.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Smejki, 2008-12-21 11:13:14, www.shamusyoung.com

Analýza questu - Tenpenny Tower

Narazil jsem na velmi přesvědčivý článek, který stojí na tvrzení, že největší problém Falloutu 3 rozhodně není technické zpracování (bůhví proč si to o staromilcích myslí milovníci F3), alébrž plytkost a jistá nesmyslnost questů a nesoudržnost světa. Pán jménem Shamus Young se jal analyzovat několik "průserových" questů. Vybral jsem si k překladu quest Tenpenny Tower, který vystrkuje růžky brnkáním na strunu rasistické otázky. Jak moc kvalitně? Nenávist vůči ghoulům je věc známá již z předchozích dílů. Jak to ovšem pojali tvůrci F3? No, řekněme divně. Musím říct, že mi Shamus na mnoha místech mluví z duše. A nutno podotknouti, že rozhodně nejde o nějaký nenávistný nostalgický plivanec, ale o skutečně kvalitní zamyšlení se nad tím, jakých zásadních chyb se při psaní falloutích příběhů tvůrci dopustili.

Jak jsem již zmínil, Shamus analyzoval několik dalších questů. Pokud bude zájem, přeložím i další. Prosím, vyjádřete se k této nabídce v komentářích.

Varování: Následující překlad obsahuje řešení celého questu, takže jde o spoiler všech spoilerů.

Tadytudy se můžete vrhnout na samotný překlad Shamusovy analýzy.

Sdílet na Facebooku
Autor: LetadelkoOdesláno: 12:30, 21.12.2008ID: 60a5f0Nahlásit Vaultmasterům
A není to jenom o nesmyslných questech. Svět F3 je extrémně polarizován. Potkáte jen dobré a špatné lidi, kteří Vám dávají najevo na které straně barikády jsou. Přesně to odpovídá dnešnímu americkému pojetí světa: spravedlivá demokracie vs. univerzální zlo...
Autor: fuzziOdesláno: 13:04, 21.12.2008ID: 7f4dfaNahlásit Vaultmasterům
To Smejki: Ten quest jde vyřešit i soužitím jak ghoulů, tak lidí z TT bez jakéhokoliv krveprolití viz. http://fallout.wikia.com/wiki/Tenpenny_Tower_(quest)
Autor: smejki - to fuzziOdesláno: 13:08, 21.12.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
však je to tam zmíněno - nabízené řešení č.2
Autor: PeterBlackOdesláno: 13:42, 21.12.2008ID: 51b16cNahlásit Vaultmasterům
nejlepsi mi prijde "Double Dealer", presvedcis lidi na souziti s ghoulama ale nenapadne popravis Roye -> ghoulove nepozabiji vsechny lidi
Autor: HeadLineOdesláno: 13:55, 21.12.2008ID: 70d22cNahlásit Vaultmasterům
Souhlasím s myšlenkama autora článku, ale musim podotknout, že jsou zcela zbytečné, neboť je tak ta hra udělaná a již určela cesty které se mohou volit. Já bych si také dokázal představit možnost transportu nukleární pumy z Megatonu do Tenpenny tower, jenže mi to hra neumožňuje...
Autor: fuzziOdesláno: 14:08, 21.12.2008ID: 7f4dfaNahlásit Vaultmasterům
To PeterBlack: přesně tak
Autor: billOdesláno: 14:09, 21.12.2008ID: 33c860Nahlásit Vaultmasterům
sice som to este necital ale urcite si to precitam a suhlasim s tym ze uroven questov značne znižuje hodnotu Falloutu 3.
Autor: billOdesláno: 14:14, 21.12.2008ID: 33c860Nahlásit Vaultmasterům
ak by to bolo možné poprosil by som o preklad na questy, ktoré mna najviac serú (nazvy mozno nie su presne):
- ... gambit (to bol ten s mravenčou kralovnou)
- prirucka o preziti
- pokrvne pribuzenstvo (upiri)
- Tihle
- hlavna dejova linia
- vzbura vo vaulte 101
Autor: smejkiOdesláno: 14:21, 21.12.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
Tak se Vám musím omluvit, že mě postihl záchvat lamovosti. Shamus zatím rozebral jen tento quest a The Power of the Atom. A pak ještě napsal článek Fallout 3: The Good Parts. Nic víc. Takže k tomu překládání toho zas tak moc nebude. I tak však moje nabídka platí
Autor: billOdesláno: 14:34, 21.12.2008ID: 33c860Nahlásit Vaultmasterům
tak ak sa ti chce preloz toho atoma, tento rozbor bol vyborny. Az na to ze za zabitie tych upirov nedojde k strate karmy, pokiaľ zistite čo su zač a pokiaľ zistite že ten chalan zabil rodičov mozete ho killnut bez straty karmy. Neviem ci je v hre moznost zabit upirov a neznepriatelit si Arefu.
Autor: billOdesláno: 15:04, 21.12.2008ID: 33c860Nahlásit Vaultmasterům
2Peter Black a fuzzi- riešenie "Double dealer" je tiež nelogické, pretože ak chcem zabiť Roya, prečo by sa to nemohlo urobiť mimo veže, alebo zabiť len jeho a ostatných ponechať nech idú dnu ak chcú. Double dealer je tak nelogický že by ste na to bez wiki asi neprišli. Totiž situácia že ghoulovia prijdu do Tenpeny t. a potom jedneho z nich zavraždia a oni tam kludne ziju dalej nie je logicka - ak by jedneho z nich zavrazdili asi by sa citili ohrozeni.
Autor: StenOdesláno: 15:06, 21.12.2008ID: 7f5056Nahlásit Vaultmasterům
Další problém je, že není možnost říct Gobovi (jestli si ještě pamatuju jmeno) z Megatuny, že tam může jít taky když už tam Ghulové můžou. Na druhou stranu kdyby se rozebrala takhle každá věc tak máme dokonalou hru a to je přece jenom ještě brzo. To co se tu píše je sice pravda ale nemyslim si, že by to byla chyba jen Fallout 3.
Autor: LordusOdesláno: 16:42, 21.12.2008ID: 60f280Nahlásit Vaultmasterům
Souhlas, tohle je fakt blbost.. F3 jsem kvuli casu dohral a TPT jsem videl jen zdalky, kdyz jsem putoval pustinou, ale ze je to takhle hloupe vymysleny jen svedci o tom, proc jsem dal F3 vyslednou znamku za 2.
Autor: KalimeroOdesláno: 17:23, 21.12.2008ID: 518abaNahlásit Vaultmasterům
Shodou okolností je tento quest jedinej, kterej mě opravdu naštval. Moje volba padla na domluvě obouch stran. TO jak se to popisuje v článku je mírně směšně. Na jednu stranu říkáte že ghoula co se chystá vyvraždit věž byste dovnitř nepustili, ale na druhou stranu lidi co se chystají stejně tak vyvraždit ghouly nic moc nenamítáte :) Domluvit oboum stranám je naprosto vyhovující řešení. Rozhodně lepší než někomu vnuknoout myšlenky, že vlastně do věže nechce a že si má vlastně založit jiný městečko :D vtipné. Pocuď by to ještě šlo. Průser ale je, že jakmile dohoda proběhne a by se tam vrátíte po nějaké době, tak jsou lidi vyvražděni. U těch netolerantních mě to ani tak nevadilo ale polovina lidí tam bylo vyloženě hodných (a bohatcýh. není špatné být bohatý). Ghoulové tedy jasně porušili dohodu a měli by pikat. Zabily nevinné lidi, kteří vůči nim byly tolerantní. Tato část není špatná. Naopak. Vybočuje ze zaběhnutého koloběhu, problém, řešení, konec. Prostě příběh questu pokračuje nečekaně dál a má následky a s těmi se musíme vypořádat. Moji volbou tedy bylo popravit Ghoula za to že vyvraždil hotel. A tady je chyba tvůrců questu. Zabití ohodnotí špatnou karmou, což je nesmysl. Pokud by to karmou neohodnotili nebo ohodnotili kladně, byl byl quest naprosto v pořádku.

A další diskuze o tom že tam chybí taková a maková možnost :) to je k smíchu uplně. Jednou si uvědomte že je to pořád jen hra, která dává na výběr z určitého počtu možností. Nikdy nebudete moc udělat cokoliv si zamanete i když byto někdy bylo fajn. Nebylo to tak nikdy v žádné hře, ani v F2
Autor: ingPepaOdesláno: 17:27, 21.12.2008ID: 42e396Nahlásit Vaultmasterům
Upíři jsou nejlepší, chtěl jsem ty zrůdy vypálit plamenometem a začala mi klesat karma. To jsem se trochu divil..

Nejděsivější quest je ale tvoření příručky pro tu divnou ženskou z Megatonu. Kde sehnat jídlo 200 let po jaderné válce? No přece v supermarketu. O dalších částech úkolu radší nemluvě.
Autor: Sybrakos alias HenryOdesláno: 18:01, 21.12.2008ID: 421e50Nahlásit Vaultmasterům
Tenpenny Tower...jak já jsem odtamtud utíkal daleko.Ten quest jsem nedodělal,nepomohl jsem ani jedné ze stran,jen zabil Tenpennyho a vzal jeho klíč a už jsem se tam NIKDY nevrátil.Tohle v Bethesdě fakt posrali.
Ještě horší to však je s questem jménem Arefu,či jak se to jmenuje..Ůplně krásně to popsal v minulém Levelu Dan Vávra,doporučuji přečíst,myslím,že to před čase někdo dal do topinkovače.
Autor: Tom9kOdesláno: 18:04, 21.12.2008ID: 41a91aNahlásit Vaultmasterům
Hodně pěkný článek, hodně takových je třeba, aby se objevily chyby a nedostatky, které se budou opravovat v případném Fallout 3 MegaModu :-)
Autor: VicOdesláno: 18:11, 21.12.2008ID: 330576Nahlásit Vaultmasterům
Prosím tě mohl by jsi sem dát i jiné jeho články docela mě to zaujalo.
Autor: BoodinOdesláno: 00:30, 22.12.2008ID: 7f7634Nahlásit Vaultmasterům
Pro sebe si vytvarim alternativy, abych netrpel jako zmineny autor nevoli k nelogice. Cely text je prakticky volanim po vetsi komplexnosti F3 sveta, coz se zas odviji od stavu, ze se mu hra libi a dal by v ni pokracoval - to samo o sobe je jasnym signalem, ze Bethseda vytvorila kvalitni KOMERCNI produkt. Nehlede na to, ze hru vystavela na schematech Oblivionu, coz je ten nejvice limitujici prvek - fantasy podklad a stritkni deleni na Dobro a Zlo, coz v postakastrofickem svete zanika, stira se. Vzato do duslledku, je cela hra proudem nelogicnosti, co krok, vzato herne - jsou horsi systemy:)

(Me subjektivni alternativy:)
1. Ghoulove prejdou do agresivniho stavu nasledkem radiace. Mozek funguje na zaklade drah, po nichz se nese elektricky signal. Vlivem progresivni radiace dochazi atrofaci mozku a k prechodu na pudove jednani, v nemz se jiz nerozlisuji moralni standardy. Pararalela s lidmy v realu je v poradku. Proto mam ja ve sve hre ghouly neagresivni, agresivni a ty tesne pred zanikem - svetlusky :)

2. Proc pomoci zbohatlikum a zabit ghoula, byt je neagresivni? Jednoduse zivotni perspektiva. Pokud u ghoulu aka byvalych lidi doslo jiz k takove mutaci, jaka je videt ve hre, je jejich budouci 'kvalita zivota' vysoce diskutabilni, nehlede na vseobjimajici druhovou potrebu v hrube procistenem svete: opetovne osidlit. Pokud se autor zaobira moralnimi postoji v postnuklearnim svete, mel by uprednostit vice biomotivaci. Pak je proste logicke, ze preziji lide s potencialem k rozplozeni, at je uz jejich kredo jakekoli a ghoulove jako prespektivne neplodni, ci plodni defektne mizi...

3. Separace vnimani sve transformace u ghula vuci puvodnimu druhu je skutecne velmi diskutabilni, ale i to je prakticky mozne, byt to vyzaduje generacni rozmer. Pokud u vas dojde k mutaci, budete se jeste trapit se zmenou vzhledu a stavu. Pokud se ale v tomto naborenem stavu nejakym zpusobem rozplodite, tak potomci budou prenesene mutace povazovat jiz za standarad a dojde k pocatku oddelovani druhove frakce. Ta by se v case mohla vyvinout ve zcela novy druh, tak daleko vsak zadny Fallout nesaha.

Zakladem je se proste netrapit a hrat. Odmyslete si obrazove a zvukove vjemy a zustane vam jediny princip: pokus adaptovat svou mentalitu na modelovou situaci, kdy defekty modelove situace nejsou dulezite, nebot je prave modelova a neni tim realnym, hehe :)

Krasnou hru vsem ;)
Autor: billOdesláno: 01:20, 22.12.2008ID: 6fe63eNahlásit Vaultmasterům
2Boodkin - autor toho článku sa práve stazuje na to, ze "nemohol adaptovat svoju mentalitu na defektnú modelovú situáciu" (aby som použil tvoj uchylny slovnik), pretože mu hra tie možnosti proste neponukala a tym padom sa ani nemohol pri tom bavit. Inak pointa članku je asi niekde inde. Ja ked vidim nejaky nedostatok tak si alternativy nevytvaram, proste si poviem je to len hra, ale tiež mam svoje hranice a ak mi serviruju v kuse same howna, tak to už proste nemôžem hrať
Autor: smejki - to BoodinOdesláno: 02:04, 22.12.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
Musím říct, že mě tvá třetí poznámka dost zaujala :-)
...otázka vážně je, zda jsou ghoulové schopni reprodukce. Vzhledem k absenci existence ghoulích capartů lze však s úspěchem aplikovat pro další rozvahy premisu, že reprodukce schopni nejsou.
Autor: patrikOdesláno: 16:11, 22.12.2008ID: 51139cNahlásit Vaultmasterům
dakujem. to je pre mna zatial najzaujimavesi clanok na madbrahmin.
Autor: byFOdesláno: 18:56, 22.12.2008ID: 42bb5aNahlásit Vaultmasterům
smejki: Radiace nemá dvakrát pozitivní vliv na gonády ;) Místo toho jsou "téměř" nesmrtelní (z toho, co doposud víme).
Autor: BoodinOdesláno: 18:58, 22.12.2008ID: 7f7634Nahlásit Vaultmasterům
Tak jsem si do hotelu cilene zasel, abych zmapoval diskutovany quest. Vpustili me za 100 zatek, Roy, ktery se dobyval dovnitr me serval, co na nej civim a odmitl se mnou diskutovat. Uvnitr jsem se dostal k sefovi ochranky Gustavovi, ktery mi relativne in game koser vysvetlil, ze ghul je predstadiem zombie, coz je duvod, proc je treba ghuly potrit. Pokud si zombie vykladam jako 'ozivla mrtvola', je takovy tvor opakem principu zivouciho a diky konecnosti zivouciho ohrozuji zombie primo muj vlastni druh. Pak proste chapu, ze je treba Roye a jeho partu sejmout, bez ohledu jak nahlizim na tu kterou skupine moralne. Gustav mi dal jeste na cestu zbran a naboje, takze pro me je to jasne:) Aktualne level 13, status 'paladin' :)
Autor: Sybrakos alias HenryOdesláno: 20:09, 22.12.2008ID: 421e50Nahlásit Vaultmasterům
Pokud je pobiješ,tak jsi hovado.U Roye to ještě možná tvému svědomí projde,ale co u toho nevinnýho strážce,co tě dobrácky pustí dovnitř a vykládá ti,jak před dopadem bomb v tenpenny tower trávil dovolenou a ta ghoulí kuchařka,která zoufale křičí o pomoc?!Na tohle vám seru,pánové a dámy v bethesdě.
Autor: billOdesláno: 20:53, 22.12.2008ID: 60a392Nahlásit Vaultmasterům
2Boodkin - to ako si odôvodnujes preco ich zabit mi pripomína, ako som čítal Mein Kampf.
Autor: BoodinOdesláno: 21:27, 22.12.2008ID: 7f7634Nahlásit Vaultmasterům
Ja si se strazcem normalne popovidal, stale jsem hral na mirovy reseni. Popovidal jsem si s Royvou babovkou a zamyslel se, jaky to musi byt pro ghula se vzpominkami na 'smoothskin' sex, protoze mi vykladala, jak se za ni vsichni otaceli. Nakonec jsem pohovoril s Royem a nabidl mu nejprve mirove reseni, upozornil ho na jeho soucasnou dobrou situaci. Stale mi agresivne odpovidal, ze tu 'ruzovou verbez' vyhladi a kdyz jsem odmitl pomoc, tak mne varoval. Jina cesta proste nebyla. Zastrelil jsem ho. V tom se na me celkem logicky vrhla jeho pritelkyne, tedy i ji jsem zkratil utrpeni. Nu a naknec se priritil strazce a zacal do me palit jak zjednanej. Tedy i jemu jsem ukratil utrpeni, protoze si pred tim stezoval, ze byl vedec a ze makal na velkych objevech a ted je vsechno zle. Nemel jsem nejak vycitek, protoze jsem pacifikoval jen nabeh na konfliktni situaci a militantni Roy se chystal na neozbrojeny obyvatele hotelu. Karma mi vylezla na 'Legendu vaultu' a na mistnim foru jsem si vyslouzil osloveni 'hovado', coz mne stimuluje k opusteni debaty:)

Pohlizet na herni system z pozice RL 'prodemokratickych' postoju je proste kontraproduktivni, nebot system hry je jen naznakem moznych situaci a s RL nema zhola nic spoleceneho:)
Autor: smejki - to billOdesláno: 21:31, 22.12.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
Boodin jen nastínil racionální stránku věci. Morální stránka je věcí zcela jinou....avšak neoddělitelnou.
Autor: billOdesláno: 22:00, 22.12.2008ID: 60a392Nahlásit Vaultmasterům
myslim že pointa članku je niekde úplne inde a síce v tom, že Bethesda urobila väčšinu úplne absurdných questov. Mna vytacal skor ten quest s upírmi, masovi vrahovia a dokonca za zmierne vyriesenie problemu vam stupne karma! (tusim, nie som si isty) Ale uz len to ako sa hra snazi presvedcit hraca, ze je vlastne dobre ich nechat zit - ubohost.
P.S. boodkin píše že mu stúpla karma za zabitie Roya, autor článku zas že mu karma klesla, tak neviem. Inak smejki ak mas cas preloz aspon tu megatunu.
Autor: FlaškavodpivaOdesláno: 23:32, 22.12.2008ID: 430b04Nahlásit Vaultmasterům
Jestli jsou F3 questy lepší jak ty v Oblivionu tak tam je co za zvěrstva ? :) Každopádně jsem F3 ještě nedohrál a asi už ani nedohraju právě kvůli demenci všeho ve hře..
Autor: El ChecoOdesláno: 23:53, 22.12.2008ID: 60f0f0Nahlásit Vaultmasterům
Myslím že se všichni shodneme že questy ve F3 sou tou nejslabší stránkou téhle průměrné hry.

Ps: když zabiješ roye karma ti klesne což je zajímavé když on sám se chystá vymlátit celou vež lidí jenom aby měl pohodlí.
Autor: billOdesláno: 00:19, 23.12.2008ID: 60a392Nahlásit Vaultmasterům
2Flaskavodpiva - Oblivion som hral dosť dlho a questy tam boli obsahovo veľmi dobré. Ale je to myslené tak že vo Falloute 3 majú viac možností riešenia, aj dialogy maju viac možností. Q. v Oblivione sa dali splniť len jednym sposobom vacsinou a dialogy sa tam len odklikavali, ale obsahovo boli v pohode.
Autor: BoodinOdesláno: 03:52, 23.12.2008ID: 7f7634Nahlásit Vaultmasterům
El Checo: ne vsichni urcite ne:) Minimalne tedy ja povazuji Fallout 3 za vysoce povedene dilko a jedine, co mu mohu vytknout je 'zabetonovani' lokalit, tzn. pohyb je mozny jen po predem danych mistech + nemoznost zdolavat skaly ani skokem. Je usmevne, jak vsichni hledaji rad a logicke socialni prostredi tam, kde je dodavano prostredi postnuklearni, ktere symbolizuje chaos. Lide se tu ohaneji 'pratelstvim a moralkou', ktera podle nich chybi, ale v pripade, ze by k atomove katastrofe opravdu doslo, vypadala by situace podstatne dramaticteji, nez zobrazuje hra.

Ano, ve hre jsou jako zdroj zobrazovany hlavne brahminy. Ale Fallout 3 je hratelnych i na low sestavach, coz hru zpristupnuje podstatne sirsi mase. Vyvojari - kdyby nespechali s terminem pred vanoce - by jiste nemeli takovy problem naobjektovat i dalsi hospodarska zvirata, ci cely zemedelsky system, dokonce by pouzili i vic nez asi 4 typy obliceju, ktere se v cele hre opakuji. Diky neprilisne cernosti objektu neni hra hardwarove narocny bumbrdlik. VSE je o kompromisu: komercnim, hardwarovym a samozrejme vekove ratingovym, proto producent nepocita jen machr-playery, ale zarazuje do cilove skupiny i dvanactilete divky odchovane Bravem. Hra musi 'ergonomicky' vyhovet podstatne sirsi skupine, nez jsou nenavist dstici pohrobci prvnich dvou dilu, co se nemuzou smirit se stratou idealu, ktere si sami vytvorili jeste nez hra vysla.

A jeste jednou El Checo: me tedy NEKLESLA. Po zabiti Roye mi naopak stoupla a aktualne jsem ve statu Ambasadora miru:)

Hledat negativy je veru snadne. Pozdvihnout pozitiva je uz tezsi:)
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 09:04, 23.12.2008ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
Boodin:
Jé, ty jsi legrační. Obzvlášť ten druhej odstavec je povedenej, myslel jsem že puknu. Ale předpokládám, že je ti tak 12, a bylo by ode mě hloupé se do tebe navážet, takže to ponechme jenom takhle.

Každopádně je trochu děsivé, jak lehkomyslná jsou dnešní média pro mladé lidi co se týče morálního obsahu. Divim se, že se všichni ty řvouni proti násilím ve hrách o tohle vůbec nezajímaj. No, taky nic nového pod sluncem, to asi nemá cenu teď pitvat...
Autor: smejkiOdesláno: 00:05, 24.12.2008ID: 7f9d46Nahlásit Vaultmasterům
Boodine, i chaos je determinován logikou...
Autor: szotouchOdesláno: 02:41, 27.12.2008ID: 7f2a6eNahlásit Vaultmasterům
V Tennpeny jsem byl jednou "zlý" rasista, a ghůly jsem krocnul (kdo by chtěl takovou špínu ve svém luxusním bejváčku, což?:) A jednou dobrá naivka, musím říct, že mě nepřekvapilo slyšet od Roye, že si to už vyřídil s tím staříkem (který střílí totálně naslepo po okolí, a "vystěhovává" lidi z Megatuny - o tom, jak to Burke skoulel neměl ani tucha. Vlastně docela pohodovej svéráz). Překvapilo mě, že byl schopen si poradit s celou dobře vyzbrojenou střáží i tím starochem. S tím bych měl problém i já s VATS narozdíl od Roye. Toho jsem sundal o dost snadněji. Ale dobře, jako morální šok je to fajn (já mu pomohl a teď jsem spoluviník!) Horší je, že klesá karma za jeho likvidaci. Nejlepší řešení mi pak skutečně připadá, se na celej kvest vykvajznout. Což o kvalitě kvestu skutečně moc nesvědčí:D
Nevíte někdo, jestli se Roy dokáe dostat do věže i bez vaší pomoci? To by bylo špatné, protože po zlikvidování "divokejch" se další už neobjevují. (chodil jsem to s tou zlou kontrolovat, než mě to přestalo bavit. Sorry Royi. Ale upřímně, byl to hajzl, do pekla s ním!:D)
Autor: LeonOdesláno: 13:10, 29.12.2008ID: 41a9e6Nahlásit Vaultmasterům
co vsichni cekate za dokonale promyslene questy jako fakt se na urovni blbosti nic nevyrovna questum z fallouta 2 typu presadit mluvici kytku nebo hrat se stirem sachy
Autor: LeonOdesláno: 13:16, 29.12.2008ID: 41a9e6Nahlásit Vaultmasterům
Pozor spoilereskej dotaz!!!!

v questu ulici odpocinku kde mate moznost se z virtualni reality dostat bud plnenim silenych ukolu pro Stanislase Brauna. Je moznost nahrat simulaci invaze cinskeho komanda. Kdyz delam ukoly podle prani Brauna tak sice delam zle veci ktere mi ubiraji karmu ale i kdyz sousedy zabiju podle questu karma klesne i kdyz doopravdy lide fyzicky nezemrou. A kdyz spustim program invaze kdy subjekt zemre i fyzicky ve kresle tak karma stoupa zda se mi to presne naopak nez by to melo byt vysvetli mi to nekdo?
Autor: chekotayOdesláno: 12:42, 2.1.2009ID: 613f10Nahlásit Vaultmasterům
2Smejki: Děkuji moc za překlad, jen tak dál!
2Leon: Braun těm lidem připravil peklo na zemi a jejich jedinou touhou již je jen umřít. V tomto podání je větším zlem nechat lidi žít v područí sadistického tyrana, než je euthanovat. Je to podobné, jako za WWII mnozí lidé v koncentračních táborech se modlili, aby byli zasaženi spojeneckým náletem.
Autor: LeonOdesláno: 20:32, 2.1.2009ID: 6f7046Nahlásit Vaultmasterům
to chekotay jo moralne to chapu ale proc ti nabehnou killy za to kdyz fyzicky nikoho nezabijes a kdyz simulaci zabijes tak ti killy nenabehnou
Autor: CriTCalHOdesláno: 08:22, 7.1.2009ID: 6f7298Nahlásit Vaultmasterům
Já jsem ghoulí antipatisty nechal sice vyvraždit, ale svědomí jsem si v TPT částečně očistil. Původně jsem totiž přišel do TPT s tím, že splním quest pro Crowlyho, který mi dal za úkol Tenpennyho zabít. Takhle zemřel Tenpenny rukou ghoulů a já jsem splnil úkol, aniž bych musel někoho zabíjet sám.
Nabízí se zde otázka, zda jak v dnešním světě plném nespravedlnosti, ironie a sarkasmu a navíc v jeho postapokalyptické verzi, kdy si každý chrání hlavně svůj kejhák, má smysl uvažovat, zda ten nebo onen čin byl spravedlivý nebo v souladu s karmou. Docela by mne zajímalo, jak by ti, kteří označují quest v TPT za nesmyslný, reagovali ve skutečnosti a zda by jejich řešení problému bylo opravdu tak čisté a mírumilovné.
Osobně hraji Fallout ve stylu "přežij a nech přežít", ale klidně se občas uchýlím k něčemu, s čím sice úplně nesouhlasím, ale co mi přinese určitou výhodu - jako že splněná část questu pro Crowleyho a darovaná ghoulí maska (díky níž nemusím řešit každého ghoula v kanále) rozhodně nejsou k zahození :-)
Autor: tonyOdesláno: 08:56, 12.6.2009ID: 51b1d0Nahlásit Vaultmasterům
Předem se omlouvám jestli to bude hodně mimo mísu.
Takže v RL v nejměnovaném státě s demokratickým zřízením došlo k vytopení jednoho nejmenovaného Njů Orlíns.
Docela postApo v realu a jak to vypadalo tam.
Krom toho že na stadionu kde se uprchlíci schovávali došlo údajně k několika skupinovím znásilněním, jedna černoška tam porodila a nějací hidioti stříleli do požárníků a záchranářů údajně za to že přijeli pozdě.
=
1)krizová situace dokáže udělat zvíře z kohokoliv kdo není "Psychycky na úrovni"(ať už to znamená co chce)
2)Dobro a zlo je relativní .Karma tudíž také.
3)neplnte kvesty když se nechcete rozčilovat
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.