bude atmosféra a v tom má Obsidian mojí plnou důvěru. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 11:07, 18.2.2010 | ID: 4245be | Nahlásit Vaultmasterům |
Kein - citace: .už jen díky tomu ...... heh to je jako kdyby tady byli nejaky jiny fakta krome zakladu F3. Oni moc nejsou takze se zase dostavame k jiste Předpojatosti ohledne FNV. Pribeh , ukoly , postavy, rozhovory , na kterych stoji v dnesni dobe F2 jdou stranou, hlavni jsoi zaklady .... kvalitni nastupce vypada jak ???(ne vazne mne to zajima) :) tak ze stojim z hlavnim hrdinou v tahovym modu a cekam az 20 krys presune zadek z jednoho mista na druhy abych si mohl 3-4 vystrelit a potom si jit udelat caj behem doby presunu krys ? hmmm pred 8 lety to byla sranda..... Naopak zaklady F3 se mi zdaji v poradku .... osobne bych s toho udelal HC survival , jako i ze stalkera ( pokud jste nekdo cetl knihu vite o cem mluvim ), ale o tom nekdy jindy ;) . To spis ten pribeh , ukoly , postavy, rozhovory, lokace ( nektery lokace tam byli vazne trapny) byli hodne out No vetsi mesto ve FNV bych uricte uvital , zvlast po zcela puste valecne zone F3 ( ikdyz takovy Washington melo bezvadnou atmosferu ). | |||
Autor: Kein | Odesláno: 18:31, 19.2.2010 | ID: 7f274e | Nahlásit Vaultmasterům |
chiquita: A čím si, ty chytrý, myslíš, že té atmosféry dosáhneš ? Amaroun: Jsi naprsoto mimo... | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 20:23, 19.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Co se mě týče, největší část dělá hudba a zvuky okolí. Prostředí samozřejmě taky, jen říkám, že nutně nemusí bejt všechno zdemolovaný. Určitě i ty budeš souhlasit, že ruin a trosek jsme si "užili" v F3 až až. | |||
Autor: romus | Odesláno: 21:26, 19.2.2010 | ID: 41cfce | Nahlásit Vaultmasterům |
mě by se líbilo složitější a vylepšené zakomponování poškození zbraní... tak aby si člověk musel rozmýšlet jestli použít osvědčeného a spolehlivého mausera, nebo tu domrvenou zrezlou plasmu kterou našel v kráteru po bombě, která se může po druhým výstřelu přehřát, nenávratně se zaseknout nebo vybouchnout. Zbraně by mohli být z několika částí, takže by člověk pořád sháněl nějaký specifickou součástku a vylepšoval si vybavení. Taky nevím co má někdo proti M4, zakomponovat ji do universa přece není problém... Zpackaný projekt nástupce pušky xxx zavedený v roce xxx se fatálně neosvědčil z důvodu xxx byl nahrazen útočnou puškou xxx, do té doby vyrobené kusy byly předány jednotkám pobřežní stráže, které je zakonzervovaly, proto můžeme najít zachovalé kusy do dnešních dnů a proto se z ní stává cenný společní v post apo pustině. nebraňme se rozšíření unievrsa, hlavně když nebudou v NV takové blblosti jako Megatuna, což byla tak debilní lokace že mi málem znechutila celé F3 | |||
Autor: BigD | Odesláno: 22:19, 19.2.2010 | ID: 618fec | Nahlásit Vaultmasterům |
Hmmm.... Spíš je to AR-15, než M4, vypadá tak a víc by to sedělo, protože AR-15 byla vyrobena ještě někdy před 1960 (z ní pak vyšla M16 atd.) Spíš je divné, že je takový krám ještě v provozu. Vždyť ta hračka už je cca 300let stará. To už ale k Falloutům patří :)) | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 06:30, 20.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
AR-15 vypadá ale úplně jinak. Spíš bych to viděl na Colt XM177E2 známý jako Colt Commando, jak říkal Amaroun. Zbraň je z 60. let, takže podle mě Fallout univerzum nijak nenarušuje, zvlášť když H&K P90 z dvojky je z přelomu 80tých a 90tých let... | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 09:36, 20.2.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
A jo ..... ta P90 mne nenapadla diky :) | |||
Autor: majkel | Odesláno: 19:06, 20.2.2010 | ID: 700bb8 | Nahlásit Vaultmasterům |
ozaj a kde konecne do prdele je Bozar skoro najsilnejsia zbran F2?...a kde je ta brutalita a surovost ucinku zbrani na zivu silu?...uz nikdy nic neprekona F1 a F2 v tomto smere... | |||
Autor: Kein | Odesláno: 20:18, 20.2.2010 | ID: 7f274e | Nahlásit Vaultmasterům |
Psychotic: Falloutí předválečné období nekončí v 60. letech, takže tam může být prakticky cokoliv do 21.století kdy spadly první bobmy... | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 00:48, 21.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Kein: Jistě, já se jen vyjádřil k Amarounovým pochybnostem z prvního příspěvku.... pokud se ve falloutím univerzu něco nezastavilo v 50. letech, tak určitě vývoj zbraní (laserové pušky, že?). | |||
Autor: Danny | Odesláno: 10:08, 21.2.2010 | ID: 70814e | Nahlásit Vaultmasterům |
Proč se to jmenuje New Vegas a ne New Reno...přeceno tohle Bethe$da práva má ne? | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 10:18, 21.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Třeba protože Reno a Las Vegas jsou dvě rozdílná města. I když jsou v jednom státě a ne tak daleko od sebe. Podívej se na mapu. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 16:29, 21.2.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Četli jste tu skvělou novinku na Tiscali? 8-) http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=35683&r=top Dinosaury už stačili smazat 8-))) | |||
Autor: JaW | Odesláno: 16:34, 21.2.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jen tak jeden pro zasmání: matman - Re: bill + UrbanScythe 20.2.2010 14:21:37 Chováte se jak malé děcka. F3 je jedno z mých nejoblíbenějších RPG a skvělá hra. Žádný Fallout sem nikdy předtím nehrál a tahle mánie mě velkým obloukem minula, ale F3 sem zkusil a totálně mě to chytlo. Když sem pak po nějaké době koupil Score s F1+F2, chtěl sem vyzkoušet jaká teda je ta herní legenda. Hru sem vypnul po 30 minutách. Neskutečná nuda, hlavně kvůli soubojům (opravdu sem miloval třeba případy, kdy sem kopím minul škorpiona, který stál půl metru přede mnou). Časy se mění a lidi baví něco jiného. Navíc když Interplay nebyli shopni takovou dobu vydat nový díl. Ale někteří budou neustále frflat, protože té jejich úžasné hry se nemůže nikdo ani dotknout. Udělají pokračování v jiném stylu, je to znásilňování série. Chtějí do hry dát nápady z původní hry, je to taky znásilňování série. Vám by prostě bylo jedno jak dobrá je, protože vy pořád chcete něco, co bude ještě lepší než původní hra. Ale to přes ty vaše nostalgické pocity prostě nejde. Nostalgie je prostě mrcha, sám to dobře vím. Nedávno sem si zahrál staré GTA 2, které bylo jednou z mých prvních her, a přišlo mi to jako neuvěřitelná blbost, přestože sem to celou dobu považoval za jednu z nejlepších her. | |||
Autor: Sangwiny | Odesláno: 16:44, 21.2.2010 | ID: 8e1c3a | Nahlásit Vaultmasterům |
No moc pro zasmání to není... Spíš pro zamyšlení.. Ten chlapec má v některých ohledech pravdu, a některé jsou prostě FAIL... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 17:05, 21.2.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Pro zamyšlení? V některých ohledech pravdu? Třeba to, že je Failout 3 skvělá hra, ne? Ty mě vždycky dokážeš rozesmát, ale častěji rozplakat 8-))) | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 17:16, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
K smíchu to neni, ten člověk má pravdu. F3 je prostě jinej a to neznamené žě to neni Fallout. F1 a F2 sou tady předhazovaný jako díla boží, protože tady je komunita, která na ně v nostalgii vzpomíná. F3 nemůžete srovnávat s 10 let starejma 2D hrama, u kterejch si to prostředí víc představujeme něž ho doopravdy vidíme. Nikdo tady zatim neřek, jak by si přesně představoval další Fallout, proti kterýmu by neměl keci. | |||
Autor: Hellbilly | Odesláno: 17:20, 21.2.2010 | ID: 32b55e | Nahlásit Vaultmasterům |
a toto ste si vsimli: matman - Re: UrbanScythe 20.2.2010 19:56:45 Já ti tvůj názor neberu, F3 prostě nemáš rád a nebaví tě, ale to ti ještě nedává právo tady jasně prohlašovat, že je to hovadina. Není jenom jeden styl RPG a mě právě baví ten ve F3 daleko víc, než ten v předchozích dílech. A F3 je RPG, ne jenom blbá akční slátanina, jak mnozí říkají. Statistiky a perky mají silný vliv na hratelnost, ale už to není ono házení kostkou z F1 a F2, kde jde jenom o statistiky a štěstí. Prostě mě štvalo, že tam není žádná interaktivita, prostě jenom kliknu kam má střlet a budu doufat, že se zrovna strefí. Tahové souboje prostě ve hrách nemám rád, kvůli tomu mě nebavil ani KotOR. statistiky a perky maju silny vliv na hratelnost, uz to neni hazeni kostkou jako v F1 A F2 :D a to tvrdi ze hral povodne diely ::facepalm:: | |||
Autor: JaW | Odesláno: 17:31, 21.2.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalousi, Kalousi, Failout 3 je jinej, protože je to ve všech směrech jen slabá, nelogická a celkově nepodařená napodobenina původních Falloutů, zaměřená na nejširší konzumní publikum. Srovnávat se to samozřejmě dá, protože hry staví na stejném systému světa, akorát v té poslední ten svět jaksi nefunguje. A to jak by si fanoušci představovali dobrý Fallout tady bylo řečeno už stokrát, tak si pročti minulé diskuze nebo vlez na fórum. Hellbilly - Jo, ten chlapec má v hlavě dobře srovnané co je RPG a co je akční slátanina. By si mohl tady s některýma podat ručenku 8-))) | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 17:47, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Minulé diskuze sem četl a na fůrum sem taky lezl. Celkem bych se rád dozvěděl co je na něm nelogického? Na fůrum byli stížnosti např. na Megatunu a příběh. Nejmenovaný uživatel si stěžoval na to že Megatuna připomíná smetiště, proboha co by v postapo čekal? Pěti hvězdičkovej hotel nebo co? S příběhem mají pravdu, je takovej divnej a docela stupidní a nelogickej. Ale když se zamyslim nad samotným Falloutem, je tu celkem dost kravin (i v F1 a F2) který nedávaj smysl. Např. energozbroj, jaktože po JADERNÉ válce je tady nějaký bratrstvo, které jí má plný sklady a ktomu má kapacity na to aby jí udržovalo, vedlo takovou menší válku s enclávou atd.. Vždiť se pohybujeme stovky let po apokalipse kdy by se žilo na úrovni raného středověku(pokud by vůbec někdo přežil, viz. jaderná zima atd.). | |||
Autor: JaW | Odesláno: 18:13, 21.2.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Myslím, že tady je toho celkem dost http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=9&t=838 + tady máme několik dobrých recenzí. Stačí trochu hledat, pokud ovšem chceš. To, že něco nevíš a že jsi po tom nepátral, neznamená, že to nedává smysl. Napřed si o tom něco přečti. BOS nebyla velká organizace. Mega velkou organizaci zní udělala Shithesda. http://fallout.wikia.com/wiki/Brotherhood_of_Steel | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 18:17, 21.2.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To Kalous : Ja mam pocit ze JaW ma na mysli tim nelogicky rozestaveni dungeonu jen tak ladem bez jakyhokoli vysvetleni , zadny vetsi kolonie (tohle je podle mne ale dany tim ze svet F3 je valecna zona ).... vaulty malicky ... jinak F2 se snazi o jistou racionalni logiku , ale pokud bysme meli jit do detailu rozhodne ji nepovazuju za realistickou hru ( TO Kalous mozna by bylo potreba neco rozlisovat realisticky a logicky ) .......... Bratrstvo je tu stejne jako tu jsou lide s Vaultu oni prezili v bunkru mam pocit ( neukamentujte mne prece je to uz nejaka doba co jsem cetl Bibli ) ........ Ja tvrdim ze F3 hra sama o sobe nestoji na spatnejch hernich zakladech ,ale postavit na nich kvalitni pribeh , lokace , rozhovory , ukoly tak to uz vyzaduje jisty talent ktery bethseda nevlatni . Mne hra bavila i takova jaka je , at to bylo kvuli Falloutimu univerzu , ci skvele atmosfere kterou naoriklad Washington melo ....... Ano jaderna zima mne taky mnohokrat napadla ... to doopravdy nikoho nenapadlo :) | |||
Autor: Hellbilly | Odesláno: 18:22, 21.2.2010 | ID: 32b55e | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous:vieš ako si ja predstavujem Fallout proti ktorému by som nemal kecy?Resurrection, BGE, Mutants Rising. A nie preto lebo sú 2D. Ide o to že majú to čo robí Fallout pravým Falloutom. Vravím to preto, lebo som videl ukážku s Ressu s questom premakanejším než 90% questov z F1a2, videl som arty a screeny pri ktorých som buď len zíral(arty) alebo sa uchcával smiechom, hral som demo MR ktoré napriek chybám ukázalo že chlapci vedia na čom makajú. Toto je pre mňa pravý Fallout. | |||
Autor: Hellbilly | Odesláno: 18:26, 21.2.2010 | ID: 32b55e | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous:vieš ako si ja predstavujem Fallout proti ktorému by som nemal kecy?Resurrection, BGE, Mutants Rising. A nie preto lebo sú 2D. Ide o to že majú to čo robí Fallout pravým Falloutom. Vravím to preto, lebo som videl ukážku z Ressu s questom premakanejším než 90% questov z F1a2, videl som arty a screeny BGE pri ktorých som buď len zíral(arty) alebo sa uchcával smiechom, hral som demo MR ktoré napriek chybám ukázalo že chlapci vedia na čom makajú. Toto je pre mňa pravý Fallout. | |||
Autor: Hellbilly | Odesláno: 18:42, 21.2.2010 | ID: 32b55e | Nahlásit Vaultmasterům |
ospravedlňujem sa za doublepost :) | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 18:46, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Hellbilly: Tou otázkou jak by sis představoval dokonalej Fallout sem nemyslel zůstat v roce 97. Otázka jak by sis představoval NÁSTUPCE neznamená stejnou hru jako sou předtím. Amaroun: To co sem tam psal sem myslel obrazně a ne doslova. Jenom reaguju na ty připomínky o nelogičnosti F3. JaW: Pls nepředhazuj mi tady recenze které sou jednoznačně (jak název topicu napovídá xD) namířeny proti F3. Kdo tadi tvrdí že bratrstvo je obří organizace (proto v předchozím příspěvku použito slovo "mensí"), já sem jen reagoval na tvůj příspěvek o nelogičnosti. Protože kdyby sme měli takto Fallout brát, tak ho rouvnou můžem hodit do kože jako sci-fi kravinu (kam rozhodně nepatří) | |||
Autor: Hellbilly | Odesláno: 18:56, 21.2.2010 | ID: 32b55e | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous:aha, takže NÁSTUPCA?aha, takže teraz každý nový diel nejakej série musí automaticky prehadzovať výhybku, aby sa mohol chváliť aký je iný než predchádzajúce diely?jedna rada-vezmi si Diablo3 a uvidíš, ako "veľmi" sa líši od predchádzajúcich.a prečo by tie Mody mali byť rovnaké?pripadá mi, že ti ide iba o grafiku...niesú rovnaké, len majú rovnaký grafický engine., ale to neznamená že je to tá istá hra.práve naopak, ako som už povedal, sú ohľady v ktorých staré diely predčia.a to by mal predsa NÁSTUPCA robiť, nie? | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 19:05, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Hellbilly: Tan nejde jen o grafiku(i když je jedna z nejvýraznějších věcí), ale celkově o herní možnosti. Nástupce nemusí být lepší, ale musí představovat krok dopředu (ano, i co se grafiky týče). Přesně jak si řek Diablo 2 a 3 se od sebe velice liší, to je přesně případ falloutu (jak se už psal hned na začátku příspěvku z 17:17), F3 je jinej, a proto je tolik nenáviděný zdejší komunitou. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 19:08, 21.2.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To Hellbilly:Souhlasim s Kalousem..... spousta lidi pote co dohrala 1-2x F2 sla dal .... u mne to napriklad na dlouhou dobu vystridal gamesovy svet Gothicu ( predevsim dily 1,2 ktery povazuju asi za nejlepsi RPG) .... byla ale dalsich spousta her , ktery mne ovlivnilo. Nemuzes cekat ze pokracovani Falloutu bude jen pro jeho skalni fanousky, ktery se zasekli na F2 a vidi to jako nejlepsi mozny zpusob delani rpg .. tohle by neudelalo ani Interplay | |||
Autor: Hellbilly | Odesláno: 19:35, 21.2.2010 | ID: 32b55e | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous:tak to som sa fakt zasmial, krok dopredu...áno, krok k väčšej infantilnosti, debilnosti a mainstreamovosti...ale nebudem sa hádať, pre teba a Amarouna budem beztak len hardcore fan...smutné, mám ledva 16 a už žijem v minulosti, že?...a to Diablo3, myslíš že sa až tak líši...jediné čo je na ňom úplne nové je istý vplyv a podobnosť s Wowkom Amaroun:to by nespravilo ani Interplay? :D prečítal si niekedy nejaké dokumenty o Van Burene? | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 20:04, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Hellbilly: Mainstreamovost je za účelem zisku, kdby ten nebyl, tak žádný Fallout 1 nebo 2 nikdy nevyjde. A nebejt tý evoluce tak dneska hrajeme na PC piškvorky. Jinak k FNV, na ten hardcore mod se těšim jak sviň, s lepší příběhem, větším prostředím a tim co tam slibujou to bude dokonalý. Mam jen strach z toho New Vegas, v treasru to svítilo jak vánoční stromeček, doufam že to bude furt postapo. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 20:42, 21.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
S prvním Falloutem to bylo tak, že se o něj kravaťáci skoro vůbec nezajímali, ten projekt neměl důvěru - proto si tam vývojářskej tým mohl dělat, co ho napadlo. A díky tomu vznikla tak skvělá hra. Tudíž bych byl s tím "ziskem" zdrženlivější... | |||
Autor: Sius | Odesláno: 20:47, 21.2.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Ideální nástupce falloutí série? Novému vzhledu se dnes již nevyhneme, proto bych volil kombo mezi Diablem III a Warcraftem III, kdy z diabla vzít detailnost a možnosti enginu (ach ta interaktivita po které marně šilhám delší dobu by se šikla) a z w3 vzít pojetí kamery aka hra je 3d, jenže je nastavený defaultní úhel+natočení a po změně se vždy vrací do původní pozice. Do tohoto mixu technologie nahodit prezizně propracovaný příběh, se zapamatovatelnýma postavama a nezapomenutelnou atmosférou, jakou nám naservíroval F1. K tomu všemu jako dezert připojit ještě nekonečné větvení příběhu (jako má například Planescape) a vývoje postavy a UBER ULTIMATE hra je na světě. Tak a porovnat mého fiktivního nástupce s aktuálním "nástupcem". Stručně: jediný důvod proč jsem ještě nezapomněl na F3 a příběh/postavy v něm je víceméně asi jen to, že se to skrze svoji vykleštěnost a vylízanost hold prostě nedá zapomenout. | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 21:06, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Upřímě sem rád že takovýhle Fallout nespatřil světlo světa. A už asi nikdy ani nespatří. | |||
Autor: Sius | Odesláno: 21:17, 21.2.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous co kdyby si místo prázdných slov zkusil někdy svoje "názory" podpořit i argumentem? Vím, tvoje představa ideální hry se značně liší od té mojí, ale co se ti konkrétně nepozdává na narychlo spatlané kostře, kterou sem tu vypotil? Aha už vím, asi to, že krom těch trojek z výše zmíněných neznáš nic, tož to se pak blbě dělá představa - chápu. Ale abys byl v obraze. Proti jednoduchosti nic nemám. Stařičké Diablo I svého času grafický průkopník je od prvního shodu v klášteře až po poslední lebku v pekle kurva jenom o bušení do krysítka. No ale i přesto nedokážu ani spočítat kolik hodin jsem u toho strávil naprosto přikovaný při honu za dalším levelem a lepším vybavením. A to ani nezmiňuju pocity, které jsem prožíval při zběsilém úprku před Butcherem nebo po zabití Leorica. Nu a naráz bum bác ratata, světe poser se - vydali sme F3! Jenže krom toho humbuku, který kolem sebe udělali ta hra nemá naprosto nic a i Diablo je zábavnější, dořiti i 50% flashovek na newgrounds vtáhnou do "děje" víc než F3! | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 21:25, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Já postapo hry nehraju primárně kvůly ději. Hraju je kvůly atmosféře a prostředí. A to pro mě F3 narozdíl od svých předchůdců zvládl na výbornou. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 21:32, 21.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous: Chceš tím říct, že F3 má lepší atmosféru než první dva díly (hlavně jednička)? Nedokážu slovy ani vyjádřit, jak směšně to zní... | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 21:40, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Ano, Fallout 3 má lepší atmosféru než F1. Nemyslim tim žádný Q atd. jen když vyjdu z vaultu a stojim veku na tý volný pláni se zbytky civilizace. | |||
Autor: Sius | Odesláno: 21:41, 21.2.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Hmm... to, že v F3 je vyschlá zem a všudypřítomné harampádí ti stačí ke štěstí? Prostředí by bylo celkem ucházející nebýt oněch nelogičností, které vytrhnou z atmosféry každého, kdo si dokáže spočítat počet prstů na rukách. A atmosféra? 9 otravných songů, které za 15 minut pobíhání po pustině zahrají každý 2x nebo naprostá tupost postav, děje, questů... to jsou podle tebe atributy, na kterých má hra stavět? Jako snad i tomu nejskalnějnatějšímu fanouškovi F3 musí být jasné, že je to hra naprosto tupá a extrémně jednoduchá. Ti co si to uvědomují ji hrají jako to co je - střílečka, kde máte od začátku godmode alá vats. Ono to může být vcelku i zábava, ale mě vydržela necelých 12 hodin. Potom sem šel zpátky ke counter-strike. Nu a ti co si toto neuvědomují a považují F3 za masterpiece moderního RPG, tak těch lituju. | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 21:46, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Omg, co sem psal na začátku, psal sem že tim nemyslim žádný Q atd. myslim čistě jen prostředí pustiny. A na tý hromadě harampádí nevidim nic nelogickýho, Washington je jeden z hlavních cílů v jaderné válce, mě přijde dokonce nereálný že z něj zbylo takhle hodně. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 21:50, 21.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Připouštím, po opuštění Vaultu jsem taky zůstal zírat, první dojem byl skvělej. Tímhle wow efektem trpí všechny hry od Bethesdy - jakmile odezní, teprve se ukáže, jak je hra tupá. U F3 jsem strávil okolo 20 hodin, dohrál jsem ho a prodal na Aukru. A to si jinak vystavuju všechny herní krabice, tohle byla snad jediná hra, který jsem se bez váhání zbavil. Už jen na modech je vidět úroveň fanoušků, na který se Bethe$da zaměřuje. Zatímco ke starým Falloutům vychází primárně modifikace a konverze, který přidávají podstatný věci jako questy, lokace atd., 90% modů na F3Nexus jsou retextury spodního prádla, nude mody nebo úpravy pistolí na střílení atomovek. Čest těm výjimkám, co se snaží hru vybalancovat a rozšířit o nový možnosti. | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 21:54, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Existuje něco jako přídavky viz. The Pitt, Broken steel, Point Lookout. Tyhle datáče sou svělý a lepší než původní (uznávám) nepřílíž příběhově lákavá hra. Jinak do tohohle nepočítam zmršeniny typu Operace Archone a Mothership Zeta. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 21:57, 21.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Jo, ale za oficiální DLC se platí navíc. | |||
Autor: Hellbilly | Odesláno: 22:10, 21.2.2010 | ID: 32b55e | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous:F3 narozdiel od svojich predchodcov zvládol atmosféru na výbornú???prečo?lebo je to šeď?preboha...šeď, zoschnutá zem a kopy junku u mňa určite nepredčia pocit keď v F1 ti človek povie, že sa s tebou nebaví kým máš vytiahnutú zbraň alebo keď si v Katedrále a to zvonenie zvonov ti drása nervy | |||
Autor: Kalous | Odesláno: 22:17, 21.2.2010 | ID: 7f281a | Nahlásit Vaultmasterům |
Hellbilly: Tobě vadí šeď a hraješ postapo hry? To by si měl trochu přehodnotit žánr.. Já neříkam že je F3 dokonalý po stránce NPC a Questů. Ale to prostředí je skvělý. Žádný tropy by po jaderný válce nebyli. Samozřejmě že mě překvapuje kolik má každý jídla doma z předválečné doby (a to je 200 let po válce xD), že se obejdou bez zemědělství atd.. Ale samotný prostředí pustiny kdy jsou všude torza dálnic a budov je naprosto úchvatný (opě mluvim čistě o prostředí pustiny). Jinak naprosto mě nasral Quest kdy sem musel jí do nějakýho vaultu pro Geck, to byla totální kopie Dooma 3. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 22:51, 21.2.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To Hellbilly : Van Buren by mi nevadil na dobu na kterou byl naplanovanej ... v desni dobe by nenalakal moc lidi (1-2 roky z5)....... zvonenie zvonov ti drása nervy ???? to te nechci videt kdyz se hraje zvonkohra ;) .... Citace:Fallout New Vegas hráčům nabídne zábavu na stovky hodin s toho usuzuji > bude tam vic levlu nez je 20 :D ...... No celkove jsem na to moc natesenej ... mohlo by to nadchnout oboje strany a prinest jim spolecny tema ktery tady dost vazne ;) .... navic pokud bude moznost modovat jako u F3 mohlo by to pritahnout talentovanejsi a napaditejsi modery......... | |||
Autor: Hellbilly | Odesláno: 23:11, 21.2.2010 | ID: 32b55e | Nahlásit Vaultmasterům |
Kalous:nepovedal som že mi šeď vadí...len to, že v F3 je jediným atmosférickým prvkom tá šeď prostredia(ani zvuky nie, pretože ich totálne zráža rádio na čele s Edenovymi a ThreeDogovymi kecmi)...V starých Falloutoch je atmosféra tvorená proste všetkým(prostredie-spálená púšť, mestá kde ti nikto nedôveruje, miesta plné radiácie, hudba, postavy-nájazdníci, otrokári-ale plnokrvní nájazdníci a otrokári, nie tie trápne postavičky z F3 ktoré sú len potravou pre zbrane) Amaroun:bol si niekedy v Katedrále?tá hudba je dokonale znepokojivá, tak nerýp, pretože strčí do vrecka väčšinu hudobného podkresu F3 | |||
Autor: Psycohtic | Odesláno: 23:29, 21.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hellbilly - To, cos tady právě řekl nemá hlavu ani patu. Nic z toho, cos vyjmenoval není pravda. Otrokáři a Raideři jsou stejní v obou hrách - v původních Falloutech jsou tedy silnější, ale zase stačí utést padesát metrů od nich a nemusíš se o ně starat.Vyprahlou poušť máš i v F3 (miimochodem díky městské scenérii je mnohem atraktivnější) a města, kde ti nikdo nevěří? To je tím, že ve většině měst k tobě majía verzi (nejsi občan, nejsi "čistý", atd...) a z toho plamení nedůvěta. Ale třeba v Broken Hills jsou přátelští až až. 2All: A vůbec, koho se snažíte přesvědčit? Vy nechcete nástupce Falloutu, vy chcete Fallout 2 s novým příběhem a pár novými zbraněmi, ve 2D grafice s tunou nudných rozhovorů, které vedete jen z povinnosti. Víte, jak se pozná fajnšmekr od zpátečníka? Fanjšmekr si užívá staré tituly s nostalgií, ale chápe i nové hry. Zpátečník nepřijme nic, co mu nepřipadá podobné hře, která byla před deseti lety trhák. No, co byste čekali od člověka, co hraje Counter Strike? :-) | |||
Autor: Sius | Odesláno: 23:31, 21.2.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Já obdivuju moderátora rádia z F3, kdy potom co sem malému děcku zahránil prdel před divokou zvěří, ale odmítl sem mu dělat chůvu a hledat mu náhradní bydlení mě zlynčoval v rádiu jako nemorálního bastarda co si zaslouží zemřít. Už jenom kvůli tomuto považuju F3 za vypatlanost první kategorie a toho, kdo takovýto "rádoby morální-dilema" quest vymyslel bych pověsil za rozmnožovací orgány do průvanu. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 23:34, 21.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
"Nudných rozhovorů"? Tak k tomu není asi potřeba nic dodávat... Mimochodem úryvek z Fallout Bible: Essentially, what needs to be done (and I'm using an NPC's dialogue as an example), you essentially write one dialogue that's three to four dialogues in one, and you do "character checks" at various points to see where the dialogue goes (i.e., if your Intelligence is low, you go here, if your Speech skill is high, you go here, if you're carrying a gun, you go here, and so on). It's a lot of work, and it requires that you design out all three to four of those paths completely so each player type gets a different experience. For quests, you do the same thing - you design it (at least) three different ways so a player of different skills can solve it. Kdyby takhle uvažovali i v Bethesdě, hned by hra vypadala jinak (líp). Z toho textu jde vycítit, že to Avellone považuje v RPG za samozřejmost. | |||
Autor: Sius | Odesláno: 23:55, 21.2.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
"Fanjšmekr si užívá staré tituly s nostalgií, ale chápe i nové hry." Chlape rozesmáls mě... Víš my zpátečníci bychom opravdu nejraději viděli to cos popsal, protože to je záruka kvality, která bavila tisíce lidí a bavila je desítky až stovky hodin, opakovaně po několik let. JENŽE my zpátečníci taky máme jaksi laťku někde jinde, než dnešní fajnšmekři. A kdyby existovalo něco jako IQ stupnice her, Fallout 3 by bez problémů propadl velice hluboko. Tak hluboko, že při kontaktu se dnem by nejspíš prolomil tektonickou desku a směle by pokračoval hlouběji k jádru Země. Nemám problém s novýma hrama, ale mám problém se špatnýma hrama. Jenže chtít po tobě rozeznat rozdíl, no asi bych čekal moc od člověka co hraje Fallout 3. | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 00:05, 22.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Ale když hraješ CSko tk by ti debilita ve hrách neměla vadit, ne? Ale to je vedlejší - hlavní je, že Fallout 3 není ŠPATNÁ hra. Fallout 3 je jedna z nejlepších her za posledních pět let, na RPG kolbišti na něj má leda Mass Effect (ten jsi hrál/baví tě?). Hra, která získá uznání hráčů a recenzentů po celém světě (projevené devítkami a desítkami z deseti) prostě NEMŮŽE být špatná hra. Jen se ti nemusí hodit do krámu. Teď budu asi litovat, že jsem to řekl, ale i třeba MW2 je dobrá hra. Pouze lidé, kteří se chtějí za každou cenu lišit a sami si vsugerují 'Ježiš takovej mainstream' ji označují za špatnou hru. Ve split-screen Co-opu jsem ztrávil desítky hodin (pravda, multiplayer mě nijak nechytl, takže jsem na něm byl tak jen 10h), ale pořád člověk, co má prodi MW výsady je pokrytec největšího kalibru. | |||
Autor: Sius | Odesláno: 00:33, 22.2.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
CS je pro tebe ekvivalent debility? Vidím, že mixuješ hrušky s tankama. A už jen samotný fakt, že se opovažujež nazývat F3 RPG je na facku. RPG=Hra na hrdiny, z anglického Role-playing game. A F3 nemá jediný povedený RPG prvek. Ano, je tam levelování, ano je tam "vývoj" postavy, ano je tam inventář, ale tím, že to tam je to taky i hasne. Dokonce i heromode do CSka je víc RPG než F3 (sakra šak je v tom blbém csku i víc možností jak vyvýjet postavu!). Pokud pro vás Roleplay znamená hrát hru s příběhem (aťuž jakýmkoliv) + za zabíjení jsou zkušenosti, tak jak potom vypadá FPS? | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 00:42, 22.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Sice nechápu, co ti na RPG systému F3 připadá špatné... pár zbytečných perků, pár zbytečných skillů, ale to není nic, co by v F2 nebylo taky... ale naše názory se mohou lišit kvůli platformě, na které F3 hrajeme... Ale hlavně F2 má spousty chyb a nedostatků také, tak nevím, proč je těm v F3 přikládána větší důležitost. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 00:46, 22.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Třeba proto, že nedostatky v F2 mnohonásobně převyšuje počet těch dobrých věcí, což se o 3 říct nedá. | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 00:52, 22.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
chiquita: Právě že dá. | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 01:10, 22.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Abychom se o tom tady nemuseli bavit, založil jsem téma na fóru F3 - pište kdyžtak tam. http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=9&t=994 | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 01:11, 22.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hm? Tohle bude zajímavý... tak zkus vyjmenovat aspon pět věcí, ve kterých F3 vyniká, co se týče RPG systému. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 01:12, 22.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Psychotic: Tohle mě konečně dokopalo k registraci, uvidíme se tam. | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 01:18, 22.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
Mezi RPG sytémy F2 a F3 není moc rozdílů. 1) SPECIAL - v F3 se snížila jeho důležitost, ale to RPG systém nijak nenarušuje ani nevyvyšuje. 2) perk jednou za tři levely je rozhodně lepší než erk každý level. Perky v F3 pak jsou samozřejmost a ne odměna. Výhoda F2. 3) Polovina preků v F2 má za efekt použe zmenšený počet quickloadů v jedné bitvě (zvětšování critical hit chance) a stále je to nejlepší volba. Člověk jimi nezlepšuje postavu, ale šetří si čas. Váhoda F3. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 01:26, 22.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
Zatím mi nepřišel ověřovací mail, takže to ještě hodím sem. Neřekl bych, že se v F3 snížila důležitost SPECIALu - spíš je tam úplně k ničemu. Dialogy jsou stejný pro postavy s jakoukoliv inteligencí a vnímání ovlivňuje snad jen dosah radaru pro blbečky, co by jinak neviděli nepřítele. Charisma je vůbec k něčemu? Přiznám se, že v F3 to moc nastudovaný nemám, ale degradace toho systému tam je vidět na první pohled. Stejný je to se skillama, který by měly bejt další hlavní součástí. | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 01:36, 22.2.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
S tím specialem.... jsou tam hovorové možnosti pro výjimečně všímavé/agilní aj., ale efekt to skutečně nemá. Skilly naproti tomu jsou důležité a nevím, co proti nim máš. | |||
Autor: chiquita | Odesláno: 01:37, 22.2.2010 | ID: 5114c2 | Nahlásit Vaultmasterům |
To můžem probrat v tom tématu, už tam jsem. Klidně vysvětlím. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 02:23, 22.2.2010 | ID: 7f274e | Nahlásit Vaultmasterům |
Nejdřív jsem chtěl dlouze reagovat na všechny retardy zde..pak jsem si řekl NE...nemá to cenu... | |||
Autor: smejki | Odesláno: 08:29, 22.2.2010 | ID: 51aeae | Nahlásit Vaultmasterům |
abych se vrátil: "No moc pro zasmání to není... Spíš pro zamyšlení.. Ten chlapec má v některých ohledech pravdu, a některé jsou prostě FAIL..." - sangwiny Rozdíl mezi námi jím není ten, že my nemáme rádi F3 a on ano, ale že my jsme obě hry porovnali několikahodinovým hraním/plným dohráním. Jemu nepřísluší porovnávat tyto 2 (3) hry a stavět na tom jakékoliv závěry, když z F2 zkusil sotva tak půlku chrámu zkoušek. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 08:39, 22.2.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To Kein : Ano, radsi tady na nas nic nevytahuj... bude to tak nejlepsi ,jenom nechapu proc tady musis provokovat s tema retardama, bez toho aniz bys to nejak aspon zakladne obhajil...... | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 11:29, 23.2.2010 | ID: 7fea9a | Nahlásit Vaultmasterům |
http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/pc/stvoriteli-falloutu-se-treti-dil-libi-dxj-/clanek.A100223_090825_bw-zurnal-pc_osk.idn Ohooohoo docela zajimava novinka . Nvm jakej mel ten clovek podil na tvorbe Fo2 ... Ale asi nebude elitarskej jako vetsina Fo2 fanousku a bude mit lepsi prehled okolo herniho sveta nez vetsina z nas ;) | |||
Autor: Palo | Odesláno: 16:42, 23.2.2010 | ID: 6f9880 | Nahlásit Vaultmasterům |
ja mam odohrate z F3 asi 300 hodin, presiel som to cele aj datadisky. nie je to az take zle, som za technologicky posun vpred, ale úplne tam chýba atmosféra falloutov a ten "fallout feel" ktorí tí čo nehrali povodné hry nepoznajú. to už neni "fallout universe", to je presekávanie sa zničeným washingtonom D.C. a jeho okolím. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 18:37, 23.2.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun - Co je na ní zajímavého? Chris Avellone říkal úplně to samé. Proč by měl někdo z nich plivat na výtvor potenciálního zaměstnavatele? Navíc bulvár BW, který pokládá geckony za dinosaury si i trochu přidal s tím "označuje ho za excelentní dílo". Celý rozhovor je tady http://www.duckandcover.cx/forums/viewtopic.php?t=23766 Palo - jj, ten "fallout feel" je pryč. Je z toho jen Oblivion se střelnými zbraněmi. | |||
Autor: Danny | Odesláno: 19:41, 23.2.2010 | ID: 70814e | Nahlásit Vaultmasterům |
Podle toho co tu někteří tvrdí by se dalo za RPG považovat i Borderlands :D | |||
Autor: Palo | Odesláno: 19:46, 23.2.2010 | ID: 6f9880 | Nahlásit Vaultmasterům |
no ešte k F3, čo mi tam fakt chybalo, boli mestá s questami. koľko skutočných miest je vo F3? Dajme tomu že Megaton, Rivet City, Underworld a Citadela. Viac mi nepríde na um. Hm. 4? to je fakt málo. viem že F2 má v tomto z technologického hľadiska výhodu, je ľahšie dat viac miest na mapu severnej kalifornie ako do okolia D.C. Ale načo tam dávali takú kopu trosiek? nemohli tam napchat viac miest, viac riadnych questov do tych miest? Modoc a Den mali po 9(tak nejak) qestov každé. Súboj rodín v New Renu, paráda. No kde tam boli tie questy? celá severozápadná oblasť sa po výbuchu Raven rocku stala zbytočná. | |||
Autor: Palo | Odesláno: 19:53, 23.2.2010 | ID: 6f9880 | Nahlásit Vaultmasterům |
tým odbudla veľká čast mapy, ktorá mohla mat v sebe viac ako hrbu kamenia. no a k tomu rozhovoru s Tim Cainom...až teraz mi došlo, že to ako bude hra vnímaná závisí v nemalej miere od penazí vrazených do jej reklamy. Keďže F3 mal obrí marketing, neni divu že nalákal kopy hráčov..však to bol ich cieľ. ostáva dúfať, že tým Obsidianu z NW spraví skvelú hru. | |||
Autor: majkel | Odesláno: 12:10, 24.2.2010 | ID: 43097a | Nahlásit Vaultmasterům |
Preboha o čom sa tu bavíte ludia...Porovnávate..neporovnateľné veci..poznám..ľudí ktorí F1,F2 nedokázali ani prejsť hoci sa snažili a páčil sa im..asi to bolo vekom..teraz presne neviem!..alebo ich asi nikto neviedol za ručičky a bolo treba pri postupe hrou rozmýšľať..F3 je hra pre detičky.. jak vymalovaná pastelkami,postavy v nej su akosi moc farebné,vymodelované akosi detsky!..chyba tam povestna stiesnenost z predošlych dielov! to sa neda porovnavat!! | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 15:50, 24.2.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To majkel z Hornich Uher (Felső-Magyarország) :Tak souhlasim tady z vetsinou veci ohledne F3 ale ze by grafika stranka byla pastelkova to se mi nezda ..... Na nexusu extistuje se obevilo honde modu , ktery meni zevreni grafiky ..... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 19:58, 24.2.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun - příště si odpusť ty debilní uherské vsuvky, pepíku. | |||
Autor: majkel | Odesláno: 21:28, 24.2.2010 | ID: 700bb8 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun: brachu ja som slovak jak repa, k madarom mam daleko ale odpustam ti... neboj ked pojdes nahodou cistou nahodou do tatier nepustime na teba lavinu neboj cha cha cha | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 22:02, 24.2.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
majkel: diky :) |