ZPRÁVY O FALLOUTU 3
Dne 9.12.2003 byl vývoj F3 zmražen a většina členů BIS propuštěna, od 13.7.2004 vlastní licenci na F3 firma Bethesda (Morrowind, Oblivion), i nadále však sledujeme situaci a informujeme o novém dění
3.8.2005 . . . Záplava design dokumentů - Pete Hines si opět (ne)pustil hubu na špacír
Záplava design dokumentů:
Nějakému bývalému BISákovi se nejspíš roztrhl pytel.. erhm tedy pytel s materiály k Van Burenu /F3 a zaplavuje teď stránku No Mutants Allowed dalšími a dalšími materiály. Dnes jsou na řadě tři nové designové dokumenty k lokacím Maxsonův bunkr (3.58 MB), Uroboros (494 KB) a Matky dvojčata (1.47 MB).
Maxsonův bunkr byl předválečný kryt vybudovaný senátorem Maxsonem pro svou rodinu. Bohužel bomby spadly neočekávaně, takže nebyl nikdy využit. Nicméně jeho lokace byla předávana jako rodinné tajemství a nakonec se dostala k Rogeru Maxsonovi, který z něj udělal sídlo Bratrstva Oceli.
Uroboros je domovem klanu nájezdníků Psi Hekaté (původně Zmije) a náboženské organizace Dcery Hekaté. Oba spolky jsou údajně vedeny tajuplnou ženou, která se prohlašuje za samotnou bohyni Hekaté.
Matky dvojčata jsou jedním z pouštních kmenů. Liší se ovšem tím, že zde vládne matriarchát – všechna důležitá rozhodnutí jsou zde na kmenových vůdkyních (tak to půjdou brzy do prdele...). Kmen vyznává panteon Bohyně Měsíce a Boha Slunce.
petruschka
Pete Hines si opět (ne)pustil hubu na špacír:
Belgický Gamesplanet přinesl rozhovor s mluvčím Bethesdy. Nakonec padla i otázka na Fallout 3:
Dal byste nám nějaké info o F3? Hodně RPG fandů zoufale čeká na nějaké novinky o téhle hře.
Těm bych řekl, ať se podívají na Oblivion, aby viděli, co od nás mohou očekávat. Bereme své projekty vážně a dáváme jim čas, který potřebují. Nemluvíme o nich dokud už nejsme daleko ve vývojové fázi a máme opravdu něco, co můžeme fandům ukázat. Vývoj F3 jsme sice oznámili, ale jsme stále ještě v pre-produkci. Bude to trvat ještě DLOUHO, než o hře začneme mluvit. Vím, že lidi by rádi slyšeli více, ale nebudeme o tom prostě mluvit, dokud za námi nebude kus práce.
Takže víme zase hovno. Ty řeči o Oblivionu na začátku nemají nejspíš znamenat, že F3 bude jako Oblivion, ale že jej čeká stejně důkladná práce. Jen pro ujasnění a uklidnění Fallout maniaků...
petruschka
26.7.2005 . . .Designové dokumenty - Bethesda hledá
Designové dokumenty:
pohřbeného F3 Van Burenu se objevily na stránce NMA. Dozvíte se v něm mnoho zajímavostí o lokalitách plánovaných do hry. Ke stáhnutí je word dokument k Denveru (4.13 MB), což je předválečné městečko, nyní rabované vězni republiky NCR. Mimo vězňů se zde hráč měl setkat hlavně s různě zmutovanými psy a další havětí od ještěrů po netopýry. Druhá lokalita je Rezervace (12.4 MB) – původně známá jako Los Alamos: území pro nukleární testy. Jak už název napovídá, měl to tu být nacpáno vědeckými hejblaty, vynálezy a bojovou technikou. Oba dokumenty doporučuju hlavně všem, kteří by chtěli vyvíjet vlastní MOD. Není nad to, inspirovat se u profíků. Ale i pro nás ostatní je to rozhodně zajímavý materiál, nad kterým můžeme uronit nějakou tu slzu...
petruschka
Bethesda hledá:
Na stránkách Bethesdy se objevila nabídka místa pro quest designéra jak Elder Scrolls, tak pro Fallout 3. Požadavky jsou celkem přísné, zahrnují i vypracování vlastního herního scénáře, což je pro nás Fallouťáky jedině dobře. Snad se Bethesdě pod pracku připlete nějaký ostřílený ostrovan z BIS a natluče do nich trochu starého dobrého Falloutu.
petruschka
19.7.2005 . . . Interplay: poslední nádech?
Interplay: poslední nádech?:
Ač by se z mého pohledu mohl dnešní den nazývat Den blbec, přecejen mě dnes něco velice pobavilo. Navedlo mě k tomu upozornění byFa ve fóru a JaWa na Hofylandu- Interplay se po dlouhém tlení na kompostu dějin vstal z nemrtvých a znovuotevřel svoji stránku + zaregistroval doménu GamesOnline.com. Na té sice zatím najdete jen nápis: "under construction", o to více však můžete prozkoumat stránku Interplaye, kde zjistíte... jak moc to asi s firmou bude špatné... :-/ Nad tím, že zde má firma (či spíše management...nebo co tam zbylo:) plnou hubu slibů se už pozastavovat moc nechci, protože se mi ty bláboly, které jsme slyšeli už tolikrát ani moc nechce číst, nad čím se však pozastavím bude celková úroveň zpracování, která naprosto dokonale vystihuje situaci, ve které Interplay je- je to prostě hnusné už od pohledu a navíc děláno... to se prosím podržte - ve WORDU! Já vím, já vím, nemělo by to vadit... pokud ovšem nejste "rozvíjejícíse" firma, která se snaží expandovat :-) Celé mi to připadá, jako by v celé společnosti zbylo jen pár lidí z nejvyššího vedení, kteří si bez sekretářky neumí uvařit ani kávičku, natož udělat aspoň trošku důstojné stránky, které by říkaly: "Jo, byly sme ve sračkách, ale chceme se z nich za každou cenu vyhrabat". No, posuďte sami... já být investor, tak jim nedám asi ani halíř :) Nuže bratři a sestry... odvraťme od tohoto sídla Satanova své zraky a hleďme vstříct nové naději, naději kterou nám přináší Fallout 3... doufejme.
RATMAN
17.5.2005 . . . Něco málo o F3
Něco málo o F3:
Na fórech NMA se opět rozhořel boj kolem Falloutu 3 a dohadů o tom, zda je dobrý či špatný krok přenést jej do do 3D světa. Když byla bitka (mnohokrát opakovaná i na našich fórech) v nejlepším, přiharcoval si to vývojář Bethesdy s nickem MrSmileyFaceDude a doslova prohlásil: „Fallout 3 bude velmi odlišný od Oblivionu nebo jakéhokoliv jiného dílu Morrowind série. Nebude to Morrowind s kvérama ani Oblivion s kvérama.“ Nuže oddychněme si, milí Fallout fandové... nebo radši ne. Počkejme aspoň do prvních screenů.
petruschka
27.4.2005 . . . Další várka obrázků
Další várka obrázků:
V minulé aktualizaci jsem kapku pozapomněl na další obrázky, které se na NMA objevily. No aspoň jsme si to nevyplácali všechno najednou. Takže na skladě je ještě 3D render Párače (oholeného, tak jak to mají mazlíčci rádi :), Vaultkrasavici (ta už tu možná byla, ale co už...), koncept jednoho krásného slizovitého mutanta (tady je ještě jeden), šmírovacího robotka, Pipboy tentokrát zavřený, zmutovaný skřetí kanibal, dvě fešandy (vyhovíme každému vkusu :), a ještě jeden Pipboy, tentokrát 3D i s páskem na ruku. Pokud si chcete všechny zatím zveřejněné obrázky připomenout, můžete tady: screeny, koncepty a rendery.
petruschka
22.4.2005 . . . Van Buren obrázky - F3 a E3
Van Buren obrázky:
Někdo z bývalých BISáků vytřepal ze svého hadru další dávku krásných koncepčních obrázků k zaniklému Falloutu 3, šoupl to klukům z NMA a my můžeme jen marně slintat. Prohlédněte si úžasný koncept Pip-Boye i s dodatkovými moduly, chlápka ve vězeňském kvádru, benzínku, robota na odstraňování toxických sraček, futuristický kvér a konečně strážného robota.
petruschka
F3 a E3:
Malá novinka o Falloutu 3 od Bethesdy, abyste viděli, že se přeci jen něco děje... i kdy vlastně se nic neděje. Pete Hines pouze oznámil, že F3 nebude na letošním ročníku herní výstavy E3, jelikož stále ještě je pouze ve fázi předprodukce.
petruschka
18.2.2005 . . . 3 Van Buren obrázky
3 Van Buren obrázky:
S materiály uvolněnými z, nyní mrtvého, Falloutu 3/Van Buren se poslední dobou roztrhly varlat... erhm pytel. Prohlédněte si motorizovaný vozík, ochranný oblek, Vault auto. Obrázky jsou to tentokrát opravdu krásné a doslova z nich čiší zašlá atmosféra padesátých let.
petruschka
9.2.2005 . . . Energozbroj
Energozbroj:
Včera jsem v aktualizaci z NMA přehlédl, že k obrázkům je přibaleno i malé (2.30mb) video v .avi formátu. Můžete si na něm prohlédnout energozbroj v pohybu. Takže tudy prosím...
petruschka
8.2.2005 . . . Van Buren nostalgie
Van Buren nostalgie:
Damien 'Puuk' Foletto z bývalých BIS se na stránách NMA trochu rozpovídal o zaniklém projektu Falloutu 3 a prozradil pár zajímavých drobností z děje:
Jak asi všichni víte, příběh hlavního hrdiny měl začít probuzením ve vězeňské cele, z níž mohl po útoku vojáku NCR utéct. V poušti jej pak měli honit vězenští roboti. Další děj už prozradil Puuk.
Uprchlý vězeň zjistí, že je nositelem smrtícího viru, který vás buďto sejme nadobro nebo alespoň sterilizuje (ne, nemá to nic společného s okurkama…). Pronásledování robotů se můžete zbavit tak, že jim pomůžete pochytat ostatní uprchlé vězně. Postupem času zjistíte, že i oni bylo nakaženi virem a počítač ve věznici podle místa jejich chycení sonduje, jak daleko se nákaza rozšířila.
V okamžiku, kdy bude mít dost dat, vypustí atomovou bombu, která zasaženou část pustiny „vyčistí“. Tenhle plán celkem vyhovuje hlavnímu záporákovi, který chce (jako vždycky) vymýtit zkaženou lidskou rasu a vypěstovat si lidstvo nové. Vaším úkolem pak bude doletět v raketě na orbitální stanici, kde je bomba umístěna a buďto ji deaktivovat nebo (pokud hrajete jako záporák) spustit.
A tady si prohlédněte pár tématických konceptů a obrázků ze hry: chatrč, energozbroj, vault, truck.
Tak o tohle všechno jsme přišli...
petruschka
6.2.2005 . . . Rozhovor o F3
Rozhovor o F3:
Stránce Duck and Cover se povedlo ukořistit rozhovor s Toddem Howardem z Bethesdy. Přeložil jsem pro vás pár zajímavějších bodů, ale abych pravdu řekl, jde opět spíš o chození kolem horké kaše…
-Fallout 3 je v současné době v předprodukci, což znamená, že se tvoří design, koncepty a prototypy různých systémů. Tahle fáze bude nejspíš trvat ještě hodně dlouho. Vyvíjí se současně z ES IV a pracuje na něm menší tým, který se rozroste teprve až projekt dojde do fáze produkce
-Bethesďáci kontaktovali některé vývojáře starších Falloutů „na poradu“.
-Jako jeden z hlavních aspektů, které proslavily Fallout, vidí Todd hlubokou interakci s NPC postavami. Hodlají se tedy soustředit na, sice omezené množství, ale zato o to propracovanější vedlejší postavy, které by měly prohloubit zážitek z hraní.
-F3 má být časově zařazen po událostech F2, nepůjde tedy o prequel, ale z hlediska pocitu z hraní má být daleko více inspirován Falloutem 1.
-Co se týče turn-based bojů a isometrického pohledu jsme se dočkali zase jen vytáček. Bethesda prý udělá, co bude považovat za zábavnější pro hráče… takže to vypadá spíš na 1.osobu a boj v realtime. Naštěstí zůstane zachován aspoň systém SPECIAL.
-Počítá se nejspíš i se silnými MODerskými nástroji pro hráče, i když na to je ještě moc brzo.
petruschka
15.1.2005 . . . Bethesda najímá
Bethesda najímá:
Pete Hines z Bethesdy podal jedno ze svých obvyklých vyjádření ve smyslu: „Na Falloutu se dělá. Dáme vědět, až budeme mít co ukázat.“ Mnohem více se dá vyčíst z webových stránek, kde se objevily inzeráty shánějící nové pracovníky, a to jak pro Elder Scrolls IV tak pro Fallout 3. Hledá se především: world artist (tvůrce herních světů), charakter artist (tvůrce postav), FX artist (tvůrce speciálních efektů), concept artist (tvůrce návrhů prostředí, postav, zbraní…), sound engineer (zvukové efekty a jejich implementace). Znalost her Elder Scrolls a Fallout výhodou. No konečně se aspoň NĚCO děje…
petruschka
[Zprávy z roku 2004]
|