Fallout |
Fallout 2 |
Fallout Tactics |
Fallout: New Vegas |
FOnline |
Společné |
Fallout projekty |
Příbuzné hry |
Hry naživo |
Soutěže |
Zábava |
Různé |
|
Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.
ARCHIV AKTUALIZACÍ VAULTU
2024: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2023: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2022: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2021: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2020: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2019: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2018: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2017: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2016: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2015: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2014: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2013: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2012: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2011: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2010: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2009: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2008: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2007: 9 10 11 12
Statické archívy před RS:
 2007: 1 2 3 4 5 6 7 8                     
 2006: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2005: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2004: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2003: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2002: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
 2001:5 6 7 8 9 10 11 12
Tagy:
vše Madbrahmin Kultura Zajímavosti Fallout 3 Povídky Návod Komiks LARPy Soutěže Rozhovory Příbuzné hry Modding Developers Fallout 1 Artwork Ostatní hry Fallout Tactics Články Videa Fallout MMO Van Buren Fallout 2 Komunita Fo2 RP Interplay Hudba Studená válka Fallout Online Fallout: New Vegas Anketa Recenze Film Fallout 4 Vaultmasteři FoT patch Fo3 patch Fo2 patch FOnline Fo1 patch Bethesda Černobyl Mutants Rising Screenshoty FOnline Engine BGE FoNV patch DLC Civilní ochrana Fukušima Arcanum Fallout of Nevada Olympus 2207 Fallout: Sonora Krai Mira Resurrection Wasteland Concept art Wasteland 2 Obrázky Platformy Brahmíní vemeno Urbex Junktown Festival Wasteland 3 Fallout Fallout 76 The Outer Worlds MIB88 Megamod Last Hope Fallout et tu Fallout: Yesterday Atom RPG
• 31.3.2008 . . . Ruská tahová onlineovka Total Influence
Autor: Deimos | 
Zdroj: NMA, Total Influence | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Příbuzné hry
S novým projektem opět přišli soudruzi z východu; Total Influence je tahová online multiplayer hra která...
Total Influence je taktická bojová hra podobná Falloutu a Jagged Alliance. Můžou ji hrát 2až 4 hráči. Když započne tah, hráč se objeví ve smogem znečištěné oblasti. Každý hráč má 3 postavy, každá je schopna si kolem sebe smog vyčistit pomocí pohybu. Každá akce stojí Akční Body. Když body vyčerpáte, je na řadě další hráč.
Během pauzy, kdy hraje druhý hráč, se promítá, co se stalo předtím. Dosud je ve hře 24 předmětů včetně zbraní, brnění, léků a nábojů.
Mapa se generuje každou novou hru.
Hra je jen v ruštině, zde je několik kláves:
Enter: otevře chatovací okno
Ctrl + Enter: zpráva pro vaše spoluhráče
Tab: přehodí postavy
I: otevře inventář
E: konec tahu
Zde najdete web, zde poté klienta na hraní (4,2 MB).
• 28.3.2008 . . . IPLY stále přehazováno jako horký brambor
Autor: ještěr | 
Zdroj: No Mutants Allowed | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout MMO
Minimálně podle této a této evidence, z nichž vyšlo najevo, že kdysi pokroková / dnes mrzká společnost počínaje jedenadvacátým březnem přechází z rukou Titusu do pazourů lucemburské společnosti Financial Planning and Development (FPD). Ta je pro komunitu prozatím zastřena hodně hustou mlhou, a tak není divu, že se na NMA vyrojily první zábavné konspirační teorie. ("Herve Caen = FPD? Yay?!" :)
Co to znamená pro IPLY, (stále jen potenciální) Fallout MMO a nezašlápnutelného nezmara Herveho Caena, to se zřejmě dozvíme velmi brzy. Nebo alespoň vyplave ven trocha pravdy. (+ vystoupí analytikové apod.)
• 26.3.2008 . . . Zpráva o projektu Resurrection
Autor: Daemon | 
Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Modding Resurrection
Pokud sledujete, možná jste si všimli, že stránka o chystané modifikaci Fallout 1,5: Resurrection přichází s novými informaci o projektu častěji než tomu bývalo dříve. Dnes byla uveřejněna další aktuálka nejen s příslibem, že tomu bude tak i na dále. Tentokrát bez nových screenů nebo jiných ukázek, což snad pro jednou oželíte. Informuje totiž o tom, co vás nejspíš zajímá nejvíc. Tedy v jakém stavu hra je a kdy bude dokončena. O jak malé či velké zpoždění oproti původně ohlášenému termínu jde se už dozvíte na výše zmíněných stránkách.
• Když se země rozsvítí
Autor: ještěr | 
Zdroj: Briosafreak's blog | Komentuj novinku (2) | 
Tagy: Artwork
Señor DeLuxe vyrukoval na komunitu se svou vysoce kvalitní a stylovou galerií artů, které pojmenoval Glowing Grounds (kuk). Jednotlivé artworky najdete taktéž na NMA fórech (můj oblíbený kousek = "trading post"... plus kolorovaná verze).
• 25.3.2008 . . . Opravdu 200 konců? Asi těžko...
Autor: Deimos | 
Zdroj: NMA | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3
Breptálek Todd Howard nás nedávno opět trochu navnadil, několik (a ne málo) jedincům mu však na to jeho zveličování ohledně F3 neskočilo. Zde je přesný záznam rozhovoru s OXM, z nějž jsme nedávno přinesli výcuc;
OXM: Už jste určili počet konců...kolik jich tak je?
Todd Howard: Jelikož jsme Bethesda, tak se všechno o chlup zvětšilo. Takže minulý týden jsme se přehoupli přes 200 konců. Nepřeháníme, ale zaslouží si to trochu vysvětlení. 200 konců...to je hodně. Když jsme začínali, měli jsme různé opakující se konce. Konec je něco jako animace- založeno a tom, co jste všechno udělali.
(...)
Jo, a měli bychom to trochu vysvětlit. A tak jsem řekl:" Jou, to je skvělej nápad to takhle udělat. Ale máme jen 4 verze."
(...)
Takže jsou 4 verze.
Na to se objevila pohotová reakce na NMAfóru;
F1 má 19 různých konců, s možnými 360 změnami. F2 má 47 konců s 1.105.902 možnostmi. Jestli je 200 číslo všech možných možností, tak je to opravdu slabý. To by odpovídalo možná 10- 20 koncům. Ale předpokládám, že by měli mluvit právě o změnách konců. Z 12 na 200 konců se dostanete asi těžko.
Něco podobného jsem si osobně myslel i já sám. Nebo jste snad věděli, že Fallout 2 má přes milión různých konců...?
• 22.3.2008 . . . Přijemné zprávičky od Todda Howarda
Autor: Deimos | 
Zdroj: OXMpodcast | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3
V rozhovoru s Toddem Howardem se zhruba od 35. minuty můžete dozvědět samé příjemné novoty. Zde je výběr toho nejdůležitějšího...;
Od minulého týdne existuje již 200 (né, to není překlep) možných konců. Těch 12 bylo překročeno již dávno.
Hra je dvakrát rozsáhlejší, než s původně očekávalo. Pořád není "velká jako Oblivion", ale větší něž s čím jsme začínali.
Stále platí jeden humanoidní společník a jiné NPC jako Dogmeat. Tomu můžete dát úkol a budete koukat, jak oslnivou umělou inteligenci má (*).
Dogmeat může zemřít, ale pracuje se na udržování jeho zdraví. Pokud budete bezohlední, zemře. Jinak by mel normálně přežívat.
V určitém okamžiku budete s Bratrstvem oceli- jež je ve hře na pokraji zániku- spolupracovat opravdu hodně.
Hra je již hotová, potřebuje ale ještě poladit. Zkoušíme ji, přidáváme nové věci. Někdy dohrát hru trvá 100 hodin, hlavní quest má 20 hodin.
Stoprocentně vyjde na podzim 2008.
(*) JaW komentuje: Radiant AI je umělá inteligence vytvořená Bethesdou. Na NMA to mají špatně napsané malým začátečním písmenem...celý článek je k vidění třeba tady "- Dogmeat can be given assignments, and will try to follow them with his Radiant AI."
Úžasné, že? Taky jsem tomu tehdy úplně propadl a Oblivion nakonec, s vidinou propracovaného RPG, koupil. Jak to nakonec ve hře vypadalo a co můžeme od úžasného Radiant AI očekávat také ve Falloutu 3? Podívejme se na ukázky genitální Radiant AI v Oblivionu:
- "Špína je zažraná" http://www.youtube.com/watch?v=X-zk0eodQHI
- "Když se dva bijí, třetí se směje" http://www.youtube.com/watch?v=F8hetpJxXSw
- "Zloděj" http://www.youtube.com/watch?v=MVAYY5LHhv4
- "Ó můj bože, promiňte, jste v pořádku?" http://www.youtube.com/watch?v=PEN6avvCiMI
- "Pospěš si, čekají na nás. Následuj mne." http://www.youtube.com/watch?v=amDIJ4MiaTA
- "Fakír" http://www.youtube.com/watch?v=zdQS4blsP3g
- "Omrzel jí život"? http://www.youtube.com/watch?v=UVctPh1U19Y
a nejlepší na konec:
- "Mi mi mi mi mi mi" http://www.youtube.com/watch?v=1ATh4y4XRjA
Co z toho plyne? Nevěřte všemu, co vám kde kdo naslibuje. Zvlášť, když je za to tak dobře placený.
• Armgeddon Empires vrací úder!
Autor: Deimos | 
Zdroj: Armageddon Empires | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Příbuzné hry
Jistě si někteří z Vás ještě vzpomínají na červenec minulého roku, kdy jsem se zde více než bohatě rozepsal a popřekládal o nové strategii Armageddon Empires (aktuálky najdete zde 22. a 19. července). Osobně jsem stažitelné demo hrál pěkně dlouhou dobu, omezení několika koly mě však po čase přestalo bavit a 30 doláčů se mi posílat za hru nechtělo.
Pokud však někdo z Vás tuto hru vlastní, je pro něj nyní na oficiálních stránkách hry připraven update, jež nese přízvisko Cults of The Wasteland a má opravit chyby z předešlých verzí + přidat nějaké vychytávky, včetně nových karet. Pro vlastníky hry je stažení samozřejmě bezplatné.
• Série Vault 12 komiksu je u konce
Autor: Deimos | 
Zdroj: NMA- komiks | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Komiks
Abych Vás nechal trochu vytrávit od Falloup komiksu, který u Vás nenašel zrovna oblibu, přináším jako změnu připomenutí komiksu s názvem Vault 12, jež máte možnost sledovat už nějakou dobu na NMA. Přímo na tomto odkazu najdete přímé přesměrování ke komiksu, jež je prozatím se svými 24 díly u konce...
• 20.3.2008 . . . The New World Order se ruší!
Autor: Chekotay | 
Zdroj: Stránky hry | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: LARPy
Asi nejzajímavější novátorský počin mezi českými falloutími LARPy je zrušen. Podle autorů by nestihli vše připravit letos, a proto se pokusí odložit hru na příští rok. Ovšem takovéto odklady značně snižují důveryhodnost - kolikrát jsme již zažili odkládání do ztracena?
Zájemcům připomenu, že se mělo bojovat v okolí Mostecka. Děj byl zajímavý, pouhých pár dní po jaderné válce, ve chvíli, kdy se starý svět láme a nový teprve probouzí. Těšili jsme se na všudypřítomnou radiaci, naprostou zkázu a temný příběh...nu, snad se dočkáme za rok.
Trochu uklidnit roztřesené prstíčky si můžete na Templářské akci - bitvě, která proběhne tuto sobotu v Horní Suché. Pro více informací sem.
• 16.3.2008 . . . Pagliarulo nám vymlouvá isometrický pohled- hrát máme ve first person
Autor: Deimos | 
Zdroj: Bethesdí fórum | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3 Zajímavosti
Emil poodhaluje další maličkosti a nejasnosti okolo hratelnosti F3. Na Bethfóru vysvětluje, jak že to vlastně bude s pohledem během hraní...
Zdravím!
Omlouvám se za ten zmatek, dovolte, abych to trochu objasnil.
Myslel jsem tím, že hra je plně hratelná v third person (isometrický= téměř falloutí pohled, pozn. Deimos ). Můžete tak běhat, dobrodružit, bojovat atd. a kamera je tomuto stylu hry přizpůsobena, na rozdíl od Oblivionu.
Pohled si sice do third person můžete odzoomovat, ale postupem času to je stále méně efektivní a to prostě proto, že jste tak zatraceně malý a je těžké odhadnout, kde asi tak je mířící kurzor. Takže ano, můžete používat third person pro boj, ale hra ve skutečnosti pro to navržená není.Je to spíše pro legraci a přehlednost okolí. Není to o moc rozdílné, než jiné hry, kde si kameru do third person můžete odzoomovat.
A další objasnění:
-když vstoupíte do dialogu, kamera se přezoomuje do first person.
-když vstoupíte do VATS, kamera se přezoomuje do first person.
Když jste byli v third person před některou z těchto akcí, pohled bude opět v third person když akci ukončíte.
• Ilustrátorské okénko s HunteRem
Autor: ještěr | 
Zdroj: vlastní | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Modding Artwork Zajímavosti
Po Otroku na pláních svobody, několika falloutích nájezdnících, fešáckém obalu jisté Petrušákovy velmi krvavé a velmi brakové nedoceněné a nadčasové knihy (jako bych cítil studit hlaveň Deserta na temeni :), post-apokalyptickém PFku a pár dalších věcech přispívá Honza Doležálků k "rozvoji falloutího umění" dalším tematickým dílkem. Jedná se o skicy jedné docela divoké lokace z projektu Fallout: Between Good and Evil, za které mu samozřejmě děkujeme.
Otázka do diskuze: kterou / které byste pro finální town art vybrali vy? :)
Ke skicám se můžete vyjádřit na Deviant Artu, Human Artu nebo v galerii VŠB.
• Zelenoještěří Fallout 3 preview... už zase
Autor: ještěr | 
Zdroj: Tiscali Games | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3
Preview je opět publikováno portálem games.tiscali. Na rozdíl od mých prací tady se nezaměřuje na subjektivní dojmy, geekovské klepy atp., nýbrž se věnuje vyzobávání nových informací, které prosákly v horizontu posledních týdnů. Fallout 3 preview #2 si můžete přelouskat zde.
Zatímco vloni Bethesda jen velmi neochotně pouštěla bližší detaily týkající se NPC společníků, začaly internetem prosakovat klepy, že se tutově vrátí Dogmenat. Případně jiné opelichané "Dogmeat-like" psisko, jehož přátelské hlazení se většinou rovná ukousnuté ruce nebo alespoň Vault-kombinéze plné blech. Psík bude k nalezení na nějakém vrakovišti a po dobu vaší pouti může nejen bojovat, ale také samovolně slídit po čemkoliv k snědku a vůbec chovat se tak, jak by se spořádaný pes chovat měl. Bethesda si od takového déja-vu hodně slibuje – jako by se žádný post-apo výlet od dob Mad Maxe neobešel bez němého čtyřnohého kolegy (podobně jako ve Fable 2).
(...)
Již od začátku se ví, že herní tutoriál proběhne mimořádně stylově skrze vaše dětství, strávené v myší díře jménem Vault 101 (o historického pozadí Vaultu toho moc nevíme, sto jednička byla ale prý zvolena proto, že se "to číslo na Vault kombinéze dobře vyjímá…") Nyní si doplňme pár novinek: při zrození (probíhá nastavení pohlaví a rysů postavy) vás bude obskakovat vlastní otec, schovaný pod bílou chirurgickou rouškou vaultího felčara. Tato rouška není žádná náhoda či špás – otcův obličej se vygeneruje podle vašich charakterových rysů tak, aby vám byl skutečně podobný. V této rané fázi tutorialu nebudete moci nic jiného nežli brečet, o něco později žvatlat "Táta" a tak dále.
Stejně jako preview #1 jej zároveň přidávám do odkazů nalevo pod "Fallout 3", tvoří spolu sice poněkud zjednodušenou, ale i velmi konzistentní skládanku...
• Emil Pagliarulo: "Fallout 3 bude hratelný ve 3rd person pohledu"
Autor: ještěr | 
Zdroj: Bethsoft forums | Komentuj novinku (0) | 
Tagy:
Emilovo mírné "trucování" vůči fanouškům - tedy alespoň některým fanouškům - podle předpokladu nemělo dlouhého trvání. Lead designer se na domácích fórech nechal slyšet, že 3rd pohled bude ve FO3 plnohodnotnou herní složkou a ne jen marnou / experimentální záležitostí jako třeba v Oblivionu. Měl by se tedy vyrovnat jiným moderním RPG, která jsou považována za kvalitní a dobře fungují právě z obou pohledů (např. Bloodlines, Fable, The Witcher, pokud mě má zrádná paměť neklame). Pokud dění okolo hry dlouhodobě pozorujete ostřížím okem, asi vám neunikla slibovaná možnost odzoomování zatraceně vysoko nad hrdinu, prakticky až do fake-isometric pohledu. Za takových podmínek FO3 hratelný celkem pochopitelně nebude, jedná se pouze o takový povrchní ústupek.
Malá zajímavost na závěr: po ukončení dialogu nebo V.A.T.S. bitky si bude hra vaše nastavení pohledu pamatovat.
• 15.3.2008 . . . Minipreview (snad) apokalyptického filmu
Autor: Deimos | 
Zdroj: Česko- slovenská filmová databáze | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Kultura
Jak napsal na shoutboardu Scream, alespoň- apo film je tu...Alespoň tedy doufám. Jedná se o film s názvem The Happening a mělo by jít o apokalypsu v podobě hromadných sebevražd lidí po celém světě, jejichž příčinou je snad ekologická katastrofa. Ve snímku pod taktovkou M. Nighta Shayamalana, jež je režisér a autor současně, hraje Mark Wahlberk a se svojí rodinou se snaží tomuto novému trendu vyhnout. Premiéry bychom se měli dočkat 12.6. tohoto roku- přestože světová premiéra je 13.6.- pátek 13.- trailer můžete shlédnout na oficiálních stránkách filmu...
• 14.3.2008 . . . Na motiv filmu Mad Max vznikne hra
Autor: Deimos | 
Zdroj: NewsWeek | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: zajímavosti Kultura
Ještě nedávno jsme se mohli těšit na pokračování série Mad Max, podle článku na NewsWeek to však vypadá, že první bude hra na motivy vznikajícího filmu Mad Max 4: Fury Road.
V článku se můžete třeba dozvědět, proč film původně již v roce 2003
vznikat nezačal (válka v Iráku), a že (samozřejmě) ve filmu- a ve hře
už vůbec- se Mel Gibon Gibson neobjeví. No, více, jak že hra bude akční a dobrodružná, se však ale nedovíte; snad se objeví nějaké další informace...
Btw. na starost si tento projekt bere režisér a zároveň majitel práv Mad Maxe George Miller, s filmem mu bude pomáhat další režisér Cory Barlog (ne ten z Pána prstenů...;)).
• 12.3.2008 . . . "Žádná kouzla ve Falloutu 3," říká Todd Howard
Autor: Tom9k / Mr Lizard | 
Zdroj: GamePro | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3 Rozhovory
GP: Kolik perků plánujete do finální verze hry? Mohl byste nám dát nějaký příklad nízkoúrovňového i vysokoúrovňového perku?
Howard: Perky se stále překrucují, takže ještě o nich nemůžu mluvit. Smůla.
GP: Radiace a mutace hrají v mytologii Falloutu důležitou roli. Bude z hráčovy perspektivy vnímána mutace jako faktor?
Howard: Pouze v tom v čem škodí hráči. Budete dostávat otravu radiací od různých druhů setkání.
GP: V dřívějším prewiew bylo pár pušek a útočných pušek. Jaké další zbraně čekají na zařazení?
Howard: Brokovnice - ano. Plamenomet - ano, Pistole - ano, Samopaly - ano. Máme hodně zbraní, dokonce i na boj zblízka.
• A zase jednou Fallout 3 preview
Autor: Mr Lizard | 
Zdroj: hratelně.cz | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3
Se v únoru objevilo na novém herním médiu hratelně.cz, osobně jsem si jej ale fšimnul po rekordních +/- 40 dnech. Výborný přehled, Ještěrko! :) Preview není postaveno na vyloženě nových informacích a sem tam přiměřeně bije do očí / kope do koulí:
(Zkratka S.P.E.C.I.A.L. shrnuje sedm základních vlastností - sílu (Strength), vnímání (Perception), výdrž (Endurance), šarm (Charisma), inteligenci (Intelligence), šikovnost (Agility) a štěstí (Luck).)
Máte-li však zatraceně dlouhou chvíli, můžete se začíst tuhle. Mám na mysli hlavně různé příležitostné sem-tam-zde-nakouknu-a-hned-padám čtenáře.
• 11.3.2008 . . . VATS není to samé co RTwP!
Autor: Deimos | 
Zdroj: NMA, BethsoftKomentuj novinku (0) | 
Tagy: Zajímavosti Fallout 3
Bethesda se opět rozhodla nás přesvědčit, jak bude F3 dokonalý a že jejich nápady jsou nejlepší. Vyslala proto Jaye Woodwarda, aby nám trochu osvětil rozdíly mezi VATS a RTwP (Real- time with Pause). Celkově vzato, zase jsme o něco moudřejší...
Zásadní rozdíl mezi VATS a RTwP je, že VATS poskytují taktický pohled, včetně náhledu na úspěšnost zásahu v procentech, podobně jako v předešlých Falloutech...(...)
V RTwP jste jednoduše zpět v real- time, když se vrátíte zpátky do akce.
Když se vrátíte ve VATS, tak v real- time nejste. Spíše jste v módu, kdy vaše postava jedná rychle, zatímco zbytek světa je dost zpožděný. Výsledek vašeho jednání je řízen naprosto statisticky- je založený na procentuální šanci zásahu.
Samozřejmě je VATS jiný než tahový systém. Ale podle mé vlastní subjektivní zkušenosti vám mohu říct, že když jsem použil VATS, nastavil několik zásahů a vystřelil, tak to bylo dosti podobné tahovému systému- v tom smyslu, že svět okolo se zastavil a co jsem si vybral, to se víceméně projevilo "okamžitě"...(...)
• 10.3.2008 . . . Dávka Falloup komiksu
Autor: Deimos | 
Zdroj: Ten- FalloupOnline | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Komiks
Ne jednu, né dvě, né tři, ale rovnou pět stran komiksu Falloup Vám přináším v dnešní aktualizaci! Né za pět tisíc, ani za čtyři tisíce, ale zadarmo! Stačí jen kliknout na číslíčko (strana 4, 5, 6, 7 a 8) a konečně v komiksu uvidíte obávaného super mutanta! A když kliknete do dvaceti minut, můžete si ještě jako bonus zahlasovat na téma tohoto komiksu!
• Interplay: Coming soon
Autor: Deimos | 
Zdroj: NMA,Interplay | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Zajímavosti
Ti, kdo se těší na další tvorbu od Interplay, již mohou klikat na odkaz na jejich stránečky. Přivítá Vás sice jen koláž z obrázku jejich her- včetně Falloutu, brzy by však mělo dojít ke spuštění...a hovoří se o 20 MB flash verzi stránek...
Čekání si ale můžete třeba zkrátit tímto novým videem, jež vzniklo k připravovanému Zero Projektu, ke stáhnutí je 40 MB verze...
• 9.3.2008 . . . Původní konec filmu Já, Legenda
Autor: Deimos | 
Zdroj: FilmPub | Komentuj novinku (2) | 
Tagy: Kultura
Pokud jste viděli film Já, Legenda ( recenze), možná Vás bude zajímat, že konec, který jsme měli možnost vidět v kině, nebyl ten původní. Na vydávaném DVD se objevil ten původní, který bych však neoznačil jako lepší. ---SPOILER--- V celkové délce něco přes 7 minut ho můžete shlédnout zde, vše začíná od okamžiku, kdy se původně Robert Neville měl odpálit v laboratoři...
• Obal na Vaše Fallouty
Autor: Deimos | 
Zdroj: Pája | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Zajímavosti Fallout 1
Ahoj, když jsem si nedávno vypaloval všechny 3 fallouty na jedno dvd, udělal jsem si pro ně obal do dvd boxu...neumim moc dělat grafiku, podle toho to i vypadá, ale myslim, že je to pořád lepší, než nějaká krabička s bílým štítkem "Fallouty"...snad by se mohla hodit i dalším lidem.
...přišlo nám do redakce před dávnou dobou. Nyní jsem se k tomuto mailu vrátil a rozhodl se konečně s Vámi podělit. V plné velikost si obal můžete stáhnout zde (sekce Fallout / download).
• 7.3.2008 . . . Nové screeny, nové informace!
Autor: Deimos | 
Zdroj: NMA / OXM | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3
Materiál z magazínu OXM je konečně venku, s překladem toho nejdůležitějšího nyní přicházíme i my! Vše se do útrob vaultů dostalo díky jistému bloody hypocritemu, jež neváhal, některé texty přepsal a společně s novými screeny uveřejnil. Bez dalších keců, zde to je:
Zbraně jako Čínská útočná puška nebo již z Falloutu známý 10mm samopal se postupem času opotřebovávají; když se zbraň opotřebí, kadence se zpomalí a zbraň ztratí přesnost. Ale dvě podělaný zbraně mohou být být spojeny do jedné spolehlivé...alespoň do té doby, než se opět opotřebí a bude ji opět potřebo zkombinovat s jinou nebo opravit. Máme rádi běžné zbraně jako plamenomet (nebo s ním snad není sranda?), ale největší peklo způsobuje Fat Man, což je malý- na rameni umístěny- vrhač malých atomovčiček, které způsobí malý, ale hrůzostrašný atomový hřib. Ostatní zbraně jsou výhradně jinou záležitostí- když prohledáte trosky, najdete nezbytnosti pro zbraně jako raketomet nebo střepinovou bombu, která je vyrobena z vaultovského svačinového boxu a zátek.
Budete ze zákopu bojovat s ohromným super mutantem- což je nejběžnější krok, masakrovat ozářeného ghoula ve starých vyprázdněných kanclech nebo také čelit žoldákům z pustiny...
Bethesda použila důležitý systém možnosti zastavit hru (turn- base pause): když vystřelíte, uvidíte střely trhat maso vašich nepřátel z různých úhlů probíhající animace.
Howard říká: "Je to téměř surrealistický. Všechny ty dobové blbůstky a muzika, to je perfektní, ale když někdo chcípá, to je terpve vrchol. Je to zobrazeno opravdu hezky, takže je to celkem uvěřitelné- ale je to i komický. To je to. Nebyla by to totiž taková sranda, kdyby tam nebylo takové množství krve. Je to část jakési tělesné zkušenosti. Poserete se smíchy až uvídíte jak mutantovi ustřelíte nohu. To nikdy nezevšední- ještě k tomu tedy nedošlo.
Pustinou nebudete cestovat sami, ale na nějak častou společnost zapomeňte. Jeden partner je Dogmeat- reinkarnace oblíbeného čtyřnohého společníka z předešlých Falloutů. Když se k vám tento smeták připojí, bude vám pomáhat v boji, při hledání jídla i zbraní.
"Furt si lámeme hlavu s tím, jak bude možno spolubojovníky léčit, ale dát jim stimpack bude možné." říká Howard. "Nejsme si jisti, zda je to až zas tak zajímavé, aby spolubojovníci přežívali. I když Dogmeat asi bude hodně populární- uděláme to jako v Šíleném Maxovi- projedem celou pustinou s čoklem.
A zde je několik neověřených informací od xXShankstahXxho...
Začátek hry:
začínáte jako mimino, jemuž "Genový projektor" řekne základní fakta o vzhledu (vyberete si, zda budete Muž/ Žena). Projektor vám tedy ukáže, jak budete vypadat (asi v 19ti), a zjistíte, že doktor je váš otec, který bude vypadat jako vaše stará verze.
-táta bude zpočátku nosit chirurgickou roušku, takže nebudete vidět jak vypadá, dokud si v Genovém projektoru nevyberete svůj vzhled.
-zmáčknutím klávesy budete moci brečet (zřejmě jen verze pro xBox)
O rok později budete moci stejnou klávesou říci "Táta". Dostanete knihu zvanou "Jsi SPECIÁlní!", kde si vyberete základní rysy (Síla, Vnímání, Odolnost, Charisma, Inteligence a Štěstí).
-Můžete také všude možně chodit, otvírat blbost a skákat na postel (trojklik)
Hra se poté přesouvá do období vašich desátých narozenin. Dostanete PIP- boye 3000- počítač na zápěstí (ve hře použitelné k probírání inventáře a zjišťování zdravotního stavu) a BB pušku na trénování.
V 16ti složíte GOAT (test obecných dovednostních schopností)
Třeba: Když budete vyzváni zlikvidovat krysy ve sklepě, rozmlátíte je tyčí nebo je rozstřílíte?
V 19ti hra oficiálně začíná- dostane úkol ve Washingtonu D.C. v roce 2277 - najít otce.
• 6.3.2008 . . . Nová aktualizace stránky Fallout 1.5: Resurrection
Autor: Ratman | 
Zdroj: http://resurrection.cz/ | Komentuj novinku (17) | 
Tagy: Modding Resurrection
V čerstvé březnové aktuálce připravované české F2 modfikace dostávají hlavní slovo především změny v týmu a nová rubrika ze které si můžete stáhnout a na své stránky umístit ikonku či banner, kterými můžete dát o Resurrection vědět dalším lidem :) Více podrobností se samozřejmě dozvíte přímo na stránkách modifikace, proto pokud máte zájem, zamiřte tam.
Dále bych rád této příležitosti využil k malému oznámení ohledně své osoby – vzhledem (nejen) k současným probíhajícím pracem na Fallout 1.5 jsem ve svém volném čase už tolik zaneprázdněn, že mi na tento vaultík bohužel nezbývá a asi až do dokončení ani zbývat nebude příliš mnoho času. Proto prosím, abyste své příspěvky pro náš vault směřovali spíše na redakční email nebo kolegu Deimose/Ještěra, kteří je vyřídí mnohem dříve než toho jsem momentálně schopen já.
• 5.3.2008 . . . Další starý falloutí vlk jde o dům dál...
Autor: ještěr | 
Zdroj: CVG | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Developers
Po Craigu Andersonovi, který v nedávné době upsal svou nebohou duši ďáblu Interplayi (poctivě jsme informovali), mění své působiště také Scott Campbell. V něm geeci jistě poznají člověka, jenž pomohl formovat Fallout na svých prvních krůčcích životem [/patos] a zůstal po něm mj. tento nedodělaný nápad ze Zmijemi.
Nyní se spolu s dalším veteránem, Jayem Koottrappallilim z Looking Glass Technologies, vrhá pod záštitou nově vzniklého molochu WhiteMoon Dreams na indie scénu s cílem produkovat "nápadité oldschool věci pro cílovou skupinu 18-34 let, které - jelikož jde o člověka, jenž má prsty v nemalém kusu falloutí mytologie - jistě potěží staré dobré Fallout fandy". Zní to sice sladce, jinde se ale mluví prozměnu o masové produkci - nic zkrátka není tak horké, jak na první pohled vypadá. Jelikož však není Zmiják Scott žádné ořezávátko, dáváme mu regulérní šanci něčím nás zaskočit! :)
Budoucí homepage zde: http://www.whitemoondreams.com/
Thx jaydee za rychlé echo.
• Velký hodný zlý Emil
Autor: Deimos | 
Zdroj: Next-Gen, Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3 Rozhovory
V posledních dnech toho Emil Pagliarulo- hlavní designér Falloutu 3, napsal vskutku mnoho. Pusu na špacír si pustil v rozsáhlém rozhovoru pro next- gen, kde se rozmluvil o tom, jak vzniká inspirace pro hry, co jej nejvíce ovlivňuje a... jak moc třeba musí ignorovat fanoušky;
...To je vždycky nejtěžší otázka. Posloucháte a respektujete nápady fanoušků, ale když začnete navrhovat hru, kterou chtějí udělat specificky, tak se můžete dostat do potíží. Jedna z věcí, kterou na Bethesdě miluju, je, že jsem všichni docela hardcore hráči a víme, co chceme, víme, co je sranda, víme, co máme rádi a tak děláme pro sebe. Jsme naše vlastní nejlepší publikum.
Takže obzvláště s Falloutem jsme docela povzbuzení, že ho vydáme tento rok- a to platí. Hra vyjde tento rok na podzim. Myslím, že jsme hrou pohlceni tak, že jednou prostě přijde okamžik, kdy se nemůžete starat o to, že vám fanoušci na fóru nadávají. Musíte udělat hru, na které pracujete, a vědět, co je dobré a v tom pokračovat.
...tvrdou kritiku musí totiž snášet na bethesdím fóru, kde si ho fallouteři berou třeba takto do tlamy:
(reakce na předešlé komentáře)
aleuthard: V podstatě nebylo možné s fanoušky vyjednávat ohledně rozhodnutí, že hra bude v real time a z first person pohledu...
ttsec: Emil byl příliš naivní. Tenkrát si patrně myslel: "Ó, Fallout! Fallout mám rád. Byla by sranda udělat Fallout 3. Což takhle se vmísit mezi fanoušky!" A jako nevinné dítě hledající kamarády na pískovišti ho silnější rváči pozřeli plamenometem. Nyní si pravděpodobně myslí: "Kam sem se do dostal?"
(Jo, je to jako učit puberťáckýho výrostka, že chlast je špatnej. Něco prostě lidem z hlavy nevymlátíš. Praví falloutí fanoušci First Person ocenit nemůžou a Real time nemůže vyhrát.)
(někdo zas poukazuje na starší Emilovi proslovy)
KTTdestroyer:
- Emil: "Ok, co si myslíte o našich supermutantech?"
- Někdo: "Vypadaj jako orci! Spalte Bethesdu!"
- Emil: "Jdi do **** hajzle! Nepřímou kritiku nebo ban."
(Emil se vyjadřuje k předešlému...)
Emil: ttsec: Upřímně, naivita s tím nemá co dělat. Docela dobře vím, co si někteří hardcore fanoušci o F3 a Bethesdě myslí. A vím, že já- jako hlavní designér, jsem terčem kritiky ještě více. Nepřijal bych toto místo, kdybych nevěděl, do čeho jdu.
A máš pravdu, pomyslel jsem si: "Ó, Fallout. Fallout mám rád. Byla by sranda udělat Fallout 3. ož takhle se vmísit mezi fanoušky!". A vždycky, když jdu ráno do kanclu, tak si to myslím a tady na fóru to obhajuju. Mám rád spolupráci s fanoušky a ještě více být součástí té komunity. A proto také odmítám- a to o komkoliv z našeho týmu- tvrzení, že dělá něco špatně jen proto, že to chce dělat.
(o pár desítek příspěvků dále...)
Lingwei:Tak proč už žádné otázky: "Hrál jsi někdy Fallouta?" poté, co několik prvních lidí odpovědělo záporně a my jsem si je kvůli tomu dobírali?
Emil: Lingwei: Mám snad vědět, zda každý v týmu hrál Fallouta někdy předtím? Nestál jsem nad nimi s bičem, ale ano, všichni víceméně Fallout hráli. Jsou to všichni tvrdí fanoušci? Ne... někteří z nich hru milují, někteří ji mají rádi, někteří něco mezi tím. Někteří předtím Fallout moc neznali, ale tď ho sakra znaj. Někteří z nich jsou falloutí encyklopedisté.
A tak dále, a tak dále... mrkněte sami, stále komentáře přibývají a je to furt jedno a to samé dokola. :/
• 4.3.2008 . . . (BGE) aktualizace plná dialogových keců a potvůrek
Autor: ještěr | 
Zdroj: Tower of Creation website | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Modding Fallout 1
Jelikož se sebevědomými a mírně ujetými nápady zákonitě přichází z komunity opravdu všelijaký feedback, chtěl bych předem vypíchnout jedno: tolerujte malé hnidy "geek-charakteru". Falloutí modění je záležitost citlivá a nelehká a naprostá většina projektů se ke hráči ani nedoplazí (tímto zdravím Shigora :). Mohl bych se tady rozepisovat o neefektivním tříštění potenciální pracovní síly mezi miliardy nových mrňavých modíků, ale raději to přeskočím, aby mi na čele zase nenaběhla ta hrozná žíla. :) Faktem je, že některé choré mozky jsou bohužel schopny zatáhnout svou ulitu až do pozice "na co nesáhli BIS, to je žumpa", což je svým způsobem smutné - každý má tak nějak svůj přístup. Čímž samozřejmě nechci říct, že se z BGE vyklube cyberpunk řízlý mangou... Ale dost už bylo remcání.
Hezky zpátky do starých kolejí - v Galerii najdete pár nových (prozatím jen CZ) screenů z pokročilejších lokací, na kterých zrovna pracujeme. V sekci O nás je zase něco málo o chodu projektu a volných pozicích, které tady pořád jsou a zřejmě ještě dlouho budou. Zlaté (nejen české) ručičky čerstvé krve rozhodně potřebujeme!
• Německo otevírá masivní bunkr jako muzeum
Autor: Tom9k / ještěr | 
Zdroj: Image Deutsche Welle | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Zajímavosti Články Studená válka
Ukryt pod vínem pokrytými kopci Arhského údolí, platil enormní nukleární bunkr za jedno z největších tajemství západního Německa během studené války. Nyní je část bunkru otevřena veřejnosti. Je to 20 minut pěšky z ospalého turistického města Arhweileru do vlnitého kopce ke vchodu do nového vládního centra dokumentace bunkrů. A 9 metrů vysoká betonová zeď, značící vchod do muzea, mezi vinice a lesy Arhského údolí rozhodně nezapadá.
200 metrů originálního podzemního bunkru, který vede 19 kilometrů (12 mil) pod svahem hory, bylo obnoveno do původního stavu jako muzeum.
Malé ukázkové místnosti se větví z centrální chodby bunkru. Každých pár metrů září červený nápis, který varuje lidi, že pokud se nouzové sirény vypnou, měli by okamžitě odstoupit od početných těžkých ocelových dveří, lemujících celou délku chodby.
(...)
„Bunkr byl součást systému nukleárních výhružek obou stran,“ komentuje roli krytu Mausbach. „A naše děti vůbec neví, co to pojem Studená válka vlastně znamená, takže si myslím, že je důležité je informovat a nechat je to prohlídnout na vlastní oči.“
Navzdory tomu, že byl bunkr postaven pro případ katastrofy, má bývalý technik Paul Gross šťastné vzpomínky na časy v krytu, kdy posádka byla “jako velká rodina”. Vysvětlil, že pouto bylo posíleno i tím, že všichni sdíleli ten samý problém: „Museli jsme pracovat tajně mimo naše rodiny.“
Přesto tu je jedna stinná stránka Groosovy práce. V případě vážného útoku by byli technici jako Gross očekáváni v bunkru, což by znamenalo nechat jejich rodiny a milované venku čelit následkům.
„Byli byste tam v bezpečí a nevěděli byste, co se děje venku – jsou [vaše žena a děti] naživu, co dělají a jak to zvládají?“ řekl. „Musíte to zvážit.“
• Fallout 3 v září, nebo jen mocně pracuje něčí fantazie?
Autor: mr_lizard | 
Zdroj: Briosafreak | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Fallout 3
Briosovo šťouravé komando vyzobalo na netu hned trojlístek (zřejmě údajných) dat vydání Falloutu 3, a to prosím ne v nějakých stokách druhé cenové kategorie - na seznamu jsou i stránky jako amazon.com nebo xbox.com. Tyto zdroje se mezi sebou handrkují mezi 8. a 9. zářím, takže celkem brzy uvidíme, co je na tom pravdy (a jestli se nejednalo o tradiční opisování informací + jeden překlep).
Podle mě je v září zoufale brzy, pořád to vidím na nemalý Oblivion-like odklad. Tedy ne, že by to Bethesdím produktům dvakrát pomáhalo uzrát. :)
• 3.3.2008 . . . Bethesdí dozvuky
Autor: ještěr | 
Zdroj: Briosafreak | Komentuj novinku (1) | 
Tagy: Fallout 3
Ani pořádně neutichlo remcání na téma jak moc je nebo není Predátor Mimozemský lovec obrněnec ze světa Falloutu, vévodící fušérsky zpracované obálce OXM, špatný, a co má vůbec co společného s reálným produktem, zdá se, že z Bethesdy vypadnou další obrázky. Alespoň podle kecálka komunitního manažera Gstaffa:
Tahle OXM záležitost určitě povede k vypuštění pár nových screenů. Nejdříve je ale třeba přezkoumat situaci vzhledem k plátku - jak dlouho trvá jejich exkluzivita a tak podobně.
• 1.3.2008 . . . Gorbačov vs. Reagan v připravovaném hollywoodském dramatu
Autor: ještěr | 
Zdroj: aktuálně.cz | Komentuj novinku (0) | 
Tagy: Studená válka Kultura
...které by mělo pojednávat o summitu v Reykjavíku v roce 1986, jenž sice neskončil bůhvíjakým úspěchem, ale přesto znamenal první krok k umírnění sovětsko-amerických vztahů a ukončení období známého jako Studená válka. Na režisérskou židli nedosedne žádné prase kalibru Uweho Bolla, nýbrž Ridley Scott (mj. Alien, Blade Runner, Gladiator, American Gangster) což je myslím celkem ucházející záruka, že diváci nedostanou nějaký bastl. Premiéra je odvážně plánována již na začátek příštího roku. Více informací najdete tuhle - pokud vás na Falloutech zaujalo i něco jiného než post-apokalyptické motivy nebo animace vyhřezlých střev, třeba se sejdem v jednom bijáku. :)
STARŠÍ VZHLEDY VAULTU
Vzhled Vaultu k 29.8.2007, ještě na Bonuswebu
Vzhled Vaultu k 4.10.2003
Vzhled Vaultu k 30.4.2002
Vzhled Vaultu k 31.1.2002
Poslední dny kompromisní grafiky 23.9.2001
Návrh příštího vzhledu od Ratmana 19.8.2001 (vítězný, zaveden 26.9)
Návrh příštího vzhledu od Jiri_auf_Wiedersehena (tehdy stávající vzhled) 19.8.2001
Návrh zaslaný Ratmanem těsně před spojením Ratman´s Tactics s Valtem šílené brahmíny
Jeden z nejstarších dochovaných vzhledů Vaultu, který ještě vedl osamělý Jiri_auf_Wiedersehen
|
|
|