.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
JaW, 2010-03-08 00:01:02, DaC

Fallout New Vegas - screenshoty v plném rozlišení

Tajemný čtenář Duck and Cover (asi někdo z novinářů, kteří měli screeny k dispozici pro exklusivní preview) zaslal redakci balík screenshotů v plném rozlišení. Tak se na dobře podívejme, jestli nenajdeme něco, čeho jsme si předtím nevšimli.

Na jednom ze screenshotů jsou vidět zmutovaní horští berani "Big Horners". Schválně, kdo je najde první ;-)





Sdílet na Facebooku
Autor: CarlosOdesláno: 00:24, 8.3.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Ohledně screenshotů se mi zdá:

1) grafíka je jednoduše odporná! Uvidím, až to bude v běhu, ale takhle na screenech (byť asi budou z konzolí) je to hnus! Stejně tak to, co se dá ze screenshotu usoudit o rag-doll fyzice

2) rozkazy společníkům - když se to provede dobře (třeba ve stylu Mass Effect, který mi kolo trochu připomíná), mohli bychom se dočkat taktičtejších bojů než u F1/2 (v závislosti na obtížnosti, samozřejmě) - co už ale vím, ten rozmazaný efekt na pozadí bezpečně posere orientaci

3) design oblečení je nehodící se a nepatřičný; vrcholem hnusu (bohužel ne v kladném smyslu) bude ta supermutantka... Proboha, jestli to má být vtipné, tak je to dost chabý pokus

4) devítka i samopal lépe odraží (dle mého názoru) skutečné modely

5) lokace s dinosauří atrakcí, solární elektrárna i billboard vypadjí dobře, nezbývá než se modlit, aby autorům nedošly dobré nápady.

Jo, mimochodem, zdá se vám Rorsarchův test také tak zbytečný? Vždy jsem měl za to, že jeho smyslem jsou odpovědi, které vymyslíte...
Autor: SiusOdesláno: 00:33, 8.3.2010ID: 6f99aeNahlásit Vaultmasterům
Tak grafiku můžeme nechat stranou, jde přeci jen o stejný engine a z toho už nevymlátí nic kloudného ani Obsidian. Spíš mě zajímá vybalancování arzenálu a obsah hry. Jak už bylo řečeno viditelnost všech dialogových možností může být cestou do pekel...
Autor: CarlosOdesláno: 00:40, 8.3.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Spíš to je zabije znovuhratelnost (budou-li speciální volby tak ploché jako u F3). Když to bude dobré na první dohrání, můžeme hovořit o významném progresu :-D
Autor: smejkiOdesláno: 01:15, 8.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
Tak hezky popořadě

Na prvním screenu je NCR ranger, ten, co ho tu pucujeme kvůli kudle a sekvojím.

A hle! Zelené bodláčí! No konečně to nevypadá jako válečná zóna.

Funkční solární elektrárna 200 let po válce. No dejme tomu, je to hra.

Je vidět, že se obsidiani s designem snažej, ale to gamebryo z toho čpí, ať chcou anebo ne. Ale aspoň nám neservírujou pět stejných modelů domů nasázených vedle sebe. thank god! Ovšem to přeužíváni HDR mi trochu kazí oko.

supermutanti jsou stále stejně odporní a věčně se zubící. Doufám, že budou mít i stejně jalový dabing ::thumb up, guys. wanna rofl

Design geckonů mi přijde nedotažený. Vypadají jak s papundeklu. Možná je to jen nešťastně blbě udělaným screenem.

Zdá se mi to, nebo má ten ghoul i vlastní deformovaný model hlavy a není to jen přeskinovaný člověk?

Na dalším screenu jsou v pozadí nějaké rohaté kozy ::shock

Tabitha je zoufale blbý vtip.

A nakonec by mě zajímalo, jak dlouho si slečna ráno obléká ten svůj slušivý kostýmek.
Autor: KeinOdesláno: 03:26, 8.3.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Vypadá to odporně, ať se snažím sebevíce ani jeden screen mě né a né nadchnout. Grafika je stejně hnusná jako v F3 což o to, kdyby aspoň ty textury interiéru byly ostřejší...

Jako za největší FAIL považuji supermutanty, kteří jsou stále stejní (čti nepovedení) jako ti z F3 o Tabithe se nemá cenu zmiňovat...

Nějaké ty kozy jsou další debilní nápad, brahmína je ikona, a vždy bude.

Zkrátka, ta hra až příliš připomíná Fallout3 aby mohla být aspoň z poloviny tak dobrá jako Fallout 1

Přitom stačí tak málo. Stačilo by kdyby udělali modely mutantů alá Fallout 1, ghůly , brnění a zbraně taktéž a byla by to o třetinu lepší hra aspoň na pohled.
Autor: PsychoticOdesláno: 04:57, 8.3.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Grafika je stejně dobrá jako v F3, k tomu námitky nemám. A nic moc jiného (co ještě nevíme) ze screenů vyčíst nejde.
Autor: CarlosOdesláno: 08:08, 8.3.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Psychotic: Co lze vyčíst je (minimálně pro vás konzolisty) smysluplný boj v partě - podle všeho by mohl připomínat Tactics v real-timu.
Autor: AmarounOdesláno: 08:57, 8.3.2010ID: 41aaaaNahlásit Vaultmasterům
To Kein : Za to Alieni ve F2 jsou naprosto zarivim prikladem jak se vyporadat s chudosti prostredi (a to nemluvim o chodicich kytkach aka Den Trifidu ) a nejakej zmutovanej muflon v ohrade mi fakt nevadi ....
S grafikou jsme se mohli rozloucit uz pri oznameni FNV... Jako kdyby Obsidian se zameroval graficky pecky......
Smejki: funkcni jadernou elektrarnu dve ste let po valce ve F2 taky nepovazuju za koser ... zvlast kdyz si vezmes kolik vody potrebuje do do vnitrniho , vnejsiho okruhu atd :) v kazdy hre se najde pitomost .........
Autor: smejkiOdesláno: 10:30, 8.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
však povídám, je to hra. :-)

však povídám, kein je.... kein. podle něj musí po pustině běhat jen brahmína a pes. opovažte se udělat nějaké nové zvíře!!!
Autor: CarlosOdesláno: 11:31, 8.3.2010ID: 424818Nahlásit Vaultmasterům
Mufloni by mohli být fajn. Kytky v původních Falloutech považuju za vynikající literární odkaz. Alieni jsou moc velký úlet - nevidím žádnou možnost biologického původu, ten se podle mě nedá vysvětlit ani mutací způsobenou radioaktivním žářením a vystavením radioaktivitě vůbec.
Autor: moonfearOdesláno: 12:10, 8.3.2010ID: 50ec28Nahlásit Vaultmasterům
2amaroun: mě teda dycky ve škole paní učitelka říkala, že jaderná elektrárna vydrží strašně moc.....

jaderná elektrárna je většinou stavěná tak aby odolala i leteckému útoku a poškodily se spíš nedůležité věci vně, takže zachování sem tam nějaké jaderné elektrárny co nedostala přímý zásah mi přijde celkem logické. Co se týče té vody, myslím si, že radioaktivní voda to uchladí stejně dobře jako čistá voda, a ve světě falloutů je problém spíš pitná voda než voda všeobecně. Zato si nedokážu představit funkční solární elektrárnu když FV panel rozbiju i šutrem.
Autor: smejkiOdesláno: 12:25, 8.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
moonfear - JE vydrží, ale údržba je hodně technologicky náročná. zato fotovlotaicé panely nemají delší životnost než 50let i se špičkovou údržbou. ledaře by si někdo natřel panel s trubkama na černo, ohříval tím vodu a říkal tomu solar powerplant :D
Autor: AmarounOdesláno: 12:50, 8.3.2010ID: 41aaaaNahlásit Vaultmasterům
moonfear: jeste bych dopnil smejkiho to co do mne ztacili vtlouct na FELU :D ........ano fotovoltaicke panely maji zivotnost asi 20 let ..... JE je stavena tak aby pri velkem nebezpeci zajeli palivove tyce( mozna ridic ted nvm) automaticky do chladici nadrze , takze je docela pravdepodobne ze by to samotny reaktor prezil ...... Ale horsi uz to bude s transformacni stanici,ridicimi prvky atd s to jeste muzeme spekulovat o zivotnosti turbiny ... Navic na JE to cely ridej vetsinou "magori" ( rozumej mooc chytri lid ) co vystudovali jadernou fyziku ... takze je docela nepravdepodobny ze by to nejaky JARDA Ghoul rozchodil ....
Autor: AmarounOdesláno: 13:03, 8.3.2010ID: 41aaaaNahlásit Vaultmasterům
:D ted mi to docvaklo ... to na to obrazku neni fotovoltaicka stanice ale druh pokusu ktery ted delaj ve spanelsku nebo nekde na jihu ........ funguje na principu ohrivani nejakyho roztoku pomoci soustredeni slunecniho svetla . Takze to jsou pouha zrcadla .....
Autor: smejkiOdesláno: 14:00, 8.3.2010ID: 51af7aNahlásit Vaultmasterům
a já si říkal, proč to tak svítí :D
leštění zrcadel už je mnohem technologicky méně náročné :-)
Autor: smejkiOdesláno: 14:03, 8.3.2010ID: 51af7aNahlásit Vaultmasterům
ty seš FELák? a kurwa, teď vám tu běhám po chodbách :-)

jarda ghoul může být klidně prewar jderňák.
ale už jen vidina ložisek turbíny jedoucích nad několikanásobně mez únavových cyklů bez řádné údržby je humorná.
je to hra
Autor: MelichorOdesláno: 14:09, 8.3.2010ID: 51fc66Nahlásit Vaultmasterům
Pánové, Tabitha je TEN supermutant ne TA supermutantka a přestaňte soudit dle obalu, nikdo z nás neviděl ani jeden dialogový kmen... A na šíleného, paranoického a fanatického supermutanta se těším od dob Poručíka. Melchior a jeho zvířátka mě nepřesvědčily a Marcus byl na mě moc velký klaďas :o)

Obhajoba elektrárny: nikdo z nás taky nezkoumá, kde Enkláva v F2 vzala tolik APA Mk. I a II, tedy pokud neměli plošinu přecpanou zbrojema a pochybuju, že by je tam dokázali vyrábět díky kvůli nedostatku kvalifikovaných pracovníků, strojů a v neposlední řade surovin - štvalo to někoho? Ne... V Gecku rozumněl pořádně elektráně taky jen Festus. Helios ovládá NCR, což je zřejmě nejmocnější frakce v Pustinách(více zdrojů jak lidských, tak nerostných než BoS). Jestliže má NCR prostředky k tomu vyrábě CA( v původní podobě, tak jak ho známe z F1/2, pro Rangery), tak musí mít zvládnutou metalurgii a další obory včetně výroby silikonu. Zdá se pak celkem logické, dovézt a zrenovovat +/- 540 panelů(devět polí po pěti panelech ve třech řadách to celé krát čtyři strany =)) třeba přímo ze SS pro strategickou výhodu v oblasti. Pokud jde jen o zrcadla(a vypadá to tak) a soustředění paprsků, tak někoho s hadrem a popřípadně kladivem na vyklepání asi najdou =). Nepředpokládám, že by se v Mohave někdo obtěžoval s křemenou optikou na odraz, pokud by neměl její mechanické krytí nebo silové pole =P.

P.S. Kozy jsou na obrázku při úderu holí - cena? =)
Autor: majkelOdesláno: 14:56, 8.3.2010ID: 51d818Nahlásit Vaultmasterům
Suhlasim s Keinom a este troska doladit devastujuci ucinok zbrani na zivu silu a pocit bezmocnosti,zranitelnosti z F1,2...a mozno si to zahram aj 3krat...:))
Autor: KeinOdesláno: 15:12, 8.3.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
No nevím, ale v eletrárně v Gecku byl taky sklad kde by klidně mohly mít náhradní díly leččeho, ikdyž turbínu asi ne, ale o životnosti turbíny můžem pouze spekulovat, nehledě na to, že elektrárna byla udržovaná ghouly a zdaleka nejela na plný výkon. Rozhodně mi příjde logičtější, že přežije Jaderná elektrárna, než elektrárna solární, nebo něco jí podobného, se zrcadly, na které stačí hodit šutr, natož aby přežily útoky nájezdníků apod.

Co se týče grafiky, tak pokud někdo považuje grafiku F3 za krásnou, tak je mi ho upřímně líto :( A argumentovat tím, že RPG není o grafice je sice pěkné, ale toto co nám je servírováno není RPG.

FNV je jen jednoduše další obrovské zklamání

Co se týče smejkiho příspěvků - smejki je prostě smejki....podle něho musí mít všichni stejný názor jako on...kdo ho nemá je špatný. Samozřejmě, když má jiný názor třeba JAW tak se smejki poslušně stáhne do kouta a mlčí...
Autor: chiquitaOdesláno: 16:14, 8.3.2010ID: 5114c2Nahlásit Vaultmasterům
Ale no tak, "obrovské zklamání" může bejt zatím těch pár (nevhodně zvolených) screenshotů, ale o celý hře bych se to zatím tvrdit neodvážil...
Autor: LaRosseOdesláno: 17:07, 8.3.2010ID: 70840eNahlásit Vaultmasterům
to majkel:
Protože je to RPG z pohledu vlastní, resp. třetí osoby, s realtimovým bojem nelze prostě zbraně udělat tak účinné jako byly ve Falloutu.
Neumím si představit, že ve hře s takovým FPS tiše doufám, že mě netrefí, jak jsem doufával ve Falloutech 1 a 2.
Přestože se jedná o RPG, vypadalo by to velmi divně, kdyby tě nikdo ne a ne trefit.
Systém armor class se bohužel, mimo Fallout Tactics, do realtime převést nepodařilo:-(
Autor: smejkiOdesláno: 17:10, 8.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
kein - "Co se týče smejkiho příspěvků - smejki je prostě smejki....podle něho musí mít všichni stejný názor jako on...kdo ho nemá je špatný. Samozřejmě, když má jiný názor třeba JAW tak se smejki poslušně stáhne do kouta a mlčí..."

odmítám přejít do sobní roviny, citaci citací a kupení pseudoargumentů ad hominem. S JaWem většinou souhlasím, tím to je. ale taky jsme se několikrát neshodli. na tebe reaguji téměř pokaždé proto, že vždycky vypotíš ultrablbost (bioshock, hele kozy - kacířství atd.). a ne, já nejsem etalonem mouudrostik, takže si mějte názory jaké chcete.
Autor: meehailOdesláno: 17:11, 8.3.2010ID: 6117fcNahlásit Vaultmasterům
to je pravda, F3 som isty cas hral s F3 Wanderers edition modom a, aj ked to bolo podstatne zaujimavejsie, mali zbrane taku silu ze som si mohol vybrat ci budem polovicu casu crippled (a na vyliecenie clovek potrebuje medial braces, stimpak to uz nezvladne), alebo save/load +bullettime mod (VATS som nepouzival uz takmer vobec)
Autor: AmarounOdesláno: 17:31, 8.3.2010ID: 41aaaaNahlásit Vaultmasterům
Smejki: Jo byl jsem felak ... ale uvedomil jsem si ze ani vlohove ani zajmove ( zhlediska matiky) to neni skola pro mne .... no v ty nadherny budove plny prekvapek ( treba dvere pro trpasliky ) je jenom uz jedna fakulta... takze strojni hm ??? :D ... co jsem slysel tam si aspon svych studentu vazej :D.....

Melichor : souhlasim jestli te to potesi :D
Kein: tvrdit o hre ktera jeste nevysla , ze nebude splnovat nalepku rpg , kterou ma, je docela dost odvazny. Pritom s clanku Fallout New Vegas - ukázka z hraní je jasne videt ze rpg prvky to ma ... jestli poznas s tech screenu keste neco jinyho hmmmmm .
Autor: smejkiOdesláno: 17:58, 8.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
no, vážej...to jsou silná slova. FELáci mají zase lepší technické zázemí.
jedna fakulta? co? furt je to půl na půl.

a katedra trpaslíků FTW!!!
Autor: PaloOdesláno: 19:09, 8.3.2010ID: 33c6d0Nahlásit Vaultmasterům
supermutanti s kladivom...degraduju ich tu na uroven mantisov z falloutu 2
Autor: AmarounOdesláno: 20:20, 8.3.2010ID: 41aaaaNahlásit Vaultmasterům
Smejki: jasny tak jsem to myslel, nejasne napsal ... jsou tam proste dve fakulty :)....... technicky zazemi nejspis maj lepsi .... ale porad to nic nemeni na tom ze maj ve veskery administrative strasnej bordel .......
Autor: KeinOdesláno: 20:51, 8.3.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Amaroun: Já to o FNV nejen že tvrdím, ale hlavně předpovídám, jednoduše nevěřím, že ta hra bude dobrá. O tom zdali mám pravdu nebo ne se koneckonců přesvědčíme až hra výjde. Bohužel ze screenů se mi hodně věcí nelíbí a laťka padá pořád níž a níž...

Smejki: Pokud může mít dle tebe každý názor "jaký chce" tak se vyvaruj tvých komentářů k mým výtkám co MI vadí. Jaksi jsi trochu v konfliktu s tím co píšeš a stím co konáš. Já si o tobě myslím své (koneckonců jsme to napsal), ty zase o mě.
Autor: smejkiOdesláno: 21:41, 8.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
já mohu mít názor na tvůj názor a je čistě na mě, zda s ním oblažím veřejnost. ::fuck off
Autor: majkelOdesláno: 22:02, 8.3.2010ID: 41d282Nahlásit Vaultmasterům
LaRosse: V poriadku z casti mas pravdu..ale ja som myslel tieto zmeny len pri upravenom bojovom systeme kde si v realnom case hru zapauzujes naplanujes utok a spustis ala Mass Efect alebo starsi (Star Wars old republic) ked to islo tam fungovalo by to aj tu...a tie brutalne animacie tie samozrejme pri zaverecnych kritickych hitoch!..a nie kde ti smiesne odleti hlava jak futbalova lopta a kotula sa 50m sak to je hruza!!myslim ze by to bolo daleko lepsie a hodilo by sa to do toho NOVEHO ZAZRAKU ktory sa chysta ..daleko viac nez ten prihriaty VATS!..to je moj skromny nazor
Autor: PaloOdesláno: 22:04, 8.3.2010ID: 33c6d0Nahlásit Vaultmasterům
keď už bude plno mutantov s kladivom, mohli by zakomponovať aj behemotov z FT ktorí by strielali kamenie (dávali by poškodenie asi ako tí mutanti)
Autor: c.DataOdesláno: 06:34, 9.3.2010ID: 4294a8Nahlásit Vaultmasterům
Mne by vážně zajímalo jak by hra musela vypadat aby to bylo dle vašeho gusta. Souhlas že by FNV prospělo DX11 zpracování včetně testelace. Já osobně jsem ve F3 po vystoupení z voultu čuměl na tu krajinu a prolezl jsem jí křížem krážem. Bylo to dobré 3D spracování legendy kterou jsem v mládí hrál. Třeba mi osobně připadá zcestné hrát teď nějaké modfikace F1 či F2 ta doba je prostě zamnou a ano byly to neuvěřitelně perfektní hry ale BYLY. Doba je jinde a Duke Nuke 3D byla taky perfektní hra a nikdo ji nehraje...či nedělá modifikace či jen mapy. A furt tu omíláte jak je ten F3 hnusný atd...myslím že máte nástroj jak předělat textury a modely atd...takže směle do toho místot toho kybicování co vše je špatně....připomínáte mi staré dědky na zápraží...

Jinak co se týče elektráren...v roce 2052 si troufnu odhadnout že materiálové inženýrství bude někde jinde. Takže ložiska a další věcy bych z dnešního pohledu nehodnotil. Jako odrazovou plochu pro sluneční elektrárnu bych zvolil kov a proč né samoleštící. Spekulovat co je a co není v alternativní realitě možné nedejbože ještě v budoucnosti, dle dnešních poznatků tohoto světa je zcestné a poněkud krátkorzaké páni ing. :)
Autor: Kharkow :) Odesláno: 07:02, 9.3.2010ID: 6fc11cNahlásit Vaultmasterům
Pobavili pánové, pobavili s "fotovoltaickou elektrárnou" odrážející nějak mnoho HDR do té prapodivné věžičky nahoře :)))
Kdyby byla elektrárna na termoel. jevu neřeknu ani fň, ale když jsou tady také debaty o varné konvici... chi chi :o)

Jinak, gamebryo vypadá odporně (na to jak poměrně hezky vypadalo v TES), u vývojářů se flákaj grafici, až je mi z toho mdlo a mé uklidnění budiž v epickém přiběhu a hratelnosti dávkované v malých dávkách v hnusném enginu.
Autor: AmarounOdesláno: 08:18, 9.3.2010ID: 41aaaaNahlásit Vaultmasterům
To c.Data: Jasný taky hned na začátku jsme psali že je to jen hra ;) ...........ale najde se tady třeba takovej Kein , kterej tady rozvíjí teorie že JE zdaleka nejela na plný výkon( asi zřejmě myslí jako kdyz šlapeš na kole )a že NCR jsi nejsou schopni uchránit SE a že ty zrcadla budou ze skla , jen aby se mu nezbořil svět starých falloutu ......
Autor: AmarounOdesláno: 08:37, 9.3.2010ID: 41aaaaNahlásit Vaultmasterům
Kharkow: http://hubpages.com/hub/Power_station_harnesses_Suns_rays_in_Seville__Spain tady rychle vyhrabaný...... řekl jsem že základní myšlenka je založená na ohřivání roztoku pomoc slunečního světla , dál jsem to nerozváděl
Autor: JaWOdesláno: 11:57, 9.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
c.Data - pokud tě tak strašně zajímá, jak bysme (nevím koho přesně myslíš) chtěli, aby hra vypadala, směřuj sv0 zraky sem http://forum.madbrahmin.cz/viewforum.php?f=9

Ve zkratce ti jen řeknu, že já bych si přál vrácení všech RPG prvků (funkční a vyvážené perky, skilly a SPECIAL), kvalitních dialogů, více zajímavých úkolů, uvěřitelnost světa (příklad. - je hloupé, když se na každé druhé hromadě odpadků válí funkční počítač či rádio, když 50 metrů od obrovské základny BoS kempuje hejno nájezdníků, kteří sužují okolí apod.). Když už z toho udělali FPS, kde 90% času stráveného ve hře strávíte střílením něčeho, tak bych si přál, aby se to alespoň jako FPS dobře hrálo. To souvisí také s AI, která je naprosto tragická. A tak by se dalo pokračovat. Shrnuto, podtrženo, je Fo3 hra, kde bylo všechno jenom nakousnuto, ale nic nedotáhli do konce, hra, která byla hrubě nadhodnocená a neměla s původními Fallouty mnoho společného.
U FoNV můžeme očekávat vylepšenou RPG část a částečně i soubojovou část. Jak to nakonec dopadne se můžeme jen dohadovat a to taky děláme 8-)

Pokud ti připadá zcestné hrát staré Fallouty a nové modifikace, tak věř, že ty hry stále neztrácejí na svém kouzle a stále baví. Nebýt starých Falloutů a pořád velké komunity fanoušků, tak tu nebudou tyto stránky, jediné české fan stránky, které se zabývají i Falloutem 3, protože evidentně Fo3 není pro většinu hráčů tak zajímavý, aby nad ním trávili více času a nějaké fan stránky založili. Jediné stránky o kterých vím, které se zabývají Fo3 v angličtině, se nazývají Planet Fallout a tam chcípnul pes. Stránek o starých Falloutech fungují ještě desítky a nikomu to nepřijde scestné. Vypadá to tak, že pro většinu lidí přijde spíše scestné zabývat se nudnou hrou, jakou Fallout 3 bezesporu je.

Amaroun - s tou elektrárnou dobrý postřeh!
Autor: JaWOdesláno: 12:24, 9.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
c.Data - ještě jedna maličkost k tomu tvému návrhu na předělávání Fo3. To je ten nejhloupější argument, který snad může vyslovit jen desetileté dítě ze zvláštní školy. Tomu by se to dalo i prominout, ale dospělému člověku? Nevím jak ty, ale já když si hru koupím, tak chci, aby byla HOTOVÁ a ne, abych si ji musel ještě nějak dodělávat. Teď asi řekneš, že ty to tak přeci děláš. Že když si koupíš nějaký produkt, tak ne že ho vrátíš nebo zahodíš a postěžuješ si kamarádům, ale začneš ho opravovat. Že když si koupíš knihu a nelíbí se ti, že ji začneš přepisovat...
A když na ten tvůj návrh přeci jen přistoupím, tak to stejně k ničemu vést nebude, protože změnit ty chyby, které jsem vyjmenoval výše, jednoduše jen tak lehce nepůjde. To bych si musel udělat svou vlastní novou hru.
Autor: JaWOdesláno: 12:27, 9.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
A jednu pro Fo3 fans. Na NMA je několik zajímavých novinek, tak hněte svou línou prdelí a něco o nástupci své oblíbené hry napište. Já si dávám pohov.
Autor: c.dataOdesláno: 13:28, 9.3.2010ID: 4294a8Nahlásit Vaultmasterům
Kuuura ti mě setřeli :)

Hele já narážel na to, že furt kemráte na to jak je to hnusné....ja nic o RPG prvcích neříkal...viz poznámka o modelch a HD texturach...RPG spracování jestli vůbec nějaké bylo velice povrchní...k tomu dodělání...víš ono se vám to fakt moc dobře kybicuje když nemáte časový pres a omezený rozpočet.

F1,2 určitě kouzlo má, jen mi to přijde nevím no...neztotožňuji se z lpěním na hrách minulých ikdyž dobrých...

F3 byl pro mne z hlediska prostřědí a atmosféry výborný, nebot aspoň částečně splnil mé představy a Fallout světě

Autor: Henry \"Sybrakos\&quOdesláno: 13:34, 9.3.2010ID: 41d2eeNahlásit Vaultmasterům
Já osobně si nemůžu pomoct, ale zdá se mi to hezké:) A těším se jak svin'
Autor: JaWOdesláno: 13:51, 9.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
c.data - textury samozřejmě předělat jdou, ne už ty otřesné animace, ale pořád to pasuje do mé odpovědi, proč by to měli hráči sakra dělat? Proč by měli po někom opravovat to, co zprasil a za co dostal dobře zaplaceno?

Nechápu tvou poznámku o časovém pressu a omezeném rozpočtu. To se rozhodně netýkalo Falloutu 3, protože tomu ani jedno nescházelo. Přesto se nestyděli a vydali hru, která vypadá a pohybuje se jak kupka hnoje. To, že FNV vyjde na stejně hnusném enginu, je jen politováníhodné a Bethe$da si tak bez pohnutí prstem přijde na další slušnou kupičku víček.

Jo a pořád nechápu, ke komu tady mluvíš? Kdo jsou ti "vy"?
Autor: Henry Thorn aka SybrakosOdesláno: 14:28, 9.3.2010ID: 41d2eeNahlásit Vaultmasterům
Asi myslí všechny zde, kdo pořád uctívá staré fallouty.. No offense:-)
Autor: JaWOdesláno: 14:43, 9.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
Henry, ty seš telepat nebo co, že mluvíš za něho?

Co jsi myslel tím "zde"? Kde, zde? Na těchto stránkách, kterou mají možnost vytvářet a taky vytvářejí fanoušci všech Falloutů? Stránky o světě Falloutu a postapokalyptičnu, kde má každý z nás jiný názor?
Autor: majkelOdesláno: 15:46, 9.3.2010ID: 51d818Nahlásit Vaultmasterům
Jaaa tam chcem bozar, a chcem vidiet belejuce sa rebrá po kritickom hite...a ustrelenú ruku aj s kusom trupu nech s tych zbraní sála uz konecne respekt....a nie hentie prihráte animácie kde sa hlavy kotúlaju 100m a ruky odpadávaju jak kolky..to je tak pre soplave decká..preboha!!!a samozrejme kurvy v mestách a neustály strach o holý zivot!! a basta nech si hovorí kdo sce co sce!!! ha ha ha ha ha
Autor: smejkiOdesláno: 15:51, 9.3.2010ID: 705aa6Nahlásit Vaultmasterům
jedno mi je velmi příjemné - způsob presentace projektu

FNV - hele lidi, takovéhle jsou změny v ovládání, takhle jsou koncipovány dialogy, takhle nějak je do celé hry zakomponován třeba tento quest.

F3 - hele, normálně, vidíte jak se dá ustřelit palice? to je cool, což? Jo, questy. No, přijdeš za zlounem sliznounem a pak vodbouchneš smeťák atomovkou. To je cool, což?

FNV:F3
1:0
Autor: meehailOdesláno: 16:02, 9.3.2010ID: 51fd94Nahlásit Vaultmasterům
smejki: to je sice pekne, ale neporovnatelne. FNV je nieco ako datadisk a teda rozoberaju veci, ktore su nove. keby bol toto prvy fallout od F1/2, tak by ste tiez videli iba lietajuce hlavy
Autor: chiquitaOdesláno: 18:24, 9.3.2010ID: 5114c2Nahlásit Vaultmasterům
meehail: Kdyby tohle byl první Fallout od dvojky, Obsidian by určitě nestavěl reklamní kampaň na létajících hlavách, to bych se klidně vsadil.
Autor: Melichor - meehailOdesláno: 18:30, 9.3.2010ID: 51fc66Nahlásit Vaultmasterům
Kdyby to bylo F3 od Obsidianu, tak bychom viděli lítající hlavy... Ale taky jak vypadá promakaný úkol a hlavně bychom neviděli Gamebryo - to je u něčeho plus(krajina), ale taky značné mínus(postavy)
Autor: meehailOdesláno: 18:31, 9.3.2010ID: 51fd94Nahlásit Vaultmasterům
ja som to myslel inak. Toto je jednoducho druhá zo série bethesdích falloutov, a ako taká má isté charakteristiky, ktoré sa nemenia. Podobne ako GTA 3, Vice City a San Andreas. Pri recenziách VC a SA nikto nehovoril o tom, že pohľad prešiel z hora na 3rd person, prezentácia nového projektu sa zaoberá novými prvkami.
Keby robili F3 Obsidian s bethesdou, tak, či už by to malo viac rpg prvkov ako F3 malo, tak by aj tak nosnú časť prezentácií tvorili veci, ktoré sa dnes predávajú...lietajúce hlavy atď.

A neviem, či je chyba v bethesde, alebo hráčoch...

keby ste robili hry ako bethesda a dobre by sa predávali, mali by ste potrebu meniť štýl svojich hier? vysoká predajnosť=vysoká spokojnosť hráčov (uvážte, koľkí si to najprv stiahnu, až potom kúpia)

A myslím, že vybratím Obsidianu bethesda urobila rozumný krok, navyše smerom k tým, ktorí mali tak radi staré fallouty. (aj keď nie som naivný aby som si myslel, že to robia z filantropie, jasné, že ide o prachy). Mohli urobiť pokračovanie rovnaké, ako F3. Veď prečo nie, z ich pohľadu to bol úspech. Ale oni tam chcú nové prvky, aby oslovili aj starých rpg harcovníkov, tak do toho zapojili Obsidian.
Autor: meehailOdesláno: 18:35, 9.3.2010ID: 51fd94Nahlásit Vaultmasterům
ale niekomu ani toto nestačí, a už keď niet čo ohovárať, tak späť k enginu, o ktorom každý vedel, že sa meniť nebude. Nemalo by to logiku, pokračovať v hernom svete na novom engine...malo by to logiku, ale to by sa to malo volať Fallout 4. A ten raz tiež bude, FNV je medzičlánok
Autor: smejki - meehailOdesláno: 18:45, 9.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
kdyby Bethesda zkusila prezentaci F3 založit na ukázce komplexnosti questů a dialogů, dopadne to ještě žalostněji.
- survival guide (nebo jak se ta kniha jmenovala). fakt ubohost
- hlavní quest je snůška hoven, že se těžko hledá konkurence v debilitě
- banda upírů, aneb nejjalovější variace na téma tolerance. ó, bravo!
- power of atom - ou je! to byla zhovadilost

dialogy
- "hey, choose some shit" - prodejce zbraní na Lodi
- nebo jakákoliv primitivní věta, jichž je drtivá většina

ne, to už je lepší presentovat F3 létáním hlav.
Autor: meehailOdesláno: 19:04, 9.3.2010ID: 51fd94Nahlásit Vaultmasterům
smejki, ty ako tvorca hry, by si sa pri prezentácii zameral na slabé stránky, alebo na to najlepšie, čo ponúkaš? (vezmi do úvahy, že vieš, čo sa bežnému hráčovi páči) Len dodám, že nie, nemyslím si, že lietanie hláv je najlepšia vlastnosť, akú hra môže mať. v bethesde si to asi myslia. a milióny predaných F3 im to asi ťažko vyvrátia
Autor: Kharkow - meehailOdesláno: 19:50, 9.3.2010ID: 6fc11cNahlásit Vaultmasterům
Milióny prodaných kopií se prodalo díky jménu Fallout, číslovce 3 (slovy "tři") a že bylo populární a in pro mladou generaci hráčů čekat na ten oldschoolovej Fólaut či jak (mýlujeme hype efekt :) ). Kdyby se to jmenovalo Bublifukovov Apocalypse (samozřejmně bez TES na začátku) určitě by to takovou úspěšnost nemnělo (přesto, že by v tom řada lidí viděla jak by teoreticky mohl vypadat fooolaut ve 3dé (takže by zase mohl být prodeje kumulující hype).
Autor: meehailOdesláno: 19:58, 9.3.2010ID: 51fd94Nahlásit Vaultmasterům
kharkow, dovolím si čiastočne nesúhlasiť.
1. Aj tu na madbrahmine padajú občas výroky, že F1/2 nový hráč F3 nikdy nehral, alebo hral, ale nebavilo ho to. Ale áno, bethesda kúpila fallout universe s úmyslom ťažiť z neho. Ale tvrdiť, že za predajnosťou je iba meno falloutu je prinajmenšom prehnané. Čo je populárne a in na čakaní na pokračovanie hry, ktorá je pre väčšinu mladých nudná a neatraktívna? No predsa tvorca, ktorý sa už preukázal, že vie dodať pre masy to, čo chcú.

Tvorcovia megaúspešnej TES série potrebujú meno falloutu akurát tak na prilepšenie, či to je 10 alebo 50% je nakoniec nepodstatné. Hra by sa predávala aj tak, aj keď asi menej
Autor: LaRosseOdesláno: 21:32, 9.3.2010ID: 70840eNahlásit Vaultmasterům
Za úspěchem jsou především 2 faktory:
1) úcta redaktorů k Falloutům a obecně velkým firmám (tj. kladná hodnocení)
2) nepředstavitelné množství peněz spotřebovaných na hype efekt
Autor: KeinOdesláno: 22:13, 9.3.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Mě osobně nedělá problém zvyknout si na to, že to je FPS 3D, ale na to, jak je to debilně udělané, jak je zprzněný svět a NPC, na to jak jsou veškéré lokace mega nelogické...k tomu všemu se na to nedá ani koukat a ani to hrát...co Vás všechny u toho F3 tak drží?

Fallout 3 je na to mstejně jako Terminator 4 -> z klasiky se stalo hovno...
Autor: PsychoticOdesláno: 22:42, 9.3.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
LaRosse:
3) Celková výborná kvalita, zábavnost a životnost hry.
Autor: CarlosOdesláno: 23:11, 9.3.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
c.data: Duke Nukem se hraje, dělají se mody i mapy. Blood komunita je už nefunkční, ale jako zástupce starých stříleček, jejichž komunita je stále ještě silná, je Duke Nukem 3D stále dobrý. Samozřejmě za Doomem zaostává.
Autor: KeinOdesláno: 23:25, 9.3.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Psychotic: Ty jsi vtipálek :D
Autor: CarlosOdesláno: 23:31, 9.3.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Psychotic: Jediný důvod, proč se ti nevysměji je ten, že to hraješ na konzolích (nicméně já mít konzoli, tak se nehnu od Soul Caliburu a Resident Evilu). Nebo tu jen trollíš?
Autor: majkelOdesláno: 00:00, 10.3.2010ID: 41d282Nahlásit Vaultmasterům
LaRosse: uctu k falloutom? v poriadku mozu mat, ale len ak tak k prvym dvom! lebo tie robili nadsenci! a nie hentie deti s čírami staci sa pozriet na polovicu osadenstva Bethesdy a nemozem si nevšimnut ze ked vznikli prve 2 diely tak sa este len ucili čitat a pisat!..a potom ze prečo sa vo F3 kotúlaju hlavy...a veru sa este dlho aj budú a to bohuzial asi v kazdom Falloute!! F1,F2 nech vam je zem lahká.. ZBOHOM!!! AMEN!!! CHA CHA CHA
Autor: smejki - CARLOSOdesláno: 02:12, 10.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
psychotic ztratil veškerou vážnost počínáním v tomhle "woe, já vám to voplatim" topiči
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=9&t=994
Autor: PsychoticOdesláno: 03:43, 10.3.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Nééé.. Smejki mě nemá jád, asi budu bvečet... ale... kdo mě tady vlastně má rád, že? :-D
Autor: smejkiOdesláno: 04:48, 10.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
no, bylo to, jako bys uspořádal destruction derby a pak se ho zúčastnil na tříkolce :-D
Autor: PsychoticOdesláno: 05:16, 10.3.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Nj, taky jsem podle toho dopadl :-)
Autor: Kharkow - meehailOdesláno: 06:43, 10.3.2010ID: 6fc11cNahlásit Vaultmasterům
Co je in a cool na tom že mladá generace hráčů čekala na pokračování hry nepopulární/neatraktivní? No přece ten pocit, že starým harcovníkům, jež na ně v diskuzích nadávají, že žádné pořádné hry neznají a nehráli, mohou ukázat, že když budou hrát toho třetího foolouta, že jsou cool a in stejně jako staří harcovníci... a ty efekty... jééé... kde můžeš někomu jen tak coolově rozstřelit palici, že by ty Fallouty byly přecijen něčím in? :)))

Kdyby bylo všechno zlato, na co tvůrci megaúspěšného TES sáhli, nebylo by o tvém výroku pochyb, jenže vyjma TES a Skynetu (nyní i fooloutu) je portfolio jejich produkce v hromadách úzkoprofilových sraček (tím je myšlena převážná produkce pro US trh, kde amíkovi prodáš i hovno v celofánu :o) )
Autor: c.DataOdesláno: 09:09, 10.3.2010ID: 4294a8Nahlásit Vaultmasterům
:) Takže abych reagoval na to kdou jsou Vy :) však Vy víte :))) ne bylo obecně bráno, že jsou to lidi kterým se F3 po grafické stránce nelíbil. O tom že by mělo nějaké herní studio dosta času a peněz si myslím že si můžou herní studia nechta jen zdát.
Autor: c.DataOdesláno: 09:34, 10.3.2010ID: 4294a8Nahlásit Vaultmasterům
Jinak brázky jsou z humus konzole.....
Autor: meehailOdesláno: 09:48, 10.3.2010ID: 51fd94Nahlásit Vaultmasterům
Kharkow: tá prvá časť mi veľmi nedáva zmysel, takouto logikou by si mohol urobiť cool hocičo. Myslím, že tí, ktorí sa nechajú unášať prúdmi mainstreamu a degenerovania masmédiami, sa asi ťažko budú zaoberať tým, ako ukázať starým harcovníkom (ktorí sú v ich očiach určite všetko len nie in), že sú rovnako cool.

a k druhému bodu, história si pamätá väčšinou iba extrémne body, pár neúspechov (nie fatálnych )štúdia určite nenaštrbí jeho meno v očiach verejnosti, keď verejnosť vidí, že urobili bestsellery. Uznávaní spisovatelia tiež nie sú menej populárni preto, že nie každé ich dielo sa im podarí. Filmoví režiséri tiež. David Fincher režíroval celkom priemerný Alien3, extrémne neoriginálny 'The Curious Case of Benjamin Button', Zodiac, Panic Room (ktoré som videl, ale nič som si z nich neodniesol). Ale nikto mu už nevezme status režiséra, ktorý robil Fight Club a Se7en, čo sú oba dnes už kultové filmy.
Takéto niečo by mohlo škodiť bethesde, keby najprv robila úspešné hry, a potom by mala sériu neúspechov. Ale to nie je ich prípad.
Autor: DevaOdesláno: 10:00, 10.3.2010ID: 7f77c4Nahlásit Vaultmasterům
Klid, Psycho já tě mám rád :-D Jsem rád že na stránkách o Falloutu někdo dělá aktuálky i pro F3 a i když pro mě samotného byl F3 velice nudnou záležitostí, tak ocenuji tvou snahu, když na to ostatní F3 fans serou.
K tomu jak se tu staří harcovníci opírají do FNV i když se o něm ví zatím máloco: Divíte se nám? A proč by jsme tentokrát nebyli skeptičtí, když se čekalo na F3 tak se tu všichni těšili jak malé děti (no, alespon do prvních trailerů, ale naděje žila i po nich).
A pokud chtějí znovu postavit Fallout na ustřelování hlav tak bych ocenil kdyby si skákli k tvůrcům Soldiers of Fortune pro radu, aby to nějak vypadalo když už nic.
Autor: dexterOdesláno: 12:57, 10.3.2010ID: 518a58Nahlásit Vaultmasterům
heh, když si tak čtu keinovo a dalších příspěvky, napadá mě jediný slovo: fanatik.
Autor: JaWOdesláno: 13:40, 10.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
dexter - Já si jenom myslím, že ti kluci jsou zklamaní, že ta hra (Fo3) je tak špatná, že s ní ani modeři po roce nesvedli udělat nic jakž takž hratelného. Ta hra je jednoduše špatná od základu až to bolí.

Pokud mluvíš o fanaticích, můžeš přidat i druhou stranu, Psychotica a Amarouna, ať je to kompletní.
Autor: AmarounOdesláno: 13:51, 10.3.2010ID: 41aaaaNahlásit Vaultmasterům
JaW: Rad bych , abys to nejak zduvodnil.... moc silna slova ....... vuci Falloutu 3 jsem kriticky, akorat to neberu tak vazne jako vy..... Rozhodne z myho pohledu si myslim ze to neberu tak radikalne jako Kein , kterej je schopnej poprit cokoliv , kvuli F1/2 ..........................
Autor: JaWOdesláno: 14:12, 10.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
Amaroun - Máš pravdu, pročetl jsem si tvoje předchozí příspěvky a i když s některými nesouhlasím, tak "fanatické" opravdu nejsou. Srovnávat tě s Keinem a Psychoticem nebyl dobrý nápad. Sorry.
Autor: smejkiOdesláno: 14:15, 10.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
a meehail je fanatický středař!
Autor: AmarounOdesláno: 15:57, 10.3.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Jaw: V pohodě .... no problem :)
Autor: KeinOdesláno: 18:21, 10.3.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Amaroun: Buď konkrétní 8)
Autor: AmarounOdesláno: 20:47, 10.3.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Kein: citace :Co se týče grafiky, tak pokud někdo považuje grafiku F3 za krásnou, tak je mi ho upřímně líto :( A argumentovat tím, že RPG není o grafice je sice pěkné, ale toto co nám je servírováno není RPG.

Vážně to není rpg ?? Já jsem četl jediný popis ze hry ..... nějakýho triviálního questu ze začátku hry , a máš tam spoustu možností jak rozhodovat . Nvm jak vypadá zbytek hry , ale ty asi jo když vynášíš rozsudky.

citace: "Nějaké ty kozy jsou další debilní nápad, brahmína je ikona, a vždy bude." - Tohle je naprosto nadhernej příklad jak jdeš proti čemukoli co se ve hře oběví

Ovšem jak říkal smejki:však povídám, kein je.... kein. podle něj musí po pustině běhat jen brahmína a pes. opovažte se udělat nějaké nové zvíře!!!

Jinak tvoje teorie o tom jak JE v gecku nejela na plný výkon jsou taky super

citace:.....elektrárna solární, nebo něco jí podobného, se zrcadly, na které stačí hodit šutr, natož aby přežily útoky nájezdníků apod.

Taky naprosto mimo ... jako kdyby si NCR neuměla ohlídat jeden objekt .....



Autor: CarlosOdesláno: 21:17, 10.3.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Amaroun: Keinova věta: "Co se týče grafiky, tak pokud někdo považuje grafiku F3 za krásnou, tak je mi ho upřímně líto :( A argumentovat tím, že RPG není o grafice je sice pěkné, ale toto co nám je servírováno není RPG."
se mi zdá pravdivá. Je pravda, že v jiných ohledech rovněž Keina považuji za fanatika, ale to je věc názoru...
Autor: KeinOdesláno: 21:51, 10.3.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Amaroun: Grafika je ošklivá, stačí když se podíváš na grafiku dnešních her viz Mass Effect/Dragon Age. O tom nemá cenu dál hovořit.

Po zkušensoti z Fallout 3 opravdu neočekávám, že to bude RPG, byť je tak prezentováno, samozřejmě jen hádám, jak jsme psal dříve (což už jsi samozřejmě necitoval ;) ). Uvidí se až hra výjde. Každopádně díky předchůdci má tato hra nakročeno ke statusu debilní hry - proto tvrdím to co tvrdím, byť jsem si nemohu být jist, ale vyjádřeno v procentech tak je to 90 na 10%, že to RPG opravdu nebude - s tímto snad musí počítat každý.

Co se týče koz - Ne nejsem proti všemu co se ve hře objeví (ačkoli zatím sem nenašel nic krom artworků co se mi líbilo) - ale kozy opravdu považuji za hloupý nápad byť jsou jakkoli vysvětlitelné, nelíbí se mi, a nevidím důvod proč je tam cpát.

Co se týče elektrárny - také jsem udával další důvody jak jistě víš, včetně toho, že jsem psal, že si jen těžko můžem představit detaily opotřebení a životnosti turbíny - zatímco takový solární paskvil jako byl do FNV nasrán je daleko více napadnutější a sázím na to, že ve hře budou panely ze skla a né z nějakého leštěného kovu jak zde padlo, nehledě na to, že by ty solární panely, ať už jsou z čehokoliv, byly setřeny z povrchu zemského výbuchem první bomby daleko snáze, nežli jaderný reaktor v betonu. K tomu všemu se mi opravdu, opravdu solární věž nelíbí a nelíbila by se mi ani kdyby byla ve F2.
Autor: KirchsteinOdesláno: 21:59, 10.3.2010ID: 518a58Nahlásit Vaultmasterům
Amarounovi musim dát za pravdu ohledně těch novejch zvířat v pustině, resp. rozšiřování bestiáře. Třebav F2 byli oproti F1 nový gekoni a další monstra a nikdo neřekl ani popel. Druhá věc je ovšem zpracování. Ten kozoroh nebo co to je, vypadá jako kdyby vypad z nějakýho fantasy rpg, popřípadě ze Star Ears, tam na nich jezdili pouštní lidi, nebo co to bylo zač. Ohledně samotnýho aktu přidávání novejch tvorů nemám nic proti, je i logický, že v jiný části Ameriky bude i jiná fauna. Jen to musí tak nějak sedět do kontextu světa a vypadat, že tam patří.
Autor: CarlosOdesláno: 21:59, 10.3.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Kein: To s těmi elektrárnami už mi přijde fakt přehnané. Jak jsem uvedl, v některých věcech s tebou souhlasím, v jiných ne. Nicméně tohle mi přijde vyloženě jako vyškrabování kelímku za účelem hledání chyb.
Uvědom si, že je to pořád hra a té prostě musíš leccost odpustit - např. ohaj si Stimpaky z Falloutů, zmutované trifidí rostliny a další věci. Musíš pochopit, že je to především zábava.
Autor: JaWOdesláno: 22:29, 10.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
Nehádejte se a raši si pojďte schladit žáhu ve Failoutu 3 na nevinných dětech a na hlavních postavách, které vás vždy sraly a nemohli jste jim vrazit vidličku do břicha 8-)))
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=19&t=988
Autor: AmarounOdesláno: 22:40, 10.3.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
Kein: a Alieni ve F2 .. jestli bych mohl slyšet prosím tvůj nazor ?? :)

Melichor se tady zajímavě rozepsal ohledně sluneční elektrárny s odkazama na F2 :) .....

Po zkušenosti s Obsidianem , prvním článkem o gameplay ( kterýho se zastával i JaW... ve větŠině ohledech ) , ohlášením že hra bude mít přes sto hodin hraní ( tohle berte s nadhledem) nemám důvod nevěřit že to rpg nebude... sice ne třeba s takovými možnostmi jako ve F1/2 .... ale ukažte mi dnes rpg která F2 následuje .....
Autor: AmarounOdesláno: 22:44, 10.3.2010ID: 6f994aNahlásit Vaultmasterům
JaW: To vypadá good .. Někdy určitě relaxačně testnu ;)
Autor: SayOdesláno: 18:50, 11.3.2010ID: 51ae4eNahlásit Vaultmasterům
Tohle je doufám blbý vtip...
Autor: VooOdesláno: 21:17, 12.3.2010ID: 51fd92Nahlásit Vaultmasterům
Kirchstein : Ti pouštní lidé xD jsou Tusken Raiders http://www.farinatoysandcards.com/new/catalog/images/StarWarsMini/Universe/30
Autor: JediOdesláno: 09:56, 13.3.2010ID: 32dba6Nahlásit Vaultmasterům
Jo pánové, kéž by tenkrát tu franchisu od IPLY koupili Bioware :(
Autor: MelichorOdesláno: 11:24, 13.3.2010ID: 51fc66Nahlásit Vaultmasterům
Amaroun a spol: nehaňte Keina, on za to nemůže, že nečetl info o F:NV a místo toho jen projíždí obrázky. Jinak by ze sebe nemohl vyklopit, že solární panely nevydrží výbuch H-bomby. No má pochopitelně pravdu, ale taky si mohl přečíst, že NV to neschytalo(aneb: Proč bombardovat víceméně poušť a město, které může za úpadek USA a po válce nebude mít dost zdrojů na udržení?), tudiž žádná tlaková vlna, která by je smetla se nekonala(můžeme spekulovat o EMP). Ale že zapadaly radioaktivním prachem s tím se dá souhlasit. Taky nevím, kde sebral, že ve fotovoltaických článcích popřípadně v celých panelech jsou zrcadla nebo něco ze skla, ale asi má nový dosud neobjevený novátorský přístup. Upalte mě, ale jsou to plechovky, kde se kus skla objeví, jen pokud se roztaví písek v Mohave(což je téměř nemožné za normálních podmínek)

Ke kozám a SW: Boha Jehova, to jsou Bhanty! Tedy SW variace na něco mezi bizonem a velbloudem. A je to docela milé jako easter egg k SW, protože pokud mě má pamět neklame, tak se objevili jen v KotORech.

Jedi: Yup to už tu bylo zmíněno v několika novinkách. Buďme rádi za Obsidian, ikdyž pod taktovkou Beth.
Autor: majkelOdesláno: 11:44, 13.3.2010ID: 5112d0Nahlásit Vaultmasterům
Melichor: za seba pisem ze by som bol rad za obsidian, keby to nazvali podla toho co som zatial videl "datadiskom" k F3 a nie pokracovanim, lebo mne sa zda ze si z nás robia prdel!na tej posratej sniperke by som zmenil aspon pazbu ked uz nic!!!a na postavach handry!!!..s tym sa kurva neda zmierit..
Autor: KeinOdesláno: 14:02, 13.3.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Melichor: Čti pozorně a vše.

pro ostatní:

Zajímalo by mě, kde všichni berete tu sílu v to tvrzení, že to pí*ovina nebude :)
Autor: smejki - melichorOdesláno: 15:06, 13.3.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
ta zrcadla - přečti si to tu jetě jednou a pořádně
Autor: KeinOdesláno: 13:14, 15.3.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Melichor je gay
Autor: MelichorOdesláno: 20:04, 15.3.2010ID: 51fc66Nahlásit Vaultmasterům
Vzhledem k tomu, že se učastním "gayné" diskuze o novince, tak musím být.
Můj předchozí příspěvek adresovaný Tobě milý Keine referoval k Tvému: "... zatímco takový solární paskvil jako byl do FNV nasrán je daleko více napadnutější a sázím na to, že ve hře budou panely ze skla a né z nějakého leštěného kovu jak zde padlo, nehledě na to, že by ty solární panely, ať už jsou z čehokoliv, byly setřeny z povrchu zemského výbuchem první bomby..." - Když to NV nejspíše neschytalo ani jednou pumelicí(uznávám, že u Hoover Dam, jako u strategického cíle je to s podivem) - pro NCR není problém nahradit pár rozbitých článků - sklo tam není. Pochopitelně je to Tvůj vkus a vyvracet Ti jej nebudu, ale pro mě to zavánělo misinterpretací.

A mezi ostatní beru i sebe, tak jen slovy legendárního fyzika: raději budu (opět) hloupým optimistou, než zatraceně chytrým pesimistou... zvlášť pokud je výsledek tak moc na jazýčkách vah a zatím pořádně nevíme nic.
Autor: JJOdesláno: 12:20, 16.3.2010ID: 42e2caNahlásit Vaultmasterům
Zajímalo by mě jak by měla podle zdejších kritiků vypadat grafika F3? Někdo tady píše jak vypadá Mass Effect ale ten není v postapo světě a bůhví jak by to dopadlo použít stejný model na F3.Samozřejmě že si to dovedu představit v lepším kabátě ale myslím že to není taková hrůza abych z toho skoro omdlíval.
Autor: JaWOdesláno: 12:57, 16.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
http://www.gametrailers.com/video/quakecon-trailer-rage/54146?type=flv
Autor: SybrakosOdesláno: 15:29, 25.3.2010ID: 41d2eeNahlásit Vaultmasterům
Jaw: komentuju tvůj příspěvek o trochu víc nahoře.

Tvrdil jsi, že nevíš, o kom jsem mluvil jako "Vy". Já ti to můžu říci přesně. Zdejší návštěvníky stránek vidím na dva tábory.

1.)- Ty, kdo pořád hrají staré fallouty, dělají na ně všelijaké mody a tvrdí o sobě, že jsou "staří harcovníci". Nic proti, ale stupidnější výraz jsem už hodně dlouho neslyšel. To když jsem v dětství hrával Fallouta 1, tak to jsem také "starý harcovník"...? A co teprve Wasteland, to jsem vydržel hrát jenom pár minut a pak jsem to odinstaloval. Ale jedeme dál. "Vám" podle mého zkrátka nejde pod vousy, že se někdo pokusil vytáhnout licenci Falloutu z bahna. Koupil jí od lidí, kteří na "náš" svět zvysoka kašlali a už zřejmě nikdy by jsme se bez zásahu lidí z Bethesdy nedočkali pokračování. Házet na někoho špínu, a smát se jeho snažení je přeci tak snadné. Hele, Todd Howard a jeho lidi, to jsou ale blbečci, že jo??!

2.)- Ty, kteří se zvysoka vykašlali na předsudky a rozhodli se jinak. Ted' budu mluvit o sobě, sorry. Mnohokrát jsem přemýšlel, dokonce se mi o tom hodněkrát zdálo, že budu Fallout prožívat z vlastních očí. Když jsem viděl úplně první trailer, dá se říct, že si mi splnil jeden z životních snů. Když hra vyšla, trávil jsem u ní celé dny a noci, to se prostě nedá popsat. A hraju dodnes. Kam se hrabě nějaký izometrický pohled. Jestli někomu vadí třeba různá účinnost zbraní, já zase argumentuji tímhle. Kdekdo namítá něco ke "stupidnosti questů".. Já byl všemi úkoly nadšen, vůbec se mi nezdáli trapné, lidé v pustině prostě dostávají různé nápady. Kdo se vymlouvá na tomto webu a foru, jak je Fallout 3 a jeho Dlc špatné, a že Toddovi Howardovi "vykuchají a snědí jeho játra", tak to je ubohost největšího kalibru. Většina se zde jenom snaží zapadnout, tak proč někoho neočernit, když budou in.
Autor: chiquitaOdesláno: 13:27, 26.3.2010ID: 5114c2Nahlásit Vaultmasterům
Sybraku, Sybraku... mám být rád, že Bethesda vytáhla značku Fallout z bahna, aby ji následně mohla zahrabat do ještě hlubšího? Ne, díky. Upřímně můžu říct, že bych byl radši, kdyby žádný F3 nevznikl, než se koukat na to, jak ho Todd a jeho parta przní.
Autor: SybracosOdesláno: 14:09, 26.3.2010ID: 41d2eeNahlásit Vaultmasterům
Jediní, kdo se ho snaží do toho bahna dostat zpátky, jsou ti, kteří ho neustále očern'ují. Nějaký rádoby FOnline už starý engine nezachrání. Fallout 2 byla sbírka těch největších sraček, black isle z toho udělali parodii. Když si F1 a 2 občas zahraji, chce se mi spát a zároven' zvracet.
Co je na tom špatného, že je Fallout 3 ve 3D, že nemusíte pořád jet v nudném zpomalení času, ale že když už ho musím zpomalit, tak je to efektní a pěkné na pohled? Jak říkám, když se řekně Fallout představím si trojku. Až se za dalších deset let ohlédnu a budou další díly, tak budu s láskou vzpomínát na jediný díl, který mě dokázal doopravdy vtáhnout do radiací zničeného PA světa.
Autor: JaWOdesláno: 15:03, 26.3.2010ID: 605510Nahlásit Vaultmasterům
Řeknu jen jediné: Pro jednoduché lidi, jednoduché hry.
Autor: chiquitaOdesláno: 20:05, 26.3.2010ID: 5114c2Nahlásit Vaultmasterům
A já řeknu: Je mi tě opravdu líto.
Autor: SybrakosOdesláno: 12:39, 30.3.2010ID: 41d2eeNahlásit Vaultmasterům
No a co, aspon' si ten svět dovedu užít a ne se jenom pořád nimrat v každé hovadině, v každém rozhovoru, každém souboji. Jsem jednoduchý? Asi ano:-) FALLOUT 3 RULEEEZZZZ! (& all DLC, of course:-D)

A dva krát dva je čtyři
Autor: SmejkiOdesláno: 15:44, 1.4.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
Sybraku (nebo sybrakosi?, henry thorne?), v tvé argumentaci vidím jediné - jak fallout3 vypadá. Jestliže tam leží drtivá většina kvalitativní váhy, již vyžaduješ, pak se nemáme o čem bavit.
Autor: smejkiOdesláno: 15:56, 1.4.2010ID: 513b0aNahlásit Vaultmasterům
a krom toho to vidíš jak hurvínek válku. rozhodně tu nejsou jen dvě skupiny lidí, co se vzthu ke starým i novým falloutům týče.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.