Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.



Návod na modifikaci Wasteland Merc 2

Autor: Spravedlivý Čech


Tento návod na projití Falloutu 2 s modifikací wasteland merc 2 (dále jen wm2) a je určen pouze pro verzi s opatchovaným addonem. Pro úvodní informace o tomto modu doporučuji buď přímo zde na madbrahminovi článek v češtině a jako kompletní manuál Carl's Complete Fallout 2: Wasteland Merc and WM 2 Strategy Guides.

Toto je stručný návod jak přežít ty nejtěžší začátky na nejvyšší obtížnosti aniž by vás jedinkrát zabili.Není to návod jediný a dost možná ani ne nejlepší, pro lidi kteří si to dávají na nejlehčí nebo střední obtížnost je to úplně mimo, hra má absolutně jiný rozměr.Někdo kdo třeba loaduje pokud ho zabijou nebo před odemčením truhel savuje aby pak následně mohl loadnout při neúspěchu, ten ať si to ani nečte.

Pravdou je, že wm2 je s addonem o dost snažší než předchozí verze, proto berte tento návod jako souhrn a výtažek zkušeností, faktů a informací které ostatním chybí, průvodce pro ty kteří o něm třeba uvažují a chtějí si udělat obrázek, a především způsob, jak ho procházejí opravdoví fanatici jako já - hraji zásadně na nejvyšší obtížnost hry (těžká), obtížnost boje (pro drsňáky) a NELOADUJI - samozřejmě pokud končím s hraním tak ano, ale pokud mě zabijí, končím a mažu slot - a právě s takovýmito extrémními podmínkami lze wm2 podle tohoto návodu projít.Hraní falloutu 2 tak obecně dostává novou dimenzi, více si života postavy vážíte, méně riskujete, dokážete se vžít do role vaší postavy a jste mnohem opatrnější.

Na úvod bych snad jen poznamenal (pokud to ještě někdo neví), že WM2 je podstatně obtížnější než fallout2 a přidává mu jisté prvky MMORPG, navíc tato verze umožňuje zultimátnit vaší postavu až na 99 level díky hračce zvané materia teleporter která vám zajistí nekonečno času (a žádné že hra po 14 roce končí, což vám sice u klasického F2 nehrozí, u WM2 se to však stane velmi snadno.)

Pokud opravdu chcete jít na jistotu, aniž by vás kdykoliv zabili, chce to obrnit se nezměrnou dávkou trpělivosti a především dobře rozmyslet taktiku - jediná jistota, kterou můžete nabrat, jsou hit body, protože i se sebelepším armorem a útočnými vlastnostmi vás mohou bez stovek hitbodů tužší protivníci snadno dostat jednou kritickou dávkou.



Nejprve podrobně rozeberu tvorbu postavy:

Charakterové rysy: talentovaný krvák

Krvákem nic nezkazíte a navíc si užijete pěknou likvidaci potvor, WM2 není čistě o rubání, přesto si ho tu užijete daleko více než v klasickém F2.Bez talentovaného ani ránu - to platí snad všude, zde to není nezbytnost (skilly tu mají mnohem vyšší váhu) - já však doporučuji pro ultimátnější postavy v budoucnu, bez talentovaného si zbytečně snížíte potenciál.


Síla - 5

Někteří WM2 odborníci tvrdí, že vyšší síla se hodí ze začátku, já říkám že 5 nám bohatě postačí - zprvu toho moc neponesete, většinu věcí si stejně budete skladovat v nějaké lokaci, a na superkladivo vám 5 stačí.V budoucnu ponesete tvrzenou energozbroj která vám dá +4 k síle a navíc si jeden bod doplníte modulem, takže 5 stačí.Co se týče úvodních loveckých fází, nezabije vás když párkrát doběhnete uvařit maso a vrátíte se do ohrady.

Vnímání - 9

Pokud byste ho zvolili příliš nízké, jednak by vám byl na 24 lvl zamezen sniper a především by vás zabila první smečka vlků kterou potkáte - velmi brzo zde totiž narazíte na až 12 kusů divokých psů, v žádném případě je ze začátku neporazíte a s nízkým vnímáním získají dva tahy za sebou - tzn. že vás obklíčí a vy pak nemáte šanci, nemůžete utéct.V budoucnu se vám bude vysoké vnímání rovněž hodit.

Odolnost - 5

Naprostý dostatek odolnosti, pouze ze začátku začínáte s 30 hitBody takže je třeba být trochu opatrnější.Toto množství je dostačující, s ním časem dosáhnete 999 HB, můžete si vzít na 12 a 15 lifegiver a ten pak přírůstek HB potáhne.Netřeba brát víc, snižovat to je už opravdu příliš málo HB do začátku (ale teoreticky by se to se 4 dalo).

Charisma - 2

Zde se musí šetřit.S talentovaným je to minimální hodnota, zde ji vůbec nevyužijete - největší význam má ve snižování šance smrti z radiace, to však není dostatečný důvod rvát si ji výše, neboť při troše opatrnosti se dá radiace přežít i s tímto číslem (a zde je podstatně více radiace než jsme z F2 zvyklí).

Inteligence - 9


Pro komunikaci a plnění questů ji potřebovat nebudete, ale jak jsem se již zmínil, skilly tu mají o dost vyšší cenu než obvykle, potřebujete jich opravdu hodně.Někdo by mohl klidně vyměnit jeden bod (aby měl 10) např. za vnímání nebo odolnost - proč ne, ale jak říkám - v budoucnu naleznete modul kterým si inteligenci stejně zvednete na 10 a těch pár skillových bodů vás už nevytrhne.Opět byste si tím snížili potenciál.

Hbitost - 8


Na 10 se dostanete modulem a perkem, s 8 máte 9 akčních bodů (AP) což vám při chladných zbraních zajistí 3 údery za kolo, což je fantastické.Netřeba snad dodávat, že akční body jsou důležité i pro útěk, ale ten jeden vás už nevytrhne.

Štěstí - 9

Jedině takto máte šanci v budoucnu každým zásahem způsobit kritický.Jednoho dne si perkem zvednete na 10 a poté se sniperem co střela, to kritický zásah.S perkem silnější kritické zásahy to pak bude opravdu masakr.Jakmile si dáte štěstí nižší, nikdy mít jistotu kritických nebudete.A jistota je právě to, co potřebujeme.Kritické zásahy jsou klíčem jak dostat kritické bestie (např. guardian).


A teď talenty - střelné zbraně, opravář a zálesák.

Pravdou je, že budeme hodně využívat chladné zbraně, a to hlavně ze začátku.Na druhou stranu, kolem 126% nám jich bude stačit a na to je talenta opravdu škoda, ty nejtvrdší potvory stejně sundáme jinak.Střelné zbraně jsou tedy co se týče bojového tagu jasná volba - ze začátku navíc dostanete mausera s 200 náboji, který vám usnadní průchod prvními úrovněmi a díky talentu se vám budou střelné zbraně i po přečtení střeleckých revue zvedat více - mimo jiné díky tomu snadno vyrubete war tech facility.V budoucnu si je snadněji zultimátníte.

Zálesák je jasná volba, tam není co řešit - velmi brzy ho potřebujete, kvůli opékání masa, poté těžbě, jednou ho určitě dostanete aspoň na 150% a nebude to zas tak dlouho trvat.

Opravář je podobný případ jako zálesák - na 5O si vyrobíte combat knife, který vám se s vým dmg 3-11 bude dělat dlouhou dobu společníka, na 100 už si díky němu vyrobíte metal armor a již při svých 125% budete mít superkladivo!!! (dmg 18-37,3 AP/úder, 2 range).Samozřejmě, na power armor musíte mít 175% a protože opraváře budeme používat od začátku, bude dobré si ho tagnout.

Dalším skillem, který budete chtít relativně (18 lvl) brzy na 175% je prosím pěkně věda. Důvod, proč si ji netagujeme (netalentíme) je ten, že ji ze začátku potřebovat dlouho nebudeme, a v budoucnu si ji vydupeme perkem tag! na naprosto ultimátní úroveň.



Tak, tvorba postavy by byla za námi, a nyní pár obecných keců ke stylu, jakým to budeme procházet a různým situacím, které nás čekají a nechci se k nim v budoucnu vracet.Poté si svižněji proběhneme procházení samotné.

Zbraně a munice:

Je zde nedostatek munice, musíte si ji sami vyrábět a potřebujete na ni vodu (stále ještě trošku vzácná) - chceme se spolehnout sami na sebe, být nezávislí = volíme chladné zbraně. Boj s chladnými zbraněmi vůbec není tak špatný jak by se mohl zdát, jen je potřeba při něm více používat mozek - nestačí bezduše rozsekat co vám přijde pod ruku jako s pistolemi, ale je třeba zde rozmyslet využití terénu, zejména se superkladivem, aby se pro vás efekt odhození stal přínosem nikoliv negativem.Ze začátku budeme rvát všechny body do chladných zbraní, abychom se co nejdříve oprostili od závislosti na nábojích z mausera, kterých máme dostatek, pak se jich dá několik přikoupit a poté už bychom kvůli nim museli kutat - a to právě nechci.Vesměs většinu začátku trávíme lovem brahminů a ten je lepší, když nás nic nestojí - již na 50 opraváři si vyrobíme bojový nůž, se kterým ty v ohradě snadno dostaneme.V budoucnu se superkladivem to půjde samo, já osobně jsem s ním sejmul párače, kentaury i floatery bez problémů (samozřejmě s power armorem a dostatkem hit bodů).Navíc až budete rubat bojové lokace s vylepšeným materia teleporterem, dosáhneme tak opravdového nekonečna - nebude nás souboj stát žádné náboje, času bude n...

Opatrnost nade vše:

Ze začátku si troufnete pouze na krysy, poté na masožravé kytky - na vše kromě brahminů v ohradě je škoda nábojů.Co se týče lovu brahminů, nejprve zabíjejte opravdu jen ty v ohradě - mají méně HB, mají menší útok a je z nich stejně masa (20 za kus).Pokud potkáme kanibaly, psy nebo cokoliv silnějšího = útěk.Údajně již od 6, prakticky spíše nejdříve v 11 lvl nás již mohou potkat ultimátní bestie - např. odolní párači z nichž ten velký má 13 AP.Řešení je prosté - na 6 levelu perk bonus pohybu, pak už máme na útěk 11 AP a to bychom měli zvládnout (jde nám především o to aby nás neobklíčili).Navíc se nám budou tyto 2 body k pohybu hodit při boji s chladnými zbraněmi, získáme tak výhodnější postavení nebo si můžeme postoupit dopředu.Poslední co budeme rubat budou ohniví geckoni, protože s kritickým plamenem nám mohou vzít neskutečné množství HB takže ti jsou jediní, na koho raději s chladnými zbraněmi nejdeme (z bytostí které potkáváme ve volné pustině).

rozpis perků:

3 level - všímavost - není z čeho vybírat a v budoucnu se hodí, vždy je dobré vědět o svém nepříteli maximum, 6 lvl - bohus pohybu - jak jsem již psal lépe utečeme páračům a nebude tak nepříjemné utíkat psům (ale stejně celkem opruz, čekat až nám těch 12 kusů předá kolo) 9 lvl - quick pockets - velmi užitečná věcička, za 2 AP vyléčíme vše a ještě nabijeme zbraň.12 a 15 - lifegiver - toto je důležité sebrat co nejdříve.Po 15 už nám přibude 12 HB za level, což je výborné.Hit body jsou jediná jistota a toto je nutnost.18 lvl - tag! ještě se k tomu vrátím, zkrátka díky tomu bude relativně brzy POWER ARMOR.21 lvl - kadence, 24 sniper a 27 lepší kritický zásah - to z vás udělá solidního zabijáka.Dále už to nechám na vás, samozřejmě dobré je štěstí +1 (každý zásah kritický), 2X akční hoch atd...

rozpis skillů:

Nejprve chladné zbraně, až na "co nejvyšší level" (121%):), zálesáka a střelecké revue budeme kupovati, až skoupíme všechny knížky, narveme body do zálesáka - na masíčko (125%), pak opravář - na 125 máme superkladivo takže tam.Poté si ještě zlepšíme zálesáka (150), chladné zbraně - kolem 110 a pak již vše rveme do vědy, tak abychom na 17 levelu měli 125%.Pak provedeme "trik s tagem" - na 18 levelu si vezmeme perk tag! a dáme si talent k vědě.Tím se nám vyšvihne přes 220%, snížíme si ji na 175 a zbylé body vrazíme do opraváře tak abychom ho dostali na 175 - odteď si můžeme vyrobit power armor.Zbylé body pak vrazíme do doktora.Dáme jedeme na doktora aby byl na 75 - již můžeme vyrábět antiradiační chemikálie (a navíc se uzdravovat pokud nám někdo něco zraní :) - např. zlomená noha není nic příjemného).Další body pak střídavě investujeme do střelných zbraní a paklíče dle libosti a naší touze rubat bojové lokace.Já osobně doporučuji na ně moc nepospíchat, nestojí to za to.Moc peněz z questů není (z masa je jich stokrát víc) a proto dělám bojové lokace až se zbraní kvůli expům.Finančně výhodné budou až na velmi vysokém levelu i paklíči.

Těžba:

Opět netřeba zbytečně spěchat - dostaneme 10 polotovarů a nejprve si uděláme pouze combat knife.Některé polotovary, železo a uhlí se dají nakoupit - ušetříme tím něco vody - superkladivo stojí 10 a metalarmor dokonce 20 polotovarů.Začneme těžit obyč. doly, holt si musíme koupit krumpáč - já osobně toto dělám až když se objeví bratrstvo.Natěžím si dostatek surovin (bude třeba 30 polotovarů - tedy 80 kusů uhlí i železa) a jako první věc si nechám od bratrstva vyrobit drill - s ním se bude těžit 2X rychleji, i když nás to bude stát olej (nakoupíme v blackmarketu - BM).Přepravy železa zásadně nevyužívám - stojí to hodně peněz a navíc je třeba řeč kterou nemáme.Raději se lehce přetížím (zde pozor na snížení AP) protože při těžbě přetížení nevadí.Do uranového dolu se cpu až když mám power armor - hlídá ho 6 odolných alienů a navíc je tam radiace.V něm získáme s drillem 6 železa a 7 uhlí, což je opravdu hodně.Ale já doporučuji tam nespěchat - antiradiační chemikálie jsou drahé a navíc už tam není zlato.V budoucnu to ale bude nutnost.

Lov brahminů:


Nejprve pouze mauserem a to zvenku - nemohou na vás, ohradu nepřeskočí.S dostatkem HB a bojovým nožem (samozřejmě i combat leather jacket) zevnitř - ale zavřít za sebou, jinak vám utečou.Od superkladiva to již půjde řádově lépe - brahmina zabijete dvěma údery (někdy i jedním) a už vám neutečou - nemusíte ani zavírat.Zezačátku prodáváme syrové maso, od 100 zálesáka ho vaříme - díky addonu nemusíme po jednom.Na 150 již uvaříme 100% což je výborné.Maso používáme pro nákup počátečních věcí (knihy, combat leather jacket, kuš + náboje, náboje do mausera atd) a opečené pro léčení.V budoucnu pak pro těžbu a při prodeji bratrstvu se jedná o výborný zdroj peněz.Jakmile jsme zruční s chladnými zbraněmi, snažíme se je používat - škoda nábojů.Zezačátku bych šel do brahminů opatrně a nepodceňoval je - mohou ubrat až 7 hitbodů (21 kriticky) a každý útočí 2X za kolo, mají však málo AP takže stačí je rubnout a utéct na druhou stranu, takto je dostanete beze ztrát.Největší naleziště brahminích stájí je mezi Havenem a Trashyardem - doporučuji se pohybovat pouze tam.Jsou tam buď 2, 3 nebo 6 kusů.Zajímavostí je, že brahmini uvnitř ohrady ani se superkladivem neodhazujete dozadu, zatímco ty divoké ano.

Materia teleporter:

Ano ano, jednoho krásného dne budete chtít nekonečno času.I to je důvod proč doporučuji příliš zbytečně necestovat (do BM vždy za peníze - stojí to jen 1000, dlouho nechodit do combat locations - jsou daleko!) a obecně časem neplýtvat.Materia teleporter koupíte v Havenu (něco pod 30 000) a k jeho používání je třeba porazit Guardiana - bestie která má útok 1-27, 40-50 AP, 100 thresh holds (absorbtion - kolik dmg přímo pohltí - udává vždy první hodnota u armorů, př. power armor má laser 18, normal 12), 90% resist normal - zkrátka masér přes kterého jen tak vlak nejede.Můj vlak přes něj přejel na 27 úrovni, se sniperem a silnějším kritickým zásahem - využil jsem k tomu Space Marine Gun, který díky kadenci dokázal vychrlit až 4 dávky za 8 AP.Asi jsem měl i trochu štěstí, hned prvním úderem šel k zemi a hned první své kolo jsem ho rozsekal - bral jsem mu i 300 HB, všechno dávky, všechno kritické.Obecně mě zklamal a čekal jsem delší a tužší souboj.Každopádně, doporučuji mít pro boj s ním podobné ofenzivní vlastnosti + tunu nábojů (já měl přes 1000), power armor a aspoň 250 HB - pokud by první kolo přežil, toto by vám mělo zajistit že přežijete vy.I když ho porazíte, vyhráno však zdaleka nemáte - k používání teleportu je třeba zakoupit ještě koordináty jednotlivých lokací, abyste se vůbec někam krom war tech facility dostali, a dobré je mít electron a neuron stabilizer (díky prvnímu vám každé použití teleportu nespálí jeden curcuit board - jeho výroba stojí polotovar takže pozor, při druhém vám pak při každém použití nespolkne 100 Hit bodů).Všechny tyto doplňky koupíte v Havenu ale pozor na cenu, některé (a jsou to samozřejmě ty nejdůležitější) stojí kolem 300 000.


Bojové lokace:

Popisuji jen ty, které jsem si oblíbil.Radville - lehké, nemusí stát náboje, cca 660 exp a věci velmi slabé (junk,wood..).Moc na něm nevyděláte a moc expů vám nedá.Nuke Temple - kolem 2000 exp, o něco lepší věci, pár mnichů (pozor na ty s granáty) - raději to se superkladivem nezkoušejte.Apocalypse Fort - radiace, přes 10 000 expů, věci dobré, leč ne ještě ty nejlepší, navíc paklíč 100+sada je málo, RADIACE.Spousta supermutantů (asi 25), občas vám bestie vezme kriticky i přes power armor s opravdu velké dálky kolem 220 HB, takže toto je opravdu luxusní lokace.Alien Lair - doporučuji jen v ultimátních levelech, já osobně ji mám raději než shelter - nesnáším Kyborga, těžko se proti němu bojuje aniž by vás zabil :), navíc jsou v Alien Lair lepší předměty.Netřeba snad psát o obtížnosti a dalších věcech, nejspíš nejtěžší lokace (jde o to jak přistupujete ke Kyborgovi).



A teď již konečně postupné procházení:


Začátek - Kytky ignorujme a krysy zkoušíme nejprve pěstí (škoda nábojů).Nezapomeneme i z nich vybírat maso.V Trashyardu vezmeme knife - 1-7 není zázrak ale lepší než nic a vybereme si i otrokáře (mezi zdmi je kostra) a Haven.Snažíme se lovit brahminy (viz výše) a to zásadně ve dne, mauserem a zvenku.Pokud se tam objevíme v noci -> koupíme nějaký damaga od vnější potvory, utečeme (zabijeme ji a ustoupíme) a poté se doktorem léčíme - cílem není se vyléčit, ale uplynutí noci - jedno léčení trvá hodinu a ve dne se lépe míří.První masa spolu s nějakou vodou (v budoucnu ji koupíme zpátky) utratíme za combat leather jacket - o dost lepší než nic a na dlouhou dobu náš nejlepší armor.Prodávají ji v havenu.Prodáváme všechno syrové maso, samozřejmě všechny body investujeme do chladných zbraní (viz kapitolka výše).Další syrové maso vyměníme za knihy - střelecké revue a 2X opraváře.Nakoupíme si ještě kuš a 40 boltů do ní - teď už bysme měli mít 3 - 4 lvl.Pokusíme se osvobodit war tech facility - nepouštějte si roboty k tělu, bojujte chytře - výstřel a únik.Při vyléčení a dalším návratu do lokace budou robotům stále chybět HB - neléčí se.Pozor ať si je nenashromáždíte v místě kde se obejvíte po vstupu do lokace.Hezky postupně po jednom je odděláme, začneme těmi menšími - to jsou větší svině.Po obsazení si do skříňek budeme skladovat věci a vyrobíme si combat knife (máme opraváře 50 a dostali jsme polotovary).

Teď už můžeme brahminy rubat beze ztrát (a nejen je).Syrové maso měníme za zálesáky, až je všechny skoupíme (a přečteme :) ) tak si do nich začneme cpát body.Od 100 už se nám vyplatí maso vařit.Za uvařené maso skoupíme ostatní knihy - nejprve asi opraváře, pak střelce a nakonec vědy.První pomoc je spíš jen tak pro radost, ve skutečnosti tuto vlastnost vůbec nevyužijete.Jakmile si vaříme masa, neléčíme se spánkem - trvá to dlouho a čas je to, oč tu běží.Nemusím snad připomínat že pořád jen lovíme brahminy. Po skoupení knih si uvařené maso necháváme, rveme zálesáka na 150 - teď už uvaříme vše a posléze opraváře na 125 (viz skilly, máme chladné zbraně kolem 113).
Na 100 opraváři si vyrobíme metal armor - je těžký, ale threshold 4 a resist 30% nám zajistí že už se brahminů moc obávat nemusíme a krysy s masožravkami jsou naprosto neškodné.( Na masožravkách se na rozdíl od krys dobře expí - když jich pár zrubete máte stejně zkušeností jako kdybyste vykosili RadVille!).Suroviny na něj netěžíme, ale koupíme. Co se týče expení, velcí radškorpíci jsou jako dar z nebes - 1200 expů zadarmo.Perky samozřejmě investujeme dle odstavce výše.
Od 125 opraváře to jde se superkladivem řádově jinak, teď už jsou brahmini otázka několika vteřin, kanibalové a gauneři jsou rozsekáváni stejně jako psi - u těch ale doporučuji někam se schovat, např. mezi dveře nebo alespoň ke stěně, je nepříjemné jich mít na sobě moc.
Do cca 15 levelu si jen lovíme a syslíme maso - kolem 4000 a máme tu bratrstvo.Jemu pak všechno prodáme a utržené peníze by měly přesáhnout 300 000.Za ně si pak v BM koupíme EXPY a najednou máme lvl 18 - do jednoho roku se čas táhl (pomalý lov), odteď to bude frčet.Provedeme trik s tagem a teď už musíme těžit - prozatím nám jde o drill.Až ho získáme, usilujeme o power armor - 30 steel a 15 circuit board znamená, že nás to bude stát hodně oleje.Peníze získáváme stále stejně, potkáme 6 brahminů = 120 masa = 9000 $, což jde.Bratrsvo holt platí dobře a řeč netřeba.S power armorem si již můžeme zkusit umlátit superkladivem floatery a kentaury (zde pozor na radiaci).Já osobně na to nespěchám.
Další postup je čistě na vás, já osobně jsem si vyrobil Space Marine Gun a hodně jsem využíval dávky.Od 24 lvl to je o něčem jiném díky sniperovi.Neočekávejte od bojových lokacích moc peněz, víc jich je z lovu brahminů.od těch lepších očekávejte expy, ale také potřebu spousty nábojů, antiradičních chemikálií (doktor + nejsou zadarmo), času - než tam dojdete.. rizika (tedy jídlo, ale i hodně HB aby vás hned nesejmuli) atd.Uranový důl jsem vyčistil se superpalicí, nalákávejte však alieny max. po dvou, jsou to mršky odolný.Pozor dávejte zejména při těžbě, s velkým přeížením máte jediný akční bod a nemůžete se mrknout ani do inventáře, čili setkání s párači = jistá smrt.V budoucnu, o kterém jsem nepsal, se vám bude hodit i řeč (další orderlisty) a ukrást (šance sebrat předměty v bojových lokacích ze zabitých nepřátel).
V lokaci Shelter způsobuje jistou smrt druhá bedna zleva.Jak si vybojovat materia teleporter jsem již popsal,takže, milí přátelé, je to na vás.

Ještě k loadování - Výjimku dělám pouze u "jistých smrtí" - sviňárna, které nelze předejít, čili tam loaduji a nemažu slot, stejně jako u extrémních rolovacích kolečkách - pokud vám vezmou přes 999 HB jednou dávkou, není ve vašich silách to ovlivnit, tam také loaduji.Poslední výjimka (ta už by však nemusela být) je těžba - pokud mě někdo (párači) potká a já jsem přetížen, loaduji - DALO by se to odnést desetkrát tam a nazpátek postupně bez přetížení, ale je to příliš velký opruz a koho by to bavilo, mě teda ne.Něco jiného je pouštět se do bojů které můžu vyhrát a ve kterých mě nězabijí díky mé taktice a rozmyslu, a něco jiného je pak stupidně běhat sem a tam protože jedno železo váží 5 a já jich potřebuji stovky aniž bych byl moc přetížen.
Za sebe můžu říct, že s tímto návodem se od 4 levelu oprostíte od závislosti na nábojích (combat knife+war tech fac), lvl 18 jsem měl do jednoho roku (a absolutně bez rizika) a zhruba v tu samou dobu v ten level, jakmile se objevilo bratrstvo, jsem měl i power armor.Na 27 level (a do tří let) jsem pak hravě sejmul guardiana a pak, po skoupení modulů a map, čas jakoby se zastaví a nic vám nebrání jít až na 99 level.

Spravedlivý Čech (spravedlivycech@seznam.cz)

KOMENTUJTE


Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..