Autor: Spravedlivý Čech
Tento návod na projití Falloutu 2 s modifikací wasteland merc 2 (dále
jen wm2) a je určen pouze pro verzi s opatchovaným addonem. Pro úvodní
informace o tomto modu doporučuji buď přímo zde na madbrahminovi článek
v češtině a jako kompletní manuál Carl's Complete Fallout 2: Wasteland Merc and WM 2 Strategy Guides.
Toto
je stručný návod jak přežít ty nejtěžší začátky na nejvyšší obtížnosti
aniž by vás jedinkrát zabili.Není to návod jediný a dost možná ani ne
nejlepší, pro lidi kteří si to dávají na nejlehčí nebo střední
obtížnost je to úplně mimo, hra má absolutně jiný rozměr.Někdo kdo
třeba loaduje pokud ho zabijou nebo před odemčením truhel savuje aby
pak následně mohl loadnout při neúspěchu, ten ať si to ani nečte.
Pravdou
je, že wm2 je s addonem o dost snažší než předchozí verze, proto berte
tento návod jako souhrn a výtažek zkušeností, faktů a informací které
ostatním chybí, průvodce pro ty kteří o něm třeba uvažují a chtějí si
udělat obrázek, a především způsob, jak ho procházejí opravdoví
fanatici jako já - hraji zásadně na nejvyšší obtížnost hry (těžká),
obtížnost boje (pro drsňáky) a NELOADUJI - samozřejmě pokud končím s
hraním tak ano, ale pokud mě zabijí, končím a mažu slot - a právě s
takovýmito extrémními podmínkami lze wm2 podle tohoto návodu
projít.Hraní falloutu 2 tak obecně dostává novou dimenzi, více si
života postavy vážíte, méně riskujete, dokážete se vžít do role vaší
postavy a jste mnohem opatrnější.
Na úvod bych snad jen
poznamenal (pokud to ještě někdo neví), že WM2 je podstatně obtížnější
než fallout2 a přidává mu jisté prvky MMORPG, navíc tato verze umožňuje
zultimátnit vaší postavu až na 99 level díky hračce zvané materia
teleporter která vám zajistí nekonečno času (a žádné že hra po 14 roce
končí, což vám sice u klasického F2 nehrozí, u WM2 se to však stane
velmi snadno.)
Pokud opravdu chcete jít na jistotu, aniž by vás
kdykoliv zabili, chce to obrnit se nezměrnou dávkou trpělivosti a
především dobře rozmyslet taktiku - jediná jistota, kterou můžete
nabrat, jsou hit body, protože i se sebelepším armorem a útočnými
vlastnostmi vás mohou bez stovek hitbodů tužší protivníci snadno dostat
jednou kritickou dávkou.
Nejprve podrobně rozeberu tvorbu postavy:
Charakterové rysy: talentovaný krvák
Krvákem
nic nezkazíte a navíc si užijete pěknou likvidaci potvor, WM2 není
čistě o rubání, přesto si ho tu užijete daleko více než v klasickém
F2.Bez talentovaného ani ránu - to platí snad všude, zde to není
nezbytnost (skilly tu mají mnohem vyšší váhu) - já však doporučuji pro
ultimátnější postavy v budoucnu, bez talentovaného si zbytečně snížíte
potenciál.
Síla - 5
Někteří WM2 odborníci tvrdí, že
vyšší síla se hodí ze začátku, já říkám že 5 nám bohatě postačí - zprvu
toho moc neponesete, většinu věcí si stejně budete skladovat v nějaké
lokaci, a na superkladivo vám 5 stačí.V budoucnu ponesete tvrzenou
energozbroj která vám dá +4 k síle a navíc si jeden bod doplníte
modulem, takže 5 stačí.Co se týče úvodních loveckých fází, nezabije vás
když párkrát doběhnete uvařit maso a vrátíte se do ohrady.
Vnímání - 9
Pokud
byste ho zvolili příliš nízké, jednak by vám byl na 24 lvl zamezen
sniper a především by vás zabila první smečka vlků kterou potkáte -
velmi brzo zde totiž narazíte na až 12 kusů divokých psů, v žádném
případě je ze začátku neporazíte a s nízkým vnímáním získají dva tahy
za sebou - tzn. že vás obklíčí a vy pak nemáte šanci, nemůžete utéct.V
budoucnu se vám bude vysoké vnímání rovněž hodit.
Odolnost - 5
Naprostý
dostatek odolnosti, pouze ze začátku začínáte s 30 hitBody takže je
třeba být trochu opatrnější.Toto množství je dostačující, s ním časem
dosáhnete 999 HB, můžete si vzít na 12 a 15 lifegiver a ten pak
přírůstek HB potáhne.Netřeba brát víc, snižovat to je už opravdu příliš
málo HB do začátku (ale teoreticky by se to se 4 dalo).
Charisma - 2
Zde
se musí šetřit.S talentovaným je to minimální hodnota, zde ji vůbec
nevyužijete - největší význam má ve snižování šance smrti z radiace, to
však není dostatečný důvod rvát si ji výše, neboť při troše opatrnosti
se dá radiace přežít i s tímto číslem (a zde je podstatně více radiace
než jsme z F2 zvyklí).
Inteligence - 9
Pro komunikaci a
plnění questů ji potřebovat nebudete, ale jak jsem se již zmínil,
skilly tu mají o dost vyšší cenu než obvykle, potřebujete jich opravdu
hodně.Někdo by mohl klidně vyměnit jeden bod (aby měl 10) např. za
vnímání nebo odolnost - proč ne, ale jak říkám - v budoucnu naleznete
modul kterým si inteligenci stejně zvednete na 10 a těch pár skillových
bodů vás už nevytrhne.Opět byste si tím snížili potenciál.
Hbitost - 8
Na
10 se dostanete modulem a perkem, s 8 máte 9 akčních bodů (AP) což vám
při chladných zbraních zajistí 3 údery za kolo, což je
fantastické.Netřeba snad dodávat, že akční body jsou důležité i pro
útěk, ale ten jeden vás už nevytrhne.
Štěstí - 9
Jedině
takto máte šanci v budoucnu každým zásahem způsobit kritický.Jednoho
dne si perkem zvednete na 10 a poté se sniperem co střela, to kritický
zásah.S perkem silnější kritické zásahy to pak bude opravdu
masakr.Jakmile si dáte štěstí nižší, nikdy mít jistotu kritických
nebudete.A jistota je právě to, co potřebujeme.Kritické zásahy jsou
klíčem jak dostat kritické bestie (např. guardian).
A teď talenty - střelné zbraně, opravář a zálesák.
Pravdou
je, že budeme hodně využívat chladné zbraně, a to hlavně ze začátku.Na
druhou stranu, kolem 126% nám jich bude stačit a na to je talenta
opravdu škoda, ty nejtvrdší potvory stejně sundáme jinak.Střelné zbraně
jsou tedy co se týče bojového tagu jasná volba - ze začátku navíc
dostanete mausera s 200 náboji, který vám usnadní průchod prvními
úrovněmi a díky talentu se vám budou střelné zbraně i po přečtení
střeleckých revue zvedat více - mimo jiné díky tomu snadno vyrubete war
tech facility.V budoucnu si je snadněji zultimátníte.
Zálesák je
jasná volba, tam není co řešit - velmi brzy ho potřebujete, kvůli
opékání masa, poté těžbě, jednou ho určitě dostanete aspoň na 150% a
nebude to zas tak dlouho trvat.
Opravář je podobný případ jako
zálesák - na 5O si vyrobíte combat knife, který vám se s vým dmg 3-11
bude dělat dlouhou dobu společníka, na 100 už si díky němu vyrobíte
metal armor a již při svých 125% budete mít superkladivo!!! (dmg
18-37,3 AP/úder, 2 range).Samozřejmě, na power armor musíte mít 175% a
protože opraváře budeme používat od začátku, bude dobré si ho tagnout.
Dalším
skillem, který budete chtít relativně (18 lvl) brzy na 175% je prosím
pěkně věda. Důvod, proč si ji netagujeme (netalentíme) je ten, že ji ze
začátku potřebovat dlouho nebudeme, a v budoucnu si ji vydupeme perkem
tag! na naprosto ultimátní úroveň.
Tak, tvorba
postavy by byla za námi, a nyní pár obecných keců ke stylu, jakým to
budeme procházet a různým situacím, které nás čekají a nechci se k nim
v budoucnu vracet.Poté si svižněji proběhneme procházení samotné.
Zbraně a munice:
Je
zde nedostatek munice, musíte si ji sami vyrábět a potřebujete na ni
vodu (stále ještě trošku vzácná) - chceme se spolehnout sami na sebe,
být nezávislí = volíme chladné zbraně. Boj s chladnými zbraněmi vůbec
není tak špatný jak by se mohl zdát, jen je potřeba při něm více
používat mozek - nestačí bezduše rozsekat co vám přijde pod ruku jako s
pistolemi, ale je třeba zde rozmyslet využití terénu, zejména se
superkladivem, aby se pro vás efekt odhození stal přínosem nikoliv
negativem.Ze začátku budeme rvát všechny body do chladných zbraní,
abychom se co nejdříve oprostili od závislosti na nábojích z mausera,
kterých máme dostatek, pak se jich dá několik přikoupit a poté už
bychom kvůli nim museli kutat - a to právě nechci.Vesměs většinu
začátku trávíme lovem brahminů a ten je lepší, když nás nic nestojí -
již na 50 opraváři si vyrobíme bojový nůž, se kterým ty v ohradě snadno
dostaneme.V budoucnu se superkladivem to půjde samo, já osobně jsem s
ním sejmul párače, kentaury i floatery bez problémů (samozřejmě s power
armorem a dostatkem hit bodů).Navíc až budete rubat bojové lokace s
vylepšeným materia teleporterem, dosáhneme tak opravdového nekonečna -
nebude nás souboj stát žádné náboje, času bude n...
Opatrnost
nade vše:
Ze začátku si troufnete pouze na krysy, poté na masožravé
kytky - na vše kromě brahminů v ohradě je škoda nábojů.Co se týče lovu
brahminů, nejprve zabíjejte opravdu jen ty v ohradě - mají méně HB,
mají menší útok a je z nich stejně masa (20 za kus).Pokud potkáme
kanibaly, psy nebo cokoliv silnějšího = útěk.Údajně již od 6, prakticky
spíše nejdříve v 11 lvl nás již mohou potkat ultimátní bestie - např.
odolní párači z nichž ten velký má 13 AP.Řešení je prosté - na 6 levelu
perk bonus pohybu, pak už máme na útěk 11 AP a to bychom měli zvládnout
(jde nám především o to aby nás neobklíčili).Navíc se nám budou tyto 2
body k pohybu hodit při boji s chladnými zbraněmi, získáme tak
výhodnější postavení nebo si můžeme postoupit dopředu.Poslední co
budeme rubat budou ohniví geckoni, protože s kritickým plamenem nám
mohou vzít neskutečné množství HB takže ti jsou jediní, na koho raději
s chladnými zbraněmi nejdeme (z bytostí které potkáváme ve volné
pustině).
rozpis perků:
3 level - všímavost - není z čeho
vybírat a v budoucnu se hodí, vždy je dobré vědět o svém nepříteli
maximum, 6 lvl - bohus pohybu - jak jsem již psal lépe utečeme páračům
a nebude tak nepříjemné utíkat psům (ale stejně celkem opruz, čekat až
nám těch 12 kusů předá kolo) 9 lvl - quick pockets - velmi užitečná
věcička, za 2 AP vyléčíme vše a ještě nabijeme zbraň.12 a 15 -
lifegiver - toto je důležité sebrat co nejdříve.Po 15 už nám přibude 12
HB za level, což je výborné.Hit body jsou jediná jistota a toto je
nutnost.18 lvl - tag! ještě se k tomu vrátím, zkrátka díky tomu bude
relativně brzy POWER ARMOR.21 lvl - kadence, 24 sniper a 27 lepší
kritický zásah - to z vás udělá solidního zabijáka.Dále už to nechám na
vás, samozřejmě dobré je štěstí +1 (každý zásah kritický), 2X akční
hoch atd...
rozpis skillů:
Nejprve chladné zbraně, až na "co
nejvyšší level" (121%):), zálesáka a střelecké revue budeme kupovati,
až skoupíme všechny knížky, narveme body do zálesáka - na masíčko
(125%), pak opravář - na 125 máme superkladivo takže tam.Poté si ještě
zlepšíme zálesáka (150), chladné zbraně - kolem 110 a pak již vše rveme
do vědy, tak abychom na 17 levelu měli 125%.Pak provedeme "trik s
tagem" - na 18 levelu si vezmeme perk tag! a dáme si talent k vědě.Tím
se nám vyšvihne přes 220%, snížíme si ji na 175 a zbylé body vrazíme do
opraváře tak abychom ho dostali na 175 - odteď si můžeme vyrobit power
armor.Zbylé body pak vrazíme do doktora.Dáme jedeme na doktora aby byl
na 75 - již můžeme vyrábět antiradiační chemikálie (a navíc se
uzdravovat pokud nám někdo něco zraní :) - např. zlomená noha není nic
příjemného).Další body pak střídavě investujeme do střelných zbraní a
paklíče dle libosti a naší touze rubat bojové lokace.Já osobně
doporučuji na ně moc nepospíchat, nestojí to za to.Moc peněz z questů
není (z masa je jich stokrát víc) a proto dělám bojové lokace až se
zbraní kvůli expům.Finančně výhodné budou až na velmi vysokém levelu i
paklíči.
Těžba:
Opět netřeba zbytečně spěchat - dostaneme 10
polotovarů a nejprve si uděláme pouze combat knife.Některé polotovary,
železo a uhlí se dají nakoupit - ušetříme tím něco vody - superkladivo
stojí 10 a metalarmor dokonce 20 polotovarů.Začneme těžit obyč. doly,
holt si musíme koupit krumpáč - já osobně toto dělám až když se objeví
bratrstvo.Natěžím si dostatek surovin (bude třeba 30 polotovarů - tedy
80 kusů uhlí i železa) a jako první věc si nechám od bratrstva vyrobit
drill - s ním se bude těžit 2X rychleji, i když nás to bude stát olej
(nakoupíme v blackmarketu - BM).Přepravy železa zásadně nevyužívám -
stojí to hodně peněz a navíc je třeba řeč kterou nemáme.Raději se lehce
přetížím (zde pozor na snížení AP) protože při těžbě přetížení
nevadí.Do uranového dolu se cpu až když mám power armor - hlídá ho 6
odolných alienů a navíc je tam radiace.V něm získáme s drillem 6 železa
a 7 uhlí, což je opravdu hodně.Ale já doporučuji tam nespěchat -
antiradiační chemikálie jsou drahé a navíc už tam není zlato.V budoucnu
to ale bude nutnost.
Lov brahminů:
Nejprve pouze mauserem a to
zvenku - nemohou na vás, ohradu nepřeskočí.S dostatkem HB a bojovým
nožem (samozřejmě i combat leather jacket) zevnitř - ale zavřít za
sebou, jinak vám utečou.Od superkladiva to již půjde řádově lépe -
brahmina zabijete dvěma údery (někdy i jedním) a už vám neutečou -
nemusíte ani zavírat.Zezačátku prodáváme syrové maso, od 100 zálesáka
ho vaříme - díky addonu nemusíme po jednom.Na 150 již uvaříme 100% což
je výborné.Maso používáme pro nákup počátečních věcí (knihy, combat
leather jacket, kuš + náboje, náboje do mausera atd) a opečené pro
léčení.V budoucnu pak pro těžbu a při prodeji bratrstvu se jedná o
výborný zdroj peněz.Jakmile jsme zruční s chladnými zbraněmi, snažíme
se je používat - škoda nábojů.Zezačátku bych šel do brahminů opatrně a
nepodceňoval je - mohou ubrat až 7 hitbodů (21 kriticky) a každý útočí
2X za kolo, mají však málo AP takže stačí je rubnout a utéct na druhou
stranu, takto je dostanete beze ztrát.Největší naleziště brahminích
stájí je mezi Havenem a Trashyardem - doporučuji se pohybovat pouze
tam.Jsou tam buď 2, 3 nebo 6 kusů.Zajímavostí je, že brahmini uvnitř
ohrady ani se superkladivem neodhazujete dozadu, zatímco ty divoké ano.
Materia
teleporter:
Ano ano, jednoho krásného dne budete chtít nekonečno
času.I to je důvod proč doporučuji příliš zbytečně necestovat (do BM
vždy za peníze - stojí to jen 1000, dlouho nechodit do combat locations
- jsou daleko!) a obecně časem neplýtvat.Materia teleporter koupíte v
Havenu (něco pod 30 000) a k jeho používání je třeba porazit Guardiana
- bestie která má útok 1-27, 40-50 AP, 100 thresh holds (absorbtion -
kolik dmg přímo pohltí - udává vždy první hodnota u armorů, př. power
armor má laser 18, normal 12), 90% resist normal - zkrátka masér přes
kterého jen tak vlak nejede.Můj vlak přes něj přejel na 27 úrovni, se
sniperem a silnějším kritickým zásahem - využil jsem k tomu Space
Marine Gun, který díky kadenci dokázal vychrlit až 4 dávky za 8 AP.Asi
jsem měl i trochu štěstí, hned prvním úderem šel k zemi a hned první
své kolo jsem ho rozsekal - bral jsem mu i 300 HB, všechno dávky,
všechno kritické.Obecně mě zklamal a čekal jsem delší a tužší
souboj.Každopádně, doporučuji mít pro boj s ním podobné ofenzivní
vlastnosti + tunu nábojů (já měl přes 1000), power armor a aspoň 250 HB
- pokud by první kolo přežil, toto by vám mělo zajistit že přežijete
vy.I když ho porazíte, vyhráno však zdaleka nemáte - k používání
teleportu je třeba zakoupit ještě koordináty jednotlivých lokací,
abyste se vůbec někam krom war tech facility dostali, a dobré je mít
electron a neuron stabilizer (díky prvnímu vám každé použití teleportu
nespálí jeden curcuit board - jeho výroba stojí polotovar takže pozor,
při druhém vám pak při každém použití nespolkne 100 Hit bodů).Všechny
tyto doplňky koupíte v Havenu ale pozor na cenu, některé (a jsou to
samozřejmě ty nejdůležitější) stojí kolem 300 000.
Bojové lokace:
Popisuji
jen ty, které jsem si oblíbil.Radville - lehké, nemusí stát náboje, cca
660 exp a věci velmi slabé (junk,wood..).Moc na něm nevyděláte a moc
expů vám nedá.Nuke Temple - kolem 2000 exp, o něco lepší věci, pár
mnichů (pozor na ty s granáty) - raději to se superkladivem
nezkoušejte.Apocalypse Fort - radiace, přes 10 000 expů, věci dobré,
leč ne ještě ty nejlepší, navíc paklíč 100+sada je málo,
RADIACE.Spousta supermutantů (asi 25), občas vám bestie vezme kriticky
i přes power armor s opravdu velké dálky kolem 220 HB, takže toto je
opravdu luxusní lokace.Alien Lair - doporučuji jen v ultimátních
levelech, já osobně ji mám raději než shelter - nesnáším Kyborga, těžko
se proti němu bojuje aniž by vás zabil :), navíc jsou v Alien Lair
lepší předměty.Netřeba snad psát o obtížnosti a dalších věcech, nejspíš
nejtěžší lokace (jde o to jak přistupujete ke Kyborgovi).
A teď již konečně postupné procházení:
Začátek
- Kytky ignorujme a krysy zkoušíme nejprve pěstí (škoda
nábojů).Nezapomeneme i z nich vybírat maso.V Trashyardu vezmeme knife -
1-7 není zázrak ale lepší než nic a vybereme si i otrokáře (mezi zdmi
je kostra) a Haven.Snažíme se lovit brahminy (viz výše) a to zásadně ve
dne, mauserem a zvenku.Pokud se tam objevíme v noci -> koupíme
nějaký damaga od vnější potvory, utečeme (zabijeme ji a ustoupíme) a
poté se doktorem léčíme - cílem není se vyléčit, ale uplynutí noci -
jedno léčení trvá hodinu a ve dne se lépe míří.První masa spolu s
nějakou vodou (v budoucnu ji koupíme zpátky) utratíme za combat leather
jacket - o dost lepší než nic a na dlouhou dobu náš nejlepší
armor.Prodávají ji v havenu.Prodáváme všechno syrové maso, samozřejmě
všechny body investujeme do chladných zbraní (viz kapitolka výše).Další
syrové maso vyměníme za knihy - střelecké revue a 2X opraváře.Nakoupíme
si ještě kuš a 40 boltů do ní - teď už bysme měli mít 3 - 4
lvl.Pokusíme se osvobodit war tech facility - nepouštějte si roboty k
tělu, bojujte chytře - výstřel a únik.Při vyléčení a dalším návratu do
lokace budou robotům stále chybět HB - neléčí se.Pozor ať si je
nenashromáždíte v místě kde se obejvíte po vstupu do lokace.Hezky
postupně po jednom je odděláme, začneme těmi menšími - to jsou větší
svině.Po obsazení si do skříňek budeme skladovat věci a vyrobíme si
combat knife (máme opraváře 50 a dostali jsme polotovary).
Teď
už můžeme brahminy rubat beze ztrát (a nejen je).Syrové maso měníme za
zálesáky, až je všechny skoupíme (a přečteme :) ) tak si do nich
začneme cpát body.Od 100 už se nám vyplatí maso vařit.Za uvařené maso
skoupíme ostatní knihy - nejprve asi opraváře, pak střelce a nakonec
vědy.První pomoc je spíš jen tak pro radost, ve skutečnosti tuto
vlastnost vůbec nevyužijete.Jakmile si vaříme masa, neléčíme se spánkem
- trvá to dlouho a čas je to, oč tu běží.Nemusím snad připomínat že
pořád jen lovíme brahminy. Po skoupení knih si uvařené maso necháváme,
rveme zálesáka na 150 - teď už uvaříme vše a posléze opraváře na 125
(viz skilly, máme chladné zbraně kolem 113).
Na 100 opraváři si
vyrobíme metal armor - je těžký, ale threshold 4 a resist 30% nám
zajistí že už se brahminů moc obávat nemusíme a krysy s masožravkami
jsou naprosto neškodné.( Na masožravkách se na rozdíl od krys dobře
expí - když jich pár zrubete máte stejně zkušeností jako kdybyste
vykosili RadVille!).Suroviny na něj netěžíme, ale koupíme. Co se týče
expení, velcí radškorpíci jsou jako dar z nebes - 1200 expů
zadarmo.Perky samozřejmě investujeme dle odstavce výše.
Od 125
opraváře to jde se superkladivem řádově jinak, teď už jsou brahmini
otázka několika vteřin, kanibalové a gauneři jsou rozsekáváni stejně
jako psi - u těch ale doporučuji někam se schovat, např. mezi dveře
nebo alespoň ke stěně, je nepříjemné jich mít na sobě moc.
Do cca 15
levelu si jen lovíme a syslíme maso - kolem 4000 a máme tu
bratrstvo.Jemu pak všechno prodáme a utržené peníze by měly přesáhnout
300 000.Za ně si pak v BM koupíme EXPY a najednou máme lvl 18 - do
jednoho roku se čas táhl (pomalý lov), odteď to bude frčet.Provedeme
trik s tagem a teď už musíme těžit - prozatím nám jde o drill.Až ho
získáme, usilujeme o power armor - 30 steel a 15 circuit board znamená,
že nás to bude stát hodně oleje.Peníze získáváme stále stejně, potkáme
6 brahminů = 120 masa = 9000 $, což jde.Bratrsvo holt platí dobře a řeč
netřeba.S power armorem si již můžeme zkusit umlátit superkladivem
floatery a kentaury (zde pozor na radiaci).Já osobně na to nespěchám.
Další
postup je čistě na vás, já osobně jsem si vyrobil Space Marine Gun a
hodně jsem využíval dávky.Od 24 lvl to je o něčem jiném díky
sniperovi.Neočekávejte od bojových lokacích moc peněz, víc jich je z
lovu brahminů.od těch lepších očekávejte expy, ale také potřebu spousty
nábojů, antiradičních chemikálií (doktor + nejsou zadarmo), času - než
tam dojdete.. rizika (tedy jídlo, ale i hodně HB aby vás hned
nesejmuli) atd.Uranový důl jsem vyčistil se superpalicí, nalákávejte
však alieny max. po dvou, jsou to mršky odolný.Pozor dávejte zejména
při těžbě, s velkým přeížením máte jediný akční bod a nemůžete se
mrknout ani do inventáře, čili setkání s párači = jistá smrt.V
budoucnu, o kterém jsem nepsal, se vám bude hodit i řeč (další
orderlisty) a ukrást (šance sebrat předměty v bojových lokacích ze
zabitých nepřátel).
V lokaci Shelter způsobuje jistou smrt druhá
bedna zleva.Jak si vybojovat materia teleporter jsem již popsal,takže,
milí přátelé, je to na vás.
Ještě k loadování - Výjimku dělám
pouze u "jistých smrtí" - sviňárna, které nelze předejít, čili tam
loaduji a nemažu slot, stejně jako u extrémních rolovacích kolečkách -
pokud vám vezmou přes 999 HB jednou dávkou, není ve vašich silách to
ovlivnit, tam také loaduji.Poslední výjimka (ta už by však nemusela
být) je těžba - pokud mě někdo (párači) potká a já jsem přetížen,
loaduji - DALO by se to odnést desetkrát tam a nazpátek postupně bez
přetížení, ale je to příliš velký opruz a koho by to bavilo, mě teda
ne.Něco jiného je pouštět se do bojů které můžu vyhrát a ve kterých mě
nězabijí díky mé taktice a rozmyslu, a něco jiného je pak stupidně
běhat sem a tam protože jedno železo váží 5 a já jich potřebuji stovky
aniž bych byl moc přetížen.
Za sebe můžu říct, že s tímto návodem se
od 4 levelu oprostíte od závislosti na nábojích (combat knife+war tech
fac), lvl 18 jsem měl do jednoho roku (a absolutně bez rizika) a zhruba
v tu samou dobu v ten level, jakmile se objevilo bratrstvo, jsem měl i
power armor.Na 27 level (a do tří let) jsem pak hravě sejmul guardiana
a pak, po skoupení modulů a map, čas jakoby se zastaví a nic vám
nebrání jít až na 99 level.
Spravedlivý Čech (spravedlivycech@seznam.cz)
KOMENTUJTE