Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


ARCHIV - ŘÍJEN 2005

-zpět-


31.10.2005 . . . Screenshot měsíce... už zase


Screenshot měsíce... už zase: No jo no… poprvé za X let měním nadpis… chce to změnu :) Vyhrál nám Beholder se svým obrázkem Frank vs. Reno... ale rozdíl byl pouhý jeden jediný hlas, takže gratulace, takhle těsné to snad ještě nikdy nebylo. No, soutěž už jsem zanedbával hooodně dlouho (a nejspíš dál zanedbávat budu, protože nemám teď na stránky skoro vůbec čas :(((( ) takže se nám toho sešlo vícero, nad jsem na nic nezapoměl… prvním soutěžícím je WDRat a screen Kanibal, druhým nováčkem je Hawkey a screen s názvem Pilot no a posledním staronovým soutěžícím je Necromancker se scrénem který se zove Kdo hledá najde. Tentokráte jsou to opravdu screeny jako screeny, ty úpravy jsou velice drobné… takže jsem zvědaf, kdo vyhraje. Hlasovat můžete zděs. RATMAN

28.10.2005 . . . Postapo s náklaďáky   -   Staré koncepty


Postapo s náklaďáky: takhle by se dala ve stručnosti charakterizovat nová hra, chystaná ruským vývojářským týmem pod názvem Hard Truck: Apokalypse. Doslova s v ní převtělíte do těžce obrněného a vyzbrojeného náklaďáku, který křižuje území zničené dávnou potopou. Hra obsahuje RPG prvky, zastoupené hlavně hledáním nových a lepších zbraní a plátování svého kovového mazlíčka. Ty získáte buďto z kouřících trosek svých oponentů, nákupem od sběračů staré techniky nebo odměnou za splněné questy. Více informací + pár obrázků z chystané hry najedete zde... petruschka

Staré koncepty: Pár více méně hrubě nahozených konceptů se objevilo na stránce NMA. Pro nás fallouťáky mají nejen historickou, ale i nostalgickou hodnotu, jelikož se jedná snad o vůbec první obrázky k Falloutu. Prohlédněte si tedy chlapa v kožené zbroji, hajlujícího Pip Boye, náklaďák a nakonec hlavu doktora Morbida . petruschka

23.10.2005 . . . Povídka


Povídka: Ratmamahatma: Blaniční rytíři: ( D ) Tato velice dlouhá povídka je o hrdinství a dobrodružném putování pro záchranu poválečné komunity. . Je vidět, že R.H. opravdu umí. Dialogy jsou uvěřitelné a akce čtivá. Narozdíl od spousty jiných textíků je z tohodle příběhu cítit opravdový fandovství a to sou body nahoru. Párkrát se sice objeví náznak klišovitosti a některé humorné vsuvky vypadají jakoby navíc. Nejde ale zas o nic neodpustitelného. Autor by však pravděpodobně neprohloupil, kdyby tolik neroztahoval výklady dějiných reálií na úkor děje. Celkově se ale nedá nic většího vytknout. Blaničtí rytíři jsou jedna z těch povídek, ze které si sice nic nevezmete, ale při jejím čtení se budete skvěle bavit. Jelikož mě mimo šitu potencionálně napadají názory pro všechny tři varianty, rozhodl jsem se přišít podle mě zasloužený TIP a nechal bych na fóru, jak se k povídce postaví. - Toliko externista Hamster. Osobně jsem kdysi četl první verzi onoho díla a s Hamiho názorem nemám konflikt.
Dále, pokud jde o povídky, vězte, že anketky ke každému dílu se ruší, neboť nemají valnou vypovídací hodnotu a mnozí si pouze trénují ukazováčky na libovolném hodnocení. Máte-li naléhavou potřebu sdělit ostatním jak se vám dílo líbí, jděte se pod to podepsat do fóra. Harley


21.10.2005 . . . Povídka: Žít se musí


Žít se musí: nejenom Šerifem živ je člověk, a i já občas napíšu nějakou tu Obecnou falloutí povídku. Bohužel ji většinou zveřejním až v době, kdy již na stejný nápad přijde někdo jiný. To je tak trochu případ i tohoto dílka. Nemá žádnou výraznou pointu a není to potrhle humorné, ale pokud vím, neobsahuje žádnou (gramatickou, faktickou, stylistickou ani slohovou) chybu. Což je si myslím víc, než můžeme čekat od mnohých jiných povídek.
Ještě k tomu spoždění. Tahle povídka vznikla za pochmurných podzimních večerů. Za loňských podzimních večerů. Takže si naplánujte trochu času na příští Velikonoce, to vyjde můj Šerif 21 :-) chekotay


19.10.2005 . . . Hamster vs. Shit.us


Hamster vs. Shit.us: Nebojte, bude to pouze boj o vaší přízeň. Rozhodnete se nejprve přečíst nové dílko Hamsterovo nebo Shit.usovo? Oba nepochybně mají své fanoušky, které se rozhodli potěšit nejnovějšími výtvory. Shit.us: Pomsta hadr: ( A! ) (Pokračování Letního večera - kterak to všechno vlastně dopadlo.) Hlavní číman týhle story si je po předchozích událostech zatraceně jistej svojí nesmrtelností a tak se může s klidnou hlavou vrhnout do místnosti, kde už na něj za standardní sadou krycích převrácenejch stolů (zaručeně neprůstřelná dřevotříska), křesel atd. čeká partička Bishop's záporňáků. Ale co by to bylo za hrdinu bez rajcovní postapo Larry Croft po boku, protože - co si budem povídat, s vidinou posthrdinskýho oslavnýho dovádění se to bojuje daleko radostněji. Jestli bude nakonec zloba nízko zavěšených Desertů, rambo nožů a opakovacích brokovnic k něčemu dobrá si už přečtěte sami… Málem bych zapoměl dodat - na Shit.use to neni špatný, jináč se plácáme pod průměrem.
Hamster: Mrtvej hrdina, dobrej hrdina: ( H! V ) (Story dvou typických průzkumníků z vaultu, kteří, jako již mnozí před nimi, mají za úkol obstarat vodní čip. Sledem okolností se dostávají až k fanatickému vůdci všech hrdinů s šílenými plány…) Další z příběhů založený na absurdních situacích, obsahuje standardní dávky hrdinství, blbosti, krve, mutantů, průzkumníků, vaultů, vodních čipů a tak vůbec všeho, čím správný Fallouťák žije. Pokud jde o styl - bylo-li by dílo zfilmováno, určitě by v tom hrál Leslie Nielsen, chápete? Doporučuji všem, minimálně TIP za nápad a skvělý styl.
Harley

15.10.2005 . . . Chtěli jste soutěž? Máte ji mít!   -   Problémy fóra   -   Komiksové stránky MK II   -   Další Harlyho povídka


Chtěli jste soutěž? Máte ji mít!: Když končila minulá soutěž, slíbil jsem vám, že brzy spustíme soutěž další, leč brzy už bylo a teď je stále vymeteno po pěšině. Nuže dobrá, uděláme tedy soutěž novou, co říkáte? Ale pozor, tentokráte to bude o něčem trošičku JINÉM než jste zvyklí. Po konzultaci se zbytkem osazenstva jsem se rozhodl, že nová soutěž bude jakýmsi experimentem, který by se v případě úspěchu mohl stát jakousi tradicí. Co to slyším? Že už nemám kecat a jít rovnou k věci? Hele co je?! Počkejte přeci! Já vás mám rád a chtěl jsem se jen vykecat:) Dobrá, nechme těch blbinek a pojďme jak se tak říká rovnou na to, ať to stojí za to. Takže jak asi dobře víte, máte a využíváte možnosti nám posílat svoje příspěvky a my je zde uveřejňujeme. Posíláte nám různé články, návody, mody a jiné downloady, zajímavosti... zkrátka spoustu různých zajímavých věcí, za které získáváte jen bezmeznou vděčnost komunity a také trochu té slávy :) V některých případech jsou ale vaše příspěvky opravdu velice kvalitní a stojí vám za ně dát i něco na víc. A teď se právě dostáváme k tomu o čem to vlastně bude... věřte nevěřte, O NIČEM! :) Tentokráte se nebude jednat o nějakou soutěž na dané téma, ba dokonce se nebude jednat o nějakou soutěž s evidencí účasti či pevným a pravidelným schématem zveřejňování příspěvků. Tato soutěž je totiž jak bych to nazval... transparentní. Zkrátka- jedeme stále jako dosud, posílejte nám svoje příspěvky jako dosud, jedinou změnou však bude to, že na konci roku (respektive začátkem nového) se všichni sejdeme, posadíme se a probereme příspěvky, které členové naší Falloutovské komunity vytvořili a poslali. O těch nejlepších pak zahlasujeme a ten opravdu NEJ NEJ NEJ, jehož příspěvek bude mít pro komunitu největší přínos nebo bude pro komunitu největším přínosem právě on, bude odměněn. Takže ještě jednou, aby to pochopil i tamten Ferda v zadní lavici: Každý, kdo pošle nějaký vhodný příspěvek (např. návod, článek, rozbor, rubriku, download, mod atp. zkrátka cokoliv) bude brán jako soutěžící, na konci roku budou všechny tyto externí věci vyhodnoceny a ten člověk/mutant/ghoul, který komunitu obohatí nejvíce získá odměnu v podobě komletního vaultu šílené brahmíny + CD s bonusovými downloady + CD s Fallout hudbou. A pokud se tato soutěž ujme, můžeme ji pořádat klidně každého čtvrt roku... zkrátka něco jako 4x rychlejší Oscaři... ale raděj tomu říkejme třeba Zlatí PIP-BOYové :) Ti bystřejší z vás si asi spočítali, že konec roku, teď a údaj čtvrt roku nějak nehraje, že? No je to proto, že jsem to měl už jaxi namyšlené dlouho, ale jsem momentálně tak vytížen, že nestíhám, čili napravuji až teď a tudíž oznamuji, že se začalo počítat už od 1. řijna :o) Ufff, co dále? Ano, další bod programu- asi sami uznáte, že nemůžeme počítat všechno stejným metrem, proto jsme naznali, že některé z forem příspěvků budeme muset v rámci zachování objektivnosti hodnocení vyškrtnout, takže- nebudeme počítat povídky a dosavadní soutěže (screen měsíce, masový hrob atp.), ty jsou jaksi mimo. Ten talent ke psaní má přecejen každý poněkud jiný a tak by tento systém naddržoval někomu, kdo umí opravdu dobře psát povídky. Dále, což spíš bude platit do budoucna, se z tohoto systému vyjmou příspěvky do tradičních soutěží, protože co si budem povídat, není nad klasiku a vánoce jsou za dveřmi, že... :o)
No, rozepsal jsem se tak moc, jak jsem původně nechtěl, takže už to zapíchnu, ale ještě musím dodat- stránka k soutěži i s fotkami cen bude zveřejněna během tohoto měsíce (připomenu) a také vás musím předem upozornit na jednu velice důležitou věc (i když podle mých zkušeností asi marně): V žádném případě nepočítáme kvantitu, ale kvalitu. Prosím nesnažte se nám posílat kvanta výtvorů, je to zbytečné, nechceme, aby se soutěž zvrhla právě tímto směrem. Jejím účelem je podpořit vaši tvořivost a obohatit tuhle komunitu zase o něco víc. Z tohoto důvodu budeme příspěvky o trošku více hlídat, aby se náhodou nestalo, že se tahle stránka zahltí tunou nicneříkajících nezáživných věcí, zkrátka jak říkám- jde tu o kvalitu. Toť vše, ROZCHOD! :) RATMAN

Problémy fóra: Tak asi už to víte- dnes nám někdo nebo něco shodilo fórum a to házelo celý den kritickou chybu. Po prohlédnutí jiných fór na WZ a mého projektu využívajícího stejnou databázi jsem naznal, že se s největší pravděpodobností nejedná o chybu WZ (a pokud ano, tak pravděpodobně stejně odpravila fórum na dobro) a pod tlakem nedočkavých kecálků, kteří byly bez své denní dávky fórování naprosto ztracení jsem sáhl k totálnímu přeinstalení fóra. Bohužel sice se mi instalace podařila, ale databáze pořád zlobí chvíli to jede, chvíli ne a netuším co s tím. Na obnovu fóra si budete muset nějaký čas počkat, protože než to vše rozchodím a vrátím do původní podoby bude jak se zdá dost dlouho trvat. Nehledě na to, že teď nebudu mít déle než týden čas a práce bude docela hodně, protože jsme přišli o všechna data :( jediné pozitivum na tom je, že fórum už opravdu nutně potřebovalo vyčistit… takže WZ či hacker to vyřešil za nás (No co je? Neříká se přece- všecko zlé je pro něco dobré?:) RATMAN

Komiksové stránky MK II: Přátelé, nějak asi stárnu a senilním... nebo je to tím, že nevím kam dřív skočit a hlavu svou smočit? O co že to vlastně jde? No o to, že jsem při své minulé aktuálce zapoměl dodat, že jde o komiksové stránky WDRata, který se rozhodl, že nové komiksy bude postovat i tam, takže kdo máte zájem si něco postapo obrázkového přečíst, zamiřte tam, od minula se tam hodně věcí změnilo k lepšímu. RATMAN

Další Harlyho povídka: Napsáno v rekordně krátké době, zrecenzováno nezávislým externistou. Harley: Svět zničen.: ( P ) Krátká věc o chlápkovi, co jde ve stylu Dvanácti opic prozkoumat povrch poválečnýho města. Děj se nezdržuje s oklikama a jen za pomocí popisných kudrlinek směřuje k vyvrcholení. Hárlejův rozvleklý styl do toho skvěle padne, takže povídka není ani příliš nudná, ani moc zbrklá. Dobře se čte a má nevyšumělý závěr - sedmička. Hamster

14.10.2005 . . . Povídka


Povídka: Blackhand Thor: Legenda ožívá: ( v ) (Příběh ze slovenské varianty Blaníku, aneb kterak přežít válku pěkně u ledu...) Řekněme, že se nejedná o nic, co by nějak výrazně zaujalo ať už dějem, stylem nebo nápadem. V důležitých pasážich příliš stručné, příliš typické. Viděl bych to na horší průměr vezdejší... Harley

13.10.2005 . . . Postapo-komiksové stránky


Postapo-komiksové stránky: Poslední dobou tu sice máme pěkně překomiksováno, leč věřte-nevěřte, existuje přímo česká stránečka, která je na postapo komiksy zaměřená. Najdete ji na adrese http://postapocomics.wz.cz a každý milovník komiksového úpadku civilizace si tam přijde na své. Obzvláště zajímavý je tento kousek, který je navíc zcela v češtině :) No… nicméně doufám, že se na komiksy které máme u nás nevykašlete a budete si je i v budoucnu číst :o)))) RATMAN

12.10.2005 . . . Nová Harlyho povídka


Nová Harlyho povídka: Zrecenzováno nezávislým externistou. Harley: Svět je mizerný místo pro smrt...: ( P ) Neprůstřelně hustej motorkář jede pustinou, tváří se děsně cool a pozoruje východ slunce. Tak takhle nečekaně začíná Hárlejův novej doják. Zase ale nemyslete, že povídka je určená jen pro líný cyklisty. Kluci si užijou krve, holky si zabrečí a ti ostatní se aspoň pobaví. Příběh je sice celkem jednoduchý, ale zato popsaný z více stran, kdy se nitky děje proplétají, až se nakonec sloučí ve finále. Atmosféře napomáhá i suchý a rozvleklý styl vyprávění, který vás nenechá na pochybách, že všechno je opravdu hrozně v prdeli... :-) Hodně dobrá věc. TIP za dojem. Hamster

11.10.2005 . . . Povídky   -   Oprava (?) překladu komiksu


Povídky: Imperator: Válka. Válka je stále stejná - Poslední povinnost: ( A V ) Skvělé zakončení Impyho trilogie o velké válce. Příběh má nejen krásný námět zapadající skvěle do F světa (resp. před), má i spád, psychologické momenty hlavních postav, dobrý styl a vůbec... Potěšení číst. TIP.
A jak sem slíbil, přidávám devátý díl Příběhu Shit.use, tedy lahůdky pro opravdové znalce... ::směje se:: Harley

Oprava (?) překladu komiksu: Mad Eyemu se nelíbil WDRatův překlad komiksů, takže se rozhodl, že provede překlad vlastní, přesnější. Na podporu svého tvrzení mi dal možnost shlédnout i anglické originály, abych mohl porovnávat a musím mu v mnohém dát za pravdu, především v tom, že WDRat občas nedodržel správný slovosled a někdy přeložil věci malinko odlišně, takže jsem se rozhodl, že překlad komiksu Gone With The Blastwave doplním tím od Mad Eyeho. NICMÉNĚ neodpustím si také výtku- překlady jsou velice, velice STROHÉ, i když věcně správné a přesné, neubráním se pocitu, že jde zkrátka jen o mechanický překlad- bez jakéhokoliv citu a kreativity, který má naopak WDRat a tak jsou mnohé jeho hlášky takové… peprnější. Zkrátka asi takto- oba překladatelé mají svá plus i mínus, WDRat udělal pár kiksů ve formulaci českých vět (+ nějaká ta chybka překladu), Mad Eye naproti tomu zabil pár slušných hlášek (+ nějaká ta chybka). Inu, takže nastává otázka co vlastně s tím? Návrh bych měl- doporučil bych, aby se oba spojili (popř. přibrali do týmu ještě někoho) a tvořili společně, přičemž by se snažili vzít ze své tvorby jen to nejlepší, pak by mohl vzniknout kvalitně přeložený komiks, který by vyhovoval všem. Zatím jsem to vyřešil tak, že na stránce komiksů jsou obě verze překladů, obrázek si udělejte sami a klidně napište svůj názor k nám do fóra (téma komiksy je pod cokoliv), po čase jednu z verzí necháme. Doufám, že se kluci dohodnou a nebo se někdo při překladu k WDRatíkovi přidá, protože skvělých komiksů, na které tenhle Fallouťák sehnal překládací svolení je ještě dosti... RATMAN

9.10.2005 . . . Další komiksový nářez!   -   Rozhovor s Taťkou šmoulou madbrahmíny:o)   -   Povídky


Další komiksový nářez!: Dnes to je obzvláště šťavnaté! WDRat přeložil další díl Post-nuke komiksu, druhý díl nese název Útok za zálohy a je to opravdu velice dobré. Druhý komiks se jmenuje Gone With The Blastwave a je to 6ti stránkové vyprávění o dvou vojácích, kteří přežívají v postapokalyptickém světě, také skvělé počteníčko. Asi jste si všimli, že odkazy vedou pouze na první stránky, je to proto, že celkově je nových obrázků něco přes dvacet a tak sem nechci házet stránku po stránce. Listujte tedy na stránce komiksů. RATMAN

Rozhovor s Taťkou šmoulou madbrahmíny:o): Co že to zas žvatlám? Eeee… no, samozřejmě se vám musím pochlubit- minulý týden jsem byl naprosto na roztrhání, z každého temného koutu na mě vyskočil nějaký bulvární fotograf, z každého zákoutí se na mě s poznámkovým bločkem či diktafonem vyřítil novinář a televize předhazovali své nabídky k natočení exkluzivní reportáže o mé ctěné maličkosti! :o) No dobrá, možná to teda takhle nebylo, každopádně faktem je, že jsem byl vyzpovídán Davidem Marákem, který obstarává rozhovory pro BW-planet. Rozhovor se samozřejmě týkal Falloutů a našich stránek, takže koho tyto témata zajímají, může zamířit přímo semhle :) RATMAN

Povídky: Začněme poslední ze série Snikchových povídek: Cesta ven: ( D ) Rozsáhlý příběh o první výpravě z uzavřeného vaultu... Tak tohle je hodně hodně rozvláčné, tedy aspoň první třetina, kdy se výprava pořád ještě připravuje na vylezení z vaultu. Kdo nemáte odpoledne co dělat, čtěte...
Kdo chce něco kratšího, je tu pokračování Bloody Mireho povídky Smrt je jen začátek (dovolil jsem si český překlad...)
A na závěr dnešní aktuálky ještě jednu krátkou - PsiCho: Liga šampiónov: ( V ) Příběh začíná vyprávěním chlápka v cele smrti, který se z ní nakonec dostává, aby toho ještě spoustu zažil... Vypadá to na jednu z těch povídek, kde se toho na dvou stránkách stane tolik, že je to dost zmatek, ještě k tomu v cizí řeči :) Něco pro silné žaludky... Asi uznáte, že SHITy jsme dávali i za lepší věci.
Harley

7.10.2005 . . . Badlands: Zonetripper


Badlands: Zonetripper: WDRat je jak se zdá, Falloutem naprosto postižený, protože učinil docela zajímavý oběv, posuďte sami: Na stránkách www.badlands.dk jsem objevil velmi zajímavou on-line (ale ne multiplayerovou!) hru. Jedná se o postapokalyptické RPG. Celá hra pracuje ve Flashi. První co mě udeřilo do očí bylo vysoké rozlišení 1024x768 a hezká grafika. Hra je ne nepodobná Falloutu a Wastelandu. Zatím je to jenom beta, takže jde si jenom vytvořit postavu a cestovat po světě ,zapásit spotvorama a obchodovat. Questů si tady zatím moc neužijete. Přesto se autoří dušují, že to dokončí (chm chm). Souboje probíhají na tahy, táhnete Vy a pak váš soupeř. Žádné akční body se nekonají. Základní vlastnosti při tvorbě postavy jsou 4 síla, rychlost pohybu na mapě, inteligence a nakonec životy. Můžete si taky vybrat obličej a životopis vašeho charakteru-plynou z toho určité výhody a nevýhody. Celkem jsou zde asi 4 místa jako Salem a nějaký Vault. Nepřátel je tu poměrně hodně. Cestování na mapě probíhá jako ve Falloutu. Autoři slibují do budoucna zasadit příběh do Evropy konkrétně od Polska až do Holandska. Slibují taky víc dopravních prostředků od školního autobusu po motorku. Hru můžu jedině doporučit, protože je velmi chytlavá a velmi evokuje Fallout.
No, já bych na rozdíl od kolegy WDkrysáka tak nadšen nebyl, hra sice vypadá zajímavě, ale je na ní ještě moře, moře, MOŘE práce... hrát se už sice dá, ale... na dlouho to nevydrží. Doufejme, že se plné verze někdy dočkáme :) Jo, málem bych zapoměl- ještě pár típlých obrázků od WDRata: (1. úvodní obrazovka, 2. charakter, 3. obchod a 4. souboj). WDRat a RATMAN

4.10.2005 . . . Něco ke čtení...o Van Burenu  -   Resurrection update


Něco ke čtení...o Van Burenu: Stránka NMA získala další várku designových dokumentů zrušeného F3 od Black Isle. Musím říct, že zvolili opravdu geniální strategii postupných průsaků dostupných F3 materiálů. Na poli Bethesdy a jejího Falloutu se nic neděje a ještě dlouho ani nebude, a něčím své čtenáře zásobovat musí, že...
Školka: zázrak předválečené vědy. Jedná se o samoobslužný ekologický systém, ukrytý v hlubokém kaňonu. Najdete zde bohatou sbírku předválečné fauny a flóry.
Přehrada Hoover dam: v časech před válkou byla přehrada zdrojem obrovské energie a nyní by nad ní ráda převzala kontrolu NCR. Technologie Hoover damu by předčila i tu, kterou disponuje Bratrstvo Oceli a tak není divu, že v době vzrůstající tenze mezi oběma organizacemi si na ní NCR brousí zuby.
Kosmické Centrum Bloomfield: Bloomfield kupodivu přežilo atomovou válku – aspoň z větší části. Díky jeho lokaci v zastrčeném koutě Arizony jsou jediné opravdové škody způsobeny počasím a časem. A také jeho současnými obyvateli.
Bomb-001: finální lokace hry. Velká, kruhovitá stanice, schopná odpálit 24 nukleárních střel. V současnosti disponuje jen osmi bombami. V prostorách určených pro život, rekreaci i lékařské ošetření může žít až 6 lidí. Odtud může hráč odpálit bomby nebo se také pokusit je zastavit.
Abych nezapomněl, objevil jsem jeden zasunutý screenshot , který se politicky korektní soudruzi z NMA patrně báli dát do aktualizace na hlavní stránce :) btw. pěkně hnusná mužatka :-/ petruschka

Resurrection update: Takže lidičky a lidičkové, jelikož od poslední aktuárky tohoto MODu uběhlo už drahně měsíců, bylo na čase zase dát o sobě vědět a zrekapitulovat některé menší změny, které se za tu dobu udály. Více se dozvíte přímo na stránkách MODu. RATMAN

3.10.2005 . . . Povídka: Historky šerifa ze Shady Sands č.18 - Dva dny v Denu


Historky šerifa ze Shady Sands č.18: Bojím se o svůj život. Pomalu již ani nevycházím ven. Strachuju se jít kolem okna a v noci se budím, zborcen smrtelným potem, při každém šoustnutí. Ano, je to tak. Spozdil jsem se s dalším dílem Šerifa a kolega Ratman již brousí kolem mého bytu se sekerou v pařátech...nic nepomůže maskování, poznal mě, dokonce i když jsem se oholil! Ano, až k tak zoufalým činům mě tato situace nutí, však marno, není úniku. Nezbývá, než obětovat krvavému krysímu božstvu, co žádá! A to je...Historky šerifa ze Shady Sands: Dva dny v Denu.( V A H!)
O co jde: Myra a Joe pokračují ve stopování otrokářů. Do cesty se jim tentokrát postaví jednotka ××××××××× ×××××, načež dojde k vyjasnění některých základních záhad Falloutu. Po krátkém čase v Pustině hrdinové zavítají do města Den - a tam si užijí obvyklé radovánky: krádeže, chlastání, mlácení lidí po hlavě, chlastání, špehování, chlastání, pokecy a drbání, chlastání, punkový koncert, chlastání...a tak podobně.
OK, teď již se snad nemusím obávat o svůj život...jdu chlastat! chekotay

1.10.2005 . . . Povídka


Povídka: Další ze série Snikchových povídek: Nevyzpytatelné jsou cesty spravedlnosti: ( D A ) (Dobrodružný příběh občana Vault City, který se rozhodne vrátit spravedlnost do prohnilé politiky městské rady.) Tahle povídka je fakt dlouhá, na to, že není na pokračování. Ale nebojte se, že by vás nějak nudila. Za celým dějem neustále stojí hlavní námět politických intrik a série příhod, které hrdina prožívá dávají příběhu spád a napětí, takže budete chtít číst až do konce. Co mi ovšem vadilo, bylo množství drobnějších stylistyckých chyb a nějaké ty překlepy, které by sám autor musel po kontrolním čtení sám odhalit... Harley

-zpět-

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..