Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.

ODPOVĚDI NA OTÁZKY

Ashmodai: Kdo je zodpovědný za animaci explodující hlavy Tima Caina v titulcích Falloutu 1? Bylo to plánováno jak easter egg nebo do toho šel nějaký programátor na vlastní pěst?

Myslím, že to dovnitř propašoval Chris Jones, programátor F1, F2, Arcana a projektu BIS Jefferson. Podle toho co jsem slyšel, ji tam nějak vmáčkl a Tim Cain to objevil zcela náhodou, když se snažil přijít na to, co má co v titulcích dělat nějaká animace.



Kefir: Píšeš, že FEV sterilizovala ghouly i supermutanty, ale v Broken Hills žije v Ghoulím starobinci Setův synátor. Takže jak – je to jeho syn nebo jde pouze o vtip? Podle designéra Colina McComba je Typhon Setovým synem z doby před jeho proměnou v ghoula. Každopádně je to však jeden z Broken Hillských nesmyslů a měli byste jej stejně jako mnoho dalších hloupých vtípků ignorovat (jako např. Ghoulí starobinec, inteligentní škorpioni, lovec pokladů ve studni …atd.) Až někdy bude čas, dám do kupy seznam věcí, které by měly být nadále ignorovány, protože příliš zasahují do kontinuity univerza Falloutu.


…Minulá aktualizace…


Frosty: Moc se mi nezdá Chrisovo vysvětlení životního stylu primitivních domorodců. Že nemají k dispozici žádné pokročilé technologie je logické, stejně jako jejich kmenová struktura. Dost neuvěřitelné ale je, že by post-apkalyptičtí američané zdegenerovali v předkolumbovské domorodce.

No já minule odpovídal na Azaelovu otázku, jak se z američanů stali primitivové v tak krátké době. Tvá otázka se týká toho, že celá ta domorodá kultura je nevěrohodná. A víš co? Máš pravdu.

Jestli chceš ve Falloutu posuzovat věrohodnost, najdeš mnohé díry a ne ke všem existuje konkrétní vysvětlení. Kultura Arroya byla divošská hlavně kvůli navození tématu a atmosféry dějové linie a snad to fungovalo. Designéři se pokoušeli vytvořit pomocí domorodé kultury atmosféru hry, a myslím, že si prostě chtěli pohrát s ideou, že hlavní postava pochází z primitivní, netechnologické, předky uctívající kultury. Byl to prostě způsob, jak přenést příbeh Vault Dwellera z minulosti do současnosti a udělat pro hru zajímavé pozadí.

Osobně si myslím, že jsme zvolili správný směr a byla to zajímavá obměna. Bylo to věrohodné? Nevím, asi ne. Ale Fallout je jen hra a některé věci musíte brát kapku s nadhledem.

Jedno z potenciálních vysvětlení by také mohlo být, že mnoho z mluvených dialogů daboval Mark O'Green, který si velice rád pohrává s různými dialekty. Líbí se mi, co provedl s hlasy Starší, Hakunina, Sulika a dalších. Jistě - jsou bizarní a často musíte uvažovat, ze které to kultury ci země pocházejí, ale to je podle mě přednost a ne chyba.



John/OTB: Má Thomas Moore z Vault City něco společného s T. Moorem - autorem Utopie?

Leo Boyarsky (původní designér F2, který navrhoval i Moora) tvrdí, že jde o narážku na Chada Moora, jednoho z tehdejších umělců Interplaye.



Alin Sfetcu / Sanctuary: K čemu potřebuje doktor z VC dávku Jetu, kterou po vás požaduje? Píchá si to nebo mu jde o výzkum účinné látky?

Doktor Troy chce Jet, aby mohl vyvinout protilátku, ačkoli na první pohled by se mohlo zdát, že je to stará smažka.



DoPr, Mat, a Cervantes:

1. Obyvatelé Friska v bitkách často používají nože jménem Shiv = Kudla. Zkoušel jsem je taky použít, ale nešlo to.


Jako zbraň je shiv opravdu na piču - původně nám šlo o to, dát vám k dispozici nenápadnou zbraň, kterou by bylo možno bez sankcí propašovat třeba do boxerského zápasu a šla by i snadno zatajit v lokacích, kam se nesmí zbraně nosit. Nakonec jsme od toho upustili - ve hře vlastně ani nejsou žádná místa, kde by vás prohledávali kvůli zbraním (snad vyjma VC). Kudly tedy nakonec skončily jako neužitečné krámy, které nicméně tématicky zapadají do některých měst jako třeba Reno.

2. Je pravda, že ve hře jde v jedné jeskyni plné nepřátel najít Svatý Ruční Granát?

Díval jsem se na to s Jasonem Suinnem, který má na svědomí i setkání s králem Artušem. Podle něj to je dost nepravděpodobné. Granát měl být původně k nalezení právě po setkání s Artušem v jeskyni s Vorpal krysou (pozn. překl: tady se Chris kopl do prdele - v anglickém znění totiž mluví tak, jakoby granát šlo opravdu najít, ačkoli to jde jen přes designérský a pro hru nepoužitelný cheat). Možná že ale granát někde k nalezení je - například solar scorcher občas najdete na dost divných místech. Dejte vědět, kdybyste měli nějaký save s granátem.

3. Proč Miria a Davin nelevelují?

Protože jsou to jen kusy hoven na tvých podrážkách a ne pořádná NPC. V zásadě jsme je navrhli jako obtížné břemeno pro hráče a ne jako posilu.

4. Dr. Henry z NCR pracuje na protilátce pro supermutanty, která je ovšem bohužel smrtící. Zajímalo by mne odkud pochází - z některých jeho dialogů to vypadá, jakoby byl z Enklávy.

Opravdu makal pro Enklávany na kyber-genetickém projektu na ropné plošině Poseidon. Odešel prý, protože jeho práce nebyla dostatečně doceněna, což je pravda: Jeho teorie o nápravě zmutované DNA nebyly mezi Enklávskými vědci populární. Obzvláště si na něj zasedl Dr. Schreber, který v minulosti spolupracoval na mnoha genetických pokusech. Doktor Henry a Schreber se zrovna v Navaru asi po stomiliónté hádali o svých teoriích, když tu rozčilený Schreber Henrymu pohrozil, že se postará o jeho přeložení na jiné pracoviště, kde bude makat na druhořadém výzkumu uklízecích robotů. Henry se vylekal, zbalil kyberpsa a dezertoval. Později dorazil do NCR. Kvůli nepozornosti bylo potrestáno několik hlídkujících vojáků - Enkláva si nemohla dovolit ztratit jakékoli vědecké síly, ačkoli se jí Henryho metody nelíbily. Schreber se prostě vymluvil na to, že na Henrym už delší dobu pozoroval sympatie ke zmutovaným lidem.

5. Jaktože je tak velké město jako San Fran o mnoho méně známé než VC? Taky nerozumím tomu, že i když se mu karavany vyhýbají, mají tam obchodníci na skladě to nejlepší vybavení.

Frisko je dobře známé (aspoň na jihu), prostě ty karavany jen nepotkáš. Hlavním vývozním artiklem jsou ryby.

6. Teď něco o Bratrstvu - jaktože znají jméno mého hrdiny? :))

Jsou to jasnovidci, absorbují lidské mysli a mají zavedenu neurolinku jako Master. Žádné tajemství před nimi není bezpečné (pozn. překl: Tady si Chris evidentně ujel a pokusil se zažertovat - prostě ty kecy ignorujte).

7. V Reddingu jdou najít hned dva rypadlové čipy. Existuje nějaký způsob, jak využít oba?

Měl by být jen jeden - jestlis našel dva, tak jde o bug.

8. V Toxických jeskyních ti naroste na noze 6. prst, který si můžeš ve VC nechat ufiknout. Po dohrání po tobě pak děvky v Renu pokřikují, žes měl ten prst použít na Horrigana, abys získal plný počet XP bodů. Co to má znamenat?

Je to jen fór - nedělejte to. Nic se stejně nestane. Ale radši ten palec nežerte, myslím, že je otrávený.



Tom:

1. Co se stalo s obyvateli armádního skladu Sierra?

Generál Clifton a jeho jednotka objekt evakuovali (mezi 10.7. 2077 a říjnem 2077). Připojili se buďto k blízkým vojenským stanovištím nebo byli odveleni bojovat do Číny či Anchorage předtím, než jejich životy skončily v dešti nuklárního ohně.

2. Kým byli napadeni vojáci v Sieře? Myslím si, že bojovali, protože když vyzvednete z kryo-rakve toho vojcla, říká, že se musí vrátit ke své jednotce.

Byli napadeni buďto vyhladovělými vzbouřenci z USA nebo zemřeli v boji poté, co byli odveleni do Číny. Jednotka toho zmraženého vojáka (Dobbse) zrovna válčila na Aljašce, když byl zraněn a následně dán k ledu.

3. Proč měl u sebe Dobbs tu směšně slabou Red Ryder vzduchovku?

Měl to být vtip stejně jako to, že chcípl několik sekund po svém vzkříšení (pozn. překl: ha...ha...). Vzduchovka sama o sobě však jen pro zasmání není - má velkou šanci způsobit krvavý kritičák a standardně udělá zranění za cca 25 bodů.



Dvě otázky od Seržanta Joshe Granta, který v současnosti maká jako hlavní tester na Icewind Dale 2 a s oblibou srovnává mé designérské schopnosti s výkony ožralé opice třískající do porouchaného psacího stroje:

1) V manuálu k F1 je zmínka o GECKu. Bylo v té době už zřejmé, že právě on poslouží jako klíčový předmět pro F2 nebo šlo jen o náhodu?


Podle Chrise Taylora byl GECK nápad J. Andersona a L. Boyarského a v době vzniku F1 se ještě neuvažovalo o jeho užití v F2. Nicméně později přišel sakra vhod.

2) Může Vault Dweller ve F1 porazit počítač Zax v šachu?

Podle Jesse Heiniga, jednoho z programátorů a designérů, který je zodpovědný za vytvoření umělé inteligence téhle mašiny, je to takhle:

Abyste porazili Zaxe, musí se vám podařit kritický úspěch při prověřování Inteligence a Zax musí ve své prověrce kriticky selhat. To se stává jen velice VELICE zřídka. Předpokládám, že je k tomu zapotřebí INT. 10, ale možná se pletu. Žádná ze schopností (snad s výjimkou Gamblingu) se nezdála pro tento účel vhodná, tak jsme šli cestou prostého prověřování Inteligence.



Michael Jeppesen:

1. Jednou jsem se ptal Butche z Far Go Traders na Maltézského sokola a on se zmínil o tamní barové zpěvačce Hope. Když jsem si prohlížel jeden z tvých konceptových obrázků, objevil jsem na něm právě postavu jménem Hope. Nikde ve hře jsem ji ale nenašel. Proč ne a jakou měla hrát roli?


Podle Scotta Campbella, jednoho z designérů F1, měla mít Hope nějaké styky s Hubským podsvětím. Do hry se to však nedostalo a nemáme o tom ani žádné další info.

2. Co musíš udělat, abys zachránil Hub před vymlácením Supermutanty?

Tak to si nejsem jistý. Musím se na to ještě mrknout, ale myslím, že musíš splnit určitý časový limit.



Dmitri Polioutinne: X. Jakou roli má v univerzu Falloutu armádní sklad Sierra? Připadá mi, že je to místo víc než jen sklad. Nemá co do činění třeba s FEV nebo vývojem zbraní?

Tak zaprvé - Sierra byla zamýšlena jako bonusová lokace pro nezávazné prozkoumání a neměla v hlavním ději žádnou významnou funkci. Podle holodisku Sierra Mision Statement plnil sklad tyto funkce:


1. 1942 - 1991 se zde skladovala různá munice.
2. 1992 - 2050 byla Sierra odpovědná za nakládání se zastaralou municí
3. 2050 - 2076 v této době se tu začly dít konečně pořádné věci. Započal zde výzkum robotiky a biologických i konvenčních zbraní. Skynet (původně navržený pro výzkumné účely) byl spuštěn roku 2050. Nicméně Skynet není oficiální jméno.

Robotický výzkum: Skynet je první umělá inteligence vyvinutá v Sieře. (nebyl si vědom sám sebe až do roku 2075, kdy také začal s vývojem kyber-mozku, díky němuž by se mohl stát mobilním). V červenci 2077 byl Skynet zkopírován - jedna verze se starala o defensivní systémy Sierry, zatímco druhá seděla v laboratoři a čekala na ty zmetky vědce, aby jí pomohli s vývojem vytouženého kyber-mozku. Mimochodem data, která má ve F2 Skynet k dispozici jsou nesprávná - vědom sám sebe si je od roku 2075 a opuštěn byl v říjnu 2077. Jeho data byla patrně poškozena díky chybě v interních systémových hodinách.

Biologický výzkum: Mimo výzkumu bio-zbraní a testování drog probíhaly v Sieře také pokusy na válečných zajatcích a dezertérech (aspoň tedy těch, co nebyli použiti na mozko-boty). Cílem bylo zvýšení IQ a bojových dovedností, nicméně chemické koktejly k tomu užívané neměly nic společného s FEV. Ta byla k dispozici jen u West-Tecu a v Maripose. Mnoho z mozků extrahovaných zde si našlo cestu do mozkobotů americké armády. Mimoto tu bylo uchováváno mnoho kryogenicky zmražených vojáků - patrně také pro lékařsko-výzkumné účely (jako vámi rozmražený Dobbs).

4. 2077 - Skynet je zkopírován do své druhé verze, která se má starat o obranné systémy Sierry, když gen. Clifton a jeho jednotka zařízení opustili. Od té chvíle zde Skynet čeká v temnotě, kterou jen občas probleskne rudé světlo diod a v tichu rušeném jen šustěním magnetických pásek.



Evan Lally: Většina teorií zabývajících se atomovou válkou počítá s efektem tzv. Nukleární zimy, kdy částice radiaktivního prachu ve vzduchu způsobí pokles teploty spolu se sněžením, mrazem atd... V časové linii Falloutu je taková Velká zima zmíněna, ale nenásleduje bezprostředně po výbuchu A-bomb. Proč?

Moje chyba - ve světě Falloutu taková zima nenastala. Při tom množství A-bomb jsem to prostě předpokládal, ale nebylo tomu tak. Bohužel nemůžu říct více k tomu, proč to je tak a ne jinak... Lze jen usuzovat, že bomby užité ve světě Falloutu měly obdobnou tonáž jako srovnatelné atomovky v 50. letech naší časové linie, a ty byly natolik slabé, že zima nastat nemusela.



Per Jorner:

1. O Starší se v doslovu říká: za prvé - že "žila ještě mnoho mnoho let" a za druhé - že "skapala pár měsíců poté". Je to chyba v textu nebo žila mnoho let, pak pár měsíců a pak zemřela? :)


Zemřela pár měsíců poté, co bylo znovuvybudováno Arroyo, což trvalo i s pomocí GECKu (nejdřív museli divoši stejně přijít na to, jak GECK fachčí) právě těch mnoho let.

2. Mohl bys odněkud vyhrabat text pronášený Melicharem ve Vojenské základně?

Stůj!
Už ani krok! Přikazuje ti to Melichar Velkolepý!
Třes se před mocí Melichara Velkolepého!
Mí mazlíčci budou hodovat na tvých kostech!


2. Je prófa v Broken Hills ten, kterého zmiňují databáze Shiů jako nezvěstného?

Ne. Profesor Sheng je stále pohřešovaný... Chudáček...

3. Tvrzení Johna Deileyho, že gen inteligence je děděný v mužské linii a je dominantní, v odpověď na Gorisovu otázku, nedává z hlediska vědy moc smysl.

Hej! Já se ještě pořád pokouším vymyslet vhodné vysvětlení funkce Hydroelektrického Magnetosférového Regulátoru!



Krzysztof Lis:

1. Proč se krávy ve F2 po tvém doteku občas převalí? A proč se předtím vždy tak třesou (vypadá to jako animace zásahu brokulí)?


To má být simulace úžasného sportu "šťouchání do krav".

2. Umožňují perky jako Sexpert nebo Kamasutra Master něco zvláštního? Ve F2 stejně není moc míst, kde si můžete zašukat.

Myslím (jen myslím) že ti umožní dostat z paní Bishopové správnou odpověď hned napoprvé a stane se z vás bez problémů Porno hvězda. Ty perky zařadil Tom French (programátor), takže já sám přesně nevím. Nejsou moc užitečné a nedoporučuju si je brát, když potřebujete svou postavu výrazně zefektivnit... nebo pokud jste mnich.

3. Co se to stalo s V15? Existovaly dvě mapy se dvěma verzemi V15 - z F1a F2 - a dost výrazně se liší.

No prostě se nám v tom pohrabali designéři a změnili to. Každopádně ale Tandi tvrdí, že V15 byl nějakou dobu okupován NCR. Je celkem dobře možné, že vault za byl za těch 80 let trochu přestavěn a probíhalo zde tam snad i nějaké dolování. To ale jen hádám.

a) Pocházejí původní obyvatelé Shady Sands z V15? Tandi říká něco v tom smyslu, že potřebují součástky z jejich starého vaultu. Aradesh mi k tomu nebyl ochotný nic bližšího říct. Když mu řeknu, že jsem z vaultu, řekne jen: "Poutníče, budu ti věřit...prozatím."

Ano - většina odtamtud pochází. Existují ovšem i výjimky jako Ian. Nevím proč k tomu Aradesh nic neříká. Je prostě podezřívavý k cizincům. Je to jedna z "mluvících hlav" a ty bývají problematické: 1) to co je namluveno už tak prostě zůstane, 2) musí to být hotové pár měsíců před dokončením hry, kvůli synchronizaci pohybu rtů etc. 3) Ron Perlman, který Aradeshe dabuje je pěkně strašidelný.

Z toho důvodu vás taky často mluvící hlavy pošlou pro odměnu za svými asistenty - jejich psané dialogy se samozřejmě modifikují daleko lehčeji.

b) A proč vypadá Aradesh jako gen. Maxson? Jsou to příbuzní nebo co?

Oba je myslím dělal Scott Rodenheizer a ten má specifický výtvarný styl. Možná použil na oba stejnou předlohu. Nevím.

4. Měl Cassidy někdy nějakou buchtu nebo dokonce manželku?

TUNY! A někdy i několik najednou. Díky příliš divokým šukanicím má teď taky problémy se srdcem.

5. Jaký druh stromu roste vlastně Haroldovi z palice?

Jde o úplně nový druh rostliny. Nemá žádné předválečné ekvivalenty a není tedy botanicky zařazený. Je jedinečný stejně jako Harold.

6. Co se stalo s vodními tvory? Jsou ve světě Falloutu třeba veleryby? Ta roztříštěná rozhodně vypadala reálně :) A co žraloci, ryby , humři (z těch by mohly být mořské ekvivalenty radškorpíků)?

Existují ryby, chaluhy a řasy, ale jiné druhy mořského života nebyly zaznamenány - takže žádní žraloci či humři, o kterých bych věděl. Mořský život asi dopadl lépe než ten suchozemský, ale o jeho zasažení FEV toho mnoho nevíme. A ta rozflákaná veleryba ve F2 se nepočítá - ta přece spadla z oběžné dráhy.



Michael Roellinghoff: Projížděl jsem si holodisky NCR a narazil přitom na mě neznámé město Maxson. Předpokládám, že je pojmenované po gen. Maxsonovi z BO. Co je za tím? Založilo snad BO nějaké město? To si dokážu ztěží představit.

A taky - Tandi vypadá ve F1 spíše jako indka, ale ve F2 je bílá a má texaský přízvuk - co se stalo? A co se děje v NCR z náboženského hlediska? Obyvatelé měli pocházet z toho etnicky pomíchaného vaultu, ale zdá se, že tam převládá hubologismus a navíc je všude plno křížů.


No Aradesh má kapku východo-indské krve, ale nevím jak Tandina matka - ta žrala hlínu ještě před F1. Tandi je ve F2 bledší hlavně díky svému stáří a také tomu, že tráví mnohem více času uvnitř.

Designéři NCR Zeb Cook a John Deiley chtěli při všem tom obchodu s brahmínami v NCR dodat městu texaský nádech. Takže Tandina řeč je ovlivněna 80. lety strávenými v dobytkářském prostředí.

Ačkoli Tandi ctila svého otce, v lecčems s ním neouhlasila a náboženská otázka asi nebyla výjimkou. Aradesh se řídil Dharmovým náboženstvím, zatímco jeho dcera věřila v separaci státnických a náboženských otázek a odmítla i zbožštění Vault Dwellera (socha ve městě je jediný ústupek). Obecně Tandi dovoluje jakémukoli nekonfliktnímu náboženství usadit se ve městě. Kříže jsou jen pozůstatek z grafiky F1. Je celkem dobře možné, že lidé ze S. Sands byli Katolíci, ale museli jsme být opatrní a radši se moc nemíchali do náboženských otázek reálného světa. S tímto řečeným musíme i popřít jakoukoli souvislost Hubologů se Scientology. Veškerá podobnost je čistě náhodná blablabla atd...

Z čistě vývojářského hlediska byli Hubologové v NCR, aby vám umožnili později přístup do sídla církve ve Frisku.

Dočkáme se nějakých informací o jiných místech planety? Co Kanada, Čína nebo Evropa? Na mapě světa v zasedací síni Enklávy bylo spousta teček - jsou to základny USA ve světě?

Nebudu se rozvádět o žádných jiných zemích než o těch, co už byly v Bibli zmíněny. Alespoň ne v dohledné době. Tečky na mapě byly asi Enklávské báze, pro ni zajímavá místa, monitorovací stanice nebo jen červené puntíky, které tam někdo nalepil z estetických důvodů. Hádal bych tu poslední možnost.

Kapku jsem se zajímal o nukleární zimu. Jižní Amerika nemá mnoho přírodních zdrojů, a tak asi ani nebyla terčem bomb ve Velké Válce. Díky své lokaci bude také ušetřena velké části jaderného spadu a účinků nukleární zimy. Jaká je tedy její pozice ve světě Falloutu?

No autor "Poslední lodi" by s tebou souhlasil; Jižní Amerika asi opravdu nebyla příliš zasažena válkou, ale radši se jí zatím v Bibli vyhnu. Člobrda co se minule ptal na tučňáky by s měl na Poslední loď taky podívat, chce-li se něco dozvědět právě o přežívání těchto nelétavců.

Co máme sakra dělat s tou žlutou kartou od reaktoru?

Pokud si vzpomínám, tak měla buďto za a) něco do činění s atomovkou v Enklávě nebo za b) s reaktorem v Gecku. Cokoli to bylo, nedostalo se to do finální hry - trochu pomučím programátory, abych si byl jistý. Všichni se mnou přestali mluvit, od té doby, co ze mě vývoj IWD II udělal vyjícího psychopata. Bude asi chvíli trvat, než je zas pochytám a zamknu do jejich klecí.

1, 2, 3, 4, 5, 6

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..