.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
JaW, 2008-08-29 19:52:52, ragnar na VŠB šoustboardu, Gametrailers.com

Fallout 3 - Oficiální video z hraní 1 - 5

Na oficiálních stránkách Falloutu 3 v sekci download a na Gametrailers.com se před hodinou objevilo pět oficiálních videí z hraní, komentovaných "oblíbeným" Teddem Howardem. První část se jmenuje ESCAPE (Útěk), druhá MEGATON, třetí THE WASTELAND (Pustina), čtvrtá SUPER-DUPER MART a poslední pátá TENPENNY TOWER.

Sdílet na Facebooku
Autor: EstangolOdesláno: 22:46, 29.8.2008ID: 7f0108Nahlásit Vaultmasterům
Tak jak se vám to video líbilo? Mě celkem jo. Ty postavy lehce připomínají Oblivion, ale to se dalo čekat. Zpozoroval jsem tam docela dost dialogových možností, jsem na tu hru docela zvědavej :)
Autor: RajoOdesláno: 23:49, 29.8.2008ID: 60cb6aNahlásit Vaultmasterům
Vyzera to fakt dobre.Uz sa nemozem dockat...
Autor: miquelOdesláno: 00:37, 30.8.2008ID: 60f280Nahlásit Vaultmasterům
No nie je to az taka hruza,jak som si myslel!!Bude to hratelne zda sa!! ((((:
Autor: funamiOdesláno: 02:56, 30.8.2008ID: 60f2e2Nahlásit Vaultmasterům
Souboje - hrůza, prostě fps beze špetky taktiky. Vats je nudný "I'm hitting everytime" systém.
Autor: PsychoPOdesláno: 07:28, 30.8.2008ID: 602d38Nahlásit Vaultmasterům
Tak jsem se podíval na čtvrté videjo... FPS s možností pauzy a nějakými minihrami na zpestření :-D Zas po dlouhé době jsem měl před očima Painkillera :-D
Autor: JezeveCOdesláno: 10:07, 30.8.2008ID: 524daeNahlásit Vaultmasterům
Jen doufám že ten příběch a rozhovory nebudou stejně záživný jako v oblivionu kdy mě ty s***** co furt kecali přestaly bavit číst už po útěku z toho vězení.
Autor: KharkowOdesláno: 11:19, 30.8.2008ID: 51634eNahlásit Vaultmasterům
Mno popravdě mnohem více považuji za více falloutího fallouta STALKERA než tenhle patvar a taky za něj narozdíl od tohodle velmi rád vysolím keke :)
Ono totiž, když hrajete postapo střílečku, kde jaksi necítíte odnikaď atmosféru bude někde něco špatně. (A to jsem se smířil s FPS)
Autor: RajoOdesláno: 11:37, 30.8.2008ID: 60cb6aNahlásit Vaultmasterům
Kharkow : Ano a ty si to uz presiel ?! Co sa nepodelis o nejake detaily a postrehy z hrania ?

Omg,toto sa mi fakt lubi...
Autor: EstangolOdesláno: 12:28, 30.8.2008ID: 7f0108Nahlásit Vaultmasterům
Prosímtě tohle je minimálně stejně postapo a 50s jako Fallout 2
Autor: SlwOdesláno: 13:35, 30.8.2008ID: 614100Nahlásit Vaultmasterům
musím říct, že se mi to celkem pozdává :)
Autor: DrizztOdesláno: 14:06, 30.8.2008ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
S tím že to moc není RPG jsem se už smířil. Podle mě to bude fakt super střílečka, ale tak prostředí je nice, uvidíme co příběh a questy.

Škoda, že je tam zase ten dementní Oblivion interface, v inventáři se nebude dát vyznat.

Člověk se ale nemůže zbavit dojmu, že u Bethesdy vytvořili jednu hru a teď ji akorát několik let skinují :D.

Ale těším se moc to jo.
Autor: StnOdesláno: 14:36, 30.8.2008ID: 8e1e2cNahlásit Vaultmasterům
Proc je vetsina z vas z toho novyho Fallouta tak otravena? Prinejhorsim budete mit skvelej zaklad pro skvely mody.
Autor: Vasilij StokurevOdesláno: 15:31, 30.8.2008ID: 426c6eNahlásit Vaultmasterům
Je to furt ten samý hnus, který nám Bethesda servíruje od začátku. Hnusné textury, za které by se styděl kdejaký amatérský modař, divný design postav, robotů a příšer, nezáživné souboje s divně se pohybujícími nepřáteli, VATS se kterým se vždy trefíte atd atd atd.

A proč jsme z nového Fallouta otráveni? Protože to není Fallout.
Autor: EstangolOdesláno: 15:43, 30.8.2008ID: 7f0108Nahlásit Vaultmasterům
Nenapadlo tě, že pro předváděcí účely je nastavený trefování na 100%? Na grafice přece nezáleží, když je hra dobrá (tohle ještě nikdo neví, protože to nikdo nehrál)
Autor: AhurmenOdesláno: 16:01, 30.8.2008ID: 337aa2Nahlásit Vaultmasterům
Ještě včera bych se pro F3 hrnul do shopu mezi prvními (i teď :D) ,ale už rači nebudu nic komentovat, dokavaď to nebudu držet v ruce.
Autor: Vasilij StokurevOdesláno: 17:39, 30.8.2008ID: 426c6eNahlásit Vaultmasterům
re: Estangol

napadlo, ale říkal jsem si, že takle blbě to snad dělat nebudou :) Ano, na grafice nezáleží, ale když už F3 nemá velice co nabídnout, tak mohl mít aspoň tu grafiku na úrovni :)))
Autor: RajoOdesláno: 17:56, 30.8.2008ID: 60cb6aNahlásit Vaultmasterům
A co je tej grafike akoze zle?Treba si uvedomit aka je ta hra rozsiahla a aby bola hratelna aj na "normalnych" zostavach tak sa to moc inak urobit neda...Mne sa grafika paci,nemam k nej vycitky...
Autor: PedroOdesláno: 18:05, 30.8.2008ID: 6fe570Nahlásit Vaultmasterům
Ono je ted v mode kritizovat F3, resp. Beth..
Autor: Vasilij StokurevOdesláno: 18:38, 30.8.2008ID: 426c6eNahlásit Vaultmasterům
re: Rajo - Vždyť jsem to psal, co je na té grafice tak hrozné - textury

Pedro: To není žádná móda, Bethesdu prostě kritizují nespokojení hardore fans, jsem jeden z nich. Na třetí Fallout jsme čekali jak dlouho s nadějí, že příjde nějaká pecka a nakonec nám servírují todle
Autor: PedroOdesláno: 18:42, 30.8.2008ID: 6fe570Nahlásit Vaultmasterům
Re: Vasilij

Vzdyt to jeste nikdo z nas nehral..
Grafika mi neprijde az zas tak moc hrozna, ja budu hlavne rad, kdyz se povede atmosfera.. F1 a F2 preci nikdo kvuli grafice nehral, ze? :)
Navic vsude se prezentuje F3 prave na konzolich, treba na PC bude mozne neco trosku vylepsit, ale i kdyby ne, me se to celkem libi.
Autor: buludOdesláno: 20:13, 30.8.2008ID: 705c36Nahlásit Vaultmasterům
Nechci strašit, zatim to ale přes velkej potenciál vypadá jako budgetovka. Grafika a hlavně vizualní pojetí a stylizace s Falloutem nemá nic společnýho. Vim že Fallout byla hodně upravená skutečnost, ale tohle je moc: vybuchující auta, radioaktivní jídlo po 200 letech? další ledabylý jaderný výbuchy, mrtvý prostředí (to neměli ve Washingtonu ani jeden G.E.C.K.???!!!) a s tim souvisí otázka příběhu kterej vůbec neber v podtaz předchozí Fallout viz. Enkláva. Souboje budou sranda - nájezdníci maj místo bot jezdící pásy a po jednom výstřelu se rozprsknout jak marmeláda. Navíc nechápu VATS když bez problému trefí první ranou hlavu při šanci 19%, k čemu to pak je? V tomhle stavu bych to rozhodně nevydával.
Autor: PedroOdesláno: 20:53, 30.8.2008ID: 42bbbeNahlásit Vaultmasterům
Pratele Falloutu, si to priznejte.. Aniz by jste tu hru hrali, tak tu jen pindate jak je to hrozny, jste jak duchodci, se nad tim zamyslete.. ("zlaty komunisti, zlaty stary casy, to jsou mi novoty,..")

Ano, grafika je od dob Falloutu 1/2 jina, to da rozum, ne? :D

Co se tyce jidla, tak i ve F1/2 jsi jedl 150 let stary jidlo a nevadilo ti to :P

GECK: jsem rad, ze ho tam nemeli, nema to preci vypadat jako Crysis, ne? Navic co ty vis o pribehu? Ty jsi psal scenar ci co?

Ve F1/2 bylo totalne netecny prostredi.. tady muzes znicit auto a zase nadavate, ze ty interaktivity je nejak moc.

Stezujete si, ze VATS neni tahovy mod, pritom tvurci dopredu oznamili, ze to ani nezamysli..

Stezujete si na to, ze prvni ranou zabijete nepritele, pritom ve F1/2 jste od nejakyho 4-5 levelu delali totez a nekdy to koncilo masivnima jatkama (pohrebiste ve F1). --> navic tohle je prezentace, ma nalakat hrace co to nehrali (pac jim v dobe F1 bylo treba 5-7-10 let). Nikdo preci nechce cumet na video, kde se 10x netrefis, nebo vy jo?

Stezujete si ze Power Armor vypada uplne jinak, pritom ve F1/2 jste ho mohli videt tak max. na 40x30 pixelu nebo pri animaci ve velmi staticke podobe a vubec vas nenapada, ze kdyz se to ma pohybovat, tak by to melo vypadat realneji.. (navic pry PA jeste nikde na obrazcich videno nebylo).

Proste si pockejte, pak to hodnotte, treba to fakt bude kravina.

Ale z jineho soudku, vite proc se vam to tak moc nelibi.. F1/2 byly graficky strasne jednoduche hry.. Silny byl pribeh, atmosfera, hratelnost.. vizualni prvek byl i vlivem vykonnosti pocitacu tehnejsi doby odstaven na vedlejsi roli, na tom se snad shodneme (ja tu hru nehral kvuli grafice, vy ano?). Ale k veci.. to mate skoro jako s knihou, kde si obsah musite predstavit.. kdyz ta knizka ma dobrou atmosferu, dobry dej, tak ta imaginace je mnohem vice podporena. No a proto bych chtel F1/2 a jeji pokracovani F3 dat do podobne formy prirovnani jako je knizka vs. film.. Film za vas tu imaginaci obstara, takze jste po teto strance ochuzeni, naopak obohaceni zase o neco jineho. F1/2 je v podstate, alespon z pohledu te imaginace, takova knizka.. Nechala ve vas silny pocit te atmosfery pouste, znicenych mest, podzemnich bunkru,.. ktery zustal i v mezicase, kdy jste tu hru nehrali a i kdyz ta hra byla uz za vami. Zkuste se nad tim zamyslet. A budte vice kritictejsi k vlastni kritice :-))
Autor: Vasilij StokurevOdesláno: 22:05, 30.8.2008ID: 426c6eNahlásit Vaultmasterům
omg furt se oháníš tím, že jsme to ještě nehráli, todle sis strč někam... Chápu, že se to někomu třeba líbí, ale todle už je stupidní fanatické zastávání, vždyť píšeš úplné kraviny.

Grafika je jiná - tady je to myšleno tak, že prostě ten svět vypadá jinak... Nevypadá to jako Fallout, architektura budov, design oblečení, design brnění apod. Prostě to vypadá jinak, než jsme zvyklí. I Mad Max připomíná Fallouta více než todle.

Jídlo je mi u ...

GECK - No Bethesda si ho asi nechává pro F4...

VATS je kravina, která je tam jen pro efekt, s tahovým hraním to nemá nic společního.

S tím zabíjením nemáš pravdu

Power Armor jsme si mohli dobře prohlédnout v intru, v loading screenech a na renderech. To v F3 vypadá úplně jinak, designéři si zase dělají co chtějí.

Fallouty nebyly graficky jednoduché hry, měly detailní a velice pěkně vykreslenou 2d grafiku, která se mně osobně líbí více než grafika ve spoustě nových 3dček.

Hodnotím to, co vidím a co už se nezmění, nikde jsem nehodnotil hratelnost nebo úvodní intro, protože jsem ho nuikde neviděl :)
Autor: PedroOdesláno: 22:26, 30.8.2008ID: 42bbbeNahlásit Vaultmasterům
Ale ja se falloutu 3 nezastavam, ja jsem neutralni (trochu logickeho mysleni by neuskodilo.. tim ze nekdo vyvraci kritiku hry, jeste hru samotnou nevychvaluje) => navic ja nehodnotim hru na zaklade 30ti obrazku a necelych deseti ingame video prezentaci.. fanatik muzes byt ty nebo tobe rovni, co si nedokazi pri kazde prilezitosti rejpnout do f3, ackoliv, jak rikam, jste ho jeste nehrali.

chapu ze nektere veci je mozno videt jiz ted, a tam ta kritika muze byt na miste, ale kdyz nekdo rekne, ze f3 je nebo bude na h...o, zaroven rika ze f3 je hlavne o atmosfere a pribehu, tak se pak popira :)

f1/2 mel velmi nedetailni grafiku, kde jednotlive zbrane vypadaly stejne, rozdil byl pouze v jejich kategoriich (nepocitam obrazky v inventari), postavy taktez (kdyz jsem mel na sobe kevlar, kolikrat jsem nerozpoznal svoji postavu od straze), detaily nic moc, vsude same rovne plochy, hranate baraky, skoro stejne textury povrchu,.. a presto to bylo kouzelne, prave kvuli tomu, ze to podporovalo imaginaci nahrazujici kvalitni vizualni vjem, kterou ti ta hra v te dobe nemohla z technickych duvodu dat sama o sobe.

se zabijenim mam pravdu ja.. ja jsem od urciteho levelu daval skoro vsechny nepratele na jednu ranu, asi tak jako 90 procent hracu.. a podivej na video preview nebo recenzi jine hry, taky tam zabijis a nevidis tam, jak strilis vedle a nikdo tam neumira..

Power Armor: Tady je videt, ze spousta lidu proste nechape o cem grafika je..
Ty jsi videl PA staticky na screenech, v mini predrendrovanem filmecku v intru,kde ti maval vojak v Kanade a snad ve dvojce pri otvirani toho Vaultu.. Ale nevidel jsi PA v chuzi.. nevidel jsi jak se osoba v PA shyba k zemi, jak v nem skace, je skrcena atd.. ve F3 tohle bude muset zvladnout v 3D prostredi, v nerovnem terenu, tak proste aby ta figurka nevypadala legracne nutne musi dojit k nejakym zmenam... Nemuzes importovat objekt, dat mu vyssi rozliseni, pac to podleha vyse zminenym jevum. Navic mam pocit, ze to co nazyvate PArmorem ve F3 Power Armor neni a uz to bylo nekolikrat prezentovano..
Autor: PsychoPOdesláno: 22:36, 30.8.2008ID: 602d38Nahlásit Vaultmasterům
Pedro... Na jednu stranu se oháníš logickými argumenty a na tu druhou omíláš největší kokotinu poslední doby: Časy se změnily...

Tuhle pičovinu omílá každý druhý zparchantělý spratek, jež je svými rodiči rozmazlován do takové míry, že bezduše sleduje bezduché pořady v televizi, stále dokola hraje bezduché automobilové honičky, FPS střílečky a jako RPG vidí tak maximálně TES 4 a WoW... Malí zasraní fracci, kteří nemají nejmenší zájem na žádném zasraně propracovaném příběhu, jen aby měli možnost rozmasit co nejvíc nepřátel v co nejkraším čase co nejvíce možnými způsoby.

DOPRDELE vždyť F2 byl do extrému vyhnaný F1! Větší svět, více questů, více dialogových možností, více interakce se spolubojovníky, více paralelních dějových linií, více blbostí v poušti a možností k pozastavení se. FT:BoS nebylo to nejlepší, co mohlo, ale stále to alespoň NAVAZOVALO na původní koncepci. Militantně zaměřená část bratrstva prostě letěla na průzkum a spadla někde uprostřed prdele, kde fungovali jako ochránci slabších(a vykořisťovatelé těch nejslabších)...

Ale tohle?! Proboha, stačí se podívat na stránky! Stačí si prohlédnout screeny... Stačí se podívat se na videa! Gameplaye! Já nežádám návrat k pixelovému izometrickému světu.


JÁ CHCI, KURVA, ALESPOŇ SLUŠNOU POCTU ZAŠLÉ SLÁVĚ A LESKU PŮVODNÍHO FALLOUTU! Do hajzlu vždyť Fallou1 byla první hra, u které jsem se kdy mordoval... První hra, která pro mě zůstala Kultem! První hra, kterou když jsem nepokořil jako dítě, tak jsem si prostě musel nainstalovat po těch X letech a začít hrát od začátku a projíždět zase a zase a zase, protože DOPRDELE BYLA TAK SKVĚLÁ...

Dobře, F3 jsem ještě nehrál. Jsem unavený, nasraný a sprostý... Ale do piče plesnivé, když se podívám na ty pomrdané gameplay videa, tak je mi kurevsky blbě z toho, co vidím! POWERFIST ležící za stolem na záchodcích okupovaných gangem? Neubývající hitpointy, když do mě střílí, zatímco já mezi nima běhám a mlátím je hydraulicky posilovanou krychlí?! WTF?!

Ne, vůbec si nemyslím, že by F3 byla dobrá hra. Kamenujte si mě jak chcete, ale... Vzali to za špatný konec... Místo nového kabátu a vzdání holdu nejlepší RPG 1997 a 1998 udělali paskvil, který podle mě není ani vtipný, ani hezký a tím méně pro mě zajímavý...
Autor: StnOdesláno: 22:47, 30.8.2008ID: 8e1e2cNahlásit Vaultmasterům
Pedro nepise uplny kraviny, ma jako jeden z mala tady strizlivej, nezaujatej nazor.

Vy ostatni mate zkratka prvni dva dily na pedestalu a to trosku zkresluje vas pohled na vec, ale co jinyho by clovek cekal na fanouskovskejch strankach zejo? :-)

Autor: PedroOdesláno: 22:50, 30.8.2008ID: 42bbbeNahlásit Vaultmasterům
ano.. hra je jina a myslim ze nikdo z fans by nebyl 100 pro spokojeny, pokud by hra nebyla v 3D izo, coz bych si pral taky.. minimalne pred 4-5 roky jeste urcite..

treba mas v hodnoceni pravdu, ale pockam si na hru... podle 10 minut videa nehodlam hodnotit obtiznost..
jedine co lze hodnotit je proste grafika, ale hry si z grafickych orgii schovavaji vzdy neco pekneho az do prubehu hry..

Cituji:"Neubývající hitpointy, když do mě střílí, zatímco já mezi nima běhám a mlátím je hydraulicky posilovanou krychlí?! WTF?!"
---> Ale vzdyt totez bylo ve F1/2 s energopesti!! :-)) jenze tady ve videu je asi nastavena nizsi obtiznost.. mozna ne, ale i tak trosku zapominas..
Vsak se podivej jaka jatka sla delat a ja je delal i bez Power Armoru: http://www.rpgamer.com/games/fallout/fallout2/graphics/screen/f2ss6.gif
Autor: buludOdesláno: 00:21, 31.8.2008ID: 705c36Nahlásit Vaultmasterům
to pedro: tady s logikou nepochodíš. libí x nelíbí je subjektivní. nicméně F1,2 měli grafiku dost detailní. ve 3D naopak detaily ubejvaj a nahrazujou je rozplizlý textrury!!! a je velký rozdíl mezi vizualní pojetím, designem a stylizací a grafikou. F3 se co týče tohodle předlohy moc nedrží. Co se týče power armoru tak to měl snad F1,2 lepší animace než F3. jo a meelee souboje sme ještě neviděli, pokud nějaký vůbec budou.
Autor: DaemoniusOdesláno: 01:25, 31.8.2008ID: 6167acNahlásit Vaultmasterům
Chápu, že se tu někdo snaží zastat hry, ale tohle JE HARDCORE Fallout web. A upřímně, vypadá to děsně ze všech stran, sice si to zahraju aspoň chvíli, ale podle mě to bude stát za prd.. možná měli udělat post-apo hru, ale bez jména Fallout, pak by to bralo mnohem víc lidí.. jediná jejich klika je, že hráčů původních Falloutů moc neni a ty co to nikdy neviděli to budou žrát jak sviňa a říkat, jak to neni originální.. btw. mody jen tak nebudou, podle toho co Bethseda říkala, tak žádnej editor nebude.. aspoň chvíli ne.. (asi abysme jim to celý nepředělali:)
Autor: DaemoniusOdesláno: 01:27, 31.8.2008ID: 6167acNahlásit Vaultmasterům
To: Pedro

Ten IZO bych bral i dneska, i v tom se dá udělat solidní střílečka (takovej Alien Shooter 2 je úúúžasnej).

Ale, bejt jima tak 1) použiju jinej engine (UT3 je dobrej, ale možná něco rychlejšího.. když si vzpomenu na jadernou zkázu v CoD 4 tak dostávám slintavku, plus ta hra fakt maká rychle). 2) udělam buď střílečku, nebo tahovku, ale ne kombinaci..
Autor: DrizztOdesláno: 09:12, 31.8.2008ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
To Pedro: To je zrovna blbej příklad, ty mrtvoly tam už byly :D.

A nedržkujte pořád nemá to smysl. Svrbí mě ruce na klávesnici abych se přidal, ale rozhodl jsem se zaujmout pozitivní přístup.

Berte to prostě tak, že původní Fallout je ta tam a zaplať pánbůb že jede i pod Vistama a že jej budem moct hrát again a again.

Prostě F3 je RPG střílečka v kulisách Falloutu, více méně chytřejší Oblivion, ale to ještě neznamená že to bude špatná hra, ale nebude to asi Fallout, tak maximálně prostředím, zbraněma, itemama, možná trocha té atmosféry, ale to pochybuju.

Problém je že hru vyvíjejí tak trochu ignoranti a bezmozci, je to vidět u každé jejich hry, vymýšlejí věci jenom na efekt, questy jak přes kopírák.

Ne říkal jsem že nebudu držkovat :)

Ale asi takhle, na to že to dostala Bethesda to vypadá luxusně, čekal jsem to mnohem horší, ale to se ještě uvidí. Každopádně se momentálně těším na 2 hry. Fallout 3 a Spore, 1. bude doufám RPG roku :) a druhý dobrá oddechovka s inovativním konceptem.
Autor: FirerOdesláno: 09:39, 31.8.2008ID: 421f7cNahlásit Vaultmasterům
Stejně většinu negativních názorů je kvůli tomu, že na tu hru prostě nemáte počítač
Autor: EstangolOdesláno: 09:44, 31.8.2008ID: 7f0108Nahlásit Vaultmasterům
Hmm. Geniální protiargument, který přináší do tohoto pradávného sporu mnohem více světla.
Autor: PsychoPOdesláno: 10:00, 31.8.2008ID: 602d38Nahlásit Vaultmasterům
Pedro: Ahem? Na nic takového si nepamatuji. Ve F1 jsem i s tou nejlepší výbavou musel bůhvíkolikrát loadovat, protože protivníci prostě měli taky šanci na critical hit, který mě poslal bezpečně na jednosměrnou cestu do náruče smrti. A energopěst... Spíš mě překvapilo, že se jen tak válela na místě, kam se chodí podívat prakticky každý. Krom toho si nedovedu představit, jak bych s něčím takovým běhal a zkoušel někomu jednu uvalit. Vždyt to je od pohledu těžké jak přežraná brahmína.
Autor: PsychoPOdesláno: 10:22, 31.8.2008ID: 602d38Nahlásit Vaultmasterům
Firer: Tys mi taky řádný cyp. Kdyby to za to stálo, tak bych své tvrdě vydřené valuty klidně investoval do upgradu kompu. Takhle se můžu naprosto uvolněně šklebit tomu "něčemu" co se mi míhá před očima.
Autor: smejkiOdesláno: 11:27, 31.8.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
....a já myslel, že Fallout vychoval inteligentní lidi, obrněné vůči nepřízni osudu. A oni jsou to zatim snadno nasratelní věčně ublížení rozmazlení fracci.

Vytvářejte módy na F3 až vyjde a ukažte svou genialitu (jako jistý Oscuro na Oblivion, který změnil hru k nepoznání a posunul ji o hodný kus kvalitativně výš...ač byl základ pochybných kvalit). Taky chci jiný F3, než ten co mi Bethesda servíruje. Kdo tak učiní, tomu odpustím jeho rozmazlené krafání. Život je boj, to vás měl Fallout taky naučit. A ne stěžování si na pivem a klávesnicí.

A mimochodem, neplete si tu někdo komentování novinek s chatem? Opět ukazujete hodnou dávku rozmazlenosti, kdy vezmete nástroj, který vám má sloužit k sesbírání cizích a prezentování svých názorů a sobecky jej přeměníte v žumpu svého nitra, kterou je smutno číst.
Autor: nononeOdesláno: 11:42, 31.8.2008ID: 6fe7ceNahlásit Vaultmasterům
Zdáár khokotii
Autor: SlwOdesláno: 11:45, 31.8.2008ID: 614100Nahlásit Vaultmasterům
Hmm, Fall 1 jsem hrál v roce vydání, Fall 2 také a rád se k nim vracím každý rok dodnes. Můžu se považovat za hardcore fandu? Řekl bych že ano. A TĚŚÍM se na Fall 3 => možná až si jej zahraju a zjistím, že atmosféra je tatam, příběh stupidní, grafika divná tak začnu kerfrat/nadávat a bude mi líto vyhozených peněz. Ale což, takový je život. Btw podobné diskuze se teď odvíjejí i na Diablovských webech po světě po zveřejnění prvních ukázek Dia 3. Mě tohle necháva klidným :)
Autor: ZobOdesláno: 11:54, 31.8.2008ID: 337914Nahlásit Vaultmasterům
No vrátil bych se k problému 3D vs 2D.
Výhoda 2D falloutí grafiky je nesporná v tom, že i z hnusné textury, člověk dostane poměrně pěkný výsledek. Není tak namáhavá a proto se nemusí šetřit detaily. Nadruhou stranu ty detaily nemohou být v takové míře jako ve 3D (už jen kvůli rozlišení - item má na výšku nějakých 70px)

Nevýhoda 3D je že se musí detail drzet na rozumné úrovni, jinak by se hra změnila v promítání diáků (kdo někdy s něčím renderoval, ví o co jde)

A ještě zpět k hodnocení líbí/nelíbí: u mě příběh a hratelnost vede. Klidně by to mohla být i textovka. (Nebo povídka - povídky na VŠB mám moc rád)
Autor: Ještěr (ad smejki)Odesláno: 12:22, 31.8.2008ID: 7f27b0Nahlásit Vaultmasterům
argumentovat nějakým předěláváním po Bethesdě namísto kafrání je velmi populární a samozřejmě velmi hloupý rádoby argument, zvláště od lidí, kteří nemají ani ponětí, jak vypadá programovací jazyk falloutu nebo fallout 2 mapper. a - jen tak mimochodem - zcela překvapivě to moderům, na rozdíl od nějakých $4.000 měsíčně, nikdo nezaplatí. tak ať si devs hezky makají. sám tady v tomto jen kýčovitě kafráš. ;-)

PS lidi s tím vobčasným spamováním bych si to do budoucna promyslel, neb blokování adres na VŠB nikdy nebylo jednodušší...
Autor: (ad ještěr)Odesláno: 14:15, 31.8.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
ve všem s tebou souhlasím. Bethesďáci jsou docela břídilové, když každá hra vyžadovala dodělání/předělání od moderů.

Obsahem všeho mého rozlícení bylo pouhé: Kecy ještě nikdy nic nezměnily.
Autor: BublifukOdesláno: 15:47, 31.8.2008ID: 616622Nahlásit Vaultmasterům
Kteremu soucasnemu vyvojarskemu tymu byste zadali vyvoj F3? Nejak si nemuzu vzpomenout na fajnovy RPG v poslednich letech.. A kdo ze by teda mel udelat pokracovani? Bethesdi hry mi tez nesedej, hral jsem teda jen dve, Terminator byl supr a Morrowind divna sragora prevlecena za RPG, to sami na me dychalo z Oblivion screenshotu.
Autor: RajoOdesláno: 17:36, 31.8.2008ID: 60cb6aNahlásit Vaultmasterům
Sto ludi,sto chuti...Ad1 Psycho zedol vsecku mudrost sveta,vie ze je to sracka lebo sa mu nelubia ukazky.Ad 2 Ty si fakt myslis,ze tu Energo pest tam najdes aj v hre a ze secko trafis na prvu supu vo VATS-e ? LOL ! Ad 3 Nemysli si,ze si jediny Fallout hardcore fan.Ja som tiez,ale nejsom zadubeny jak ty,ked ta hra bude shit tak ju vymazem a hotovo. Ad 4 Aj tak budes mat nenormalnu chut si to zahrat(pripadne ju aj budes potajomky hrat),ale skoda toho kompu,skoda :P ...

Autor: RajoOdesláno: 17:40, 31.8.2008ID: 60cb6aNahlásit Vaultmasterům
Este k PsychoP : daj tvoj nick na fore,mam svoj sukromny tip na to kto si,chcem si len ceknut o kolko radov som sa pomylil ci nie ;)
Autor: DrizztOdesláno: 19:04, 31.8.2008ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
To Bublifuk: Já asi Bioware, ty starý RPG jsou z nich porád cítit. Škoda, že se tolik zaměřují na konzole, ale třeba port Mass Effectu se mi líbil. A nové Dragon Age vypadá hodně dobře.

KOTOR byl slušný, Jade Empire se mi taky líbilo, super prostředí, spousta tajných questů, spojení bojovky a RPG, akorát systém byl moc jednoduchý. Taky se mi nelíbilo, že se všechno dalo splnit za jedno dohrátí, není to jak tyhle oldschool RPG jako Fallout nebo BG, kde člověk vždycky objeví něco novýho.

No u mě je jednoznačně nejlepší Planescape Torment, ani jedna hra kterou jsem hrál nebyla stejná, ale hlavně člověk co vytvářel svět, postavy, dialogy měl fantazii a nápady.
Autor: StormichOdesláno: 16:00, 1.9.2008ID: 522378Nahlásit Vaultmasterům
K tem videjkam...
Vypada to, ze to tu postapo atmosferu opravdu muze mit, krajina mi prisla dost zatuchla a "neziva" :-) a co jsem tak videl byla dost rozdilna a pestra vtomhle smeru. Jen ty souboje me opravdu zaskocili, strasne mi F3 pripomina Deus Ex - fps s prvky RPG a to Deus Ex nebyl spatnej, ujizdel sem se na nem jak malej Jarda, ale Fallout to proste neni, VATS je sice dobra vychytavka ale dobra do strilecky, cekal jsem neco vice tahovejsiho, taktickeho... ale bohuzel stary fallout zemrel a nastupuje era Bethesdiho Fallouta :-/
Autor: KirchsteinOdesláno: 09:53, 2.9.2008ID: 3351a6Nahlásit Vaultmasterům
F3 podle videa zas tolik nezatracuju, ale pár věcí mě fakt zaráží. Za prvé, F1 a 2 trochu připomínal komix. Tím myslím občas "přehnaný" design všech možných zbraní, udělátek, vůbec styl celého světa. V F3 mi tohle chybí. Design zbraní, který se snaží o nějakou "realističnost" a tak, tohle mám na mysli. Ubírá to na atmosféře. Za druhé mi animace postav příjdou nějak toporné, nedodělané a bakelitové. A za třetí bych vytknul kvalitu textur, nic moc teda. No snad to v běhu za hry bude vypadat líp...
Autor: PsychoPOdesláno: 22:12, 2.9.2008ID: 602d38Nahlásit Vaultmasterům
Můj nick na foru? Děláš ze mě vola? Já chodím jen na šoustboard. Pod stejným nickem. Na foru nejsem ani registrovaný :-D
Autor: PsychoPOdesláno: 22:28, 2.9.2008ID: 602d38Nahlásit Vaultmasterům
Rajo: Jo, snědl jsem všechnu moudrost světa. Ráno snídám chytrou kaši, přes den udivuju lidi v Menze a navečer si chodím do Valhally zahrát šachy s Odinem.

A nyní vážně, co se mi nelíbí na ukázkách k F3:

1. Všudypřítomné létající rádia.
2. Rozhovory byly... Ploché... Působily na mě silně jako ty z FT.
3. Nepochopitelné množství nepřátel. Po hráči šlo absolutně všechno, co se hýbalo. Dobře, byly světlejší chvilky. Byl ve městě, ve kterém prohodil pár slov s několika lidmi.
4. FP - kde to kurva jsme?! Fallout byl IZO! Vždy! Byla to součást jeho atmosféry.
5. VATS - jo, já vím... Na tahy prostě FP nejde... Jen... Velmi mi to připomíná systém ze SW:KOTOR... Vám ne?
6. Prezentace hry jako !!!NOVINKY!!! protože skalních fandů je mnohem méně, než lidí, kteří Fallout nikdy nehráli. Proto se to jmenuje Fallout 3. Aby to nalákalo co nejvíc nových fanoušků. Třetí(čtvrté...) a !!!NEJLEPŠÍ!!! pokračování série fallout. Předchozí díly neradno hrát - hnusná, stará 2D grafika a naprosto nezajímavý tahový systém bez miniher a s mnohem méně brutálními efekty - ANI TO NEZKOUŠEJTE, DĚTI!!! Ty zbraně tam ani nevypadají realisticky a kdybyste viděli ty hloupoučké úkoly z doby, kdy počítačové hry byly ještě v plenkách!!! (!Bethesda Copyright!)

Co se mi naopak líbilo? Lockpicking a Hacking minihry. Ustavičné klikání na truhly za účelem jejich odemknutí bylo úmorné.
Autor: SiusOdesláno: 08:31, 3.9.2008ID: 602f94Nahlásit Vaultmasterům
Heh jak to tak sleduju, tak jsou komunity lidí kolem her (teda aspoň ty cze/svk) všude stejné. Tedy kýbl spamu, na každém rohu vševidoucí mudrci a šamani, kteří kážou svým kmenům (skupinkám ovcí, které si přivlastnili jejich názor bez náznaku přemýšlení a jen tupě přikyvují na nové "argumenty" jejich vůdců) a někde mezi tím v moři těch sr***k sem tam prolne na povrch názor někoho kdo předtím než začne psát příspěvek opravdu přemýšlí. Ovšem stádo superinteligentních jedinců zadupe vše co jim není po chuti.

Naprosto nechápu doslova tupost některých z vás, kteří podle screenů a pár videjí skáčou k verdiktům jako F3=shit. Uvědomte si, že jediný účel pro který tu F3 a celkově každý Fallout a prakticky každá hra je je zisk. Pro to aby jste ho měli zaručený musí hra být směřovaná na největší masu lidí, kde se najde nejvíc lidiček, co si hru zakoupí a tou masou není nic jiného než hráči ve věku 15-21. Aby jste na trhu obstáli, musí hra zaujmout každého kdo o jejich předchozích dílech nikdy neslyšel a to by šlo se "zastaralýma" technikama F1/2 dost těžce. Jednoduše pokud nebude hra lákavá pro ty rozmazlené fracky bez mozku co potřebují tupohlavou střílečku, kterou proběhnou za doprovodu hlasitých výbuchů a světélkujících zbraní, tak je dost možné, že nedosáhne ani zlomku prodejnosti, kterého by dosáhla, kdyby právě taková byla.
Ikdyž má série Fallout přímo legendární pověst mezi hrami a její komunita čítá desetitisíce fanoušků, vývojáři se jednoduše nemůžou spolehnout na starou známou a to co se na F3 nepozdává jednomu skalnímu fandovi se zase může líbit 10ti nováčkům co slyší o Falloutech poprvé.

Jinak k argumentům lidí, co puntičkářsky rozpitvávají každý detail videí a screenů, zamyslete se. Pokud berete videa tak jako by mělo jít o samotnou hru a podle toho tak přistupujete ke každé novince o F3, tak se směju vaší blbosti. Počkejte si s buzerací na hru samotnou a nesuďte na základě... no vy vlastně nemáte ani prd podle čeho by jste mohli soudit, takže jednoduše brečte až co budete mít nad čím.

S láskou - Sius *kiss*
Autor: PsychoPOdesláno: 15:50, 3.9.2008ID: 602d38Nahlásit Vaultmasterům
Sius: jistě slaďouši, taky tě miluju :o*

A ne, nesouhlasím. Hra s izometrickým pohledem v dnešní době MÁ šanci na úspěch. Už jen protože si každý připosraný vývojář myslí pravý opak a všichni dělají FP. Vždyť dneska vychází snad xXx stejných her najednou. Co kritizuju je fakt, že se nesnažili absolutně vůbec odlišit od ostatních. Vytvořili další mutovaný bojový režim, který je napůl mezi realtime a soubojem na tahy. Umístili hru na druhý konec kontinentu, aby nemuseli řešit stížnosti skalních fandů na neodpovídající lokace a postavy. A blah, blah, blah... Další tuna keců o tom, proč F3 NENÍ hra, kterou bych byl ochotný prohnat svým kompem
Autor: DrizztOdesláno: 16:52, 3.9.2008ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
S tím souhlasím. Já si myslím, že dneska by lidi i ocenili ručně kreslenou 2D grafiku ve vysokým rozlišení s úžasnými detaily a promakanými 3D modely, možností zoomu dejme tomu.

Nebo i 3D, ale "kamera nahoře-zboku."

Už proto, že skoro každá hra dneska vypadá stejně.

Dřív či později se k tomu dospěje, lidi zase znudí tohle FP a TP.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.