Rádoby mrtvá hra I Am Alive už tuto zimu?
Je to tak, společnost Ubisoft oznámila její vypuštění jako stahovatelnou hru. Pro některé se barikádou k jejímu spuštění může stát uvolnění hry pouze pro Xbox Live Arcade a PlayStation Network. Pokud však některou ze služeb využíváte, tak vás možná uklidní, že příběh oznámený kolem roku 2008 zůstal stejný. Vše se točí kolem zemětřesení neznámého původu, které zdevastovalo celé Chicago a jen bůh ví zda ne celou Ameriku.
Nový šťavnatý trailer který vyšel 30.9.2011 ZDE
Vývojářská studia Interplay a Masthead mají za sebou jeden z úspěšných soudních sporů.
(Trocha historie)
Bethesda jakožto současný vlastník "značky Fallout" má očividné deprese ze zapojení studia Masthead do vývoje Fallout online. Spor se proto již několik let řeší soudně.
První výsledk je 1:0 pro Interplay po tom co Bethesda nedokázala prokázat, že by ji měl vývoj Fallout Online jakkoliv poškozovat. Rozhodnutí je údajně malý krůček v tomto soudním sporu soudce Bethesdě totiž pouze neodsouhlasil předběžnou obranu značky, ale pro nás to znamená, že vývoj hry prozatím může pokračovat.
Celý článek se spoustou detailů ZDE
Pomalu ale jistě se nám blíží konec éry Fallout New Vegas, který bude
ukončen (v pořadí již čtvrtým) nášupem jménem Lonesome Road. DLC pod taktovkou
Chrise Avellona by se na Steamu mělo pro Evropu (tu naši, malou, východní, zaostalou, Cenegou spravovanou) objevit v následujících dnech a
nás jistě zajímá co nám Obsidiani naservírovali.
Pokud jste čekali kulervoucí zážitek jako sladkou tečku za více méně
zdařilým Old World Blues, recenze Dana Whiteheade z Eurogameru by vás jistě
neměla potěšit. Autor, jenž má za sebou recenzování xboxvých verzí předešlých
přídavků (mimochodem DM si od něj odneslo stejnou známku jako od Smejkiho) se
na dvou stránkách kriticky rozepsal o nedostatcích LR, byť v celku se
sympatickým přístupem.
Hned v úvodu kritizuje příběh slovy:"Doopravdy nevím, co se stalo
na konci Lonesome road, konečného addonu FNV. Ne že bych nechápal význam
detailních informací, které jsou mi ve hře předkládány. V čem nemám jasno, jsou
méně hmatatelné, ale neméně důležité, otázky kdo a proč?". Autor se dále
rozepisuje, že i po druhém dohrání mu příběh zůstal velice nejasný. Hlavní
postava Ulyssese jak se zdá není zrovna povedená. Hlavní antagonista LR, jenž odmítl
zakázku doručení platinového čipu a nyní trvá na setkání s vámi v nové
lokaci The Divide, k vám během vašeho putování promlouvá skrze nového
společníka (podobá se ED-Emu). Podle autorových slov je rozhovor veden stylem „nejasných rádoby-mytických žvástů“. Autor
poté dodává:“ Budete tak přemýšlet jestli
ta květnatá próza nemá zakrývat fakt, že hlavní příběh není zrovna
přesvědčivý.“ To ovšem může znamenat
cokoliv. Od recenzentovy nedostatečné citlivosti k hlubším příběhům až k
totálně zprasenému vypravění.
Putovaní je dle autora značně lineární bez otevřenějších oblastí. Jenom s jednou
možností postupu a to bez vedlejších úkolů. S pár zajímavostmi a především
s žádným pocitem že jste v reálném prostředí. Autor dodává:“ Je zde asi tolik možností průzkumu lokací
jako v Gears of War 3“. Celé je to kompenzováno značnou náročností,
kdy jsou vám do cesty stavěny zástupy Páračů a nových nestůr jménem Tunnellers.
Monstra se navíc zázračně spawnují odnikud. A pokud nedisponujete tichošlápky,
nezbývá vám vzhledem k uzavřeným lokacím nic jiného než s nestvůrami bojovat.
„Je to více Call of Duty než Fallout“.
Ke konci se autor rozepisuje o zbraních a percích, které jsou dle popisu vcelku
povedené. Závěrem pak dodává: „Fanoušci
toužící po opravdovém konci mohou zůstat v klidu. Události LR vystavěné do
povedené apokalyptické atmosféry postrádají hloubku, tempo nebo význam střetu
mezi Panem Majitelem, Césarem a NCR. Sběratelé si budou chtít dlc projít, jen
kvůli pocitu že tak učinili. Je ostudou vidět tak epický příběh s atomového
věku belhajícího se, na místo pořádné exploze.“. A DLC ohodnocuje 5/10
Zdá se přátelé, že na druhou Operaci Anchorage přeci jen došlo.
Celý článek
najdete zde