.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv .. |
V dalším exkluzivním preview, tentokráte v emerickém PC Gameru (PDF), se mimo jiné dozvíme, že jsme se na možnost střílet protivníky do genitálií těšili marně. PC Gamer US vše v článku vyvrací a ještě k tomu dodává usvědčující materiál v podobě screenshotu, na kterém hráčova golfová hůl nesměřuje do nepřítelovy mužské chlouby, ale naopak mu během sekundy ruší povinnost navštěvovat zubaře.
Autor: Kein | Odesláno: 17:26, 1.3.2010 | ID: 7f274e | Nahlásit Vaultmasterům |
Arworky jsou pěkné, ale realita je otřesná, fuj! | |||
Autor: meehail | Odesláno: 17:37, 1.3.2010 | ID: 50ee82 | Nahlásit Vaultmasterům |
hej, stare fallouty vyzerali ovela lepsie *sighs* alebo mohli spravit novy engine, aby si to nikto nemohol poriadne zahrat bez poriadneho upgrade | |||
Autor: Sius | Odesláno: 17:52, 1.3.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Taky docela nechápu celkově volbu vývojářů právě pro takový engine. Nebo ani nejde tak o engine jako spíš jakési odfláknutí jeho zpracování. Zajímalo by mě, jak by f3 vypadal v takovém source enginu nebo ještě lépe pod unrealem. *mlask* | |||
Autor: smejki | Odesláno: 18:42, 1.3.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
unreal engine 3? díky, nechci | |||
Autor: meehail | Odesláno: 18:50, 1.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
ked sa uz neda vyhovarat na bethesdu, tak je chyba v engine? hm hm hmmm verim, ze keby sa F3 bol podaril podla predstav niektorych z vas, tak by vsetci teraz slintali nad novymi screenshotmi | |||
Autor: Palo | Odesláno: 20:07, 1.3.2010 | ID: 7f9ed6 | Nahlásit Vaultmasterům |
podla vas to je screen z hry? mne to pripadá skor ako artwork | |||
Autor: Míráč | Odesláno: 22:11, 1.3.2010 | ID: 518994 | Nahlásit Vaultmasterům |
Recenzi je také možno nalézt i v časopise SCORE (193) i s plakátem. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 22:16, 1.3.2010 | ID: 7f274e | Nahlásit Vaultmasterům |
Jistěže to je artwork..bože...Jinak Unreal engine by byl suprovej, ale obával bych se, že by se z toho pak stala střílečka...vlastně ono už z toho je střílečka...v tom případě by byl Unreal engine luxusní. Aspoň by to bylo lahodící oku, teď to nejen že vypadá otřesně, ale je to i otřesné... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 22:16, 1.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Míráč - a je taky tak exkluzivní? | |||
Autor: Sius | Odesláno: 22:28, 1.3.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Šak právě... F3 nemá s rpg naprosto nic společného a kdo tvrdí že ano je barbar a mělo by mu býti odepřeno plodit potomstvo. V případě source enginu se každým dnem přesvědčuju, že modding a různé vylepšováky nenechají tento engine ještě dlouho vychladnout a s možnostmi jaké nám sliboval už HL2 (a nesplnil) by mohl F3 opravdu zářit. Schválně jestli by Bethe$da zakomponovala do F3 i gravity gun (jak se tomu děje pomalu u všech her na source enginu, i u těch zasazených do středověku). To by byla moje volba pro FNV. Ale pro F3 jednoznačně unreal engine a hra by tak mohla uspět aspoň v jednom zaměření, než aby se snažil srát do více a ve všech případech marně. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 22:47, 1.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Je zajímavé, že Bethesda jako jediná používá tento engine pro first person hry http://en.wikipedia.org/wiki/Gamebryo | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 23:52, 1.3.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Přátelé, vypadá to naprosto otřesně, souhlasím s vámi. Na druhou stranu - opravdu někdo čekal, že to postaví na jiném enginu? Že Bethesda sundá svou tučnou ruku z dolarové bankovky pro lepší výsledek? Naivkové... Mně je grafika naprosto ukradená. F3 byl v určitých ohledech odporný (však víte, pět interiérů a tak, na druhou stranu exteriéry se mi z čistě grafického hlediska líbily), lokace Oblivionu byly odporné téměř všechny (snad vyjma zasněžených), čili FNV nebude hezký, ani kdyby se z Obsidianu stal křemen. Zajímá mě, jak se nové autorstvo chopí ostatních (a, ruku na srdce, mnohem podstatnějších) věcí jako příběh, postavy, dialogy, reálie. Jestli z toho vyleze další umouněná střílečka hluboko pod úrovní čehokoli srovnatelnéh, už se vážně naseru!!!!! | |||
Autor: Sius | Odesláno: 00:31, 2.3.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
2 carlos: O grafiku nejde, to je podřadná záležitost. Ale když mi avatar v F3 skáče jako postavička ze stařičké Contry, tak to už je někde asi chyba. Když už 3d tak očekávám realistickou fyziku, trochu srandy s ragdolama, lehce interaktivitu s prostředím (střelím do zdi, ta se sesype na nájezdníky za ní atd.), ale jediné co se nám dostává v F3 je vymodelované prostředí. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 00:41, 2.3.2010 | ID: 7f274e | Nahlásit Vaultmasterům |
JaW: A ty sedivíš? | |||
Autor: smejki | Odesláno: 02:28, 2.3.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
Entropia universe jela na gamebryu donedávna | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 08:56, 2.3.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
Carlos: A co se stane pak az se naseres ? Asi nic co :). Dalsich 375 000 lidi si tu hru rado zahraje aniz by meli potuchy ze si Carlos dupl . | |||
Autor: meehail | Odesláno: 09:20, 2.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
Sius, kolko hier ma taketo destrukcne modely ake si prajes? uz ich zopar je, ale je to este daleko od standardu, a vyzaduju directx 10. a co to ma spolocne s 3D modelom? Mali to stare Fallouty? a myslim si, ze v mnohom by sa to tam dalo spravit jednoduchsie ako v 3D hrach | |||
Autor: dexter | Odesláno: 09:51, 2.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
Proboha, co blázníte? Dyť je to jenom artwork, už s tim vašim Fallout fanatismem začínáte bejt trapný. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 10:17, 2.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail - A na to jsi přišel jak, že destrukce prostředí vyžaduje DirectX 10? Už sedm let starý Silent Storm měl všechno prostředí zničitelné. Proč ho neměli staré Fallouty? Ty hry byly o interaktivitě, o kvalitních rozhovorech a v neposlední řadě i o kvalitních animacích a Fo3 je hlavně čem? Fo3 je hlavně o bojích. Tak hnusnou animaci postav jako u Fo3, aby člověk pohledal. Vždyť to v tomto směru vypadá jak nějaká budgetová hra. | |||
Autor: meehail | Odesláno: 10:27, 2.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
ok, v tom direct x som sa asi sekol, ale aj tak je tych hier stale nie dost a aj dobre hry toto nemaju, cize ako argument proti F3 to nema ziadnu hodnotu. a nejde o to, o com boli stare a o com novy fallout. Ide o to, ze na starych to nebolo a nie je to ani tu. a pritom by mnohi slintali, keby to tam bolo, alebo vo F:T, kde by to len podciarklo nazov Tactics. a este raz, nejde o grafiku, Dragon Age ma grafiku na dnesnu dobu uz trosicku staru; ale podarili sa tvorcom ine veci, ktore su pre rpg hru dolezite. Kludne kritizujme F3, zasluzi si to, ale toto uz nema nic spolocne s tym, ze to nie je dost rpg-ovske | |||
Autor: smejki - meehail | Odesláno: 11:17, 2.3.2010 | ID: 424562 | Nahlásit Vaultmasterům |
spletl ses. dx10 umožňuje provádět fyzikální výpočty grafickým čipem a to pomocí DirectCompute nebo OpenCL. Další systémy jsou uzavřený Physx NVidie a třeba licencivatelný Havok. Fyzika se dnes (kromě Physx) stále počítá primárně přes CPU. | |||
Autor: smejki - meehail | Odesláno: 11:26, 2.3.2010 | ID: 424562 | Nahlásit Vaultmasterům |
jak bys prosímtě chtěl jednoduže udělat fyziku v izo 2D protředí? to mě opravdu zajímá | |||
Autor: meehail | Odesláno: 11:40, 2.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
tak asi nie fyzikou, ale urobit by sa to dalo, stare hry nemali moznosti tych novych, tak si hladali cesticky. A asi by sa to nedalo urobit vsade, ale zopar (desiatok) takychto padajucich stien by sa v hrach falloutich rozmerov vtesnalo | |||
Autor: JaW | Odesláno: 11:54, 2.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail - Ale samozřejmě jde o to, o čem ty hry jsou/byly, když mluvíme o grafice. Fo1/2 byly spíš adventury, hry zaměřené na kvalitní dialogy a souboje byly opravdu jen vedlejší záležitost, byly jen taková šlehačka na dortu. Nevíš k čemu by adventuře bylo zničitelné prostředí? Zničitelné prostředí by se určitě hodilo do FoT, protože do taktické hry patří, zrovna tak jako patří kvalitní grafika a animace do first person střílečky jakou je Fo3. A ano, máš pravdu, v RPG nejde o grafiku, ale tady se bavíme o Fo3, FPS s RPG prvky, která je primárně zaměřená na boj, tak jako třeba Mass Effect a přiznejme si, Mass Effect si těch 9 bodů v recenzích za to, jak se hraje a vypadá, narozdíl od Fo3 zaslouží. Tato diskuze je ale hlavně o FoNV a jak si jistě mnoho z vás všimlo, tak jsou všichni (fanoušci Fo1/2 i Fo3) nadšeni "NOVINKAMI", které tým Obsidianu "PŘIDÁVÁ" do hry. Fanoušci Fo1/2 proto, že se znovu vrátí takové věci, které byly ve starých Falloutech samozřejmostí a které jsme všichni pokládali za samozřejmost v pokračování slavné série, Bethe$dím Falloutu 3, který nakonec bohužel dopadl tak, jak dopadl - zjednodušený, jak jen to šlo. To muselo vzít hru do rukou jiné studio, aby se do Falloutu 3 mohly vrátit věci, které tam patří a byly už před 13ti lety? Umí teď už Bethe$da dělat jen polotovary? | |||
Autor: smejki - meehail | Odesláno: 12:05, 2.3.2010 | ID: 424562 | Nahlásit Vaultmasterům |
v F1,2 by to obnášelo náročný dlouhý skript pro každou situaci. neúnosné. nicméně pokud vím, tak BGE banda pár takových věcí kutí (interaktivní prostředí). v 3D enginu typu gamebryo to bnáší jen kompozici scény a nastavení objektu na řízení fyzikálním enginem, který už je hotový, licencovaný a zhusta univerzální. | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 12:57, 2.3.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun: Ne, ale takovým nekritickým obdivovatelům F3 jako ty vysvětlím, co znamená slovo 'idiot' a proč jsou jimi právě oni, namísto, abych se určitých stránek nové generace tzv. Falloutů zastával... | |||
Autor: meehail | Odesláno: 13:07, 2.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
Carlos, Amaroun ta neurazil, ani sa priamo nezastal F3, iba ta podpichol, a spravne, ak sa ti F3 nepaci, mas na to plne pravo, ale aj tak tym nic nezmenis. Takze sa zamysli, kto je tu nekriticky. Instead of clearing his own heart the zealot tries to clear the world. - Joseph Campbell skuste prestat polarizovat svet hier s F3 na jednom, a F1/2 na druhom konci | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 13:13, 2.3.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: Vždyť já ho taky neurazil. Jen jsem mu to slíbil do budoucna... Z předchozího postu možná vypadá, že jsem zbytečně zaujatý. Jde ale o to, že se snažím být nad celým tím sporem ortodoxů a uhráků. Snažím se F3 hodnotit prostě jako další videohru, protože na názvu ve finále nesejde (pro mě série vždy končí, když se jí chopí jiné studio) a jako takový je F3 jen lehce nadprůměrný (více nežli 70% si v hodnoceních nezaslouží a za tím si stojím). | |||
Autor: Sius | Odesláno: 15:49, 2.3.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: krapet si protiřečíš, ale to nechme stranou. V diskuzi jsem reagoval na F3 jako na FPS, kterou je a co bych od ní jako od takové očekával. A ať mi nikdo netvrdí, že by bylo tak složité místo dumání nad tím kam položit ten další kámen zaměstnat mappery zkrášlením několika lokací interaktivníma krámama. Aneb sem když ustřelím tu dřevěnou podpěru, tož se to asi celé sesype. Nebo tam když oddělám tu cihlu, tak se to auto asi rozjede z toho kopečka a dole udělá velké badabum do nájezdníků, kteří nicnetušíce obdivují radioaktivní šváby uprostřed silnice. A co potom využití destrukčních efektů tlakové vlny v stísněných prostorách metra. A na to že je F3 FPS nemá nic. Animace k zblití, interaktivita s prostředím je menší než při –273,15 °C, nemastný neslaný arzenál, tupé nepřátele bez jakéhokoliv rozdílu mezi nimi. Voják bratrstva nebo šváb, všechno se tu klátí pod náporem mocného kusu dřeva stejně... škvár škvár škvár. Kdyby F3 tak jak ho známe přišel na svět z dílny nějakých nadšenců, tak by šlo na takové poměry o zábavné dílko, ale jak mohli lidé co se tímto živí zplodit něco takového a ještě k tomu s takovým úspěchem je pro mě záhadou. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 16:05, 2.3.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To Carlos: meehail to vystihl uplne presne nemam co k tomu dodat ... K hram se snazim byt co nejvic kriticky , a co nejmin predpojaty ...... Asi bych dodal jako priklad zrovna zminovany Dragon age , ktery jsem po dohrani odsoudil ( Duvody byli predevsim nulovy pribeh, nektere zakladni kameny fatasy sveta byli jak okopirovany ze zaklinace a pana prstenu , koridorovitost mapy a nektere nelogicke veci ohledne hlavniho mesta.. sorry za mensi offtopic )...... Co se tyce F3 urcite bych se ho nebal nazvat akcni rpg , kde tvoje ovlivnovani postavy sice neni uplne zasadni ale nejaky vyhody a prirozene i nevyhody ma ( ikdyz broken steel to podelal s 30 lvl tam potom vazne chodis jako nejvetsi borec ). Jako rizi RPG si zrovna predstavuju F2 ( To JaW pod pojmem adventura si spis predstavuju hry typu posel smrti atd, kde hlavnim tematem je reseni hadanek , hlavolamu atd ) , ale hru takovyhleho typu udelat v dnesni dobe povazuju za silenstvi . Bylo by to neprodejny...... | |||
Autor: smejki | Odesláno: 18:06, 2.3.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
uniformita dnešních her, kdy se každá snaží blížit universálnímu modelu casual hráče/idiota za klávesnicí rozhodně prodejnosti neprospívá ani o píď více. | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 18:20, 2.3.2010 | ID: 524a8e | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun: Vydej Fallout 3 s jiným názvem a bez obrovského nápisu Bethesda a budou prodeje sotvaže třetinové. Totéž platí pro hodnocení... | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 18:21, 2.3.2010 | ID: 524a8e | Nahlásit Vaultmasterům |
pokr. předchozího: Na druhou stranu, vydej Fallout 3, tak jak jsem napsal a nebudou ani žádní hateři z Brahmíny, poněvadž by nikdo neprznil jejich oblíbenou hru. Všichni by byli spokojenější, kromě Bethesdy, které spokojenost stejně nepřeju :-) | |||
Autor: meehail | Odesláno: 18:28, 2.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
tretinove hodnotenia? nevravel si, ze si zasluzi najviac 70%? To mas dost volne hodnotenie; ked mas 30% rozptyl, tak to radsej ani nehodnot. A preboha, vyhybaj sa poziciavaniu a poziciavaniu si penazi, mohlo by ta to vyjst draho ;) ale hej, s tou predajsnostou mas asi pravdu | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 18:29, 2.3.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To smejki : No pockat to my vysvetli to me docela zajima protoze jsem myslel ze jo ze prospiva . Jinak by to byl dost blbej marketingovej postoj. Dyt spousta firem se cim dal tim vic zameruje i na casual hrace - priklad bych mohl jmenovat Gothic 4 Arcania ... jinak to ze snaznej priblizit universálnímu modelu casual hráče/idiota je dany spis tim ze chtej vydavat mulitpatformovy hry ne ??? Pokud by si mel nejaky clanek o tom docela rad bych si to precetl ........ | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 18:31, 2.3.2010 | ID: 524a8e | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: 70% jsem stanovil coby horní hranici. Pro mě má hra cenu mezi 55-60%. Herní časopisy byly své doby na hry zpravidla přísnější než já, byť s tou třetinou jsem ustřelil - byla to hyperbola | |||
Autor: meehail | Odesláno: 18:37, 2.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
amaroun: jasne, ze im to prospieva, preto bol F3 taky uspesny. Osobne ma to netesi, radsej by som videl viac originality a kvality v hrach, ale nech mi nikto nehovori, ze to neprospieva. Ako niekto povedal, tvorcovia hier as tym zivia, a teda im ide o to, aby zarobili. Velmi by som chcel vidiet, ako by sa mnohi z vas zachovali, keby boli v podobnej situacii. Rychlo by sa ohli tie hrde chrbty, rychlo by sa otupili mysle, dracia nenazranost je prilis stary motiv nez aby na nom nieco nebolo... | |||
Autor: smejki - amaroun | Odesláno: 18:42, 2.3.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
máš to mít. ale dneska ne :-) jsem unavený a mám práci | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 19:00, 2.3.2010 | ID: 524a8e | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: Nevadí mi, že videohry jsou součást byznysu, vadí mi, že tvorba videoher je byznysem vedena. To je humus. I kdysi přece hry vynášely. Chápu, že dnes jsou větší týmy, ale pořád - kvalitnější hra si najde dostatek příznivců; navíc dobrá hra rozhodně se nerovná prodejná hra... | |||
Autor: Shoggot | Odesláno: 07:29, 3.3.2010 | ID: 430bd0 | Nahlásit Vaultmasterům |
Fallout 3 je zmetek a nikdo s tím nic neudělá. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 12:30, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
http://img705.imageshack.us/img705/6441/dacf3ck.gif | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 12:48, 3.3.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To ses ty JaW ? :D | |||
Autor: JaW | Odesláno: 13:14, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Hmm a já myslel, že svou modlu hned poznáš, že máš plakát Pete Hinese nad postelí, hned vedle Evy s Vaškem a High School Musical. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 13:20, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tuhle upřímnou si můžeš nechat vytetovat na přirození. Dá se to i zmenšit, kdybys potřeboval. http://www.joergspielt.de/wp-content/uploads/pete_hines_01.JPG | |||
Autor: JaW | Odesláno: 13:23, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tady sem našel eště dva největší kámoše http://img705.imageshack.us/img705/7036/15f00toddhowardgamedire.jpg Myslím, že je jasné, kdo vede domácnost 8-))) | |||
Autor: meehail | Odesláno: 14:28, 3.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
takto sa urcite zacne nuklearna vojna. sporom o to, ktory fallout je lepsi...ach, war, war never changes. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 14:36, 3.3.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
Hmmm ta prezdivka JaW ti vazne sedne ( jaw(vulg.) - žvanění (nudný výklad ap.) ..... Ja jen reagoval na tvou omezenost a arogananci hned nekoho urazet ... hold zamrzly pubertaci se asi najdou vsude ...... Soudit nekoho podle fotky je fakt ubohy a docela to dost vypovida jak moc paranoidni ses.... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 14:38, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Myslím, že ne. Snad ne. Možná. Většina lidí co hrála všechny tři díly má totiž jasno... tedy až na Amarouna pro kterého je ve starých Falloutech příliš mnoho textu a málo nepřátelům ulétávají hlavy 8-))) | |||
Autor: JaW | Odesláno: 14:42, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun - koho sem urážel, když sem tam vložil ten starý gif? Tebe? Netrpíš tak trochu stihomamy, šmudlo? | |||
Autor: JaW | Odesláno: 14:59, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
A k tomu hodnocení podle fotky. Bethe$dí manažery sleduju víc jak dva roky, přeložil jsem několik rozhovorů a stokrát tolik jsem jich přečetl, takže si myslím, že si dokážu udělat docela dobrý obrázek co jsou zač. Tebe už si taky dokážu celkem slušně zařadit. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 15:05, 3.3.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: Ja se tady nehadam o tom ktery fallout je lepsi .... to je zcela subjektivni pocit.... Ja se hadam protoze mi pripada blby hned tady vytahovat urazejici animaci kdyz dojdou slova .... jooo kdyby to byla animace s Hitlerem , Kozenym nvm jakym lumpem rad se zasmeju , ale od JaW se mi to zda jako kdyby chtel jakymkoliv moznym zpusobem potupit lidi od Bethesedy... JaW :Neco na tom pravdy je .... kdyz chci texty , tak si radsi prectu ctivou knihu ...... | |||
Autor: kirchstein | Odesláno: 15:23, 3.3.2010 | ID: 518a58 | Nahlásit Vaultmasterům |
Možná trošku OT. Nevim, jestli to tu už někdo zmiňoval, ale podstatnou část mý nasranosti vůči F3, potažmo FNV, protože tam to bude stejný, tvoří design předmětů a tak. Prostě sem čekal, že Vertibird bude vypadat jako Vertibird, jen vymodelovanej ve 3D. Stejně jako Laserová puška má vypadat tak, jak vypadala v F2. Kde se vzaly tyhle bethesdí zbraně ve světě F3? Pokud je moje úvaha správná, tak v F1/2 jsou zbraně prostě pozůstatek předválečný éry, nový nikdo nevyrábí (až na Enklávu a Bratrstvo oceli, který ale nepouštěj svoje technologie ven). Neřikám, že by ty zbraně v F3 vypdaly špatně, ale patřej spíš do nějaký sci-fi střílečky. Stejně jako ghoul už neni ghoul, ale prostě popálenej člověk. Tohle mi hodně výrazně trhá poto a návaznosti jednotlivejch dílů a bohužel to tak bude i v případě FNV. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 15:33, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun - omlouvám se, jestli se ta animace dotkala tvé křehké mládenecké duše. Sorry za fešáka Peta, příště tam dám speciálně pro tebe toho Hitlera jak jebe Koženýho. To se ke stránkám o Falloutech bude báječně hodit. Ty, že si přečteš čtivou knihu? 8-))) Sorry, ale oblbovat můžeš svoje spolužačky na základce, ale ne starého pardála, jako jsem já. Podle mě si v živodě přečetl tak maximálně Honzíkovu cestu a to ještě napůl se spolužákem v lavici, jinak by ti texty ve Falloutu 1/2 nemohly připadal tak strašně dlouhé a nudné. Seš vážně komik k popukání. Jen pokačuj 8-))) kirchstein - ghoulové sou popálení od atomových hřibů z vybuchujících aut a naučili se běhat před lidma v jumpsuitech s kapesníma atomovkama. | |||
Autor: Psychotic | Odesláno: 15:34, 3.3.2010 | ID: 60f086 | Nahlásit Vaultmasterům |
"tedy až na Amarouna pro kterého je ve starých Falloutech příliš mnoho textu a málo nepřátelům ulétávají hlavy 8-)))" Nezapomeň na mě :-) | |||
Autor: JaW | Odesláno: 16:02, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Psychotic - ježiš, teď sem si vás vážně spletl 8-)) Ale na ty texty se spolehlivě chytl. To máte asi všichni Fo3 fans společné. Bez kvalitních textů ale není Fallout Falloutem a to je ten největší problém s Fo3. | |||
Autor: Melichor | Odesláno: 16:58, 3.3.2010 | ID: 51fc66 | Nahlásit Vaultmasterům |
Já bych se tolik kvanty textu neoháněl. Asi všichni známe ten pocit, když už člověk deset hodin kouká na obrazovku a obvykle zrak už letí dolů a vybírá dle přesvědčení a ti línější si pomůžou Empatií... :o) A kdo říká, že to nikdy, nikdá nudělal, ten to dělá automaticky =D | |||
Autor: Sius | Odesláno: 18:29, 3.3.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Nedá mi to jinak než před vás předhodit Planescape: Torment. Podle někerých z vás taková hra už není hrou, ale blbě zabalenou e-knihou :D. Prostě text má svoji sílu, kterou žádná animace nenahradí a tou je fantazie čtenáře. Ať už je to drama nebo 4 řádkový popisek vytažení upilované brokovnice a následné rozhánění barových nepokojů, je to důležitý pilíř každé příběhově založené gamesy. A jen pro informaci, takový popisek při rozprášení velitele supermutantů ve vůdcově hnízdečku je prostě kouletrhající gore. Takové momentky se musí líbit snad i každému F3 fan. | |||
Autor: smejki | Odesláno: 18:54, 3.3.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
tato diskuse je gayná až běda ....................................... zde se podepište | |||
Autor: JaW | Odesláno: 19:05, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
JaW ....................................... | |||
Autor: JaW | Odesláno: 19:16, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Kdyby rači někdo sehnal to preview ve Score... To ho tady nikdo z teenagerů nečte? | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 20:13, 3.3.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
JaW:F1 jsem nikdy nehral .... F2 jsem mel na cdcku s levelu a po nainstalovani mne chytla tak ze jsem si ji dal i po druhy .... po dohrani F3 jsem nainstaloval f2 abych si ho pripomnel , ale na dnesni dobu neuveritelna nuda . Pripomnel jsem si ho ho az tady v bibli , a ostatnich clancich a F1 castecne i prolistovanim navodu a stalo mne to hodku , dve ...... F3 jsem hral relaxacne, tak jak byla myslena .... Co se tyce knih , mysli si co chces dokazat ti to nemuzu ...... Co ale nechapu je : 1) Vase nenavist k Bethesede , ktera byla tolerantni a dalsi dil Falloutu predala Obsidianu ( skvely studio at uz se jedna o Kotory , ci NWN 2 vzdy jsem si ty hry perfektne uzil). Pritom je Bethseda v takovym baliku ze by se na vas mohla z vysoka vysrat 2) vasi predpojatost K FNV | |||
Autor: smejki | Odesláno: 20:25, 3.3.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
Score kupuji jen se zajímavými hrami ::fuck amaroun - "vaše nenávist k bethesdě".....prosím, negeneralizuj. když se bavíš s jawem, mluv s jawem. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 21:26, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Amaroun - Tak ti to vysvětlím: ad 1) Bude ti stačit, když ti řeknu, že Bethe$da nepochopila smysl Falloutů a udělala z toho místo kvalitního RPG, jen mainstreamovou střílečku s RPG prvky pro děcka? Tvoje naivita ohledně Bethe$dy je neuvěřitelná, ba přímo dětinská. Tvrdit, že Bethe$da zadala vytvoření dalšího dílu Obsidianu kvůli fanouškům původní série, může tvrdit jen někdo z hodně vysokou horečkou a beru to jako nepodařený vtip. Bethe$da chce jen vytřískat další prachy navíc na stejném zastaralém enginu, než do něho zase začne rýpat a uvolnit si ruky pro další TES projekty. Nic víc za tím nehledej. ad 2) O jaké předpojatosti ohledně FoNV to mluvíš? Na FoNV se těším, protože už teď je jasné, že tahle narychlo splácaný standalone datadisk, který se vytváří pod dohledem šéfů Bethe$dy, bude mít daleko víc společného s Falloutem než Fo3 kdy si jen přál mít. I když musí Obsidian FoNV dělat na stejně blbém enginu, bude mít ve hře stejně blbé animace, pravděpodobně i stejné dva dabéry jako ve Fo3 a musí se řídit podle pravidel Bethe$dy, bude to nejvíce podobná záležitost starým Falloutům od dob Falloutu 2. Pro mě tedy nástupce Fo2. A jak říká Smejki, negeneralizuj. Každý z nás, co tady píšeme novinky, má trochu jiný náhled na Fallout 3 (Psychotic např. velmi pozitivní 8-)), ale na to tě neupozorňujeme poprvé, tak si to už někam napiš. Já osobně Fallout 3 do rodiny Falloutů nezařazuji, ale jako další hru si ho klidně zahraji, tak jako jiné akční rpg hry. Hrál jsem ho všeho všudy 40 hodin, hned jak vyšel. Dokud jsem při mém prozkoumávání světa omylem a zcela nesmyslně nenarazil na střed hlavní linie, když jsem plnil jen vedlejší úkoly, tak mě hra bavila. Bavila, ale jinak, ne jako Fallout 1 a 2, kde jsem většinu času trávil v rozhovorech a zkoušel všechny možnosti příčiny a důsledku, ale jako Morrowind nebo Oblivion. Fallout 3 je totiž blíže Oblivionu než Falloutu 2 a to její největší chyba je, že tu hru pojmenovali Fallout 3 a ne Oblivion - Zdivočelí ghoulové útočí. | |||
Autor: meehail | Odesláno: 21:49, 3.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
"bude to nejvíce podobná záležitost starým Falloutům od dob Falloutu 2. Pro mě tedy nástupce Fo2." aj F3 mal byt najviac podobny falloutom (preto ten nazov) od cias F2...takze sa predcasne netes, tvorcovia mozno su zcasti povodni pre FNV, ale stale do toho ma bethesda co povedat, co je asi skoda. a napadlo niekoho z vas, ze mozno nie bethesda nepochopila zmysel falloutov, ale vy ste nepochopili, ze to ani pochopit nechceli? ze si jednoducho kupili prava na oblubeny "secondary" svet? ze chceli vytvorit prave to, co chceli? myslim, ze urobili dost hier nato, aby vedeli, co chcu. To, ze to nie je to, co my chceme, je ina vec. to potom ani ti, co robili FT nepochopili o com je fallout ked urobili FT? | |||
Autor: JaW | Odesláno: 22:35, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
No vidíš, Fo3 měl být podobný a není. Jasně, že udělali přesně to co chtěli udělat, protože oni nic jiného neumí. Nějaká snaha přiblížit se původním Falloutům tam byla, ale zůstalo jen u snahy a toho názvu. Snažili se udělat lepší dialogy, než ty co byly v Oblivionu, ale holt na to nemají zkušenosti, tak to dopadlo špatně (dialogy jsou příšerně hloupé a nemají žádné větvení). Obsidian teď musí celý dialogový systém překopat, aby byl použitelný. Díky bohu za to. Sice se hra vyrábí podle pravidel Bethe$dy, ale konečně na hře dělají lidi, kteří umí psát, takže v tomto směru to určitě nedopadne tak tragicky jako u Fo3. Teď už by ty texty mohli pohřbít jen dabéři, kteří byli stejní jak v Oblivionu, tak ve Falloutu 3 a chtělo se mi z nich, až na pár vyjímek, blinkat. Ale no tak, FoT nikdy nebyl považován za nástupce Falloutu 2, ale jen za takovou odbočku do jiného herního žánru. Všimni si, že má i jiný název, Tactics. Přitom Fallout 3 už svým názvem jasně říká, že je to nástupce Falloutu 1 a Falloutu 2, tzn. RPG a ne taktická hra nebo blbá FPS s RPG prvky jakým je Fo3. Není ta posloupnost v názvech zřejmá? A nechcete psát s diakritikou jako normální lidi? Strašně blbě se to po vás čte. | |||
Autor: meehail | Odesláno: 22:58, 3.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
všimni si, že staré Fallouty mali podnázvy: Nuclear Role Playing Game. Čo F3 nemá, takže priama postupnosť jasná nie je. a jasné, že FT bola odbočka, to sa presne snažím povedať. Bethesda kúpila svet, ale nie práva na rpg hru. Urobili akčnú RPG, čo už. To máš ako s Commandos, myslím, že existoval diel, ktorý bol FPSkom. Je však pravda, že by sa nemuseli tak hrdo pýšiť tým, že urobili pokračovanie. Smola pre odporcov je to, že ešte stále je to RPG, a nie úplný offspin, ako to bolo u FT | |||
Autor: Shoggot | Odesláno: 23:11, 3.3.2010 | ID: 70345e | Nahlásit Vaultmasterům |
Ano, ten díl Commandos byl FPSkem, ALE právě proto se nejmenoval Commandos 4, ale byl odbočkou a jmenoval se Commandos: Strike Force. Dopadl stejně jako Fallout 3, na smetišti dějin. Fallout 2 titul Nuclear Role Playing Game neměl a přesto to to NRPG bylo. Ta číslovka je důležitá. Už jen kličkuješ. Prostě byla, je a bude chyba označovat Fallout 3 trojkou, když si totálně letí z žánru pryč. Prostě je a to je fakt. Kdyby se to jmenovalo Fallout: Capital Wasteland tak no objection, ale prostě tohle je podvod. | |||
Autor: meehail | Odesláno: 23:33, 3.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
Nekľučkujem. F3 neleží až tak z žánru, to je zveličovanie. Ono to tak vždy bolo a bude, keď sa mení tvorca, mení sa aj dielo. Myslím, že sa robia aj väčšie zverstvá, keď sa filmovej série ujme iný režisér, alebo sa niekto rozhodne adaptovať knihu, ktorá sa jednoducho na to nehodí. Terminator ci Alien(s) by vedeli hovoriť svoje. a nie všetky majú v názve nasledujúce číslo, názov je len názov. F3 môže a nemusí byť považovaný za nástupcu a pokračovanie, pretože síce voľne nadväzuje, ale odohráva sa úplne inde | |||
Autor: JaW | Odesláno: 23:45, 3.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail - už vaříš z vody. Fallout 3 si podtitul Nuclear Role Playing Game ani dát nemohl, protože je to FPS s RPG prvky. A to, že je to nástupce původních Falloutů zdůrazňovali manažeři Bethe$dy skoro v každém rozhovoru, tak si nějaký přečti. | |||
Autor: meehail | Odesláno: 23:54, 3.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
veď je nástupca, tvojimi slovami: nejvíce podobná záležitost" mojimi slovami: vzdialený príbuzný, ale krv je krv, aj keď rodičia to tentokrát nechali na skúmavky v laboratóriu, v snahe pretvoriť ho na svoj obraz a to varenie z vody sedí, ako polievka, aj Fallouty sa skladaju z niečoho vačšinovo: z ich sveta. Každý tvorca nech si dochutí ako sám chce. a nehovorte, že to nie je rpg. Má takmer všetko, čo F1/2, akurát častokrát osekané. tak neviem kto tu varí z vody | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 00:06, 4.3.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: Ona už zkratka RPG neznamená Role Playing Game? Diablo je taky definována jako akční adventura s RPG prvky. Fallout 3 je tedy (podobně jako třeba Deus Ex nebo System Shock - nicméně rozhodně nezpodobňovat po kvalitativní stránce) FPS s RPG prvky, avšak ne RPG. Aby sis mohl dovolit Role Playing musíš mít mnohem širší možnosti, než měl F3 (asi tak o 300 vesmírů - pro jistotu říkám rovnou, že jde o hyperbolu). | |||
Autor: JaW | Odesláno: 00:07, 4.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Říkal jsem, že FoNV bude... snad nejvíce "podobná záležitost" co kdy po Fo2 vyjde a ne Fo3, AKČNÍ rpg (takhle by se to v případě Fo3 mělo psát) ze světa Falloutu. A jo, říkají tomu RPG, akční RPG, ale popravdě, kolik strávíš času RPG stránkou hry a kolik střílením? To je jak když kdysi tvrdili, že je Diablo 2 RPG a ti kteří věděli své se mohli jen smát, tak jak teď s RPG Falloutem 3. | |||
Autor: Kein | Odesláno: 01:11, 4.3.2010 | ID: 7f274e | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: Ty máš nějakého "vzáleného" příbuzného co má stejné příjmení jako ty? Snad chápeš na co narážím...F3 se snaží být tvůj bratr a přitom se ti vůbec nepodobá... | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 08:14, 4.3.2010 | ID: 61179a | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: Ty zas vůbec nechápeš, co ti chce JaW říct. Ano, F3 může být 'bratr' z rodiny Fallout, ale nevlastní a k tomu černá ovce. Jakoby celá rodina měla IQ 130 a chudák trojka byl dement, ale zato podprůměrný až průměrný boxer... | |||
Autor: meehail | Odesláno: 09:19, 4.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
všetko, čo vravíte, je čiastočne pravda. Ale nie som to ja, kto nechápe. Niektorí odporcovia F3 sa tvária, akoby to nebol člen rodiny (nech už je akokoľvek vzdialený či dementný), oni by ho najradšej zapreli. Môžete sa ho zriecť, ale nemôžete ho vydediť, to by mohli iba (starí) rodičia. A tí zjavne váš názor do takýchto extrémov nezdieľajú....ale ja viem, oni podľa niektorých z vás musia hovoriť chvály, lebo inak by si už nikdy v hernom priemysle nezasunuli. a akékoľvek vyzdvihnutie potencionálnych výhod F3 je hriech proti stvoriteľovi, čiže samému sebe | |||
Autor: JaW | Odesláno: 10:13, 4.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tři dny po sobě v této "debatě" opravdu pokračovat nehodlám, protože výsledek je jako vždy ŽÁDNÝ. Ti co mají rádi kvalitní RPG budou pořád tvrdit, že je Fo3 zjednodušená FPS sračka a ti co rádi jakoRPG Oblivion stylu, si budou nad Fo3 pouštět do gatí. A protože tato stránka je spíš pro lidi, kteří mají rádi to kvalitní RPG, nebylo by od věci, kdyby ti tři tady, co hrají Fo3, založili svoje stránky a věnovali se Fo3 tam, spolu s těmi miliony fanoušků a nechodili sem otravovat slušné lidi. My vám tam určitě chodit nebudem 8-))) Pořád mi nejde do hlavy, proč nějaké české fandovské stránky Fo3 neexistují, když to byl takový trhák. Alespoň blog nebo něco. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 10:22, 4.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Kdybyste aspoň něco pro tu svou hru udělali a nemyslím tím rýpání a hlásání bethesdí propagandy v komentářích pod každou novinkou. Jedna jediná světlá vyjímka je Psychotic, který občas napíše nějakou novinku, ale ostatní? Děs a bída. | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 11:32, 4.3.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To JaW : Ok kdyz to vidis takhle beru to..... jenom jedno bych podotkl. Ano!! Betheseda(ovsem jako kazda firma se snazi uzivit ) se snazi vydelat penize na starych fanouscich F2 , tudiz tu praci zadala Obsidianu ( hmmm jinej duvod mne nenapada ). Pokud chtela vytriskat prachy mohla to zadat nejakymu beckovymu indickymu studiu ( g3 datadsik forgotten gods jako priklad) . A pokud jsi hral nejakou parbu od Obsidianu (treba NWN 2 je bezva priklad ) a hra te ma bavit pres sto hodin jak jsem se docetl , tak mi ver ze tam 80 hodin nebudes litat a strilet hlavy... To by bylo pod uroven tohohle studia .... Enginum moc nerozumim a nemam co k tomu moc rict ale F3 engine mi zlej nepripadal snad jen to plavani postavy po mape ...... vzdy jsem myslel ze F3 ma na starost smejki ( sorry za mou pripadnou omylnost ) ... nikdy jsem od neho nevidel clanek na F2 tema :) , takze jsem byl v klidu co se tyce moderatoru | |||
Autor: smejki | Odesláno: 15:26, 4.3.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
smejki nemá na starosti f3. jen je jediný, kdo se f3 nezřekl. Jaw - kvalitní ftrojkaři - ještě Tomek (DLC CZ) a SharkBC, který má v malíčku herní mechanismy (engine) meehail - "Môžete sa ho zriecť, ale nemôžete ho vydediť, to by mohli iba (starí) rodičia." úskalí přirovnání tkví v tom, že musíš vědět, kdy je ještě podobnost aplikovatelná. Vždyť tady platí úplně jiné vztahy, člověče. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 16:17, 4.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
smejki - máš pravdu, Tomek a SharkBC jsou další dva lidi, kterých si z Fo3 fans vážím, ale tady v "novinkové" sekci není, až na Psychouše, nikdo a přitom do komentářů napíšou Fo3 lovers tolik textu, že by to vydalo na pět novinek ohledně Falloutu 3 denně. | |||
Autor: Melichor | Odesláno: 17:54, 4.3.2010 | ID: 51fc66 | Nahlásit Vaultmasterům |
Tak předem se omlouvám jestli budu zase generalizovat... Ale slibuju, že to bude k poslednímu tématu a k novince. Obhájci: FO3 je parádní moderní RPG a následovník F1 a F2. Oponentura: FO3 je sh*t, máááximálně akční RPG nebo raději FPS s RPG prvky a je nám stydno, že nosí jméno kdysi hrdé jméno Falloutu. Mám pocit, že historie se stále točí v kruhu. Kdo vzpomene na časy Albionu, Dungenon Mastera či M&M? Tehdy jsem se tetelil u svého pentia 100 a upřímě Albion jsem protrpěl od vesmírné lodi do poslední planety a upřímě z oné grafiky jsem měl smíšené pocity. Kdo vzpomene na dávné hry, si i možná vzpomene jak spekticky se dívali na RPG "ze shora". A hle, téměř neznámé studio dokázalo nemožné. Redefinovalo žánr CRPG. Ovšem o tom to je! Tehdy bylo jen JEDNO( úloha Biowaru byla v té době na mnoha titulech spekulativní) a přineslo nám perly, jež nikdy nepřehodíme mladistvím sviňím, protože je nestráví. Neexistovalo ekvivalentně kvalitní RPG studio. RPG návratem k pohledu první osoby pro mě udělali krok zpět. Zjednoduššení RPG o dva kroky zpět k D1. A celkově mi vychází, že zůstalo stát jen jedno RPG studio originální, pevné v kramflecích a žalob se nebojící - Bioware. U něj mě hlavně mrzí, že si nedokázal urvat licenci pro sebe(ovšem nedokázali ani uchránit Obsidian před LA, ale kdo by to dokázal :o)). Z toho vychází, že bohužel pokud pomineme tvorbu BIS a Biowaru, tak je sice tragické, ale Fallout 3 může být označen za RPG, protože nemá konkurenci. Ano, pak tu jsou ještě tituly jako Witcher, ale ty nemají tradici a ani dostatek pozornosti... A užasné pecky jako Gothic se taky pořádně kazí... Dvakrát bohužel. Mojí hlavní obavou je to, že Obsidian si před penízky z Beth sedne na prdel, olízne jim jejich shnilou pařátu a bude dělat hru podle jejich přání. Až to pak vydají, tak staří FO fans na to zas plivnou a Beth řekne: ,,Vidíte ani staří tvůrci nesplnili vaše očekávání, takže už držte huby!" To, že tak bylo zapříčiněno enginem, jejich požadavky, deadlinem atd. se nedozvíme, ale hlavně, že oni budou mít obětního beránka pro snížené prodeje(FO3 fans) i pro kritiku(F1 a F2 fans). Jsou to jen mé vzpomínky, dedukce a spekulace, takže mi v tom klidně vyráchejte čenich. | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 18:24, 4.3.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
Melichor: Dobrý příspěvek. Nicméně zapomínáš na asi nepříliš početnou skupinu lidí (ale že mezi ně patřím, tak se ozvu), kteří se RPG hrami propracovávali zpět v čase. Já jsem začal na Baldur's Gate a šel samozřejmě s dobou, jenže zhruba dva roky před vydáním Oblivionu jsem cítil, že to jde s mým oblíbeným žánrem nějak z kopce, vyjímku tvořila Troika a několik dalších zástupců. Jal jsem se tedy prokusovat se RPGéčky nazpět časem, až jsem se stal skutečně velkým fanouškem trilogie z Arkánie (Realms of Arkania) a Albionu (nejsou jediná, ale jsou má nejoblíbenější ze starých dob) a dodnes nepohrdnu zahráním. Jde o to, co kdo od hry čeká. Pro mě je grafika až na úplně posledním místě. Navíc jsem toho názoru, že grafika Gothicu zestárla 1000x rychleji než grafika Baldur's Gate. | |||
Autor: Melichor | Odesláno: 18:46, 4.3.2010 | ID: 51fc66 | Nahlásit Vaultmasterům |
A přijměte moji omluvu za gramatické chybky, biosignál zanechává následky. Nikde netvrdím, že grafika je podstatná, ovšem stejně jako u žen - je to první čeho si člověk na hře všimne. A ke grafice Baldur´s Gate: pro mě nikdy lepší nebude, protože kdyby mi na neuvěřitelně kreslenou grafiku Sword Coastu šáhla Bethesda nebo jiné podobné studio tak se zebleju a to myslím upřímně. Ale tam mě tak trochu mrzel konec jedničky... dvojka, ikdyž jsem měl zpočátku potíže, kvůli tomu jak se pro mě atypicky příblížila Planscapeu, mě přesvědčila o tom, že tohle dílo bude jedinečné a jen těžko se bude kdy srovnávat s výtvory jiného studia. jediné kdo mu může konkurovat je P:T. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 19:32, 4.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Melichor - copak ty bys nechtěl Baldur's Gate 3 od Bethe$dy v Gamebryo enginu? 8-))) | |||
Autor: Deva | Odesláno: 19:54, 4.3.2010 | ID: 7f77c4 | Nahlásit Vaultmasterům |
Gamebryo engine nekonkuruje ani grafice z CS: Source, k čertu, ted se mi dostal do pařátů the Black na PS2 a nakopal kvalitou exteriérů Fallout 3 do rice naprosto s přehledem. | |||
Autor: Shoggot | Odesláno: 20:14, 4.3.2010 | ID: 70345e | Nahlásit Vaultmasterům |
Gamebryo je shit. | |||
Autor: meehail | Odesláno: 20:58, 4.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
a kedy sa zo mňa stal fanúšik F3? Celý čas sa tu snažím o jediné, aby ste toľko nepindali do F3, pretože si to až toľko nezaslúži. NIE AŽ TOĽKO. To neznamená, že si to nezaslúži. Musím vám to napísať takto, lebo to asi nechápete. ak je toto podľa vás zaujatá obhajoba F3, tak sa pozrite na bezbrehé kydanie na F3 niektorých z vás. Ja som sa nikdy nezastával F3 viac ako starých falloutov. Staré sú pre mňa lepšie, a hral som ich každý diel zo štyrikrát. Tak sa len ďalej hrajte na herných intelektuálov. Ak si myslíte, že každý, kto s vami slepo nesúhlasí, je váš nepriateľ, tak je mi to ľúto | |||
Autor: JaW | Odesláno: 21:25, 4.3.2010 | ID: 524da6 | Nahlásit Vaultmasterům |
Aha, takže ty seš ten nad věcí, co všechno chápe a co sem přišel situaci zachránit, nastavit laťku tam, kam až můžeme kritizovat Failout 3, protože všichni ostatní jsou blbci a potřebují s tím pomoct. Seš tady, abys udržoval rovnováhu světa, zabránil zničení vesmíru, seš jin jang ve světě Falloutů, přišel jsi nás zachránit 8-) | |||
Autor: Shoggot | Odesláno: 21:44, 4.3.2010 | ID: 6fbf8c | Nahlásit Vaultmasterům |
Pokud se vám opravdu tak strašně nelíbí, jak se zde o Falloutu 3 píše, založte vlastní fansite, kde se o něm bude psát dobře. So easy. Je přece jasné, komu je madbrahmina určená. | |||
Autor: meehail | Odesláno: 21:45, 4.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
len si kľudne zveličuj, ja tu len vyjadrujem svoj názor. Ale uznaj, že výroky typu "F3 nemá s rpg naprosto nic společného a kdo tvrdí že ano je barbar a mělo by mu býti odepřeno plodit potomstvo." (Sius) sú detinské a prehnané... | |||
Autor: Carlos | Odesláno: 21:56, 4.3.2010 | ID: 7eb478 | Nahlásit Vaultmasterům |
meehail: A co se ti na větě ,,F3 nemá s rpg naprosto nic společného..." zdá nepravdivého? Naprosto to vystihuje situaci. Kvalitativní hodnocení lidí, kteří mají opačný názor, je vedlejší. Avšak za stěžejní část souvětí se hrdě postavím. | |||
Autor: smejki - meehail | Odesláno: 21:57, 4.3.2010 | ID: 513b6e | Nahlásit Vaultmasterům |
svět není fér a člověk vždy bude tíhnout k extrémům a hyperbolám, protože býti "in between" nic neřeší. To je jako koupit si F3 je proto, že je Fallout, i když vím, že je to srajda. Podobná věc se teď děje s C&C. Spousta lidí, říká, že si to koupí, protože je to CaC, ale že zároveň ví, že bude poslední díl o hovně. In between. CaC fandové se mohou alespoň opřít o informaci, že CaC serie bude ukončena. Falloutáři musí být slyšet, musí řvát, aby přehlušili nudný šum okolo, proto je bahnitost F3 přeháněna. Sice si za svými 7/10 pro F3 stojím, ale další takový Fallout nechci a nekoupím. btw k FNV vzhlížím s optimismem. | |||
Autor: Sius | Odesláno: 00:18, 5.3.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
2 meehail: Musím říct, že meleš strašné máčky. Nikoli proto, že bych se cítil uražen, ale věty typu "...Fallout 3 může být označen za RPG, protože nemá konkurenci. Ano, pak tu jsou ještě tituly jako Witcher, ale ty nemají tradici a ani dostatek pozornosti..." Co z toho tedy soudit? Pokud je hra jednookým mezi slepými může se dle tebe hrdě vydávat za něco čím není. Ovšem zapomínáš na fakt, že když se kolem mihne někdo s oběma očima otevřenýma, nezachrání ji ani pytel přes hlavu. Navíc situace na poli RPG zdaleka není tak špatná, aby tu byla nějaká krize žánru. Stačí zaplavat mimo vody hlavního proudu a o kvalitní počin není nouze. A co mě úplně dorazilo, tak byl tvůj styl jakým si zametl pod koberec Zaklínače, jako by šlo o něco méněcenného. Hold to nehrajou kámoši ze školy, tak to musí stát za hovno, no ne? Tebou zmiňovaný Planescape byl popravdě pomalu propadák co do prodejnosti, přitom jde o legendu, která nechala nedotčeného jen málokoho z těch co ji hráli. A k mému postoji vůči F3 jen už dodatkově. Co je podle tebe největší plus F3? Příběh? Rozhovory? Vývoj postavy? NPC? Lokace? Grafika? Rozebrat F3 na jednotlivé pixely a zase složit zpět, tak zjistíš, že v něm není ani náznak hloubky. Vše jen proto aby bylo a dohromady hra nefunguje ani jako FPS ani jako RPG a ani jako mix. Spíš jako celkem povedený simulátor vybuchování hlav. Na ničem jiném si totiž autoři nedali tak záležet jako na tom, kolik hektolitrů krve se rozcákne po dopadu plyšového medvídka na supermut.. ehm orkovu hlavu. | |||
Autor: meehail | Odesláno: 08:51, 5.3.2010 | ID: 613f10 | Nahlásit Vaultmasterům |
mlel som ešte nejaké iné "máčky"? Lebo tieto nie sú moje. Witchera som hral a bol skvelý. P:T je u mňa asi prototyp kvalitnej RPG, aj keď v súčastnosti si radšej prečítam tú fan knihu, kde niekto zakomponoval väčšinu deja a boj zatlačil do úzadia, pretože nemám čas opäť sa venovať P:T naplno | |||
Autor: Sius | Odesláno: 13:09, 5.3.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Sorry, chyba při ctrl+c/v. Patřilo Melichorovi... podobné nicky a fópá je hned na světě. Ale k tvému komentu na můj názor na F3 jak pravil Carlos stěžejní část je vystihující a onen dovětek aka hodnocení F3 fans je čistě jen můj osobní názor na osoby uznávající tento herní paskvil jako kvalitního nástupce série. Ergo z tvého komentu "sú detinské a prehnané..." soudím, že si hodnotil právě onen dovětek, který je naprosto irelevantní a hlavní část aneb ono "nebytí F3 RPGčkem" jsi ignoroval. | |||
Autor: Melichor - Sius | Odesláno: 15:55, 5.3.2010 | ID: 51fc66 | Nahlásit Vaultmasterům |
ach zas mám tu potřebu se bránit, byť vlastně nejsme ve při... Ano, podle hodnocení(nadnesených, podplacených atd.), které recenzenti obdařili F3 soudím, že je RPG žánr v úpadku. Kdysi dávno vyšla recenze na BG ve score a hned v další čísle se omlouvali a připlácli raději 10/10, protože Ice ji pořádně prošel a cítil, že BG je něco výjmečného. F3 nafasovala rovnou téměř všude 9-10/10. To je velebnosti k zblití a zajímalo by mě kolik recenzentů by tomu dala retrospektivně kdyby Beth se Zenimaxem krachly :o). Tohle je novinka o F:NV a ne diskuzní fórum, tak tu nebudu rozvádět to, že se mi Witcher líbil, ale jeho propagace byla téměř žalostná. O P:T prosím pomlč, protože jsem byl vlastníkem třetí kopie v ČR, hned jak ji v Kamelotu vybalili z krabice, dříve než ji Gamestar prakticky věnoval tři čísla. Navíc pro mě zůstává nejlepším a dosud nepřekonaným RPG(a přiznávám, že jsem nejednou využil exploitu s polštářem u hrobníka, abych si otevřel dialogové možnosti v Toweru) a diskuze na tehdějším BW byla tehdy ještě přínosná =). A mimochodem, když už mi částečně kážeš o grafice, tahle hra má ještě jednu výsadu! Kde jinde najdete renderované animace kouzel? Můj první Meteor showeru mě dostal(stejně tak i Kanón z Mechanu, byť to byl jen in-game shot). A dle mého největší přínos F3? Tady si na mě JaW, který mě stále považuje za pubertálního F3 fana, smlsne. Díky F3 licence žije, mluví se o ní, diskutuje se a hádá se. Dle mého je licence ve špatných rukou(raději Bioware), ale nepopiratelně žije. A díky tomu může vzniknout F:NV od starých vlků a já pevně věřím, že vrátí Falloutu jeho ošuntělost, zkázu, strach z radiace, morálně svízelné situace a možnost ovlivnit svět kolem sebe svým stylem, ne jako loutka na provázcích. Btw: jen tak pro moji smělou potřebu si rýpnout: s kolegy ve své "škole" řešíme jak znázornit stochastické procesy, které jsou stacionárně ergodické nebo neergodické v biosignálu a jak to vypočítat s přesností pro EMG(schválně zda to vygooglíš =D). Času na paření je méně :P. To JaW: Myslím, že vidět jak ke Sarevok "poskakuje", když přichází poprvé lesíkem a pak jedním máchnutím krvavý splash po celé obrazovce, když zabije pana G(který neměl helmu, která by odvrátila critical hit), tak si kupuju letenku do Státu a vyrážím na lov :o). | |||
Autor: Sius | Odesláno: 17:13, 5.3.2010 | ID: 6f99ae | Nahlásit Vaultmasterům |
Recenzenti mají připravit ochutnávku očekávaného pro ostatní, kteří se jejich recenzemi můžou řídit nebo nemusí. A když je recenze zkreslená ať už kvůli zaujatosti recenzenta nebo snad kvůli podplácení, je zbytečné se ji věnovat. Celkově recenze je třeba brát velice nalehko a už vůbec ne na nich stavět nějaké závěry bez vlastních zkušeností. Názor většiny se často může shodovat s mým vlastním, ale nespokojím se s ním jen proto, že je to ostatním po chuti. Co do úpadku, tak se možná týká aktuálního vývoje, kdy jsou hry kratší, povrchnější, akčnější a za každou cenu se snaží šokovat. Ale proč bych měl tíhnout na nové tituly, když je tolik skvělých her už dávno na světě. Prokousat se jima by jednomu zabralo pěkných pár let a věřím, že za tu dobu někdo vypotí nové a kvalitní RPG, které bude stát za ty prachy. Propagace nebo nulová komunita kolem hry je to poslední co bych jí připsal jako mínus a míjet hry jen kvůli tomu by bylo ehm... tupohlavé. A s P:T můžu jen souhlasit, ale to nemění nic na tom, že to byl prakticky neznámý titul, který si proklestil cestu na piedestaly díky své epic-čnosti (jiný výraz mě nenapadá). A takových titulů si cením sakra víc než něčeho, co se opaluje na výsluní díky jménu a hype reklamě. Jinak ta část o plusech u F3 je zase spíš pro meehaila (jak jsem psal, měl sem vás za jednu a tu samou osobu => bordel). Ale když už píšeš, tak zareaguju. Zatím F3 dokázal akorát oživit mrtvolu, ale místo "spasitele" nám tu vzmrtvýchvstanul hnijící ghoul. Možná tento pohled změní právě FNV, ale po fiasku s F3 a dalších vlnách zklamání v podobě DLC, člověk ztratí nadšení. EMG - Elektromyogram? Hmm tu to zavání nějakou voodoo vědátořinou. Není to nějaké měření mozkových signálů či něco podobného? S tímto to na mě zkoušeli ve špitále ale krom mého znaleckého přikyvování si z toho rozhovoru nepamatuju nic. | |||
Autor: JaW | Odesláno: 19:58, 5.3.2010 | ID: 605510 | Nahlásit Vaultmasterům |
Melichor - haha, jaks přišel na to, že tě považuju za puboše? Naopak si myslím, že to máš v hlavě dobře srovnané, jako málokdo tady. | |||
Autor: Melichor | Odesláno: 21:34, 5.3.2010 | ID: 51fc66 | Nahlásit Vaultmasterům |
Last strike: Recenze na F3 někdo někdy bral vážně(nemluvím o preview, kde jsme tu všichni hltali každé slovo)? Dříve se člověk sice dozvěděl, že dotyčný má moc rád kozlí prdele a hře bylo věnováno asi půl strany, ale mělo to štávu. To lezení doprd*le vydavatelům, distributorům, prodejcům(Ani za dob hlubokého temna jsem nikdy nešel do JRC, ale raději o krok dále do Kamelotu, kde zavedli tehdy v ČR revoluční prodej a nakup) je už dávno na mě moc. Dříve jsem kupoval časopisy kvůli obsahu na papíře, ale dnes jen kvůli hrám, které by mě bolelo stahovat nebo kupovat samostatně, když to tu mám v tenkém obalu na dvou plackách i obvykle s mody. Mám ten pocit, že kvalitní RPG skončí tam, kde kvalitní adventury. Téměř každý jejich hráč vzlyká nad tím, kde je vyvážení Return to Darkness nebo Broken Sword v dnešní době a sám truchlím, že LA už nedělá podobné věci jako Grim Fandango. My RPG hráči máme štěstí... máme Bioware a u toho pevně věřím, že nás i nadále bude zásobovat ne takovými perlami jako BIS, ale velmi delikátními lahůdkami které, po zvyku na novou chuť, sežereme i s kostmi. A strejda Blizz nám taky občas za pár let nadělí pořádnou zábavu na pár dní. Stále také čekám, které studio konečně ponese pochodeň s Bioware, protože Obsidian je většinou v roli sidekicka a jeho tvorba je taková nahoru-dolu. Nikdy jsem na F3 neplivnul, ale ani nevychvaloval. Já to beru jako konzolovou záležitost(podobně jako Halo), která se náhodou ocitla na mé stanici. Po projetí, jsem udělal tlustou čáru mezi F1, F2 a F:T(oh ano, taktické bitvy v prostředí Falloutu, byť s trochu divokým příběhem můžou být zábavné) a F3 a FO:BOSem. O EMG nejde, jde o následné čtení z výsledné křivky(výpočet, které části jdou použít a které ne, díky arfaktům, atypičnosti atd.), které je trochu náročnější na jednoduchché vysvětlení, viz. hned první odkaz v Googlu:"http://slon.fsv.cvut.cz/~kubin/crady/html/node5.html" to Jaw: morologický ;-P. No tak stejně už se stěhujeme do nové novinky, díky, že se aspoň máme o čem do podzimu bavit... Keep it up :o) | |||
Autor: Amaroun | Odesláno: 10:05, 6.3.2010 | ID: 41aaaa | Nahlásit Vaultmasterům |
To Melichor : Vazne povazujes Bioware za nejlepsi reseni ? Ja mam neblahej pocit ze by to dopadlo uplne stejne jako Dragon age > vsude sama koridorovitost , tak si Fallouta predstavit nedokazu...... Jinak Zaklinac propagaci nemel byla to taky prvni hra studia ..... Ale proprazila uspesne i na zapade .. napriklad v GB se zacali tisknout Sapkowskiho knihy ...... |