Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline
.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. kontakt .. poslat novinku .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


ARCHIV - KVĚTEN 2003

-zpět-



31.5.2003 Další kapička naděje - Bojiště: Země

Další kapička naděje Před pár dny jsem zde upozorňoval na zajímavý obrázek Gas Bota (robota zbastleného ze součástek staré benzinové pumpy), který by snad mohl sloužit jako důkaz vývoje F3. Dnes je zde důkaz ještě o něco větší: ten samý obrázek a navíc s logem F3 v dolním rohu! Podle stránky DaC jde o dílo jednoho z umělců BIS Chrise Appelhanse. Na jeho stránce je robotek dokonce označen jako Fallout PRE-VIZ (snad ve smyslu předběžný návrh?). Sice tedy netuším, co to přesně znamená, ale když je v tom slovo Fallout, zní to mým uším jako rajský zpěv zlatokřídlých cherubů ženského pohlaví nahoře bez... takže – držme si palce, ať z toho něco je a nejde o další fámu nebo třeba jen o nezávazné návrhy někdy do budoucna... petruschka

Bojiště: Země Tak sem včera nějak pozapomněl informovat o tom, že dnes, ehm, vlastně zítra:) na Primě v 0.25 dávají postapokalyptický film Bojiště: Země. Nevím, jestli to vůbec stojí za zmínku, protože většina lidí co film viděla se o něm nevyjadřuje příliš lichotivě, každopádně pokud nemáte po půlnoci co dělat… :)))) RATMAN

30.5.2003 Apokalypsa v kinech

Apokalypsa v kinech Hned ze začátku bych se chtěl omluvit, že jsme trochu zaspali v informování o postapokalyptických filmech jejichž premiéra byla v posledních několika dnech, ale to víte- škola je svině:-/ Takže teď už k informacím: Prvním postapo filmem, který už měl premiéru pěkně dávno a ani se o něm nebudu moc rozepisovat, protože o něm všichni víte, je Matrix: Raloaded. Druhý z těchto filmů je o něco méně známý, ale troufám si říci, že srdce postapofandy potěší mnohem více- premiéru měl včera a jeho jméno jest- 28 Dní poté. Příběh se točí kolem viru, který se přenesl ze zvířat na lidi a dělá z nich krvelačná monstra a zbytek přeživších se před nimi snaží zachránit prdelky… Pokud už jste viděli nějaké ukázky, tak jistě slintáte nedočkavostí jako já- vylidněný Londýn vypadá opravdu pěkně depresivně a dýchá z něj skvělá atmosféra… no to jsem zvědav, doufejme, že bude stát za to! :) Další informace o filmu najdete tady. RATMAN

28.5.2003 Fallout:Yurop- oficiální vyjádření

Fallout:Yurop- oficiální vyjádření Před více než měsíce jste si u nás mohli přečíst o chystané české konverzi Fallouta - Fallout:Yurop. Jestli se stále třesete na nějaké informace o tomto projektu, dnes se můžete radovat :) Shigor Birdman jakožto šéf projektu vydal oficiální vyjádření, které se brzy objeví na stránkách - Fallout:Yurop spolu s tímto prvním zveřejněným screenem. Vy se to vše můžete dočíst u nás ještě s předstihem:
Těsně před propuknutím války, která změnila svět na spálenou pustinu, odstartovala ze země kosmická loď s několika desítkami vědců na palubě a zamířila k nejbližší hvězdě, Proximě Kentauri. Posádka cestu trvající desetiletí prospala ve speciálních hibernátorech. Jenomže... někde došlo k chybě. K hrozné chybě.
Někteří z nás se hrami živí, jiní jimi žijí, někteří z nás pracují, jiní studují, jsme různého věku pohlaví a v některých případech i živočišného druhu, ale jedno máme společné. Lásku k FALLOUTU. Ačkoli pořád doufáme, že jednou Interplay vydá hru s hrdým názvem FALLOUT 3, kterou si všichni koupíme, stejně jsme se rozhodli, že nebudeme jen tak nečinně čekat. Díky spoustě utilitek, především od skvělého TEAM X, a teď také díky oficiálnímu editoru Black Isle máme prostředky. Díky své lásce máme motivaci a chuť. Teď už chybí jenom dodat snahu a čas a z výsledného koktejlu snad nakonec vyjde Fallout:Yurop. Fallout:Yurop je totální modifikace Falloutu 2. Hodláme změnit téměř vše. Zůstane pouze a především úžasná atmosféra a hratelnost původního Falloutu, alespoň tedy doufáme. Ačkoli se Yurop bude odehrávat na úplně jiné části planety(hádejte kde :), než původní Fallouty (to abychom se nepletli do cestě Falloutu 3, který určitě, prosím prosím, jednou vyjde), zůstane mu stejná zábava a atmosféra, která z her Fallout udělala legendy. Asi nám to bude trvat dlouho, než naplníme naše megalomanské plány, ale dokončíme to. Právě pilně pracujeme na první kapitole rozsáhlého příběhu, který hráče provede něčím, co ještě v počítačové hře nezažil. Držte nám palce, ať se nám naše RPG snů podaří a ať si ho můžete brzy zahrát i vy. Daemon

27.5.2003 Nové šatičky pro Vaše panáčky a panenky!?

Nové šatičky pro Vaše panáčky a panenky! Určitě Vás, podobně jako mě, mrzelo, že své NPC postavy ve F2 sice můžete hezky nastrojit do slušivých zbrojí a Vaši paňáčci tak budou chráněni, ale nové hadříky na nich nebudou vidět. Tomu je nyní konec – díky novému MODu (pravoklik a sejf as) od B-Teamu si nyní můžete Vaše postavičky prohlédnout v brnění, které na ně nasoukáte a můžete si je i otáčet, nechat je v něm běhat sem a tam, nebo je jen tak svlíkat a oblíkat, svlíkat a oblíkat, svlíkat a oblíkat, svlíkat a oblíkat, svlíkat a oblíkat, svlíkat a oblíkat, svlíkat a oblíkat, svlíkat a oblíkat, svlíkat a oblíkat, svlíkat a oblíkat...... prostě sladké, co říkáte? petruschka

26.5.2003 Fallout film: Download?

Fallout film: Download? Opět tu máme nějaké info od chlapců z Fallout-filmu: Tak se zda, ze již brzy budeme mít k dispozici 100MB volného místa na webu. V praxi to znamená, že budete mít možnost shlédnout první připravované intro k Fallout-Filmu. Zatím zkušební verze... Nechte se překvapit :-)) Vidzew, Fallout-Film Team Nevím jak vy, ale já sem napnutej jak malý gatě na velký řiti:) RATMAN

25.5.2003 Naděje ....? - JE k Perkům

Naděje ....? nebo okurková sezóna přiměly stránku DaC uveřejnit VELICE zajímavý obrázek desktopu JE Sawyera (který se jím pochlubil na tomto fóru stránky Something Awful). Sawyerův desktop zachycuje obrázek (tzv. koncept art), který snad bude herním vývojářům sloužit jako podklad při celkovém vyznění grafiky a atmosféry nové hry. To by samo o sobě nebylo až tak zajímavé, i když robot na obrázků velice připomíná starou benzinovou pumpu z padesátých let, z nichž velice čerpá Fallout. Ovšem na druhé části obrazovky – vpravo nahoře - si všimněte netové ikonky s popisem F3 Project Server. Vzhledem k tomu, že fantasy projekt Jefferson byl pozastaven a další na řadě je projekt s krycím jménem Van Buren, není naděje na F3 až tak neopodstatněná. Ale radši svou radost ještě kroťme – po konzolovém FOBOSu se mi už obtížně věří čemukoli kladnému v souvislosti s Falloutem.... petruschka

JE k Perkům Další z BIS vývojářů se rozhodl zveřejnit své poznatky a návrhy o systému SPECIAL – tentokrát jde o možné úpravy Perků (kráceno):
1) Příliš mnoho Perků jen vylepšuje skilly a nedělá nic opravdu nového a zajímavého (např. Zloděj nebo Medik). Navrhuji udělat z nich jakési nižší Perky pod jedním větším, zastřešujícím Perkem (pozn. překl. to bych asi musel vidět v praxi, abych přesně pochopil)
2) Příliš mnoho Perků se zaměřuje na boj. Osobně bych rád viděl nové „Výrobní Perky“, které by postavě umožňovaly vytvořit z jinak neužitečného smetí nové předměty (např. drogy, výbušniny, lékařské potřeby)
3) Některé Perky se kryjí co do účinku – Mistr obchodník, Prodavač, Vyjednavač. Nahradil bych některé třeba Obchodníkem ve velkém (čím větší množství zboží prodáváte – tím větší zisk), Obchodník se smetím (za smetí dostanete dvojnásobnou cenu)
Rád bych tím umožnil hráči zvolit si svou vlastní cestu hrou, zatímco dosud si jen díky Perkům přidával procenta ke schopnostem.
Celý odstaveček hledejte na DaC nebo na fóru IPLY. Dost by mě zajímalo (obzvláště v souvislosti s článečkem výše), co najednou žene všechny vývojáře ke zveřejňování svých nápadů k Falloutu – že by sentiment? Nebo snad chtějí své myšlenky zveřejnit, rozpoudit kolem nich debatu a nejlepší nápady pak použít v chystané hře? petruschka

24.5.2003 Nepokradeš

Nepokradeš Tak si představte, že si v klidu zabijete chlápka, protože by se vám do začátku hodila jeho bouchačka. Chlápek si padne mrtvej, vy si v klidu přiběhnete a chcete si prohrábnout jeho inventář - ale ouha, prostě se vám to nepodaří... Tento bug je umístěn zcela logicky pod bugy :) Harley

23.5.2003 Závěr povídky Renegade: Life out of Brotherhood of Steel

Závěr povídky Renegade: Life out of Brotherhood of Steel Jo jo, je to tak. Po jedné nezdařené zkoušce jsem konečně dostal tu správnou nostalgickou náladu na to, abych dopsal poslení řádky svého skromného dílka, jehož první díl na těchto stárnkách spatřil světlo vaulťáckých zářivek 15. srpna loňského roku. Mno a teď je konec... ::smrk:: ...taky vás to tak dojalo? :)) Původně sem zde chtěl napsat něco duchaplného, ale jelikož je již hodina pokročilá a mě se už klíží oči, tak bych snad jen poděkoval svým pravidelným čtenářům za přízeň... Jo a ještě něco - po krátké úvaze a dlouhém zamyšlení mi došlo že v psaní prostě nedokážu přestat a tenhle příběh nedokážu opustit. Prostě a jednoduše, napadl mě námět na volné pokračování. Tak pokud byste o něj stáli, tak mi dejte vědět :) Taky by mě zajímalo, jak se vám líbilo jak to nakonec dopadlo nebo jak jste čekali že to dopadne... Sákryš, to sem se tady ale rozkecal pěkne. Tak jo, kdo si všechny ty kecy už přečet, může si přečíst závěr povídky přímo tady. Harley

22.5.2003 Vylepšená pitevna

Vylepšená pitevna Ahoj, hodný Dr. Chekotay zdraví své pacoše a hned na úvod vám oznámím: Puďte zdraví, nebo skončíte u mně na pitevním stole. Každopádně, kdo čekal další potoky krve, bude zklamán, neboť jsem po několika pařbách za sebou byl schopen pouze prošťárat naše databáze a upravit k lepšímu procházení všechna dostupná biologická data. V budoucnu bych ještě rád rozpitval Slizouna a další potvůrky z F1 a také asi přibude něco o vlivu atomové bomby na pleť lidí. Upgradovaná pitevna vás vítá! chekotay

21.5.2003 Setkání: Fallout-Film

Setkání: Fallout-Film Tak takto byl nadepsán mail, který mi dnes došel, pokud vás zajímá dění okolo Fallout Filmu, tak čtěte dále: Dne 30. kvetna 2003 se kona v Teplicich NEOFICIALNI setkani fanousku FALLOUT-FILMu. Budeme diskutovat o filmu, scenari, postupech a tak... Vsichni jste zvani!! Vice info na http://www.mujweb.cz/www/fallout-film S pozdravem Fallout-Team RATMAN

20.5.2003 Chrisovy úvahy - FOBOS FAQ

Chrisovy úvahy Ch. Avellone (tvůrce Fallout Bible a vývojář BIS) se na fórech IPLY dosti inspirativně zamyslel o možném budoucím Falloutu. Díky DAC jsem se dozvěděl o tomto příspěvku, který shrnuje jeho základní myšlenky a snad nám všem dává kapku naděje na F3. Shrnu a můžeme o tom pokecat na fóru – takže co by Chris ve F3 rád viděl:
-Radši tahové než real timové souboje, žádný multiplayer
-Auta a zbraně by měly být vzácné, neměly by se objevovat zbraně známé z reálu (je to přece alternativní realita padesátých let)
-V zájmu zachováni kontinuity by se měly RPG Fallouty jasně oddělit od Fallout her na jiné platformy (konzolový FOBOS) a v jiných žánrech (Taktický F:Tactics). Prostě se tyto hry odehrávájí „v jiném světě“, který nemá s Falloutem nic společného
-Hraní i za jiné rasy než člověk
Co dělá Fallout Falloutem:
-Systém SPECIAL a tahové boje, různé možnosti při řešení questů, nelinearita příběhu, atmosférické prostředí, těžká morální rozhodnutí, vžití se do postavy včetně dialogů pro hloupé postavy a odpovědi, které závisí na karmě, lokality zde mají racionální vysvětlení a v reálu by i mohly ekonomicky fungovat
Některé chyby, které jsme při vývoji udělali:
-Easter eggy (často nepasujou do prostředí postapokalypsy a jen podrývají atmosféru), příliš mnoho vtípků, které znevažují zápletku, neuspokojující finále hry a málo možností jak skončit, nedostatek možností v některých lokacích, reálné zbraně, pokročilá technologie, příliš sexu (pozn. překl. CÓÓÓ! Asi byl Chris přepracovaný), přítomnost vetřelců a nadpřirozených jevů ve hře
Věci, které by si Chris rád vypůjčil z Planescape: Torment:
-Silné centrální téma, které si ale hráč může na začátku sám zvolit z určitého výběru zápletek
-Hluboká interakce s NPC postavami (ovšem žádné milostné zápletky)
-Bohatá paleta NPC, jejichž život můžete ovlivnit
-Možnost získat zkušenosti nejen za boj, ale i za průzkum a učení
-Větší zaměření na to, co chce vaše herní postava – hráč by měl říct, o co mu jde a nenechat si diktovat třeba hledání GECKu. Hra by pak měla na jeho přání reagovat
-Radši bych viděl Fallout odehrávající se spíše ve stylu F1 než F2, kde už byl svět o něco pokročilejší a vzpamatovával se z katastrofy. Některé vymoženosti civilizace z F2 bych nechal zmizet a pěkně bych pročistil celý svět Falloutu petruschka

FOBOS FAQ Tak jsem se k tomu konečně dokopal a přeložil otázkovou sekci ze stránek FOBOSu. Vlastně jsem dosti váhal, zda se mám touhle parodií na Falout obtěžovat, ale nakonec mi mé podvědomí nedalo. Vždyť ta věc má přeci v názvu Fallout a jakkoliv jde spíše o masturbační fantazii pubescentního lamače joysticků než o opravdový černohumorný, drsný, zchátralý, krvavý, sprostý, odpadávajícím masem ghoulů vonící FALOUT, měli bychom se jím aspoň kapku zabývat. Takže pokud vás to zajímá – s nechutí do toho a s chutí zase zpět ke 100x ohranému a 100x novému Falloutu 1&2... petruschka
PS. Pořídil jsem novou robriku o tomhle paskvilu- klikněte sem. Ratman

19.5.2003 Je Becky chlap? - Fallout film: fórum

Je Becky chlap? Po dlouhém období temna a navzdory všem blížícím se zkouškám jsem zase nainstalil F2 a jak to tak bývá, našel sem hned několik dalších chyb. Dnes se můžete zamyslet nad tím, co je Becky vlastně zač a to na stránce nesmyslných hlášek. Je mi záhadou, že do této sbírky ještě nikdo nepřispěl, ačkoli mnozí předpokládali, že nebudu stíhat vaše típance umísťovat... Harley

Fallout film: fórum Hoši od Fallout filmu pro vás zase něco připravili: Protože je návštevnost našich stránek vyšší, než se očekávalo, připravili jsme pro Vás rozšíření webu o položku FORUM, kde si můžete přečíst, jaké nejčastější dotazy, připomínky a nápady mají návštěvníci k projektu Fallout-Film. S pozdravem za Fallout-Film team: V.J. Vidzew http://mujweb.cz/www/fallout-film Tak víc vám k tomu neřeknu, protože se vám prej ty moje žvásty blbě čtou:) RATMAN

18.5.2003 Sebevrah

Sebevrah ( P V ) Politika roztahovačné New California Republic není už příliš demokratická... Kam až to dožene jednoho z občanů tohoto "ráje"? ... ano, i toto je dílko HNOJovo. Zajímáv vás politika? Tak už čtěte! Harley

17.5.2003 Ghoulí umění - J.E. o SPECIALu a zbraních

Ghoulí umění Jan Doležálek alias HunteR se po delší odmlce pustil opět do malování postapokalyptických výjevů, a tak si můžete prohlédnout jeho nejnovější obrázek nazvaný Ghouls. Krása, co říkáte? RATMAN

J.E. o SPECIALu a zbraních Jedna z nadějí pro možné další pokračování Falloutu - J.E. Sawyer si na fóru IPLY (na němž bylo mimochodem přednedávnem zakázáno říkat cokoli negativního o FOBOSu a IPLY vůbec! Ty kurvy cenzorský!) pustil hubu na špacír a vypadlo z něj několik zajímavých nápadů, které by rád implementoval do vysněného Falloutu 3:
Něco o skillech: Po určitých úvahách bych skilly spíše zjednodušil než ještě více rozvětvil. Malé zbraně: zbraně vyžadující k ovládání jen jednu ruku. Velké zbraně: kvéry, vyžadující obě ruce. Navíc bych rád udělal ze skillů Chladné zbraně, Vrhací zbraně a Boj beze zbraně praktičtější a užitečnější schopnosti. Změnil bych Vrh na Mířené zbraně, k nimž by patřily všechny snadno vrhatelná nebo střelná udělátka jako nože, granáty, kuše, luky atd. Kuše a vrhací zbraně byly vždy velkou částí Mad Maxovských filmů a podle mne by byly účelné i tady.
Přemýšlel jsem poslední dobou hodně o systému SPECIAL. Skilly bych (navíc ke slučování) upravil tak, aby byly všechny na začátku na nízké úrovni. To neznamená, že by měla vaše postava na začátku hry selhávat při nejjednodušších úkolech. Skilly by sice začínaly níže, ale zvyšovaly by se rychleji...blabla. J.E. dále vysvětluje, že by vysokou specializaci (nad 200%), která už nemůže mít žádný patrný efekt v boji, rád odměňoval super výjimečnými perky typu Slayer a Sniper.
Zbraně: Změnil jsem názor na používní reálných zbraní ve hrách. Podle mne není potřeba mít ve hře třeba H&KG11 nebo FN FAL. Jsem zařazením těchto zbraní do předchozích Falloutů vinen stejně jako zbytek týmu, ale došel jsem k názoru, že pokud hra nemá být simulátor, není takovýchto reálných kvérů třeba. 10mm pistole, 9mm samopal, 7.62útočná puška, 5.56mm kulomet, .30 puška, .367 revolver, fragmentový granát – tato jména by měla k popisu stačit (pozn. překl. v postapo světě se nikdo neohlíží, jestli střílí na banditu z winchestrovky nebo S&W pušky – hlavně že mu pomůže přežít). Takže buď toto nebo (pokud budete chtít od sebe odlišit různé modely funkčně stejné zbraně) jména vymyšlená specielně pro svět Falloutu jako Hellfire A&E 9mm samopal versus Enclávský samopal – ačkoliv ani to podle mě není nutné. petruschka

16.5.2003 Uz máme dva loky! - Stručná historie druhého roku Vaultu šílené - Něco málo k editoru

Uz máme dva loky! Nase malá loztomilá brahmínka uz oslavila dva loky svého zivůtku! Tak teď ještě pěkně přebalit a hajdy na kutě! Ehm, tak teď už vážně, takže jak mnozí z našich věrných návštěvníků vědí, dnes jsou tomu právě dva roky, co nadšenec JaW založil stránky jménem Vault šílené brahmíny!!! Oslavujme, křepčeme a opijme se do němoty!!! :)))) Dva roky jsou dost dlouhá doba a přes těžké začátky a mnohé útrapy se nám za ně povedlo vybudovat, myslím hodně dobré a užitečné stránky o Falloutech a radioaktivní problematice vůbec. Pokud vás zajímá, co se za poslední rok všechno událo, můžete si přečíst malou rekapitulaci pod tímto příspěvkem.
Jak už mnozí pravidelní návštěvníci tuší, kolem každého velkého výročí pořádámě nějakou soutěž o ceny, nejinak tomu bude i teď. O co přesně půjde? Měli jsme tu už soutěže různé a hrůzné, ale tentokráte si dáme soutěž na téma- zahrajte si na svého oblíbeného Vaultmastera. Díky naší vytíženosti (nebo lenosti:) jsme totiž nechali nedokončených spoustu věcí nebo nerealizovali spousty nápadů a vaším úkolem bude dokončit je, nebo případně nám tu něco vylepšit. Co, to už bude na vás, můžete udělat rozsáhlé pojednání o architektuře Falloutu, rozpitvat desítky potvůrek, sepsat nějaký ten meganávod nebo nám udělat lepší grafiku:) Zkrátka všechno, co nějak vylepší naše stránky, ale pozor- screeny, povídky, básničky, články a spol se nepočítají, musí se jednat nějaký zlepšovák, databázi, návod, seznam či grafiku (webu či nějaké ze sekcí)- teď sem to asi nevyjmenoval všechno, ale zkrátka věci z tohoto soudku. A o co že se hraje? Výherci budou jako vždy tři a aby se nehádali, tak každý z nich dostane CD s kompletním Vaultem (včetně většiny downloadů a pár bonusů) s mým podpisem:) Nestačí? No, dobrá, tak ten úplně nej, nej, nej dostane ještě navíc audio CD s hudbou z Falloutu 1 a 2- skoro 80 minut relaxační muziky, skvělá věc, věřte mi, já to poslouchám pořád….:) Vahodnocování bude stejné jako posledně- každý z Vaultmasterů + Clan Leader udělá svůj soukromý žebříček a ten se poté zprůměruje, více podrobností najdete na stránce soutěže, trvat bude do konce června, takže času habaděj… RATMAN

Stručná historie druhého roku Vaultu šílené brahmíny Tak nastal opět čas rekapitulace toho uplynulého roku, všeho dobrého i špatného, co nás v něm potkalo, našich úspěchů i neúspěchů a dalších zajímavostí, takže se pohodlně usaďte na své prdýlky a poslouchejte, co vám Taťka šmoula Ratman bude vyprávět.
K prvnímu výročí jsme se přesunuli pod ochranná křídla Bonuswebu a tím rozšířili i prostor pro naše stránky, místo 50 MB jsme měli neomezené možnosti nekonečného místa a toho jsme záhy využili- prakticky celá stránka s downloady prošla generální rekonstrukcí a nefunkční věci, které se natahovali z tehdy už zrušených serverů nahráli na web, čili se stahováním už nebylo tolik problémů a rychlost downloadů se o něco zvýšila, ani nevím, kolik tyhle stránky zabírají, ale je to opravdu hodně:)))) Pak pro mne nastalo období temna- matura a přijímačky na VŠ, obojí se mi povedlo na výbornou a tak jsem po zhruba měsíci "nicnedělání" mohl opět začít nové práce na vaultu a že toho nebylo málo- například jsem tehdy začal s překladem Fallout:Warfare, to jsem ještě netušil, že právě to odstartuje následné překladatelské orgie u Fallout:PnP, ale napřed pěkně po pořádku. V záplavě tun downloadů a informací se k ním tehdy počátkem prázdnin přidal jistý vysloužilý komandér hvězdné flotily- ano, správně Chekotay- náš tým se rozrostl na celekm slušný počet 4 arbajtů, kteří dřeli od rána do večra, aby potěšili své milované čtenáře (no, dobře to od rána do večera se tam moc nehodí:), díky Chekymu se začala rozrůstat naše sbírka povídek a později se z jeho dílny vynořili mnohé velké projekty, z nichž za zmínku stojí především Děti Apokalypsy- nová kampaň do FT a Pitevna- místnost, kde nezůstane jediná potvůrka celá a jsou odhaleny všechny její slabiny… Nemůžu se nezmínit ani o Příručce ďáblova spratka, již sem zde v srpnu publikoval a měla skutečně velký úspěch- asi proto, že žádný návod za zlou postavu v češtině ještě nebyl:) Počátkem září se k tabulce na home přidaly ještě tři další okýnka- nepřehlédněte, zajímavé odkazy a oblíbené hlášky, tato meší úprava grafiky snad trochu pomohla usnadnit orientaci na stránkách. Pak nastal čas školy a s vaultem to začalo vypadat dosti zle, protože prakticky nikdo neměl čas a tak stránky zely celkem dlouho bez aktualizace. Nicméně nakonec se vše v dobré obrátilo, času se trochu našlo a pomocnou ruku nám nabídl Jay Kowalski- autor skvělého pojednání Zbraně vs. Realita- náš tým už tedy čítal pět lidí. Pak následovala doba, kdy se téměř nic zajímavého nedělo, ale pak to přišlo- spustili jsme překlad Fallout:PnP, jetě si vzpomínám, jak jsem se na ty pravidla při překladu Warfare díval a říkal si- do překladu se může pustit jen úplnej šílenec… a vida! Bylo to tu! :) Na překladu hlavních pravidel a doplňků pomáhalo naštěstí spoustu lidí a i když se na to mnozí vybodli, nakonec se vše podařilo a vy jste si konečně mohli vychutnat dobrodružství ve stylu Dračího Doupěte. Nastal čas vánoc a na vaultu se objevila informace o chystaném vydání Platinové edice Falloutu Tactics, o měsíc později se nám ve spolupráci s CD Projektem podařilo uspořádat soutěž o nejhodnotnější ceny, jaké jsme kdy měli- tři originálky této edice. Zmiňuju to zde zvláště proto, že už asi nikdy o nic cennějšího soutěžit nebudem :( Pod přívalem dobrých zpráv přišla nedlouho po začátku roku velká rána- Zakladalet VŠB a jeho taťka šmoula se rozhodl odejít do pustin vstříct novým dobrodružstvím. Jeho odchod všichni oplakali, ale respektovali jej, jeho poslední slova zněla: Očekávejte mě, až bude Vautu nejhůře, otevře se hora Blaník a jí vyjedu na zlatém hummeru na pomoc naší madbrahmíně! No, dobrá, takhle to neřekl, jen tak prohodil, že se možná ještě ukáže, doufejme, že se toho dožijem… :))))) Únor býlý, vault nám síly, neboť do našich řad vstoupila nová posila, náším nejmaladším a nejčerstvějším vaultmasterem se stal Harley, jeho příchod znamenal oživení zejména na scéně bugů a povídek, jejichž počet den odedne stoupá. (předevšim v poslední době se s nimi roztrhl pytel:) Pak už se toho moc nestalo, za zmínku snad stojí už jen založení nového velkého fóra, na kterém se můžete dosytosti vykecávat a aprílová okupace šmoulými silami, které však byly s úderem půlnoci vyvražděni příslušníky našeho klanu [VSB].
Byl to dlouhý rok plný velkých událostí, osobních setkání, ztrojnásobení počtu návštěvnéků (denně tu máme okolo 200 jednotlivých přístupů a ani se neptejte, kolikrát jsou lidi schopní stránku reloadovat…:) a samozřejmě dalšího rozvoje stránek.
Na závěr tohoto shrnutí bych chtěl poděkovat všem těm, kteřá nám posílali své příspěvky, nápady a návrhy, všem těm, kteří na tyto stránky posílali zbloudilé dušičky a v neposední řadě i těm, kteří se prokousali až sem. Děkujem a doufáme, že i následující rok budete náš Vault stále rádi navštěvovat! RATMAN

Něco málo k editoru Jako malý dáreček k tomu našemu druhému výročí tu pro vás máme dokumentaci k oficiálnímu Fallout 2 mapperu pěkně v češtině. Stahovat můžete zde. Zároveň jsme vytvořili novou sekci mapper kde jsou odkazy na stažení editorů, dokumentace a návodů pro práci s nimi. Postupně sem budeme přidávat další a další věci týkající se editorů a editace Falloutu jako takové. Kowalski

14.5.2003 Kurýr - Zahraniční Fallout 2 MOD - Závěrečné titulky Falloutu 2

Kurýr ( A V ) Zásilku pro Bishopa musí doručit za kažkou cenu. Co ale teď když byl okraden? Novou HNOJovu povídku čtěte tuna... Harley

Zahraniční Fallout 2 MOD Uvolnění editorů Falloutu nese konečně své ovoce a tak zde máme jeden z prvních projektů nazvaný Mutant Rising, čili Povstání Mutantů. Stránku hry si můžete prolézt zde (díky NMA za upozornění) a něco k příběhu vám taky přeložím, nebojte se zlatíčka moje. Petruschka je přece hodný strejda - a teď už honem vyčistit zoubky, hupky strejdovi na klín a bude se vyprávět před spinkáním: 30 let po událostech F2 žije vaše postava - syn hrdiny F2 - v hnízdě jménem Elko, jehož obyvatelé jsou namixováni z osazenstva Vaultu 13 a kmene vašeho fotra. Nicméně fotříkův přítel Cassidy chcípá na srdeční slabost a vy jste vysláni do pustin. Máte vyhledat jakéhosi vaulťáckého doktora, který experimentuje s náhradami orgánů. Když doktora konečně najdete a dotáhnete za flígr do Elka, jste opět vykopnuti – tentokráte máte najít součástky pro umělé srdce. Měly by se nacházet ve V13, ale tam najdete jen část potřebných hejblátek a nějaké indicie, kde hledat zbytek. Při svém pátrání (ten starý paprika Cassidy by mi za to tedy nestál. Konečně jednou tam musíme všichni, ne?) narazíte nejen na nějaké ty chlopně a osrdečníky, ale i na zbytky Masterovy armády, která se, zdá se, houfuje k dalšímu útoku na zbytky lidstva... A teď už hupky z klína (áááááááách.... erhm) a šup do hajan, broučci.... petruschka

Závěrečné titulky Faloutu 2 Samozřejmě, že nejde o titulky se jmény autorů a překladatelů, ale o titulky, které nám osvětlují osudy měst a postav po Falloutu 2. Pokud jste líní a nechcete F2 dohrávat, nebo prostě chcete vidět jak vypadá osud toho a toho když neudělátu tu a tu věc tak sledujte zde. Kowalski

13.5.2003 Nové informace o Fallout filmu

Nové informace o Fallout filmu Vidzew, jeden ze členů Fallout-Film Teamu mě upozornil, že na stránce o tomto připravovaném filmu, přibyly nové informace, především z natáčení a vůbec celého průběhu filmování, čili pokud jste lační po vědění, tak tam zamiřte:) RATMAN

12.5.2003 Další povídka od HNOJe

Další povídka od HNOJe Je až neuvěřitelné, jak se nám v poslední době rozmnožily povídky. Za tento raketový nárust je z větší části zodpovědný HNOJ, který očividně nemá co na práci, což mě přivádí k tématu nenapsaných laborek do biologie a fyziky, a taky by neškodilo, aby někdo psal za mně ty čtenářský denníky, které nestíhám...
Každopádně, nová povídka nazvaná South quest je skutečně vydařená a moc se mi líbila. Takže, jen čtěte, čtenáři, a snad se z toho neučtete:-) Já se každopádně vzdávám svého nápadu pročíst všechny povídky a opravit v nich gramatické chyby... chekotay

11.5.2003 Nezařazená lokace ve F3

Nezařazená lokace ve F3 BAF! To ste se lekli co? :) Ne, opravdu nepotřebujete oční vyšetření, čtete správně, ale lepší bude, kdež si to uvede sám autor: Tak jsem zase rozjímal nad Falloutem3( snad jednou vyjde) a napadla mě jedna lokace, město Eugene( to město vážně existuje, je na sever od Kalifornie). Inspiroval jsem se se článkem v Bibli( konkrétně Nory, nezařazena lokace ve F1) a splodil jsem menši( mebo větši) návrh na jedno město. Sice je to blbost, ale snad to trochu zaujme. Tak tady máte návrh na jedno město F3 ve Wordu(snad to je správně a nebude to debakl jako s tím savem). Zdraví Saruman.M Tak blbost to rozhodně není, i když se tam najde pár divných věcí, stejně sem se neubránil slintání (doufám, že sem od Bess nechytl slintavku:), koncept je to velice zajímavý, doufám, že si ho přečtou i hoši co v našem fóru tak živě diskutují nad zápletkou nového MODu pro F2… :)))))))) RATMAN

10.5.2003 Nové bugy F1

Nové bugy F1 V uspěchaném měsíci květnu mě potěšil kolega klanový vůdce Daemon, kterýžto típnul dva bugy do našich rozsáhlých sbírek. V prvním se dozvíte, že se kolikrát můžete snažit úplně zbytečně, no a druhý screen jen doplňuje již jednou zdokumentované stojící mrtvoly. Harley

8.5.2003 Amatérský Fallout-film - Nové wallpapery

Amatérský Fallout-film Tak vám dnes přijedu domů(po včerejší spářce:) a co to ve své mailové schránce nevidím- mail s předmětem Fallout Film, zbystřím pozornost a pohotově otevírám, stojí tam zhruba toto:
Zdravime vsechny z madbrahmin.bonusweb.cz!!!
Radi bychom Vas informovali o skutecnosti, ze natacime amatersky film o Falloutu, s nazvem Fallout-film. Na netu nas najdete na www.mujweb.cz/www/fallout-film . Zaroven bychom Vas chteli pozadat, zda je mozne umistit na Vase stranky odkaz na nase www stranky!? Diky moc, prejeme hezky den!

07.05.2003 Fallout-film team

Do sekce odkazů to samozřejmě dám, ale až za pár dní, páč toho mám kurefsky hodně a přednost mají důležité oznámení, jako je tohle:) Mno, tak se seznamte s tím, co se na nás chystá, může to být zajímavé! :))))) RATMAN

Nové wallpapery Vážení přátelé, příbuzní a známí, s potěšením vám oznamuji, že po dlouhé době tu máme dva nové wallpapery od Comuse- jednoho z nejtalentovanějších tvůrců zkrášlovačů ploch, který kdy kráčel po této planetě. Na první tapetce uvidíte akční nabídku jednoho radioaktivního bazaru v New Reno a na druhé takovou všehochuť s Falloutu 1. RATMAN

7.5.2003 Další nejlepší charakter v žebříčku F1

Další nejlepší charakter v žebříčku F1 Vážení přátelé, ano! Hvězdná flotily se nyní probojovala až na první místo v žebříčku charakterů Falloutu 1. Zde totiž trůním já, czekotay, se svými 311 053 experience. Ano, vždy jsem věděl, že jsem prostě best, už když jsem se narodil, předpověděla mi vědma nádhernou budoucnost, řka: "Buďto se staneš nejlepším pařanem Falloutu 1, nebo si vezmež za ženu klon Naomi Campbell." (Jak se to sakra píše...) Pokračoval bych v samochvále, ale něco mi tady smrdí...:-D chekotay

6.5.2003 Nový titul Troiky - Předloha?

Nový titul Troiky S Falloutem sice nemá následující novinka mnoho společného, ale vzhledem k tomu, že v Troice pracuje několik vůdčích vývojářů naší postapo modly (Tim Cain, Leo Boyarsky...), určitě si zaslouží pozornost. Nová hra není kupodivu čisté RPG. Troika se rozhodla vydělat si na chléb svůj vezdejší akčním RPG na enginu chystaného Half Life 2. Půjde o příběh boje několika upířích klanů ze známého světa papírového RPG Vampire: The Masquerade (hra bude mít přídomek Bloodlines). Každý ze sedmi klanů má své specifické schopnosti např. nadpřirozenou rychlost nebo ovládání mysli jiných tvorů. RPG prvek bude zastoupen právě přidělováním bodů k těmto schopnostem. Mimo to si příznivci akce užijí obvyklý arzenál pušek, sapíků a pistolek, stejně jako speciality k likvidaci různých monster. Za sebe musím říct, že bych více ocenil nějaké isometrické RPG, ale co – stejná blbost jako FOBOS to být ani nemůže, tak do toho chlapci (a děvčata) z Troiky! Ukradeno z Tiscali Games a DaC.... petruschka

Předloha? Někdy si říkám, jestli měly některé mluvící postavy své reálné předlohy, sem-tam se mi stane, že potkám člověka, který mi některou z postav ve Falloutu připomene (třeba Harry a jeden nejmenovaný pan profesor… :). Včera hodil NICKT na Hofyland zajímavý obrázek prezidenta Eisenhowera (USA léta páně 1953-1960) a vida- na kohopak se nám podobá? Ano správně milé děti- máme tu možnou předlohu Richardsona! (akurát si ho musíte představit s nezamračeným xichtem:) A pokud ne, tak je to jen taková náhoda, která se přihodí maximálně jednou za deset let (viz. Jáchyme hoď ho do stroje:))) Jo a ješče něco- pokud vyhrabete něco podobnýho, tak to pošlete, můžem udělat novou galerii :)))) RATMAN

3.5.2003 Povídka On - Klonuje se i po apokalypse - Oficiální stránka FOBOMu - Čtvrtá mise Dětí Apokalypsy

Povídka On HNOJ přichází s novým dílkem - je to povídka s nejkratším názvem v našich dějinách :-) Abyste si udělali představu a nemuseli koukat na stránku povídek, budu zde uvádět i příslušný komentář: ( V ) Příběh bojovníka za dobro, který se po nešťastné nehodě na jedné z cest stává ghoulem a nachází nového přítele... Čtěte tuna. Harley

Klonuje se i po apokalypse Klonovalo se už před velkou válkou a vědci se této idey nevzdali ani po ní. Prvním úspěšným případem je naklonování správce V13. No, myslim že si vědci mohli vybrat radši někoho jinýho. Tento screen spadající do bugů zaslal FALLOUTMAGORRR. Harley

Oficiální stránka FOBOMu je nastartována a připravte se na řádnou dávku cool flashových animací, trestuhodné a značně infantilní nadužívání slovíčka COOL! a cool sbírku kozatých kurviček jak z časáku, který tak úzkostlivě schováváte před maminkou pod postelí (teď vám bude vrtat hlavou, odkud to vím...). Nebojte se, na své si přijde i čtyřprocentní menšina a holčiny (ačkoliv ty mají obvykle na práci důležitější věci, než sedět u počítače s rukou v gatích). Čeká na vás svalouš jako z Arnoldových mladých let, kterému k dokonalosti chybí jen banán v kapse, jenž by se svůdně rýsoval přes obtáhlé kalhoty. Vítejte tedy do nového, zářivého a lepšího Falloutu, v němž prsatice mají mezi střílením ze dvou pistolek (módně a´la Matrix) vždy čas na důkladný mejkap a přebrání šatníku, aby si vybraly to nejmódnější kalhotkovo/ podprsenkové brnění a namasírovaly pokozí kostkou ledu. Bradavky se přeci musí hezky rýsovat přes uplé tričko (viz. úvodní obrázek). Mimo úchvatného masturbačního materiálu se však dostanete i k žaludek zvedajícím Chuckieho prohlášením typu: „...oh-oh – počkejte chvilku. Co uděláme s fandy, co chtějí Fallout 3 (pozn. překl. kulku do týla z milosti bych prosil...)? Copak ti, ale co fandové, kteří by rádi viděli univerzum Falloutu růst a rozvíjet se (pozn. překl. rozvoj? RŮST!? No pokud nazýváte znásilnění do anusu bejsbolovou pálkou s nabitými hřeby romantickým milováním, tak tomuhle klidně říkejte rozvoj)? A ještě lépe, co všichni ti hráči, co o falloutu sice slyšeli, ale RPGéčka moc nemusí (pozn. překl. co takhle nechat je hrát jejich tekeny a simulace a dát F3 těm,co o něj po léta prosili? Zdá se to být logické, ne?)? Chtěl bych aby poznali, jak je svět Falloutu úžasný. Ať na vlastní kůži poznají BoS, pustiny, omšelou techniku ameriky padesátých let...... Ó ano, to by mohlo být skvělé!“ ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRGH! *petruschka se hroutí na zem s krvavou pěnou tryskající mu z úst – po chvíli sesbírá tolik síly, aby se odplazil ke klice a pokouší se na ní oběsit, bohužel však nemá po ruce ani blbé tkaničky, tak se radši pouští do poslední věty:* Je to tedy jasné, milé děti: Chuck Cuevas – vedoucí tvůrce této blitky - je novým vtělením Satana. Svou temnou mocí dokonce vycenzuroval až k nule dosavadní příspěvky na oficiálním foru Interplaye k FOBOM (byly většinou dost negativní a to přeci nedělá dobrou reklamu, že?). Je tedy zřejmé, že je třeba začít s přípravami na Apokalypsu tzn. zničte nástroje ďábla - rozšlapejte svůj PS2 a XBox, vymažte z historie stránky o FOBOMu, vyzpovídat a modlit! MODLIT!!! petruschka

Čtvrtá mise Dětí Apokalypsy Nechápu, proč mi to petruš dělá, že dycky když příjdu s novejma mapama, tak musí napřed on informovat o té PS parodii na Fallout. Víte, co totiž vznikne, když se smíchají zmínky o tvorbě hry s kupou ženských a přemýšlení na tvorbou mapy? No přece FT BOS mapy plné ženských! Jestli se dostanu k editoru spritů, tak se neudržím a vyrobím porno mapy, a Vault Šílené brahmíny bude napříště přístupný až po 22.hodině! No, to by stačilo, nyní tedy k věci: V pořadí čtvrtá mapa z cyklu Dětí Apokalypsy se nazývá 60 vteřin a její náplní tentokráte je snaha hlavního hrdiny ukrást Bratrstvu auto. No, uznávám, že zápletka není zrovna na výši...vlastně je docela kreténská, ale ono se nakonec tak jako tak všechno zvrhne v jatka, takže co:-). Jo, a jako pomůcku k dokreslení příběhu jsem ještě připravil ňáký dokumenty DA, či co, tak se bavte. chekotay

2.5.2003 Soupis veškerého vybavení v PnP - A vítězem screenshotu měsíce se stává...

Soupis veškerého vybavení v PnP Michal Tribulík udělal pro PnPéčkaře opravdu velice cennou věc- přehledný soupis veškerého možného vybavení, které se v PnP vyskytuje, díky čemuž odpadá zdlouhavé hledání a listování v pravidlech, prostě si jen najdete příslušný kousek a máte tam vše potřebné- cenu, poškození, váhu, dosah, prostě všecko:) Stahujte tadyk. RATMAN

A vítězem screenshotu měsíce se stává… S poměrně jasnou převahou (52% hlasů)… Harley a jeho falloutovská verze Road tripu! Nových soutěžících nepřibylo takže teď můžete vybírat pouze ze čtyř obrázků, ale je mezi nimi i jeden nový- Laďa Loukota poslal nový gangsterský screen, tentokráte uvidíte, jak vypadá Bishopův Redding:) No a svoje hlasy můžete jako vždy odevzdávat zděs. RATMAN

1.5.2003 Brotherhood of Masturbation - Informační FTycoonová vsuvka - Fallout PnP Map Maker - Nová verze mapy příkazů do editoru

Brotherhood of Masturbation Chuckieho výplod (konzolový F:BoS), jemuž jsem přidělil nový název F:BoM (pochopíte později) se dočkal svého traileru. Kapku jsem váhal, jestli to tady mám podobným paskvilem znesvěcovat, ale jsem prostě příliš nasraný, než abych to ignoroval. Trailer najdete tudle a už předem se těšte na podívanou vskutku nevšední – o tom, že jste viděli takovouhle PIČ...NU budete vyprávět ještě vnoučkům. Už vypravěčovy kecy vás navnadí: Narodil jsem se těsně poté, co dopadly atomové bomby.... (hra se má odehrávat až po Falloutu 1, takže budete opravdu svěží bojovník těsně po osmdesátce). Další partie pojednává o tom, jak BoS je jedinou silou zákona a pořádku v pustinách (BoS přitom ve F1 i 2 jen seděli na prdelích v bunkru, hromadili technologie a pitvali mutanty – o primitivy z pustin se absolutně nestarali a nebyli vlastně o moc lepší než Enkláva). Nic ovšem nenahradí obrazovou část, která se přímo hemží jakýmisi pornoherečkami v bikinách, které mají patrně představovat postavu vaší bojovnice. Počítám s tím, že F:BoM bude první hra vyvíjená s ovládáním jen pro jednu ruku, protože druhou budou mít pubertální masturbanti (pro ně a JEN pro ně je totiž hra vyvíjena) při hraní v rgzepnutých kalhotách. Udělejte si prosím vlastní názor s pomocí několika obrázků, uveřejněných na DaC: nejlepším brněním jsou přeci modré kalhotky, blondýna nesmí chybět, S&M Domina (aneb každému onanistovi podle jeho úchylky), děvky jsou ve hře paradoxně oblečené více, než vaše bojovnice .... pro dnešek končím, nějak mě začala svrbět dlaň, tak mne omluvte.... zzzzzip... áááách petruschka

Informační FTycoonová vsuvka V knize hostí na ofic. stránce Fallout Tycoonu se konečně objevily další informace ohledně jeho vydání. V kostce se tam praví zhruba toto: Vývoj se chýlí ke konci a hra už je skoro připravená k závěrečnému testování a místo nedodělaných misí se můžeme těšit alespoň na malou náhradu, která už je ze 2/3 hotová. Do 14ti dnů po vydání prý bude hotová i englická verze a poté přijde na řadu i polská. Mno a mimo to se ještě můžeme těšit na Fallout: Yurop o kterém se snad už brzy dozvíme nějaké nové (a pořádné) informace :))) RATMAN

Fallout PnP Map Maker Po delší době to máme jednu novinku převzatou z DaC pro PnPéčkaře, kterých v našich luzích a hájích stále přibývá- človíček jménem Lup_Alb_13 udělal jednoduchý editor, který vám umožní kreslit hexové mapy pro vaše vlastní dobrodružství, problém ovšem je ze stáhnutím- z odkazu na DaC to prostě nejde, takže to halt budete muset zkusit z PnP Yahoo Group nebo na oficiélní stránce PnP (kde o tom sice info je, ale ke stažení sem tam nic nenašel:-/). RATMAN

Nová verze mapy příkazů do editoru Myslím, že nadpis je všeříkající- Red prostě trochu vylepšil původní verzi, přidal pár věcí, kterým ovšem vůbec nerozumím, takže vám je tu popisovat nemůžu. Halt vy co umíte s editorem (doufám, že si to čtete voba dva!:) se s tím budete muset poprat sami. Stahujte zděs. RATMAN

-zpět-

Miniaplikace


Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Fallout Bible


Vývojářské memoáry

Fallout 3: Van Buren


Rychlé odkazy
České stránky
Templáři VŠB
ABCgames



Zahraniční stránky
No Mutants Allowed
Duck and Cover
Planet Fallout
Fo3 ofic.stránky
Bethblog
The Vault
Trzynasty Schron
Falloup Online

Modifikace
Vault-Tec Labs
Killap.net
Last Hope
Fallout:Resurrection
Fallout:BGE
Mutants Rising
Fallout:Yurop

Pro autorizaci
pište na e-mail


Sponzoři VŠB

TOPlist

BlueBoard.cz
.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..